|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Zdar hoši hele u simsona s 51 sem jel a najednou mi spadly jakoby otáčky a pak to i chcíplo tak sem to znova nakop a otáčky trochu drželi tak sem to tak nechal a asi po minutě se zase zvedly na normál a takto mi to udělalo asi 2x, chtěl sem seštelovat otáčky ale když sem pootočil šroubem při nastartovaném tak se nic neměnilo prosím poraďte co s tím ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2009 10:17
Jméno: martin
IP: uživatel6303
 Možná si to měl přiucpaný,chce to pročistit.
(jestli si to měl po výbrusu(nezajetý) tak se ti možná kousl motor.)
Datum: 05. července 2009 10:17
 Čau draci,takový techniclý dotaz.Používaly se stejná litá kola na Jawě Dandy 50 a 125 ccm?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2009 1:36
Jméno: Jožo
IP: uživatel2597
 Zdar chalani!
Nevíte kde by mi zrepasovali klikovku na Jawa 550?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2009 9:14
 www.moto.krnov.net
Datum: 05. července 2009 9:14
Jméno: wenca
IP: uživatel6569
 prosim o pomoc - když jedu s mým mustangem po rovné silnici tak jede jen asi na třičtvrtě plynu a víc nejde vytočit a jakoby škube a když vymačknu spojku tak plnej plyn jde(na všechny rychlosti). zkoušel jsem předstih, měnit svíčku, trysky čisté a už nevím co s tím. prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2009 9:00
 mno já bych řek že to je tím že máš nízkou hladinu benzínu v karoši!! tohle my dělal fichtl!! skus jí zvětšit a uvidíš!
Datum: 05. července 2009 9:00
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jestli není zanesený čistič vzduchu.
Datum: 05. července 2009 7:29
 zdravím chtěl jsem se zeptat mam jawu 23 mustang s papirama ale chtěl bych jezdit na jawe 21 šlo by papiry z mustanga dat na jawu 21 a dělat že se nic nestalo, aco když by mně zastavily policajti??? všechno je stejny akorat ve tvaru a nejaky maličkosti a hlavně v tipu co stim??????prosim odepisujte
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2009 21:34
 to neni problem ja mam taky mustanga psaneho na papiry Jawa 20...
Datum: 04. července 2009 21:34
Jméno: Jožo
IP: uživatel2597
 Vyraž si štítek na Jawu 21(myslim typ vozidla) výrobné číslo z mustoše. Jedině ze štítku jde poznat o jaký typ se jedná.
Jak už bylo řečeno, v technyčáku neni psáno o jaký typ se jedná. Udělej si výmaz motoru a můžeš s tim i na technickou.
Datum: 04. července 2009 20:51
 Ty papíry by měly být univerzální, na typy 20, 21, 23. Někde by to v nich mělo být napsané, Pak by neměl být problém.
Datum: 04. července 2009 20:08
 Zdar prosim poradte mi jak mám vybouchat ložiska s kol nejde tam nijak dát náká kulatina prostě nicím to nemůžu vybouchat napsal by mi někdo postup jak vydelat ložiska s kol .dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2009 13:08
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Mezi těmi ložisky je rozpěrná trubička, tu musíš u jednoho z ložisek vyhnout do strany až uvidíš kousek vnitřního kroužku ložiska (je to lepší udělat u ložiska ze strany, kde se nasazuje brzda). Potom to ložisko pořádně nahřej (musí z něho začít vytékat vazelína a když na něho přiložíš nasliněný prst, tak to musí jenom siknout), potom vem nějaký velký šroubovák nebo kulatinku, která má dobrou hranu (ale projde tou trubičkou), velké kladivo a vymlať ho ven. Potom vytáhneš tu trubičku a druhé ložisko už potom dostaneš ven celkem bez problémů. Až budeš nasazovat nové ložiska, tak nejdřív nasaď to, které se zajišťuje tím pojistným kroužkem a než ty ložiska budeš nasazovat, tak je nech několik hodin v mrazáku (aby zmenšili svůj objem) a před nasazením nahřej pořádně buben, aby se roztáhl a při nasazování nemlať do vnitřního kroužku ložisek, aby sis je nezničil (mohly by se v těch ložiscích udělat vůle). To je asi tak vše. Hodně štěstí…
Datum: 04. července 2009 13:08
 navařit na ložisko matku a vytrhnout ho.
Datum: 04. července 2009 12:47
 stahovákem
Datum: 04. července 2009 11:33
Jméno: mira
IP: uživatel6567
 čau poradí mi někdo se stadionem? po dlouhé době sem chtěl zprovoznit stadiona a jiskru to hází a benzin tam taky jde... Zkoušel jsem i jiné svičky i předstíh a ani to nežblepne
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2009 18:51
 no jiskru házet může ale máš dobře seštelovaný předstih a odtrh ? Ono tomůžeš mít špatně nastavené a když ta svíčka dá zrovna jiskru tak ten píst může být úplně na jíné straně a směs není nikde. Ale to by ti zase i z výfuku dělalo rány. Tak nevím. Každopádně asi něco na zapalování.
Datum: 04. července 2009 18:51
Jméno: mira
IP: uživatel6567
 jj tesni taky mě to napadlo je to už záhada
Datum: 04. července 2009 9:37
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak to je divny urcite to tesni vsude?? a ani to neblafne??
Datum: 03. července 2009 20:08
Jméno: mira
IP: uživatel6567
 to jsem zkoušel zkoušel sem taky svíčku podlet
Datum: 03. července 2009 18:32
 pořádně si pročisti karburátor a před jízdou ho dlouze přeplav
Datum: 03. července 2009 18:30
Jméno: $horty
IP: uživatel6563
 Zdarec draci,mám takovej metší problém s fichtlem,když je studenej tak letí jak drak 60-65km/h ale tak jede jenom asi 2km za studena,když je zahřátej tak už tolik nejede.vyměnil jsem na tom svíču,sešteloval jsem znova předstih,i indučku jsem vyměnil,karbec atd jsem čistil,ale pořád nic,žádná změna, jak se zahřeje tak už nechce jet jak za studena,benzí tam teče,když jedu tak zkouším čepovat benzín,ale jede furt stejně.jednička, dvojka to jede normálně,ale jak tam pak dám za tři tak to už pak víc jak 40km/h nejede...nevim čim to muže být,tak jestli jste se stím někdo setkal,tak poraďte pls...díq...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2018 21:12
 Ahoj, mohla by to dělat cívka, když se ohřeje začíná blbnout, měl jsem to na fichtlu když jsem na něm jezdil do učení před cca55 léty ahoj Karel
Datum: 12. května 2018 21:12
Jméno: $horty
IP: uživatel6563
 Jn,až se někdo dozvíte čím to je, tak mi napište sem nebo na icq 337 852 027
Datum: 05. července 2009 13:02
Jméno: Winc_CZ
IP: uživatel3458
 Až budeš znát příčinu tak mi ji prosímtě napiš!  Ale víš protože nemyslely na všechno no  asi ale je to pravda že když to saje studenej vzduch že to je lepší...Ale fakt určitě napiš!!Hlavně napiš sem a nebo na ICQ 471-514-206
Datum: 04. července 2009 23:33
Jméno: NAPY
IP: uživatel3383
 Mno tak plechama to asík nebude =D proč by to jinak konstruktéři takto skonstruovali =D a když to předtím šlapalo tak musí tedka jen se musí přijít na závadu xD
Datum: 04. července 2009 22:56
Jméno: NAPY
IP: uživatel3383
 Mno já jsem si koupil svíčku N14C Brisk a uvidim mno a nemáš třeba icq ... ona by to konverzace byla asi lepší.... na tuhle svíčku to zatím šlape uvidim až stím najedu nebo spíš zahřeju motor =D
Datum: 04. července 2009 22:53
Jméno: $horty
IP: uživatel6563
 NAPY: svíšku tam mám Brisk N15C super 0,7 to je celej název té svíčky, té nové co tam teď mám...jinak jo no Winc_CZ svíčkou to nejspíš nebude mno...ale fakt nevím, co se stym podělalo,jednu dobu to jelo tak pěkně a jakej si den se to vysr... od té doby je po tym hovno...
Datum: 04. července 2009 20:46
Jméno: Winc_CZ
IP: uživatel3458
 Čaw mě to dělá taky a nechápu to....Ale svíčkou to nebude.Protože to nasává asi teplej motor od motoru když je to zaplechovany,,tak mi to apoň řikal kamoš.Dal jsem si tqam trubičku ohlou nahoru a o trošku to možná pomohlo no ale nic moc.
Datum: 04. července 2009 20:40
Jméno: $horty
IP: uživatel6563
 Hej teď nevim,to bych se musel kouknout,já se zétra podívám a napíšu to sem co to je za ten Tip té svíčky...ok?
Datum: 04. července 2009 20:36
Jméno: NAPY
IP: uživatel3383
 Zdarek mno mám uplně to samí ... a co tam máš přesně za tip svíčky ??
Datum: 03. července 2009 19:34
 zdar draci...potrebujem pomoct fichtl mi startuje dost dobre ale nejde tak ako by mal ..pred nedavnom som menil kruzky a isiel velmi dobre a teraz som ho vytiahol po 3 dnoch z garaze a ide neako divne...pls pomozte mi co mam robit...DaKuJeM
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2009 19:00
 fikus : to neřeš. Já se spíš vyznám v elektro apod.
Datum: 04. července 2009 19:00
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 boba co to placas staci vymenit jen krouzky a ty se musej zajizdet alspon 500 km
Datum: 03. července 2009 20:14
 Vždy když kroušky, píst atd. tak musíš vše dát nové. TZN. vyměníš kroužky a musíš koupit i hlavu a nový píst. Ale to jsem vždy tak já slyšel. Já to taky dělám že vyměním jen kroužky. Někde budu tolik utrácet. No a že ti to nejde. Nemáš zacpaný karburátor ? Jde ti do něj dobře benzin ? zkontrolovat jaká je svíčka. Nelámat si nad tím hlavu.
Datum: 03. července 2009 18:15
 Jeste upresnuji k memu dotazu pod timto, ze kdyz pridam do faze kdy o zabira kdyz se rozjizim, tak v ty fazi kdyz se nerozjizim, ale jde to naprazdno, tak to jde klasicky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 19:48
 Zdarte, dneska jsem jezdil na fichtlovy a zajizim a najednou z niceho nic, kdyz jsem ridal plyn, tak to chcipalo, jak kdyby tam teklo malo nebo moc benalu nebo kdyby tam nesel vzduch.A kdyz pridam vic tak to jede, ve strednich otackach to nedela. Ja mam rychlopal a vy vsak to taky znate, pridate malicko a jedeto malo, pak pridate vic a uz to dost prida (to dela rychlopal). Proc me to vzdycky kdyz pridam malicko vic chcipa ?? Trysky jsou cisty a saje to dost benzinu i vzduchu, predstich je taky ok. Svicku jsem vymenil a to same. poradte. ps: kdyz je to rozehraty a pridam do ty faze kdy to zabira na rozjeti, tak to jde normalne. Myslite ze by pomohlo, kdybych si tam dal lanko kolejku ?? A bude to kolejka, kdyz mam rukojet rychlopal ?? dikes moccs
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 23:07
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Tak tam dej originál pojistku, doufám, že už nemáš nějak zdeformovanou jehlu. Když tam máš nový válec a píst, tak potřebuješ mít na záběh bohatší směs, takže dej jehlu výš. Když ti bude studený motor chvilku cukat, tak bych to neřešil, je to normální. Zajížděj to ale velmi opatrně, zvláště ze začátku. Dej víc oleje, moc to nevytáčej a hlavně nesmíš motor přehřát, ze začátku nemá výkon a hodně se zahřívá.
Datum: 02. července 2009 23:07
 karbec+valec+tesneni novy, mam to po go, je pravda, ze misto pojistky jehly tam mam scvaknutou podlozku asi o prumer 3mm
Datum: 02. července 2009 22:35
 mněl jsem s mustangem něco podobného....sálo mi to falešný vzduch mezi hrdlem karbecu a válcem....měl jsem stržený závit....může to sát ten vzduch i někde jinde...třeba vyšlehané gufera.....ale nemusí to být falešný vzduch
Datum: 02. července 2009 22:20
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 a rychlopal na to nema vliv kdyz je pionyr fakt v poradku tak ho nepridusis i kdyz jsem mel az moc bohatou smes svicka byla cerna tak kdyz jsem pridal rychle plyn az na plnej tak se proste nepridusi a rozjede se ale predtim stim bordelem jsem dal plnej tak se dusil az by chcipnul
Datum: 02. července 2009 21:23
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 doporucuju sundat karbec vse znej vyndat a púoradne prostrikat necim ja to delam pistoli navodu pak to profoukam vzduchem a hnedka slozim a pak uz to jde v poho me to taky dela neco takovyho kdyz jsem mel moc bohatou smes tak to dlalo to ze jsem musel tahat hodne plyn aby to jelo ale zas to tahlo pekne a kdyz jsem mel nekde v karburatoru bordel v tryskach nebbyl byl nekde vevnitr tak to delalo to ze studenej vynechaval nemel vykon a hodne sel do otacek po vycisceni tahne jak drak a uz tam mam radsi sejtko
Datum: 02. července 2009 21:21
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 jestliže jde volnoběh normálně a cukne to jenom při menším přidání plynu, tak zkus o jeden zářez zvednout jehlu.
Datum: 02. července 2009 20:44
Jméno: Filip
IP: uživatel5852
 Zdravim chlapi mam takovy problém nejde mě nastartovat Mustang a opravdu nevim čím by to mohlo být ...Benzín tam mám kohoutek teče svíčka jiskru dává .. (skoušel sem jich víc tam dát) benzín tam jde taky do válce předstih je taky zeštelovaný tak já už fakt nevim co by tomu mohlo byt .. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 21:28
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 zalezi taky na tom jakou to dava jiskru ale pokud jde alspon naka do svicky tak musi chytnout pokud ne tak nejspis mas nekde bordel v karbecu pak to zloby jiskra de svicka mokra ale ne a ne chytnout ale muze to bejt i neco jinyho kondenzator... skus sundat filtr zatahni plyn a necim strikni benzin do karburatoru jakoby smerem do valce a pak filtr nasad nakopni a mohlo by to jit jestli ne tak bych hledal zavadu v elektryce a nebo s velkou pravdepodobnosti mohlo odejit gufero pod magnetem
Datum: 02. července 2009 21:28
Jméno: Filip
IP: uživatel5852
 Tak benzín Special 91 ... olej Castrol 2T .. to by mělo být pořádku
Datum: 02. července 2009 20:09
 nalej tam jiný benzín vyfoukej karburátor
Datum: 02. července 2009 19:28
 Zdarec potřebuju poradit kde bych sehnal klikovku na jawu 50 dandy s motorem sachs.Dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 17:17
 hosi prosim vas potrebuju nutne dve kolena na jawu 250(kyvacku) jakykoliv stav jen okolo frydku mistku
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 22:06
 zdar draci...plosim vás....potřebuju pomoct...nutně....mám mustanga....když přidám plyn nad polovinu tak se začne motor dusit a uplně ztratí tah a má zvuk jako kdybych to rozjížděl z kopce....jak zas uberu pod polovinu, začne normálka táhnout, ale když nepřidám plyn naplno na dvojce, tak to nevytáhnu do otáček.....díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 7:10
Jméno: Pavlajs
IP: uživatel6262
 A taky vyčisti (vypal) rovnou vyfuk od karbonu a vyčisti fitr (Hlavně ho neper musiš ho jen oprašit jestli tam de vzduch když ho namočíš ta nebude fungovat)
A v karbecu zdvihá plovák takovej šroubek s tičinkou (teť nevim jak se to přesně menuje) A ten musi byt volnej (když ho zaltačiš a pustiš měl by sam spadnout)
Jinak by ti tam nešel benal.
Datum: 02. července 2009 7:10
Jméno: Pavlajs
IP: uživatel6262
 A taky vyčisti (vypal) rovnou vyfuk od karbonu a vyčisti fitr (Hlavně ho neper musiš ho jen oprašit jestli tam de vzduch když ho namočíš ta nebude fungovat)
A v karbecu zdvihá plovák takovej šroubek s tičinkou (teť nevim jak se to přesně menuje) A ten musi byt volnej (když ho zaltačiš a pustiš měl by sam spadnout)
Jinak by ti tam nešel benal.
Datum: 02. července 2009 6:52
 Zkus vyčistit karbec, trysky, fitry (palivový, vzduchový), taky může být ucpáný sítko v nádrži a nejde ti tam benál
Datum: 01. července 2009 23:19
 mam jawu 23 mustang a spadl mi řetěz když jsem ho nandal a dal jsem tam jednotku tak se chovala jako neutrál a dvojika také trojika se sekla když jsem nastartoval a dal jsem jednotku nebo dvojiku a rozjel jsem se tak strašně v motoru klepalo a škubal jenže jsem jel domu šest kyláků a ve dvou a tak nevym co se mohlo rozbít.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 23:07
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 stopro jsi vylomil zuby na předloze.taky se mi to stalo.
Datum: 01. července 2009 23:07
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Půlení tě každopádně nemine, převodovka je jednoduchá a díly dostupné i cenově. Mnohem horší je, když zarachotí v automatické převodovce v autě.
Datum: 01. července 2009 21:15
 nejspise jse ti ulomili nejaky zuby v prevodovce
Datum: 01. července 2009 21:08
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 znáte nějakou metodu jak odmontovat sjeté šroubky ve víku?sem se s tím sral tak dlouho afurt nechcou povolit...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 21:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámoš nemohl rozpůlit motor protože měl jeden šroub sjetej jak péro tak jsme ho odvrtali a byla to paráda
Datum: 01. července 2009 21:41
 a nebo na to navař matku a ktíčem to povol
Datum: 01. července 2009 16:27
 a nebo vem siroky nabrouseny sroubovak a kladivko, dej sroubovak do sjete drazky, kaldivkem do toho parkrat bouchni aby se ti udelala drazka nova a pak ten sroub uz pujde lip vymontovat...jinak to je asi na pravem deklu ty tri velky srouby zejo?
Datum: 01. července 2009 16:12
 v kterym viku? jedna monost je odvrtat nebo druha pokud nejsou hlavicky uplne kaput tak vzit nejakej sirokej sroubovak na sirku ty hlavicky jeden se do toho sroubovaku poradne opre a druhej sikovkama se sroubovakem otoci.... nebo poklepat pres uderovej sroubovak z boku ve smeru povoleni ...
Datum: 01. července 2009 15:26
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 hoši čus..kámoš mi dal na opraveni motorku značky:ROMET PONY..je to takove male..a motor vypada jak ze simsona...spravil jsem tam plyn,šoupatko a tak..no a když to nastartuju,tak to prostě nejde turovat,nebo přidat plyn..jakby se to dusilo nebo tak něco..pls poraďte prosím...benzin teče dobře..
skoušel jsem do všech třech zářezu zmenit jehlu a stejne nic no.nastartuju to a drzi akorat volnobeh,ale nepridava plyn,karbec sem mel venku dival jsem se jestli se hybe šoupatko s jehlou a zjistil jsem že je tam všechno ok,tak nevim no..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2010 11:39
 Ahoj,motor u Romet Pony je značky Dezamet.Polskofrancouzká výroba.
Datum: 24. března 2010 11:39
 simerink na klice
Datum: 01. července 2009 21:42
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 NO vono to nejelo asi 3 roky..benal sem tam dal novy aj..svicka nova,fajfka nova...no a mi nejde oddelat viko protože jsou sjete šroubky
Datum: 01. července 2009 15:09
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Nebo se taky skus zeptat na jawamania.info tam to hodně znají.
Datum: 01. července 2009 14:38
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 A před spravováním to jelo?
A taky to třeba nemusí být karburátorem,muže to být předstih,špatná svíčka.atd
Datum: 01. července 2009 14:34
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 tak jako karburator je plny benzinu v plovakove komoře a stejne nejde do otacek.bez vzduchoveho sem to skusel ted a furt nic hosi
Datum: 01. července 2009 14:30
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 A co vzduch jde ti tam?? skus to bez vzduchového filtru. Nebo přivod paliva,jestli ti teče dost z nadrže.
Datum: 01. července 2009 14:22
 zkus vycistit cely karbec.
Datum: 01. července 2009 13:59
 jo hosi jeste jsem se chtel zeptat mam jawu 250 kyvacku a ona mi v nizkych otackach vynechava cim to muze byt diiiiiky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 16:22
Jméno: Standa
IP: uživatel6533
 hledal bych nejakej skrat,nebo skrat v izolaci,opaleny kladivka atd....
Datum: 01. července 2009 16:22
 Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda má panelka (Jawa 250) stejné řidítka jako kejvačka. Popřípadě zda mejí řidítka nějakou odlišnost od ostatních (kvůli tomu sitiči). Nemá někdo obrázky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 9:49
 Nevím jak panelka ale kývačka má navařený páčky napevno. Jinak budou asi podobný, akorát že panelka má ten plech na těch řidítkách.
Datum: 01. července 2009 9:49
 mam pocit že na jedny z nich byly napevno navařený páčky na spojku a brzdu
Datum: 30. června 2009 22:24
|



|