|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: juky
IP: uživatel13175
Posl.aktualizace: 10. března 2012 17:11
Jméno: Jirka
IP: uživatel556
 Tím moc nezískáš, musel bys upravit i kompresní poměr. Pak už je to ale také o životnosti motoru.
Datum: 10. března 2012 17:11
Jméno: juky
IP: uživatel13175
 benzín kterej se lije do zavodních aut třebva do formule
Datum: 07. března 2012 16:57
Jméno: standa
IP: uživatel13341
 špatný....ale třeba je to tim,že tomu nerozumim.....
Datum: 06. března 2012 20:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nic tím nedocílíš max to že se to bude víc hřát
Datum: 06. března 2012 19:28
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 zdar chlapi, chci se zeptat jestli nevíte, kde se dá sehnat těsnění do výfuku jawa 350/639. myslím takový ty tři klečka co se dávaj až do koncovky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2012 9:25
Jméno: adas
IP: uživatel7868
Datum: 05. března 2012 9:25
Jméno: Hejňa
IP: uživatel8746
 dik moc, už sem si myslel, že budu muset kupovat celou tu koncovku. jedna stojí přes 350,-
Datum: 04. března 2012 16:17
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
Datum: 04. března 2012 15:28
 zdar jakej lejete převodovej olej do převodovky jawa 250
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 13:08
 pokud mas dobra gufera a nemel bys ho doma tak se klidne projed na hydraulickej
Datum: 10. března 2012 13:08
Jméno: Ringo
IP: uživatel13327
 Ahoj draku,v převodovce je 0,8l oleje.
Datum: 04. března 2012 11:40
 Asi tak 800ml...
Datum: 04. března 2012 11:30
 kolik se tam vejde litru
Datum: 04. března 2012 11:24
Jméno: bobky
IP: uživatel13011
 kradenej pp90 z JZD
Datum: 04. března 2012 11:05
Jméno: medvěd
IP: uživatel13111
 pp90
Datum: 04. března 2012 10:07
 Zdar borci, chtěl jsem se zeptat. Mám doma koupený už rok gufera a teď bych je chtěl namontovat. Nebudou už foukat, když takhle dlouho ležely? Je jich 6 (komplet na Babettu) a nechce se mi je vyhazovat. Když by foukaly bylo by to špatný, protože by to odnesly spojky. Vypadaj pořád jako nový. Díky za názory.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2012 22:15
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Rok je naprosto v pohodě. Ve skladech se taky klidně pár let válej a nic jim neni.
Datum: 01. března 2012 22:15
 Díky, ještě mě napadlo se zeptat přímo v krámě, ale tam mě budou lanařit do novejch.
Datum: 01. března 2012 22:15
Jméno: medved
IP: uživatel13111
 nic jim není
Datum: 01. března 2012 19:09
Jméno: libor1
IP: uživatel12930
 (Doufám ,že tu nevznikne peklo kvůli olejum) - tak jak jsem nedavno téměř nemoh sehnat olej Motul 510, tak mi byl doporučen tento (sorry za odkaz) http://www.motogaraz.cz/elf-moto-2-hp-eco-baleni-1-litr-p2888 (já ho koupil v kamenném obchodě ne z netu) a fakt můžu doporučit, po ohřátí vůbec nekopuří a to jsem dal v poměru 1:33 do fichtla, a v poměru 1:40 do babety 207 a fakt je super, a je to polosyntetika, jenom doporučuju !
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2012 17:43
Jméno: libor1
IP: uživatel12939
 je ještě Webster: u nás (Rakovník) Motul 510 měli za 220,- a tenhle ELF asi za +/- 170 - 180,-takže ještě lepší
Datum: 28. února 2012 17:43
Jméno: libor1
IP: uživatel12939
 standa: jo mažu s tim válec od tebe a zatim paráda, motor šlape, s 11z. kolečkem jde fichtl při prudšim rozjezdu na zadní (jen tak lechce) , ale fakt mě ten olej udivil - NO SMOKE
Datum: 28. února 2012 17:40
Jméno: standa
IP: uživatel13296
 Já myslim že dobrý. Jestli s timhle mažeš válec ode mě,tak myslim,že je to v naprostym pořádku
Datum: 28. února 2012 12:25
 Ty jo, nějakej levnej. U nás kupuju 510ku za 250 Kč.
Datum: 27. února 2012 22:36
Jméno: libor1
IP: uživatel12930
 sorry *nekouří*
Datum: 27. února 2012 18:58
Jméno: Mišák
IP: uživatel12501
 zdarec draci v jakým poměru mám ředit benzín s olejem do fichtla ?? olej M2T
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 19:19
Jméno: pionyrak
IP: uživatel10860
 1:50 a pár kapek navíc
Datum: 29. února 2012 19:19
Jméno: standa
IP: uživatel13290
 Pelcik to napsal zprávně,ale M2T s API TC určitě stačí 1:35-1:40,u M2T s API TB(TA) bych dával jedině a striktně 1:30-1:33,protože ten olej stojí za kulový
Datum: 27. února 2012 12:39
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 fakico: nemel nesmysly, pelcik to napsal správně.
Datum: 27. února 2012 12:16
Jméno: fakica
IP: uživatel8934
 1:40 stačí, 1:33 se dává při záběhu !)
Datum: 27. února 2012 11:57
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13288
 Normálně 1:33, při záběhu 1:25...
Datum: 26. února 2012 21:19
 zdarec chci se zeptat jestli se da sehnat,plišek s filcem naa mazání vačka ,nebo ho musím vyrobit diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 21:05
 tak týden zpátky jsem to vyřešil na zapalování ze Zetky 125t zjevně tak, že starý filc byl přinýtovaný dutým nýtkem, takže jsem starý filc kolem nýtku ořezal a dal tam takovou tkaninu, která docela dobře saje a přidělal ji pomocí drátku, který jsem prostrčil nýtkem
Datum: 10. března 2012 21:05
 Ahoj, také bych potřeboval sehnat tu planžetu s filcem na mazání vačky. Vyrobit si to je krajní případ - pružinový plech se těžko vrtá. Akorát prosím "odborníky" co si pletou mazání vačky s kladívkem, aby mi raději vůbec nepsali.
Datum: 10. března 2012 17:02
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 to by děda asi nebyl příliš nadšenej.. plíšek tam může zůstat (po vynadání statoru z motorky lze nastavit libovolný předpětí ohnutím) a na něj stačí přilepit třeba kus nějaký savý tkaniny velikosti původního filcu, nebo trochu většího - dýl vydrží.. muj děda tam kdysi přidělal kus loučovýho knotu a fungovalo to taky..
Datum: 23. února 2012 23:36
Jméno: trubka
IP: uživatel13269
 Lukáš-,,třeba s takových vatových tampónů.To už tam můžeš dát olvejsku. Co takhle kousek péra z budíku a proužek filcu který odstřihneš z klobouku co nosí děda třeba do kostela ?
Datum: 23. února 2012 19:29
 mělo by to jít udělat třeba s takových "vatových tampónů" či jak se tomu nadává... je to takové vatové kolečko....
Datum: 23. února 2012 17:43
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 Myslím, že to, čím objíždí kladívko vačku se jmenuje pertinax nikoliv filc.., ale možná by to šlo udělat z kousku látky nebo něčeho..
Datum: 23. února 2012 17:34
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13266
 Jen sem chtěl pomoct, sám tomu moc nerozumim. Chybama se člověk učí, sme jen lidi. Sorac...
Datum: 23. února 2012 14:24
 hh > Taky se mi právě zdá....
Datum: 23. února 2012 13:38
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 podle mě je teda "plíšek s filcem na mazání vačky" docela jasný vyjádření..
Datum: 23. února 2012 13:12
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13266
 Lukáš: No tak když se neumí pořádně vyjádřit, ani nenapíše na co to chce  . Tak sem si řek že vačka je v magnetu a filc je na kladívku tam sem to sem napsal. Neřeš
Datum: 23. února 2012 12:56
 a.pelcik > odkdy kladívka mažou váčku?
Datum: 23. února 2012 12:25
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13266
Datum: 23. února 2012 10:17
 to nikdo nedela..
Datum: 23. února 2012 2:11
 ahoj jakej olej se leje do převodovky a pionýru ? jaké je označení ? dik za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2012 20:42
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 PP 80 pokud mu chceš dopřát tak PP 90
Datum: 22. února 2012 20:42
Jméno: Mišák
IP: uživatel12501
 zdarec draci jakej mám dát olej do fichtla motorovej nebo převodovej ?? a napište kdyštak celej název a kde ho koupit tak díky čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2012 14:10
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 ja ještě upřesním že nejlepší je ten z benziny= paramo gyrol 80/90
Datum: 20. února 2012 14:10
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 no a kam ta dírka myslíš že vede? ...chvilka napětí....................................správně, ke spojce, která je spojená s převodovkou.. takže dál už to snad rozvádět nemusim.. pro fichtla stačí PP80 nebo PP90 bez ohledu na značku.. a silně Ti doporučuju přečíst si Návod k obsluze, už jen kvůli tomu názvu...
Datum: 19. února 2012 23:13
Jméno: Mišák
IP: uživatel12501
 to je vhuj toto na levé straně je dírka kde se nalívá olej a ptám se jakej olej tam mám dát
Datum: 19. února 2012 23:02
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 asi podle toho jestli ho chceš dát do motoru nebo do převodovky ne?
Datum: 19. února 2012 23:00
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Čau,prosimvás dá se ještě sehnat tuk AV 2?Pořebuju ho na namazání ložisek v kolech.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2012 17:18
 To už se určitě nevyrábí ale pokud chcete retro vazelínu tak NH2-vápenaté zhušťovadla nebo AK2 tyhle dvě vazelíny mám nejraději LV2-3 je modernější na bázi lithiných mýdel ale podle mého žádný zázrak moc ji nemusím ale mažu NH2.
Datum: 20. února 2012 17:18
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Díky,koukal jsem že ho dělá mogul.Ho zitra vemu na pumpě...
Datum: 19. února 2012 21:44
 Já kupoval speciálně na ložiska LV 2-3.
Datum: 19. února 2012 21:34
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 cau .. hele prosimvas jak poznam ze me motor (2T) žere olej z převodovky ?? kontroluju jestli ubejva a zatim nic .. mam ho cca 2 mesice od GO a jel jen parkrat ale za studena to docela cmoudí ..mate nejaky typ jak by se to dalo zjistit .. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2012 9:00
 Že studenej motor za studena kouří víc je normální jev. Pokud by to bralo olej z převodovky bude to cítit. Převoďák nemuší nutně ubývat, protože kdyby to tahalo olej, tak to nutně musí plivat zpátky benzín - převoďák by byl řidší a benzín by z něj byl cítit. Pokud jsi najel pár km tak to stejně asi nepoznáš
Datum: 17. února 2012 9:00
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 pokud žere, tak bejvá i převoďák trochu cejtit po benzínu, když ho vypustíš..
Datum: 16. února 2012 19:26
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 aha tak dík .. nn kouř je takovy bělomodrý .. tak jako vynasnazil sem se ale za studena jak to cmoudi tak to sem se bal ze to bude nekde tahat z prevodovky ..
Datum: 16. února 2012 18:35
 až se zahřeje neměl by moc kouřit ale taky záleží na oleji pokud by si brla s převodovky nebyl by moc modrý ale spíš černý ten dým aji podle čichu bys to asi poznal určitě by to špatně jelo atd alle pokud je GO provedena pořádně tak proč mít obavy ne ?
Datum: 16. února 2012 18:32
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 nevim me smrad pride takovej zdravej ale ja do ty prevodovky nalil trochu vic takze prd poznam a zatim se nezda ze by mizel
Datum: 16. února 2012 18:16
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 zdar ma to fakt divnej smrad a hlavne vidis jestli ubejva v prevodovce Né ?
Datum: 16. února 2012 18:10
 ahoj jak často se mění olej u pionýru v převodovce ? dik za rychlou odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2012 22:28
 Nevím jak u pionýra, ale ve velký měním buď po 10 000 km, nebo 1x za rok. Někdo tvrdí že jeto zbytečný, ale zkuste si dát někdy na výpušták magnet a vyšroubovat ho  Lepší olej v určitým intervalu měnit, převodovce to neublíží, spíš naopak
Datum: 17. února 2012 22:28
 podle starého manualu se píše p o10 000km a novém 5000 Km takže asi tak 80kč za olej si mylsím není mco a jedno po tech 5000km vyměnit myslím není problem někdo z vás to ani na fichtlu nenajezdí
Datum: 15. února 2012 16:27
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 já ho jenom dolejvam...  ... vždycky tak za čtvrt roku to zkontroluju a podle toho doleju
Datum: 14. února 2012 21:18
 mením 1* ročne až je ho dosť tak sa tam nemá čo pokaziť ale záleží aj od počtu najazdených Km
Datum: 14. února 2012 18:18
 Měnil jsem ho tak 2* ročně ale dle toho jestli ti prosakuje nebo ne.
Datum: 14. února 2012 18:03
 až vyteče tak ho dolej
Datum: 14. února 2012 17:10
 Podla manualu každých 3000-5000km.
Datum: 14. února 2012 15:46
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, možno blbá otázka, ale ako mám dekarbonizovať hlavu válca, a načo je to dobré? Ďík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 1:14
 kvalitní olej taky dělá divy
Datum: 14. února 2012 1:14
 já to leštim silichromem do hladka a po cca. 100 km se dá karbon utřít obyčejným hadrem
Datum: 12. února 2012 17:50
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 Hydroxid sodný, 50%.
Datum: 12. února 2012 17:46
 Pokud zevnitř tak jsem to vzal šmirglem a nakonec hadrou s čistící pastou a omyl benzínem, bude se ti líp vyplachovat válec a nebude se ti to hřát ... pokud zvenku tak šroubovák obalený hadrou a třeba s arvou, co nepude ošrábej menším šroubováčkem, tímto se ti zlepší chlazení ..
Datum: 12. února 2012 17:00
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
Posl.aktualizace: 17. února 2012 9:05
 Jezdil jsem ho před lety (tehdy ještě castrol TT), mazací schopnost je dobrá, ale dost kouří, Jak už napsal Borderer níže.
Datum: 17. února 2012 9:05
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Už asi 4 roky presne tento castrol používam v babette a bez problémov, teraz už ho dávam aj do fichtla, tiež OK. Ale so shellom mám zlé skúsenosti, Velmi mi na babette zaniesol výfuk, a narobil mi vela zbytočnej práce. Odporúčam M2T
Datum: 11. února 2012 23:25
 10 let jsem nekoupil nic jiné než M2T v půllitrovkách a nikdy žádný problém... ještě ani nebyla potřeba dekarbonizovat
Datum: 11. února 2012 15:53
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Tenhle Castrol jsem jezdil. V sériovém motoru dostačující, v lehce upraveným se mi neosvědčil, proto jsem přešel na TSF a ten teď dávám do všeho
Datum: 11. února 2012 10:57
Jméno: vlada
IP: uživatel13198
 jezdil jsem shell 4 roky v mz a pionýru a naprosto bez problémů. Můžu doporučit.
Datum: 11. února 2012 9:27
Jméno: Borderer
IP: uživatel13196
 Vybral bych si spíš TSF, tenhle na tu cenu poměrně hodně kouřil, když sem tomu dal pořádně nažrat po průjezdu delší obcí. Jinak maže dobře, bez problému.
Datum: 11. února 2012 1:06
Jméno: Adam
IP: uživatel12295
 Zdravím chtěl bych se zeptat jestli můžu do motoru nalít M2T.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2012 17:59
 jo ako rikáš alik dnešné oleje M2T sú lepšie
Datum: 03. února 2012 17:59
 alik: zrovna těmhle starejm strojum je to uplně jedno
Datum: 03. února 2012 17:06
Jméno: alik
IP: uživatel5345
 M2T není co bejvalo tak bacha na to .
Datum: 03. února 2012 16:40
Jméno: standa
IP: uživatel13153
 M2T patří do benzínu. V poměru 1:33. Do motoru(převodovky) patrří převodovej olej
Datum: 03. února 2012 14:42
Jméno: jááááá
IP: uživatel9268
 Čau, mám Cagivu roadster 125.Dneska jsem měnil olej v převodovce.Nevíte kolik ho tam přijde?Žádnou příručku nemám.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2012 14:50
 V příručce je napsáno pro olej Agip F1 Supermotor Oil SAE 15W/50 se má dát 0,8 litru ... příručka se dá stáhnout na motorkari.cz
Datum: 28. ledna 2012 14:50
 tak to musí mít nákou měrku ne ?
Datum: 27. ledna 2012 19:37
 zdarec, rád bych nahodil tak trochu téma co do převodovky? Jo, neberu pincka a jiný kterej vezme aji vyjetej olej mám namysli J 350, a já mám 487 originál je PP7 kterej je celkem hustej, jenže ten už se nedělá proto jsem si koupil Mogul cyrol 80 je víceméně řidký olej a dělá mi to zle v převodovce - zvášená hlučnost, rychlé zahřívání, hlavně se bojím o opotřebení zubú přecejenom zuby s rovným ozubením ty jsou hodně hlučný a namáhaný proto se jen tak ptám co lijete vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2012 21:31
 Jasný vím co je to hypoidní olej - jsem automechanik  taky jsem přemýšlel že bych ho tam zkusil nalít  no ještě uvidím
Datum: 12. února 2012 21:31
 Na ten hypoidní převod musí být olej s označením H.a na ten samosvor je třeba taky spešl olej,jinak jsou podřené lamely za 5km.
Datum: 27. ledna 2012 10:45
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 no to se mi nezdá.. já jsem ho koupil už pred měsícem i před 2 měsící.. že by měli tolik zásob..?
Datum: 26. ledna 2012 18:48
 Ano je lepší dát víc peněž a kupovat dražší oleje u benzínek. Jezdím na tenhle cinol někdy od března 2005 a zatim se převodovka točí jak vidíš.. Madit se už myslím nevyrábí že to jen doprodávají.
Datum: 26. ledna 2012 16:41
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 já dám radšo víc peněz a vím že je ten olej klalitní.. do benzínu kupuju mADIT a do motoru taky..PP90 a jsem spokojenej maximálně..
Datum: 26. ledna 2012 15:56
Datum: 26. ledna 2012 15:10
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 a kde by jsi to kupil.?
Datum: 25. ledna 2012 17:44
 Za tu cenu co jsi koupil převodák bych měl 1litr převoďáku a k tomu ještě 1l benzínu.
Datum: 25. ledna 2012 17:39
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Dneska jsem koupil v šelce PP90 do fichtla ZA 105 Kč .. to není moc.. ale na tu 350 to nebude o moc dražší..
Datum: 25. ledna 2012 17:10
 Já tam leju 80ku a neni s tim žádnej problém, v druhé čezetě mam 90ku a abych řekl pravdu, tak jsem rozdíl nepoznal...
Datum: 24. ledna 2012 19:23
 PP7 je viskozitně stejný jako PP80 jen PP80 má lepší mazací schopnosti API GL-4 a PP7 API GL-3. Jinak PP7 vyrábí Mogul jen ho mají málokde. Mogul vyrábí Mogul trans 80 nebo Paramo gyrol 80W
Datum: 24. ledna 2012 19:16
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Čau draci,chtěl bych si koupit digitální teploměr s čidlem a uvažuju o tom,namontovat čidlo na válec u pincka.Jaká je asi odhadem teplota na rozpálenejch žebrech válce? Ptám se abych zakoupil správnej rosah teploty. Bude stačit rosah 0-200 C ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2012 18:12
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Safra,ten by byl super,ale za tu cenu,nevěděli by ste o něčem levnějším?
Datum: 22. ledna 2012 18:12
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Safra,ten by byl super,ale za tu cenu,nevěděli by ste o něčem levnějším?\r\n
Datum: 22. ledna 2012 18:11
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Já jsem na kraji hlavy naměřil nejvíc kolem 130°C, takže stačit bude určitě
Datum: 21. ledna 2012 0:15
Datum: 20. ledna 2012 18:34
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 čau jo 200 stačit určitě bude
Datum: 20. ledna 2012 17:51
Jméno: libor1
IP: uživatel12974
 včera sem si byl koupit olej v prodejně, kde prodávaj motorky a příslušenství, je tam ochotnej a docela znalej prodavač, ale jinak - chtěl jsem jako vždy Motul 510-polosyntetika, a prej že docela zdražily a tolik už jich neprodaj tak jich tolik nemaj, ale překvapil mě s tim jak mi nabíd olej stejných vlastností a dokonce za nižší cenu je to ELF MOTO 2 HP eco ,stál 188,-tak ho teď vyzkoušim a uvidim osobně ho neznám, ale pěkně se rozpouští v benzínu a má specifikace: SAE 30 API TC Tak uvidim . . . . .
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2012 22:20
Jméno: libor1
IP: uživatel12939
 bohužel ne, a ani nemam papíry na moto,teprv teď si budu dělat na auto, chtěl sem na podzim dělat na moto i na auto ale nějak to nevyšlo ale do budoucna plánuju
Datum: 19. ledna 2012 22:20
 Jo u Aleše, jasný, to je fajn borec, jezdí závody na mopedech  Já se tam občas zastavim na pokec...Libore už máš nějakýho fichtla na papírech? že bychom dali konečně vyjížďku po okrese
Datum: 19. ledna 2012 21:12
Jméno: libor1
IP: uživatel12974
 kolecko:v Rakovníku, v Alex-Moto, Komenského náměstí, jinak teď sem to párkrát startoval když sem ladil elektriku a taky to moc nekouří(mažu tak 1:33 - 1:40, prej to má taky nějakej antičoud
Datum: 19. ledna 2012 21:00
 na ten motul sem jezdil taky pořád...ted sem ho naposledy nesehnal, tak sem koupi valvoline motorcycle 2t
Datum: 19. ledna 2012 18:54
 Kde si byl?
Datum: 19. ledna 2012 18:11
 RE JAWA 50/20
tak predstih sem este nezkousel, sem nemocny, jinak potrebuju poradit jaky olej mam dat do motoru? v obcohde mi rekli ze potrebuju vedet oktany nebo co tak prosimvas nejaky tip. dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2012 15:29
 jak rikam ja mam jenom kostru motor a riditka, nejake lanka a packy mam a kamos mi dal blatniky na krosinu a ty drapaky sem nasel  kdybych mel plechy a vsechno tak to slozim v pohode, jenomze nemam. a schanet to fakt nechci tech dilu je na to milion a ty nesezenu asi nikdy a ani nechcu D: a ten ram no doufamze to tata svari dobre, protoze on me k temu nepusti a ani me to nechce naucit. jedine co dela tak nadava na moje fichtly kdyz to nejede ze uz sem mohl mit nasetrene na nejakou peknou motorku atd ale ja nechcu  tak doufam ze to svari, snad to pude
Datum: 17. ledna 2012 15:29
 jawaman: Podle mě to nejde takhle říct...že svár elektrodou je pevnější než COčkem...řek bych že je tam trochu víc faktorů, který ovlivňujou kvalitu svaru, ale jinak s tebou souhlasim, elektrodou jde udělat perfektní pevnej svar  Tomas: Raději bych ty díly uložil na půdu do doby, dokud neseženeš díly nebo tak...přecijen jak do toho rámu jednou kuchneš flexou a budeš to vařit, tak už to prostě neni origo a ten rám ztratí hodnotu...
Datum: 17. ledna 2012 15:02
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 náhodů , když umíš svařovat tak je elektroda parádní a ten svar je pevnejsi nez COčkem , mám svářečák na elektrodu , ted delam na CO2 takze nejsem amatér
Datum: 17. ledna 2012 14:42
 ver mi, ze bych to radeji slozil do puvodniho stavu, ale pro me je mala sance ze na to sezenu dily  a na jine kolo nemam prachy, nechcu vyhazovat dalsi litr za zadni kolo, kdyz ho mam
Datum: 17. ledna 2012 14:34
 Chudák motorka, to ti neni blbý to rozřezat a pak to lepit elektrodou? neni to škoda?
Datum: 17. ledna 2012 13:58
 coze? takze COCkem? aha a kde ot mam vzit, a zase cele odmontovat a odstrojit kostru!  a nevim kde to mam zavest.. nevim
Datum: 16. ledna 2012 23:13
 elektrodou? to zrovna mužeš slepit lepidlem
Datum: 16. ledna 2012 23:10
 ok nice! a este neco  sem chtel... jo uz vimchtek bych vedet kolik se ma tak oprimalne zajet po vybrusu. nedko rika ze staci 200 nekdo ze 1500 tak nevim a este bych se chtel zeptat u babky mam kostru, motor a nadrz z cz 125/351 a mam nasel sem tam kola, oba drapaky s oskou a vetsi rozetou, no ale zadni kolo je moc velke a nevleze se tam, takze ja potrebuju prodlouzit si kyvku, tak nevim jestli to elektrodou svarim? kdyz to uriznu to misto kde se dava oska, a cele si to udelam jinak a prodlouzim tu kyvku jakoby jeslti mi rozumite at se tam to kolo vleze na delku.. nepraskne to? kdybych to prisvaril s tatou a este nejak privaril nejaky plech ktery by od toho vedl k ramu at to nepraskne?
Datum: 16. ledna 2012 21:55
Jméno: Solta.Richard
IP: uživatel12434
 Jeden u karbecu druhý je pod nádrží jeden na stojanu a další hned vedle myslím že si nenašel ten pod nádrží
Datum: 16. ledna 2012 21:50
 jo a este neco... na mojim dtuhym fichtlu 21 cchi dat kamosovi motor na generalku ale motor nejde z ramu D: mam odpojeny karbec, lanko spojky, vydelal sem i stojan a 3 sroubky od motoru, ale v knizce se pise ze sou 4 a kde je ten ctvrty? ja sem vydelal nahore ktery je u karbecu, 2. je u zadniho plechu ( pod nim) 3. je u stojanu a kde je 4.? XD
Datum: 16. ledna 2012 21:45
 Já předstih ladím vždy podle "oka" nastavím a pak projedu, zkusím trochu pootočit a zase projedu a takhle nějakou chvíli zkouším a dělám si zářezy kde to jelo dobře a pak vyberu to nejlepší.
Datum: 16. ledna 2012 21:37
 ok ja potrebuju vedet jenom do motoru, ne do benalu tam pouzivam castrol a kdyz dojde tak mam u babky m2t  izta zkusim neco kupit dik za rady, mozna zkusim uz i ten predstih, podle toho jak mi bude, btw kdyz nemam supleru tak ten predstih nastavim pomoci kousku pravitka, mam to prichystane
Datum: 16. ledna 2012 21:32
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 Do fichtla bohatě stačí do benzínu M2T a PP90 do převodovky. Nemá cenu vychazovat prachy za tak drahý oleje.
Datum: 16. ledna 2012 20:02
 Já mam docela dobrou zkušenost s mogul TSF nebo s oleo mac do motorovky.
Datum: 16. ledna 2012 18:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 do převodovky 80-90w převodový a do benzínu nějaký který je určený pro dvoudobé motory (doporučuji si připlatit shell , stihl,oregon,castrol,atd.)
Datum: 16. ledna 2012 17:24
|



|