|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa mosquito
IP: uživatel3189
 zdar hosi mam jawu 585 mosquito a nevim jak se da rozebrat vyfuk jenom mi jde vyndat ta zadni koncovka ktera drzi samoreznym sroubkem jinak nic. Predem dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 14:43
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Ahoj všici, potřebuju pomoct a vím, že to se moc nepatří, ale není to tak uplne inzerce. přep týdnem mi podklouz fichtl a totálně se mi zdevastoval na něm podsedlovej plech. nemáte někdo tento plech v origo takový tý brčálový zeleno modrý? Je to na 21. Jako jsem schopnej za to opravdu dobře zaplatit a prosím nemažte mi tuto prosbu. na internetu jsem ho již hledal, ale v téhle barvě nenašel a nechci to bastlit do neorig stavu. Díky za cokoliv.. nebo jen odkaz, pokudvíte o nějaký stránce, kte bych to našel..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2009 11:41
 ale vzhledově sou stejný ne???
Datum: 22. prosince 2009 11:41
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 je to ten nejvetsi plech na fichtlovi ?
Datum: 22. prosince 2009 11:25
 v čem se ty podsedadloví plechy u 20 a 21 lišej já bych řeklk že ničím
Datum: 22. prosince 2009 10:49
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 mam dokonce 2 jeden na 21 a druhejj na 20
Datum: 22. prosince 2009 10:24
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau mam icq 326429003
Datum: 22. prosince 2009 10:23
 já sem se dnes taky zozsek na new fíkoj,jel sem ho projet a za 20 vteřin sem se válel na sněhu,eště že to byl jen sníh,ano jeden škrábanec
Datum: 21. prosince 2009 22:23
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 Dobre den, mam dotaz jestli je nejaky rozdil mezi 21 a 20 u kritu co kryje karburator a at.. dekuji za odpoved..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 22:24
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 ohnutej ? to se tam da ? vzdit to nejde nebo jo ?? a nadz je prece vzadu ne ??
Datum: 21. prosince 2009 22:24
Jméno: Standa
IP: uživatel8273
Datum: 21. prosince 2009 19:55
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 no me to taky napadlo upravit tak aby to tam sedelo ale prece neni mozne aby se to zmenilo samo ne ? vzdit ten dekl tam musel byt predtim .. asi vyrostl  kdo vi... zitra se nato jeste jednou kuknu a uvidime .. prinejhorsim prijde nato hruba sila  .. tak diky vsem co napsali ..
Datum: 21. prosince 2009 19:02
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 ja som iež mal ten problém tak som zobral pilník a tých pár mm som vypilníkoval a teraz to v pohode sedí
Datum: 21. prosince 2009 17:37
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 tak nato jsem se presne ptal  dekl na prsa ..., no ale mam tim padem problem bo je tam za zadnou cenu nemuzu uchytit k ramu bo ta dira co je na tom tzn deklu nesedi s dirou na kostre .. bud je to zahada stoleni nebo nevim kde je chyba ..
Datum: 21. prosince 2009 16:16
Jméno: Standa
IP: uživatel8273
Datum: 21. prosince 2009 16:02
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 Aha.. diky tak to vysvetluje to ze mi tam nepasuje ta dira co je na uchyceni toho sroubu dole ...
Datum: 21. prosince 2009 12:59
 jo ten krit na 21 je kračí je víc seřízlej 20ka ho má delši
Datum: 21. prosince 2009 11:43
 Čau cp všechno idělat pro fichtla před zimou .. zatím sem vypustil nádrž aby nezrezla
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 20:17
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Taky sem slysel na simson forum ze v tej nadrzi nesmi bejt benzin s M2T pac by ji rozrezavel
Datum: 20. prosince 2009 20:17
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 zazimujese aspon třičtvrtě chlapci zabránite tim korozi atd dporučuje se min oleje kvuli usazovani
Datum: 20. prosince 2009 20:11
 honzo moc si nemysli..dobře vím co je to zazimovat.. kývačku jsem měl zazimovanou 5 let.. po odzimování chytla na šup a jezdí suprově...číza byla zazimovaná 7 let a taky chytla na šup...ale zazimovávat nepotřebuju, bo mi žádná motorka nestojí víc jak měsíc
Datum: 20. prosince 2009 19:26
 Proč moc .....jestli máš vilitou nádrž barvou tak si tam dej třeba půl ....já ji vylitou nemám a rači nebudu skoušet tam dávat půl....Jo a jawa cezatek ty ani nevíš co je to zazomovaní jestli zazimuješ jen tak na měsíč tak si do nádrže del klidně hřebíky ale zkus někdy dát půl nádrže a nechat to státá půl roku
Datum: 20. prosince 2009 19:06
 celá to je moc já bych dal spíš tak třičtvrtě
Datum: 20. prosince 2009 19:04
 honzo...neber si to moc osobně, ale ještě jsi dost malý a máš houby zkušenosti, tak nedělej chytrého, ok?
Datum: 20. prosince 2009 18:14
 honza73: já souhlasim s cezetakem,vždy se dává do půlky plná ne,nwm ted sice důvod ale vim že plnou ne
Datum: 20. prosince 2009 18:00
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Rozpulit motor
Datum: 20. prosince 2009 17:49
 jawa cezetak s tebou nemůžu souhlasit protže po je blbost dát půlku vždycky plnou
Datum: 20. prosince 2009 17:41
 Nádrž by měla bejt naopak plná, ideální je naředěnej benzín olej dobře konzervuje. Vypouštění se doporučuje u plastových nádrží protože plast pouští nějaký látky. Každopádně stejně bych ten benzín vylil nebo do sekačky
Datum: 20. prosince 2009 17:14
 když nádrž vypustíš tak zrezne.. pěkně ji dej aspon do půlky plnou
Datum: 20. prosince 2009 17:13
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel1696
 hlavně to postav na špalky at se ti náhodou neco nestane s kolama
Datum: 20. prosince 2009 17:11
Jméno: Pioneer21
IP: uživatel6698
 cau draci, mám dotaz ohledně FICHTLA.Nechce mi vůbec nastartovat, a když náhodou nastartuje, udusí se to.předstih mam dobrý,jiskru to hází, svíčka nová do zimy,odrth taky dobrý,hladina v pořádku a trisky čisté.Děkuji všem za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 17:39
 A není to poněkud tou příšernou teplotou?
Datum: 20. prosince 2009 17:39
Jméno: Babettista
IP: uživatel7706
 http://www.youtube.com/watch?v=yHphsxdf-zI&feature=related že to je kravina
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 14:35
 nemožné to není.. z kopečka.. ale i tak muže jet babeta tak těch 55-60.. tatík měl babetu která jela 80 +... ale tam byla mírná změna objemu  80 ccm
Datum: 20. prosince 2009 14:35
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Proč kravina? Dal tam třeba jiný ozubený kolo,nebo jinou rozetu.
Datum: 20. prosince 2009 11:37
 Já jednou dostal z babety taky 60,až sem se divil
Datum: 20. prosince 2009 10:56
 pokud sem dobre videl tak jel 66 ja si myslim ze to kravina asi neni na babetu, kdyz je treba po vybrusu tak proc by tolik nejela, ja mam stellu babetu davam jenom na orzjezdy pac mam maly kola  ale kdyz pak nabere rychlost tak me predjede a me tachometr ukazuje neco prez 55 tak si myslim ze tech 60 -65 babeta pojede
Datum: 20. prosince 2009 9:38
 Zdar draci může mi někdo prosím trochu podrobneji popsat jak se vlasne dostavaji loziska ven z kol ? vyndal jsem segrovku ne jedne strane na duhe nic neni a ted mam delat co? nahrt a tukat do jednoho loziska a cekat nez vyleze duhy ? a pak si pohrat zdruhym nebo jak ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 22:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když jsem je chtěl nový tak jsem na ně nechal navařit kousek šroubu a pak jsem přes kus trubky a plocháč s dírkou furt utahoval utahoval utahoval až mi vylezlo..a to druhý už vyboucháš
Datum: 21. prosince 2009 22:58
 Já jsem z kol nevytahoval ložiska ale zmotoru vezmu něco kulatého a stejně velikostně s tím vnějším kruhem ložiska a opatrně ho vyklepu . Ale nevím jak je to u kola.
Datum: 20. prosince 2009 13:36
 né na lis ne je tam osazení,pokud bys to chtěl lisem tak to skurvíš.vem si nějakou kulatinu která se tam vleze bubenn den na nejakou podložku a jaoby to zasekni pod ložisko a ono to pojde,a nezapomen vidělat prachovky
Datum: 20. prosince 2009 9:41
 Ja jsem to delal tak že jsem nahrál celý ten náboj okrem ložisk a potom som 3x tukol po ložisku a vylezlo von dost lahko, spet jsem to montoval tak že ložiska jsem dal do mrazaku asi na 1 hodinu a naboj jsem nahrál, potom stačilo ložiska zlahka uložit na své místo bez nejakého bouchání.
Datum: 20. prosince 2009 0:11
 Ahoj nikdy jsem to nedělal ,ale jsem vyučený automechanik a když jsem měnil kdekoliv na autě ložïska nikdy jsem ponich nemlátil to určitě nééé vždy jsem to vylisoval pod lisem  a myslím ,že tady se to tež bude lisovat..
Datum: 19. prosince 2009 22:03
Jméno: pedroza
IP: uživatel8260
 zdar, hele neví někdo co pomůže abych udělal, aby mi mustang startoval líp když je studenej? jo a nechce se mi sundavat a půlit motor,... když to mam teplý, tak na 1 pokus nastartovanej...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 20:19
 A jestli můžeš tak předehřej válec fénem nebo opalovačkou barvy(nebo jak se to menuje  )...mě to pomáhalo
Datum: 20. prosince 2009 20:19
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Nejlepší je Dobře seštelovanej karbec a zapalování, a kvalitné svíčka
Datum: 19. prosince 2009 22:29
 Sešteluj si karburátor.
Datum: 19. prosince 2009 21:54
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 moznosti je hodne treba perfektne pretesnit valec a zabrousit hlavu pak novou svicku a vystelovat karbec nebo to taky muze
delat to ze uz je to vylitany a nema tak dobry tlak na zapaleni smesi a proto treba motor vzdy chyta dobre teplej z
duvodu roztaznosti materialu a lepsi tesnosti
Datum: 19. prosince 2009 21:26
Jméno: pedroza
IP: uživatel8260
 dik...no tak aby mi někdo neřikal že mam dát nový gufera simeringy atd atd...
Datum: 19. prosince 2009 21:22
 no to sem eště neslyšel že kdyš rozpůllíš motor tak ti to bude zastudena startovat lépe,nicméně.dej tam svíčku ted na zimu n15c
Datum: 19. prosince 2009 21:17
 Cago, prosim o radu. Nejak mi zlobi fík, kdyz se zahreje tak zacne jakoby brzdit a vubec netahne(zadrenej ale neni), a pak kdyz dsam za 3 tak musim mit nohu na radici pace jinak mi to vypadne na neutral. Nevite co s tim pls?? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 22:32
 Je potřeba rozpůlit motor. můžou to být řadicí vidličky + předloha.
zkontroloval bych ložiska . pokud si na to netroufneš tak ti mohu udělat go motoru. Kdyžtak napiš meil.
Datum: 19. prosince 2009 22:32
 21... Proc?
Datum: 19. prosince 2009 19:06
 21... Proc?
Datum: 19. prosince 2009 18:55
 že je to typ 05 ?
Datum: 19. prosince 2009 18:47
Jméno: Pioneer21
IP: uživatel6698
 cau draci, mám dotaz ohledně FICHTLA.Nechce mi vůbec nastartovat, a když náhodou nastartuje, udusí se to.předstih mam dobrý,jiskru to hází, svíčka nová do zimy,odrth taky dobrý,hladina v pořádku a trisky čisté.Děkuji všem za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 21:26
 To je tou zimou.
Datum: 19. prosince 2009 21:26
 čus, hele naví někdo, jestli vadí když sem namočil konec svíčky omylem do vody??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 18:58
 Neni,ale jestli si si nevsim..polozil si otazku a on ti odpovedel cemu by to jako melo vadit?normalne odpovedel..bordel tu delas ty..
Datum: 19. prosince 2009 18:58
Jméno: pavelc
IP: uživatel8173
 se normalne zeptal ne?! to je tezky aji normalne odpovedet?!
Datum: 19. prosince 2009 17:21
 a proč by neměla fungovat? copak v ní je nějaká elektronika? já sem našel b blátě zašlapanou svíčku, starou PAL, která tam byla kdo ví kolk let, očistil sem ji a jezdím s ní pořád
Datum: 19. prosince 2009 17:05
Jméno: Petr
IP: uživatel8260
 třeba potom nefunguje, a nazapaluje, co já vim...
Datum: 19. prosince 2009 16:31
 čemu by to mělo vadit??
Datum: 19. prosince 2009 16:29
 pic klucí nemuzu dostat fika do otacek.na volnobeh drzi krasne ale jak vezmu za plyn tak to jen kucká a otáčky ze nezvednou.nevite cim to muze byt?trysky sem cistil, predstih by mel byt taky v poradku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 14:12
 ucpanej privod benzinu
Datum: 19. prosince 2009 14:12
 hladina plov.komory
Datum: 19. prosince 2009 13:52
 Měl, nebo je v pořádku?
Datum: 19. prosince 2009 13:31
Jméno: David
IP: uživatel8108
 zdar chlapi nevíte někdo kde sa daji kupit gumy na revmaplechy na pionýra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 18:18
 maj je na motoren.sk
Datum: 18. prosince 2009 18:18
 já sem si je jednoduše vyrobil,našel sem dlouhej kabel gumy,tak sem si do tej gumy nožem vyřezal zářezy a je to ok
Datum: 18. prosince 2009 17:44
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tady v kramku byli nedavno nevim jestli je este SESA ma, stejne je tetka tady nekoupis. Pak jsem je este videl na nakym jinym kramku nasel jsem ho prez vyhledavac seznam jeden stal 40 Kc SESA ma jeden myslim za 80 Kc v mototechne jsem je este nepotkal
Datum: 18. prosince 2009 17:26
Jméno: Mustnag
IP: uživatel7965
 ahoj, nejde mi elektrika na mustangovi ale dřív mi šla a ted to nehází jiskru ani mezi kladívkama ani na svíčce cívka je tam docela nová čím by to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 10:44
 byl takovej pincek ve vyrobě?mám pincka 21 rok 1976 ty novější plechy bez lišt a kryt řetězu ten rovnej sestřihlej vyfuk taky ten ufiklej ale kostra má lisovanou vidlici ta kostra neni origo ale dělal se v 76 ještě takovj fichtl?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 11:22
 já sem viděl mustanga i stou lisovanou kyvkou,ale děda říká že každej fichtl je originál
Datum: 18. prosince 2009 11:22
Jméno: Standa
IP: uživatel8238
 je jednoznacne blbost jawa 21 z roku 1976 s rámem z roku 1971.....od 1972 davali zadni kyvku jako na mustangu......takovou tu hubenou.......
Datum: 17. prosince 2009 21:48
 Jo, dělali, ale v tý fabrice namontovali, co jim pod ruku přišlo a prej ani nevedli spisy, kolik vyrobily motorek....
Datum: 17. prosince 2009 21:10
 a nedělali se ty novější typy až od roku 1975?
Datum: 17. prosince 2009 21:06
 mám jednadvácu r.v 73 s ličtama,kámoši co maj jawy 21 ok r.v 1973 mají všeci do jednoho s lištama
Datum: 17. prosince 2009 20:52
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 koukni na jawa-50.cz a zjistíš, že se dělali myslím jen do 1972 nebo 73. Teďka z hlavy nevím. Kámoš má r.v. 72 a má tam tu lisovanou, já r.v. 1975 a už ji nemám.
Datum: 17. prosince 2009 20:50
 dělal se takovej?
Datum: 17. prosince 2009 20:47
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci mam u 250 v plovaku benzin a nemuzu najit diru co stim?? neni ho vtom moc ale je slyset kdyz stim zaklepu dal jsem to pod vodu a nic diru jsem nenasel
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 21:04
 měl jsem stejný problém, díru nenajít ale benál v něm byl, koupil sem novej a je po starostech
Datum: 18. prosince 2009 21:04
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jj skusim koupit zatim jsem to propich v miste kde to uz bylo spravovany cinem a zasyceloto takze tam byl tlak tak tam dira bejt nemuze musi to tam bejt spredtim tak jsem to zacinoval a je to OK zatim
Datum: 17. prosince 2009 20:06
 jo kup novej,je to otázka 200 korun.na fíka jsem kupoval a stál 130 v mototechně
Datum: 17. prosince 2009 14:06
 kup nebo sežen novej plovak bude to lepší a budeš ho mít zrovna novej
Datum: 17. prosince 2009 13:58
Jméno: Mustangac
IP: uživatel7706
 Dobrej den mam problem prosím poraďte.. Teďka jsem nakopnul mustanga tak ho nechám asi tak 3 min běžet a potom tam kopnu jedničku a v tom nějak zachrchlá a tak pustim spojku a mam tam furt neutral jak to ?? prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2009 16:55
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nejspis mas stuhlej olej v prevodovce a spatne vypina spojka tak to tam de spatne skus to postrcit a pritom zaradit
Datum: 16. prosince 2009 16:55
 taky se stava ze musis trochu popojet nohama a pak tam ta jednicka skoci, me se to stava casto.
Datum: 16. prosince 2009 16:11
 můžeš mít povolenej šroubek řadícího automatu,a nebo se stává,že ti řadička drká o indučku to se mi už taky stalo
Datum: 16. prosince 2009 15:36
Jméno: Mustangac
IP: uživatel7706
 JJ dik moc a myslíš že se s tím něco stalo ?
Datum: 16. prosince 2009 15:34
Jméno: Klejda
IP: uživatel8240
 Skus tam zařadit znova tu rychlost nebo skus více řadičku posunout na horů ..
Datum: 16. prosince 2009 15:29
Jméno: fík
IP: uživatel8097
 zase mi nejede fíchtl, když roztláčím tak to jen trochu zastřílý karbec je úplně v pořádku děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2009 8:44
Jméno: šabatu
IP: uživatel8091
 Cau hochu tak to muzes mit predstih nebo odtrh nebo nejak spatne nastavenou jehlu
Datum: 15. prosince 2009 8:44
 jo a když je ten karbec úplně v pořádku, tak každopáně vymontuj trysky a profoukni to, protože fichtl zpravidla aspoň mě stávkuje zpravidla na věcech, o kterých si člověk myslí že sou úplně v pořádku...
Datum: 14. prosince 2009 21:55
 jestli ti to ???střílý???, tak se podívej na svíčku - může na ní být škvarek (vyčistit), být mokrá (po neuspěšném roztlačení aspoň důkaz že tam jde benzín ale svíčka neháže jiskru, pak ji vyhoď a zkus jinou
a zkus znovu nastartovat), pokud stále nestartuje ale jiskru to dává, sundej pravej dekl motoru a seřiď odtrh (kladívko) a předstih. Taky to ovšem může bejt uchcaný - zkontroluj zda máš správně nastavenou hladinu. Dost záleží taky na tom, co jsi naposledy třeba šteloval, aby to jelo líp  .
Datum: 14. prosince 2009 21:50
 skus si seřídit zapalování
Datum: 14. prosince 2009 19:21
 zdr - hele jel jsem se ted projet - teplota kolem nuly - a nejak nejel - byl proste chciplej - jak za studena tak za tepla - a neni to zadnej chropl - proste pan mustang- jinak jezdi - ale tak cim by to mohlo bejt???- svicka???? - ale rikam ten vykon byl v haji - na rovine mu mrte trvalo nez se vyttah na 50 km/h na trictrvrte plynu
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 12:01
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Na snehu je prave nejvetsi prdel
Datum: 14. prosince 2009 12:01
 nj - tak dik za rady - ja ho pojedu projet, jestli nenapadnou haldy snehu, a uvidim jak pojede - dystak kdyz nepojede zkusim zjistit novy poznatky a zase se tady zeptam......
Datum: 13. prosince 2009 22:57
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 v poho
Datum: 13. prosince 2009 22:41
Jméno: Dzerbi
IP: uživatel5743
 Aha tak to se ti omlouvam
Datum: 13. prosince 2009 22:16
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ja sem ale mluvil o tom prispevku hned pod tim mim kde pise , ze ty kopce co jezdi v lete tak ted(v zime ) nema za 3 narok . kapisto ?
Datum: 13. prosince 2009 22:05
Jméno: Dzerbi@seznam.cz
IP: uživatel5743
 No sice chlapče nevim co jsi vystudoval nebo nevim o tě to učil ale řekl jsi peknou blbost jasně řekl že venku bylo 0 stupnu.
Datum: 13. prosince 2009 21:58
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 naoapak motor jede lip za studena to by si mel vedet hustsi vdzuch´=vic smesi , ale opet vyvzstava otazka zda se da moturek z jawy prirovnat chovanim k motoru
Datum: 13. prosince 2009 21:52
 no tka jako jaho nechal zahrat zj - prostej sem jel tka 2 km jen tak lechtacka - ale pak tka po 10 km - to proste ty kopce co jezdim v lete za 3 tak ted ujsem nemel narok....
3 3
Datum: 13. prosince 2009 21:49
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ten fichtl potrebuje aspon 3 x vytocit do plnejch nez chytne paru neni to 4 takt i kdyz tam je to v mnoha pripadech este horsi ja se s varadero pres 100 za studena nedostanu
Datum: 13. prosince 2009 21:49
Jméno: Dzerbi
IP: uživatel5743
 Hej častym problemem byva to že nikdo když nastartuje fichtla nenecha ho zahřat aspoň 5 minut ať se motor rozběžíí když ho nakopneš a hned jedeš tak se nedim že byl chciplej
Datum: 13. prosince 2009 21:46
Jméno: ondra 250
IP: uživatel5563
 zdar mám jawu 250/353 po delší době ji uvádim do provozu ,když ji nakopnu a vytočím do otaček motor se jakoby vypne a v nížsích otáčkách zase naskočí a pak chcípne, a když jí vytočím ampérmetr je v mínusu , kohout průchozi a karburator perfektne vyčištěn nejspíš něco v elektrice ale nevim co ?? dik za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2009 0:43
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Mě tohle dělalo,když sem měl přepolovanou baterku (obraceně zapojenou),ale muže to být hodně jiných věci
Datum: 14. prosince 2009 0:43
|



|