|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: filip
IP: uživatel14559
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 22:28
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 veteranforum.cz
Datum: 27. dubna 2014 22:28
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 dej dotaz na veteramforum.cz tam budou 100% vedět
Datum: 27. dubna 2014 22:27
Jméno: marek štefek
IP: uživatel17095
 zdar draci prosím o radu jakej poměr do babbety 207 ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 17:47
 1:100 stači a nebo se do nadrže vysmol ale musis mit sračku tak nemusis davat vubec olej
Datum: 27. dubna 2014 17:47
Jméno: pepa
IP: uživatel17097
 tato babeta má kluné ložisko pod pístním čepem takže 1.25 na záběh a 130 normální provoz
Datum: 21. dubna 2014 10:51
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 Cao, chtel sem se zeptat ktery je podle vas lepsi olej bud mogul tsf nebo Valvoline MOTORCYCLE 2T ? Chci to do babetty  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2014 7:51
 Stando já prostě ZVL ložiskům nevěřím od té doby, co se mi po pár hodinách provozu rozerval domeček.. Jinak jsem myslel rozdíl jako rozdíl celkově, nejen při použití v piomotoru
Datum: 17. dubna 2014 7:51
Jméno: standa
IP: uživatel17074
 To jo,je v tech ložiskách rozdíl,ale poznáš ho jen když točíš nad 9 tisíc závodně...v seriovce nepoznáš rozdíl na životnosti mezi ZVL a SKF ... a s olejem taktéž... Plně dostačující je cokoliv nejlevnějšího s API TC...klidně i lepší m2t...nebo nejlevnější olej do pily... Nebo cokoliv co maže a spojí se s benzinem a následně pod pístem oddělí ... A v tomto případě to platí pro fichtla i pro čízu... S oleji s API TA a API TB nemám dobré zkušenosti a nedoporučuju je... API TB tak do péráka a nebo do kejvačky aby historicky voněli po m2t ...
Datum: 15. dubna 2014 18:54
 No nezlob se na mě, ale mezi SKF a ZVL je docela slušnej rozdíl
Datum: 15. dubna 2014 7:21
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 TSF je absolutní zbytečnost. jak rozdíl mezi ložisky SKF a ZVL. kup si obyčejnej v mototechně m2T červenej, stojí stovku, máš toho Litr, když mažeš 1:33 vůbec nekouří ani když to přeředíš tak jen trochu a maže stejně a hlavní je že nezanáší hlavu, výf. kanál a svíčku. jedinej olej kterej hodně kouří je mogul žlutej dvoutakt nebo červenej castrol ty při normálním ředění moc hulej
Datum: 14. dubna 2014 15:11
 Asi tak, taky jezdím na TSF, ale je to jedno..
Datum: 14. dubna 2014 7:22
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 neznám specifikaci toho valvoline, ale pokud má API TC, tak bych to neřešil a lil tam levnější, pochybuju že poznáš rozdíl jinde než v peněžence.. Na TSF jezdim už roky ČZ 175 a sem naprosto spokojenej..
Datum: 14. dubna 2014 0:01
Jméno: martin
IP: uživatel17065
 zdravím draci chtěl bych se zeptat jakej poměr oleje míchat do mej číci 175/477 která je po výbrusu olej budu mít mogul ts nebo tsf za odpovědí moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 20:39
 Ano.
Datum: 14. dubna 2014 20:39
Jméno: martin
IP: uživatel17065
 nn mám tam jehli a ten olej co jsem se tu psal můžu teda používat ?
Datum: 14. dubna 2014 17:06
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 jo no, jestli máš na ojnici bronzový pouzdro, víc než 1:40 bych nedával
Datum: 14. dubna 2014 15:29
Jméno: pepa
IP: uživatel17069
 pozor aby tam ten borec eště neměl futro....
Datum: 14. dubna 2014 14:41
 V příručce pro ČZ 180 je uveden poměr pro záběh 1:33, po záběhu 1:40. 1:33 je pro záběh dostačující. Po záběhu dávam 1:50...
Datum: 14. dubna 2014 10:47
Jméno: pepa
IP: uživatel17067
 poměr pro provoz urcuje vírobce motoru tj u čízy bych dal 1:25 čehokoliv ...jen nelej oleje do motrove pily a krovináku jejich motory jsou zatěžovány jinak a motor sice nezanáší ale take neumažou.....
Datum: 14. dubna 2014 8:44
 Hmmm, uživatelská příručka?
Datum: 14. dubna 2014 7:24
Jméno: martin
IP: uživatel17065
 díky a po jakých kilometrech se to mění ten poměr a na ten mogul mi teda stačí začnout míchat těch 1:33
Datum: 13. dubna 2014 21:19
 Zdar. Hranatý čízy zajíždim na poměr 1:33, kvalitní minerál...
Datum: 13. dubna 2014 20:55
 Já to do Pionýra po výbrusu míchal 1:25 .. a myslim že cajk!  .. Šlo by asi i 1:20 .. ale možná moc oleje už .. nevim .. já měl 1:25 ..
Datum: 13. dubna 2014 20:51
Jméno: tom123
IP: uživatel17063
 ahoj mám problém s mojím fichtlem netěsní mi převodová skřín a pořád mi teče olej kupoval sem nové těsnění ale to nepomohlo poraďte mi.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 21:21
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Z vlastní zkušenosti ti můžu říct že tahle sada těsnění je ještě horší než čtvrtka kterou dostaneš v 5 třídě na výtvarce,kup normálně to zelený nebo tmavý těsnění popřípadě kup někde těsnící papír a těsnění si vystříhej.Potom ho namaž vazelínou nebo pomatlej tmelem a musí to bejt OK.Tahle šitská sada co jsi použil mě začla chcát asi po měsící provozu tak,že jsem musel motor rozpůlit.
Datum: 14. dubna 2014 21:21
 Skoro bych se i podíval pořádně odkud to teče..
Datum: 14. dubna 2014 9:51
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Rozdělat očistit odmastit!!!!! dát tmel , těsnění, tmel a smontovat a nemůže to téct. Pokud na styčných plochách nemáš velký rýhy. Jinak ještě přebrousit.
Datum: 14. dubna 2014 7:13
Jméno: tom123
IP: uživatel17063
 jo přesně páro byla
Datum: 13. dubna 2014 12:42
 když to i s novým papírem teče tak prostě nejsou rovné plochy a těsnit to nebude... dej teda mezi bloky motorový tmel (červený nejlépe)
Datum: 13. dubna 2014 12:24
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 nebyla to taková sada těsnění? takovej bílej papír?
Datum: 13. dubna 2014 12:21
Jméno: filip
IP: uživatel17052
 zdravim mam jawu 250/559 a s tlmicu mi vytekel secken olej ... kolik a kade ho tam treba nalet ? jaky olej tam ma it ? (hydraulicky ) dik ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 0:43
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 zadej si Manualy jawa 250 panel a vyskoči ti asi od r 1964 až po rok 1969
Datum: 12. dubna 2014 0:43
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Dávám 1,5 dcl do každého, vždy tlumí dobře..
Datum: 11. dubna 2014 22:05
Jméno: pepa
IP: uživatel16496
 pokut ti to teče dolejvání nic moc neřeší musíš je přetěsnit ...tj vyměnit převlečne matice teda pokud to je na předku ...jinak v navodech se píše 120 a 140 militru tlumičoveho olej ideal budeš muset naladit ....
Datum: 11. dubna 2014 18:06
Datum: 11. dubna 2014 8:52
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 čau do fichtla do převodovky patří převodový olej pp80? nebo jiný? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 15:05
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 zase tak blbej nejsem abych nepochopil že frit. volej lepí spojku a navíc je moc řídkej. strejda makal na JZD a toho oleje jsem mohl mýt kolik sudů jsem chtěl a když to 2 roky jelo dobře spojka vypínala, kvalty nekřupaly tak jenom proto abych měl dobrej pocit nebudu do toho kupovat volej za kilo kterej splní stejnej účel a to ty lameli byli ještě sjetý 0,6mm a jezdil jsem přes to dva roky každej den a hlavně o prázdninách to byl rok 2012 pak šel motor jinýmu chlápkovy do fichtla a do ted mu jezdí a se spojkou nemá žádnej problém...
Datum: 14. dubna 2014 15:05
 Hydrauliku do převodovky? Tak teď si tam dej třeba fritovací.. Do prdele to je takovej problém si koupit převodovej olej? Mají to na každý benzínce....
Datum: 14. dubna 2014 7:52
Jméno: pepa
IP: uživatel16496
 je to šumak 80 či řidší 90 dej ferodo lameli a musí to chodit dalších 40 let
Datum: 11. dubna 2014 18:09
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 kupil jsem sae 80-90W je žlutej jak benzín celkem i hodně hustej smrdí jak houby a chutná jak kopr je to on? dřív jsem do převodovky lil hydraulický olej a jezdil přes lamele 0,6mm asi 2 roky absolutmě bez problému
Datum: 10. dubna 2014 18:31
 Ano pp80 nebo pp90
Datum: 08. dubna 2014 21:18
Jméno: Džordžíno
IP: uživatel16982
 Zdravím,potřeboval bych od vás radu.. Samovolně mi ze zadního tlumiče vytekl olej,s tlumičem se nijak nemanipulovalo,mám ho na fichtlu s kterým jsem ještě nejel.. Nevíte čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2014 9:51
Jméno: pepa
IP: uživatel16984
 proste máš gumičky v pr bud si to blbě přetesnil anebo ž sou sjete na jawa 50 wz.cz jsi najdi navod a sežen vhodne o kroužky a jdi do toho
Datum: 24. března 2014 9:51
Posl.aktualizace: 24. března 2014 7:38
 na motorku bych to nedával, tyhle netvrdnoucí antikoroze dost smrděj
Datum: 24. března 2014 7:38
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Mam z toho hroznou radost...
Datum: 23. března 2014 22:55
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 tyvole já jsem si koupil 80 lístků za 400,- a vyhrál jsem debilní tašku na kolečkách pro důchodce
Datum: 23. března 2014 21:39
 no ty voe.. sem si málem cvrknul z toho  ...
Datum: 23. března 2014 19:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Hrozně důležitá informace, kterou jsme všichni museli vědět...
Datum: 23. března 2014 17:48
 Zdar draci kolik mám mazat u ČZ 175/477 na zajíždění novýho pístu a kroužků (výbrus sem nědělal) a na ojnici mám jehličky. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2014 21:50
Jméno: mustang 23
IP: uživatel16191
 1:40 tak na 500 km a pak normálně 1:50
Datum: 20. března 2014 21:50
 Zdar. Možná do první nádrže crcnout o kapku oleje víc, ale jinak bych to nehrotil...
Datum: 20. března 2014 9:37
 Ahoj draci.. prosím vás .. do svého už dávno zajetého klasického Pionýra 555 dávám olej do benzínu 1:33 dělám tak správně? Nebo mažu moc nebo málo? Jak mažete vy? Jakej je podle vás ideální poměr? Jinak kdybych zajížděl Pionýra 21 měl bych mazat víc žejo? Jaký teda poměr..? Slyšej jsem mnoho zkušeností.. 1) maž stejně co je docela blbost 2) 1:20 .. atd, atd.. Děkuju za veškeré rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2014 19:17
 Díky srando!  Jojo mám jenže tu co mám doma tak zrovna ta stránka tam není .. a tu co jsem našel na netu tak je tam zase nějakej flek .. tak jsem se tu zeptal odborníků!  Díky moc chlapi!
Datum: 20. března 2014 19:17
 Hergot chlapy, dyť to máte v té brožuře.....
Datum: 19. března 2014 9:12
Jméno: Standa
IP: uživatel16969
 Do pio 1:35-1:40 M2T Api TC a do péráka o kapku víc...řekněme 1:30-1:33... Jezdim to poslední rok a půl a ok... Do pařeza dávam benzín z péráka a zatim si nestěžoval...
Datum: 19. března 2014 7:58
Jméno: jawsss
IP: uživatel16252
 když si najdeš dílenskou příručku, tak tam máš napsané konkrétně ke každému typu v jakým poměru míchat jak při zajíždění, tak při běžném ježdění pozajetí, a polohy jehel jsou tam taky aj návod jak to máš zajet takže si to stačí najit a pročíst.
Datum: 18. března 2014 7:33
 já taky ředim 1:33 a jehlu na druhym zářezu shora, v záběhu 1:25 a jehlu na třetim zářezu shora, mám za to, že je to tak i předepsaný, ale nevim, ti laboranti co tam lejou míň oleje... no budiž, já vim, je kvalitnější,,, já vim, víte co ty stroje snesou, ale konkrétně na pionýrovi jsou peníze za chudší ředění naprosto zanedbatelný takže podle mě neni co vymýšlet
Datum: 17. března 2014 22:10
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 všechno co mám, tak mám na futrech a všechno jezdim 1:33 ... jsem názoru, že u těhle starejch pleček kvantitu kvalitou nenahradíš... jinak jezdim různý oleje s api tc, momentálně tsf..
Datum: 17. března 2014 20:24
Jméno: Mazak
IP: uživatel16870
 zdar draci poterbuju nutne poradit ohledne tlumicovych oleju do cz 125/476 vsude jsem hledal na netu jaky typ tam dat ale nic jsem nenasel v prirucce je nejaky olej M6A a na netu zadny takovy neni tak prosim nekoho kdo s tim ma nejake zkusenosti jaky je nejlepsi tam dat tlumicovy olej do prednich tlumicu diky moc za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2014 11:06
 Benzínky Benzina, nechci dělat reklamu, ale tam ho najdeš
Datum: 13. března 2014 11:06
 http://maziva.heureka.cz/mogul-m6a-sae-30-1l/ za 20 vteřin na goolu
Datum: 12. března 2014 21:55
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Jinak M6A seženeš na každý druhý benzínce
Datum: 12. března 2014 21:27
 Zdar. Dávam tlumičák a 10w40 v poměru 1:1.
Datum: 12. března 2014 20:25
Jméno: jirka
IP: uživatel15835
 Ahoj, chci se zeptat jakou má kdo zkušenost s tlumičemi ze simsona na pinckovi a ještě s jakým typem tlumičů. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2014 21:26
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 měl jsem na mustangu zadní tlumiže z endura a nedoporučuju je, je problém s napínáním řetězu (při jízdě se napíná a povoluje jak kyvka pruží ) a navíc jsou tak tvrdé že praskají dráty v kole,snad z elektronika by mohli být dobré
Datum: 12. března 2014 21:26
Jméno: Jirka20
IP: uživatel1434
 zdravím, jak přitvdit přední tlumiče ze simsona aby při dopadu nešli na tvrdo. Více oleje? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2014 17:12
Jméno: Jirka20
IP: uživatel1434
 tak sem koupil širší tlumiče na enduro a oni se nevejdou do těch matek co drží pružiny
Datum: 21. února 2014 17:12
 Jé, aha, omlouvám se! Nenapadlo mě, že tam nalejou olej a nedaji mu jinou funkci, než aby mazal. Předpokládal jsem, že to jsou klasické tlumiče, moje chyba, ještě jendou se omlouvám za mystifikaci
Datum: 09. února 2014 19:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Zkus použít pružiny z enduro verze, měly by mít širší pružiny (tloušťka "drátu"  . Nebo sehnat z typu SR50, ty jsou silné jako enduro, ale měly by být delší.
Datum: 09. února 2014 19:05
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kolecko, u simsona neni olej na tlumeni, ale jen jako ochrana pruzin proti korozi a "doraz". Nema tlumicic funkci, konstrukci simson tlumicu je dost primitivni.
Datum: 09. února 2014 19:03
 Trochy, olej je tam především aby tlumil, na opotřebení pružin zas takový vliv nemá
Datum: 09. února 2014 18:29
 seš o chvílu rychlejší
Datum: 09. února 2014 18:28
 olej ti nepomuže ten je tam jenom na to aby se ty pružiny tolik neopotřebovávaly, když ti to jde na doraz tak si kup nový pružiny, protože tyhle zž jsou nejspíš vychozený
Datum: 09. února 2014 18:27
 Zdar. Pomohly by tvrdší, případně progresivní pružiny, nevim jestli tam nejsou z výroby. Případně zkusit dát olej s vyšší vyskozitou, rozhodně ale né více oleje, tim by se to v podstatě ještě zhoršilo.
Datum: 09. února 2014 18:27
Jméno: Jirka20
IP: uživatel1434
 nebo na doraz
Datum: 09. února 2014 18:22
Jméno: misak2001
IP: uživatel16787
Posl.aktualizace: 08. února 2014 17:26
 Čau. Pokud jsou v pořádku nosné roury, tak postačí výměna těchto matic.
Datum: 08. února 2014 17:26
Jméno: Pepa
IP: uživatel16758
 Čau draci mam otázku kolik mám nalít oleje do vidlí u ČZ 175/477 a jaký olej?? Vím že se tam lije tlumičový. Nebude vadit když tam dám hydraulický podle mě v tom není moc velký rozdíl. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2014 22:22
 čau, kolik oleje ted přesně nevím, ale bude to kolem 250 ml- najdi si to radši v příručce někde na netu, jestli někdo neporadí. Jinak hydrauliku můžeš klidně nalít neni v tom rozdíl, Zaleží na tom, jak moc máš vyběhany tlumiče a jak jezdíš. Ale 477 maj ještě často ty vidle ještě kloudny, jinak ale můžeš mixovat třeba pul napul s převodovým, aby jsi je stužil a tak. je to na tobě. ale nejdřív bych určitě dal jenom hydrauliku.
Datum: 29. ledna 2014 22:22
Jméno: ...
IP: uživatel16441
Posl.aktualizace: 13. ledna 2014 21:52
 Ahoj. Ano, lze použít.
Datum: 13. ledna 2014 21:52
 Co myslíte, je lepší do motoru pionýra nalít olej PP80 nebo PP90 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 10:02
Datum: 12. ledna 2014 10:02
 no já tam mám nalitý ten PP80 a budu ho měnit až bude trošku tepleji. Motor má na tento olej ujeto 3000km. /(Chorvatsko a zpět). Tak bych ho chtěl odměnit novým olejem a přemýšlím jestli nebude lepší ten PP90
Mimochodem krakene jsem včera navařil to prodloužení rámu
Datum: 11. ledna 2014 22:06
 osobně bych řek že je to uplně jedno  já mám pp80 minerál od castrolu
Datum: 11. ledna 2014 22:01
Jméno: Erik
IP: uživatel10034
 čau, nevíte kolik se davá oleje do předních vidlic na Jawě 350/634. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2014 18:27
Jméno: pepa
IP: uživatel16679
 myslím 120 ml měř přesně,,,,,ovlivnuje to funkci perování ,,,
Datum: 08. ledna 2014 18:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Určitě to bude vědět uživ. příručka, jen nebýt líný...
Datum: 06. ledna 2014 19:02
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 Čau draci mám otázku na simsonu S51 enduro mi teče olej z výfuku, (taková černá kapalina) nevíte čím to může být ? děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 17:50
 asi maž podfoukle tesneni pod hlavou nebo máš vadne gumičky u ventilu. nebo zkus vymenit stiraci pistni kroužky...
Datum: 27. dubna 2014 17:50
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 Jo díky borci kouknu na to, ted s tím právě jezdí otec tak nevím jak je na tom olej
Datum: 05. ledna 2014 15:00
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, olej v převodovce asi nebude. Sundej víko na levé straně a podívej se pod hřídel řazení. Buď je prasklé gufero a nebo pouze se posunulo a tím ti teče olej do motoru. Když bude jenom posunuté tak ho natlač zpět, dolej volej. Kdybys to celé rozdělával tak si poznač ryskama polohy součástek ať to vše dáš úplně stejně zpět.
Datum: 05. ledna 2014 8:24
Jméno: jawa50
IP: uživatel11670
 Nežere ti převodoví olej?
Datum: 04. ledna 2014 21:17
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 olej používám červenej stihl a poměr 1:50
Datum: 04. ledna 2014 20:48
Jméno: jawa50
IP: uživatel11670
 Ahoj,jaký používáš olej a poměr mísení směsi?
Datum: 04. ledna 2014 20:40
 To je černá hmota prodej ji NASA
Datum: 04. ledna 2014 19:31
|



|