slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 21,5 .-),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  332  333  334  335  336  337  338  339  340  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dachl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec hosi , cim to je ze se mi kvalty pomalu vytacej ale dost pomalu . Jednicka to este de ale pak tam frknu dvojku a trvato nez se vytoci. vytáčej se umorně pomalu co stím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2006 19:42
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku ten motor co máš, ten nemá elán. Bud ti kola brzdí nebo nemáš kompresi a nebo ti profukujete komprese pod hlavou a nebo máš v kelu pístní kroužky
 
 
Datum: 08. června 2006 19:42
 
 
 
 
Jméno: Tomas      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdarec chlapy poteboval bych poradit mam Jawu 250/353 ale koupil jsem ji v hroznym stavu a tak jsem to malinko pekopal natahnul jsem pouze zakladni okruh elektriky (dynamo(1) -> civka -> vypinac -> baterka(-) a plus z baterky na kostru ) ale nehodi ani jiskru tak jsem celou tuhle elektriku prehodil na svou pojizdnou 175/356 a tam to jelo tak jsem usoudil ze by to mohlo byt dynamem tak jsem celej puvodni stator vymenil ,ale rotor jsem jenom prohlidl byl v poho tak jsem ho nechal a stejne to nehodi ani jiskru civka je v poradku kondenzator na dynamu taky a svicka je jak nova . uz jsem z toho zoufalej nevim co s tim pls poradte ...... diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2006 22:03
 
 
 
 
Jméno: Tomas      E-mail:      IP: uživatel164    
diky moc zkusim a uvidim
 
 
Datum: 08. června 2006 22:03
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku je to v kladívku, prohodil jsi se 175 i desku s kladívkem? pokud ne tak kladívko není od izolovaný od kostry. Jinak tak aby ti to hodilu jiskru je potřeba odtrh,,, jen maličkej, to musí hodit jiskru
 
 
Datum: 07. června 2006 20:17
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus chlapy,,poraďte...otačí se mi rozeta i když se kolo ani nehne,,asi v těch nejtech nedrží jak má...co s tim mám dělat??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2006 20:30
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo to jsou jen povolené jen ty tři štefty, svařto nebo se ti cele vylomi
 
 
Datum: 07. června 2006 20:30
 
 
 
 
Jméno: dachl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
At to svaří tak to nejlepší a stačito ja to mám taky vařeny je to chvilka a muzes zase vesele drazdit silnice
 
 
Datum: 07. června 2006 15:17
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zapoměl sem dodat že se otáčí je o +/- 1cm,,neotáčí se o 380 stupňů!
 
 
Datum: 07. června 2006 15:14
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak to draku máš nejspíš špatné, prakskly ti štefty (tři) buď to zas přivař, to jen nouzovka a nebo kup novou..
 
 
Datum: 06. června 2006 20:52
 
 
 
 
Jméno: ucho.123      E-mail:      IP: uživatel1    
cus .... predevcirem sem koupil od kamose dalsiho fichtla (za 250kc :-) + tunu nahradnich dilu....nejdriv nehazel jiskru to sem udelal , nastavil sem hladinu,benzin tece, vsechno v pohode teda myslim ... a porad nestartoval pak sem nastavil predstih a startuje akorat kdyz to roztlacim na takovou rychlost jako kdyz jedu na jednicku na plny otacky ... vubec nevim co mam ete doladit??? poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2006 18:03
 
 
 
 
Jméno: ucho.123      E-mail:      IP: uživatel169    
predstih a kladivko sem seridil, a porad normalne nestartuje :-(
 
 
Datum: 19. června 2006 18:03
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku, dej píst na horní úvra? a seřiď kladívko na 0,4mm, jen tak na oko zda je problém tam,,
 
 
Datum: 05. června 2006 20:00
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
podle me to bude karbec nebo spis predstih a tam to okoli zapalovani
 
 
Datum: 05. června 2006 19:34
 
 
 
 
Jméno: Kunka      IP: uživatel118    
za 250, jo to má někdo štěstí :-)
 
 
Datum: 05. června 2006 18:23
 
 
 
 
Jméno: skunk.1      IP: uživatel1    
zdar draci nevíte čim to je ze mne nejde fichtl nastartovat z mista kdyz je to teplý akdyz je to studeny tak to de tak na 3krát odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2006 8:25
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel27    
Máš moc bohatou směs to znamená sundej plíšek jehly na druhý zářez. Možná také předstih.
 
 
Datum: 31. května 2006 8:25
 
 
 
 
Jméno: Schyzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravim, panove, nevite prosimvas jak se vyndava snek z nahonu od tacha? on uz je nejakej bezzubej a chtel by ven... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2006 17:29
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku, šnek je zajištěn plechovou kruhovou pojistou s filcíkem
 
 
Datum: 29. května 2006 17:29
 
 
 
 
Jméno: hondza      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar, nevite o nějakém podrobnějším nákresu (či fotu) uchycení sedla na J50/21, než je v Príručce k údržbe:-P? Původní majitel to navařil a teď se mi to urvalo, tak bych potřeboval inspiraci, jak to zbastlit-nejlíp kdyby to někdo vyfotil na svojí mašině:-) a poslal na mail,pls. Dik H odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2006 6:52
 
 
 
 
Jméno: pepino      E-mail:      IP: uživatel183    
Jezis to bych taky potreboval mam uplne stejnej problem... :-(
 
 
Datum: 25. května 2006 6:52
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel1    
Zdar draci nevite cim to moze byt ze mne nejde fichtla nastartovat z mista a roztlacit to jde v pohode na 2 metry odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2006 22:29
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nebo špatnej předstih
 
 
Datum: 21. května 2006 22:29
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
možná máš vočesaný zuby na startovacím segmentu
 
 
Datum: 21. května 2006 20:32
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel1    
Poraďte jak nastavit volnoběžné otáčky. Když to našlápnu tak to chytí ale žene se to do otáček i když mam šroubek volnoběhu vyšroubovanej a lanko plynu je napnuté akorát. Šoupátko je ůplně dole ale otáčky se stále zvyšují. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2006 17:03
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel186    
Souhlasim s tim vzduchem mě to dělalo to samý a měl jsem povolenej karburátor na válci
 
 
Datum: 21. května 2006 17:03
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
podle me to bude falesnej luft
 
 
Datum: 21. května 2006 10:36
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nastav jehlu v karburátoru, má bejt snad na druhym zařezu od zhora jestli se nepletu a nebo bude stačit nad uzáverem kde je jehla a plynový lanko je takový šroubovátko, tim se to taky dá upravit.
 
 
Datum: 20. května 2006 23:58
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
někde ti to táhne falešnej vzduch
 
 
Datum: 20. května 2006 23:55
 
 
 
 
Jméno: Black Sabbath      IP: uživatel1    
Nemáte někdo zkušenosti s výfuky HIKONE? Jaký je rozdíl ve výkonu oproti standatrnímu výfuku? Mám Jawu 21. Uvažuji o jeho koupi, ale chci poradit, abych to nekupoval zbytečně. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2006 21:51
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku je to krása, cena je super ale výkon jde výrazně dolů a jen je slyšet hhrrr bum hhhhhr bub bac,,,,fakt je to k ničemu
 
 
Datum: 19. května 2006 21:51
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel185    
Sníží výkon zvednou spotřebu a nadělaj hroznej hluk takže sem si ho koupil :-)
 
 
Datum: 19. května 2006 20:15
 
 
 
 
Jméno: Monty      E-mail:      IP: uživatel13    
No nevim jak je to doopravdy ale cetl sem ze tyto vyfuky snizuji vykon a pridavaji hluk... myslim ze kdyz budes met dobre utesneny a vycisteny origo vyfuk tak bys mely byt nadmiru spokojeny ;-)
 
 
Datum: 19. května 2006 20:01
 
 
 
 
Jméno: Black Sabbath      IP: uživatel1    
Zdar, potřebuju poradit. Mám Jawu 21 po menší opravě (nový kroužky, gufera, ložiska,...) - jen drobnosti. Chvilu to jezdilo normálně v pohodě, ale teď se mně stalo, že když chcu vytočit motor do vyšších otáček, tak to prostě nejde a začne vynechávat. Nevím čím to může být. Jinak startuje a jezdí dobře, jen ty vyšší otáčky. Už nevim, co s tim. Poraďte prosím. Dík. (Celkově by měl být v dobrým stavu, najeto jen něco kolem 9000 km.) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2006 9:14
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel186    
Mě to dělalo to samý po tom co jsem taky vyměnil ložiska a gufera atd. A nakonec to byl předstih trochu jsem ho doladil a hned to bylo v pohodě
 
 
Datum: 20. května 2006 9:14
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel189    
vyčisti kohout a jestli máš dirku ve víčku na benzín tak se mrkni jestli ti nesedí sedlo přímo na tom víčku aby ti do nádrže šelo trochu vzduchu potom zkus prohlídnout karbec vyčisti ho a vzduchovej filtr jestli ti tam nejde moc nebo málo vzduchu a seřídit karbec
 
 
Datum: 19. května 2006 23:15
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nastav bohatší směs
 
 
Datum: 19. května 2006 23:12
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a seřiď karbec, zkus jestli neprofukujou těsnění (pod karbec, možná pod válec)
 
 
Datum: 19. května 2006 22:36
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel185    
Zkus profoukat trysky, očisti svíčku.
 
 
Datum: 19. května 2006 19:04
 
 
 
 
Jméno: Kunka      IP: uživatel118    
a co třeba kondezátor, očisti kladívko a kontakty vyčisti karbec atd :-)
 
 
Datum: 19. května 2006 18:01
 
 
 
 
Jméno: Pet      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar lidi,potřebuji sprovoznit Tatran S 125 aby mohol užit super léto.Při velké vodě byl pod vodou.Částečně jsem ho dal dokopy ale moc se mu nechtělo.Příležitostně jsem sehnal kompletní motor,s minimálnim množstvím oleje jede ale při doplnení na správnou hladinu se dusí a kouří jak starej indian.Vypadá to na GO,ale nevím jak na to.Uvítam pomoc nebo radu co mám stím dělat,anebo kdo by udělal GO motoru. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2006 13:44
 
 
 
 
Jméno: Urvanej      IP: uživatel73    
Nelze nic než souhlasit, jedině že by se ti tam někde udělal díra, ale od čím, že. Takže gufero a pokud byl pod vodou jako ten muj fichtl, tak bych doporučil udělat i ložiska, i když je to nerez, tak jim to stejně neudělalo dobře, a krytka kuliček muhla proreznout a sehnat ložiska nebude snad moc velkej problém ne?
 
 
Datum: 18. května 2006 13:44
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku to je gufero na klice, je fuč, viměň ho za nové a bude to ok,,,tedy snad
 
 
Datum: 18. května 2006 12:25
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar borci! Mám u mustanga hnutý sedadlo i s blatňasem a kostrou na sedlo, ale kolo je jak má být. Doslech sem se, že to bude tlumičema, ale potřebuju slyšet názor ňákýho fichtlaře. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2006 16:06
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel185    
Mužeš mít jeden teleskom delší než druhej a pak ti to pude všechno šejdrem.
 
 
Datum: 17. května 2006 16:06
 
 
 
 
Jméno: flimr      E-mail:      IP: uživatel1    
Nazdar lidi mam dotaz!! dnes jsem si slouzil svou 350 mel jsem rozpuleny motor a nejak nejede!! se je na svem miste jak ma byt ale proste nechce chytnout prosim poradte!!! predem DIK!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2006 20:23
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Co gufero na klice, tam kde je dynamo, je gut? A co hrdlo karbece tam kde je hadička, na to se vždy zapomene
 
 
Datum: 16. května 2006 20:23
 
 
 
 
Jméno: flimr      E-mail:      IP: uživatel198    
predstih a odtrh mam slazeny dobre karbec je cisty jak perinka a stale nic!! jo a zapomel jsem dodat ona sem tam chytne tak na 10 vterin ale nechce se dostat do otacek a pak chcipne!!
 
 
Datum: 16. května 2006 17:22
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Zkus komplet vyčistit a profoukat karbec.A seřiď předstih.
 
 
Datum: 16. května 2006 14:14
 
 
 
 
Jméno: flimr      E-mail:      IP: uživatel198    
jiskra lita, vsecko fici roztlacit to ale nejde ani tuk!!! sem tam kdyz se to snazim nakopnout tak na dve vtreinky chytne a zase chcipne uz se v tom kopu druhej den a zacina mi z toho jebat
 
 
Datum: 15. května 2006 20:05
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku, popiš to více, hází jiskru, máš mokrou svíčku atd...,
 
 
Datum: 15. května 2006 9:25
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel185    
Zkus to roztlačit
 
 
Datum: 14. května 2006 20:37
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar, chtěl bych se zeptat jestli někdo neví jak se vyplétá kolo na fíka, jestli je nějakej postup nebo fígl a tak podobně. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2006 16:29
 
 
 
 
Jméno: Lada      IP: uživatel167    
Taky jsem se s tím včera poprvé potýkal, ale docela to šlo. Nejdříve musíš vyplést všechny horní dráty z jedné strany bubnu, jakmile dáš drát tak hned na několik závitů natoč nypl. Potom dávej spodní dráty a zase s natočením nyplu. To samé z druhé strany bubnu, jenom si musíš při vyplétání spodních drátů uvolnit při překřížení již původně instalovaný drát z druhé strany bubnu, které překáží. Nakonec jsem všechny nyple o stejnou délku zašrouboval a začal centrovat (to popisovat nebudu to ti poradí většina cyklistů) Vyplétání docele šlo, ale časově náročnější bylo centrování
 
 
Datum: 14. května 2006 16:29
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim, jezdil sem s fichtlařem co má pařeza a dával si mě ve velkejch kopcích, já jeho zas na rovince. Je pařez spíš na tah? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2006 15:02
 
 
 
 
Jméno: jaby      E-mail:      IP: uživatel74    
Já jsem závodil na 555 s 20 nebo 21 a bylo to teda vyrovnany!!!
 
 
Datum: 10. května 2006 15:02
 
 
 
 
Jméno: Urvanej      IP: uživatel73    
Pařízek má posazený maximální výkon asi o 1000 až 1500 otáček níž, takže neni tak do rychlosti, ale neměl by tě dávat stejně, má mít asi o třetinu menší výkon i moment.
 
 
Datum: 10. května 2006 11:50
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Je to tak Pařez je tahoun, od nízkej jde jak traktor >>>> je to velkej frajer na kopce a obzláště na stráně
 
 
Datum: 08. května 2006 21:39
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel5    
to skoro vypadá jako by tam měl motor z fíka :-) , pařez má jiný zpřevodování- víc do lehka ale zase menší výkon motoru, je možný že v určitejch otáčkách má možná i větší sílu než fík, to je taková moje úvaha
 
 
Datum: 08. května 2006 21:25
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já měl 12 a on na pařezu 13 !!! což si odporuje, ale jak řikám, dám ho na rovince a on mě v kopcích
 
 
Datum: 08. května 2006 21:00
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Já jsem někde čet čet že pařez má proti pionýru lepší zátah od nízkejch otáček
 
 
Datum: 08. května 2006 20:43
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel5    
Jaký máš řetězový kolečko? On měl určitě menší a tudíš i větší sílu, ale stejně bych řek že fichtl má i tak větší výkon než pařez
 
 
Datum: 08. května 2006 19:46
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1    
Zdar draci nevíte nekdo cim to moze byt kdyz jedu na jednicku a pak az to je v otáckách tak to chrastí jakoby (padali sroubky na plech ale hodne) a dlá to aj kdyz valím hodne na 3 kdyz uz to víc uz nejde odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2006 11:46
 
 
 
 
Jméno: Urvanej      IP: uživatel73    
A draci co třeba primární řetěz škrtající o kartery, to je taky pěknej rachot. Ještě před měsícem sem něvěděl co je to karter a dneska už to umim po slepu rozebrat i složit, je to fakt příjěmně jednoduchý.
 
 
Datum: 10. května 2006 11:46
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel5    
Wiku> máš pravdu na klice je jehlový ložisko, myslel sem na ojnici, u fíka to beru jako jeden celek
 
 
Datum: 07. května 2006 12:13
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vyndej pístní kroužky a vlož je do válce, pokud bude mezi něma vůle 3mm tak jsou pístní kroužky na výměnu
 
 
Datum: 07. května 2006 10:50
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Sundej hlavu a válec a mrkni se na čep v pístu a dolu na kliku.Někde musí být velká vůle.Když to najdeš tak to musíš vyměnit.
 
 
Datum: 07. května 2006 9:06
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9    
no a co st ím mam udelat poradte?
 
 
Datum: 07. května 2006 8:28
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
není na klice náhodou jehlový ložisko?
 
 
Datum: 06. května 2006 23:42
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9    
A co je to pozdro na klice?
 
 
Datum: 06. května 2006 21:58
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vyspu máš recht, hledej to ve válci Honzo
 
 
Datum: 06. května 2006 19:57
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel5    
Asi máš vyběhanej válec a chrastěj tam volný pístní kroužky, nebo to taky může bejt pouzdro na klice, jestli se pletu tak mě někdo opravte
 
 
Datum: 06. května 2006 19:20
 
 
 
 
Jméno: ucho.123      E-mail:      IP: uživatel1    
cus .... protreboval bych porad s fochem...jeden den se ho byl projed jede pekne pak chcipne (dosel benztin) a od ty doby to nejde nejak rozjed ... nechce mi chytnout , priton hazi jiskru a benzin v poho tece je cerstve natankovanej, spojka neklouze. ani nejde roztlacit ... P.S. nedal sem naftu nebo plyn tanknul sem Natural 95 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2006 13:55
 
 
 
 
Jméno: ucho.123      E-mail:      IP: uživatel169    
ten doraz u kladivka sem udelal a bezucinku :-( to kunka: taky je bez zadni brzdy , bez pred blatniku a kapotaze . a ma brutalne setou zadni pneu
 
 
Datum: 08. června 2006 13:55
 
 
 
 
Jméno: Lukys      IP: uživatel51    
zkus to furt dokola rozjíždět!! mě to udělalo to samý, furt sem to zkoušel!! pak to chytlo a je to v klidu!!
 
 
Datum: 23. května 2006 21:00
 
 
 
 
Jméno: ucho.123      IP: uživatel217    
daval sem tam novej z babety ale benozin tece
 
 
Datum: 05. května 2006 14:16
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
vyčisti kohoutek v nádrži
 
 
Datum: 04. května 2006 15:42
 
 
 
 
Jméno: ucho.123      E-mail:      IP: uživatel217    
trysky a celej karbec sem cistil
 
 
Datum: 03. května 2006 21:31
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Ještě to mohlo ucpat ventilek ve víčku plovákovky.Je to dost možný protože jsi vyjel úplně celou nádrž a vcuclo ti to nějaký bordel ze dna.
 
 
Datum: 03. května 2006 6:56
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pokud nemáš filtr benzínu na hadičce, tak něco ucpalo trysky, zvláš? jestli máš zrezlou nádrž. Vyčisti plovákovou vanu u karburátoru a profoukni obě trysky.
 
 
Datum: 03. května 2006 6:38
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Máte někdo radu jak zdvihnout přední i zadní odpružení u mustanga? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2006 21:22
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel5    
m2t > něco podobnýho sem kdysi viděl u někoho na JM.info a to mě inspirovalo, sehnat se to dá tak že to vyrobíš :-)
 
 
Datum: 04. května 2006 21:22
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo, to sem psal já, to s tou galerii
 
 
Datum: 04. května 2006 19:38
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel99    
Monty > v galerii v přestavbách dole je fichtl s vymeněnejma tlumičema a i převařenej rám, koukni se.
 
 
Datum: 04. května 2006 19:35
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
prave na tom teprv zacinam pracovat... musim to prodlouzit, dat nove tlumice, navařit, dat novy blanik atd
 
 
Datum: 04. května 2006 18:13
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Monty > ja bych chtěl vydět jenom ten zadek.
 
 
Datum: 04. května 2006 12:10
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel139    
fotku jeste nemam pac to nemam hotove... mam totiz blokly jeden tlumic z predni vidlice a nevim jak ho povolit
 
 
Datum: 04. května 2006 11:47
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To je představa? Nebo víš jak ten bazmek vypadá a kde ho sehnat?
 
 
Datum: 03. května 2006 22:35
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel5    
Dozadu bych dal takovej bazmek kterej se při
 
 
Datum: 03. května 2006 21:42
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nemáš fotku ? Abych viděl jak to vipadá ve výsledku ?
 
 
Datum: 03. května 2006 19:15
 
 
 
 
Jméno: Monty      E-mail:      IP: uživatel13    
Stejný problém sem řesil ted a dopadlo to tak že dopredu dávám vidlici z 250 a zadek by bylo nejlepsi cely predelat (prodlouzit kyvku atd) noale jinak taci kdyz tlumice vzadu navaříš nebo tam dáš jiné a navařiš... možností je hodně ;-)
 
 
Datum: 03. května 2006 18:49
 
 
 
 
Jméno: schyzo      IP: uživatel1    
hmm...to vubec nejni spatny...to jsou jako ty retezovy kola 11, 12 a 13 zubu ze shopu? asi mi pribude dalsi polozka v nakupni listine... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2006 6:40
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jasně draku !
 
 
Datum: 03. května 2006 6:40
 
 
 
 
Jméno: schyzo      IP: uživatel33    
este se mam moc co ucit...takze jestlize tam ja mam 11 zubu, jezdim sam, tak kdyz tam dam 13 tak to pojede rychlejc, ale s mensi silou, takze budu u nas v kopcich stejne v riti a vlsatne se mi to vubec nevyplati...radsi ho konecne spravne seridim...
 
 
Datum: 02. května 2006 22:15
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já tam mám teď 12-ku, takovej univerzál, na roviny je lepší 13-ka a na jizdu ve dvou je lepší 11-ka
 
 
Datum: 02. května 2006 22:08
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Schyzo > to je standart, je to rozdělené podle terénu a podle hmotnosti kterou Fichtl poveze
 
 
Datum: 02. května 2006 21:29
 
<  332  333  334  335  336  337  338  339  340  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.05.2025 1:04:06 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu