|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar  tak sem to zase ja a muj mustang..nejak mi nejde do otacek..proste na kazdej kvalt jedu tak na polovicni rychlost,a kdyz se to tvari jako ze to vic do otacek nechce,i kdyz sou tak jenom polovicni, tak to ma z vejfuku takovej jako trhavej zvuk..muze to delat treba hodne oleje v benzinu?nebo neco jinyho?predstih sem udelal predtim a jezdilo mi to tak 2 tejdny suprove...nechcipalo to,nemenil sem svicku,nic,jenom volnobeh tomu nesel....ted de zase volnobeh ale nejde to do otacek
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 18:28
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 ok tak zejtra dam vedet
Datum: 17. července 2009 18:28
 tak to by mělo bejt ok, vyčiti karbec, svíčku a běž to vyzkoušet myslim že to bude ok
Datum: 17. července 2009 18:25
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 nejel sem asi 2 dny...no a gufera na klice sou novy,pretesnoval sem nedavno celej motor,je to necelej mesic
Datum: 17. července 2009 18:24
 Pokud si dýl nejel tak se m2t dole usadí, pokud to začlo kouřit najednou a je to bílej dým tak by mohlo prosakovat gufero na klice
Datum: 17. července 2009 18:21
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 no nevim dal sem tak od oka  a jj dal sem tam M2T ale je divny ze to jezdilo,najednou sem nastartoval a zacalo to tohle delat
Datum: 17. července 2009 18:19
 No kolik jsi dal oleje? Pak se dá říct jestli to bylo hodně a pokud si dal M2T tak by to mohlo bejt tím
Datum: 17. července 2009 18:16
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 hladina je ok  celou dobu to jezdilo...no zkusim zejtra ty trysky a vyčistit karbec... a je mozny ze by to bylo i tim olejem?strasne mi to huli
Datum: 17. července 2009 18:14
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 hladina je ok  celou dobu to jezdilo...no zkusim zejtra ty trysky a vyčistit karbec... a je mozny ze by to bylo i tim olejem?strasne mi to huli
Datum: 17. července 2009 18:05
 Vidim to na přicpanej přívod benálu, zkus vykoupat karbec v benálu, pročisti trysky a nastav hladinu v plovákovce a pak dej vědět.
Datum: 17. července 2009 18:00
 Čau neví tu někdo jakej se má lít olej do převodovky u Pucha MS50 a jaká tam má být svíčka a jestli se da někde na netu stahnout katalog nahradních dílů nebo náká knižka na opravy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 17:14
 jo a eště jaký sou tam hodnoty predstihu a odtrhu
Datum: 17. července 2009 17:14
 Čau draci mam takovou mensi otazku:mam mustanga trochu prekopanyho na cross tak ho honim casto v otackach bylo vsecko v pohode ale minulej tejden se mi zacal hodne varit ted kdyz ho nakopnu a vyjedu si mensi kopecek tak se z motoru kouri jako z komina nwm cim to muze byt a navic kdyz se zahreje tak motor zacne brnet a ztraci vykon a otacky muzu za plyn tahat jak chcu ale zadusi se.Tak mi prosimvas nekdo poradte Diky za odpovedi Black Rider
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 18:20
Jméno: Black Rider
IP: uživatel6744
 krouzky sou novy pist je novej a je po vybrusu a mirne snizena hlava
Datum: 18. července 2009 18:20
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 ani bych se nedivil, že máš popraskaný kroužky.
Datum: 18. července 2009 16:44
Jméno: Black Rider
IP: uživatel3112
 Diky zkusim to
Datum: 17. července 2009 18:21
 zkus vypálit výfuk a zkontrolovat kanál
Datum: 17. července 2009 18:01
Jméno: Viktor
IP: uživatel3897
 Cau draci potrebuju pomoc fichtl mi nejede jiskru hazi,benzin tam taky jde ale vzdycky to udela takovy vrrrr-r-r-r a konec cim to muze byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 0:06
Jméno: Viktor
IP: uživatel6732
  to nevim ,urcite to bude jen naka blbost..
Datum: 18. července 2009 0:06
Jméno: stanon
IP: uživatel6730
 prvně se omlouvám za jiný nick v prvním příspěvku. Mě dělá to samé jako tobě a též mám vše v pořádku. Asi nějaká výrobní vada?
Datum: 17. července 2009 22:38
Jméno: Viktor
IP: uživatel6732
 Mě to dela furt vzdycky to roztlacim a vrrrr-r-r-r a konec mam uz vsechno v cajku nechapu to karbec mam fph jiskru to hazi hodne dobrou ,odtrh i predstih mam..
Datum: 17. července 2009 22:01
Jméno: zaks
IP: uživatel6730
 To mě udělá po vyndání svíčky, vždycky vyndám svíčku, dám ji zpátky, šlápnu a vrrrr-rrr-r-blééé (konec), pak chytne zase až po vyndání a vrácení svíčky a to tak že zase úplně stejně, netuším čím to je, byli jsme se projet, zastavili jsme, já to chcípnul a už jsem nenastartoval... na roztlačení dělá úplně to samý...
Datum: 17. července 2009 20:40
Jméno: crossman
IP: uživatel6596
 ahoj draci, potřebuju helpnout, fichtl mí hazí joskru,teče tam i benzín ale nejede to(ani škub), prosím napište i co nejvíc tipů co s tím muze bejt, zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 21:41
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 podle mejch zkusenosti: nejdriv vycisti karbec a trysky,potom zkus jinou svicku a pak zkus nastelovat predstih a odtrh  dej vedet jestli to pomohlo
Datum: 17. července 2009 21:41
 jesi ti dava jiskru a teče ti dotoho benzin a nejede,drží ti svíčka v hlavě ? jesi ji nemas utahlou tak to nikdy nerozjedes,a jeste mužeš mit špatne nastaveny předstih
Datum: 17. července 2009 11:57
Jméno: buly
IP: uživatel5433
 zdravím vsechny, mam babettu 210, tuhle se mi pretrhlo plynovy lanko, tak sem koupil novy nejak tak ho tam namontoval, sundaval sem pri tom karburator, jenomze ted kdyz sem dal babetu zase dohromady a zkousel nastartovat tak nic, kdyz ji chci rozjet z kopce nebo normalne naslapat tak pri vysi rychlosti (pri vedeni babety to nedela) se zasekava zadni kolo, ne ze by to bylo kolem ale zda se mi to jako motorem (lehce to taky dela bezne ale vzapeti po odporu to nastartovalo)nevite nekdo co to muze byt? jestli treba vzduch v karburatoru? nevim jestli tomu muze vadit. dik za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 6:39
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Já si myslím,že se ti přicpala tryska, jak jsi pohyboval s karburátorem.Možná byla nějaká nečistota na dně karburátoru a při
sundavání se to rozvířilo.To ostatní dělá rozběhová spojka.
Datum: 17. července 2009 6:39
 Cus motor mi nechce nakopnut , ma iskru ale ked to idem natocit na roztlak tak mi zaleje sviecku .To je problem cislo jedna dalsi problem ked roztlacujem tak mi dvojku rychlost vyhadzuje . este aky olej mam dat do lamel ? ja som dal m6ad , dalsi problem co je spojkova tycka tak mal som origo ale proste bola prikratka tak som vyrobil novu , ale olej mi vyteka z pravej strany cize od zapalovania kto vie pomoct nech mi pise na mail vdaka
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 23:08
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Zdarec draci! Nevíte jestli de koupit replika pružiny na J 550? Nebo to z nějaký udělat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 21:27
 Zdravim hoši,šťastně sem se vrátil z asi 220km,4 denní vyjížďky.Všechno v cajku až na jednu věc.Čep kyvné vydlice se odebral do věčných lovišť.Když chytnu za kolo a hejbu s nim do strany tak je vidět a i cejtit jak se kyvka hejbe do stran.Zejtra chci jet koupit novej čep s pouzdrama.Tak se ptám co všechno kolem toho čepu je?Abych věděl co všechno mam koupit.Je to na 125/355 co mam v profilu.Nemáte někdo rozměry toho čepu a pouzder??Nemůžu to rozebrat a jít koupit až pak protože mam prodejnu moc daleko (pro info kolem 50km).Moc by mě to pomohlo.Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 21:12
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 zdr draci , mam babettu 207 a nestartuje mi. jiskru hazi venku z hlavy, ale kdaz to zkousim natocit tak pak je svicka ucpana - mam tam N15 -ale zkousel jsem i pal7 a 8 . zkousel jsem otacet tim sroubkem dolnim na karbci - co je asi na smes??? a taky jsem otacel zapalovanim-ale nvm co se tim steluje a jak tak jestli vite co se steluje otacenim zapalka tak mi pls napiste. ale jako cas od casu se stane ze to tu smes zapali - a zpod hlavy se vyvali mrte koure ale to jec tak vse co se stane- prosim poradte dikes.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 6:57
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Do babetty dej svíčku N17C.Hlava musí dobře těsnit.Sundej ji a podívej se jestli dobře pasuje,jestli není někde vymačkaná,
Výfuk musí také těsnit pod válcem.Šroubek směsi otoč o 1 otáčku(z uzavřené polohy).Předstih dej 1.5mm.Vyjedˇs pístem do
HÚ a změř jak je daleko od otvoru na svíčku.Tedˇotáčej setrvačníkem ,proti směru otáčení motoru,dokud píst nesestoupí o 1,5mm.
Tedˇse mají rysky na statoru a rotoru dostat do roviny.Když né,povol šroubky statoru a otoč jím,aby se rysky dostaly do roviny.
Šroubky dotahni a hotovo.
Datum: 16. července 2009 6:57
 čau draci....mám brutálně velký problém....utahuju hlavu račnou a naráz jeba jak sviňa a závrtný šroub v prdeli....zlomil se před spodním závitem a jeho zbytek zůstal v karteru....nevíte, jak mám ten zbytek šroubu dostat ven?? Ani kousek totiž netrčí....díky moc....
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 12:39
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mě se to stalo taky, vzal jsem svářečku, na konec toho zalomeného šroubu jsem navařil matku a vytočil-rychlé a stadné(jen tam ten zalomený šroub nesmí být totálně zarvaný
Datum: 16. července 2009 12:39
Jméno: furioso
IP: uživatel6595
 Zdar, stalo sa mi presne to iste...dokonca 2x. Musis utahovat za studena. Ja som to odvrtal najprv vrtakom 1,5, potom som postupne zvacsil dieru s vrtakom 2 a 3. Vytahovakom som to potom vytiahol.Najlepsie je ked mas stojanovu vrtacku kde presne navrtas stred, s rucnou vrtackou musis trafit stred. Pri druhiom vytahovani som zalomil aj vytahovak  a ten uz navrtat nesiel s mojou vrtackou lebo je to tvrda ocel, tak som musel vymenit kartre. Ale inak to ide pekne...Len musis vyvrtat cely ten srob co najhlbsie aby bol utahovak co najhlbsie inak sa zlomi. Vela zdaru pri vytahovani.
Datum: 16. července 2009 10:00
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 navrtej do toho šroubu malou dirku a potom to vyšroubuj vytahovákem
Datum: 16. července 2009 9:08
 čau draku ten šroub musíš odvrtat menším vrtakem než je ta díra ok a pak udělat zavitnicí zavit .S pozdravem majkl65
Datum: 15. července 2009 20:02
Jméno: Dino
IP: uživatel2365
 Zdar je to jednoduchy odvrtejto ale dej si pozor aby ti nesjel vrták do karteru a až tam budeš mít díru tak to v pohodě vytahovákem vydáš.
Datum: 15. července 2009 19:54
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
 Zdar chlapy, hledal jsem ale nikde to tu neni, mam dvourychlostni babettu a mam sni problemy uz moc dlouho. Nakopnul jsem přidal plny plyn a nejela stala na miste jak kdyz na neutral vsechny oblozeni nove. Nakonec že volnoběžka v převodovce .. dneska rozpulenej motor a taky nic volnoběža funguje jak ma na jednu stranu pusti na druhou ne ( skoušel jsem ve svěráku sikovkama) co myslite cim to muže byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 19:44
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 jj ten bliz k zadnimu kolu
Datum: 15. července 2009 19:44
Jméno: pepan
IP: uživatel6707
 A když ti stojí na místě, točí se ti ten ozubený řemen a nebo stojí. Já mám podobný problém, ale mě se řemen točí.Kdyby řemen stál, tak je to podle mě rozběhová spojka umístěná v tom předním kole. Jo dá se nějak vyzkoušet volnoběžka co je uvnitř motoru ještě před rozpůlením ?
Datum: 15. července 2009 16:07
Jméno: Petr(autor)
IP: uživatel1553
 zeli - ktery myslis buben ten bliz k zadnimu kolu?
Datum: 15. července 2009 14:38
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 hele to delalo me taky.. povol ten sroubek co stahuje ten velky buben.. nastartuj a az to budes mit nastartovany tak ho dotahni a pridej plyn at se toci a pak zase dotahni a furt dotahuj a vono si to sedne a pojede to. taky sem byl z toho na vetvi
Datum: 15. července 2009 14:11
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 www.razdva.cz/alesmarek/babetta/
Datum: 15. července 2009 14:01
 potřebuju pomoct...mám Mustanga a mám tři problémy....
1. problém: teče mi oil z převodovky i když tam mám to papírové těsnění (myslim, že je to klingerit) a šrouby jsou na doraz...
2. problém: strašně mi to žere....kolem tři čtvrtě litru na asi 10 nebo 15 kilometrů.....
3. problém: svíčka se mi strašně černí....dal jsem tam novou NGK B6HS a šlo to nakopnout hned....po ujetí asi 20 kilometrů a vychladnutí už to šlo špatně startovat i na roztlačení....jehla je na druhém zářezu...oleje dávám 1:40...už si nevím rady........prosím pomozte.....díky za všechny odpovědi....
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 14:17
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Když ti teče převodovka,může být i netěsnost klikového prostoru a to jsou popsané problémy.
Datum: 15. července 2009 14:17
Jméno: Sharky
IP: uživatel6455
 moc bohatá směs nebo vysoká jehla. seřiď hladinu aby ti po stisknutí lícovala s límcem plováku a jehlu na druhý zářez shora
Datum: 15. července 2009 12:47
 1. zalezi kde to tece, kdyztak skus pouzit tesneni a k tomu to namazat jeste silikonem nejlepe motorovym 2. zalezi kde jezdis jestli jezdis nekde po polnich cestach skopce, do kopce.... vecinu casu na jednicku tak je jasny ze to zrat bude, jinak me nenapada nic jineho nez karburator, skusil bych se podivat jestli je spravne hladina, popřipade jestli je spravna tryska, jestli jsi to ted koupil, tak jestli neni treba prevrtana  3. zalezi jakym olejem mazes a nebo ti tam jde hodne benzinu  coz je asi nejpravdepodobnejsi vec kdyz si ztezujes ze ti papa, lepe receno kdyz odstranis problem 2. zaroven tim odstranis i problem 3. doufam
Datum: 14. července 2009 21:11
 Cau, mám potíže s mím fichtlem, dusí se,ale jenom když přidám hodně plynu.Motor nemá žádnej záběr a udusí se to,ale když uberu plyn tak to trochu jede.Prosím odpovězte,děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 15:23
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 tryska je sivi ta se ti zasere aj 2x za jednu jizdu BACHA NA TO!!!!!!!
Datum: 15. července 2009 15:23
 děkuju vááám,problém vyřešen, bylo to HL.tryskou,ale přitom jsem jí nedávno čistil =).
Datum: 14. července 2009 22:06
 Rozdělej karbec hoď ho do benálu a štětcem celej umej, profoukej nejlíp kompresorem a taky ty zrádné trysky.
Datum: 14. července 2009 19:13
Jméno: Azbest
IP: uživatel6699
 To vypadá na ucpanou hlavní trysku v karburátoru. Stačí ji vyšroubovat a tu malou dírku protáhnout chlupem ze štětky (nebo štětce  )
Datum: 14. července 2009 17:24
Jméno: jawak
IP: uživatel6600
 čau draci šel by nastavit předstih u bezkontaktníího zapalování jinak než stroboskopem?právě sem ho nandal na fichtla jiskru háže ale nechce naskočit a stroboskop bohužel nemám.díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 22:18
Jméno: jawak
IP: uživatel6600
 jo to mám nastavený dobře mám to 0.35 stěnu matonky prostě tkže tím to bejt nemůže
Datum: 14. července 2009 22:18
 hele jakou máš mezeru mezi rotorem a statorem, chce to co nejmenší, já měl větší, házelo to a nechytalo, musíš tam mít tak 1mm
Datum: 14. července 2009 21:21
Jméno: jawak
IP: uživatel6600
 tak sem to udělal jak říkáš a pořád nic ale jiskru hází ale jen když hodně rychle kopnu start pákou..a to když si takhle naladil tak ti chytne na nakopnutí nebo ho musíš roztlačit?
Datum: 14. července 2009 19:40
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
 dej horni uvrat a ten magnet co je na rotoru musi byt v horni uvrati presne na civce kde ju mas danou das to tak utahnes a jede to ja to mam taky a vali suprove
Datum: 14. července 2009 17:01
Jméno: jawak
IP: uživatel6600
 ne nemyslel  ...jenže já mám z motorovky a tam žádný rysky nejsou jak tay u toho od sesy
Datum: 14. července 2009 16:39
 zdar, já sem bezkontakt nastavil od oka až to chytlo a pak od oka doladil, a když to šlo nejlíp, tak sem to nechal.....
Datum: 14. července 2009 15:50
Jméno: tommy11490
IP: uživatel6625
 nemyslel si nahodou osciloskop ?  a ake mas zapalovanie?viac info treba,ak mas toto od sesy tak tam je navod na to
Datum: 14. července 2009 15:50
 cawec draci kapku upřesnim :mam jawu 20 pionýr nechce naskočit svišku jsem skoušel menit ale vždy to udelalo ,,vvrrrtttn´´´že se to rostoči ale nenaskoči newim čim by to mohlo bejt
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 10:53
 tak az to udela vryntyntyntyntyntyn.... tak dej vedet  a dava ti to dobrou jiskru?
Datum: 14. července 2009 10:53
Jméno: Riman
IP: uživatel5536
 podle toho ti moc neřeknu.... ale může to být špatná směs nebo zapalování
Datum: 14. července 2009 10:45
 Nazdar draci,scháním zadní kolo na jawu dandy 125 ,je to lité kolo,nmáte někdo doma? Nebo nevíte o nějakém? Či kde jinde ho sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2009 21:54
 skutr mi začal prskat jak když je špatná svíčka pak už nešel ani nastartovat svíčku jsem vyměnil a nic je to 4T jednoválec vačka za hlavou i rozvodové kolo prosím pomoc nejede je to nutné bez něj budu bez práce jsem invalida děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 16:06
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 hnusny skutr fuuujjj! ,si kup radsi mustanga ten sa ti nepokazí
Datum: 14. července 2009 16:06
 buď to muže být vada v elektrointalaci nebo zanešené trysky v karburatoru bo kohout palivový
Datum: 14. července 2009 1:25
 Čau, draci, sháním pneu na fichtla, 2,75/16" původní dodávaný dezén. Pokud existuje nějaký způsob jak se k němu dostat prosím o info. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 17:39
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Zadej do vyhledavače Mitas H-06 a vyber rozměr 2,75 x 16 .
Datum: 14. července 2009 17:39
 Zda se jedná o typ H 06 operavdu nevím. Už od nepaměti "si pamatuji", že na fichtla se montoval jeden typ pneu, samozřejmě mám namysli období socialismu. Za typ na Aukro děkuji.
Datum: 14. července 2009 17:05
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 koukni na aukro.cz tam prodaval vsechno,koupis ho tam levne,nektery sou skoro novy a sou tam vetsinou i s rafkama...
Datum: 14. července 2009 10:55
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Myslíš dezén H-06 ?
Datum: 13. července 2009 21:25
 zdarec mam jawu 20 nechce jet ubec newim čim to svičkou to neni to vim měnil sem pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 6:16
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Vyšroubuj svíčku ,dej na ní fajfku ,přidrž ji na žebrování válce a prošlápni motor.Když hází jiskru,hledej závadu na karburátoru.
Datum: 14. července 2009 6:16
Jméno: Aleš
IP: uživatel6684
 čau. Já mam Jawettu, ale myslim, že se to moc neliší.
Je možný, že máš nějakej bordel v karburátoru a pak tam nejde benzin. Nějaký smítko z nádrže či co. Můžeš karbec rozebrat a profouknout komresorem. Pak to může bejt zapalovním, ale v jawe 20 sem zapalování ještě neviděl tak nevim.
Datum: 13. července 2009 20:21
|



|