|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Potřebuju poradit ohledně mazání(směs) Jawa 555.Koupil jsem 5l 100 oktan. benzínu a nevím kolik nalejt oleje.V těch poměrech se moc nevyznam,vždy jsem to míchal od oka.  Prosim vás kolik nalejt oleje do 5l benzínu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2015 21:03
Jméno: standa
IP: uživatel17951
 Ááá pan stooktan ... a co z druhý strany na to jít ... když dáš decku oleje na 5L benzínu tak je to 1:50 ,do deseti litrů dvě deci a když dáš 3 deci na 10litrů tak je to 1:33 ... takže na 5L benzínu při poměru 1:33 vychází deci a půl oleje tzn150ml neboli 3 velký půldecový panáky ... to bych chtěl vidět kolik je ten poměr od oka ...
Datum: 20. března 2015 21:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 co nechápeš na poměru?? když chceš 1:33, tak to znamená, že dáš jeden díl oleje na 33 dílů benzínu... tzn. 1l oleje na 33l benzínu; 1ml oleje na 33ml benzínu; jedna decka oleje na 33 deci benzínu atakdálatakdál... tak zapoj hlavu a vypočti si, kolik oleje potřebuješ na 5l...
Datum: 20. března 2015 19:43
 Zdar draci, napište mi prosím někdo jaký je šroub do výpusti oleje u 21... já vůl to strhl, tak sháním závitník a samozřejmě jsem se nepodíval jaký tam vůbec je...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2015 11:11
Jméno: pepa
IP: uživatel17944
 Original je m8....nahrazuje se m 10
Datum: 16. března 2015 11:11
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 Cau. Jaky by jste mi doporucili olej kdyz mam ferodove lameli?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2015 20:28
Jméno: standa
IP: uživatel17935
 Ano,na lamelY s ferodem převoďák viz níže,klidně PP80 ,ale na lameli s korkem stačý řepkovej stolňý olej...na lameli s ferodem slunečňycovej na smažeňý
Datum: 12. března 2015 20:28
 standa: no jo, ale ten je vhodný spíš na lamely s korkem, na ferodo by bylo lepší použít olivovej extra panenskej, ne?
Datum: 12. března 2015 20:20
Jméno: standa
IP: uživatel17935
 Na lameli jeďyně slunečňycovej , tak přesně !!
Datum: 12. března 2015 20:15
Datum: 12. března 2015 20:13
 do seriáku můžeš dát v pohodě PP80, já teda dávám 80W90 minerál a do lepších motorů 75W90 GL-4 full-syntetic
Datum: 12. března 2015 10:48
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Já tam mám klasický PP 80 a spojka neklouže ani nelepí.
Datum: 12. března 2015 6:30
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 já přesně nevím kolik. ale mám motor bez uprav s 5. vybrusem. měl by točit kolem těch 6500
Datum: 11. března 2015 21:49
Jméno: pepa
IP: uživatel17933
 Taky bych se primluvil aby byl urcen pro mokrou spojku jinak ti to tu spojku zalepi jak hovad...
Datum: 11. března 2015 20:58
 Kolik ti motor točí?
Datum: 11. března 2015 18:21
Jméno: Jawa 350
IP: uživatel14748
 Dobrý den koupil jsem si Jawu 350 639. Tak jestli byste mi poradili jaký olej mam nalít do benzínu a v jakem poměru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2015 16:27
 1:50 je akorát, i 1:60 se dá, válce to umaže, ale už může být problém s mazáním středových ložisek. Co se olejů týče, ať má alespoň API-TC, vyvaruj se olejům určeným výhradně pro zahradní technku
Datum: 10. března 2015 16:27
Jméno: pepa
IP: uživatel17923
 Vyrobce jawa doporucuje mogul tsf v trochu vrazebnem pomeru 1:50...takze neni o cem dyskutovat pokut to uz mas po zabehu
Datum: 06. března 2015 19:35
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Ahoj, stáhni si příručku k motocyklu  dobrá rada ......
Datum: 06. března 2015 19:28
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 celou dobu, co jsem měl tento motor jsem jezdil mogul ts, nebo tsf v poměru 1:50. zkoušel jsem i 1:60, ale tam už musíš být velmi pečlivý v odměřování (o pár kapek míň a máš tam 1:70.....) a bylo to v pohodě. ale na 1:50 jsem naprosto bez problémů najel 33000 km bez poruchy a bez opravy. důležité je nastavit dostatečně bohatou směs na volnoběhu.
Datum: 06. března 2015 18:05
 Ahoj, mám Jawettu po GO. Motor ve volonoběhu krásně šlape a chytá bez problémů. Problém mám s výkonem. Když zařadím dvojku, má strasně melej výkon a dusí se. Nevím, čím by to mohlo být. Napadá mě plováková komora, nebo špatné spalování. Jako olej používám M2T v poměru 1:25. Je ale zvláštní, že po ujetí asi 12 km byla nová svíčka (Brisk N15C) plná karbonu. Předem díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2015 23:44
 Stejný problém jsem řešil jak na mém stadionu, tak na otcově nedávno zakoupené jawetě. Moc oleje v benzínu(viz karbon na svíčce, pokud jsi z toho neudělal motor na převodový olej provalením simerinku na klice  ). Od dob socialismu se asi oleje trochu změnily. Když mažu 1:25(nebo podle výrobce těch bláznivých 1:20(viz jawa 175/356)) mám přesně ten samý případ, ale s 1:33 není problém(na stadionu takhle jezdím už od šesti let, a nejsem si vědom, že by to motoru nějak vadilo(v klice mám nahoře klasický pouzdro, každodenní provoz ve stylu sebevrah již 16 let  ), do chorvatska to dojelo v pohodě, nazpátek taky a stále jede jako šílenej(kromě začínajícího cinkotu pístního čepu, ale vzhledem k nájezdu to považuju za standard))
Datum: 08. března 2015 23:44
Jméno: lk
IP: uživatel17673
 takže je to standartka s 12mm? a jaká je hodnota té trysky? filtr je s původním trychtýřkem a drátěným sítkem? v jaké poloze je jehla? Válec je po výbrusu? Předstih je správně nastavenej? Vejfuk je vyčištěnej?!
Datum: 24. února 2015 14:49
Jméno: jawetta
IP: uživatel17890
 Karburátor je tam původní Jikov 2912 N-11 a tryska taky
Datum: 23. února 2015 15:57
Jméno: lk
IP: uživatel17673
 může bejt moc bohatá směs... odladit směs na jawettě je totiž celkem písemka, taky mě to chvíli trápilo... co tam máš za karburátor, filtr a trysku?
Datum: 23. února 2015 15:54
Jméno: Michal
IP: uživatel17384
 Dobrý den. Nevíte někdo jak zkontrolovat zda se mi maže malotraktor tz4k14? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2015 19:58
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Sání do čerpadla je vpoho? může být porušen přívod do toho čerpadla od sítka nebo nevim jak to tam je udělaný. Jsou to jenom poznatky z jiných motorů
Datum: 18. února 2015 19:58
 redukční ventil?
Datum: 17. února 2015 13:06
Jméno: michal
IP: uživatel17384
 Nevíte náhodou jak se može pokazit čerpadlo na olej,když se tam nedá nic moc pokazit a nečerpá olej.
Datum: 14. února 2015 15:38
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Nejspíše to je na go. může být čerpadlo v háji,ale spíše vymačkané (šály) těsnění na klikovce,prostě někde ten olej uniká než doteče nejvejš. Jedině rozdělat -kdo to zná
Datum: 10. února 2015 20:21
Jméno: Michal
IP: uživatel17384
 Akdyž mi to nemaže čím by to mohlo byt.
Datum: 10. února 2015 19:55
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Jak psal první kolega když to vytéka nahoře u ventilů tak to k pístům dotlačí také. Nevím jak by se to nechalo zkontrolovat protože to setřou stírací kroužky
Datum: 10. února 2015 19:52
Jméno: michal
IP: uživatel17384
 Já jsem myslel jestli nevíte někdo jak zkontrolovat zda se maže píst.
Datum: 10. února 2015 18:40
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Tak jsem to špatně pochopil omlouvám se. A naftový dvoutakt jsem také neviděl. To má ztrátové mazaní?
Datum: 10. února 2015 18:02
Jméno: rosi48
IP: uživatel17781
 jirko asi jsi nikdy neviděl tz4k14,to je totiž naftovej dvoutakt.../a podle čeho soudíš že se nemaže?jestli je tam dost oleje ve skříni tak by neměl být problém
Datum: 10. února 2015 10:20
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Tak jestli to je 2t tak to maže olej co leješ do benzínu. Nevím co by tam bylo za jiný problém
Datum: 09. února 2015 20:09
Jméno: Michal
IP: uživatel17384
 Já mám ale 2T TKačko.
Datum: 09. února 2015 15:48
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 sundáš víko na hlavě pro ventily a pri nastartovaném motoru z vahadel musí jit olej......pak máš možnost vytočit tlakové čidlo a dát tam manometr a vidíš kolik tlačí.............
Datum: 09. února 2015 8:37
 Zdar draci, potřebuju poradit jakej olej do předních vidlic na čz 175/477. předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2015 22:05
Jméno: Ringo
IP: uživatel17803
 Dej tlumičový,patří tam..
Datum: 22. ledna 2015 22:05
 Díky, projel sem motorkáře atd ale zrovna o 477 sem nenašel nic a do kejvaček taky říkal každej něco jinýho
Datum: 14. ledna 2015 17:31
 Pořád dokola, stačí hledat... na jawamanii zrovna týdnem, pokud si chceš pročíst delší teorii. Stručně v praxi, tlumičový a motorový v poměru 1:1, 120 ccm do každé vidle.
Datum: 13. ledna 2015 22:22
Jméno: pepa
IP: uživatel17763
 Pro zajimavost uvedu ze do kejvy provozovanou v tropech vyrobce doporucoval vyrobce smes tlumicaku a motoraku bez jakehokoli oznaceni...proste dej tlumicak a hotovo
Datum: 13. ledna 2015 21:58
Jméno: pepa
IP: uživatel17763
 A cemu nerozumis ..hustoty oleju jsou jasne nejhustsi jsou laidsky prevodove motorove a nejridsi tlumicove...pokut znacku valvoline..je supr a odskousena z mtx
Datum: 13. ledna 2015 21:55
 Díky moc za radu chtěl sem tam dat fritovací
Datum: 13. ledna 2015 15:42
Jméno: pepa
IP: uživatel17763
 Tlumicovi
Datum: 13. ledna 2015 10:46
Jméno: Patrik
IP: uživatel17771
 Ahoj,když jsem skládal motor a dával nova ložiska,tak si nejsem jist jestli jsem na klikovce jedno namazal.Vím že pravé určitě i obě gufera ale nejsem si jist jestli jsem to jedno primazl.Nové byli mastné .A tak se chci zeptat jestli to bohatší smes oleje zvládne namazat ? Mam mít obavy o to a nebo si to směs uz bude mazat ? Děkuji moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2015 8:55
Jméno: Patrik
IP: uživatel17774
 Díkes
Datum: 13. ledna 2015 8:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 neřešit, pro klid v duši to můžeš před startem trochu "uchcat", ale stejně to nemá význam... hned po nastartování to ložiska stejně vypláchne...
Datum: 12. ledna 2015 20:17
Jméno: Patrik
IP: uživatel17771
 Čauky,když dam nové ložiska na kliku,nemusím je mazat že ? Děkuji...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2015 15:35
Jméno: Patrik
IP: uživatel17771
 Nejsem si jist jestli jsem ložisko namazal když jsem dával gufera ale gufera mazana byli
Datum: 12. ledna 2015 15:35
Jméno: Patrik
IP: uživatel17771
 Právě že motor už je složen a vím že jedno ložisko na klice jsem namazal ale druhé ne.Vim ze byli nové mastné ale nevim jestli se tím mam nějak zaobírat...
Datum: 12. ledna 2015 15:28
 Zdravím. Doporučuji při skládání buď špetku vazelíny nebo pár kapek motorového oleje do každého ložiska.
Datum: 12. ledna 2015 15:11
Jméno: honza
IP: uživatel10988
 Zdravím mám problém s krosovou cz 125, motor mi bere převodový olej,na volnobeh se zvyšuje volnobeh. Motor jsem před zimou rozebral zabrousil kartery, dal jsem ho červený tmel,2 brite gufero a stejné mi motor bere olej. Nemáte s tím malou zkusenost , zda li by nemohl bejt prasklejl karter a jak by se to dalo z jistit. Děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2014 21:26
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 zkus este prohlednout kartery klikoveho prostoru jestli nekde neni nejaka prasklina ci co..
Datum: 30. prosince 2014 21:26
Jméno: Rudy
IP: uživatel17738
 Zdar. Jakej máte názor na mazání do benzínu na 250/559 ke speciálu Castrolem POWER 1 racing 2T? Pojedete to líp, když je to plná syntetika? Jak to bude s poměrem když se u castrolu uvádí 1:50?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2014 20:37
Jméno: standa
IP: uživatel15647
 Když jsem před řadou let začal dělat motory,vyškraboval jsem desítky let staré vrstvy karbonu a utvrdil jsem se v tom,že m2t už nikdy. Ale jak šli roky,člověk se přiučil. Není zlato vše co se třpytí. Syntetika je sice kvalitní olej,ale nesmí se zapomínat na koncepci motoru. Když je to postavený postaru a mělo se to mazat minerálem,tak tam nebudu lejt syntézu,motoru to nepomuže,jen to peněženku vyjde dráž... někdy to navíc muže udělat neplechu... když je možnost,kupuju lepší minerály za lepší ceny,když to nejde,tak prostě vemu olej co mam do pily a zahradní techniky (minerál)a nebo na pumpě koupim půllitru či litr M2T (raději API TC)... do péráka to leju už dlouho,do pařeza taky a co jsem fichtla předělal na 60ccm "seriovku" s obyč dvoukroužkovym pístem,tak to leju i do fichtla,co točí 7500 ot/min a taky dobrý... navíc v oleji nehledej kámo výkon ... olej je tam proto aby mazal ... a tyhle mašiny se neptaj jestli byl olej za 80,- nebo 360,- ale ptaj se,jestli ho je dost...
Datum: 28. prosince 2014 20:37
Jméno: klikař
IP: uživatel14954
 mazací poměr se řídí nařízením výrobce agregátu a ne výrobcem slizu!!!!!! syntetický olej sice existuje, ale tahle srágorka to určitě není i když to je na flašce napsaný. všechno mažu lacinou minerálkou a nic nezadírám. a že by mi to nejelo dobře si nemyslim.
Datum: 28. prosince 2014 9:24
Jméno: jiří-cz
IP: uživatel15512
 Co furt serete do těchto motorů plnou syntetiku to už je na palicu. Chcete říct, že to líp maže? Když tam jsou pouzdra tak syntetika to nepromaže!!!!!! Potom nové oleje rozpouští usazeniny a ty působí jako šmirglpapír a ničí motor. musel bys tam dat filtr. Olej Divinol Classic vysoce kvalitní motorový a převodový olej je vyroben pro motory 60. do. 80 let min. století. Divinol Speedy je pro motorové, převodové a nápravové oleje pro veterány.
adresa APM Automotive s.r.o. Nádražní 104, Kdyně, http://www.apm.cz webschop webcat.apm.cz je to sice do aut. 25pět prodejních míst v republice. neni to reklama já snima nemám nic společnýho, pouze jsem to našel. Když tam budeš dávat M2T nic nezkazíš. aspoň občas. Čau
Datum: 28. prosince 2014 9:17
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 Hazeni perel svinim. Navic je vrsek ulozen na bronzu, takze i tak potrebuje oleje vic. Za me radeji vic "horsiho" oleje...
Datum: 26. prosince 2014 17:41
Jméno: pepa
IP: uživatel17735
 Pojede to hur protoze to zadres ...lepsim olejem neziskas nic naz ze se ti nebude moror zanaset karbonem...proste mazat vsim co je po ruce ale 1:33 jak predepisuje vyrobce motoru..borci na jawamai ti to vysvetli...
Datum: 26. prosince 2014 12:21
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 čau měl bych trošku hloupější dotaz,  jak je to u mazání 4-taktů? např u jawa 500 ohc jsem si všim že vede mezi žebra válce nějaká hadička s olejem. a nebo jak se maže např motor ze škody? (105,120,...) díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 19:27
Jméno: Jirka AJS
IP: uživatel17754
 Maze se jen vnitřek,aby olej nešel nad píst a nespaloval se tam maji pisty stiraci krouzky které ten olej setrou zpátky do vany. Kdyby tam nebyly nebo byly poškozené nebo optrebovane tak bude motor modré kouřit a bude ubývat olej. Takzvané to bude zrát olej.
Datum: 09. ledna 2015 19:27
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 takže se tam maže pouze spodek kde je vana? (myslím pod pístem) nebo i tam kde se spaluje atd..
Datum: 05. ledna 2015 20:08
Jméno: Jirka AJS
IP: uživatel17754
 Pokud te zajímá pouze jak se maze válec,potom je to mlhovinou od odstriku,jak se točí klikový hřídel. Olej vytékající z ojnicnich ložisek se rozstrikuje a tím se vytváří mlhovina a ta maze vše co je uvnitř bloku,tedy válce,pístní cepy,pokud je v bloku tak i vackovou hřídel.Stačí takhle vysvětlit? Pokud by jsi chtěl ještě něco vědět tak napis.
Datum: 04. ledna 2015 19:57
Jméno: jiři-cz
IP: uživatel15512
 Čau, my jsme měli Jawu 350 SV 1936 a ta měla rozpůlenou nádrž. Do jedné půlky benzín do druhé olej. Plus olejový filtr. Vyměnil jsem ji za Jawu 350/640 protože bych předělání do původního stavu nezvládl finančně a tak ať dělá radost nynějšímu majiteli. Stejně má s tím problémy. Jsem s ním ve styku. My jsme u ní měli sajdu. Byla předělaná a tak originální díly chybí.
Datum: 28. prosince 2014 9:30
Jméno: combust
IP: uživatel17709
 šmarjá
čerpadlo si saje olej z vany nebo nádrže a tlačí jej tzv. kanálky v bloku motoru a některých dalších dílech (kliková hřídel, hlava, vačky atd.) na příslušná místa (kluzná ložiska). Pomocí trysek jsou pak tímto tlakovým olejem ostřikována i další místa (např. píst, válec, rozvodový řetěz nebo převodovka u motocyklů). Někdy je ten tlakovej rozvod využitej i pro další funkce (např. napínání rozvodovýho řetězu).
1)napiš http://www.google.com
2) do vyhledávání napiš "mazání motoru"
3) klini na obrázky
4) styď se za svou lenost
Datum: 09. prosince 2014 17:05
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 jo to vím že u motorů škoda atd to má vanu a olejové čerpadlo ale mě zajímá kam ten olej pak putuje aby se to ve válci mazalo jinak díky
Datum: 09. prosince 2014 13:15
Jméno: pepa
IP: uživatel17707
 Proste u 4 taktu musi mit motor samostatny okruh mazani hnany cerpadlem a u osobnich aut si vyrobci ulechcili zivot a udelali misto nadrze vydute dno motoru alias vanu ze ktere cerpadlo saje..u drobecka 500 ohc uz v ramu na vanu neni misto proto sla nadr pod sedlo a cerpadlo saje prez hadice
Datum: 09. prosince 2014 2:10
Jméno: jirka23
IP: uživatel1434
 Zdravím, mám dotaz, měním pouzdra v předních tlumičích na kejvačce 250ce a na netu nabízeji uplně jiná spodní pouzdra než jsou originální,http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pouzdro_pr_vidlce_jawa.html origo jsou z bronzu a delší
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2014 23:00
Jméno: lk
IP: uživatel17673
 je to inovace... buď si koupíš tyhle dostupný, nebo potrápíš nějakýho soustružníka a necháš si je vytočit...
Datum: 19. listopadu 2014 23:00
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, jaký olej do motoru je do pionýra nejlepší? Syntetika, polosyntetika nebo minerál? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2014 12:44
 Jenom draci a rebelové jako Jakub Muller ,já a jiní jezdí na nejkvalitnější polosyntetický olej do motorových pil STIHL který se ředí 1:50 a skoro nedýmí
Datum: 09. listopadu 2014 12:44
Jméno: standa
IP: uživatel17619
 Do motoru (převodovky) patří olej převodový,minerální,PP80,PP90 a podobně... Do benzínu minerální dvoutaktní olej.
Datum: 08. října 2014 17:24
 Zdar. Kvalitní minerál.
Datum: 08. října 2014 16:36
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec co všechno se musí udělat se starou sářečkou která dlouho nejela aby zase fungovala ? slišel jsem že v tej svářečce má byt někde neco v oleji. je tam jen tlačíko vipnou a zapnout žadne kolečko na štelování jak se taková svářečka šteluje díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2014 20:01
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 a jak ho asi separuje když ta svářečka žádnou pracovní zem nemá? martin to píše správně, původní zem připojit na PE..
Datum: 08. října 2014 20:01
Jméno: sumař
IP: uživatel14454
 Marťas musí zapojit vše pokud máš chránič tak kup zástrčku 5kolík a separuj modrej se žlutozeleným když nemáš chránič kup 4 kolík a spoj zemění a střední vodič
Datum: 02. října 2014 19:04
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 ještě dodatek: máš-li doma soustavu TN-S a použitý chránič, vynech ze zapojení nulák - to je ten modrý s označením N a zapoj jen PE - žluto zelený. hm, raději to tak udělej rovnou.
Datum: 02. října 2014 8:17
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 to je normální 4-kolík bakelit, vem novou klasiku, bakelit sundej a fáze napoj na fáze, zem a nulák propoj dohromady. ze starého kabelu vedou 3 fáze a sdružená zem-nulák, kterou napojíš na ty dva kolíky co nejsou fáze.
Datum: 01. října 2014 18:17
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
http://1url.cz/M4Rz tady je odkaz na orazek z netu takovou má koncovku ta svářečka něaká redukce na 5 kolík asi nebude možná
Datum: 01. října 2014 17:34
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kespr! Ten 3 kolík vyfoť taky! Toš tak.
Datum: 01. října 2014 16:06
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 ok mám to u sousedky jak se tam dostanu tak vyfotím a stejně mám ještě jeden problém doma mám zásuvku na 5 kolík a tam je 3 kolík
Datum: 01. října 2014 15:37
Jméno: standa
IP: uživatel17605
 Třeba maj nějakou starou Triodinu. Známej to měl a bylo to jak almara. Když ji pwk dali do šrotu,tak si za tu měd koupil simsona
Datum: 01. října 2014 6:08
 V oleji bývají též transformátory...to se ale týká spíše větších zařízení.
Datum: 01. října 2014 4:53
Jméno: Pichacka
IP: uživatel17414
 V oleji sou stary kompresory... kvuli chlazeni? radsi nahod foto je to nejaky divny
Datum: 30. září 2014 19:27
 Zdar, v oleji tam nebude nic. Jestli dlouho neběhala, tak bych akorát sundal dekl a vyfoukal jí kompresorem plus kontrola elektroinstalace. Jestli nemá štelování, tak jede furt naplno...
Datum: 30. září 2014 15:11
 Ahoj draci, uvažuji o montáži oilmasteru na jawu 638. Řeším umístění nádržky na olej. Nikde jsem nesehnal žádnou originální nádržku. Proto jse přemýšlel kam nějakou nejlépe umístit. Napadlo mě nechat na zakázku vyrobit plastovou nádržku, která by se zasunula do levé kapsy motocyklu, která je určená pro cajk. Jediná podmínka montáže by bylo dole provrtat kastlík na hadičku k oilmasteru. Myslíte že by o ně byl zájem? Jelikož mi na zakázku nevyrobí jednu tak mě zajímá váš názor. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2014 20:16
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
 Mohl by sis jí nechat vyrobit třeba z plechu dobře jí zavařit a sváry pocínovat.
Datum: 23. září 2014 20:16
Jméno: Olej
IP: uživatel12679
 Zdravím, můžu dát do pionýra Mogul Trans 80W 90? Jaká je to specifikace? Nebude to škodit bronzovým futrům v převodovce, vím že nějaká rozpouští bronz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2014 16:58
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 GL4 je OK
Datum: 24. září 2014 16:58
Jméno: Olej
IP: uživatel12679
 A GL4 teda nic v pionýru neudělá?
Datum: 23. září 2014 19:21
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 nezáleží jestli je to 80w90, ale na tom jestli je to GL4 nebo GL5, protože GL5 ti futra rozpustí a 80W90 se dělá v obou verzích
Datum: 22. září 2014 20:00
Jméno: pepa
IP: uživatel17584
 Nic se nestane mam ho v mustangu 5 let a chodi
Datum: 22. září 2014 12:19
Jméno: Kolektor
IP: uživatel17590
 zdar. jak je to s životností motorového oleje ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2014 20:13
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 u dvoutaktu má olej životnost do té doby než proletí výfukem
Datum: 22. září 2014 20:13
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, přešel jsem z oleje mogul ts na tsf což je polosyntetika, ale v převodovce mam pp80 se specifikací API GL-4 nejspíš to bude minerál, vadí tedy něčemu že mám v motoru polosyntetiku a v převodovce minerál? Mám do převodovky taky kdyžtak dát minerál? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2014 12:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a čemu by to jako mělo vadit, když směs a náplň v převodovce vůbec nepřijdou do styku?? někdy stačí zamyslet se...
Datum: 22. září 2014 12:09
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 je to jedno
Datum: 16. září 2014 7:17
Jméno: Kolektor
IP: uživatel16953
 Chci koupit Mogul TSF a rovnou 10 litrů akorát mám strach že to nevyjezdím... takže jaký poměr by jste mi poradili do ČZ 477 a Kývačky 356 ? doted jsem jezdil na Castrol M2T Garden, v poměru číza 1:40 a kývačka 1:33.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2014 18:07
Jméno: pepa
IP: uživatel17584
 Ktomu mnostvi za dva roky bych to vijezdil jak nic ...
Datum: 17. září 2014 18:07
 Zdar. Poměr zachovej i nadále.
Datum: 12. září 2014 17:52
|



|