|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec hosi , cim to je ze se mi kvalty pomalu vytacej ale dost pomalu . Jednicka to este de ale pak tam frknu dvojku a trvato nez se vytoci. vytáčej se umorně pomalu co stím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2006 19:42
Draku ten motor co máš, ten nemá elán. Bud ti kola brzdí nebo nemáš kompresi a nebo ti profukujete komprese pod hlavou a nebo máš v kelu pístní kroužky
Datum: 08. června 2006 19:42
 Zdarec chlapy poteboval bych poradit mam Jawu 250/353 ale koupil jsem ji v hroznym stavu a tak jsem to malinko pekopal natahnul jsem pouze zakladni okruh elektriky (dynamo(1) -> civka -> vypinac -> baterka(-) a plus z baterky na kostru ) ale nehodi ani jiskru tak jsem celou tuhle elektriku prehodil na svou pojizdnou 175/356 a tam to jelo tak jsem usoudil ze by to mohlo byt dynamem tak jsem celej puvodni stator vymenil ,ale rotor jsem jenom prohlidl byl v poho tak jsem ho nechal a stejne to nehodi ani jiskru civka je v poradku kondenzator na dynamu taky a svicka je jak nova . uz jsem z toho zoufalej nevim co s tim pls poradte ...... diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2006 22:03
diky moc zkusim a uvidim
Datum: 08. června 2006 22:03
Draku je to v kladívku, prohodil jsi se 175 i desku s kladívkem? pokud ne tak kladívko není od izolovaný od kostry. Jinak tak aby ti to hodilu jiskru je potřeba odtrh,,, jen maličkej, to musí hodit jiskru
Datum: 07. června 2006 20:17
 čus chlapy,,poraďte...otačí se mi rozeta i když se kolo ani nehne,,asi v těch nejtech nedrží jak má...co s tim mám dělat???
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2006 20:30
Jo to jsou jen povolené jen ty tři štefty, svařto nebo se ti cele vylomi
Datum: 07. června 2006 20:30
At to svaří tak to nejlepší a stačito ja to mám taky vařeny je to chvilka a muzes zase vesele drazdit silnice
Datum: 07. června 2006 15:17
zapoměl sem dodat že se otáčí je o +/- 1cm,,neotáčí se o 380 stupňů!
Datum: 07. června 2006 15:14
Tak to draku máš nejspíš špatné, prakskly ti štefty (tři) buď to zas přivař, to jen nouzovka a nebo kup novou..
Datum: 06. června 2006 20:52
 cus .... predevcirem sem koupil od kamose dalsiho fichtla (za 250kc  + tunu nahradnich dilu....nejdriv nehazel jiskru to sem udelal , nastavil sem hladinu,benzin tece, vsechno v pohode teda myslim ... a porad nestartoval pak sem nastavil predstih a startuje akorat kdyz to roztlacim na takovou rychlost jako kdyz jedu na jednicku na plny otacky ... vubec nevim co mam ete doladit??? poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2006 18:03
predstih a kladivko sem seridil, a porad normalne nestartuje
Datum: 19. června 2006 18:03
draku, dej píst na horní úvra? a seřiď kladívko na 0,4mm, jen tak na oko zda je problém tam,,
Datum: 05. června 2006 20:00
Jméno: Monty
IP: uživatel13
podle me to bude karbec nebo spis predstih a tam to okoli zapalovani
Datum: 05. června 2006 19:34
Jméno: Kunka
IP: uživatel118
za 250, jo to má někdo štěstí
Datum: 05. června 2006 18:23
Jméno: skunk.1
IP: uživatel1
 zdar draci nevíte čim to je ze mne nejde fichtl nastartovat z mista kdyz je to teplý akdyz je to studeny tak to de tak na 3krát
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2006 8:25
Máš moc bohatou směs to znamená sundej plíšek jehly na druhý zářez. Možná také předstih.
Datum: 31. května 2006 8:25
 zdravim, panove, nevite prosimvas jak se vyndava snek z nahonu od tacha? on uz je nejakej bezzubej a chtel by ven...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2006 17:29
Draku, šnek je zajištěn plechovou kruhovou pojistou s filcíkem
Datum: 29. května 2006 17:29
 Zdar, nevite o nějakém podrobnějším nákresu (či fotu) uchycení sedla na J50/21, než je v Príručce k údržbe  ? Původní majitel to navařil a teď se mi to urvalo, tak bych potřeboval inspiraci, jak to zbastlit-nejlíp kdyby to někdo vyfotil na svojí mašině  a poslal na mail,pls. Dik H
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2006 6:52
Jezis to bych taky potreboval mam uplne stejnej problem...
Datum: 25. května 2006 6:52
 Zdar draci nevite cim to moze byt ze mne nejde fichtla nastartovat z mista a roztlacit to jde v pohode na 2 metry
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2006 22:29
nebo špatnej předstih
Datum: 21. května 2006 22:29
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
možná máš vočesaný zuby na startovacím segmentu
Datum: 21. května 2006 20:32
 Poraďte jak nastavit volnoběžné otáčky. Když to našlápnu tak to chytí ale žene se to do otáček i když mam šroubek volnoběhu vyšroubovanej a lanko plynu je napnuté akorát. Šoupátko je ůplně dole ale otáčky se stále zvyšují.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2006 17:03
Souhlasim s tim vzduchem mě to dělalo to samý a měl jsem povolenej karburátor na válci
Datum: 21. května 2006 17:03
Jméno: Monty
IP: uživatel13
podle me to bude falesnej luft
Datum: 21. května 2006 10:36
Nastav jehlu v karburátoru, má bejt snad na druhym zařezu od zhora jestli se nepletu a nebo bude stačit nad uzáverem kde je jehla a plynový lanko je takový šroubovátko, tim se to taky dá upravit.
Datum: 20. května 2006 23:58
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
někde ti to táhne falešnej vzduch
Datum: 20. května 2006 23:55
Jméno: Black Sabbath
IP: uživatel1
 Nemáte někdo zkušenosti s výfuky HIKONE? Jaký je rozdíl ve výkonu oproti standatrnímu výfuku? Mám Jawu 21. Uvažuji o jeho koupi, ale chci poradit, abych to nekupoval zbytečně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2006 21:51
Draku je to krása, cena je super ale výkon jde výrazně dolů a jen je slyšet hhrrr bum hhhhhr bub bac,,,,fakt je to k ničemu
Datum: 19. května 2006 21:51
Sníží výkon zvednou spotřebu a nadělaj hroznej hluk takže sem si ho koupil
Datum: 19. května 2006 20:15
No nevim jak je to doopravdy ale cetl sem ze tyto vyfuky snizuji vykon a pridavaji hluk... myslim ze kdyz budes met dobre utesneny a vycisteny origo vyfuk tak bys mely byt nadmiru spokojeny
Datum: 19. května 2006 20:01
Jméno: Black Sabbath
IP: uživatel1
 Zdar, potřebuju poradit. Mám Jawu 21 po menší opravě (nový kroužky, gufera, ložiska,...) - jen drobnosti. Chvilu to jezdilo normálně v pohodě, ale teď se mně stalo, že když chcu vytočit motor do vyšších otáček, tak to prostě nejde a začne vynechávat. Nevím čím to může být. Jinak startuje a jezdí dobře, jen ty vyšší otáčky. Už nevim, co s tim. Poraďte prosím. Dík. (Celkově by měl být v dobrým stavu, najeto jen něco kolem 9000 km.)
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2006 9:14
Mě to dělalo to samý po tom co jsem taky vyměnil ložiska a gufera atd. A nakonec to byl předstih trochu jsem ho doladil a hned to bylo v pohodě
Datum: 20. května 2006 9:14
vyčisti kohout a jestli máš dirku ve víčku na benzín tak se mrkni jestli ti nesedí sedlo přímo na tom víčku aby ti do nádrže šelo trochu vzduchu potom zkus prohlídnout karbec vyčisti ho a vzduchovej filtr jestli ti tam nejde moc nebo málo vzduchu a seřídit karbec
Datum: 19. května 2006 23:15
nastav bohatší směs
Datum: 19. května 2006 23:12
a seřiď karbec, zkus jestli neprofukujou těsnění (pod karbec, možná pod válec)
Datum: 19. května 2006 22:36
Zkus profoukat trysky, očisti svíčku.
Datum: 19. května 2006 19:04
Jméno: Kunka
IP: uživatel118
a co třeba kondezátor, očisti kladívko a kontakty vyčisti karbec atd
Datum: 19. května 2006 18:01
 Zdar lidi,potřebuji sprovoznit Tatran S 125 aby mohol užit super léto.Při velké vodě byl pod vodou.Částečně jsem ho dal dokopy ale moc se mu nechtělo.Příležitostně jsem sehnal kompletní motor,s minimálnim množstvím oleje jede ale při doplnení na správnou hladinu se dusí a kouří jak starej indian.Vypadá to na GO,ale nevím jak na to.Uvítam pomoc nebo radu co mám stím dělat,anebo kdo by udělal GO motoru. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2006 13:44
Jméno: Urvanej
IP: uživatel73
Nelze nic než souhlasit, jedině že by se ti tam někde udělal díra, ale od čím, že. Takže gufero a pokud byl pod vodou jako ten muj fichtl, tak bych doporučil udělat i ložiska, i když je to nerez, tak jim to stejně neudělalo dobře, a krytka kuliček muhla proreznout a sehnat ložiska nebude snad moc velkej problém ne?
Datum: 18. května 2006 13:44
Draku to je gufero na klice, je fuč, viměň ho za nové a bude to ok,,,tedy snad
Datum: 18. května 2006 12:25
 Zdar borci! Mám u mustanga hnutý sedadlo i s blatňasem a kostrou na sedlo, ale kolo je jak má být. Doslech sem se, že to bude tlumičema, ale potřebuju slyšet názor ňákýho fichtlaře.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2006 16:06
Mužeš mít jeden teleskom delší než druhej a pak ti to pude všechno šejdrem.
Datum: 17. května 2006 16:06
 Nazdar lidi mam dotaz!! dnes jsem si slouzil svou 350 mel jsem rozpuleny motor a nejak nejede!! se je na svem miste jak ma byt ale proste nechce chytnout prosim poradte!!! predem DIK!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2006 20:23
Co gufero na klice, tam kde je dynamo, je gut? A co hrdlo karbece tam kde je hadička, na to se vždy zapomene
Datum: 16. května 2006 20:23
predstih a odtrh mam slazeny dobre karbec je cisty jak perinka a stale nic!! jo a zapomel jsem dodat ona sem tam chytne tak na 10 vterin ale nechce se dostat do otacek a pak chcipne!!
Datum: 16. května 2006 17:22
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Zkus komplet vyčistit a profoukat karbec.A seřiď předstih.
Datum: 16. května 2006 14:14
jiskra lita, vsecko fici roztlacit to ale nejde ani tuk!!! sem tam kdyz se to snazim nakopnout tak na dve vtreinky chytne a zase chcipne uz se v tom kopu druhej den a zacina mi z toho jebat
Datum: 15. května 2006 20:05
Draku, popiš to více, hází jiskru, máš mokrou svíčku atd...,
Datum: 15. května 2006 9:25
Zkus to roztlačit
Datum: 14. května 2006 20:37
 Zdar, chtěl bych se zeptat jestli někdo neví jak se vyplétá kolo na fíka, jestli je nějakej postup nebo fígl a tak podobně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2006 16:29
Jméno: Lada
IP: uživatel167
Taky jsem se s tím včera poprvé potýkal, ale docela to šlo. Nejdříve musíš vyplést všechny horní dráty z jedné strany bubnu, jakmile dáš drát tak hned na několik závitů natoč nypl. Potom dávej spodní dráty a zase s natočením nyplu. To samé z druhé strany bubnu, jenom si musíš při vyplétání spodních drátů uvolnit při překřížení již původně instalovaný drát z druhé strany bubnu, které překáží. Nakonec jsem všechny nyple o stejnou délku zašrouboval a začal centrovat (to popisovat nebudu to ti poradí většina cyklistů) Vyplétání docele šlo, ale časově náročnější bylo centrování
Datum: 14. května 2006 16:29
 Zdravim, jezdil sem s fichtlařem co má pařeza a dával si mě ve velkejch kopcích, já jeho zas na rovince. Je pařez spíš na tah?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2006 15:02
Já jsem závodil na 555 s 20 nebo 21 a bylo to teda vyrovnany!!!
Datum: 10. května 2006 15:02
Jméno: Urvanej
IP: uživatel73
Pařízek má posazený maximální výkon asi o 1000 až 1500 otáček níž, takže neni tak do rychlosti, ale neměl by tě dávat stejně, má mít asi o třetinu menší výkon i moment.
Datum: 10. května 2006 11:50
Je to tak Pařez je tahoun, od nízkej jde jak traktor >>>> je to velkej frajer na kopce a obzláště na stráně
Datum: 08. května 2006 21:39
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
to skoro vypadá jako by tam měl motor z fíka  , pařez má jiný zpřevodování- víc do lehka ale zase menší výkon motoru, je možný že v určitejch otáčkách má možná i větší sílu než fík, to je taková moje úvaha
Datum: 08. května 2006 21:25
Já měl 12 a on na pařezu 13 !!! což si odporuje, ale jak řikám, dám ho na rovince a on mě v kopcích
Datum: 08. května 2006 21:00
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Já jsem někde čet čet že pařez má proti pionýru lepší zátah od nízkejch otáček
Datum: 08. května 2006 20:43
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
Jaký máš řetězový kolečko? On měl určitě menší a tudíš i větší sílu, ale stejně bych řek že fichtl má i tak větší výkon než pařez
Datum: 08. května 2006 19:46
Jméno: Honza
IP: uživatel1
 Zdar draci nevíte nekdo cim to moze byt kdyz jedu na jednicku a pak az to je v otáckách tak to chrastí jakoby (padali sroubky na plech ale hodne) a dlá to aj kdyz valím hodne na 3 kdyz uz to víc uz nejde
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2006 11:46
Jméno: Urvanej
IP: uživatel73
A draci co třeba primární řetěz škrtající o kartery, to je taky pěknej rachot. Ještě před měsícem sem něvěděl co je to karter a dneska už to umim po slepu rozebrat i složit, je to fakt příjěmně jednoduchý.
Datum: 10. května 2006 11:46
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
Wiku> máš pravdu na klice je jehlový ložisko, myslel sem na ojnici, u fíka to beru jako jeden celek
Datum: 07. května 2006 12:13
Vyndej pístní kroužky a vlož je do válce, pokud bude mezi něma vůle 3mm tak jsou pístní kroužky na výměnu
Datum: 07. května 2006 10:50
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Sundej hlavu a válec a mrkni se na čep v pístu a dolu na kliku.Někde musí být velká vůle.Když to najdeš tak to musíš vyměnit.
Datum: 07. května 2006 9:06
Jméno: Honza
IP: uživatel9
no a co st ím mam udelat poradte?
Datum: 07. května 2006 8:28
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
není na klice náhodou jehlový ložisko?
Datum: 06. května 2006 23:42
Jméno: Honza
IP: uživatel9
A co je to pozdro na klice?
Datum: 06. května 2006 21:58
Vyspu máš recht, hledej to ve válci Honzo
Datum: 06. května 2006 19:57
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
Asi máš vyběhanej válec a chrastěj tam volný pístní kroužky, nebo to taky může bejt pouzdro na klice, jestli se pletu tak mě někdo opravte
Datum: 06. května 2006 19:20
 cus .... protreboval bych porad s fochem...jeden den se ho byl projed jede pekne pak chcipne (dosel benztin) a od ty doby to nejde nejak rozjed ... nechce mi chytnout , priton hazi jiskru a benzin v poho tece je cerstve natankovanej, spojka neklouze. ani nejde roztlacit ... P.S. nedal sem naftu nebo plyn tanknul sem Natural 95
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2006 13:55
ten doraz u kladivka sem udelal a bezucinku  to kunka: taky je bez zadni brzdy , bez pred blatniku a kapotaze . a ma brutalne setou zadni pneu
Datum: 08. června 2006 13:55
Jméno: Lukys
IP: uživatel51
zkus to furt dokola rozjíždět!! mě to udělalo to samý, furt sem to zkoušel!! pak to chytlo a je to v klidu!!
Datum: 23. května 2006 21:00
Jméno: ucho.123
IP: uživatel217
daval sem tam novej z babety ale benozin tece
Datum: 05. května 2006 14:16
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
vyčisti kohoutek v nádrži
Datum: 04. května 2006 15:42
trysky a celej karbec sem cistil
Datum: 03. května 2006 21:31
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Ještě to mohlo ucpat ventilek ve víčku plovákovky.Je to dost možný protože jsi vyjel úplně celou nádrž a vcuclo ti to nějaký bordel ze dna.
Datum: 03. května 2006 6:56
Pokud nemáš filtr benzínu na hadičce, tak něco ucpalo trysky, zvláš? jestli máš zrezlou nádrž. Vyčisti plovákovou vanu u karburátoru a profoukni obě trysky.
Datum: 03. května 2006 6:38
 Máte někdo radu jak zdvihnout přední i zadní odpružení u mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2006 21:22
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
m2t > něco podobnýho sem kdysi viděl u někoho na JM.info a to mě inspirovalo, sehnat se to dá tak že to vyrobíš
Datum: 04. května 2006 21:22
jo, to sem psal já, to s tou galerii
Datum: 04. května 2006 19:38
Monty > v galerii v přestavbách dole je fichtl s vymeněnejma tlumičema a i převařenej rám, koukni se.
Datum: 04. května 2006 19:35
Jméno: Monty
IP: uživatel13
prave na tom teprv zacinam pracovat... musim to prodlouzit, dat nove tlumice, navařit, dat novy blanik atd
Datum: 04. května 2006 18:13
Monty > ja bych chtěl vydět jenom ten zadek.
Datum: 04. května 2006 12:10
Jméno: Monty
IP: uživatel139
fotku jeste nemam pac to nemam hotove... mam totiz blokly jeden tlumic z predni vidlice a nevim jak ho povolit
Datum: 04. května 2006 11:47
To je představa? Nebo víš jak ten bazmek vypadá a kde ho sehnat?
Datum: 03. května 2006 22:35
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
Dozadu bych dal takovej bazmek kterej se při
Datum: 03. května 2006 21:42
Nemáš fotku ? Abych viděl jak to vipadá ve výsledku ?
Datum: 03. května 2006 19:15
Stejný problém sem řesil ted a dopadlo to tak že dopredu dávám vidlici z 250 a zadek by bylo nejlepsi cely predelat (prodlouzit kyvku atd) noale jinak taci kdyz tlumice vzadu navaříš nebo tam dáš jiné a navařiš... možností je hodně
Datum: 03. května 2006 18:49
Jméno: schyzo
IP: uživatel1
 hmm...to vubec nejni spatny...to jsou jako ty retezovy kola 11, 12 a 13 zubu ze shopu? asi mi pribude dalsi polozka v nakupni listine...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2006 6:40
Jasně draku !
Datum: 03. května 2006 6:40
Jméno: schyzo
IP: uživatel33
este se mam moc co ucit...takze jestlize tam ja mam 11 zubu, jezdim sam, tak kdyz tam dam 13 tak to pojede rychlejc, ale s mensi silou, takze budu u nas v kopcich stejne v riti a vlsatne se mi to vubec nevyplati...radsi ho konecne spravne seridim...
Datum: 02. května 2006 22:15
Já tam mám teď 12-ku, takovej univerzál, na roviny je lepší 13-ka a na jizdu ve dvou je lepší 11-ka
Datum: 02. května 2006 22:08
Schyzo > to je standart, je to rozdělené podle terénu a podle hmotnosti kterou Fichtl poveze
Datum: 02. května 2006 21:29
|



|