slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 21,5 .-),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  254  255  256  257  258  259  260  261  262  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec krosary kde by sem moh najít nejaký dobrý drapák na netu myslim stránku kde vy kupujete drapáky na fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2008 18:34
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no ale ze ty drapaky uz dneska stoji, to je jak gdyby v tom byla cena rafku a vypletu...
 
 
Datum: 30. listopadu 2008 18:34
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
http://pneumitas.cz/ , tady sou fajnový
 
 
Datum: 30. listopadu 2008 17:46
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.barum-pneu.cz/detail/17364/pneumatiky-motocyklove/mitas-e-06-2-0-r16/?sid=d7970a4c9a3e97bc63cc8b50c827b36d tady máš jeden a tenhle samej si kupoval kámoš v tej prodejně barum jakorát né přez net za 650 kč
 
 
Datum: 30. listopadu 2008 14:34
 
 
 
 
Jméno: Front      IP: uživatel4652    
Zdarec...Seso nemužeš sehnat matici řízení a matici mezi krku na ČZ 125/516? je tam průměr závitu 22 ...dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2008 12:46
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
Zdar díly na čz 125/516 kupuju od pana Vladiky zkus se zeptat na meil PVMOTO@seznam.cz možná tu matici tam bude mět. Já jsem tam sehnal zatím vše co jsem na čz potřeboval.
 
 
Datum: 30. listopadu 2008 12:46
 
 
 
 
Jméno: morous      E-mail:      IP: uživatel4651    
ZDRAVÍM,MÁM DOTAZ.VLASTNÍM DANDY 50 SACHS A PŘI NAKOPÁVÁNÍ SE MI VRÁTILA STARTOVAČKA ZPÁTKY DOPŘEDU A TEĎ SE NEVRACÍ.MUSÍM PŮLIT MOTOR?A NEMÁTE NĚKDO NÁHODOU DÍLENSKOU PŘÍRUČKU?DÍKY ZA ODPOVĚĎ. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 22:48
 
 
 
 
Jméno: mišiak      IP: uživatel4669    
vseci stoho polenia motoru robite taku vedu... ja ked som robil GO na panelke 250 tak som musel aj 4x zaden polit motor lebo som poplietol kolečka... nikdy nieje naskodu zapisat si čo kde bolo... ale ked som to robil naposledy, tak motor do 2 hodin od vymontovania bezal... takze to neni az take hrozne
 
 
Datum: 02. prosince 2008 22:48
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ale ty zuby ted si nejsem jistej jak je to u dandyne...
 
 
Datum: 30. listopadu 2008 11:33
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pravda pruzina ti vyskocila ve vnitr...jedine pulit...jinak to ze to tak nechas je jen docasny reseni, pak ti muze za jizdy negdy sjet dolu a vocasat si zuby...
 
 
Datum: 30. listopadu 2008 11:32
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, tak to určitě budeš muset půlit... vyskočila ti pružia, kerá to vrací... mě na svojí 555 taky vyskočila, ale nějak to neřeším, funguje a ke všemu není čas něco půlit... akaorát zůstavá po nakopnutí dule, ale nohou si ji vdy dam hore...
 
 
Datum: 30. listopadu 2008 11:20
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel4022    
zdar draci nevite co mi dela fichtl kdys zaradim za jedna tak to je jak kdych mel zmacklou spojku a to mam odpojeny lanko jsou tam novy lameli aji kdyz sundam kryt na elektyku tak to dela muzete mi stim pomoc?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 22:45
 
 
 
 
Jméno: mišiak      IP: uživatel4669    
mozu to byt aj naprd pruzinky ale to je nepravdepodobne... ale bacha nie vysrobovat a hodit susedovi do okna ale POVOLIT mozno tak 1-2 zavity...
 
 
Datum: 02. prosince 2008 22:45
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo zkusil bych ho povolit :-D
 
 
Datum: 30. listopadu 2008 12:37
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus kouzelný šroubek na pravé straně motoru
 
 
Datum: 30. listopadu 2008 10:30
 
 
 
 
Jméno: neznamy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim,prosim o radu k mému fichtlovy,nejde mě nastartovat ale svíčkkou to neníí benzin do toho teče a ani roztlacit me nejde, ja uz vubec nvm,,, jo a ještě něco když zaradim 1 stupen a zmacknu spojku tak nefunguje jak by mela nviite proč??? predem dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 22:50
 
 
 
 
Jméno: mišiak      IP: uživatel4669    
ruku do ohna ze sa vtom vrtal :-D
 
 
Datum: 02. prosince 2008 22:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
204-156-619
 
 
Datum: 29. listopadu 2008 16:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4645    
a driv to jezdilo nebo ses v tom ted vrtal a prestalo to jet??? docela dulezita vec... protoze vetsina z vas neumi nastavit predstih a odtrh a tohle je tady kazdodenni tema :-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2008 16:24
 
 
 
 
Jméno: neznamy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimte mas icq potreboval bych poradit viice vidim ze tomu hodne rozumíš prosimte
 
 
Datum: 29. listopadu 2008 15:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seridit karburator,zapalovani,vymenit svicku,vycistit vejfuk,skontrolovat tesnost...,to je zaklad,jinak ta spojka muze bejt vic pricin,zacal bych u toho ze je blbe sestelovana
 
 
Datum: 29. listopadu 2008 15:33
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci-mam problem s mustangem-kdyz se po 3 km zahreje tak prestane tahnout a skoro nejede-kdyz je studenej tak vali v klidu 70 ale pak ztraci. zkousel jsem vse-motor pretesnenej,nova inducka , novej vysokonapetovej kabel,nova fajfka,nova svicka vycistenej vejfuk. i kdyz prijedu a rychle vymenim svicku opet za studenou nez to zchladne - a nedivte se.Tak stejne pak nejede-ale chytne na 1. slapnuti jak za studena tak za tepla. jeste jsem nezkousel kondenzator a novy krouzky. jinak je udrzovanej a po go a vybrusu najeto tak 2,5 tis km. prosim poradte nekdo kdo tomu rozumi. a dale když prijedu a je poradne zahratej a vyndam svicku a jakoze to chci nakopnou takze sakozrejme bez tlaku -tak pist jezdi ve valci jak blazen takze se nepridira. oleje davam taky dost tak co s tim? diky vsem za rozumny rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 22:52
 
 
 
 
Jméno: mišiak      IP: uživatel4669    
tak a uz sa to tu pytam 5x aku mas sviečku hm? mala by byt N7
 
 
Datum: 02. prosince 2008 22:52
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
standa ma pravdu tez mi to litalo po studenym nakopnuti do prikrych kopcu jak hovado a pak by llinejsi (ale u me ten rozdil zas tak moc znat nebyl)...bohatost poznas podle svicky a gdyz shodis ten filtr tak uvidis...
 
 
Datum: 28. listopadu 2008 19:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4642    
moc bohata smes...! nebo priskrcenej vzduchovej filtr...! kdyz je studenej tak jede jak splasenej,protoze studenej potrebuje bohatsi smes...zrovna dneska jsem to resil...shod sání a uvidis...mozna se taky mylim,ale ja bych na to vsadil krk....
 
 
Datum: 28. listopadu 2008 17:50
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a taky to muze bejt olej z prevodovky ze jde do klikovky...ted me to napadlo...projevuje se to velkym kourem, jinym smradem a proste se chova line (neskyta! ale je linej malo tahne a pak vubec nic) a taky je cerna svicka...pokud mas mokrej spodek motoru a tydlecty priznaky tak je to pak jasny - prevodak...
 
 
Datum: 28. listopadu 2008 17:05
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak bud se ti to pridira nebo to mas vylitany...jelikoz to mas uz tak dlouho po vybrusu tak asi to druhy...ale zkusil bych vymenit krouzky nebo vlastne rozebrat a zkouknot valec, muze byt podrapany, muze byt prdly krouzek, co treba futro v ojnici a proste to cely prolizt jestli neni negde neco v nenormalu...gdysi to delavali u kamose lozsika na klice, mel tam nejaky jiny typ a gdyz se mu to zahralo tak se ty loziska roztahla az se mu zacla drit...projdi uvidis, gdyz tak ty krouzky:-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2008 17:03
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No....podle toho co řikáš je to takovej klasickej vyběhanej fík...:-) Pokud máš všechno čistý a správně nastavený (ale tomu já ze svejch důvodů nevěřim...:-) ) tak by to ještě chtělo změřit kompresy na studenym a teplym. A nebo sundat válec a vložit kroužky do válce a zkontrolovat vůli v zámku....! Kondenzátorem tohle nebude....! Ono taky to může bejt tvůj subjektivní pocit protože fichtl ztrácí každej teplem výkon ale zase to teplo je potřeba taky pro provoz...! :-) Třeba závodní motor když nakopneš a hned jedeš tak až tak za kilometr a půl se začně chytat že se v něm přestanou prát tlaky...! Ale podle mě tvůj problém je jasnej. Uhřátý kroužky neudržej kompresy pouštěj ji do kliky tim ji ohřejvaj a celej cyklus jde pomalu ale jistě do kytek....:-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2008 10:17
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Vyrábí se drapák o rozměrech 2,50-16 do předu. Nevíte jestli bych dostal do 20tky drapák dopředu o rozměrech 2,75-16 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 16:32
 
 
 
 
Jméno: samton      IP: uživatel3264    
dostaneš ho tamna 100% já ho tam taky mám a zádnej problém
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 16:32
 
 
 
 
Jméno: ggggg      IP: uživatel1828    
2,75-16 a jeste drapak si myslim ze tam nenarves mozna tak orezat a normalni kolo 2,75-16 by tam melo jit ale s tim drapakem nevim no ale nevim to na 100procent :-D
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 15:28
 
 
 
 
Jméno: Hromádka David      E-mail:      IP: uživatel4526    
zdar hoši neznáte nějákou podrobnou stránku na výrobu motokáry treba z fíka.nebo vaši zkušenost dík! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 13:10
 
 
 
 
Jméno: win      IP: uživatel803    
http://wassil.sblog.cz/ jsou tam plánky návody i fotky a když se budeš snažit najdeš přes administrátora i ty kteří to postavily takže si s nima můžeš i otom podrobnějc popovídat někde tam možná bude i moje kára s motorem125
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 13:10
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel1506    
cau draci mam dva fichtli jeden po GO a tan de do otacek pekne ten druhej je taky na pul po GO a nechodi dootacek cim to je?? vse vycisteni co jsem dal jinak je pouze jehla na plin u jednoho mam o jednu drazku niz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 22:57
 
 
 
 
Jméno: mišiak      IP: uživatel4669    
vymen piestne kruzky kup nove tesnenie pod valčok ako sa tu pisalo nastav predstich vyčisti sviečku... ak tam nemas dufam skodovacku... tu mozes hodit susedovi do okna lebo ti prepali piest... mala by tam byt N7 alebo14-7 a nie N15Y...
 
 
Datum: 02. prosince 2008 22:57
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
přetěsni válec a kartery. a vycisti vejfuk
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 10:42
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Málo benzinu, nebo špatnej předstih.
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 22:24
 
 
 
 
Jméno: tomas15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, mam takovy dotaz. Mam minibike a v nem motor z babety. Drive to jezdilo bez vetsich problemu, ale ted? Vyjedu a behem chvile to chcipne, pockam par sekund a muzu jet znovu. Vetsinou to dela kdyz drzim plnej plyn. Koupil jsem novou svicku, od nadrze az po karburator jsem to celi vycistil a spravil a porad nic. Nevite cim to muze byt? Predem dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 21:50
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
myslim si ze tam jde spatne benzin je moznost: zavzdusnena hadicky,tryska zadelana,v nadrzi zadelany sejtko jestli tam vubec naky mas,a dal nevim
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 21:50
 
 
 
 
Jméno: HROMADA ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus nevíte někdo kde byse daly sehnat na ČZ150c ty 3cívky do zaplka dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 16:56
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dzarec radu pls roztlacim hodim kvalt a spadne mi retaz a kdyz ne tak po sto metrech jizdy radu pls,retaz mam dotahlej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2008 11:26
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na primárním kolečku neuvidíš nic...:-) To s tim teda vůbec nesouvisí. Ale rada je jasná ty ten řetěz máš přetaženej...:-) Povol ho a máš klid...! Měl bys mít vůli cca 2cm na každou stranu proit původní poloze...ale pozor....na ZATÍŽENÝ MOTORCE...na nezatížený to bude víc...:-) Prostě ho povol a uvidíš...! A nebo máš už totál v prčicích rozetu....to je taky možný......! Ale spolíhám na povolení řětězu na 99%....
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 11:26
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4012    
skus se podivat na primarni kolecko, mozna uz je ocehlane a zkontroluj jestli se ti nekyva motor v ramu
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 15:35
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blbost retez je 3 tydny novej
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 15:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4607    
to souhlasi:-D mas retez utazenej a vytahanej...s tim nic neudelas...bud ho trochu povol a obcas ti spadne...kdyz ho utahnes tak spadne po 5 metrech a nebo kup novej
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 14:58
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
Zdarec měl sem problém s tým že sem mi napínal a povoloval řetaz na pinckovi. Tak sem si sehnal jinou rozetu v perfektním stavu , to nezabralo tak sem koupil uplně novej řetaz , to taky nezabralo vyzkoušel sem 4 sekundární kolečka ruzných velikostí a furt se napíná a povoluje . Dneska sem hodinu a půl šteloval napínáky řetezu a všechno kolem at de řetaz uplně rovně z rozety na sekundárko a tak , a pak pootočím kolem s nadějí že to bude dobrý a naplo se to zas , fakt nevím co stým. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 23:06
 
 
 
 
Jméno: mišiak      IP: uživatel4669    
aj mne to robilo... dotiahol som tu matku na rozete az na krv a takisto aj osku na kolese... a je pokoj... na inom piosovi mi to nerobilo... len na 21
 
 
Datum: 02. prosince 2008 23:06
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
vyrovnat napinaky a retez utahnout a pak mirne povolit (musi byt mirne provysli negdo rika ze 5cm ja tvrdim neco kolem 2-3 cm)dela lo mi to samy a bylo to moc utazenem retezem ale jinak sem mel retezovou soustavu v pohode :-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 21:28
 
 
 
 
Jméno: :)      IP: uživatel4614    
urcite to je tym ze nemas koleso v rovine...ako na bicykli...aj mne to robilo a ked som to poriesil tak prestalo
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 20:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4607    
jak to mam vedet kolik tam mas lozisek :-D ja mel rozetu na dve dve loziska a koupil sem rozetu na jedno lozisko.....musis se podivat....delali se s jednim,pak se dvema a pak zase s jednim :-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 10:19
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
jo a v rozetě jsou 2 ložiska ?
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 0:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4604    
mel sem stejnej problem.koupil sem od sesy novy sekundaro,retez rozetu a mam klid...bude to kriva rozeta a nebo muzes mit krivou kyvku(do boku) ale to by uz musel bejt extrem...
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 23:16
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
Nevite nekdo nahodou cislo teto barvy.http://jawagallery.net/?page=click&jm=pionyr&url=Jawa_50_typ_21_52 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 10:35
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
Diky
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 10:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4604    
cervena signální ...
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 15:03
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Máte někdo zkušenosti s tím novým tachometrem zanella _ dík za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel3382    
cau draci nevite rozmer gufera pod sekundarni kolecko na pionýra 20, 21, 23 dik specha odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2008 21:04
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel3382    
dik
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 21:04
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4592    
čau pod sekundár. 25x42x7
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 20:57
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel4590    
Nazdar,nevíte někdo čim to je když mi mustang na jedničku táhne o trošku hůř než normálně(skoro normálně),na dvojku jede dobře jenom z kopce(do kopce to chcípá) a na trojku,to je jak kdybych jel do prudkýho kopce,prostě se to na ní začne dusit i když jedu z kopce.Kola mi o nic nedřou ani brzdy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 23:03
 
 
 
 
Jméno: mišiak      IP: uživatel4669    
nemas nahodou sviečku zo skodovky? ak ano tak sa rozluč z piestom po neakych 50km... vybehany valec... a čo tak prasknuty piestny kružok?? ide to tak ze ta obehne susedov 2 ročny fagan na trojkolke... ak sa aspon trosku dotoho vyznas, kukni sa natie kružky... ak nie nehaj to račej tak
 
 
Datum: 02. prosince 2008 23:03
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4590    
vejfuk jsem čistil
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 13:01
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      IP: uživatel4594    
Co vejfuk? Neni ucpanej, kdy si ho naposledy čistil?
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 12:16
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4271    
serid lepe predstih, odtrh a svicku
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 10:03
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
predstih a trysky...na ty se jeste jednou mrkni dokazou se rychle zanyst zvlaste pokud tam nemas filtr...no a estli mas novej valec (tj po vybrusu) tak ho nesmis moc honit, pravda zase je ze nejde do otacek ale ma zas silu jako krava, davali sme si na kamosovym novym vybrusu nekery kopce ve dvou i zatri (pokud se to do ty trojky vytocilo cili pred kopcem musela byt nejaka rovinka)...jinak zkus klasiku: dofouknuti kol, retez, estli je to namazany, estli ti to negde nefouka (necha se vytocit az to hezky neni ale silu fakt nema) pak estli ti netece olej z prevodovky do klikovky pres tesneni mezi karterama, co gufera atd...zdar at jezdi:-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 22:43
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel4590    
karbec je dobrej valec je novej a trysky jsou čistý,skusim svíčku a seřídit zapalování!
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 21:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4585    
muzes mit spatnej karbec,svicku,zapalovani...tezko rict....treba je to jen ucpana tryska...taky to muze bejt uz vyjezdenej motor
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 19:17
 
 
 
 
Jméno: soník      IP: uživatel2073    
čau draci, mam jawettu a mam na ní origo lak a je už drobek oprýskanej a chtěl bych se zeptat jesi by to šlo nějak ošetřit popřípadě čim?? dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2008 18:15
 
 
 
 
Jméno: soník      IP: uživatel2073    
dík určitě to skusím
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 18:15
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
Tempo je vyborny nebo takova bila brusna pasta na laky...jinak jak rika standa je s tim problem pokud to neni lak, treba samolepky, linky...ale jinak to krasne ozivne, trosku vic i vylezou ty skrabance ale gdyz to udelas do lesku tak to uz moc znat neni:-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 17:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4570    
na ozivení laku je moc dobrý Tempo ...podivej ,taky sem to mel uz takový zašlý http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=23399 ...ale bacha na jednu vec...stalo se mi to na fichtlu...kdyz uz mas horsi lak tak ho to vydírá a smaže to linky....
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 17:03
 
 
 
 
Jméno: vaško      IP: uživatel1318    
čus borci.. chtěl bych zvíšit vykon u fíka... a mám doma 68trysku... dala by se doma navrtat vrtákem nebo tak...??ale bo jím se že by to zas nejelo.. tak se ptám... dík za odpovědi.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 23:19
 
 
 
 
Jméno: mišiak      IP: uživatel4669    
klud!! chlapec chcel vediet čo ma spravit aby mu isiel lepsie pionier... a nie to či bude mat kompresiu 1: 9,5 alebo inu... prvom rade, zvečit prefuky na valci... ale to je taka vec ze to nespravis v sobotu na kolene pri telke... takze odpada... potom je piest... mas moznost ho nahradit za kovany... toje drahe... potom je tam karburator... ak mas 05 tak tam daj karbec z 21 alebo mustanga... malo by to ist omalo viac... a takto je veeela uprav čo ti zdvihnu vykon ale su dost naročne na presnost a peniažky... ja som to vyriešil tak ze som si kupil silnejsiu motorku a uz nemam nutkanie zvečovat na mojej originalnej 05 vykon... a poviem vam ked mate naprd naladu a idete sa previezt na 46 ročnom originale a 3/4 cesty idete na plny kotol tak oproti neakemu fychtlu čo ide 80 a toči hadam 12000 rpm je to na nezaplatenie pocit.... takze na upravy sa vykasli a kup si neaku 175... len sa natom nezabi
 
 
Datum: 02. prosince 2008 23:19
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak to cumim jednou sem mel i pravdu...k ty laditelny trysce, ona se nesmi pouzivat? jinak ten mustaf, je to u neho dost mozny ze mel tu 72, newim jak tady ten kapotovanej vyvoz (jo tendlec mel kompresi 1: 9,5 , dokonce by to tam melo byt i v nejaky tabulce, gdysi sem to uz videl) tak posledni nase verze tu 72 trysky mely...jinka myslim ze Standa tu povidal ze videl i 70, neni to nic nepochopitelnyho, zapadlo by to do ty rady 68, 70 ,72...jo tak tendlec mel fakt kompres 1: 9,5 , dynamo 20W a nase serie se uvadi 1: 9,2, negde sem videl i ze nekere nase meli kompres 1: 9,5 ale to je vice mene nepodlozene...jo a ty ses ten pan FK Racing?
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to úplně v pohodě. Jen jsem ti chtěl říct, že vím jak se chová větší tryska, právě proto jsem -už je to dost dlouho - používal laditelnou trysku. Měl jsem s tím pěkný úspěchy, než mi na to přišli ... kdyby si slyšel ty jejich komentáře: on tam pořád na něco šahá, jedu vedle něj do mírnýho kopce, najednou mu to začne měnit zvuk a tak šíleně mu to zrychluje, to není možný. A k tomu vývoznímu mustangu, kterej měl (údajně) větší trysku, jestli to třeba nebyl tento mustang http://www.jawamoped.com/html/mustang_road_test.html který měl (údajně) větší kompresní poměr.
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 0:52
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
nejake dotazy nebo sem neco napsal blbe?
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 12:34
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak me se proste neveri:-D tak to teda zkusim jeste jednou vysvetlit: to Mildecz: tak zaprvy mas vetsi difusor cili tam musi byt zakonite i vetsi tryska a predpokladam ze 19 difusor asi nebude na seriovym motoru cili ten tvuj bude asi upravovanej takze tam je potreba vic smesi ve stejnym pomeru (u 17 difusoru cili u Jikovu 2917 coz je klasickej fichtlackej karbec tak tam je smes benal se vzduchem kupr. 1: 22 a jestli chces i u 19 difusoru mit ten samej pomer aby to jelo tak se musi na vetsi mnostvi vzduchu pouzit i vice benalu, proto ta 104 tryska ale to ty vis sejo...proto se pri vetsim difusoru musi davat optimalni tryska proto se to vzdycky ladi a ladi se to kvuli tomu aby byl spravnej pomer vzduchu s benalem protoze jen pri spravnym pomeru to jede nejlip sejo, vetsim karbcem docilis vice smesi pak v klikovce potazmo ve valci atd atd ale to sem odbocil od tematu trosku) a za druhy - ne ze by ta tryska nemela vliv na bohatost, ona ma pac cim vetsi tryska tim vic benalu ve smesi tim bohatsi smes, neni to zas tak markantni jak u jehly pac tam rozhoduje jak moc to privre ten privod z trysky a prece jenom tryska je v radu 0,68mm treba nebo 0,95 napriklad takze pri zmene trysky se ta bohatost az tolik neprojevi jako pri jinem zarezu na jehle jelikoz jehla reguluje privod benalu do vzduchu............... to FK: tryska je pri nejvetsim otevreni soupatka, je to od 3/4 myslim, ted to newim, dulezity je ze od vyssiho zvednuti az po to nejvyssi to rozhoduje tryska pac soupe je nahore, v tom pripade i jehla a tak zalezi uz jen na trysce kolik toho da...no a jehla tak to je myslim od 2/4 do 3/4 taky to newim presne tak to ber s rezervou dulezity zase je ze je to negde v polovine pac nezavisi ani tak na hlavni trysce jako na jehle na soupatku kera to skrti a samozrejme taky na soupatku kerej zase skrti ten proud namichany smesi s benalem...je toho plnej net, ma to gdejakej blog muzes se podivat...jinak k tem dvou tryskam 72 a 68 - ne ze by 72 tahla spatne od spodu to ne ale s porovnanim s 68 tahne o trochu min, je to i znat ale pozna to jen ten gdo to opravdu zkousel...pokud treba "cistis" trysku dratem, tim ji zvetsis prumer a pak ti tam bude jednak spatne rozprasovat a zadruhy tim tam pude mnoho benalu tak se ti to pri nizkych otackach udusi to je jasny...jinak pokud ses FK racing cili ta jedna z legend ta kse s tebou hadat nebudu jen davam svuj nazor pac ty mas mnohem vic zkusenosti...ale pokud ses fichtlar jako s podobnejma zkusenostma tak si to tu muzem vyrikat gdo ma v cem pravdu...jian k se muzu i mylit ovsem z my praxe toto vypliva
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 20:58
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel4569    
Karburator Jikov 17 co se pouziva na pionyru ma dve trysky volnobeznou a hlavni.Ta volnobezna,pokud se nepletu pracuje od volnobehu asi az do otoceni plynove rukojeti o 1/3.A ta hlavni tryska zatim nema na obohaceni smesi zadnej vliv.Pridame li plyn jeste vice takpak nastupuje hlavni tryska.Jinak na svim upravenym fikovi mam Karburator Dellorto 19 a volnobeznou trisku 45 a hlavni 105 a vubec to vod spodku nejde hur.Platilo by to v pripade ze bych rozjel jednicku pak tam narval za tri a dal plnej plyn.Pak by se to ulejvalo.
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 18:05
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Steve .... aby vic dokrmoval nahore ale hur to pujde ve spod .... Jak to může jít s větší tryskou hůř odspodu ? Přemejšlíš někdy o tom co napíšeš ! Zkus co nejpodrobněji odpovědět na tuto otázku : V jakém rozsahu povytažení (zdvihu) šoupátka reguluje bohatost jehla, a v jakém hlavní tryska ?
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 15:12
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pardon teda o neco vic dokrmoval nahore se 72 ale hur to pujde ve spod...jinak ne ze by daval vykon az na spici samozrejme dava po celou dobu ale lip dokrmuje vetsi otacky...sak pro to se na posledni mustafy davala 72 aby se tocil o nejakejch 200 bo kolik otacek vic a jeste se tam daval 2krouzkovej pist takze proto se i vic tocil tak aby se to krmilo...a ze pojede hur od spodu je dano tim ze tam pude vic benalu, cili jakby se dusil...takhle sem se chtel vyjadrit:-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 13:08
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Steve, přečti si cos napsal ... pokud chces aby se ti o neco malo dokrmoval i nahore tak kup 72 ale zase ti to pujde o malinko hur od spodu... Také tvrdíš že tryska dává výkon až na špici, tak jakto (podle tebe) že to pojede hůř od spodu ???? Nějaký divný, že ?! To snad není možný ....
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 10:34
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel4569    
No ono to je trosku slozitejsi,pisu co mam odzkouseno.Vykon motoru stoupa s bohatosti paliva,ale jen do urcite miry.Mam vyzkousenou trysku 72,75,80.Seriovy motor je delanej na spotrebu a zasah o 10 procent zvetsit trisku nic nezkazi,pouze ti pujde nahoru spotreba.tTak o 0,5l.Dalsi vyhoda je ze vice paliva ti lepe ochladi pist,tudiz i ve stoupani muzes jezdit vice v tahu a motor nebude tolik vadnout.Vse co pise Steve je pravda.Jeste jedna vec,tryska 68 je zakladni a kdyz treba nemas funkcni orginalni filtr a mas motor po vybrusu tak ho pridres,protoze se ti ochudi smes a uz tam teoreticky nemas trysku 68 ale 61 protoze bez filtru se ti ocudi smes o 10 procent.
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 18:29
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
povim ti jak zvednout vykon: napnes a namazes retez, vycentrujes kola, dofoukas je, das nova tesneni pokud ty stare uz dloslouzili, vse poutahujes, vycistis a pak uvidis jak ti lita dabel malej:-) jinak tryska dava vykon az na spici a cim vetsi tim to vic zere, neni to sranda vyzkouset tu nejlepsi trysku na karbec ale nejlepsi je asi ta 68, pokud chces aby se ti o neco malo dokrmoval i nahore tak kup 72 (je o neco levnejsi pac se privazi spis odnekud z ciny nebo z nejakyho kouta asie) ale zase ti to pujde o malinko hur od spodu...temito upravami dostanes zpatky 1 kone kerej se rad ztraci ale musi to udelat poradne! jo este vypal vyfuk a celou vyfukovou soustavu a pak ti bude litat jedna basen:-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 17:18
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4539    
No podle tvojeho dotazu se mě zdá že toho o pinckách ještě moc neviš. Výkon jen tak nezvedneš bez investic ! Pomocí vrtačky ;-) s tým se smiř.
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 15:26
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tím zvedneš spotřebu a ne výkon
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 15:05
 
 
 
 
Jméno: Jirkat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau hoši mám problém když se rozjedu na fichtu na plný plyn tak mi to samo začne ubírat až to ůplně chcípne a dneska jsem to ani nenastartoval.Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 20:42
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Todle mně fichtl jednou za čas taky udělá. U mně to vyřeší nová svíčka. Ale můžou to být i zanešený trisky, elektrika atd.
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 20:42
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to muzou delat zaneseny trysky :-)
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 20:33
 
<  254  255  256  257  258  259  260  261  262  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.05.2025 9:07:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu