|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: luke
IP: uživatel4625
 zdravim, vim ze to tu moc nepatri ale v podstate to od fechtla neni velky rozdil potreboval bych poradit se skodovkou 1000 MB zlobi volnobeh, startuju se syticim a kdyz ho po chvili zacnu stahovat tak okolo 1100 ot/min motor chcipne. vycistil sem cely karbec i AC pumpu, nenapada vas co s tim? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 10:47
Jméno: jiri
IP: uživatel15547
 Stará bolest škodovek. U škodovek máš od plynového pedálu ocelovou strunu, takže u karburátoru končí. Většinou konec je zajištěn vnitřkem od čokolády a tam začni seřizovat.
Rukou si udrž volnoběch a pak dotáhni oba šroubky. Až bude motor zahřátý tak znova, aby nebyly vysoké otáčky. Pak vše dolať tryskou volnoběhu. Je to na palici, ale fungovalo to.
Pevné nervy Čau
Datum: 20. května 2013 10:47
 ještě aut sytič?
Datum: 11. května 2013 20:35
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 nastav bohatost směsi
Datum: 11. května 2013 19:58
Jméno: luke
IP: uživatel4625
 jikov 32bst
Datum: 11. května 2013 11:50
 jaký karburátor
Datum: 10. května 2013 22:11
 co předstih
Datum: 10. května 2013 21:50
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Čau. Dá se v dnešní době sehnat pertinax??? Sice to zatím moc nepotřebuji tak se ptám jenom orientačně. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2013 23:39
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 omlouvám se Labara Jindřichov
Datum: 12. května 2013 23:39
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Labara Jinošov
Datum: 12. května 2013 23:38
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 v prohlížeči internetu pusť google a do okénka napiš pertinax  . zkus kliknout na první, druhý, třetí ..... odkaz
Datum: 11. května 2013 20:01
 Zdarec chci si koupit Čezetu 125 sport,chtěl bych vědět váš názor,co si o ní myslíte,nějaké klady a zápory
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2013 8:31
Jméno: standa
IP: uživatel15491
 Supr! V papírech 125ccm a pár kilowatt...vrazíš tam motor čz 175/180 a jezdíš jak král...
Datum: 11. května 2013 8:31
 jinak mám tím na mysli ČZ 125 476
Datum: 10. května 2013 21:18
Jméno: franta
IP: uživatel1272
 Cau draci potreboval bych radu mam 2 jawa 550 a chtel bych si koupit neco silnejsiho. Ale nevim co???
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2013 15:58
Jméno: pepa
IP: uživatel14885
 simsona enduro? s vyvýšenýn podvozkem a výfukem a 4 kvaltem popř 60 valec ?? hlavně si připlatit a koupit pěknýho má mnoho složitějších zaležitostí a pelech se těško opravije jinak pokut máš opravdu puvodní 550 a ne 555 a přemýšlíš o prodeji nedávno jí známy koupil za 15 s papíry tak za ty tvoje mužeš mít 4 takta 125.... chce to jen prodej nechat uzrat... za mě simson zachovej popř radně udělanej jede kilo viz videjka na netu hovoří za vše
Datum: 10. května 2013 15:58
Jméno: Jawak555
IP: uživatel14541
 Jestli chceš zůstat u Pionýrů tak Jawa 21 nebo 23 a jestli chceš něco silnějšího tak Jawa-ČZ 175 nebo 250  Já sám mám Jawu 23 a 555 a 175
Datum: 10. května 2013 7:35
 Tak záleží jestli to chceš někam na polňačky,nebo na to máš papíry a chceš jezdit po cestách....
Datum: 09. května 2013 21:32
 když nevíš co tak to je dcla blbý chtět motorku a nevědět jakou pro tebe bych vodhadoval nanejvejš fichtla
Datum: 09. května 2013 21:17
Jméno: :)
IP: uživatel12913
 ahoj draci sem také jawista ale potřeboval bych něco lepšího poradíte mi jaké koupit Enduro na papírech 125 do 11kw v TP do 40 tisíc ? rozmýšlím se mezi Yamahou DT 125 RE a Yamaha DT 125 R a je toho více je mi jedno jestli 4T nebo 2T
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2013 16:25
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 *čínská kopie Hondy*
Datum: 09. května 2013 16:25
Jméno: Dano
IP: uživatel15484
 Jawa (Moto Union) DANDY 125ccm, okolo 9kw, dobry tah aj do terenu, bracha mjel... Ale len do urciteho roku, co je tam HONDA motor.
Datum: 09. května 2013 15:31
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Tak škrcený 2T 125-ky bych se taky nebál... V 16 jsem měl zavřenou Cagivu, chroupala kolem 4 litrů, 6 kvaltů, oilmaster a byla i delkem spolehlivá.
Datum: 09. května 2013 13:07
Jméno: standa
IP: uživatel15483
 To máš jedno co vemeš,hlavně to nesmí bejt dobitý. Už i některá čína se dá (i když k nim mam odpor)...spíš je to o tom co chceš ty? Jestli jezdit mazec za 8-10 litrů a dvakrát do roka novej nicasil a nebo línej 4T co jezdí za 3-4... A děláš jen běžnej servis...Realitou je to,že u otevřenýho 2T budeš věčně sedět v garáži jak u fichtla a opravovat něco v motoru...naopak 4T už i díky své spotřebě je cestovní a není problém zajet někam na delší výlet...osobně neznam nikoho kdo by na uječenym 2T jezdil dál jak do školy ... Naopak kluci na 4T objeli celou republiku...na slovač atd... To můj pohled... Jawař jsem tělem i duší.
Datum: 09. května 2013 12:54
 Kamarád měl otevřenou Yamahu DT 125 R (tuším 20 nebo 22 koní) a musím říct, že to jelo fakt dobře, spotřebu to sice mělo vyšší, ale fakt to jelo
Datum: 09. května 2013 12:20
 Já ti radím Yamaha DT 125 R. V TP to má 9kW a otevřený to jede parádně. A že se to sere? Určitě ne víc než naše oblíbené Jawy... Veškeré díly jsou dostupné, takže není problém s opravama. Jinak 4T jsou ve 125 dost líný a na 2T nemají šanci.
Datum: 09. května 2013 8:08
Jméno: mustang12
IP: uživatel14518
 cau , jestli bazirujes na 11 kw (motorove) kup 4 takt , muzu doporucit yamahu wr 125 , moturkem patri vedle varadera 125 k tomu nejlepsimu co muzes ve 4 taktu cekat , je to bezproblemovy . U dvoutaktu se proste vsechno vic sere a sou s nim starosti i kdyz bys cekal opak . Vybirej neco s najezdem nejlip do 10 tkm.
Datum: 09. května 2013 0:07
 Lukiik: Tenhle Jawa-fanatismus mi už leze na nervy...Jistě jsou to dobrý stroje atd (jinak bych jich doma neměl 10...), ale prostě vývoj jde dopředu, v jawě se vývoj bohužel téměř zastavil už někdy v 60-70 letech...takže chápu to, že si chce koupit nějakej modernější stroj, kterej bude pro jeho používání vhodnější, stejně jako jsem to udělal já. Bohužel k tématu neporadim, jelikož se v malorážkách zas tak dobře neorientuju...Amen
Datum: 08. května 2013 23:48
Jméno: hrony
IP: uživatel13076
 sorry za překlep
Datum: 08. května 2013 23:36
Jméno: hrony
IP: uživatel13076
 co takhle mz 125 sm/sx ty motory jedou na čtyrtakt pěkně sm je motard a sx endurorn
Datum: 08. května 2013 23:33
Jméno: Lukiik
IP: uživatel15482
 Zdarec,
pokud jsi Jawista a chces neco lepsiho, tak si nerikej Jawista!!! Rozhodne nic lepsiho nez Jawu nesezenes...ostatni pekace z ciziny bez radeji probirat jinam.
Lukas
Datum: 08. května 2013 23:24
Jméno: Pep
IP: uživatel11502
Posl.aktualizace: 06. května 2013 11:23
Jméno: standa
IP: uživatel15469
 Myslim že letos už Tour de Soda nebude,namísto toho je Kostelec.
Datum: 06. května 2013 11:23
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 ahoj draci, píšu sem ted jak vo život, nevíte kde v praze nebo blízko by mi stříkli uplně komplet plechy a všechno na pionýra? nejlíp místo kde si to i sami opískujou kdyžtak kdo jste to nechávali dělat na kolik to celý přijde? neni toho moc a barvy nechci nechat míchat vybral jsem si z ral vzorníku bílou a 5015 nebesky modrou dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2013 12:53
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 je taam pár místeček, nemyslel sem nějaký hrči, je to celý komplet vyklepaný že by se to nechalo i takle stříknout ale podle mě by to pak bylo vidět, takže je to jen tak lehce máznout - na lampě a pak sem rovnal sprohejbaný revmaplechy tak ty lehce, jinak 7 klacků nemam takže začnu řešit tak na podzim
Datum: 10. května 2013 12:53
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 pardón, kitovat, to íííčko mi trochu ujelo,
Datum: 10. května 2013 7:56
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 hele to jestli to budou mýchat nebo ne je úplně jedno, jinak vím kdo to udělá, ale příprav si 6000-7000 podle toho jak moc se to bude kytovat?
Datum: 09. května 2013 21:03
 Zdarec,mám takový dotaz,myslíte si,že by bylo dobré nechat pozinkovat na pionýrovi chromované části?Protože já když sem ho renovoval tak chromy byly zrezivělé a tak sem to natřel jen nějakou barvou,ale do budoucna bych to chtěl nechat pozinkovat nebo nějak hezky nalakovat,ale chromování je pro mě docela cenově nedostupné....
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2013 22:00
 díky kouknu na to
Datum: 04. května 2013 22:00
 co neni zas tak drahý je komaxit, chvíly sem byl na výpomoci v lakovně, kde se komaxituje a dělalo se tam i hafo disků na auta a kvalita je fakt slušná a maj i velkou paletu barev, maj třeba i barvu co vypadá jako leštěný hliník, nebo co se podobá chromu a to už vypadá taky solidně
Datum: 04. května 2013 21:23
Jméno: mz
IP: uživatel15207
 Zdar draci neni tu nějakej motorkář co by se snáma projel.Jezdíme polňačky. Jsme od řípu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2013 10:52
 čau draci, nevíte někdo jestli existuje nějaká pc hra s pionýrama nebo babettama jako závody? Odepište díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2013 17:52
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 mofa racer ale myslím že je to ze simsonama
Datum: 30. dubna 2013 17:52
Jméno: vseznalek
IP: uživatel13610
 ne ale muzes ji vytvorit
Datum: 30. dubna 2013 13:44
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Zdar, draci mohl by mi ně kdo vysvětlit jak funguje dofukování/odfukování kol na starších tatrovkách? Zajímá mě hlavně přenos náprava-duše... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2013 21:43
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Zkus na internetu pohledat nějaké materiály k vojenským typům Tater, 8x8VT, 6x6 a 8x8VVN, 4x4VV apod.
Bohužel už doma k tomu nic nemám. Našel jsem jen kompletní katalog na PV3S.
Datum: 30. dubna 2013 21:43
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Aha nevíš jestli je někde nějaký nákres třeba v dílenské příručce nebo katalogu ND?
Datum: 29. dubna 2013 21:49
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Každé kolo je uloženo na samostatné polonápravě, která plní funkci osy kola a uložení ložisek. Osou té polonápravy je vedená trubička z rozvodu vzduchu pro dofukování pneumatik a v náboji kola, v kterém je redukce, je těsněna dvěma "O" kroužky a mezi nábojem kola a pneumatikou je venku ruční ventil od krytem, který plní funkci ventilku, ten musí být vyjmut z duše. Jinak měnit ty "O" kroužky je docela pakárna, musí se rozebrat celý náboj kola. Rozvod vzduchu pro dofukování vede nad centrální rourou a do ní vstupuje až venku za manžetou.
Jestli Ti to takhle stačí
Datum: 29. dubna 2013 21:40
Jméno: závod
IP: uživatel15207
 Ahojte draci kdo by vyhrál kdyby si proti sobě postavili MZ 150 vs Jawa 250 šlo by o závod na dálku..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 18:47
Jméno: pepa
IP: uživatel15308
 tvl vždyt ti motorky jsou na tom co se max speed uplně stejně je to jak porovnávat fichtla a polskýho rometa ... MZ 150 je na normální ježdění o dost lepší 250 jawa je krásná ..... za mě 250 mz ta javku pokut je zachovalá na tře ve všech ohledech a jsou za stejný prachy jak 150...s jawou si kupuješ něco krasneho..... podle výkonu je šance pro mz vždyt je o 30 let novější..... zapalování na javku stojí po repasi 700 a nove zapalko na mz 2000 .....mz má 5 kvalta ale jawka za s 250 a jede nepatrně víc.. cca o 10 km v hod mz ma zas super brzdy a hliníkove ráfky a kupu tuningovejch vychytávek.... prznit jawu za to tě dnes každy zabije.....motorek je málo
Datum: 29. dubna 2013 18:47
Jméno: Miraas
IP: uživatel15316
 Zdar draci,chci se zeptat jaký rozměr a hlavně typ ložiska do kola u fichtla,je lepší zakryté či nezakryté,když tam jsou ty plstěné prachovky???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 20:31
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Souhlas
Určitě zakrytý, je to bez starostí a je s tim čistší práce.
Datum: 29. dubna 2013 20:31
 Já dávam 6201 kryté hmotou...
Datum: 29. dubna 2013 7:59
Jméno: HC Racing
IP: uživatel15007
 Zdravím, přináším informaci o srazu fichtlů 
12. CELOSVĚTOVÝ MOTORKÁŘSKÝ SRAZ DO 50 ccm - SRAZ FICHTLŮ!
Dne: 1.6.2013 od 9.00 hod., Místo: Všelibice u Českého Dubu.
Dopoledne spanilá jízda, odpoledne soutěže, večer kapely, občerstvení a zábava na celý den 
Pro naše nejmenší máme zajištěn dopolední program pro děti
Hlavní cena ze slosovatelného vstupného pořádná "MAŠINA"
Zahrají kapely VISACÍ ZÁMEK, OVČIE KIAHNE a VETROL !
Srdečně Vás zve H.C. Racing team
www.hcracing.cz
info tel: 608 216 952
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 20:02
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 ahoj chlapi nevíte ral odstím modrýho pionýra? já myslim že bílá je 9010 a modrá si nejsem jistej jesi světlejší 5012 nebo tmavší 5015, chci lakovat sám, který odstín jste použili vy? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 6:59
 mě přijde nejblíž originálu RAL 5015 taky ho do ní chci hodit, vim že se to tu řešilo několikrát takže 5015
Datum: 27. dubna 2013 6:59
Jméno: hroch miroslav
IP: uživatel15410
 zdarec draci chci se zeptat mam original peknej zaves za jawu na pawika ise zasuvkou a chtel bych ho vymenit za stadiona s 22v nalezovem stavu.je to realne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2013 22:31
 Zdarec draci, mám takový dotázek jestli jste někdo řešil gumové lemovky kolem kastlíků u kývaček. Jde mi o to, jak je INTELIGENTNĚ připevnit k plechům, aby to zůstalo alespon nějakým způsobem stále rozebiratelné. Při kompletní renovaci jsem nové lemovky naprasáka přilepil vteřiňákem, ale u té motorky není pravděpodobnost, že ji bude nutné rozebírat. Tahle motorka je dobová číza 473 a před 3 lety jsem jí koupil bez tech lemovek, ale originál co na ní byli jsem k tomu dostal, tak jsem se už koněčně rozhoupal a chci je tam dát. Tím, že se jedná o 45 let starou gumu už nedrží sama o sobě a je i třeba někde natržená.... Díky za typy kutila Tima
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 14:16
Jméno: pepa
IP: uživatel15414
 lepidlo jako chemoprén alkapren lepí gumu suprově a dá se šikovně odtrhnout popř otřít hadříkem namočeným v ředidle... normalně potřeš plec potřeš drážku v lemovce a po zaschnutí znovu z lechka plech aby to mělo trhací vrstvu....a je to kaslíky sundej a chytni to kolíkama a nechej den uschnout
Datum: 27. dubna 2013 14:16
 Čau draci,válí se mě doma přední vidlice na Čz 175 hranatou+1x vidle navíc a potom ještě stojánek,štíty bubnový,držák motoru na kyvce.Je mě to líto vyhodit do šrotu,jestli byste měl někdo zájem tak se mě ozvětě,nechám levně!Pošlu foto .Díky za odpovědi,v případě zájmu pište na email.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2013 21:52
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 zdar draci je tu nějakej fichtlař ze severu čech ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 20:58
 Zdravícko má cenu kastlik na vyvozního mustanga, nebo kovošrot ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2013 22:39
Jméno: pepa
IP: uživatel15402
 no udělaný to je pěkně a navíč víčka se často ztrácej ale ai kovošrot výtěí
Datum: 24. dubna 2013 22:39
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 protože tohle je bastl a ne kaslík na vývozního mustanga.......šrot
Datum: 24. dubna 2013 6:12
 proč ? nikdo to nechce nevím proc
Datum: 23. dubna 2013 21:57
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 děláš si prdel?
Datum: 23. dubna 2013 21:29
 http://motorky.bazos.cz/inzerat/23812490/vyvozni-kastlik-na-mustanga.php
Datum: 23. dubna 2013 20:52
Jméno: pepa
IP: uživatel15241
 klasickej kaslík s víčkem za 150 na burze ani nvm čim se tvuj liší
Datum: 23. dubna 2013 20:42
|



|