|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 prosim nekoho kdo zjisti rozmer gufera pod zapalko na jawa 250/353 kyvacka diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 22:31
 diky moc
Datum: 27. listopadu 2009 22:31
Jméno: petr
IP: uživatel5767
 25-62-8
Datum: 27. listopadu 2009 22:27
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 Dobre vecir, mam takovy malej problem.. Mam jawu 555 kdyz nastartuju tak mi brni roditka.. Nekde jsem se docetl ze to muze byt kriva ojnice, klikovka nebo jen loziska... Je to pravda? a kdyz je jde se to nejak doma opravit myslim tu kliku a ojnici .. Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 13:09
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 Tak to nevim s klikou se nikdy nic nedelalo.. tedy ja jsem stim nic nedelal
Datum: 29. listopadu 2009 13:09
Jméno: lampan
IP: uživatel8067
 máš vyváženou kliku?
Datum: 28. listopadu 2009 18:10
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 no rozebrany ten motor byl ale menilo se jen kolecka od prevodovky ..
Datum: 28. listopadu 2009 16:18
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 a mal si dakedý rozobratý motor ako vo vnútri na tom je možno máš vybitú kľukovku alebo ložiska alebo bronzové púzdro na ojnici
Datum: 28. listopadu 2009 8:28
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 no prave.. brni mi to do rukou kdyz jedu pomalu, kdyz jedu rychleji tak ne.. tedy myslim to uz se podle me neda poznat ..
Datum: 27. listopadu 2009 18:55
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 zalezi jak hodne vzdycky budou brnet kdyz to je na stojanku a za jizdy to nesmi brnet do rukou
Datum: 27. listopadu 2009 18:52
 zdarec draci, mam problem z kejvackou, dneska sem ji byl projet kdyz je studena volnobeh parada, ale kdyz se ohreje tak volnobeh leti na maximum, ale kdyz se povede zaradit a kdyz jedu tak je to dobry ale kdyz vyradim volnobeh zase nahoru ze se cela motroka klepe, studeny je to v pohode, diky moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 8:30
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Dej nové gufero na klikový hřídel pod zapalování.
Datum: 28. listopadu 2009 8:30
Jméno: Standa
IP: uživatel8057
 kdyby to bylo tvrdý gufero,tak by to delalo i studený a spise by se to dusilo v otackach  dle me je to nejaky tesneni.......protoze se to zacne dit az kdyz je to horký.......a co dela horkej hlinik.......roztahuje se......
Datum: 27. listopadu 2009 23:52
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Mě to dělal mustang.Měl sem to gufero uplně spuchřelí
Datum: 27. listopadu 2009 22:39
 jojo 100% gufero, uz mi to potvrdilo 10 zkusenej veteranistu  kdyz ohreje tak gufero zmekne a prisava falesny vzduch jednoduhy
Datum: 27. listopadu 2009 22:35
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 fikusi?? co maš furt s tim samozapalem svíčky?? Nejpravděpodobější je to gufero
Datum: 27. listopadu 2009 22:21
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 svicka asi na to vliv nema
Datum: 27. listopadu 2009 20:07
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 muzeto bejt spatnou hodnotou svicky moc se ohrejva a pak se smes zapaluje sama zarem ze svicky
Datum: 27. listopadu 2009 18:37
 vicko to nedela asi to gufero to bude delat
Datum: 27. listopadu 2009 18:35
 Pokud mě nepošleš do p..i a já nevím ještě kam a tak mě to dělalo povolený víčko šoupátkový komory.
Datum: 27. listopadu 2009 18:18
Jméno: jezda
IP: uživatel2073
 čus draci, mam takovej problém s tachákem když sem dneska jezdil tak mě najednou začala lítat ručička, ale předtím to neďálo.nevíte někdo co stím, děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 17:42
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 zkus jestli nedrhne lanko v bowdenu, promaž a pokud se nic nezmění, pak může být problém samotném tacho nebo náhonu. Tacho se opravuje dost blbě, ale opět mnohdy pomůže ho vyjmout a do dúry na lako nakapat třeba konkor a rozhýbat, mechanická závada je lepší řešit zakoupením jiného budíku, No a náhon se musí rozdělat, zkontrolovat opotřeben, zkontrolovat hlavně, jestli jsou pořádku ty dva čudliky a opět řádně promazat.
Datum: 27. listopadu 2009 17:42
 Cau vsichni, mám potíže s mým FICHTLEM.Když ho nastartuju, na musím to pořád tůrovat, jelikož se mi udusí a to i když ho tůruju.Nevím čím to je, karbarátor čistý,hladina dobrá, plovák nový,svíčka čistá....pokud by někdo věděl, tk pls at napíše čím by to mohlo být.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 21:39
 ae predstih mam 2,1..
Datum: 27. listopadu 2009 21:39
Jméno: kinglet
IP: uživatel8060
 Podle mě to bude předstih...
Datum: 27. listopadu 2009 20:12
 jj měl sem rozdělanej motor, rozpůlenej, ale všechno jsem dobře zatěsnil si myslím, LUKOPRENEM.
Datum: 27. listopadu 2009 19:23
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nemel si rozdelanej motor?? pokud jo tak to na 90% netesni nekde muze to netesnit pod karbecem,pod valcem, pod hlavou mozna i v klikovy skrini podle toho co si mel rozebrany
Datum: 27. listopadu 2009 18:43
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 nejspíš předstih
Datum: 27. listopadu 2009 17:01
 Cus draci mam problem na svym pionyrovi.. kdyz tam mam neutral tak kdyz dam plnej plyn tak to zacne vynechavat tak sem se rozjel a na jednicku to taky vynechavalo jak to tak sem tam dal dvojku uz to jelo celkem pekne,ale po par minutach jezdeni to taky zacalo vynechavat na dvojku. Pls poradte co s tim je (karburatorem to asi nebudu nedavno sem ho cistil a daval novou svicku pls poradte)
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 15:05
 dik marku
Datum: 27. listopadu 2009 15:05
 Cau to mi dělal fík taky. Měl jsem rozohzený zápalko. Stačilo seřídit a zase jezdí ok. Zkus třeba taky vyměnit kladívka. Ty tohle dělaj taky!
Datum: 27. listopadu 2009 15:00
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Prihni malicko plisek nahor a dej o cislo vetsi trysku.Taky skontorluj na kolikatym zarezu je jehla
Datum: 27. listopadu 2009 14:32
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 Dobry den vsem, mam dotaz mam moznost kouptit revma plechy na jawu 20 a chtel bych to dat na svou 21.. Pujdete ? vim ze tam je jinej kriz.. nevite jestli se da nejak upravit kriz 21 na 20 ?? diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 17:51
 potřebuješ:velký revmaplech,l+p podlážka,páka brzdy +lanko,límec kolem válce a jiné vrchní bříško.samozřejmě gomy na podlážky a možná i koleno výfuku
Datum: 27. listopadu 2009 17:51
Jméno: rejnold
IP: uživatel7357
 Super, diky za radu.. zitra se nato pujdu podivat a vyzkouset .. Jeste jednu otazku mam .. jak mam ty stupacky z revma plechu tak tam byla taka guma bohuzel ji uz tam nemam. nevite jestli se to da sehnat nebo nejak vyrobit?,
Datum: 27. listopadu 2009 17:35
Jméno: standa
IP: uživatel8057
 jde to docela snadno......kamarad to tak má.....za prvy......susplechy prisroubujes na zadni plech a pak provras podlazky v miste kde maji jit zasroubovat stupacky do krize.......podlazky sou pak chycene jak zadnim plechem tak stupackama a ani to nechrasti....plus výhoda brzdy z 21......ta brzda u 20 je strasna,furt praskaj lanka a nebo brzda......
Datum: 27. listopadu 2009 16:32
 Já taky.
Datum: 27. listopadu 2009 15:59
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 já mam kříž na jawu 20 i s páčkou brzdy.
Datum: 27. listopadu 2009 15:31
 Upravit to asi nepude, leda nějak svařovat. A jestli máš TP, tak se na tebe bude na STK šklebit.
Datum: 27. listopadu 2009 15:29
 Ale kde? on ten kriz nema ... takze se ptam jestli to jde nejak upravit
Datum: 27. listopadu 2009 15:14
 Kup si i ten kříž.
Datum: 27. listopadu 2009 14:53
 ahoj chi se optat mám mustanga jezdí jak drak sice nechytá na nášlupnutí ale po 2 metrtech chytne. ale je tu jinej problém kdyš ho nastartuju musim aby se sprvně jel držet nohou ten cupovák vo je na benz jakmile ujedu takovjech 100 metrů uš jede normálně to je první problém a druhej problbém kdyš uejdu takovejch 2 aš 3 km tak se začne dusit jako prase jakmile dám plnej plyn asi hladina ale vůbec nevim jaká má bejt. a třetí problém že kdyš tam dám tu ponožku od filtru tak se začne dusit kdyš dám plnej skoušel jsem to i bez filtru a dělá to samí. nechám tu i meil ře by jste mi mohli poslat třebas obrázek jak to má vypadat moc dík za rady. jo a ještě jedna věc svíčka a zapalování jsou ok svíčka má cihlou barvu a odtrh a předstih taky ok.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 10:31
Jméno: čezatař občas fichtlař
IP: uživatel4933
 jj dík odpoledne se na to juknu
Datum: 27. listopadu 2009 10:31
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 no podle me mas problem s hladinou benalu v prep. kotliku - musis to vychytat - a steluje se to tak ze- muze bejt takova ta maticka z mosazi ve vicku na plovakovou komoru povolena - takze ji dotahnout az uplne nahoru ( taky se mi to stalo ze se mi sama povolila a fichtl nejel) no a pak to stelujes tim plickem co ten pritok benzinu z ty matky uzavira- musis ho prihnout tak aby hladina( NEPREPLAVOVAT HO) byla shodna s tim pliskem nahore na plovaku kdyz ten plovak prstem stlacis az na dno - tedy pust benzin - nechej ho tam natyct - pak uzavri benal a oddelej vicko kotliku - zmackni jemne plovak na dno - a hladina musi byt rovna s tim plovakem - a klidne i trosicku vic - ale ne zas moc - aby ti z toho nechcal furt benal - no jabych zkusil tohle a az podle vysledku bych odstranoval ty dalsi zavady . jo a tady je jeste k tomu co jsem rikal odkaz http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
Datum: 27. listopadu 2009 9:48
 cau vseci, mám problémy s mým FICHTLEM.V karburátoru jsem měl vysokou hladinu, tak jsem zohl plíšek a hladina byla dobrá.Jel sem se projet a za chvíli se mi to udusilo.Kouknu do karbce a hladina byla velká.Ten plíšek jsem nastavoval 1 hodinu a pů, na správnou hladinu.Ja si myslím že může být špatnej ventilek.Pls poradte cim by to mohlo byt nbo jestli mam pravdu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 17:59
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Máš děravej plovák. Plovák sedne dolu a ventilek je porad otevrenej. Zkus ho vyndat z benzinu a zatrepej s nim jestli je plnej
Datum: 26. listopadu 2009 17:59
 No když jsem to já zkoušel tk to zastavilo přívod benzínu.Ale vypadá to že při jízdě chvíli a pak ne, protože tam je pak zase velká hladina..
Datum: 26. listopadu 2009 17:30
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nezastavujeti ventilek ja to skousim tak ze sundam vicko pustim benzin nad kelimkem a skusim rukou lechce zastavit benzin tim ventilkem pokud netesni jen pri lechkym zmacknutim je spatny pokud zastavuje dobre tak je to OK
Datum: 26. listopadu 2009 17:28
 Čau draci, potřebuju pomoct už jsem v nouzi, minulý týden mi přestala jezdit ČZ 175 , nejde nakopnout, jenom občas vystřelí z výfuku, při roztlačování to samé, předstih jsem seřídil, ale nejde mi seřídit odtrh na 0,4 mm, když ho dám na tuhle hodnotu (0,4 mm) tak zase nejde seřídit předstih na 2,9, takže mam odtrh o dost větší, může to být důvod proč nejede, a čím by to mohlo být? Vačka je dobrá, kladívka mam nový, indukčku taky novou. Předem díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 9:51
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 nesondaval jsi nahodou rototr a nezapomel si na klikovku dat ten kolik na pro rotor??? - ze bys to mel cely posunuty
Datum: 27. listopadu 2009 9:51
 nehádže ti náhodou celý rotor z váčkou ? myslím že či ho nemaš celý nakrivo lebo kladivko by ti nemalo otvárať na dolnej úvraťi
Datum: 26. listopadu 2009 18:56
 bobacz: tak to já taky, ale mě tam prostě ta hodnota nastavit nejde
Datum: 26. listopadu 2009 17:06
 Já přestih šteluju sice na 21 ale já si vždy nastavím ty hodnoty co tam maj být a pokud to střílí za jízdy nebo to nejede tak podle oka jak to sedne seřídím a je to dobré.
Datum: 26. listopadu 2009 16:42
Datum: 26. listopadu 2009 15:30
Jméno: Josef
IP: uživatel7944
 Předstih špatně . Odtrh musíš mít 0,35-0,4 mm. Napíš jak ten předstih šteluješ Zdar
Datum: 26. listopadu 2009 15:10
 cau vsichni, potřebuju poradit s mím FICHTLEM.Nechce mi nastartovat, hladina v karbci dobrá, trisky čisté, svíčka v pořádku.Ani na roztlačení nereaguje.Pls poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 18:16
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tepelnou hodnotu svicky na tohle pocasi dej 6,7 nebo 15 to je jako 6
Datum: 25. listopadu 2009 18:16
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 stimhle prectihem by to melo studeny chytnout hned!!!!!§ ale dej ho trosicku mensi 1,6-1,9 je idealni pro special a jestli davas natural tak ho nech jak je
Datum: 25. listopadu 2009 17:42
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 hodnota svicky je jaka???????,
Datum: 25. listopadu 2009 17:41
 Ten předstih bude asi kapku moc....
Datum: 25. listopadu 2009 17:40
 Predstih: 2,1 a odtrh 0,4..
Datum: 25. listopadu 2009 16:43
Jméno: Standa
IP: uživatel8044
 jakej mas predstih a odtrh? pali to vubec pred HU??
Datum: 25. listopadu 2009 16:41
 Ahojte nevíte kolik stojí nachromovat ráfek na pionýra a ještě řidítka s hrazdou.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 16:16
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 Ráfek na fichtla 750-1150.
Datum: 26. listopadu 2009 16:16
 se podívej na FK.Ale když budeš brousit ten ráfek,tak ho zeslabíš a už to nebude tak bezpečny....Někdo to tu už psal.
Datum: 25. listopadu 2009 15:30
 No ale kolik stojí replika
Datum: 25. listopadu 2009 15:24
 lepší je si koupit repliku toho ráfku.Víjde tě to líp
Datum: 25. listopadu 2009 15:21
Jméno: pincekk
IP: uživatel7965
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:08
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 to je fakt, pokud netrvá na tom, aby to bylo original, tak ten pozink není špatná věc a navíc to vydrží a je to poměrně levný.
Datum: 26. listopadu 2009 19:08
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Stříbřenku bych tam nedával,,moc to nevydrží a hned je to špiavý,lepší je to pozinkovat.
Datum: 25. listopadu 2009 15:48
 Jsou 4 možnosti: buďto si koupíš pastu silichrom (35-40 kč) a vyleštíš je, nebo to jen obrousíš velmi jemným smirglem, nebo si je nastříkáš (nějakou kvalitní stříbřenkou, ale před tím odbousit) a nebo smriglem sundat rez a nechat si je znovu pochromovat. Ta poslední možnost je nejdražší. Záleží jestli to chceš mít na výystavu nebo ne
Datum: 25. listopadu 2009 14:53
 čau draci,nesundávali jste nekdo dstredivy olejovy filtr na jawe dandy ? ..on se musi sundat kdyz chcete rozebrat spojkovy koš
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 14:47
Datum: 25. listopadu 2009 14:47
 jestli je to jako u auta tak je sroubovaci,jeste sem dandynu nedelal...
Datum: 25. listopadu 2009 9:15
 notááák,klucí nerikejte že nikdo!! ja už to zkousel stahovákem až jsem pulku urval  ..a on tam teda nebude narazeny ale nasroubovany,tusim ze to v jeho stredu je nejaka specialni matka,ale na ni uz jsem zlomil svoje oblibene kleste :-/
Datum: 25. listopadu 2009 2:04
Jméno: drak88
IP: uživatel7956
 zdarec chci se zeptat jestli nekdo nekupoval komplet prevodovku co se tu prodava na kyvačku nebo panelku....Já ji mam nejspise v pr.....nasipal do motoru skoro vsecko novy krome prevodovky a automatu....vydličky sem dal taky novy ,a najel sem 200km a zacla mi cukat 4ka jako kdyz to nachvily vyradi a pak se to vrati pri vysich otackach a pak trojka zacla vypadavat,cetl sem ze je to zaoblenim tisicihranu v kolecku nebo vystupku na koleckach nebo na hridely a ma to tendenci jit od sebe a tudiz zaradit neutral.a jestli je lepsi pri vymene prevodovky i novej automat.docela me to finančne vytízilo a neslisel sem o tureckejch vecech moc pozitivniho.tak se chci zeptat nez bych prevodovku koupil kdo ma skusenost at napise budu moc rád
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 20:15
 jestli to nedelalo předtím, tak jsi asi poztrácel vymezovací podložky. nastuduj knihu J. Dočkala ůdržba a opravy motocyklů jawa je ke stažení na http://www.jawamania.info v sekci "technika"
Datum: 25. listopadu 2009 20:15
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 zdar, nevíte o někom, kdo by opravdu ale opravdu kvalitně udělal chromování. Vyrovnání důlků po korozi atd atd...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2009 23:13
 Zdravim Vas moony a vsechny ostatni jestli mohu rad Vam nabidnu sve sluzby chromovani včetne medeni pro ukazku http://www.jt-leko.cz spozdravem Taraba.Tel 607843305
Datum: 04. prosince 2009 23:13
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 to Ondragam: Stadion S11 replika: přední světlo neseženu, řídítka 2000, výfuk 1600, koleno 700, očekávám, že to chromování mě vyjde levněji a že bude replika lepší nevěřím ani náhodou - s tím chromem se to nikdy nepřehánělo a dneska to bude vojebaný ještě víc.
Datum: 25. listopadu 2009 20:20
Jméno: Standa
IP: uživatel8044
 A co jsem si ted tak vzpomel,tak pro motoren.sk i pro montyjawa snad chromuje nejaký pan Macák..... skus hledat na netu,snazil jsem se ti nejaká pojítka dát......
Datum: 25. listopadu 2009 13:42
Jméno: Standa
IP: uživatel8044
 Jinak chromuje treba i TK moto......nebo Stará pérovná z Usti .......na netu jsem nasel i docela levny chromovani abnormálních dílů......protoze sem dost estetik,tak sem hledal,zda by mi nekdo pochromoval nově udelanej ladenej vejfuk a co by to koštovalo......
Datum: 25. listopadu 2009 13:39
Jméno: Standa
IP: uživatel8044
 Koukni sem,pár odkazů tam je http://www.i-veteran.cz/odkazy/ jináč v diskusi na i-veteran taky najdes spoustu odkazů,skušeností s chromovnama ci soukromniky co chromují (treba v Praze).......
Datum: 25. listopadu 2009 13:37
 Proč furt chcete chromovat? Kupte si repliky. Třeba nádrž je blbost, ale kola jsou lepší a levnější replikový.
Datum: 25. listopadu 2009 13:24
Jméno: moony
IP: uživatel6638
 Ne - já hledám firmu, která mi opravdu kompletně se vším všudy profesionálně udělá chrom, včetně přípravy.
Datum: 25. listopadu 2009 12:45
 no ono to moc nezáleží jak kvalitně to udělá,ale spíš jak ty si to doma dobře nachystáš
Datum: 25. listopadu 2009 6:48
 Čau draci,když při jízdě řadím,tak mi někdy skoci paka jakoby do mezi polohy a nejde nic zaradit ,jen se vikla,a nebo to zase nejak skube,nevite cim by to mohlo byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 17:15
 jaký ložiska koupit do krku na mustanga dejte odkaz na tadytom vebu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 17:18
 kup samostatne kuličky 5 dej vazelinu a vyrad je do konce roku venecky nebudou
Datum: 23. listopadu 2009 17:18
 nevite co muze delat ze me fechtl z niceho nic pribzduje
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 14:55
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Předpokládám že to dělá motor že? Může se ti přidírat tak dávej víc nebo kvalitnější olej. Taky ti může vynechávat zapalování, tak se koukni na kladívko jestli je správný odtrh a není něm a kontaktu pecka. Nebo koukni na hladinu v plovákovce možná je moc nízká. Nebo vyzkoušej jinou svíčku, ale tou by to nemělo být. Je toho hodně chce to zkoušet.
Datum: 23. listopadu 2009 14:55
Jméno: Ondragam
IP: uživatel8016
 Seřid' si brzdy.
Datum: 23. listopadu 2009 9:46
Jméno: Petr P
IP: uživatel8011
 Nejdou mi sundat řídítka.Můžeteme mi prosim vás někdo napsat co s tim??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 21:40
 povol ten sroub.potom ho trosku utahni,tak svakrat otocit aby to drzelo na zavitu a bouchni do toho zezhora kladivem.dole je takovej klinek,kdyz to pritahnes tak on roztahne tu trubku co drzi v krku.
Datum: 22. listopadu 2009 21:40
|



|