slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  228  229  230  231  232  233  234  235  236  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel680    
Zdravim draci:-), mám velkem problém ohledně jawa 21 mám ted čerstvě po výbrusu a ne a ne chytnout mordoval jsem se stim tejden a dneska mi chytnul konečně..:-) běžel asi 15 min a chcípnul (asi 2 min před chcípnutim začal vynechávat.. ) ted jsem to dotlačil domu a co nová svíčka brisk 15 hází jisku jen občas:-( a přitom když jsem jí tam dával tak to bylo v pohodě.. fakt nevim.(do fajfky jde furt prou jakoby svíčka vadná ale je to už 3 co mi to takhle udělala fakt netušim co stim... díky za všechny možný rady..(je tam nová kovadlinka kladívko kondík kabel od cívky do fajfky fajfka a svíčka....... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 11:10
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel680    
jaký ngk byste doporučili?
 
 
Datum: 01. července 2009 11:10
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mne to taky dela ze sem jezdil na brisku den a byla v prdeli zlaty NGK stoji sice oneco vic ale snim nejsou takovy problemy aneco to vydží
 
 
Datum: 01. července 2009 10:39
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6533    
ty novy brisky s modrym napisem sou nepouzitelny......dvakrat ji ulejes a je v hajzlu......nova svicka brisk15 mi vydrzela nejdyl dva tejdny......stara Pal Super 14-8,nasel sem ji zašlapanou v podlaze v garazi,vycistil a takovou velkou jiskru mi zadna jina nedává:-D A perak jak na ni startuje:-) urcite mas chybu nekde v eletrice......skus vymenit,co si este nevymenil a zapoj zapalovani nakratko,jen na indučku at vyloucis skraty v dratech.....
 
 
Datum: 01. července 2009 9:59
 
 
 
 
Jméno: Andrej      IP: uživatel6532    
Cau je možné, že ti nehadže iskru pod tlakom skus dat inu sviečku
 
 
Datum: 01. července 2009 9:07
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel680    
no hele taky jsem myslel že to bude izolací ale fakt neni zdá se mi že mi zas odešla nová svíčka ale fakt nevim proč.((měřil jsem zda mi tam jde napětí jako na fajvce pokaždý tam jde ale svíčka hodí jiskru jen někdy... přitom nová házela neustáke..:-( jsem bezradnej. vše těsní... vyzkoušeno píst je dám dobře vypálil jsem i výfuk prostě to chytlo snovu svíčkou na našloupnutí jezdilo to a pak to začalo vynechávat.. a nakonec to chcíplo... vyndal jsem svíčku a byla mokrá očistil zkusil a házelo to jisku jen občas
 
 
Datum: 30. června 2009 23:23
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tetka mi doslo ze jsi mel sundany valec a az potom ti to nechyta?? tak to bude tim ze ti to nekde netesni podivej se jestli netece benal pod valcem a skontroluj srouby na hlave jestli nejsou volny nebo jsi nakej nestrch a taky muze netesnit karbec k valci doufam ze jsi nedal to hlnikovy tesneni pod hlavu to pak netesni. Utahoval jsi srouby do krize? Neotocil jsi pist?
 
 
Datum: 30. června 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
kdyz uz tak me se osvedcila svicka NGK je suprova a muzes mit problem jinde nekde ti to skratuje muze bejt izolace u kladivka od oleje pak to skratuje ja zjistuju jiskru rukou kdyz to kope dost tak je to dobry pokud to jen simra nebo nedava zadnou tak je to jasny ale muzes mit problem v tom ze tam nedotejka benal muze bejt smeti v karbecu a to pak musis sundat rozebrat prostrikat nebo profoukat jato vystrikal vodou a je pokoj
 
 
Datum: 30. června 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: cechl1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud nebude chytat tak skuste vyndat svýčku a vemte iněkční stříkačku foukněte to dírou na svýčku do válce mě to taky nechytalo tak jsem otestoval tuto radu a chytl na rostlačení hned mne to poradil kamarád který má simson s 52 elektronik hlavně potor at vám nevyteče benzín vífukem.
 
 
Datum: 30. června 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
I mně takhle odcházejí svíčky. Dej novou a uvidíš.
 
 
Datum: 30. června 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: cechl1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co s fichtlem když nestartuje na startpáku nikdy ani na rostlačení ručně přěctih je udělán podle manuálu na fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Víš koli kje důvodů že ti nejde. Vymontuj svíčku a koukni se jestli není leskle hodně černá pokud ano vočistit ji dvakarát prošláptnout startpákou a vyzkoušet jestli dává jiskru. Pokud je suchá po vytažení znamená že ti tam neteče benzin. Pokud neháže jiskru znamená že je buď špatná nebo můžš mít šptanou cívku anebo špatně daný na zapalování. Důvodů mnoho. Vyčisti taky karburátor, nádržní sítko apod.
 
 
Datum: 30. června 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
zdarec hoši mama problem kamošuv fechtl pořad blbne prostě to cuka a na dvojku to chcipne karbec je vyčistěnej vyvařoval sem ho a trysky taky kohoutek taky teče tak co to muže bejt. Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2009 12:01
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkuste seřídit předstih a odtrh, zkontrolovat,vyčistit a vypálit svíčku nebo koupit novou. Anebo to může dělat ten vadný kohoutek protože já mám teď nového fichtla a mám ho taky děravý a šptaný. Když chci jezdit musím nádrž naplnit po okraj ať tovůbec teče. Když je naplněna jen do 1/2 tak teče takovým mini proudem. Takže málo benzinu. Anebo zkontrolujte stav benzinu v plovákové komoře. Motor se může i špatně vyplachovat tímm že když je vyfukování tak ho můžete moc špynavý a usadí se na tom tlumiči od výfuku a ucpe jej. Potom to už málo jede, cuká a nejde moc dootáček. Sorry za pravopis.
 
 
Datum: 03. července 2009 12:01
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pradstich,alebo skus vymenit sviecku :-)
 
 
Datum: 30. června 2009 13:52
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel5353    
hele skus nastavit předstih a odtrh
 
 
Datum: 30. června 2009 11:05
 
 
 
 
Jméno: Joxa      IP: uživatel6523    
Nazdar draci, může mi prosím vás někdo poradit jak nabít klinek do startovací páky? Pořád mi tam nechce celý vlézt, vždy jen kousek;-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a kdo ti říkal že ho tam musíš narvat celej?? to je blbost aby jsi ho tam narval celej stačí ten kousek hlavně aby jsi dole chytil závit a nebyla tam vůle
 
 
Datum: 30. června 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: mysak949      IP: uživatel1356    
s tim kladivem pozor!! Kamoš do toho mlatil jak slepej do vrat,až to vohnul a musel pulit celej motor,pač se mu tam neco šprajclo :-D
 
 
Datum: 30. června 2009 10:16
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Velký kladivo....a když nepomůže velký kladivo vezmi si větší kladivo....!
 
 
Datum: 30. června 2009 9:06
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel6507    
Mosiš ten klínek a nakopávačku dobře natočit
 
 
Datum: 30. června 2009 8:29
 
 
 
 
Jméno: Jožo      IP: uživatel2597    
Zdarec hoši! Jsem z toho už na prášky... Fichtl mi jezdil v poho, svítil všechno. Známej mi ho vezl na technickou a od tý doby mi to blbne. Nejdřív nejel vůbec..špatná jiskra nastavil jsem předstih atd..Ale nejdou mi světla. Natočim motor zapnu světla a po chvíli zdechne i za jízdy a vytočenej. Už jsem to zkoušel nějak opravit... ale zatim nic. Na to zapojení mi to svítilo, ale ze dne na den přestalo uplně všechno...:-) Poraďte Díky všem! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 7:46
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Někde se ti dotýká živej vodič (+) kostry (hmoty vozidla).Prohlédni kabeláž hlavně od světel.
 
 
Datum: 30. června 2009 7:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel6522    
to se mi stalo taky v dobach kdy sem jezdil na pincku to mas nejspis v haji bidto civky v altiku nebo kdyz sundas svetlo vpredu tak je tam origo takovej radoby usmernovac a vypada to jako by to bylo prisroubovane na kostre normalne to od toho odpoj a melo by to jit (ten usmernovac nema vubec zadnou souvislost s elektrikou co ma hazet jiskru)
 
 
Datum: 30. června 2009 0:29
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
cago draci , potrebujem poradit s mojim fikom 21 ked ho nakopnem tak ide pekne ale za jazdy to hocikedy zacne dusit a volakedy to aj chcipne.po rovine to ide ledva 30 a ked je nejaky mierny kopec tak na jednotke to huci a netaha. a este ked pridam len trosku uz to ide do vysokzch otacok a dusi sa to. nevem ci neni v tahu lanko bo odtrh. ramienko. prosim poradte mi. vopred dakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: Fanda      E-mail:      IP: uživatel5774    
Zdar, hele mě se to taky stávalo. Já ho koupil a po chvili ježdění to přišlo. Řešil jsem to tak, že jsme koupili novej válec i píst, protože na tom pístu byla strašná rýha. Koupil jsem i novou kliku a už to jezdí parádně. Ale neříkám, že tvuj problém je to stejný, ale já to udělal takhle. Hodně štěstí draku.
 
 
Datum: 29. června 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
cau mam problem s babettou 207 (jednorychlostni) uz si nevim absolutne rady nakopnou ji a jak je na stojanku-> kolo ve vzduchu tak jde krasne za plynem ale jakmile ji zatizim tak se dusi a kdys se na ni rozjedu tak jede pouze kdys ma o neco vetsi otacky nez jsou volnobezny jinak se opet dusi uz si fakt nevim rady ... dal jsem novy tesneni pod valec vycistil komplet karburator a pretesnil dal nove gufero pod zapalovani a vycisistil vyfuk+nove tesneni a porat to mrcha dela fakt uz nevim diky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 12:26
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
Dobešová diky moc za rady uz to jezdi;-)
 
 
Datum: 30. června 2009 12:26
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
Dobešová-> dik za navod nasteloval jsem si 1,3mm karbec je 2909 DC míra-> dik kazda rada dobra kdystak vyzkousim
 
 
Datum: 29. června 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
ještě jsem to nemusel řešit, ale když jsem kupoval babetu, tak mi původní majitel radil, že když odejde tyristor zapalování, začne se dusit. Netvrdím, že to musí být zrovna tím, ale za pokus to stojí.
 
 
Datum: 29. června 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Na rotoru a statoru jsou rysky.Otoč rotorem ,aby byly rysky v jedné rovině.Tedˇzměř vzdálenost zasunutí pístu.Potom otáčej rotorem,ve směru otáčení hodinových ručiček,dokud nedosáhne píst horní úvrati.Vykonaná dráha pístu by měla být 1-1,5 mm. Je-li hodnota větší ,povol šrouby na statoru a pootoč jím vpravo.Je-li hodnota menší ,pootoč jím vlevo.Toto musíš opakovat dokud nedosáhneš potřebné hodnoty.Jaký máš karburátor ? Máš 2909 DC nebo 2912 DC ?
 
 
Datum: 29. června 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
srobek bohatosti 1,5 otacky povolen a predstih nevim jak se steluje ale usuzuju ze kdys to jde naslapnout na pulku slapnuti a jde to do plnych tak predstih by mohl byt dobry kdystak jeste prosim napis jak se steluje nejsou tam kladivka..
 
 
Datum: 29. června 2009 17:13
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Jak máš nastavený šroubek bohatosti směsi a předstih ?
 
 
Datum: 29. června 2009 16:05
 
 
 
 
Jméno: Babettak      IP: uživatel1073    
nevypinaji ti spojky me to taky delalo na stojanu de za plynem a jakmile ji das dolu chcipne
 
 
Datum: 29. června 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel4226    
Čau draci nedávno jsem tady psal že mám mustanga a ten nedrží plyn. Ještě bych chtěl k tomu něco dodat. I když šroubek volnoběhu hodně přitáhnu tak když nastartuju tak tode do vysokých otáček, ale pak to začne klesat až to chcípne (trvá to tak půl minuty). Šoupě mám nový jehlu taky a hladina je dobrá. Vůbec nevim čím by to mohlo být. Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
nekde si fouka.....vymen gufera na klice.....vetsinou bejva v haji gufero pod zapalovanim....je to snadny.....nasroubujes do nej samoreznej sroub a vytrhnes ho a jemne natlacis novy,ale ne moc! jen aby licovalo s karterem!! Nez sundas zapalovani oznac si polohu statoru třeba lihovym fixem at pak nemusis ladit predstih.....
 
 
Datum: 29. června 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel4226    
Karburátor je vyčištěnej a z kohoutku benzín teče dobře
 
 
Datum: 29. června 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bud je to tim co řiká rohlig nebo to nakláníš!Když to nakloníš do prava tak to začne zvyšovat otáčky a když do leva tak snižovat až to zdechne!
 
 
Datum: 29. června 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyčisti si kohoutek....jde ti tam málo benálu......a taky si dej jehlu na druhý zářez shora a pořádně scvakni tu podložku aby ti ta jehla nevyklouzla.......nejspíš ji máš moc vysoko a jde ti tam moc benzínu, takže ten v hadičce se rychle spálí a nestačí tam dotéct nový přes ten ucpaný kohoutek.......takový problém jsem měl já.....pomohlo to
 
 
Datum: 29. června 2009 14:31
 
 
 
 
Jméno: lal      IP: uživatel2324    
Překontroloval jsi trysky a kanálky v karburátoru?
 
 
Datum: 29. června 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a co zkusit jestli ti tam tece benzyn z nadrze tim bych rek ze to bude
 
 
Datum: 29. června 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel4226    
Čau kluci mám takový probleém. Mám mustanga a vůbec mi nechce držet plyn, když to ten šroubek hodně přitáhnu tak je to ve vysokých otáčkách, ale začne to klesat a nakonec to chcípne. Jinak jede pěkně všecko v pořátku, tak vůbec nevim čím by to mohlo být. Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 12:52
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel5450    
ja bych se podival jestli je jehla na spravnym zarezu urcite to bude delat chuda smes tak kdyztak zkus zvednout jehlu (za skousku nic nedas)
 
 
Datum: 30. června 2009 12:52
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel4226    
Hladina je dobrá a šoupátko mám nový to se zvadé tak právě vůbec nevim
 
 
Datum: 28. června 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6455    
kup nový šoupátko. to tvoje je nejspíš v místě nastavení volnoběhu vyfrézovaný a proto nejde nastavit. když nastavuješ volnoběh tak jen při přidaném plynu/zvedlém šoupátku, jinak do něj vrtáš díru
 
 
Datum: 28. června 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: UMS      IP: uživatel5685    
tipl bych to na hladinu
 
 
Datum: 28. června 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: johny33      E-mail:      IP: uživatel6300    
cus,nevi nekdo pls co muze bejt s mim fikem(555) normalne sem jezdil a najednou se to zaclo dusit jako kdyz privrete sani tak sem ho uplne sundal a o trosku se to zlepsilo ale furt to skoro vubec nejede.dik za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 12:23
 
 
 
 
Jméno: johny33      E-mail:      IP: uživatel6300    
Parada uz to jezdi:-D UCPANEJ VEJFUK:-D:-D a este predtim nez sem na to prisel sem vymenil valec s pistem protoze sem mel doma este 1 motor tak tak mam novej valec i pist a 21kovou hlavu a toha to daleko lip
 
 
Datum: 30. června 2009 12:23
 
 
 
 
Jméno: johny33      E-mail:      IP: uživatel6300    
Parada uz to jezdi:-D UCPANEJ VEJFUK:-D:-D a este predtim nez sem na to prisel sem vymenil valec s pistem protoze sem mel doma este 1 motor tak tak mam novej valec i pist a 21kovou hlavu a toha to daleko lip
 
 
Datum: 30. června 2009 12:23
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
dej vedet jestli se ti to podarilo
 
 
Datum: 28. června 2009 15:47
 
 
 
 
Jméno: johny33      E-mail:      IP: uživatel6300    
dik snad se me to povede zprovoznit
 
 
Datum: 28. června 2009 15:38
 
 
 
 
Jméno: davsonz      IP: uživatel4126    
Muze to byt cimkoli, kontakty, svíčka... Zkontroluj to
 
 
Datum: 28. června 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
pokud sundas filtr a jede to lip, to znamena ze smes je moc bohata. v tom pripade plisek na jehle dej na vyssi zarazku. ale ze to dela z niceho nic, tak asi vycisti karbec...
 
 
Datum: 28. června 2009 15:22
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec hoši nevi někdo jak sundat nakopavačju u fichtla a šlapadla u stadiona? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
U stadiona je klinek s matkou - matku vyšroubuješ a klínek vytáhneš (ale dá se bez problému zlomit, já ho jednou špatně nasadil, šlápnul a klínek letěl po garáži). U fichtla je to myslim stejný
 
 
Datum: 27. června 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
caute kluci,nutne potrebuju schema motoru na mustanga !!! ale nejakej aby se to dalo rozpoznat az to vytisknu na A4...sem ho rozebiral a nejak nevim jak tam ma bejt ten radici automat,je na nem nejaka pruzinka a pak ten ozubenej pulmesic no a me se to nejak rozkocilo a nevim jak to tam dat... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tie zapalovanie je z minibajka vies taká malá motorinka zo znacky BLATA len treba vyrezat z motora,maknet na klukovku bez upravy pasuje :-),mám na to znizenu hlavu z babety sym má lepsie hladenie :-)
 
 
Datum: 27. června 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
jenco : me se libi to zapalovani a ta hlava co tam mas...pomaha ta vyrizla hlava nejak v chlazeni? a jak mas udelany to zapalovani prosimte ? :-) diky
 
 
Datum: 27. června 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
jenco : me se libi to zapalovani a ta hlava co tam mas...pomaha ta vyrizla hlava nejak v chlazeni? a jak mas udelany to zapalovani prosimte ? :-) diky
 
 
Datum: 27. června 2009 20:46
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
standa: no jelikoz mi je zatim 14 :-( tak bych se to chtel nejak naucit :-) zkusim to podle toho co mi poslal jenco-diky ti :-) jo dily mam tak jestli chces muzu ti je vyjmenovat...urcite budu nekdy potrebovat pomoc tak bych ti rek... diky za ochotu :-)
 
 
Datum: 27. června 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz skusil to poskladat?
 
 
Datum: 27. června 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 27. června 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
len vydrz! hned poslem ti fotky vydrz!!! :-)
 
 
Datum: 27. června 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6508    
myslim telefon a adresu.....domluvime se....prachy nechci....mozna nejakej díl by se mi hodil:-)
 
 
Datum: 27. června 2009 15:51
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel6508    
napis mi nekam kontakt a ja se u tebe po vikendu stavim a slozim ti to.....
 
 
Datum: 27. června 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
jo diky moc !! to mi urcite pomuze..ale jeste bych potreboval nejaky fotky nebo neco jak ma bejt slozenej ten radici automat..se mi to nejak rozkocilo :'-( nevim co s tim,jak ho mam dat dohromady,na jakej zoubek v tom pulmesicu to mam dat a tak proste.... prosiiiim !!
 
 
Datum: 27. června 2009 14:51
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel6205    
možná ti to moje videjko pomože http://www.youtube.com/watch?v=MEve1M8BvHQ
 
 
Datum: 27. června 2009 13:58
 
 
 
 
Jméno: Bláža      IP: uživatel847    
Zdarec, svíčka je mokrá, jiskru hází ale fichtl neche startovati. Procč??:'-( Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: Zdenda      E-mail:      IP: uživatel606    
Ja měl to samé a musel jsem vyměnit svíčku, protože nedávala jiskru pod kompresním tlakem.
 
 
Datum: 27. června 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
jde ti tam moc benalu takze vycisti svicku a sniz hladinu v plovaku a na jehle dej ´pisek na druhej zarelz od zhora a zkus to roztlacit s vyplim benalem
 
 
Datum: 27. června 2009 11:41
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
zdar,mate nekdo zkusenosti se serizenim spojky u babety207 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2009 14:43
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Co ti to konkrétně dělá ? Jde-li kolo do záběru při nastartování , povol levý šroubek na karburátoru.Když spojka nepřenáší pohyb na kolo,musíš dát nové spojky.
 
 
Datum: 26. června 2009 14:43
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě se spojka šteluje podle potřeby. Alespoň já to tak šteluji ať spojak zabírá v 1/2 a aby šla lehce zmáčknout na sama vrátit. Šteluje se to takovým šroubkem.
 
 
Datum: 26. června 2009 13:51
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
D: nemuzu vystelovat prectich tenkrat kdyz jsem ho nasteloval tak to melo mrte silu a odpich jel nadherne do nedavna tetka jsem jezdil dost a jede to cin dal hur filtr je cistej a kdyz pridam plyn na trojku nebo i na dvojku tak to nema odpich akorat se to dusi musim prodavat strasne pomalu plyn svicka ma cihlovou barvu myslim si jestli to neni tim ze mam moc utesnenej vejfuk a nema malej prostor vevnitr protoze vse mam utesneny na 100 % kour de pouze stech dvouch direk na konci vejfuku jezdiloto nadherne i vedvouch jsem tam mel hnedka 50 az jsem malem stratil spolujezdce a tetka ani vednom poradne nejede je po GO vse jde zlechka prectich jsem skousel malej i velkej mezi a nic odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2009 14:35
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak jsem jak debil skousel prectich vsel jakej a nic porad to jelo stejne tak jsem rozebral a vycistil proudem vody karburator a este profoukal a uz to jde jak drak zase si davam kpce za
 
 
Datum: 25. června 2009 14:35
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus hladinu zvysit bo jehlu dat o stupinek niz ci vys me se jednou taky uvolnil kondik sem kvuli tomu rozhodil pul motoru a pak sem ho dal na nejt a litalo to jak sviň
 
 
Datum: 24. června 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: vasil      IP: uživatel367    
zdarec,mám dotaz na čz 477,chytá krásně,v nízkých otáčkách jede slušně,ae když to chci vytočit a rychlej přidám plyn tak se to jakkdyby dusí a upe to brzdí(vynechává)co by s tím mohlo být??díky za radu.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2009 12:27
 
 
 
 
Jméno: Lukas      E-mail:      IP: uživatel469    
Ja teda sem cz nikdy nespravoval ale asi to bude bohatost skus povolit nebo přitaHnout sroubek od bohatosti
 
 
Datum: 23. června 2009 12:27
 
 
 
 
Jméno: jumbo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sorry přeřek sem se 1 den jezdil odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2009 19:31
 
 
 
 
Jméno: jumbo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dobrej pisu jeste jednou mam jawa pionýr 20 nechce naskocit hazi jiskru ale nenaskoci dekuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moze to preto ze musis zostelovat predstich,alebo dá slabu iskru to moze za to ze más zly kondenzátor alebo zlé kladivo alebo zlá indukcná cievka,alebo len treba ocistit kontakty :-)
 
 
Datum: 22. června 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: jumbo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dobrej mam jawa pionýr 20 nechce naslapnout skousel sem tam dat novou svicku ale nic skousel sem to i roztlacit kdyz sem ho koupil jezdil ale pak 21 den uz nechtel naskocit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: Monax      IP: uživatel5313    
Zdar Draci jak se pls jmenuje ten papir jak se znej da udelat tesneni treba mezi kartery nebo valec??? presny nazev pokud mozno?:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: Monax      IP: uživatel5313    
Díky moc Kluci
 
 
Datum: 21. června 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: Khaled      IP: uživatel6458    
Jmenuje se klingerit
 
 
Datum: 21. června 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klingerit myslím....
 
 
Datum: 21. června 2009 21:25
 
<  228  229  230  231  232  233  234  235  236  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.05.2025 7:08:02 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu