slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 21,5 .-),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  332  333  334  335  336  337  338  339  340  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel1    
čau Draci,nenapadne někoho z vás příčina poruchy?? Dělal jsem GO motoru na jawě 555 a teď ji za boha nemohu nakopnout: Svíčka je mokrá, vysokonapě´tový kabel kope jak kráva,dával jsem z pojízdného fichtla svíčku,cívku,kabel,fajfku, a nic.Těsnění nové,simeringy nové takže komprese pohoda zkusil jsem ze zoufalství mu dát čuchnout benoš přímo pod svíci a nic?? nenapadá vás něco??? předtím jezdil,ale na hovno protože byla netěsnost mezi kartery a jeden symering na hadry. teď uděláno a NIC!!!!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2015 21:34
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18090    
mám dost podobný problém,akorát že mě to chytne,ale nemá výkon a po přidání plynu se dusí,motor rozhozenej snad pětkrát na půl,pokaždé nové těsnění,trošilinku máznuté silikonem na motory,ze zoufalství jsme koupil vape zapalko,svíčka,kabel i fajfka na jiným vyzkoušená,předtím i kondík,kladívka i celý zápalko vyměněný,karbec několikrát vypranej v benzínu a vyfoukanej kompresorem,vyzkoušenej na jiným fichtlu,vyměněný za jiný,výfuk vyměněný z jinýho fichtla,nová ložiska i gufera,volnoběh drží,výbrus nepomáhá,starší píst a válec nepomáhá,jehla nahoru dolu,trysky povyměňovaný,benzín čerstvý,zoufalost maximální,ještě nikdy se mi to nestalo,nikde to nefouká,nikde to nepřisává,když se za jízdy zmáčkne cucák,tak se to rozjede,ale hladina je seštelovaná a benzín krásně dotéká...fakt nevím,prostě rébus
 
 
Datum: 24. května 2015 21:34
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ani na roztlačení nechytá? Já mam takovou zkušenost když rozhodim motor a zase složim tak se mu moc nechce, musí si sednout a pak je to OK
 
 
Datum: 19. září 2006 15:58
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel3    
Nakopnú? znamená,že si ju skúsil aj roztlači??Mne sa to stalo,keď som menil piest.Po desiatich minútach cvičenia so startpákou som sa na to vysral.Hodil som tam jedničku,rozbehol dole dvorom a motor,čuduj sa svete,naskočil v momente,ako som pustil spojku.Neskôr to šlo už nakopnú? bez problémov.Ale keď si ju aj roztláčal,tak tento dotaz ignoruj.
 
 
Datum: 19. září 2006 8:11
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel1    
Neviete,ako mám odmontova? zadnú kyvnú vidlicu na fichtlovi?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2006 22:11
 
 
 
 
Jméno: Emil      E-mail:      IP: uživatel21    
Jo jo, ta ven nepůjde!!
 
 
Datum: 19. září 2006 22:11
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jedině na lisu, nic jinýho ti nepomůže ani pořádně fortelnej argumentátor, ti akorát ohneš rám
 
 
Datum: 19. září 2006 16:36
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku, ta ven nepujde pac je tam nalisovana v lisu,,,,ani to nezkousej,,je ztrata casu
 
 
Datum: 19. září 2006 12:36
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar Draci!Čo to može by?,že mi fichtl po asi 100 metroch roztláčania začne chyta? až sa to rozbehne a ide.?ahá dobre a keď ho vypnem a chcem ho zase niekam ís?,tak sa to zase opakuje.Čo s tým?Diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2006 15:47
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel6    
No ja myslim ze je to predstih. To same to delalo i me, pak sem sesteloval predstih a bylo to ok.
 
 
Datum: 07. září 2006 15:47
 
 
 
 
Jméno: Kubis      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdarec BOURACI,sehnal jsem VELOREX(sajdu) a schazi mi tam par vecicek.Nemel by jste nekdo doma neco:-) a nebo alespon malou radicku kde by se dalo neco sehnat?Dikas KUBIS:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2006 6:49
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Maliminká radička: http://jawamania.info sekce BURZA , http://veteran.cz
 
 
Datum: 06. září 2006 6:49
 
 
 
 
Jméno: kukurice ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar, mam problem, po ujeti tak 200 metru dachl chcipne a po napumpovani benzinu zase jede, zkousel sem pumpovat za jizdy a jel v poho ale jakmile sem prestal tak po 200 metrech chcip, trysky sem cistil.dik za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2006 17:41
 
 
 
 
Jméno: caryfuuk      IP: uživatel113    
neříkám že nemáš pravdu, ale jestli že má stale zmáčklej cupák tak má v podstatě zaplněnou komoru a stačí přitíkat i přicpaným kohotkem. jestli že nemá zmáčklý cupák tak jede na obsah komory a když se otevře ventil nemusí stihnout tak rychle zaplnit kom zaplnit plovákovou komoru. / je to z vlastní praxe/
 
 
Datum: 13. července 2006 17:41
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
caryfuk: kohoutem to nebude.Protože když drží cupovák tak to jede.To znamená že je to hladina
 
 
Datum: 12. července 2006 21:16
 
 
 
 
Jméno: caryfuuk      IP: uživatel113    
no podívej se na tu hladinu, a pak se podívej na palivový kohout jestli není přicpaný
 
 
Datum: 12. července 2006 12:35
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
JJ je to hladina v plovákovce.Kdybys nevěděl jak se nastavuje tak tady je návod na seřízení karburátorz.O hladině se tam taky píše. http://www.wiku.ic.cz/navody/karburator.htm
 
 
Datum: 12. července 2006 0:41
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel114    
je to hladinou v karbeci uz to tady psal mistr tak to zkus urcite je to tim !!!!!!!
 
 
Datum: 12. července 2006 0:06
 
 
 
 
Jméno: dachl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jj nasteluj hladinu to skus jako prvni.Kdybys nevedel tak na viku karbece je takovej pélisek kterej to uzavira tak ho prihni tak aby ten plovak byl co nejvis ale zase to nesmi pretejkat :-) A zadny kleste na to jenom ruce
 
 
Datum: 11. července 2006 23:49
 
 
 
 
Jméno: ZdenyRider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
je to urcite tim ze ti tam tece malo benzinu tak si zviš hladinuv karbecu!!!nebo druha min pravdepodobnejsi ze mas trochu ucpany sitko
 
 
Datum: 11. července 2006 23:37
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to bude neco z ventilem skus ho vyšroubovat a očistit
 
 
Datum: 11. července 2006 21:55
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar draci nevíte čím to je že mi ručička na tachometru tak skáče asi v rozmezí 10 km/h ale tak na 60 km/h už to jde normálně odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2006 20:00
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku to je unavena pruzina rucicky, jedine vymenit za jinej
 
 
Datum: 11. července 2006 20:00
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci nevite cim to je ze se na tachaču netočiju kilomatry ujety?ale rychlost se ukazuje ale asi to taky lakuje ta rychlost???poradte diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2006 20:03
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku to je v tachu, vymen za jiny a nobo rozeber a utahni jednu hridelku se snekem
 
 
Datum: 11. července 2006 20:03
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci nevíte čim to je kdyz fichtla za studena celkem nakopnu ale za tepla vubec nic.Za studena startuje tak na 5x odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2006 23:58
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo tak to je plovák.To samí mi taky dělal.Plovák je nejspíš děravej,natekl do něj benzín a už tak dobře neplave.Proto ti z karbecu pořád teče benzín a pionýr hůř jede za tepla.Můžeš se pokusit tu dírku v plováku najít a zaletovat cínem,ale lepší je koupit novej.
 
 
Datum: 07. července 2006 23:58
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ne ventilj je v pohode ale ten plovak nevim ale pod karbecem mne tece benal tak nevim treba toje tim plovakem tece to tama jak je koleno a karbec tak ten výstupek
 
 
Datum: 07. července 2006 22:32
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Myslel jsem jestli ti zavírá ten ventilek ve víčku plovákovky.Někdy se stane že je tam bordel a pak to teče furt.A nebo můžeš mít děravej plovák (jako já).Vyndej plovák ven a zetřep s ním jestli tam vevnitř nešplouchá benzín.
 
 
Datum: 07. července 2006 11:17
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
JAk jako zavírá plovák a kladívka su v pohode...
 
 
Datum: 07. července 2006 7:30
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zkus odmastit kontakty kladívek (třeba štěteček a líh).No a nebo to může být moc bohatá směs.Koukni se jestli ti zavírá plovák.
 
 
Datum: 06. července 2006 23:19
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Svíčku mam Brisk N15C
 
 
Datum: 06. července 2006 21:52
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
může to být svíčkou. třeba taková N7 to dělá
 
 
Datum: 06. července 2006 10:53
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel1    
Nevíta jak rozdělat zadní tlumič u fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2006 10:37
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vim :-) , napiš mail a já ti to pošlu
 
 
Datum: 06. července 2006 10:37
 
 
 
 
Jméno: voky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
můžete mi někdo prosim vás poradit jak sundat tlumiče z péráka???díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2006 21:06
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
coky > fakt sorač ale co jsem vlastnima rukama nezazil nad tim nebudu dedukovat ale uz byla prilezitost ale nedostal sem se k tomu >>>> tu napis jdrahonovsky@tiscali.cz fajn clovek co poradi a dobre pokecete, fakt napis,,,delal sam peraka a vi vse
 
 
Datum: 30. června 2006 21:06
 
 
 
 
Jméno: Schyzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
HEELP!!! lidickove, todle sice nejni uplne fichtli zalezitost, ale nemoh byste mi prosim nekdo poskytnout fotku uchyceni zamku sedla na ram u panelky? (pokud mozno co nejdetailnejsi, pac blbe vidim...). Diik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2006 8:41
 
 
 
 
Jméno: Schyzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
teda ja te nemit...
 
 
Datum: 29. června 2006 8:41
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ne, maz to uz na meilu,,,to vis
 
 
Datum: 28. června 2006 21:44
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jdu fotit a zitra poslu foto, tlumice jsou gut, jsou nastavitelne 5 stupnu a jsou kapalinove
 
 
Datum: 28. června 2006 20:40
 
 
 
 
Jméno: Schyzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ju a taky sem se chtel zeptat, jak moc vychytavkovy sou ty novy tlumice v shopu
 
 
Datum: 28. června 2006 20:28
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar draci. Prosím poraďte. Jedu asi tak 60 km/h no skoro plnej plyn a na tachometru je něco kolem 40 km/h. Tachometr je skoro novej. Nevíte čím to může být ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2006 20:26
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
a taky to muže byt tím že tady tyhle tachometry sou strašne nepřesný a dokážou kecat až o 20 km/h a to fakt nekecam mam to potvrzene
 
 
Datum: 28. června 2006 20:26
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel102    
Koukal jsem na to a je to tím šnekem. je to už vymlený a netočí to pravidelně s náhonem. Dík za rady
 
 
Datum: 28. června 2006 20:05
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ja jen, jede ti to urcite 60KM,,,muze to byt i, ze na rozete maj byt dve zarazky co toci se snekem
 
 
Datum: 28. června 2006 19:18
 
 
 
 
Jméno: Urvanej ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
můžeš mít vyběhanej ten čtyřhran co je u zadního kola, nebo oběhanej náhon (zase ty čtyřhrany), nebo moc silný pérko na ručičce. Ničim jinym to nebude. Zkus si vyhodit náhon z tachometru a za jízdy ho podržet, jestli se ti bude furt protáčet v ruce, tak je to perkem nebo náhonem na straně tacháku...
 
 
Datum: 28. června 2006 18:03
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nevíte někdo kde by mi přepletli a vycentrovali kola u fichtla za nějakou rozumnou cenu?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2006 19:45
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já to dělám sám, ale nikdy to neni uplně dobrý
 
 
Datum: 26. června 2006 19:45
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to music zvladnout sam, na oko to fichtlu staci,,,jinak nevim
 
 
Datum: 26. června 2006 19:34
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zapoměl sem dodat, že to potřebuju někde v praze.
 
 
Datum: 26. června 2006 17:26
 
 
 
 
Jméno: dmark ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus, hele mam dotaz ohledně mustanga potřeboval bych zjisti jak je u plynu dlouhej bowden a zakončení dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2006 10:29
 
 
 
 
Jméno: dmark ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
moc dík
 
 
Datum: 26. června 2006 10:29
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
bowdwn 80 a lanko 86,5 cm čista delka
 
 
Datum: 26. června 2006 10:21
 
 
 
 
Jméno: papio      E-mail:      IP: uživatel1    
Cus draci chcel by som sa spitat na nieaky iny filter na fichtla ten seriovy ma uz omrzel a zabera vela miesta chcel by som tam dat niaky mensi,viete my niekte poradit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2006 11:07
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
...nebo domácí výroba
 
 
Datum: 25. června 2006 11:07
 
 
 
 
Jméno: Monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ale filtr na pareza ma maly prumer takze ho na normalni fichtlovsky karbec pridelate jedine s nejakou objimkou. mam to odskousene
 
 
Datum: 24. června 2006 11:36
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel55    
Cest draku dejtam filtr na PAŘEZA je mali a le sice horsi nez ten seriovy!!!
 
 
Datum: 23. června 2006 20:34
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mam problem kdyz jedu tak se mne trepe cela predni část?kolo řídítka?navíte čim to je???Kolem to ale neni osmica tam neni a nafukany to je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2006 9:50
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to je ta podlozka, co jse dava na levou stranu stredu
 
 
Datum: 23. června 2006 9:50
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
na jaku poklicku???
 
 
Datum: 22. června 2006 17:59
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
někdy je prave potreba to dát i nahoru,,,jinak nezapomel jsi na poklicku na leve strane co je stred co jse to provlika osičkou
 
 
Datum: 21. června 2006 22:56
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Uz to mam ale ja sem dával ty pouzdra je do tyh ramen na konec jak se tam vsunuje ty vydlice a na vrch sem nic nedával
 
 
Datum: 21. června 2006 21:22
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku to jsou futra v kazdem rameny jsou dve nahore a dole, jsou tam narazeny,,kup nove a pak je musis vzit soustrusnikem, snad to pisu dobre,,,a pak to bude ok
 
 
Datum: 21. června 2006 19:54
 
 
 
 
Jméno: Lukys      E-mail:      IP: uživatel51    
no to sou ty futra.....na vidlicích je z každý strany šroubek a ten drží ty futra!! takže to máš asi povolený a tim pádem ty futra sjely dolů!!
 
 
Datum: 21. června 2006 14:08
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jaky futra? ja sem si ho ted koupil opravil a ten od keho sem si to kupil rikal ze je tam spatny nejaky umelohmotny svině
 
 
Datum: 21. června 2006 13:24
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A jak jsou na tom futra v předních vidlích? Jsou vyběhaný? A nebo má to kolo někde vůli. Postav to na stojan aby bylo kolo ve vzduchu a zkontroluj to.Jak říká Monty někde můsí být něco vyběhaný nebo volný.
 
 
Datum: 21. června 2006 13:19
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
musiš mit všechno dobře utažené. motor, vidlice, atd... možna je to tím
 
 
Datum: 21. června 2006 9:59
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mam problém. Někde mi to saje falešnej vzduch. Ale dělá to od tý doby co jsem čistil karbec tak nevim jestli to dělá on nebo je to gufero poraďte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2006 22:36
 
 
 
 
Jméno: mato      E-mail:      IP: uživatel154    
caves mas tesnenie medzi motorom a karburatorom, ja som daval aj trochu silikonu medzi papierovym a tym hrubym
 
 
Datum: 06. července 2006 22:36
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel123    
Na konci kolínka u karbecu je takovej malej kanálek na vodkapávání benzínu. Nebude to tam?
 
 
Datum: 04. července 2006 21:51
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel123    
Na konci kolínka u karbecu je takovej malej kanálek na vodkapávání benzínu. Nebude to tam?
 
 
Datum: 04. července 2006 21:51
 
 
 
 
Jméno: Urvanej      IP: uživatel73    
No a nebo si někde v karbecu nechal drobnej chlup... čistil sem jednou vlněnym hadrem dvoukomorovej karbec z auta, vyleštil jsem ho nádherně, ale pak to nejelo, dusilo se to... no musel sem ho rozebral a koupat v benzínu, dokud všechny nevyplavaly, takže dvojí práce zbytečně.
 
 
Datum: 15. června 2006 14:31
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No když to dělá od tý doby co jsi čistil karbec tak ti to nejspíš saje buďto mezi karbecem a kolínkem a nebo mezi kolínkem a válcem.
 
 
Datum: 15. června 2006 14:10
 
 
 
 
Jméno: skunk.1®      IP: uživatel1    
zdar darci cim to je kdyz pridam plyn a ono mne to zdechne?mam 21 benal je novej vsechno pročištěný tak nevim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2006 21:34
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak nastav předstih,vodtrh a koukni jestli hází pravidelně jiskru.
 
 
Datum: 15. června 2006 21:34
 
 
 
 
Jméno: skunk.1®      IP: uživatel9    
Jehlu to neni tak nevim jehlu sem skosal dát nahoru o jeden zárez a furt nic
 
 
Datum: 15. června 2006 20:08
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Mrkni na moji stránku http://wiku.ic.cz/navody/karburator.htm tam je popsaný nastavování karburátoru. Když je směs bohatá znamená to že tam jde moc benzínu a motor se dusí.
 
 
Datum: 15. června 2006 6:39
 
 
 
 
Jméno: skunk.1®      IP: uživatel9    
a co je bohatá smes
 
 
Datum: 15. června 2006 6:19
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
co třeba moc bohatá dměs,nebo špatný předstih
 
 
Datum: 14. června 2006 20:54
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdárec, slyšel sem že amíci vyrobili ňákou speciální směs která se leje do převoďáku a jmenuje se to myslim Metaltech...leje se tam jen malé množství a stojí to hodně peněz, ale zato to maže jako nic na světě...řikám co sem slyšel a jestli s timhle máte někdo zkušenosti...tak napište odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2006 17:18
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel155    
Metaltec je náš výrobek z příbrami je sice drahej ale má vysokou maznost a snižuje tření na miimum . Mam to vyskoušení a doporučuji to. zvýší životnost motoru 100%
 
 
Datum: 14. června 2006 17:18
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
M2T Já tuším že až bude mít nové tlumiče, tak s toho budeš mít raketu,,,,fakt draci nic tam nelejte, vždy? je to fichtl, chcete aby se vám to rozpadlo mezi koleny, a kord když za to je mega benálu.
 
 
Datum: 13. června 2006 22:38
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zkus se zeptat v poradně na http://www.jawamania.info
 
 
Datum: 13. června 2006 19:14
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel1    
zdar hosi mam takovej dotaz.JAk se hrabe s fechtlem na míste vubec nevim jak a jeste treba hodiny???? moc diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2006 21:57
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel123    
Hrabej na trávě. Tam ti ti pude samo.
 
 
Datum: 04. července 2006 21:57
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
... a nezapomeň mít sjetý gumy :-D
 
 
Datum: 12. června 2006 8:25
 
 
 
 
Jméno: dachl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak na miste pustis spojku a das mu plnej a hrabes kdyz ti dobre tahne no a kdyz ne tak si soutpni pred stupacky a zapri ho a bude ti taky hrabat . a hodiny jenom ho mirně naklopíš stočiš řidítka a hrabes .
 
 
Datum: 09. června 2006 6:28
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
 
 
Datum: 08. června 2006 21:53
 
<  332  333  334  335  336  337  338  339  340  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.05.2025 0:08:56 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu