|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci.Zháním na mustanga pásku na nádrž nevíte někdo o nějaké.Samozřejmě zaplatím. Díky za nabídku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 15:40
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 cu draci chci se zeptat kdyz sem dal na pincka nový pitn krouzky musí se to zajíždet ?? poopř jak dlouho díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 16:31
Jméno: filip
IP: uživatel924
 krouzky se zajizdet nemusej.. i jeden mistni opravar mi to rikal a to dela jawy celej zivot... jasne ze tam nedam novy pistni krouzky a hned to budu tocit do plnejch otacek ale pojedu normalne a zadny na pul plynu nebo tak...
Datum: 12. února 2010 16:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jsem zajížděl kroužky a řeknu vám že i po 100km to nejelo...těch prvních 10km jsem jel kopce na 1 ( ted bych je jel na 3 kdybych ten motor zase nerozebral  ) no ale tak po těch 200km to jelo pěkně
Datum: 11. února 2010 22:34
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 Kolik si zajíždel motorů?? Ha......! Kolik si zajíždel ojetejch válců s novejma krouzkama??.....je videt ze moc ne.......to co jsem uvedl je zhruba rozhodující kilometráž,po ktere se projeví,jestli si krouzky jeste do ojeteho valce sednou a nebo jestli je opravdu potreba vybrus.......pokud si sednou,tak po 100km uz neni co resit,protoze si uz sedly......stačí to jen nejakou dobu víc přimazávat.......
Datum: 11. února 2010 22:29
 50Km? Přidej tak nulu  i to je málo
Datum: 11. února 2010 21:13
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 já sem na sériovce kroužky nezajížděl a jak to jede,ale výbrus ten už to trocha zajet chce u sériovky tak 50 km
Datum: 11. února 2010 19:33
Jméno: mustangosta
IP: uživatel1553
 zdarec pistni kruzky sa zajizdat maju samozrejme jak to nezajedes tak to mozes pridrit nebo zadrit upne ale staci to aj poradne promazat ve valci upne kotelne a pak si ty kruzky sednu.A kdybys to chtel zajet tak to zajed tak to naslapni nech 5 minut vrcat na volnobeh a zas zdechni nakopni a zase to nech vrcat a nekolikrat to opakuj
Datum: 11. února 2010 19:30
Jméno: filip
IP: uživatel924
 krouzky se zajizdet nemusi.. zajizdet se musi kdyz je vybrouseny valec jelikoz v nem jsou takove drazky..
Datum: 11. února 2010 18:13
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 seriové stroje zajizdim ze zasady pořádně aby meli co nejdelsi zivotnost......moje skusenost je zajet krouzky aspon 50km,lépe 100km,víc mazat,bohatsi smes......
Datum: 11. února 2010 16:51
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 já kroužky nezajíždím
Datum: 11. února 2010 16:27
Jméno: GORi
IP: uživatel8728
 no mne kruzki sadnu ccz za 30 min ! nenajazdim ani celu nadrz a uz su kruzka v pp....!)( somozrejme ze to nemam origo valec ale upraveny )
Datum: 11. února 2010 15:32
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 tri nadrze je zbytecne moc krouzky si sednou uz po jedny
Datum: 11. února 2010 15:15
 Já zajíždím kroužky na pinckovi Jawa 20 tři nádrže... A je to vpohodě
Datum: 11. února 2010 14:58
Jméno: Benda
IP: uživatel1811
 zdar hoši mám dotaz mám jawa 90 a mám v zádu štelovatelný tlumiče pomocí takovejch páček ale v nikde na netu jsem to na fotkách neviděl tak se chci zeptat jestli je to nějaká domácí předělávka nebo jestli se to skutečně vyrábělo
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 22:46
 Pokud vím, tak se Jawy 90 dělaly originál se zakrytovanými tlumiči, bez štelování. velmi podobné Kývačkovským.
Datum: 10. února 2010 22:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši nechal jsem si dát opískovat ráfky na pařeza (jen samotné ráfky bez výpletu) no a řekli mi že by se to mohlo nějak zkroutit jak to budou pískovat.....myslíte že se nějak nepochroumou?? nijak schnilý nebyli..byli docela dobrý,jináč bych si je nenechával..jo a ještě kdybych je nechal nastříkat komaxitem tak nezkroutí se to nějak tím teplem??pište prosím jaké z tím máte zkušenosti,hlavně s tím pískováním..díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 19:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevyjde protože to pískování a lakování mám zadarmo
Datum: 11. února 2010 19:28
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 tam spíš hrozí,že jestli sou slabý a vyrezlý,tak se vyloupou a pak se muzou skroutit jak budou slabý.......má vubec vyznam dávat opískovat a lakovat ráfky? nevyjde te levneji novy rafek??
Datum: 11. února 2010 12:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo díky moc mě se to taky zdálo jako blbost   to se to asi někomu nechtělo dělat tak se vymluvil na tohle  dík moc za odpověd a kdyžtak ještě napiště jestli s tím někdo máte nějaký zkušenosti
Datum: 10. února 2010 21:57
 Prosim tě kdes přišel k takový hovadině že se ti zkroutěji vlivem tepla či pískováním hele je to jednoduchý nic jim nehrozí ale záleží na hrubosti zrnitosti písku až to budou pískovat aby byly opískovaný jemě ale jelikož komaxit má minimální vrstvu 2mm tak ani to hrubý pískování nevadí nemáš se čeho bát tvoje strosti nejsou na místě
Datum: 10. února 2010 21:53
Posl.aktualizace: 11. února 2010 10:22
 napis mi na icq 305 034 138 nebo mail dvd.speedy@seznam.cz
Datum: 11. února 2010 10:22
 pardon upsal sem se zatim nejaky ma byt jeste dily
Datum: 11. února 2010 9:14
 mam fichtla 21 mam knemu jeste nejaky motor je po kompletni generalce je v polorozebranem stavu staci dat zbytek veci dohromady otazka maximalne tydne ani ne pac je potreba natrit kostru ted knemu kupuji novy karbec oroginal na pionyra
Datum: 11. února 2010 9:12
 hlavne puvodni stav ! zadny prevareny ramy upraveny nadrz, kompetnost, kryt retezu odpistim ale cim kompetnjesi lepsi, a pokud mozno i pojizdy a co nejlepsi stav uvidime kdo co nabidne, jakyho muzes navidnout
Datum: 10. února 2010 21:23
 jaké máš požadavky na toho "fichtla" ?
Datum: 10. února 2010 21:17
 Zdravím, sháním zadní světlo na S22, nevíte někdo kde bych ho sehnal? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 15:04
Jméno: .
IP: uživatel3343
 Aukro.cz
Datum: 11. února 2010 15:04
Jméno: Dano
IP: uživatel6546
 cau draci mam dotaz kolik by mne stalo nově nachromovat ravky fichtla a vyfuk?Nemam ponětí proto se ptam.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 13:38
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 no nekde ti ten vejfuk udelaj - ale proste musi bejt cistej rozebranej, jakocistej myslim i zevnit - ale je lepsi koupit repliku
Datum: 11. února 2010 13:38
 rafky a nadrz a drobnsoti chromujou ale vejfuk ti nikdo neudela
Datum: 10. února 2010 22:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já myslím že by to někde udělali...ale stálo by to stejně bo i víc než novej ráfek
Datum: 10. února 2010 21:48
 to ti nikdo nenachromuje  pokud by byl nový tak ano, ale jetý už ne.
Datum: 10. února 2010 21:38
 http://www.fichtlkramek.cz/pokec/nejede-pomoc-defekt/id130237.html  dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 10:39
Jméno: mlok
IP: uživatel3956
Datum: 11. února 2010 10:39
 Ahoj lidi kolik zvas ma čz 125/516 a jak si libujete ste sní spokojení
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 14:00
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 napster:  nic sem ti nepotvrdil, ale tvrzení jako že dokopce to budes tlacit je blbost, a je jasné že když jezdím na 516 uz 2 roky na trati tak mi ten výkon přestává stačit. Na začátek je lepší 125/516 je asi 1000 x líp ovladatelna než 250 a je o 20 kg lehčí.
Datum: 12. února 2010 14:00
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
Datum: 12. února 2010 13:54
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 a kdo z vás jel na tý 250?? Jestli se ti zdá ze 516 nejede odspoda,tak 513 je dole nic a nahore vsechno.......me se naopak zdá ze ta 516 ma docela slusnej spodek a neni to ani extra moc točivý......ale ta spolehlivost a výdrž neni moc velká....to je motorka tak na lehký Hobby,ale na tvrdej kross-závody urcite ne...... uz sou to vetráni......
Datum: 11. února 2010 22:35
 Kdybych na ní nejel, tak bych to asi neříkal. Stejně si potvrdil má slova, když si řekl, že by to chtělo 250
Datum: 11. února 2010 20:06
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 470056909
Datum: 11. února 2010 16:59
 dejvis hale nemas icq nakej kontakt mam 516 ale potrebuju poradit jak sestelovat karbec
Datum: 11. února 2010 16:48
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 napster: si děláš kozy ne? jel jsi vůbec někdy na 516tce? asi ne že. 516tku mám je to v pohodě stroj, lehka, sílná, rychla a dobře ovladatelná (na 125ccm a na tu dobu samozrejmě) teď s novějšíma 125 nemuzes porovnávat, jinak 6 kvaltů, 20kw, 10500ot.min, 18Nm točiv moment, max je 110km/h (přibližně), díly na to seženeš lehko a za dobrou cenu, jestli chces nejake kontakty můžu poslat. Jediná nevýhoda je že nejede od spodu musíš to točit a když jezdíš ostře tak musíš občas přitáhnout šroub co drží motor na rámu a ještě se někdy povolí i zapalování. Jinak když motorku ženeš tak ta životnost taky není moc velka. Jinak jsem s ní velice spokojený, ale už by to chtělo 250
Datum: 11. února 2010 16:32
 Do kopce to musíš tlačit. 250 je už něco jinýho
Datum: 10. února 2010 21:50
Posl.aktualizace: 11. února 2010 12:35
 za fichtla 2 000 kc dostanes vic ne
Datum: 11. února 2010 12:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no já myslím že toho pionýra by jsi mohl za 3000 prodat...když kolikrát vidím co se prodává z prominutím za vraky za 1500 tak tohle by jsi mohl prodat
Datum: 10. února 2010 21:52
 To je pěkný pionýr. Když zapojíš elektriku a aby vše fungovalo jak má tak i za ty 3000-3500 bys to prodal Já jsem prodal jednomu sběrateli z Vernsdorfa pincka,kterého jsem složil jenom z dílů co jsem posbíral po sběrnách za 3000 a to byla teda popelnica jak bejk. Příjel si pro to až ke mě do Vracova u Hodonína
Datum: 10. února 2010 21:51
 A co kdybych zapojil světla i zadní brzdu? Vrazil jsem do něho skoro 5000,- takže bych byl rád kdybych ho prodal aspoň za polovinu
Datum: 10. února 2010 20:41
Jméno: Pery
IP: uživatel8723
 za toho piononýra,vzhledem k těm světlum tak cirka 1800-2200 za to by se mohl prodat
Datum: 10. února 2010 20:28
 zdarec to co jste mě sem napsali za rady jsem zkusil a funguje to ale mam tu ještě malej problémeček který mě dělal i před tím když tomu dám naplno tak to začne vynechávat jako když se vám ucpe triska ale když plyn uberu a zase přidám tak je to v poho jakoby tam když to jede úplně naplno nestačil dotíkat benzín ale to není přece možný vše je čistý nic není ucpaný ale když tam dám jinou svíčku tak to tolik nedělá. ???????????,
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 18:30
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Kolik má cenu motor na Stadiona S22- bez karbece, jinak kompletní. Není zadřený. Vše je. nic nechybí. Zápalko jest, ten plíšek kolem zápalka taky. Kolik to podle Vás může mít cenu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 19:34
 řek bych tk cca 2000,-.Záleží jestly máš "plnej válec".Já jsem nedávno prodal motor po GO.Měl plnej válec a neměl číslo motoru.Skončil na 2700,-
Datum: 10. února 2010 19:34
 Ahoj draci! Jak se nejlépe sundá starý lak?Děkuji za odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 15:14
 opiskovat a mas klid
Datum: 10. února 2010 15:14
Jméno: standa
IP: uživatel8719
 polejt louhem....nekdo tomu rika barvožrout či odstranovac starych naterů......s tou horkovzduškou to neni spatny,ale skus si takle udelat celyho fichtla......dratenej kotouc na flexu je taky parada,ale zase snim vsude nemuzes......ja to delal kombinací dráteny kotouč,louh a brusný papíry.......
Datum: 10. února 2010 13:04
 horkovzdušnou pistoli nebo letlampu ohřívat až se vytvoří na laku puchýřku pak to lze nádherně seškrábnout špachtlí a pak dosmirkovat do hladka na plech je to šetrnější než cokoliv...+
Datum: 10. února 2010 12:06
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 dratenej kotouc na flexu je nejlepsi - a mas to pez skrabancu- takze nemusis davat strikaci tmel - a mas peknej lak potom
Datum: 10. února 2010 11:46
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 skrabakem nebo dratenym kotoucem na flexu
Datum: 10. února 2010 11:35
 zdr draci, tak jsem se rozhod ze na jare nastrikam znova miho mazla - tedy mustanga 77 rok. - tady je http://jawagallery.net/?page=click&jm=pionyr&url=Jawa_50_typ_23_mustang_125 - je to stroj na normalni jezdení- ale temuzu si ho vynachvalit - tahle barva je jeste co jsem delal v 16 letech - ze spreju. ted jsem si rikal ze nejlepsi bude asi origo barva - a to ta oranžová - jak se delali v 77. - rikal jsem si ze bych si tady objednal u sesy ty origo samolepky na nadrz . - a aby vypadal v omhle barevnym provedeni http://jawagallery.net/?page=click&jm=pionyr&url=Jawa_50_typ_23_mustang_10 - a chci se zeptat zda nekdo nezna cisla ty oranžový byrvy - ja bych to nejak odhadl treba ale proc se nezeptat aby to bylo hned original a pak jestli ty blataky jsou slonova kost?????? - nebo by jste mi poradili jinou barevnou kombinaci????? - diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 17:07
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já bych ho udělal buďto oranžový, nebo žlutý.
Datum: 10. února 2010 17:07
 78 a ten vyfuk byl jen provizorne jinak mam celej v chromu
Datum: 10. února 2010 13:04
 jo jako pekny origo no - jestli jsou i ty blataky origo - tak jako pekny - ale jakej to mas rok vyroby????? - ja myslel ze v 77 se jeste lepili samolepky a jeste se nanadrz nestrikalo to logo
Datum: 10. února 2010 11:49
 sel bych do oranzovo cerny  tak mam ja original a pripada mi nejhezci  koukni mi na profil
Datum: 10. února 2010 10:48
 Opět žádám o radu.Stojím před otázkou co si pořídit po jawě 250.Je mi 15let a 250 se mi zdá slabá a chtěl bych něco co už by bralo ale nevím co.A na co bych si měl dávat bacha při koupi.Dík každou radu uvítám at to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 18:11
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No já jsem četl, že to byly tyhle tipy. Ale pak už japonci měli lepší stroje a tak vznikly ČZ MTX (doufám že si to nepletu) 125. Kotoučové brzdy, centrál vzadu, kapalinou chalzený motor atd..... Vyrobilo se pár desítek kusů. Ale nevím nechci se hádat. Jestli si to nepletu s těmito: http://aukro.cz/item911780818_prodam_cz_mx_981_380cc_1973_r_v.html
Datum: 10. února 2010 18:11
 marek: trochu bych nesouhlasil s tvrzenim, ze v te dobe to byly nejlepsi krosky na svete, japonci byly jiz mnohem dale a tyto motocykly jim jiz nemolhy konkurovat...jinak na cize 125 se hodne sere prevodovka, protoze je docela poddimenzovana...ale ona se cz 125/516 obecne sere, neni to pouze prevodovka...
Datum: 10. února 2010 17:37
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Přesně jak říká Standa. Kup si ČZ 125/516. Má to cca 30 koní, váha kolem 120 kg..... 6 kvalt. To jede jako drak! V terénu to jezdí super. V té době to byly nejlepší krosky/endura na světe  jedině tohle. Cena kolem 15000 kč což jde.
Datum: 10. února 2010 17:09
Jméno: standa
IP: uživatel8719
Datum: 10. února 2010 13:15
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 PitBike
Datum: 10. února 2010 12:22
 tak to je na tobe..ja bych zustal u jawy nebo cezety ...
Datum: 10. února 2010 10:08
 No to jo ale třeba nějaký enduro by nebylo špatný co?
Datum: 10. února 2010 10:07
 http://www.youtube.com/watch?v=7naMpb7E6Uo  nebal bych se toho ..chchhi ji taky na to samy co ty
Datum: 10. února 2010 10:02
 No jo ale já to chci do terénu a 350 prý do terénu moc není jo udaje mám tady v profilu
Datum: 10. února 2010 9:53
 jinak byt tebou poridim si 350/634 to je delo... a da se sehnat za sluny prachy
Datum: 10. února 2010 9:43
 no a prave odkud ses a co za ni
Datum: 10. února 2010 9:41
 No prodám ji vyd ale nevím co si po ní pořídit
Datum: 10. února 2010 9:38
 a co budes delat s tou 250 ?
Datum: 10. února 2010 9:34
 a budes delat s tou 250 ?
Datum: 10. února 2010 9:33
Posl.aktualizace: 10. února 2010 16:46
Jméno: bobek
IP: uživatel7854
 No já bych to nekoupil...vloni sem pořídil 350/360 v peknym stavu s papírama za 1500. Na takovýhle rádoby teréní ůpravy se vybodni
Datum: 10. února 2010 16:46
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 určitě to za tu cenu ber jestli je motor v pořádku a ne v pordelu a nezvoni
Datum: 10. února 2010 14:28
 stando a nemas nejakou prebytecnou ? nejakou shanim
Datum: 10. února 2010 9:35
Jméno: standa
IP: uživatel8719
 tak ta motorka má cenu 3000,- maximalne a to jeste za predpokladu ze motor neni zvoneček....my takovyhle kupujem se znamym za tisicovku na díly......nechapu jak nekdo muze takle zničit 634.......chjoooo
Datum: 10. února 2010 9:09
Posl.aktualizace: 10. února 2010 8:46
 Zdar draci.Zháním na mustanga pásku na nádrž nevíte někdo o nějaké.Samozřejmě zaplatím.
Díky za nabídku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 23:10
 JA tu pasku vyhodil..doted lituju ..
Datum: 09. února 2010 23:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši kolik stupnů vydrží KOMAXIT? vydrželo by to kdybych tím nechal nastříkat třeba koleno výfuku??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 22:41
Jméno: standa
IP: uživatel8717
 tesnici tmel do 305° ve vyfuku vydrží......takze teplota bude nižší jak 300
Datum: 09. února 2010 22:41
Jméno: sojka
IP: uživatel3012
 Komaxit se zapéká při 220-250°C,ohřáté koleno má daleko víc,takže ne.
Datum: 09. února 2010 22:03
 ne, komaxit by pri ohrati zmekl a zezloutl...dej tam cernou vypalovaci barvu
Datum: 09. února 2010 21:32
Posl.aktualizace: 09. února 2010 19:59
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 motorka velmi krasna je to muj sen kdo vi snad si ho nekdy splnim...  vim o 500ohc vsechno puvodni za 165000
neni tu nekdo do by daroval nejaky financni obnos?
Datum: 09. února 2010 19:59
 jj to je good.Ted sme koupili Alfu Romeo 2.4 JTD rok 98 za 35tis,vezme si 5/100.Tky to auto pěkně jede
Datum: 09. února 2010 19:50
 tak OK teda..jí že už na mě utočíš... no co se dá dělat... před třema rokoma za 100 000 a dneska ti za to dají 20 000..to se ani neoplatí prodat.....bych chtěl skusit mazdu xedos 9...je to 2.0 a je to V6ka, takže krásný zvouček a i pěkně to jede a výkon to má taky a sem se ho ptal a žere to jen 6 litrů, to se dá, ne?
Datum: 09. února 2010 19:33
Datum: 09. února 2010 19:12
 nerve nezáviď... jsem rád že mám tak výkoné auto a kdyby ses s tím svezl, hned by věděl jak ostré to je auto.... a ty bez tak nemáš ani stodvácu tak se radši ani neozývej.
Datum: 09. února 2010 19:08
 přesně tk,za Omegu dostaneš "houno"
Datum: 09. února 2010 18:32
 typ 00-snek a typ 01 měly sedlo pro jednoho typ 02 melo dvoj sedlo...
Datum: 09. února 2010 18:32
 rači ne, v bazaru za ni nabídli 20 klacků....a pořizovací cena byla 90 klacků, takže to bych zrovna mohl prodat jen čízu a kývačku
Datum: 09. února 2010 18:23
 cezetak-tak jo  prodej omegu  pak dame stridavou peci-ja na vikend,ty pres tejden
Datum: 09. února 2010 17:45
 byste museli pordat svoje motorky a sehnat jeste dalsich 20 lidi
Datum: 09. února 2010 17:43
 koupíme si ji na půl?
Datum: 09. února 2010 17:39
|



|