|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Domos
IP: uživatel17297
 Zdar draci, můžu nalejt do převodovky u stadiona S-11 klasický PP80 nebo 90 převodový olej ?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2014 22:07
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 ano
Datum: 07. srpna 2014 22:07
Jméno: cendac
IP: uživatel17453
 Čau chlapi máte někdo zkušenost s olejem CINOL GARDEN/MOTO 2TC?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2016 15:43
Jméno: Lukáš
IP: uživatel18814
 Ahoj, jezdím na něj cca 2 roky a bez broblémů, myslim že ideální olej, takový lepší M2T.
Datum: 25. srpna 2016 15:43
 Dobrý den potřebuji pomoc jakej? a kolik ? mám dát voleje do předních lumičů u ČZ 125/476 Děkuji za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2014 19:54
 Zdar draci, jaký převodový olej mám dát do babetty 210? A jaký poměr oleje mám míchat do benzínu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2014 9:45
Jméno: martin
IP: uživatel17450
 raději 1 ku 40
Datum: 28. července 2014 9:45
Jméno: pepa
IP: uživatel17445
 Do prevodovky patri motorak m6 a a pomer do. Bena je 1 ku 4
Datum: 27. července 2014 6:34
Jméno: mustang1971
IP: uživatel17277
 Čau,mám menší problém s Babettkou 210.Občas se stane že se protočí volnoběžka naprázdno a motor jede jen na volnoběh.Chvilku počkám pak se chytne a jedu.Dělá to vesměs jen zastudena.Vyměnil jsem olej a použil jsem pp90-hustější.Nebylo by lepší tam dát pp80-řidší?Protože když je ten olej studený-hustý tak to zlobí a když se ohřeje tak zřídne a funguje to v pohodě.Díky za nápady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2014 9:37
Jméno: mustang1971
IP: uživatel17277
 Pockej,myslis jako do převodovky?  Motorovej olej?
No podívám se do dilenský příručky ale to se mi nějak nezdá..mám tady tu pp80 která je viskozitou podobná motorovému.
Datum: 24. července 2014 9:37
Jméno: pepa
IP: uživatel17435
 Davas tam moc hustej do babety patri motorak ja leju. Castrol garden 4 t
Datum: 23. července 2014 23:51
Jméno: Nesqvik
IP: uživatel17415
 Ahoj draci.. Máte nějaké zkušenosti s repasí respektive spíše s výměnou těch převlečných matic? Tlumiče začli tlouct a blilo to olei vrchem.. Od kolecka jsem zjistil že by to mohli být ty matice.. Tak jestli s tím někdo nemáte zkušenost, třeba na co si dát pozor atd.. A jestli tam nejsou ještě nějaký filce. Jedná se o motocykl Jawa 350/354(04) (1958) Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2014 21:26
 Zdar draci.. Nalil jsem do Jawy 350/354 do předních šavlí tlumičovej olej a jel sem se projet.. Ale olej začal při protlumení vytékat z pod těch červenejch krytů tlumičů.. Ze spoda jsem to měl pěkně utěsněný .. koupim si tam ještě ty těsněníčka.. ale nechápu proč to začlo chcát z pod těch krytů .. ono je tam taky nějaké těsnění? Nebo jak to tam je? .. Díky moc draci!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2014 21:27
Jméno: Nesqvik
IP: uživatel17415
 Díky moc
Datum: 22. července 2014 21:27
 Zdar. Jsou tam ty těsnící převlečné matice, asi budou v háji.
Datum: 20. července 2014 21:15
Jméno: bery99
IP: uživatel17211
 zdar draci jakej olej použít na namazání předních teleskopů? diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2014 17:48
Jméno: bery99
IP: uživatel17211
 ok dik
Datum: 20. července 2014 17:48
 Zdar. Jestli se bavíme o fichtlovi, tak to namaž vazelínou, třeba grafitovou.
Datum: 20. července 2014 17:44
Jméno: lukin97
IP: uživatel17211
 zdar draci, můžu mazat převodovku fichtla olejem Mogul Trans 80W-90H (1 l)rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2014 12:25
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 samozřejmě
Datum: 06. července 2014 12:25
Jméno: lukas1997
IP: uživatel17211
 Zdar draci, mám dotaz, poprvé skládám motor a vše je plně vyluxované a čisté, když ho skládám, mám ho něčím mazat? (co a čím mazat ...)
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2014 19:51
Jméno: lukas1997
IP: uživatel17211
 ok, díky
Datum: 04. července 2014 19:51
Jméno: Tom
IP: uživatel16719
 Já bych to mazání při skládání tolik neprožíval. Lamely namoč přez noc do oleje, potom motor slož nalej tam převodovej olej a truchu motor protřepej - výsledek bude stejnej a nebudeš zasranej jako jetel. Taky nevim proč by se měla matlat vazelína na gufera, když se ta vazelína po zahřátí motoru stejně rozteče.
Datum: 02. července 2014 18:18
Jméno: lukas1997
IP: uživatel17211
 ok, děkuji za odpověď
Datum: 30. června 2014 23:45
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Když ho skládáš tak nejprv namazat ložiska na kterých bude klikovka motorovým olejem,potom namazat převodovkové ložiska převodovým olejem a namazat i startovací hřídel a převodové kolečka. Nakonec namazat gufera vazelínou,namazat spojkové lamely čistým štětcem a převodovým olejem, namazat taky řetázek, potom píst,válec,kroužky,čep a to je všechno.
Datum: 30. června 2014 23:15
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Zdarec. Je lepšie liať do 175/477 so zapojeným čerpadlom , M2T alebo Mogul TS ? Aké máte skúsenosti s tým Mogul om ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2014 14:04
 je to jedno.. hlavně aby to bylo řídké... hustý olej to pobere špatně..
Datum: 29. června 2014 14:04
Jméno: dotaz
IP: uživatel16049
 Muzu michat do benzinu m6AD mogul sae 40? pincek
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2014 9:03
Jméno: pepa
IP: uživatel17358
 zmam pána co jezdí na letite zasoby motraku v 21 pio a je pravda že přiznavá že luf čistí 1 za sezonu ....jinak pokud ti prostě doma zbyl odjel bych ho ....byt je to už překonane řešení
Datum: 29. června 2014 9:03
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 nelilo se tam M6AD ale M6A , já jsem asi jednu sezonu jezdil na M7ADSIII a přišlo mi to lepší jak M2T
Datum: 23. června 2014 23:14
 Ok aby jsem to uvedl na pravou míru, ano ve své době se M6AD používalo i do dvoutaktů, nic méně prioritně je to olej do 4T, což sebou nese spostu zbytečných problémů (zapečený kroužky, zanešená svíčka, blbě napmazané horní pouzdro ojnice) prostě je to podstatně rychlejší cesta ke generálce
Datum: 23. června 2014 16:54
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Jo můžeš, tenkrát nic jinýho nebylo a konstruktéři s tímto olejem počítali. Ale proč bys to v dnešní době dělal? I to M2T co tam patří je levnější.  Spíš v tom vidím provokaci a pokus rozpoutat "flame" na pokecu ...
Datum: 23. června 2014 15:25
 M6AD je olej do 4T benzínových a naftových motorů ne do 2T
Datum: 23. června 2014 14:47
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
Posl.aktualizace: 13. června 2014 17:42
Jméno: jkl
IP: uživatel17314
 To je klasika - kámoška měřící přes 180cm a jsme taky sedlý na dorazu. Holt je to pro jednoho nebo pro dva lehký.
Datum: 13. června 2014 17:42
Jméno: Ruda
IP: uživatel16806
 On to blbe pochopil a myslel +130kg jeste spolujezdec... Ne 130kg celkem jak asi bylo mysleno. K tlumicum - jsou nadoraz ty tlumice anebo jen sedi kolo v blatniku? Pokud sedi kolo tak nejsou mekky ale kratky. Ja mam tlumice origo a taky kdyz si prisedne holka propadnou se uz skoro nadoraz. Kolo o blatnik nedre ale uz dost drncaj. Takze bych to videl jako normalni asi. A do kopce to taky sotva jede...
Datum: 12. června 2014 22:28
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Jezdili jsme na mustangu ve dvou (2x 80 kg) a jezdil normálně. Takže 130 ještě není tak moc.
Datum: 12. června 2014 21:52
Jméno: pepa
IP: uživatel17312
 a 13?0 kilo je na fichla docela raketa na že to nepojede ale ikdyš dáš jine tlumiče porat tomas přetíženi ....tzn bude se to kroutit jako svina protže tvrde perování vše přenese na ram který je 50 LET STARÝ.... proste 50 takove ježdení snese jen krátkodobě
Datum: 12. června 2014 20:07
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 musíš použít jiné - tvrdší pružiny, nebo je nastavit, olej tento problém neřeší - hustší olej = větší útlum a ne větší nosnost
Datum: 12. června 2014 8:05
Jméno: Dominik Pavlík
IP: uživatel17297
 Čaute draci, rád bych se zeptal jestli někdo nevíte kolik se vejde oleje do převodovky Jawa 23 a jaký dáváte? PS: jen tak pro zajímavost
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2014 19:26
Jméno: Olaf
IP: uživatel14898
 Já dával Mogul SAE - 80W a nemám problém. Vejde se ho tam 0,4 - 0,5 l
Datum: 09. června 2014 19:26
 Zdar. Cca 0,5l. Klasický PP80 nebo 90 je vhodný.
Datum: 09. června 2014 16:17
Jméno: pepa
IP: uživatel13885
 Zdar, mám dotaz ohledně ČZ 125/476.1 (verze s olejovým čerpadlem). De o to, že mi chybí to čerpadlo a nevím jestli tam mohu dát ze 175. čerpadlo na 125 se dá sehnat obtížně, ale to na 175 o dost lépe. Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2014 11:42
Jméno: pepa
IP: uživatel17268
 ju ze 175 tolik by vadit nemlo ono to stejne davalo kolik od po meru 1ku 100 do 1 ku 20 ..... ale jen da praci ten okruh vychyta musí nekam chytnout petku a nadrž ešto odjet s namixovaným benem zatim co ti čerpadlo bude sat z nadržky do petky abys mohl změřit zdati čerpadlo dává rozumnej poměr oleje nejni zavzdušnene atd
Datum: 03. června 2014 11:42
 jenom bude trošku víc přimazávat,nepatrně, ničemu to vadit nebude, obráceně by to bylo asi horší. Ale jinak se to dá na tom čerpadle seřídit množstvím a tloušťkou takových podložek, který určujou délku zdvihu pístu olejového čerpadla, dá se to dohledat na internetu
Datum: 03. června 2014 1:22
 jo mužeš.. ničemu to nevadí. ono čerpadlo je uplně stejné.. je jen jiná kladka ale ze 175 na 125 klidně
Datum: 02. června 2014 20:45
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Poradil by mi někdo kde mám hledat problém proč mi nesvítí světla a ani netroubí ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2014 13:50
 To bude bohatostí směsi..
Datum: 01. června 2014 13:50
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17262
 Dráty, cívka, žárovky, přepínač.
Datum: 01. června 2014 13:00
 Zdar draci mám dotaz na ty co se pohybují delší dobu v ladění motorů. Četl sem forum na motorkářích o olejích do 2t. Někteří nadavají na M2T někteří si ho zase vychvalují. Tak jak to vlastně je ? Děda dává M2T do motorovky křovináku a nepříde mi že by to tomu motoru ublížilo. Takže kde je pravda ? Lepší draší nebo stači M2T např pro čz 477.rnDíky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2014 19:26
 Mě M2T bohatě stačí do mý jawy21 a jezdí sice mi kamarád říkal že málo maže ale já jsem sním spokojený.
Datum: 14. července 2014 19:26
 Michale špatně čteš, já nemám olej s ricinem, ale ricin do směsi přidávám sám. Jinak kvůli vůni ti opravdu není
Datum: 14. května 2014 6:15
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 Marquee co mas za olej s ricinem je pravda ze to po tom hezky voni?
Datum: 13. května 2014 22:35
Jméno: Standa
IP: uživatel17184
 Hele M2T s API TC bohatě stačí do všeho českýho,ta norma API TC posunula m2t úplně někam jinam... leju to do všeho co mam doma a je mi to putna ... co jsem měl motory po GO a po repasích tak sem jezdil oleje polosyntetický i pak lepší minerály jako třeba Motul 100,TSF (tenkrát to byl ještě minerál) a do upravenýho fichtla jsem pral Motul 700,ale teď jednotně tankuju do 20L kanystru,naředim asi 1:35(no jak mi ujede ruka) s tim lepšim m2t a leju to do péráka,do pařeza,do fichtla a někdy i do motorovky... zatim jsem neraf ani lehce upravenýho pio co točí k 8000 ot/min ... ale M2T s API TB či TA bych nenalil do ničeho,to je sračka všech sraček... ono stejnak jsou to recykláty sraček,ikdyž fa Mogul se dnes snaží ty oleje dostat někam jinam než kde byly a tvrdí,že jsou to už kvalitní oleje,vylepšený technologie a bla bla .... takže těžko říct ... pokud nelžou ,tak rozdíl mezi dnešním M2T s API TC a třeba nějakým minerálním Castrolem je barva a cena  Tak si udělej obrázek jakej chceš.... důležitý je,dávat do benzínu dvoutaktní olej v dostatečnym poměru.... tě pic
Datum: 13. května 2014 10:09
 Tak že v původních strojích mažu TSF a nový nebo upravený motory plnou Syntetikou s příměsí 3-5% ricinu
Datum: 13. května 2014 6:36
 Hele asi tak TSF je dobrá volba, prostě zlatej střed. Plnou syntetiku bych do toho nelil pokud to nemáš po GO. Dost se stává že po použití plný syntetiky se rozpustí staré karbonové usazeniny a prostě to zadřeš na klice, TSF ty srágory rozpouští taky, ale pěkně pomalu. Časem to motor krásně vyčistí. A cena je víc než příznivá.
Datum: 13. května 2014 6:33
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 ani mi tak nejde o to jak to maže , protože ve většině strojích mám stejně motory před smrtí , ale o to že z M2T jsou všude kolem výfuku sračky,vejfuk na babetě tetka prošťouchávala každej tejden když nemohla dojet domů,byl ucpanej hroudou z karbonu od M2T.Dám olej kterej je asi o 50,- dražší (stejně ten litr mám na půl roku) a dál to neřeším a nemusím čistit výfuk
Datum: 12. května 2014 21:58
 No M2t do těhlech stroju stačí bohatě si myslím taky jsou na tohle stavěný  ale jestly si koupíš o 4pětky dražší olej tak třeba budeš mít lepší pocit
Datum: 12. května 2014 21:47
 Dlouho jsem jezdil na mogul TSF, teď jezdim na nějakej červenej Castrol minerální. Bohužel doby, kdy jsem na dvoutaktu dával přes 10 000km za sezonu už jsou asi pryč, takže nemam přesný přehled, co přesně teď frčí.
Datum: 12. května 2014 20:58
 A jaký minerál ? Já zajíždím píst na 477 M2T 1:40 a po 100 km už de v poho přiměrěnou dobu na plno. Píst sem dával protože někdo předemnou udělal výbrus a dal píst opačně takže asi každý zná následky.
Datum: 12. května 2014 20:49
 Toto téma je zapovězené, ještě nikdy ho nikdo nevyřešil, a ani nikdy nevyřeší. Co člověk, to názor. Motory se řekněme nikomu nepřidírají ani na M2T, ani na plnej synťák. Každýmu to takhle jezdí zaručeně už 50000km bez poruchy. Jedni argumentují, že ty motory byly dělány na M2T, jiní argumentují tím, že dnes existují lepší oleje, tak proč používat M2T. Takže nečekej jednoznačnou odpověď. Na tohle ani jednoznačná odpověď neexistuje. Obě strany mají neprůstřelné argumenty, obě strany se pokud možno na konci debaty pohádají, a pak si stejně každý jezdí na to svoje  A já 477 mažu kvalitnim minerálem v poměru 1:50 a po prdeli......
Datum: 12. května 2014 20:42
 pokud to M2T má specifikaci API TC tak už by to nějak mazat mělo, ale osobně si radši pár desítek korun připlatím za lepší olej... já totiž musím nějak umazat speciála takže jezdím Motul 800 (500,- 1L) a liju do do všeho... třeba jen když si míchám do PETky benzín do ČZ tak dám nějakou polosyntetiku která se mi doma válí z dob kdy jsem se tím snažil mazat speciála a moc jsem nepochodil...
Datum: 12. května 2014 20:22
Jméno: Ondra
IP: uživatel14931
 Zdarec, draci mám dotaz jakým způsobem mám vyměnit olej v předních teleskopech u Jawky 125 Dakar/Dandy ? Mají vypouštěcí šroub a nebo je musím od brejlí odšroubovat a potom ten olej z toho vylít?.. Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2014 6:21
Jméno: Václav
IP: uživatel17190
 Zdarec, teďka jsem kompletně rozdělal vidlice na dandyně 125, myslím že budou totožné s dakarem. dole u osky kola je vypouštěcí šroub. ale tím se povoluje i celá vidlice takže ji můžeš stejně celou rozebrat což doporučuji. Na dně vidlice se totiž nahází ocelový písek(hoblinky), které nevytečou a je potřeba je propláchnout.
Datum: 14. května 2014 6:21
Datum: 08. května 2014 10:50
Jméno: olous
IP: uživatel17157
 Zdar draci! Co davate mezi kartery? Silikon nebo papir? Ja jsem dal silikon a mam problem. 500 km po GO a svicka je furt mokra a cerna jak gumak. S karbecem jsem udelal uz uplne vsechno a nic nepomaha. Porad se to uchlastava. Pod pionyrem je na zemi mala louze, takze typuju ze silikon (samozrejme motorovy tesnici) sel srat a motor si taha olej z prevodovky. Kartery jsem srovnal na skle a vsechno jsem samozrejme dukladne odmastil... mate nejake zkusenosti a poznatky v teto problematice? Diky!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2014 21:09
Jméno: olous
IP: uživatel1893
 tak dobre to dopadlo  kliku jsem daval na repas starou, ale nezdala se mi vydrena, tak snad bude ok. dik za tip. dneska jsem to natocil a uklidnilo me, ze z vyfuku neleti modry dym, ani to nijak po oleji nesmrdelo. takze jsem zacal odznova a rozdelal jsem karbec (tryska 68) znovu vsechno pokontroloval, profoukal ale halvne jsem zjistil, ze nemam jehlu uplne dole, jak jsem si myslel, ale o jedno vys... snizil jsem a vypada to ok. najel jsem na tom cca 10km a svicka zacina cihlovatet... uvidim jaky bude zitra studeny start, ale asi se to povedlo. nejde me do hlavy, jaky vliv ma prizvednuta jehla na volnobeh? silikon tesni ok. byl to plany poplach. olej mi trochu tece kolem startpaky, takze vymenim O-krouzek... moc nevydrzel. menil jsem ho samozrejme pri GO. diky za rady a tipy. mejte se draci!!!
Datum: 06. května 2014 21:09
 Má to svoje výhody i nevýhody. Že je motor z venku oblitý? Kravina, stačí to po zaschnutí odrolit. Že musíš něco drbat při půlení? Taky neřešim, mam odstraňovač těsnění. Pokud máte doma jenom fichtla, tak neni problém si koupit 10 těsněních mezi kartery, nebo pod dekl. Já opravuju co chvíli uplně jiný stroj, a tak nebudu shánět pokaždé jiné těsnění. Navíc na větších mašinách dost často papírové těsnění mezi karterama nebylo, poslední čízy a jawky 350 už byly z fabriky na silikonu, starší na hermetiku. Stadion taky neměl papír mezi karterama. Co jsem dával na silikon, tak nikdy ani nekáplo.
Datum: 06. května 2014 18:16
Jméno: standa
IP: uživatel17158
 No zrovna z tohohle důvodu jsem se naučil zabrousit si kartery a mezi jen mastnej papír...nic se nemusí loupat atd... a když děláš novej prototyp upravenýho motoru tak je to otevřený 2x - 3x za den a potřebuješ zkoušet,ne loupat silikon půl dne,pak vše odmastit atd... otevřu,zahodim papír,vyřešim problém,trochu to utřu,vrazim tam nový těsnění,zaklapnu,utahnu,nahodim primár,hodim těsnění,zaklapnu,utahnu,naleju olej a jedu...
Datum: 06. května 2014 17:51
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 nevidím v tom žádný rozdíl doporučuju papír a po silikonu motor vypadá hnusně a pak když ho chceš půlit tak to pak musíš zdrbávat jak ko****
Datum: 06. května 2014 17:36
Jméno: standa
IP: uživatel17158
 Když nejsem línej ta to papírový těsnění aspoň potřu olejem...jinak to skládam i s papírem na sucho a mezi blokama mi neteklo nikdy... mimojiné...nedával si na repas starou kliku ? Už hodněkrát se stalo, že klika už měla vydřený drážky od gufer a ničí gufera a nová gufera vydrží tak 500km a začne prolínat olej do klikový skříně...
Datum: 06. května 2014 16:47
 Ono to tak tragický neni. Silikon nanášim taky rovnou z tuby, je to uplně normální postup.
Datum: 06. května 2014 16:30
 pokud nemáš nějak hodně omačkaný kartery tak si dáš silikon na prsty, namažeš s nim papírový těsnění a to tam pak dáš, když vidim na internetu ty kluky co to mačkaj z tuby rovnou na motor tak mám pocit že sem v rusku, a pak když to ořezávaj  prasárna kalibru maximálného  a co musí bejt v motoru...
Datum: 06. května 2014 16:23
 Zdar, já dávám tenkou vrstvu silikonu pak papír a zas tenkou vrstvu silikonu, ale klidně stačí i ten papír pokud máš v pohodě kartery
Datum: 06. května 2014 15:27
Jméno: olous
IP: uživatel17157
 Jeste upresnim, ze tento problem zacal az v posledni dobe cca 50-100km zpet. Stejne tak ta olejova skvrna. Jinak ten karbec jsem cistil, profoukaval, kdyz snizim malinko hladinu tak uz to nestiha ve vysokych, jehla dole, vzduch na plno a nedrzi to volnobeh. Chvilku to klape a pak se to uchlasta tak, ze to zdechne.
Datum: 06. května 2014 15:17
 Čau draci,nevěděl by taky někdo jaký mám dát poměr oleje a benzínu do motoru Minarelli AM6 (konkrétně Rieju RRX 50) při odpojeném přimazavání.V příručce nic nepíšou.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2014 14:42
 kámošovi se na Huse WR125 po pádu někde skřípla hadička od oleje a zadřel, ale to je blbá náhoda no...
Datum: 02. května 2014 14:42
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Oilmaster je super, na čemkoliv jsem ho měl, tak jsem o něm nevěděl. Osobně neznám nikoho, komu se čerpadlo posralo. Všechno jsou to jen kecy jedna bába povídala.
Datum: 02. května 2014 14:36
Jméno: standa
IP: uživatel17135
 Přimazávání je výborná věc a na rozdíl od provozovatele nemusí umět matematiku aby zvolila vhodnej poměr...oilmaster je lepší ... jestli funguje tak ho používej, vyhneš se tak chybě lidského faktoru...
Datum: 02. května 2014 11:47
 Moc díky.  jinak JAWA_ceZetak to čerpadlo je nevypočitatelné radši se zpolehnu na sebe a budu míchat rovnou do nádrže,nerad bych hned kousl nový válec kvůli čerpadlu
Datum: 02. května 2014 9:54
Jméno: standa
IP: uživatel17135
 Polosyntetikou 1:50 ,,, a nazdar tvá máňa ,,,
Datum: 02. května 2014 8:41
Jméno: pepa
IP: uživatel16362
 lili bych tam 1.33 olej do motorovky ten se dobře vipaluje jinak ten motr už je asi ne jehlách a šlo by i 1 40 1 50 ale než to vyladíš lili bych víc a nepatrně ubíral ale poor olej do motorovky motrku huř maže u mustoše mi po brusu zahadně zmieli kruhy a proto ti radím to prostě přemazat dobrým olejem
Datum: 01. května 2014 17:18
 z jakého duvodu odpojuješ přimazávání?
Datum: 01. května 2014 13:38
|



|