slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 21,5 .-),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  325  326  327  328  329  330  331  332  333  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: vopeslik      E-mail:      IP: uživatel944    
Normalne jedu krasne si to vali. A najednou to zacne kaslat musim podrazovat az to uplne zkape musim to tlacit?? Nevite co by ses stim mohlo stat. Už si nevim rady!! Predem dekujii odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2007 19:16
 
 
 
 
Jméno: vopeslik      IP: uživatel944    
jj tece dobreeee
 
 
Datum: 23. května 2007 19:16
 
 
 
 
Jméno: noisemaker      E-mail:      IP: uživatel486    
co takhle pročistit trysky, teče ti tam benál?
 
 
Datum: 23. května 2007 12:17
 
 
 
 
Jméno: Kajbr      E-mail:      IP: uživatel768    
custe. nevíte proc mi to nejde nakopnout nakopávatkem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2007 14:58
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Ked stlacas nakopavcaku dolu,tak sa motor hybe?Ak hej,tak skus opriadne nstavit odtrh a predstih a vycistit karbec.Ak sa motor netoci,tak povol spojku akebo ju vymen.Alebo as olamane zuby na segmante startovania.
 
 
Datum: 23. května 2007 14:58
 
 
 
 
Jméno: tr      IP: uživatel21    
umíš h
 
 
Datum: 22. května 2007 23:55
 
 
 
 
Jméno: kajbr      E-mail:      IP: uživatel768    
jo
 
 
Datum: 22. května 2007 21:31
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel839    
a roztlačit jde?
 
 
Datum: 22. května 2007 21:12
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
vim:-)
 
 
Datum: 22. května 2007 20:58
 
 
 
 
Jméno: dd      IP: uživatel548    
Zdar draci šla by svíčka NR17C na mustanga dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2007 20:50
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
ja s nou jazdim
 
 
Datum: 22. května 2007 20:50
 
 
 
 
Jméno: Garcia      IP: uživatel951    
.. jasne ze pojde
 
 
Datum: 21. května 2007 22:52
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel548    
Zdar draci mám takovej problém svíčka mi nehází jiskru i když jí vyměním a přitom do fajfky jde proud nevíte čím to může být?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2007 10:39
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel821    
a nebo mas slaby magneto to to taky dela
 
 
Datum: 26. května 2007 10:39
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Len ho skus vymenit a uvidis.....
 
 
Datum: 22. května 2007 20:51
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel548    
Jak můžu mít v hajzlu zapalovací pol když mi jde proud do cívky asi ne????
 
 
Datum: 22. května 2007 16:57
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Mas v haji zapalovaci pol.
 
 
Datum: 21. května 2007 19:37
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel548    
No právě e né!!
 
 
Datum: 21. května 2007 19:02
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel270    
vyzkousej jestli hazi jiskru na valci...
 
 
Datum: 21. května 2007 17:37
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel27    
a přiložil si tu svíčku na válec?
 
 
Datum: 21. května 2007 17:27
 
 
 
 
Jméno: Tofi      E-mail:      IP: uživatel878    
Zdar draci.mám dotaz:-Pořád mi svíčka nehází jiskru(ani kabel)a to sem vyměnil faju,VN kabel,indučku a zapalovací pol.svíček jsem zkoušel víc.Když tlačím,tak jako by to chtělo chytnou.(možná slabá jiskra,ale nevim)PLS poradte,čím to může byt.MOC Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2007 19:25
 
 
 
 
Jméno: vopeslik      E-mail:      IP: uživatel944    
Normalne jedu krasne si to vali. A najednou to zacne kaslat musim podrazovat az to uplne zkape musim to tlacit?? Nevite co by ses stim mohlo stat. Už si nevim rady!! Predem dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2007 18:33
 
 
 
 
Jméno: vopeslik      IP: uživatel944    
nejede vubec to se uz zkousel, kdyz ho roztlacim tak to jak kdyby chtelo ale vubec se to nechytne
 
 
Datum: 20. května 2007 18:33
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel27    
Když se ti tohle stane zkusil si přeplavit plovákovku a pak to nakopnout nebo roztlačit jestli jede?
 
 
Datum: 20. května 2007 17:41
 
 
 
 
Jméno: andy.02      IP: uživatel11    
na volnoběh mně pincek valí ale když přidám plyn tak se to dusí a chcípá to . co mám dělat ???? :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2007 13:45
 
 
 
 
Jméno: jeník      E-mail:      IP: uživatel874    
vyčistit si hlavní trysku !
 
 
Datum: 21. května 2007 13:45
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel839    
Zkus profouknout trysku (ta v vlevo)
 
 
Datum: 20. května 2007 11:48
 
 
 
 
Jméno: J      IP: uživatel340    
Jde ti tam málu benzínu. Pročisti si karbec.
 
 
Datum: 20. května 2007 10:55
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel342    
Zdarec fechtl mne nechce házej jiskru.vyměnil sem celej stator,indučku,kábl,faju,svíčku a pořád nic poradtě děkuju . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2007 22:53
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Zober skusacku do 12V.Pripoj jeden koniec na karter a druhu priloz k tomu plisku od ktoreho ide kabel na inducku.Ak budes nakopavat a NEbude skusacka svietit,tak je zly zapalovaci pol n magnete alebo chybne poskladane kladivko.Ak budes nakopovat a skusacka bude svietit,tak skus vymenit kabel od kladivka k inducke.Tiez som mal taky problem.
 
 
Datum: 19. května 2007 22:53
 
 
 
 
Jméno: bubak**      E-mail:      IP: uživatel918    
čus..nevite někdo jak rozdělat zadní peružiny u mustanga?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2007 22:57
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
http://pincek.mysteria.cz/oprava-zadnich-tlumicu.php
 
 
Datum: 19. května 2007 22:57
 
 
 
 
Jméno: Kanibal      IP: uživatel800    
Zdarec máám otázku nevěděl by tu někdo jak mám udělat brzdový světlo na mustanga? Světlo mi normálně svítí ale brzdoví je nefunkční.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2007 17:07
 
 
 
 
Jméno: lock      IP: uživatel944    
brzdove tam neni
 
 
Datum: 20. května 2007 17:07
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
 
 
Datum: 19. května 2007 23:00
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
poradte mi jak snížit potřebu: strašně to žere až moc nebo aby to tak nežralo! díííííííííííík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2007 9:22
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
jo skusím dík !
 
 
Datum: 19. května 2007 9:22
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel27    
zkus dát níže plíšek jehly
 
 
Datum: 18. května 2007 22:09
 
 
 
 
Jméno: fechtl      IP: uživatel932    
co mam delat kdyz me nechce naskocit fechtl???kdyz vitahnu svicku je mokra!! pls porad odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2007 19:59
 
 
 
 
Jméno: empty      IP: uživatel796    
prechlastany to byt muze a naskoci to..dava ti to jiskru?
 
 
Datum: 19. května 2007 19:59
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel687    
Maš to přechlastane!!
 
 
Datum: 18. května 2007 20:09
 
 
 
 
Jméno: J      IP: uživatel340    
Seřiď si předstih.
 
 
Datum: 18. května 2007 19:26
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel878    
Zdar lidi.Mám takový problém.ted popíšu co mi to dělá když je studený motor:svíčka nehází jiskru,kabel jo,jede to.No a asi po pěti minutách jízdy je horkej motor a:svíčk ani kabel nedávájí jiskru a NEJEDE TO!!!!!!!!PLS PORADTE.Čím to je????Moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2007 22:58
 
 
 
 
Jméno: rrr      IP: uživatel883    
Zkus dát novou svíčku,správnou tepelnou hodnotu.
 
 
Datum: 18. května 2007 22:58
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel16    
skus inu inducku.A nehovor,ze to robi len za studena a preto to inducka nemoze byt.Skus dat druhu.
 
 
Datum: 18. května 2007 13:33
 
 
 
 
Jméno: TheSorrow      E-mail:      IP: uživatel926    
Zdar draci. Mám novej motor, opravoval mi to kámos,kdyz mi ho vracel,tak chvili jezdil uplne suprove a najednou od te doby se ten motor vzdycky dusi,blbe tahne,vymnenoval jsem svicku,proste ten motor vynechava, tahne se to jak lemra,proste z niceho nic,nevite cim to je?Dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2007 9:25
 
 
 
 
Jméno: CanaLL      E-mail:      IP: uživatel928    
...v horším případě pak ruplej píst. kroužek, kdyby ruply oba nejelo by to ani z kopce...
 
 
Datum: 18. května 2007 9:25
 
 
 
 
Jméno: ondrej      E-mail:      IP: uživatel368    
Zkus sendat vzduchač,nebo se podiv jestli se ti nepohl predstich-kladivka,ten tah muze byt tim ze ti to nekde fučí
 
 
Datum: 18. května 2007 8:26
 
 
 
 
Jméno: Tombas      IP: uživatel376    
Zdarec čím to je když mam nastavený řetez tak jak ma byt a popojedu a je napli jak brko(při jizde to kdesi dře asi řetes) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2007 13:37
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel16    
Mas ho zle vytahany.Treba vymenit retaz,venec rozety a sekundarne kolecko.
 
 
Datum: 18. května 2007 13:37
 
 
 
 
Jméno: ondrej      E-mail:      IP: uživatel368    
neni to rozetou?
 
 
Datum: 18. května 2007 8:23
 
 
 
 
Jméno: expert2      E-mail:      IP: uživatel901    
zdar draci chtel bych se zeptat co je silnejsi jestli pares nebo jawa 21pijonyr cekam na rachlou odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2007 20:10
 
 
 
 
Jméno: pařez      IP: uživatel8    
Pařez 550ka=1,8kw Jawa 555ka = 2,2 kw
 
 
Datum: 16. května 2007 20:10
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel529    
ja bych řekl to samé co martin 21ka je silnější i rychlejší mam obojí a muj nazor je takový
 
 
Datum: 16. května 2007 14:59
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel887    
pařez je slabší a pomalejší než 21ka pařez má nějak 1.8kw a 21 je dělaná pro dvě osoby takže je pocopitelně i silnější má 2.6kw a věřte mi že je to znát pařez jede 50 21ka 70 a tah má taky větší....
 
 
Datum: 15. května 2007 21:36
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel690    
jasně že pařez, z mich vlastnich skušeností, ale na silnici je zase lepší 21
 
 
Datum: 15. května 2007 16:12
 
 
 
 
Jméno: mihal      IP: uživatel84    
ja bych rekl ze parez teda co jsem slisel jsou delane do tahu jede paradne v kopcii protoze rychlosti tam pekne na sebe jdou ale zas po rovine je rychlejsi 21 sice chvilu trva nez se rozjede ale je rychlejsi ale vterenu proti parezu myslim ze nepojede rychleji nema sajnu
 
 
Datum: 15. května 2007 15:05
 
 
 
 
Jméno: empty      IP: uživatel796    
no pares je asi silnejsi ale pomalejsi podle toho jaky tam mas retezove kolecko....a jaky mas na 21??jestli tam mas stejne tak je stejne pares silnejsi(tah)teda podle me...
 
 
Datum: 15. května 2007 14:45
 
 
 
 
Jméno: drobek      E-mail:      IP: uživatel908    
zdravim příznivce 2-taktního motoru. mám mustanga a pár felerů se kterými si nevím rady. motor nedrží neutrál a aji když jen pustím plyn tak chcípá. dodávka paliva je dobrá,jehla na 3 drážce. a pak sání nemůžu mít filt s filtrem nejede. prostě musím mít sání otevřené. prosím poraďte. díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2007 21:44
 
 
 
 
Jméno: simál      IP: uživatel925    
Skus si vyčistit trysky, a pak si sešteluj tím šroubem co je mezi triskama volnoběh, a to sání, máš čistej filtr, a máš celej ten plastovej obal jak je v něm filtr, jestli máš jen jednu půlku, tak ti to nepojede mně to dělalo to samo.
 
 
Datum: 17. května 2007 21:44
 
 
 
 
Jméno: dilinokares      IP: uživatel281    
mě to dělala slabá cívka na zapalování tak jsem ji propojil s jeste jednou na svetla a je to good
 
 
Datum: 15. května 2007 20:30
 
 
 
 
Jméno: borec115      IP: uživatel763    
Jehla ma byt na druhej drazke od hora potom to sani mas cisty vzduchovy filtr?? a nastav si s volnoběznym srubkem aby drzal otacky a vycisti si aj trysky len tak volnobeznu trysku ci neni zasrana caves
 
 
Datum: 15. května 2007 14:58
 
 
 
 
Jméno: empty      IP: uživatel796    
jak nedrzi chcipa??
 
 
Datum: 15. května 2007 14:40
 
 
 
 
Jméno: Ready      E-mail:      IP: uživatel290    
Nazdar jezdci, na kolik by měli být nahuštění pneumatiky u fichtla, nechci to dělat podle oka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2007 15:18
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Podla manualu to ma byt pri zatazeni jednou osobou vpredu 1,5atp a vzadu 1,9atp.Pri zatazeni dvoma ma byt vpredu 1,9atp a vzadu 2,3atp.Ale vseobecne plati,aby ked si sadnes,tak si ma pneumatika zachovat tvar.
 
 
Datum: 16. května 2007 15:18
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel905    
ja bych to resil podle vahy...ale tak 1,6 a do 2 predek i zadek mozna bych dal dopredu malicko vic pac tam jde vaha pri brzdeni.
 
 
Datum: 15. května 2007 5:40
 
 
 
 
Jméno: kaspere      IP: uživatel905    
cus ja bych to resil podle vahy, takze od 1,6 do 2 a na predek bych dal malicko vic tam jde vaha pri brzdeni cao
 
 
Datum: 15. května 2007 5:40
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel905    
ja bych to resil podle vahy...ale tak 1,6 a do 2 predek i zadek mozna bych dal dopredu malicko vic pac tam jde vaha pri brzdeni.
 
 
Datum: 15. května 2007 5:36
 
 
 
 
Jméno: jeník      E-mail:      IP: uživatel874    
zdar hoši nemá někdo doma kolínka na čz 175??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2007 19:35
 
 
 
 
Jméno: jeník      E-mail:      IP: uživatel874    
čus zdravim prodal bys je obě jestli jo tak napiš odkud seš tak zatim
 
 
Datum: 16. května 2007 19:35
 
 
 
 
Jméno: karlos      E-mail:      IP: uživatel372    
ahoj já mám obě dvě!
 
 
Datum: 14. května 2007 17:35
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel627    
poradte: co můžu mít s pinckem když chytne: a dusí se to,neudrží to volnoběh,chcípe to proste to nechce jet !! díííííííííík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2007 12:03
 
 
 
 
Jméno: drobek      E-mail:      IP: uživatel908    
nazdar. skoušel si přenastavit předstih? někdy to pomůže. u mého fichtla musím mít navíc úplně odstraněný filt vzduchu jinak to nechce ani kopnout
 
 
Datum: 15. května 2007 12:03
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel53    
Vyčistit trysky
 
 
Datum: 14. května 2007 14:21
 
 
 
 
Jméno: kanourfn      IP: uživatel896    
zeštelovat
 
 
Datum: 14. května 2007 8:06
 
<  325  326  327  328  329  330  331  332  333  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 19.05.2025 18:31:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu