slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  195  196  197  198  199  200  201  202  203  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawa mosquito      IP: uživatel3189    
zdar hosi mam jawu 585 mosquito a nevim jak se da rozebrat vyfuk jenom mi jde vyndat ta zadni koncovka ktera drzi samoreznym sroubkem jinak nic. Predem dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 14:43
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Ahoj všici, potřebuju pomoct a vím, že to se moc nepatří, ale není to tak uplne inzerce. přep týdnem mi podklouz fichtl a totálně se mi zdevastoval na něm podsedlovej plech. nemáte někdo tento plech v origo takový tý brčálový zeleno modrý? Je to na 21. Jako jsem schopnej za to opravdu dobře zaplatit a prosím nemažte mi tuto prosbu. na internetu jsem ho již hledal, ale v téhle barvě nenašel a nechci to bastlit do neorig stavu. Díky za cokoliv.. nebo jen odkaz, pokudvíte o nějaký stránce, kte bych to našel.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 11:41
 
 
 
 
Jméno: samton      E-mail:      IP: uživatel5349    
ale vzhledově sou stejný ne???
 
 
Datum: 22. prosince 2009 11:41
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
je to ten nejvetsi plech na fichtlovi ? :-D
 
 
Datum: 22. prosince 2009 11:25
 
 
 
 
Jméno: samton      E-mail:      IP: uživatel5349    
v čem se ty podsedadloví plechy u 20 a 21 lišej já bych řeklk že ničím
 
 
Datum: 22. prosince 2009 10:49
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
mam dokonce 2 jeden na 21 a druhejj na 20
 
 
Datum: 22. prosince 2009 10:24
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau mam icq 326429003
 
 
Datum: 22. prosince 2009 10:23
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem se dnes taky zozsek na new fíkoj,jel sem ho projet a za 20 vteřin sem se válel na sněhu,eště že to byl jen sníh,ano jeden škrábanec
 
 
Datum: 21. prosince 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: rejnold      IP: uživatel7357    
Dobre den, mam dotaz jestli je nejaky rozdil mezi 21 a 20 u kritu co kryje karburator a at.. dekuji za odpoved.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: rejnold      IP: uživatel7357    
ohnutej ? to se tam da ? vzdit to nejde nebo jo ?? a nadz je prece vzadu ne ??
 
 
Datum: 21. prosince 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8273    
Tak máš uplně normalne ohnutej rám:-D Poslední fichtl s tahle ohnutym rámem se mi po par tydnech jezdeni zlomil pod nádrží:-D:-D
 
 
Datum: 21. prosince 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: rejnold      IP: uživatel7357    
no me to taky napadlo upravit tak aby to tam sedelo ale prece neni mozne aby se to zmenilo samo ne ? vzdit ten dekl tam musel byt predtim .. asi vyrostl :-) kdo vi... zitra se nato jeste jednou kuknu a uvidime .. prinejhorsim prijde nato hruba sila :-) .. tak diky vsem co napsali ..
 
 
Datum: 21. prosince 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
ja som iež mal ten problém tak som zobral pilník a tých pár mm som vypilníkoval a teraz to v pohode sedí
 
 
Datum: 21. prosince 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: rejnold      IP: uživatel7357    
tak nato jsem se presne ptal :-D dekl na prsa ..., no ale mam tim padem problem bo je tam za zadnou cenu nemuzu uchytit k ramu bo ta dira co je na tom tzn deklu nesedi s dirou na kostre .. bud je to zahada stoleni nebo nevim kde je chyba ..
 
 
Datum: 21. prosince 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8273    
kdybych vedel na co se ptas,tak ti reknu.....jestli myslis dekl na prsa ,tak je stejnej na 05,20,21 od 1965 roku do roku 1982 :-) od 1962 do 1965 to melo navíc jeste zámeček:-D:-D
 
 
Datum: 21. prosince 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: rejnold      IP: uživatel7357    
Aha.. diky tak to vysvetluje to ze mi tam nepasuje ta dira co je na uchyceni toho sroubu dole ...
 
 
Datum: 21. prosince 2009 12:59
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ten krit na 21 je kračí je víc seřízlej 20ka ho má delši
 
 
Datum: 21. prosince 2009 11:43
 
 
 
 
Jméno: Babu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau cp všechno idělat pro fichtla před zimou .. zatím sem vypustil nádrž aby nezrezla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Taky sem slysel na simson forum ze v tej nadrzi nesmi bejt benzin s M2T pac by ji rozrezavel
 
 
Datum: 20. prosince 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
zazimujese aspon třičtvrtě chlapci zabránite tim korozi atd dporučuje se min oleje kvuli usazovani
 
 
Datum: 20. prosince 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
honzo moc si nemysli..dobře vím co je to zazimovat.. kývačku jsem měl zazimovanou 5 let.. po odzimování chytla na šup a jezdí suprově...číza byla zazimovaná 7 let a taky chytla na šup...ale zazimovávat nepotřebuju, bo mi žádná motorka nestojí víc jak měsíc
 
 
Datum: 20. prosince 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč moc .....jestli máš vilitou nádrž barvou tak si tam dej třeba půl ....já ji vylitou nemám a rači nebudu skoušet tam dávat půl....Jo a jawa cezatek ty ani nevíš co je to zazomovaní jestli zazimuješ jen tak na měsíč tak si do nádrže del klidně hřebíky ale zkus někdy dát půl nádrže a nechat to státá půl roku
 
 
Datum: 20. prosince 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
celá to je moc já bych dal spíš tak třičtvrtě
 
 
Datum: 20. prosince 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
honzo...neber si to moc osobně, ale ještě jsi dost malý a máš houby zkušenosti, tak nedělej chytrého, ok?
 
 
Datum: 20. prosince 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
honza73: já souhlasim s cezetakem,vždy se dává do půlky plná ne,nwm ted sice důvod ale vim že plnou ne
 
 
Datum: 20. prosince 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Rozpulit motor :-D
 
 
Datum: 20. prosince 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa cezetak s tebou nemůžu souhlasit protže po je blbost dát půlku vždycky plnou
 
 
Datum: 20. prosince 2009 17:41
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nádrž by měla bejt naopak plná, ideální je naředěnej benzín olej dobře konzervuje. Vypouštění se doporučuje u plastových nádrží protože plast pouští nějaký látky. Každopádně stejně bych ten benzín vylil nebo do sekačky :-)
 
 
Datum: 20. prosince 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když nádrž vypustíš tak zrezne.. pěkně ji dej aspon do půlky plnou
 
 
Datum: 20. prosince 2009 17:13
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel1696    
hlavně to postav na špalky at se ti náhodou neco nestane s kolama
 
 
Datum: 20. prosince 2009 17:11
 
 
 
 
Jméno: Pioneer21      IP: uživatel6698    
cau draci, mám dotaz ohledně FICHTLA.Nechce mi vůbec nastartovat, a když náhodou nastartuje, udusí se to.předstih mam dobrý,jiskru to hází, svíčka nová do zimy,odrth taky dobrý,hladina v pořádku a trisky čisté.Děkuji všem za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A není to poněkud tou příšernou teplotou?
 
 
Datum: 20. prosince 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: Babettista      IP: uživatel7706    
http://www.youtube.com/watch?v=yHphsxdf-zI&feature=related že to je kravina odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 14:35
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemožné to není.. z kopečka.. ale i tak muže jet babeta tak těch 55-60.. tatík měl babetu která jela 80 +... ale tam byla mírná změna objemu :-D 80 ccm
 
 
Datum: 20. prosince 2009 14:35
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Proč kravina? Dal tam třeba jiný ozubený kolo,nebo jinou rozetu.
 
 
Datum: 20. prosince 2009 11:37
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jednou dostal z babety taky 60,až sem se divil :-D
 
 
Datum: 20. prosince 2009 10:56
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud sem dobre videl tak jel 66 ja si myslim ze to kravina asi neni na babetu, kdyz je treba po vybrusu tak proc by tolik nejela, ja mam stellu babetu davam jenom na orzjezdy pac mam maly kola :-D ale kdyz pak nabere rychlost tak me predjede a me tachometr ukazuje neco prez 55 tak si myslim ze tech 60 -65 babeta pojede
 
 
Datum: 20. prosince 2009 9:38
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci může mi někdo prosím trochu podrobneji popsat jak se vlasne dostavaji loziska ven z kol ? vyndal jsem segrovku ne jedne strane na duhe nic neni a ted mam delat co? nahrt a tukat do jednoho loziska a cekat nez vyleze duhy ? a pak si pohrat zdruhym nebo jak ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 22:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když jsem je chtěl nový tak jsem na ně nechal navařit kousek šroubu a pak jsem přes kus trubky a plocháč s dírkou furt utahoval utahoval utahoval až mi vylezlo..a to druhý už vyboucháš
 
 
Datum: 21. prosince 2009 22:58
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem z kol nevytahoval ložiska ale zmotoru vezmu něco kulatého a stejně velikostně s tím vnějším kruhem ložiska a opatrně ho vyklepu . Ale nevím jak je to u kola.
 
 
Datum: 20. prosince 2009 13:36
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
né na lis ne je tam osazení,pokud bys to chtěl lisem tak to skurvíš.vem si nějakou kulatinu která se tam vleze bubenn den na nejakou podložku a jaoby to zasekni pod ložisko a ono to pojde,a nezapomen vidělat prachovky
 
 
Datum: 20. prosince 2009 9:41
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja jsem to delal tak že jsem nahrál celý ten náboj okrem ložisk a potom som 3x tukol po ložisku a vylezlo von dost lahko, spet jsem to montoval tak že ložiska jsem dal do mrazaku asi na 1 hodinu a naboj jsem nahrál, potom stačilo ložiska zlahka uložit na své místo bez nejakého bouchání.
 
 
Datum: 20. prosince 2009 0:11
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj nikdy jsem to nedělal ,ale jsem vyučený automechanik a když jsem měnil kdekoliv na autě lož&#239;ska nikdy jsem ponich nemlátil to určitě nééé vždy jsem to vylisoval pod lisem:-)a myslím ,že tady se to tež bude lisovat..
 
 
Datum: 19. prosince 2009 22:03
 
 
 
 
Jméno: pedroza      IP: uživatel8260    
zdar, hele neví někdo co pomůže abych udělal, aby mi mustang startoval líp když je studenej? jo a nechce se mi sundavat a půlit motor,... když to mam teplý, tak na 1 pokus nastartovanej... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 20:19
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jestli můžeš tak předehřej válec fénem nebo opalovačkou barvy(nebo jak se to menuje :-) )...mě to pomáhalo:-D
 
 
Datum: 20. prosince 2009 20:19
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Nejlepší je Dobře seštelovanej karbec a zapalování, a kvalitné svíčka
 
 
Datum: 19. prosince 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sešteluj si karburátor.
 
 
Datum: 19. prosince 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
moznosti je hodne treba perfektne pretesnit valec a zabrousit hlavu pak novou svicku a vystelovat karbec nebo to taky muze delat to ze uz je to vylitany a nema tak dobry tlak na zapaleni smesi a proto treba motor vzdy chyta dobre teplej z duvodu roztaznosti materialu a lepsi tesnosti
 
 
Datum: 19. prosince 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: pedroza      IP: uživatel8260    
dik...no tak aby mi někdo neřikal že mam dát nový gufera simeringy atd atd...
 
 
Datum: 19. prosince 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to sem eště neslyšel že kdyš rozpůllíš motor tak ti to bude zastudena startovat lépe,nicméně.dej tam svíčku ted na zimu n15c
 
 
Datum: 19. prosince 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: slepec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cago, prosim o radu. Nejak mi zlobi fík, kdyz se zahreje tak zacne jakoby brzdit a vubec netahne(zadrenej ale neni), a pak kdyz dsam za 3 tak musim mit nohu na radici pace jinak mi to vypadne na neutral. Nevite co s tim pls?? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 22:32
 
 
 
 
Jméno: Karel81      E-mail:      IP: uživatel1200    
Je potřeba rozpůlit motor. můžou to být řadicí vidličky + předloha. zkontroloval bych ložiska . pokud si na to netroufneš tak ti mohu udělat go motoru. Kdyžtak napiš meil.
 
 
Datum: 19. prosince 2009 22:32
 
 
 
 
Jméno: slepec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
21... Proc?
 
 
Datum: 19. prosince 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: slepec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
21... Proc?
 
 
Datum: 19. prosince 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že je to typ 05 ?
 
 
Datum: 19. prosince 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: Pioneer21      IP: uživatel6698    
cau draci, mám dotaz ohledně FICHTLA.Nechce mi vůbec nastartovat, a když náhodou nastartuje, udusí se to.předstih mam dobrý,jiskru to hází, svíčka nová do zimy,odrth taky dobrý,hladina v pořádku a trisky čisté.Děkuji všem za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je tou zimou.
 
 
Datum: 19. prosince 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel8259    
čus, hele naví někdo, jestli vadí když sem namočil konec svíčky omylem do vody?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neni,ale jestli si si nevsim..polozil si otazku a on ti odpovedel cemu by to jako melo vadit?normalne odpovedel..bordel tu delas ty..
 
 
Datum: 19. prosince 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel8173    
se normalne zeptal ne?! to je tezky aji normalne odpovedet?!
 
 
Datum: 19. prosince 2009 17:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a proč by neměla fungovat? copak v ní je nějaká elektronika? já sem našel b blátě zašlapanou svíčku, starou PAL, která tam byla kdo ví kolk let, očistil sem ji a jezdím s ní pořád
 
 
Datum: 19. prosince 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel8260    
třeba potom nefunguje, a nazapaluje, co já vim...
 
 
Datum: 19. prosince 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čemu by to mělo vadit??
 
 
Datum: 19. prosince 2009 16:29
 
 
 
 
Jméno: icespoon12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pic klucí nemuzu dostat fika do otacek.na volnobeh drzi krasne ale jak vezmu za plyn tak to jen kucká a otáčky ze nezvednou.nevite cim to muze byt?trysky sem cistil, predstih by mel byt taky v poradku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 14:12
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ucpanej privod benzinu
 
 
Datum: 19. prosince 2009 14:12
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hladina plov.komory
 
 
Datum: 19. prosince 2009 13:52
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl, nebo je v pořádku?
 
 
Datum: 19. prosince 2009 13:31
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel8108    
zdar chlapi nevíte někdo kde sa daji kupit gumy na revmaplechy na pionýra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
maj je na motoren.sk
 
 
Datum: 18. prosince 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem si je jednoduše vyrobil,našel sem dlouhej kabel gumy,tak sem si do tej gumy nožem vyřezal zářezy a je to ok
 
 
Datum: 18. prosince 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tady v kramku byli nedavno nevim jestli je este SESA ma, stejne je tetka tady nekoupis. Pak jsem je este videl na nakym jinym kramku nasel jsem ho prez vyhledavac seznam jeden stal 40 Kc SESA ma jeden myslim za 80 Kc v mototechne jsem je este nepotkal
 
 
Datum: 18. prosince 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: Mustnag      IP: uživatel7965    
ahoj, nejde mi elektrika na mustangovi ale dřív mi šla a ted to nehází jiskru ani mezi kladívkama ani na svíčce cívka je tam docela nová čím by to mohlo být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 10:44
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
byl takovej pincek ve vyrobě?mám pincka 21 rok 1976 ty novější plechy bez lišt a kryt řetězu ten rovnej sestřihlej vyfuk taky ten ufiklej ale kostra má lisovanou vidlici ta kostra neni origo ale dělal se v 76 ještě takovj fichtl? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 11:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem viděl mustanga i stou lisovanou kyvkou,ale děda říká že každej fichtl je originál
 
 
Datum: 18. prosince 2009 11:22
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8238    
je jednoznacne blbost jawa 21 z roku 1976 s rámem z roku 1971.....od 1972 davali zadni kyvku jako na mustangu......takovou tu hubenou.......
 
 
Datum: 17. prosince 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, dělali, ale v tý fabrice namontovali, co jim pod ruku přišlo a prej ani nevedli spisy, kolik vyrobily motorek....
 
 
Datum: 17. prosince 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nedělali se ty novější typy až od roku 1975?
 
 
Datum: 17. prosince 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám jednadvácu r.v 73 s ličtama,kámoši co maj jawy 21 ok r.v 1973 mají všeci do jednoho s lištama
 
 
Datum: 17. prosince 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
koukni na jawa-50.cz a zjistíš, že se dělali myslím jen do 1972 nebo 73. Teďka z hlavy nevím. Kámoš má r.v. 72 a má tam tu lisovanou, já r.v. 1975 a už ji nemám.
 
 
Datum: 17. prosince 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dělal se takovej?
 
 
Datum: 17. prosince 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
cau draci mam u 250 v plovaku benzin a nemuzu najit diru co stim?? neni ho vtom moc ale je slyset kdyz stim zaklepu dal jsem to pod vodu a nic diru jsem nenasel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: jerzy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měl jsem stejný problém, díru nenajít ale benál v něm byl, koupil sem novej a je po starostech:-)
 
 
Datum: 18. prosince 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jj skusim koupit zatim jsem to propich v miste kde to uz bylo spravovany cinem a zasyceloto takze tam byl tlak tak tam dira bejt nemuze musi to tam bejt spredtim tak jsem to zacinoval a je to OK zatim
 
 
Datum: 17. prosince 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo kup novej,je to otázka 200 korun.na fíka jsem kupoval a stál 130 v mototechně
 
 
Datum: 17. prosince 2009 14:06
 
 
 
 
Jméno: radus250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup nebo sežen novej plovak bude to lepší a budeš ho mít zrovna novej:-D
 
 
Datum: 17. prosince 2009 13:58
 
 
 
 
Jméno: Mustangac      IP: uživatel7706    
Dobrej den mam problem prosím poraďte.. Teďka jsem nakopnul mustanga tak ho nechám asi tak 3 min běžet a potom tam kopnu jedničku a v tom nějak zachrchlá a tak pustim spojku a mam tam furt neutral jak to ?? prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
nejspis mas stuhlej olej v prevodovce a spatne vypina spojka tak to tam de spatne skus to postrcit a pritom zaradit
 
 
Datum: 16. prosince 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: Tofek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky se stava ze musis trochu popojet nohama a pak tam ta jednicka skoci, me se to stava casto.
 
 
Datum: 16. prosince 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
můžeš mít povolenej šroubek řadícího automatu,a nebo se stává,že ti řadička drká o indučku to se mi už taky stalo
 
 
Datum: 16. prosince 2009 15:36
 
 
 
 
Jméno: Mustangac      IP: uživatel7706    
JJ dik moc a myslíš že se s tím něco stalo ?
 
 
Datum: 16. prosince 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: Klejda      IP: uživatel8240    
Skus tam zařadit znova tu rychlost nebo skus více řadičku posunout na horů ..
 
 
Datum: 16. prosince 2009 15:29
 
 
 
 
Jméno: fík      IP: uživatel8097    
zase mi nejede fíchtl, když roztláčím tak to jen trochu zastřílý karbec je úplně v pořádku děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 8:44
 
 
 
 
Jméno: šabatu      IP: uživatel8091    
Cau hochu tak to muzes mit predstih nebo odtrh nebo nejak spatne nastavenou jehlu
 
 
Datum: 15. prosince 2009 8:44
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a když je ten karbec úplně v pořádku, tak každopáně vymontuj trysky a profoukni to, protože fichtl zpravidla aspoň mě stávkuje zpravidla na věcech, o kterých si člověk myslí že sou úplně v pořádku...
 
 
Datum: 14. prosince 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ti to ???střílý???, tak se podívej na svíčku - může na ní být škvarek (vyčistit), být mokrá (po neuspěšném roztlačení aspoň důkaz že tam jde benzín ale svíčka neháže jiskru, pak ji vyhoď a zkus jinou a zkus znovu nastartovat), pokud stále nestartuje ale jiskru to dává, sundej pravej dekl motoru a seřiď odtrh (kladívko) a předstih. Taky to ovšem může bejt uchcaný - zkontroluj zda máš správně nastavenou hladinu. Dost záleží taky na tom, co jsi naposledy třeba šteloval, aby to jelo líp :-).
 
 
Datum: 14. prosince 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: Drakkuba ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus si seřídit zapalování
 
 
Datum: 14. prosince 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdr - hele jel jsem se ted projet - teplota kolem nuly - a nejak nejel - byl proste chciplej - jak za studena tak za tepla - a neni to zadnej chropl - proste pan mustang- jinak jezdi - ale tak cim by to mohlo bejt???- svicka???? - ale rikam ten vykon byl v haji - na rovine mu mrte trvalo nez se vyttah na 50 km/h na trictrvrte plynu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 12:01
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Na snehu je prave nejvetsi prdel :-D
 
 
Datum: 14. prosince 2009 12:01
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nj - tak dik za rady - ja ho pojedu projet, jestli nenapadnou haldy snehu, a uvidim jak pojede - dystak kdyz nepojede zkusim zjistit novy poznatky a zase se tady zeptam......
 
 
Datum: 13. prosince 2009 22:57
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
v poho
 
 
Datum: 13. prosince 2009 22:41
 
 
 
 
Jméno: Dzerbi      IP: uživatel5743    
Aha tak to se ti omlouvam
 
 
Datum: 13. prosince 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
ja sem ale mluvil o tom prispevku hned pod tim mim kde pise , ze ty kopce co jezdi v lete tak ted(v zime ) nema za 3 narok . kapisto ? :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: Dzerbi@seznam.cz      IP: uživatel5743    
No sice chlapče nevim co jsi vystudoval nebo nevim o tě to učil ale řekl jsi peknou blbost jasně řekl že venku bylo 0 stupnu.
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
naoapak motor jede lip za studena to by si mel vedet hustsi vdzuch´=vic smesi , ale opet vyvzstava otazka zda se da moturek z jawy prirovnat chovanim k motoru :-D
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tka jako jaho nechal zahrat zj - prostej sem jel tka 2 km jen tak lechtacka - ale pak tka po 10 km - to proste ty kopce co jezdim v lete za 3 tak ted ujsem nemel narok.... 3 3
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
ten fichtl potrebuje aspon 3 x vytocit do plnejch nez chytne paru neni to 4 takt i kdyz tam je to v mnoha pripadech este horsi ja se s varadero pres 100 za studena nedostanu
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: Dzerbi      IP: uživatel5743    
Hej častym problemem byva to že nikdo když nastartuje fichtla nenecha ho zahřat aspoň 5 minut ať se motor rozběžíí když ho nakopneš a hned jedeš tak se nedim že byl chciplej
 
 
Datum: 13. prosince 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: ondra 250      IP: uživatel5563    
zdar mám jawu 250/353 po delší době ji uvádim do provozu ,když ji nakopnu a vytočím do otaček motor se jakoby vypne a v nížsích otáčkách zase naskočí a pak chcípne, a když jí vytočím ampérmetr je v mínusu , kohout průchozi a karburator perfektne vyčištěn nejspíš něco v elektrice ale nevim co ?? dik za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 0:43
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Mě tohle dělalo,když sem měl přepolovanou baterku (obraceně zapojenou),ale muže to být hodně jiných věci
 
 
Datum: 14. prosince 2009 0:43
 
<  195  196  197  198  199  200  201  202  203  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 21:48:35 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu