|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau hoši chci se zeptat jestli někdo zvás nemá vidlici z mustanga,dávam ho do kupy a už mi jen chybí ta vidla!?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2007 11:17
mohl bych ti sehnat novou
Datum: 10. června 2007 11:17
kolik ses ochotej dat?
Datum: 10. června 2007 11:17
Jméno: Tom
IP: uživatel548
 Zdar draci mám mustanga 23 a mám takkovej problém svíčka mi nehází jiskru i když jí dám k válci ale do fafky napětí jde když dám prst do fafky a nakostru tak mě to dá ránu ale když to udělám stejně se svíčkou tak níc nevíte čím to může být svíčku jsem měnil cívku fafku drát taky dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2007 21:57
Skus novy zapalovaci pol na statore(moze davat slaby prud)
Datum: 07. června 2007 21:57
Zkus se podívat jestli to máš dobře ukostřené
Datum: 07. června 2007 14:44
Jméno: Lama:(
IP: uživatel868
 Mám dotaz. Mám doma Mustanga se zadřeným motorem nechce se mi do něj dokut nebudu vědět co všechno se bude muset vyměnit nebo prostě koupit. Prosim vás řekněte co všechno se musí vyměnit a kolik by to asi tak stálo. PS:válec se ani nehne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2007 22:22
My máme tak silnýho fichtla, že se trochu zohla klikovka u ojnice a začalo to o ni dřít a vůbec to nejelo, to když jel tata na dvojku do kopce. Jinak, jestli máš známí, co dělaj s obráběním kovem a tak, tak to tam dej. Tata má známýho se starou frézou a udělal nám to myslim zadarma možná to pivko v tom bolo
Datum: 07. června 2007 22:22
Jméno: red
IP: uživatel1017
A co když je zadřená i ojnice? :o)) a klika na bočních ložiskách :o)) ?
nejdřív to rozeber a podivej se co je všechno zadřené či přidřené a pak to řeš dál...
Datum: 07. června 2007 14:57
Nejak ten valec vymlatit a dat na vybrus.A potom este vymenit piest,cap a kruzky.Vsetko je v cene vybrusu.vybrus okolo500-600kc
Datum: 06. června 2007 15:02
 jo a jak mam ten karburator seridit ona kdyz vyndam soupatko s jehlou tak chytne tak ja si mysim ze je to ten karburator.Jak mam ten karburator na te 250 seridit tik seso.nejaky mensi navod neuskodi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2007 9:54
mam cistil jsem ho
Datum: 04. června 2007 9:54
mam cistil jsem ho
Datum: 04. června 2007 9:54
Jméno: sesa
IP: uživatel176
http://sesa-moto.cz/page.php?parametr=historie&kde=katalog&id=jawa_350_typ_354_6/navod/&nazev=Jawa%20350%20typ%20354/6%20-%20N%E1vod%20k%20pou%9Eit%ED%20(Panelka)&nid=20 je sice od jiny ale princip bohatosti je stejny,,,,hele a mas ten karbec poradne procistenej,,,hrdlo plovakovky,,hlavni trysku a volnovebeznou trysku??
Datum: 04. června 2007 9:13
 Cus draci, mam takový problém mam jawu 250 a kdyz je studeny motor chytne na poprvé.Chvilu jezdim a motor zacne vynechavat, dusit se a dopadne to tak ze mi to chcipne ta svina.Ale jeste vetsi problem je pak 250 nastartovat nechce vubec chytit.musim ji nechat vychladnout a az pak kdyz je vlazna tak chytne. Kdyz mi nechcipne zajizdy a vypnu ji tak nechytne taky pls pomoc!! Je to devka
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2007 19:25
Jméno: sesa
IP: uživatel176
jo a rozhodne devka to neni,,,to spis jsi lama ze na to neprides,,mas pravdu,,me osobne to trvalo rok,,nez sem na to prisel,,,jak tu vubec vse ma fungovat
Datum: 03. června 2007 19:25
Jméno: sesa
IP: uživatel176
bud je to svicka nebo spatne nastaven karbec,,bohatost,,,
Datum: 03. června 2007 19:24
 Zdarec mam mustanga...... kdyz to nastartuju a rozjizdim to, tak v nizkych otackach to jaksi netahne a tezko se to dostava do vyssich otacek!! Nevite cim to moze byt?? Predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2007 8:46
Jméno: saimonelus
IP: uživatel1001
zle sestelovane zapalko,nebo svicka,nebo ucpati triski skus vsechno to neni zas takova robota...
Datum: 03. června 2007 8:46
Jméno: Tom
IP: uživatel548
 Zdar chlapi nevíte v čem bude chyba když mi fafka hází jiskru a svíčka už ne i když jí dám k válci?? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2007 9:50
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
Je možný jestli si jí často šrouboval že na konci drátu už nejsou žádný dráty
Datum: 02. června 2007 9:50
 zdar draci vurt se mi dusi motor u fichtla a nemym co s tim je novej karburator, vyčistil sem kohout trysky čistí každou hodinu svíčka je dobra ale furt a furt se to dusí jo a filtr je taky čistej
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2007 13:11
Jméno: kuklic
IP: uživatel1053
tak sou dve moznosti.... 1)mas to bud spatne sestelovany nebo 2) mas v prdeli valec a netaha ti to a chce to vybrus.....
jestli to jde naprazdno do otacek jak pila tak je to sestelovany dobre a tudis to chce vybrus nebo aspon novy krouzky
Datum: 17. června 2007 13:11
Jméno: FINNISH
IP: uživatel1010
čéče mam stejnej problém jak ty..dokonce mi to ani nechytá..přitom svíčka,kondenzátor,cívky..všecko sem tam dával nový..
Datum: 04. června 2007 21:16
a co pistáky ser na to a kup novýho skus jestli tam teče benzál a vičisti nádrž
Datum: 01. června 2007 17:26
Jméno: Beny
IP: uživatel692
 čau nevíte čim může bejt když mě to háže jiskru dělá to všechno a nechce to chytnout mám jawu 23
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2007 13:03
Jméno: saimonelus
IP: uživatel888
prefukaj karbes kohutek cukatko kukni na plavak mozna to nedostava benzin.......
Datum: 31. května 2007 13:03
zkoušel jsi to roztlačit?
Datum: 31. května 2007 9:49
Jméno: Beny
IP: uživatel692
To všechno mám
Datum: 30. května 2007 19:33
Jméno: mira
IP: uživatel818
zdar mi to dělá to samé a mám i předstih zeštelovany a pořád nejede
Datum: 30. května 2007 17:12
Seřiď si předstih a odtrh.
Datum: 30. května 2007 16:23
 Zdar draci.Dá se seštelovat magneto???Jestli jo tak Jak se dá seštelovat????DÍKY MOC ZA VŠECHNY ODPOVĚDI.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2007 15:18
No jo Tofine ale na tom tvym fichtlu nemáš žádný magneto na štelovaní
Datum: 31. května 2007 15:18
Co na něm chceš štelovat??
Datum: 30. května 2007 16:24
 cau,kdyz je motor studenej tak fichtla nakopnu bez problemu,ale kdyz se motor zahreje,tak mi nakopnout nejde,nevite co stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2007 23:27
hej jak sem zcinal tak sem si hral se zapalovanim jak to bylo studene kopnul na pul naslapnuti a jak se to zahralo tak jedine roztlacot tak ze muj nazor je zapalko spany predstih nebo svicka ale ja sy myslim ze to je zapalkem pac mi to delalo to stejne
Datum: 28. května 2007 23:27
Jméno: otas
IP: uživatel980
 čus draci hele potřeboval bych poradit jak zvednu výkon na babetě když to jede pade tak aby to jelo víc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2007 18:38
Jméno: Janakis91
IP: uživatel983
tak si dej jen jine kolečko u dynama je to a at maš víc zubu. a na rozetě méně. pojede ti to slaběji ale rychleji. jinak větši celkově vykon udělaš tak že si tam daš poloměsičitou hlavu, pořadně to všude zatěsníš, vyčistiš a pojede to jak novy
Datum: 29. května 2007 18:38
 čus draci mám mustanga a nejde mi nakopnout už sem to skoušel i nohou do nádrže ale nic  mám čistej karbec hadičky benzín tam teče de to jenom roztlačit a když pustim plin a nechám volnoběch tak to po 3vteřinách chcípne volnobech sem šteloval ale nic ps válec a píst je taky v poho tak nevim???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2007 18:23
Jméno: mihal
IP: uživatel84
hej nevim ale jednou se mit to taky stalo dal sem spojku nebo volnobeh a ono to zdechlo pak sem nejak zapalko upravil protoze se to dotykalo kostry jak sem to zmaackl a slo to
Datum: 29. května 2007 18:23
 cau,mam problem s fichtlem,ve vyssich otackach netahne,vynechava a cuka,kdyz preradim na vyssi stupen tak to tahne dobre az do doby,nez to dosahne vyssich otacek,nevite cim to muze byt?predem diky moc a cau
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2007 14:51
Zapchata hlavna tryska.Vyber a prefukni ju.
Datum: 28. května 2007 14:51
nevim jakou mam,ma oznaceni n7(pal),cau
Datum: 28. května 2007 13:59
Jméno: Garcia
IP: uživatel973
Robilo to aj mne ... zmenil som sviecku .. aku mas teraz ? .. teplu ci studenu ?
Datum: 28. května 2007 9:18
Jméno: overdriver
IP: uživatel43
 Mám problém - fichtl jel na 2 45KM/H a na 3 40KM/H plnej kotel s 11-zubym kolečkem. Byl jsem pod hlavou a kroužky (jsou 3) v pohodě, hlava čistá, z pístu jsem sundal trochu svinstva. kompresi nemám jak změřit, máte nějaký fígl? Potřebuju vědět, proč je to tak líný, když by to mělo jet jak střela! Dík za nápady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2007 8:27
Jméno: Vesnican
IP: uživatel252
sundej svíčku a dej tam palec tak se to dá docela poznat
Datum: 28. května 2007 8:27
Jméno: mustang
IP: uživatel548
 Zdarerc mám problém s Mustangem svíčka mi nehází jiskru měřil jsem měřákem kam jde proud a jde až do fajfky ale svička mi nehodí jiskru a to jsem jí zkoušel i vyměnit nevíte čím to může být?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2007 18:17
Jméno: mustang
IP: uživatel548
No ale právě že fajfka dává jiskru
Datum: 01. června 2007 18:17
můžeš mít taky rozbitou fajfku staci kdyz ma malej odpor a nejde zkus prilozit kabel od inducky k válci a jestli to hodi jiskru tak je to ta fajfka ale jestli ne tak hledej dál (ale prosimte na fichtlovi neni porteba nic nerit merakem
Datum: 31. května 2007 15:53
Jméno: mustang
IP: uživatel548
No tak to je asi jasný ne takovej debil nejsem
Datum: 28. května 2007 20:07
Jméno: ondra
IP: uživatel590
kovové pouzdro svíčky musíš přiložit k válci!
Datum: 27. května 2007 20:08
 Zdravím.. Poridil sem si fichtla, ale mam malej defektík :-/ Ze začátku to málo táhnulo a ted když přidávam víc plynu, tak se dusí... Poradil byste mi někdo co s tim?..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2007 13:11
Jméno: saimonelus
IP: uživatel888
vicisti komplet karbes do kohutku strc kompresor
Datum: 31. května 2007 13:11
zkontroluj cestu benzínu od víčka nádrže až po trysku
Datum: 27. května 2007 13:22
Jméno: otas
IP: uživatel964
 čus draci nevíte jestli když jezdim 20 minut na babetě a furt na plnej plyn 40-50 Km/h a potom je to horký a nechce to ject je to normální díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2007 13:26
Záleží taky jakou používáš svíčku má tam prej bejt B6HS ale já používám N15Y nebo N7
Datum: 31. května 2007 13:26
očisty hlavu a pak se podívej jestli nemáš zanesený výfuk a rovnou ho i vyčisti
Datum: 26. května 2007 10:35
tam budes met neco pokazene protoze ja s kamosem jezdim v kuse 4 az 5 hodin na plny plyn to je kolem 45-55km nekdy i vic a jede porad
Datum: 26. května 2007 9:14
Pokud máš hlavu zasranou od oleje tak je to normální, ono i normálně se babeta dost hřeje, neni na dlouhý vyjížďky
Datum: 25. května 2007 21:48
 ahoj chci se zeptat, jak mám naskládat ty kuličky jak jsou v ložisku u řízení, mylsím tím krk, vždycky se mi to vysipe není na to nějaký fígl?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2007 14:23
Jméno: Honza
IP: uživatel750
jo maj pravdu ja to pred dvema tejdny taky tak delal!!!!
Datum: 25. května 2007 14:23
přesně tam naflakej vazelinu a do ni je namackej a budou drzet=)
Datum: 24. května 2007 20:22
Jméno: jawa 550
IP: uživatel261
přilep je tam na vazelínu
Datum: 24. května 2007 17:57
 Zdar draci.mám dotaz  ořád mi svíčka nehází jiskru(ani kabel)a to sem vyměnil faju,VN kabel,indučku a zapalovací pol.svíček jsem zkoušel víc.Když tlačím,tak jako by to chtělo chytnou.(možná slabá jiskra,ale nevim)PLS poradte,čím to může byt.MOC Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2007 15:21
Jméno: Olhemen
IP: uživatel987
HHH
Datum: 31. května 2007 15:21
jo
Datum: 24. května 2007 21:28
podíval si se poradne? to je cudne
Datum: 24. května 2007 14:07
|



|