|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci čím to je že mi při vysokých otáčkách vyskakuje na fichtlovi jednička?dik moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2007 18:39
Ahoj,máš opotřebovaný boční kolíky a na protikusu vymačkaný otvory u koleček rychlosti 1.
Datum: 23. ledna 2007 18:39
Jméno: Tombas
IP: uživatel376
je potřeba vymenit automat
Datum: 22. ledna 2007 18:30
Jméno: jawař
IP: uživatel335
to hele fakt nevim to už se mi stalo taky
Datum: 22. ledna 2007 15:35
Jméno: skunk.1
IP: uživatel342
 Zdarec nevíte prosím jak mam vysroubovat ten sroubek na pravým deklu, Ty dva už mam už nevím jak?nejakej fígl?, díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2007 20:14
Jméno: Toňas
IP: uživatel28
pařez: taky možnost...
Datum: 21. ledna 2007 20:14
šroubovák s šestihraným dříkem jeden tlačí na šroubovák,druhý nasadí klíč a povolí
Datum: 21. ledna 2007 18:43
Jméno: skunk.1
IP: uživatel342
jj to sem skušal aj klíčem a zatahnut už nevim ja tu potřebuju nutne ja chcu pulit motor nejde zařadit kvatl a kvli pravýmu krytu nemožu sere mne to
Datum: 21. ledna 2007 11:49
Jméno: Toňas
IP: uživatel28
dej na něj šroubovák a pobouchej ho kladivem.....a pak musíš hodně zabrat....vim je to hrůza...
Datum: 21. ledna 2007 11:08
Jméno: skunk.1
IP: uživatel342
Ne ten ne proste ten navrchu nejde odsrubovat je jakoby ramrzlej jestli nevíte nejakej fígl jak to vysroubovat?S tym sprejem na srobky to nejde to sem skoušal
Datum: 21. ledna 2007 9:59
Jméno: Hux
IP: uživatel270
a nebo můžeš startpáku oddělat, odděláš matičkua vyndáš klínek co ji drží
Datum: 20. ledna 2007 17:46
Jméno: Toňas
IP: uživatel28
myslíš ten co je u startpáky?norpálně ji dáš dolu jako když startuješ, podržíš ji a vyšroubuješ ho....
Datum: 20. ledna 2007 17:18
Jméno: Snooper
IP: uživatel290
 Zdar jezdci, mám dotaz (jako ostatní), na Babetce má stopy po bývalých nálepkách a za boha nemůžu to zku.... lepidlo odstranit, jak jste to řešily vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2007 22:28
Jméno: Venca
IP: uživatel321
Je to divny, ale zkus na to biolit, pactenna to fakt zabira...taky to nechapu, ale fakt to de!!!
Datum: 19. července 2007 22:28
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel6
Pripravek se jmenuje offka, je to na odstranovani presne takovych veci.. je to prirodni a zabira to na 100 procent, mam to doma ale nevim kde se to kupuje
Datum: 20. ledna 2007 20:39
trichlor,acetonem zničíš lak
Datum: 20. ledna 2007 19:05
Jméno: sesa
IP: uživatel420
Jojo to je podstive lepidlo,,jestli nezabere tech. benzin,,tak pak aceton, ale to pak jde i barva dolu!!!!
Datum: 20. ledna 2007 14:15
 Mám problém s tachecem protoze prevody mam jako novy a nahon uplne novvej ale nic to neukazuje dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2007 9:42
Ja pekne,ze mas novy nahon,ale mas tam aj take malicke koliky,co ten nahon roztacaju??Skus odsrubovat tachac od lanka,daj to na stojan,nakopni,zarad 1 a skus,ci sa bude to lanko otacat,ak sa nebude,tak bud tam nemas tie koliky alebo,jak pisal bob.
Datum: 20. ledna 2007 9:42
Jméno: zipoman
IP: uživatel27
může to být i tachometrem, zjistíš to lehce dej náhod do tach. a pak toč třeba akuvrtačkou poked tacho ukazuje bude problém v náhonu či čtyřhranu.
Datum: 19. ledna 2007 16:46
jesli je to jak rikaš tal to je lankem - koukni se na ty čtyřhrany lanka .Měl jsem stejny problem a ty čtzřhrany na lanku byly kulati stačí je zmačknout kombinačkama a je to!
Datum: 19. ledna 2007 15:52
 čau dachlaři. zamýšlím uskutečnit výměnu přední vidlice u mustanga za simsoňáckou. nevíte, zda-li to jde jen s výměnou misek? a jestli vůbec pasujou do krku nebo jestli je ještě třeba nějaká úprava? dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2007 17:40
no mě se to tam nějak nevejde. miska je malá a nenacpu to tam. simson má krapet jiný rozměry...
Datum: 19. ledna 2007 17:40
No dyť ju , tak to je jasný že jsou vetší a že bude předek vejš , tak zvedneš i zadek to neni nic těžkýho , jak máš na konci ten čtyřhran co ti drží tlumiče , tak si seženeš z nějaký jiný kostry ten čtyřhran a navaříš ho pod ten původní tyma držákama dolu . Já to mám taky tak. ten zadek zvedlej .
Datum: 19. ledna 2007 15:08
Jméno: rapid
IP: uživatel416
no neviem ci je to az take lahke.tie co mam doma ja tak maju o 2mm tensiu osku ako fichtl.a ked das salky s fichtla bu trochu vecie.a a bude to trochu podkosene do predu.budes musiet zvysit aj zadok.
Datum: 18. ledna 2007 21:55
Nazdar , neni s tim žadnej problém , pasujou tam , tady u nás to maj už dva draci a vostatní taky scháněj takže se neboj jdou tam .
Datum: 18. ledna 2007 20:21
 ahoj lidi potřebuji se zeptat co mam skontrolovat před dlouhou cestou asi 200km a co by sem si měl vzít sebou díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2007 20:06
Svačinu na několik dní,peníze na vlak,pevné nervy a týden dovolené. Ale jinak vážně jezdíme takhle každý rok na dovolenou a celkem v pohodě.ještě vezm,i,Spojku na řetěz, Beru náhr.cívku kabel svíčku a kladívka.
Datum: 17. ledna 2007 20:06
No jestli si už nějakej ten kilák najel, tak bys to měl ujet bez problémů, ale vem si sebou povinnou výbavu, místo safy lepení si připrav do malý nádobky 0.5dl lepidla Herkules+0.5dl vody, zamícháš, a když píchneš, tak vyndej ventilek a nalej to tam, tavři a nafoukej, a máš to, kolo zalepený; zkontroluj lanka, jestli sou OK, tak nemá cenu brát nový, ale určitě vem kondenzátor, mám zkušenost, že po dlouhym zápřahu se zapeče, roztaví-jen ve vnitř. To je všechno, tak ti za všechny draky přeju šťastnou cestu bez problémů a užij si to
Datum: 17. ledna 2007 19:36
a ještě si sebou vem náhradní plynový lanko(když praskne dá se jet i bez něho-vlastní skušenost, ale jen nouzově) a nožná pro jistotu i spojkový
Datum: 17. ledna 2007 12:19
Jméno: sesa
IP: uživatel354
jojo jak rika wik stastnou cestu,,jen jeste pro jistotu vem monpaky a sadu lepeni na duse,,,, nikdy nevys kdy se to stane i tobe..Draku kam miris, snad ne na motodovolenou
Datum: 17. ledna 2007 9:39
Pokud ten stroj jezdil nějakou dobu bez obtíží tak je vídeméně připraven tu cestu ujet.Dej do nádrže čistý benzín se správným množstvím oleje,možná bych vyčistil sítko na kohoutku a kohoutek (jestli je ovšem nádrž vevnitř vyrezlá) a palivový filtr na hadičce pokud nějaký máš.
Koukni jakou barvu má svíčka a jestli není pořeba novou a to by mělo být všechno.No ještě vlastně dofoukni kola a seřiď si zpětné zrcátko.Sebou vemnějaké to nářadí,lepení žárovky (koukni jestli svítí všechny světla) náhradní svíčku a zapall kabel.No a to by ti snad mělo stačit. Přeju štastnou cestu
Datum: 17. ledna 2007 7:25
 Draci neví te kde se chromuje a kde nejlevnělc díky moc kolik za metr čtvereční ne bo jak se to udává aspon adresu na netu nebo někde jinde dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2007 18:45
www.chromovani.cz
Datum: 15. ledna 2007 18:45
 Zdar draci, potřeboval bych kolo na stadiona.. tak pokud by jste někdo o nějakým věděl tak mi prosím napište.. dik moc předem...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2007 16:56
ja mam. potrebujes jenom rafek nebo cely kolo???
Datum: 13. ledna 2007 16:56
Jméno: ucho
IP: uživatel169
 cau .. lidi .. muze te mi poradit jak mam co nejjednodusejc sundat gumu z rafku u 05ky ??? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2007 23:37
Jméno: sesa
IP: uživatel395
Draku stoupnot si na pneumatyku a postupne monpaky to ztahovat,,,,jde o to aby oba okraje pneumaty se dostaly do prostredkvnitrinicho rafku,,pac je tam vice mista nez na krajich,,toz tak
Datum: 07. ledna 2007 23:37
Jméno: skunk.1
IP: uživatel342
 Zdarec je možná že je rám na 20 21 jiný,protožem mne nejde nandat bříško jako by to tam nepasovalo?Nepasuje to ani na dírky na zašroubování a ano do té díry kde se dává indučka
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2007 11:29
Mozno je to blbost,ale mozno je to tim,ze brisko z 21 nepasuje na 20.Neviem to iste,lebo som nikdy tito dva origo stroje nemal.Len Mustanga a 21 som mal prekopanu.Takze problem neni v ramech ale v krytoch.
Datum: 01. ledna 2007 11:29
Ty rámy by měly být stejný
Datum: 01. ledna 2007 4:04
Jméno: Martin Valašek
IP: uživatel360
 Neproda někdo motor na jawa 21 731251108
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2006 22:42
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
Kolik bys dal?
Datum: 30. prosince 2006 22:42
Jméno: jjjjjjjjjjjjjjj
IP: uživatel370
Nemam ale tak si ho kup
Datum: 27. prosince 2006 23:39
Čus... pokud máš ještě zájem tak mam suprovej motor ale neni v něm spojka, jinak v terenu je čupr a na silnici docela taky.. tak pokud bys měl zájem tak napiš
Datum: 27. prosince 2006 15:51
jakej pojizdnej nebo muze bejt nepojizdnej?
Datum: 25. prosince 2006 21:04
 čau draci......já fak nevim co ma dělat....mám tříkolku z fichtla a jede dobře.Jenže ted poslední tři dny když zatáčim do leva nebo jedu po dvou kolech tak se to začne dusit....nevim co stim a proto prosim o radu....a předem řikám že karburátor sem vyčistil,svíčku taky elektriku oizoloval a nalil i víc benzínu....jo a taky chci číct že dřív sem jel po dvou kolech jakej kus a ted ani metr.....fakt nevim co stim a tak vás prosim o jakoukoli radu....díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2006 11:26
motor z fichtla neni dělanej na tíkolky,ale na normální dvoukolové motocykly.
Datum: 30. prosince 2006 11:26
Jméno: Drakous
IP: uživatel370
Tak co takhle gufera pod zapalkem kolikrat za tu dobu co ho mas je menil.jukni na ne jestli nejsou rozleptany.a jestli jo tak kup novy
Datum: 27. prosince 2006 23:46
Jméno: wiku
IP: uživatel298
a nehýbal jsi s tím plíškem v karbecu? Zkus ho přihnout trošku dolů
Datum: 26. prosince 2006 0:05
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
wiku to co píšeš má opravdu celkem logiku ! Ale že je problém teprve poslední tři dny, to je divný!!
Když to před tím jezdilo i s karb. na pravé straně!!!
Datum: 24. prosince 2006 0:40
Je to tí že karburátor má plovákovou komoru na pravé straně.Takže když se nakloníš do leva (i při zatáčení) tak se hladina zvýší a jde tam moc benzínu a prostě se to dusí.Mohlo by pomoct snížit hladinu v plovákové komoře (tím plíškem zespoda na víčku).A jestli se chceš často naklápět na levou stranu tak otoč karburátor i s kolínkem na druou stranu.
Datum: 23. prosince 2006 17:10
 Zdravim vsechny mam problem a zaroven dotas.nak se mi podelal fik zniceho nic mi spadl retes a kdyz jsem ho nandal a skousel to nakopnout nebo rozjet tak nic bylo to jako kdyz drzim spojku skousel jsem ji seridit ale nepomohlo to tak jsem se podival na lameli ale taky nic uplne vpoho.pak jsem to nak seridil a vida ale stejne to neni ono kopnu tam maximalne kvalty 2,3 ale 1 ani za boha tak mi prosim porat te predem diky vsem....
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2006 21:05
jo byli slepeny tak co stim diky
Datum: 28. prosince 2006 21:05
Jméno: Drakous
IP: uživatel370
mozna mas v pici automat a mel si slepeny lameli
Datum: 27. prosince 2006 23:49
Ne to nemam kontroloval jsem to jako prvi hned!
Datum: 26. prosince 2006 10:46
Jméno: wiku
IP: uživatel298
Že ty máš uvolněný spojkový koš? Celá spojka se ti určitě vrklá na té hřídelce a nejde to pořádně seřídit.
Datum: 26. prosince 2006 0:07
Mozno sa omlelo nieco v prevodovke.Ked nic nezaberie,,tak by som ten motor rozpulil.
Datum: 23. prosince 2006 22:10
jo spadl jak na rozete tak na tom kolecku ale tam se zamotal a jednicku tam zaradim rukou ale je to jak kdyz drzim spojku. tak nevim
Datum: 23. prosince 2006 19:04
Ten řetěz spadl na rozetě nebo na kolečku v motoru.Je to kolečko dotažený? Zařadíš tam jedničku rukou třeba když stojí?
Datum: 23. prosince 2006 10:52
Jméno: skunk.1
IP: uživatel342
 Zdarec nevíto prosim někdo jak se dá zdělat stator ale ne stahnutím šroubem???,diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2006 16:00
Jméno: skunk.1
IP: uživatel342
tak diky za odpovedi už to mam ale udelal sem to pákoou na kolo na od aota a slo t v pohode..díkyyy
Datum: 20. prosince 2006 16:00
Jméno: Mira-SlipKnoT
IP: uživatel331
souhlasim s vyspu
Datum: 19. prosince 2006 21:35
tunnig>Nevim proč by sme měli bejt všichni lamy, když hledáme nejjednoduší řešení, přece nebudu půlit motor jen abych sundal rotor magneta, zbytečně pár hodin práce navíc když je ten motor jinak ok, to vypadá že lama je tady někdo jinej.........
skunk>jde to sundat pákou od goly(ne s ráčnou, obyč), strčíš ji pod rotor, zapřeš o karter a opatrně cukneš
Datum: 19. prosince 2006 17:59
vy jste všichni lamy vy nevíte jak na to ???????? vám poradí 1.odšroubujte šroubek vytáhněte váčku a pak ten šroubek tam našroubujte a lehce po něm klepejte ale musíte mít odďelaný jeden karter
Datum: 19. prosince 2006 16:34
Jméno: wiku
IP: uživatel298
johny: tys měl problém s tím aby se ti to neprotáčelo.Jenže jenu to ptostě drží jak přibité a nemůže to dostat dolu.Já byhch asi na to vzal krumpáč popřípadě nějakou silnější pásovinu a skusil to vypáčit
Datum: 19. prosince 2006 8:17
Jméno: skunk.1
IP: uživatel342
no ja sem to skusal srobkem hafo mockrát ale neslo to akorát se strhl závit a a nic..
Datum: 18. prosince 2006 15:50
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel6
Ja nevim ale mam pocit, ze stahovakem to asi nepujde, protoze kdyz ten stahovak opres o tem sroub, tak ten sroub je vlastne nasroubovany v magnetu takze to asi ne.. jinac wiku mi poradil, ze si mam zaprit pist o karter a pak ten sroub utahnout, a tak to slo hezky.
Datum: 18. prosince 2006 15:39
Jméno: Mira_Mustang
IP: uživatel346
já sem to delalkrumpáčem a šlo to hned...
Datum: 18. prosince 2006 15:35
Jméno: skunk.1
IP: uživatel342
ja taky sem to skusal uz sthovakem a neslo to stejny jako majo,,,Tak se ptam jestli to nejde jeste nejak jinak
Datum: 18. prosince 2006 15:05
Wiku,ja som to uz so stahovakom skusal,ale nemohol som strcit tie ramena,ci ako sa to vola,pod rotor.
Datum: 18. prosince 2006 14:43
Jméno: wiku
IP: uživatel298
Co třeba stahovákem jako je na primární kolečko?Že bys tam našrouboval tu pětku šroubek co drží vačku a o ní to opřel?
Datum: 18. prosince 2006 8:14
 Zdravim vsechny draky nevii nekdo nahodou jaky je nejlepsi chlezeni pionyra.. nakej lechci postup diiky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2006 23:54
Jméno: Drakous
IP: uživatel370
išo di si lehnout do kopriv
Datum: 27. prosince 2006 23:54
OVER,to neni prave najlepsi sposob chladenia.Moze to puknut.Sice nemusi,ale ja by som to tak nerobil.Bud namontoval ventilátor alebo pridavne chladice z PC alebo hvezdicova hlava alebo nejake pridavne plechy aby nahanali vzduch na valec.Ale vodou by som to nechladil.
Datum: 19. prosince 2006 17:47
Jméno: OVER
IP: uživatel43
Nebo tu hadičku propíchej, omotej s ní žebra a bude to chladit víc. Chce to hadičku, co vydrží velké teploty.
Datum: 18. prosince 2006 22:43
Jméno: OVER
IP: uživatel43
použij ztrátové vodní chlazení - vem flašku s vodou, dej do ní kohoutek na regulaci vzducu u akvárka, na něj hadičku, kterou namíříš na válec a je to  Když budeš chtít brutální výkon, pojedeš do kopce nebo bude fichtlu horko tak jen otevřeš kohoutek, voda poteče na válec a bude chladit
Datum: 18. prosince 2006 22:40
Jméno: iša
IP: uživatel286
takže chlazení u pionyra je vzduchem a chladí to tak že vzduch proudící okolo motoru ochlazuje hlavu a celí motor. A tobě to málo chladí nebo co?
Datum: 17. prosince 2006 19:52
 Zdravim mam navaz dotaz potřeboval bych nakej navod jak spravně nasadit gufero na hřídel ,dik moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2006 22:06
Dik moc, neco takovyho sem potřebovat
Datum: 13. prosince 2006 22:06
Vlozis gufero a opatrnim poklepavanim to naklepes az na doraz.Klepes na to nejakou trubkou vhodneho prumeru.Ja som daval nove gufera,ked som mal rozpuleny motor a vybratu klukovku.kNalepal som ich drevom a v poho.A je dobre ked to maznes olejom.Zabranis tak pripadnemu spaleniu pri nastartovani motora.
Datum: 13. prosince 2006 20:29
 čabas!!!!!!hele potrebuju vědet, jak dobře vyleštit chlazeni (žebrování) na fekalovi MOOOOOOOOOOOOOC DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2006 8:40
A ked to chces vylestit poriadne,tak tam pridaj trocha lestiacej pasty a lesti a lesti.
Datum: 09. prosince 2006 8:40
Zoberes list z pilky na zelezo,obalis ho handrou,vrazis medzi rebra a pohybujes s tym tam a nazad.A tak prejdes vsetky rebra.
Datum: 09. prosince 2006 8:23
Jméno: Petr
IP: uživatel304
 Nazdar chlapy. Chci se zeptat. Mám ohnutou přední pravou vidlici dole u kola. Bohužel už vidlici shánim asi 3 měsíce a pořád nic. Až teď mám možnost mít vidlici ale je z 555 a já mám 21. Když sem to omrkával tak mi to přišlo stejný ale nejsem si jistý. Jestli někdo máte tyhle dvě mašiny tak se na to prosím jukněte a oměřte rozměry jestli to sedí. Díky Petr
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2006 23:58
Jméno: Drakous
IP: uživatel370
jj sedi
Datum: 27. prosince 2006 23:58
Jméno: Petr
IP: uživatel304
super Dík moc
Datum: 03. prosince 2006 2:39
Jméno: ZdenyRider
IP: uživatel22
sedi to na 100% tak ji tam hod a jezdi dal ja ji taky vohnul
Datum: 02. prosince 2006 23:28
Jméno: Alin
IP: uživatel299
 zdar lidi mam takey problem: sem teďka sprovoznil Jawu21 a nechce to jet na rezervu.. nevite čim to je??? mislíte že tím sítkem??? sem ho právě profoukl a pročistil a furt nic....
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2006 0:03
Jméno: Drakous
IP: uživatel370
TRKY ty curaku podivej se poradne na kohoutek ten na rezervu tece skrs sejtko a na normal nahore na konci ticki otvorem.ALINE skus jinej kohout tenhle muze byt zasranej vevnitř.NAZDAR
Datum: 28. prosince 2006 0:03
Jméno: gfgbfgfgbf
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel323
máš tam benzin blbe?
Datum: 07. prosince 2006 20:57
TRKY:Takze kdyz je deravy,tak ho aj tak treba vymenit
Datum: 04. prosince 2006 20:00
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
Majo, než odpovíš, tak se taky zkus zamyslet!! Kdyby bylo ucpaný sejtko, tak nepůjde rezerva , ani normál!! Je tam právě problém v tom, že sejtko je naopak děravý a bordel pochopitelně zacpe spodní díru, čili rezervu!!! TRKY
Datum: 03. prosince 2006 21:59
Jméno: iša
IP: uživatel286
mě rezerva taky nejde a proto sem do ty železny tyčky co vede do nadrže nařezal dirky a jezdim do poslední kapky. a navíc to nedalo tolik práce.
Datum: 03. prosince 2006 20:05
Jméno: lukads
IP: uživatel308
no ....já to měl taky....celej ho rozeber a proštouchej , profoukej kompresorem prolej benalem a měl by fakčit
Datum: 03. prosince 2006 13:03
Cus hele to se mi taky stalo a musel jsem rozdělat komplet cely kohoutek a pečlive ho pročistit.A potom ti to poteče i na rezervu.
Datum: 30. listopadu 2006 12:29
alebo vymen sitko
Datum: 29. listopadu 2006 22:02
Jméno: rapid
IP: uživatel283
skus spravit vecsie dierky na tej gumicke co tam je.alebo to riadne prefukaj kompresorom.
Datum: 29. listopadu 2006 21:14
Jméno: iša
IP: uživatel286
 Chlapy mám poruchu jedu do kopce a strácim votáčky ale jak vymáčknu spojku tak zase naběhnou. co s tim nuže kurňa byt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2006 20:34
Jméno: iša
IP: uživatel286
skusim to a dik za radu a neviš vopravdu kolik to ma ten tlak?
Datum: 28. listopadu 2006 20:34
A až to vyměníš tak ten stroj musíš chvíli šetřit abys to nezadřel.Alespoň těch prvních 200 km pokud budeš hodně mazat kvalitním olejem.
Datum: 28. listopadu 2006 19:46
Nic nemusis pulit.Staci,ked das dole hlavu,valec a z piestu das dole take kruzky.Pri nasazovani novych daj pozor,ze ich nezlames.Radsej kup viac do zasoby.Ked nieco nejasne,este napis.
Datum: 27. listopadu 2006 21:54
Jméno: iša
IP: uživatel286
a kroužky vyměnim tak že sundam hlavu a na pístu budou nějaké kroužky které vyměnim ,nebo musim půlit motor?
Datum: 27. listopadu 2006 19:38
Jméno: iša
IP: uživatel286
měněný to asi nebyly a moc ti dík za radu iša
Datum: 27. listopadu 2006 19:35
Ktosi uz pisal,ze vemes tlakomer na kolesa aut a narves nanho hadicku,ktoru potom vopchas do otvoru pre sviecku.Slapnes na startovacku a pozres,kolko to nameralo.Len neviem,ze asi aky by mal byt tlak.Alebo nevies,kedy bol meneny piest a kruzky?A bol vobec meneny?Ked tak vyskusaj nove kruzky aj bez merania,ved nestoja vela.
Datum: 26. listopadu 2006 18:34
Jméno: iša
IP: uživatel286
zapalování je v pohodě a karburator sem čistil ale nevim jak zjistim jaky mam ty komprese
Datum: 26. listopadu 2006 17:20
A ides na jednicke?A to,ze ked vymacknes spojku a otacky zase nabehnu je predsa normalne.Keď ti začne prešmykovať spojka,tak logicky musi motor nabrat otáčky.Ked to nechce tahat na jednicku,tak nie co neni v poriadku.Moze to byt kompresia,zapalko,karburator.Všetko vyčistit a nastavit ako treba.Pri kompresii to chce bud novy piest a kruzky alebo rovno vybrus.A ked mas vyssi rychl. stupen,sko jednicku,tak jednoducho podrad.
Datum: 26. listopadu 2006 9:43
|



|