|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/671617-250-353.html Ten komentář mě fakt pobavil  jede jak vystřelená a pořizovací cena 53000  no mám dost chudák motorka takovým lidem nepatří do ruk ani lopata protože i tu by dokurvili ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2012 21:56
 ale DT 80 ji v terénu lechce natrhne prdel
Datum: 29. října 2012 21:56
Jméno: Trenér
IP: uživatel14639
 No už jsem viděl vetší vraky než tohle ale řekl bych že když člověk sežene za směšný peníze nekompletní panelku a trochu si ji upraví do terénu tak váží a trochu víc a má to určitě o dost větší krouták než DT 80
Datum: 29. října 2012 17:22
 to už raději tu jawu 350 z motoinzerce za 30 000 z motorem z jakýsiho litru. Myslím že by nebyl problém bubny rozehřát do červena 
Ještě k tomuto je to hnus velebnosti ale za tu cenu.Stejně ty lidi nechápu jak předělávaj kývačku a podobny stroje na kros stejně to je těžký a hovno to pojede.To raději nákou DT 80tku nebo 125tku a užijou si víc.
Datum: 29. října 2012 17:04
 Nejvíc mě pobavila věta...... "Byl bych rád, kdyby se dostala do dobrých rukou" Se ani nedivím, když on v nich má nasrany.............
Datum: 28. října 2012 21:55
Jméno: Trenér
IP: uživatel14635
 http://paulcoach.rajce.idnes.cz/Jawa_250_353-559/
Datum: 28. října 2012 20:48
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 proč nestlála 5300?stát mohla než jí dostal do ruk
Datum: 28. října 2012 20:03
Jméno: Trenér
IP: uživatel14635
 Já bych řek že bych řekl, že ten popisek je jako vtip dobrej a ta motorka určitě nestála 53000.
Datum: 28. října 2012 19:45
 tupá hmota....
Datum: 28. října 2012 19:10
Jméno: pejsek
IP: uživatel2858
 tojo hoši..  až mu napíšete tak řekne že zapoměl připsat k ceně 0
Datum: 28. října 2012 18:38
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 takovej Zgerb  ale taak dalo by se to pozpravovat kdyby to nebylo ta daleko, tak to za litr vemu a dam dokupy, ty drapaky a motor tu hodnotu má
Datum: 28. října 2012 18:30
 ale zas na druhou stranku,,ty kola s drapakama jsou i tak za super cenu,, jinak nevim jestli byla jako kvetina sipkovym raji,, ale dostala brutalni cocku
Datum: 28. října 2012 18:00
Jméno: pejsek
IP: uživatel2858
Datum: 28. října 2012 17:56
 Čaute draci,máse pionýr někal zazimovat před zimou?Jako například že mám vypustit benzin apod,nebo ho tam mužu nechat přes zimu,díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2012 20:45
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Lukáši!Teda tvoje starosti!Já pojedu naposledy tento rok 31.12. kolem 23:30 hodin nad dědinu se podívat jak se bude po púlnoci střílet a jak to skončí tak zas Motorečku projedu aby se ji nezkrátil řetázek.A pojede nás tam určitě víc!Dobré a nabité baterce se ani v mrazu nic nestane, ale je lepší ju vydělat a taky sem tam dobíjet esli nechceš jezdit aj v zimě!Toš tak!
Datum: 29. října 2012 20:45
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 vubec to neřeš prostě,ja mam takovou šopu na mašiny kde je trochu tepleji než venku v zimě a jak tu motorku tam dám vypnu akorat benal tak na jaře vytáhnu a mužu jezdit akorat pravda je že to chce vytahnout baterku
Datum: 28. října 2012 22:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 viz jawa cezetak.... jenom vyndavam baterky z toho, v čem jsou, protože motorky mam v nevytápěný dílně... kdybych měl do všeho dotankovat plnou, vyjde mě to na cca 2tis. a to se mi fakt dávat nechce  ... jinak u mě motorka stojí nejdýl tak 3 měsíce?? (a to 354 v původnim laku)
Datum: 28. října 2012 21:58
 chromy stříknu silikonovím olejem, dám plnou nádrž,vypnu benzín, vyjedu karbec ( nebo to občas nastartuju)...
Datum: 28. října 2012 21:52
 nechystam nijak... odstavim a jak k tomu znovu na jaro prijdu tak to jede jak predtim...
Datum: 28. října 2012 21:35
Jméno: stana
IP: uživatel14634
 Cau jo určitě vypustit nádrž olej treba ale nelit znovu zadelat až na jaro nový oil  rnCau stana
Datum: 28. října 2012 19:05
Posl.aktualizace: 30. října 2012 7:33
Datum: 30. října 2012 7:33
Datum: 28. října 2012 15:50
 už od začátku tu bandu sleduju na xichtbooku a fandím jim.
Datum: 28. října 2012 15:45
Datum: 28. října 2012 10:59
 tak túto výpravu sledujem od začiatku a držím im palce mareka na 250 poznám aj osobne je to dobrý týpek  stretol sol aj celu partu čo boli v kazachstane. ALe naspäť Danovi a jeho súčastnej partií určite sú to ľudia ktorý nemôžu povedať že sa nudia  držím im palce
Datum: 28. října 2012 10:39
 zdravim draci chtěl bych si kupovat 125 a potřeboval bych poradit jestli dvoutakta nebo čtyřtakta za odpovědí děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2012 22:48
 Do 125ccm dvoutakt - je živější a ostřejší , snadná údržba, vyšší výkon, nevýhoda je větší spotřeba a méně dokonalé spalování .. čtyřtakt je čistej, niízká spotřeba, ale už to není z hlediska živějšího ono, +ventily .. 4t je pak samozřejmostí až u větších mašin ...toť můj názor
Datum: 26. října 2012 22:48
Jméno: martin46
IP: uživatel12157
 no a uvažoval jsem spíš o tom dvoutaktu no ale nechám si ještě radši poradit
Datum: 26. října 2012 22:42
 pod na fichtl chat tam to probereme
Datum: 26. října 2012 22:42
Jméno: martin46
IP: uživatel12157
 no kolik peněz momentálně mám k dispozici z hlavy nevim jen mě zájímalo která znich by byla lepší a hlavně né moc drahá
Datum: 26. října 2012 22:40
 napiš cenovej strop pak ti poradíme.A taky jestli to je čistě na motorku a na oblečení máš love zvlášt nebo i s oblečením ...
Datum: 26. října 2012 22:37
Jméno: martin46
IP: uživatel12157
 tak něco jo ale zase jako né moc no čím levnější tím pro mě lepší
Datum: 26. října 2012 22:34
 Kolik na to máš peněz?
Datum: 26. října 2012 22:26
Jméno: martin46
IP: uživatel12157
 no tak značka buď ČZeta ta hranatá nebo nějaká honda a chci to na normální vyjížďky a abych se hlavně někam dostal a nebylo to moc cenově náročný
Datum: 26. října 2012 21:58
 Trochu se rozepiš co to má bejt za motorku a k čemu jí chceš...takhle je to těžký...
Datum: 26. října 2012 21:49
Posl.aktualizace: 26. října 2012 18:34
 Aspon bych se zeptal Sesu ne ? ale vyděl jsem tam reklamu na fichtl krámek tak aspon že ho propaguješ 
taky beru + že to není jak náká stránka znáš to ? dej like to je pak jak u blbečků na dvorečku.
a fero o tobě se vyjadřovt nebudu.
Datum: 26. října 2012 18:34
Jméno: fero
IP: uživatel14625
 17ti letý komentuje ,16 ti letého, tak nějak mě to přijde, at si každý zakládá co chce, jo umět blbě kecat to umí každý
Datum: 26. října 2012 17:54
 to by měl založit maximálně sám SESA! a né tady něco napodobovat.A jak jsem si všim jsou tam hlavně jen sdílené inzeráty z motoinzerce a úvodní fotka tvůj fichtl.Todje můj názor.
Datum: 26. října 2012 17:06
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 zdar hoši vynechava mi fichtl prosím poradíte mi ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2012 19:56
Jméno: martin46
IP: uživatel12157
 Čus měl jsem stejnej problém a nevěděl co stim a až na konec jsem vyměnil filtr sání a šlo to tak to zkus může to být také řešení
Datum: 26. října 2012 19:56
 Ahoj, mě tohle dělalo když jsem měl špatně nastavený předstih a odtrh, zkontroluj to . Může to dělat i nízká hladina v plovákovce nebo ucpané trysky , preventivně zkus vyměnit svíčku.
Datum: 26. října 2012 14:27
Jméno: menhy
IP: uživatel2773
 zkus vyčistit karbec a trisky.. když ne tak bude problém v elektrice(pecka na kladívku,odtrh,svíčka...)
Datum: 26. října 2012 10:04
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 normalně to jede ale když třeba jedu na za 1 na plnej tak to na ten plnej prostě vynechava a nechce se mu do uplnych otačkach jinak třeba do pulky plynu jde ale nejde na ten plnej
Datum: 26. října 2012 9:38
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
 spis ne... protoze si nenapsal zhola nic... jaky jsou priznaky? v tahu nebo na volno? rozepis se jinak mas smulu
Datum: 25. října 2012 22:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Zdravim. Jen tak pro inspiraci, nemáte někdo doma dělanej lis? Přememejšlim, že bych něco udělal. K tlačení chci použít obyč hydraulickej hever-panenku. Vymyšlený to v podstatě mám, ale vychytávky se vždycky hoděj. Tak kdyby někdo měl nějaký fotky, tak sem hodte odkaz, nebo na mail. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2012 13:50
Datum: 27. října 2012 13:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 panenku asi otáčet nebudu, udělám to jako je to na těch fotkách, je to jednoduchý a snad i funkční... a protože pužiju tenhle klasickej malej hever, tak žádnou nádrž na olej nepotřebuju... ten lis z odkazu je jednoduchej a pro moje použití určitě dostačující...
Datum: 27. října 2012 12:33
 Mám doma lis z heveru-panenky. Ale kupovanej dělanej někým nevim kým. Není to takový problém udělat. Problém je že v té panence se údajně musí otočit nějaké ventilky pro přepouštění oleje. Jinak nefunguje vzhůru nohama. Jinak za odpoledne udělat lis včetně nádržky na olej, vratného systému pružin po odlehčení a kompletního rámu atd? Možná prase nejseš ale já taky ne a rozhodně bych to za odpoledne nedal  Ale to je jedno...někdy nad některými věcmi moc přemýšlím ale je pravda že takovýhle věci typu "to prostě vezmu a tady do uříznu a tady to svařím a je to hotový" nesnáším..
Datum: 27. října 2012 9:48
Jméno: whats up?
IP: uživatel13047
Datum: 26. října 2012 18:47
 zajímavej web.
Datum: 26. října 2012 18:36
Jméno: whats up?
IP: uživatel13047
Datum: 26. října 2012 18:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jojo, to je přesně ono... materiál mě vyjde vicemeně 0Kč a jedno odpoledne tomu rád věnuju... jinak 3dny? to nevim, co bych na tom tři dny dělal, max den.... a to taky nejsem žádný prase, takže sváry zabrušuju, hrany beru lamelákem atd.  ale to vlastně nemá cenu vubec řešit.. díky za typ !
Datum: 26. října 2012 16:50
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
 To vis ja to beru podle sebe... osbone ja bych se stim piplal 2-3 dny (vsechno presny, zaobleny hrany, shaneni materialu, striknout nebo praskovou barvu atp) jenze za ty 3 dny jsem schopen videlat vice nez 3500 takze bych si to misto toho abych se stim mrcasil koupil a jeste za ty 3 dny vydelal neco navic... uz chapeme?  musis to brat z tehle strany
Datum: 26. října 2012 14:20
Jméno: dannone
IP: uživatel11032
 A proč by ho kupoval za 3500,- když si ho může vyrobit za zlomek ceny ?
Datum: 26. října 2012 12:53
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
Datum: 25. října 2012 22:57
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 tak jsem uspěšně vypálil výfuk(smrad uplně všude  ) pak to složil a zkusil jsem jak to jezdí !  na mokdrý trávě mi to hrabalo na dvojku..  ale to bude tím že mám 50 kg  (12z).. ze zvědavosti jsem se koukl výfukovým otvorem na píst.. a je nahnědlej.. je to normální?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2012 12:58
 No podle mě to normální není, ale stává se to.
Datum: 29. října 2012 12:58
Jméno: standa
IP: uživatel14622
 To že je "nahnědlej" u vejfukovýho kanálu je naprosto normální. Navíc jestli jsi najel 600km s přicpanym výfukem,tak je to úplně v poho  Ono to jede,co,když se vyčistí výfuk  někdy tento tuning zvedne výkon až na 3,5koně
Datum: 25. října 2012 20:37
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 jinak motor mám cc 600km od výbrusu..
Datum: 25. října 2012 20:14
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 já si myslím, že to bude sjetejma pístníma kroužkama
Datum: 25. října 2012 20:02
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 no jako co ja mam pisty tak ty mam dycky cisty ..nekde sem cet ze kdyz je takle z jedny strany ofouklej tak je spatne vycentrovana klika nebo priohla ojnice ..
Datum: 25. října 2012 19:33
 Ahoj draci  privez sem si domu toho laminatovyho blembaka. ale jak byl dlouho venku atd, tak je hodně špinavej a a kuže jse strasně ztuhlá. máte někdo rady jak oo vyčistit a pečovat o tu kuži ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2012 23:13
 Zkus to vzít několikrát indulonou...
Datum: 25. října 2012 23:13
 Nepřišla mě faktura na email, je to tady ted běžné ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2012 20:07
 Mě příjde vždycky faktura vždycky ihned na email během chvilky a potom příjde potvrzení + sesovo vzkaz bud mám nebo nemám a balím nebo nebalím si zadal něco špatně
Datum: 24. října 2012 20:07
 vzdit jsem posial i odpoved,,, to musi byt ve spemaci
Datum: 23. října 2012 16:12
 Email sem zadal dobře, ale nic mě nepřišlo
Datum: 23. října 2012 15:46
 draku neblbni,, uz sem ti poslal nekolik mejlu,,bud jsi zadal spatny meil a nebo ti to spadlo do spem kose
Datum: 23. října 2012 15:42
 čau draci, chci se zeptat, jak mam identifikovat mustanga 23 A . Vím o tom hodně, ale neznám jiný způsob krom toho. že určit rok vyroby, mrknout na zapalko a na žarovku před. světla. Jde tedy halvně o to, zda je ještě nějaký údaj na štítku nebo tak. Já mam mustanga z roku 1970 se zapalkem 20w a přední žarovkou 15w. Ale jde o to, že kdokoliv to zapalko mohl vyměnit z 30w na 20w a tím mě zmást, tak právě nevím. Díky za vaše informační zdroje
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 22:52
Datum: 23. října 2012 22:52
 mustaf 23 A je první typ mustangů, tj. hranatý tacháč z jawky 90, staší typ zadní kyvky z ocelových výlisků, a přední blatník uchycený na těch půl kruhách.. tož tak
Datum: 23. října 2012 17:25
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 rok výroby mám 77 a výrobní číslo 1 454 420 takže jestli máš větší nebo otrochu menší,patří tam 30w
Datum: 23. října 2012 17:12
 Objednal sem tady věci na Babettu, ale nepřišelo mi email potvrzení. Je to ted normální ? Dlouho sem totiž neobjednával tak nevím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2012 17:55
 uz je to zabale,,,psal sem ti maila,
Datum: 21. října 2012 17:55
Jméno: venda
IP: uživatel7849
 Ahoj mám doma jawu sport podědil sem jí po pradědovi,nevím jakou má hodnotu tak jí nechám za 4000 Kč jenom trochu škrablá nadrž  kdyžtak píšte na facebook Jander Vašek
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2012 21:03
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No toš sem myslel, že nekdo ešče rýpne nebo se aspoň dovíme o jakú jawu ide.A nic.Toš asi umřu neinformovanej!!!Toš si idu zavdat a idu spat!
Datum: 21. října 2012 21:03
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No mosím sa přidat a aj si přisadit!Dyby byli děcka co k čemu, toš už su praděda dávno!A proč bych nemohl mět JAWU 350 TRAMP?HE?A co se pije u nás?To by ste nesnesli! Metyl je aj .....!!!A pivem zahřívat žalúdek?Hasit žízeň to snáď ešče!TOŠ TAK!!!
Datum: 21. října 2012 0:23
 a u nás myslíš že ne?  a ti co nemajó slivovicó tak prokádajó s vodkó
Datum: 20. října 2012 23:58
 JAWA_ceZetak:U nás se to ještě prokládá slivovico.............
Datum: 20. října 2012 22:47
 5 piv? to je tak na zahřátí žaludku
Datum: 20. října 2012 22:41
 Musíte mi to prominout, když já jsem neměl žádnýho fichtla....... Mám jenom velký mašiny(175-350)..... Když čtu Jawa sport tak mě napadne 590,361..........
Datum: 20. října 2012 22:38
 Už mě to došlo , asi po 5 pivu........
Datum: 20. října 2012 22:28
 haggar: a typ 23 je podle tebe co?
Datum: 20. října 2012 22:25
 Jo a píše jenom trochu šráblá nádrž...... Nevím jak by škrábl nádrž na fichtlovi.........
Datum: 20. října 2012 22:15
 Jsem myslel, že praděda měl pořádné stroj...... (590,361)...........
Datum: 20. října 2012 22:07
 Kdyby to byla 361 tak ti urhnul ruce ... ale bude fichtl
Datum: 20. října 2012 22:03
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 hoši to bude asi fichtl
Datum: 20. října 2012 21:51
 Jakou Jawu sport? 590 nebo 361?
Datum: 20. října 2012 21:47
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 a možu se zeptat odkud jsi?
Datum: 20. října 2012 21:38
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 zdra nevíte o nějaky duši ktera vydrží aspon něco aby měla pořadnej ventylek ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 0:24
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No já si to už nepamatuju, jak se temu říkalo.Ale esli ten Haltr je držák pláště proti pootočení, toš to vypadá jak roztažený U a ze spodní části trčí šroub.V ráfku musí byt díra jak pro ventilek a tú se prostrčí ten šroub.Ale napřed musí byt v plášťu duša potom ten držák a prostrčit ho do tej díry plášť dodělat a potom se ten držák začne dotahovat do plášťu a přimačkne ho k ráfku a tym zabrání protočení.No dybych o tem neslyšel toš nevím esli bych to z teho mojeho popisu pochopil?Dyž tak se ozvi na:"2beo@seznam.cz" a já Ti to zkusím nčrtnút, vyfotit a poslat.
Datum: 03. listopadu 2012 0:24
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 jak vlastně funguje ten haltr ?? nikdy sem o tom neslyšel ..
Datum: 31. října 2012 17:00
Jméno: alesmoto
IP: uživatel14616
 Jestli trháš ventilky, dej tam Haltr.
Datum: 23. října 2012 12:35
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 mám na fichtlech starý duše, starý tvrdý pláště a kol si nevšímám... max 2x za rok nafoukám....
Datum: 22. října 2012 14:10
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 klasickyho fichtla všechno je stary duše a pneu a už mě to nebaví pořad lepit ventylky
Datum: 21. října 2012 14:55
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj veno!Esli má jawa46 pravdu tak je zbytečný Ti radit!Ale esli se spletl a máš na ventilku matku kerá ho drží na ráfku tak ju okamžitě sundej!!!A potom poznáš, že se Ti ventilek začíná naklánět.Toš vypustit srovnat a znova nafúkat!A co máš za motorku?
Datum: 21. října 2012 13:20
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj jawa46!Taky sem se s tym nesetkal.Akorát mám vzadu ešče dušu kerá pamatuje víc jak 23 rokú.A esli v předním mám mladší, tak tu starú vozím jako náhradní.Teď se mě to nechce zjišťovat.Ale neco ze života!Od mládí mám kamaráda, kerej na starý kolena zas zblbnul do motorek.JAWA 559 + 590.Ale co ho to chytlo nevím?Taky VIRAGO 1100.Další jenom z doslechu!Blbec a prej nová motorka aj nový duše ji dám.Starý byly dobrý ale obuškem ich rozsekal a vyhodil!A teď kdy dojde k motorce tak musí dofúkat.A nejsú pichlý ani ventilek!A zhání neco kvalitního.Jak píšu blbec!No já mám 250/592.Toš tak.
Datum: 21. října 2012 13:10
 Za ty léta co jezdím na všem co má kola jsem se ještě nesetkal že by normální duše byla nějak nedostatečná. Pokud jsi blb a jezdíš na podhuštěnejch pneumatikách, nebo pneumatikách co pamatujou i komanče tak se nediv že ti to rve ventilky
Datum: 20. října 2012 20:27
Jméno: Strela
IP: uživatel13687
 Čau seso. Prodával jsi tu prsa z laminátu na Jawu 21. Máš je ještě? Nikde je nemůžu najít. Díky drak strela.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2012 18:21
 ja vim ale uz dlouho nemuzu splasit,, ale sas bude ale kdy,,to nevi nikdo
Datum: 21. října 2012 18:21
Jméno: kubikk
IP: uživatel14595
 škoda že už tu není Franky. Neví někdo co se sním stalo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 23:06
Jméno: Franky
IP: uživatel17107
 Jsem tu ....................
Datum: 22. dubna 2014 23:06
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Dostal rozum!A standa má pravdu, vlastně fšecí! Kromě dacana!Za pár týdňú tady ocáď zdrhnu taky esli se to tu nezmění!
Datum: 20. října 2012 15:24
Jméno: standa
IP: uživatel14597
Datum: 20. října 2012 11:55
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 náhodou je to borec
Datum: 20. října 2012 11:45
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 lol
Datum: 20. října 2012 8:04
Jméno: wut?
IP: uživatel14596
 Velmi zly vtip debile. Okamzite by si zasluzil BAN !!!!
Datum: 20. října 2012 7:55
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 myslím, že jeho poslední dotaz byl o tom, že chce jit do armády.......při troše štěstí je mrtev
Datum: 20. října 2012 7:42
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
Posl.aktualizace: 19. října 2012 18:56
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Fakt mazec, se tomu tlemim ještě těď, hlavně ten popis u inzerátu v kombinaci s tou poslední fotkou, neskutečný.
Datum: 19. října 2012 18:56
Datum: 19. října 2012 18:26
Datum: 19. října 2012 17:33
 Zdravím! Chtěl bych vědět váš názor na jawu 175/ 356 kývačku, co o ní víte, a jestli je vhodná k renovaci, jakou má cenu atd???... děkuji s pozdravem JIřík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2012 19:54
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 řeknu ti to asi takhle renovovat se dá úplně všechno a nedávno jsem si přinesl domů 175 cca za 1000,-v krásným stavu,cena se odvíjí od stavu
Datum: 18. října 2012 19:54
Posl.aktualizace: 17. října 2012 16:26
 Potěší když se v "Galerii nejlépe upravených fichtlů pro závody" objeví motorka co mi stojí v garáži
Datum: 17. října 2012 16:26
 Zdravím. Promiňte mi, ale opravdu nevím kam jinam napsat. Máme Forda Transita, toho staršího, teď nevím rok (popř. zjistím), ale je to asi 2004 +/-. Máme teď nějaký problém. Přestali nám ukazovat všecky přístroje (tj. Rychloměr, otáčkoměr, palivoměr a teploměr). navíc se nám na displeji ukazuje "ERROR" a blikají jak hodiny tak tento symbol. Ještě svítí kontrolka klíče. Zkoušeli jsme odpojit baterii, že by se to vzpamatovalo-nic. Pojistky všechny v pořádku. Auto jede krásně. Jen nás to trápí. Hlavně palivoměr.
Pokud ho tu také někdo máte a měli jste třeba podobný problém, nebo zda by jste měli nápad čím by to mohlo býti, rád uvítám. Předem píši že hladina oleje je v pořádku, taktéž pal. filtr by měl být dobrý. Co se týče motoru, neměla by být závada tam. Pokud samozřejmě nemá vadu (zatím) na funkčnosti... Každopádně se asi stanu zase terčem nadávek, že píši sem, ale pokud už bude mít někdo tuto připomínku, ať mi prosím pošle odkaz na stránku, kde by mi pomohli s tímto problémem.
Ještě proč se nezeptáme přímo autorizovaného servisu-> už známe ty svině co si napíchnou auto na přístroje, zjistí závadu za 200Kč a naúčtují vám za to ranec peněz. Proto se to chci dovědět normální, lidskou cestou. Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2012 17:27
 ve všech servisech je většina úkonů časově dána.tj zákazník platí úkon a je jedno jak dlouho ho bude mechanik dělat.Péro ukaž mi ve kterém servisu ti udělají geomku za cenu kterou mechanik s tím stráví.ty by jsi dělal geomku za cca 10Kč když ji měl za 2minuty?
Datum: 14. října 2012 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel14569
 Ty jsi nechával v servisu dělat geometrii na Fáčku??? Na Fáčku?? Na všem co má klasický tyče s šroubovacíma čepama se dá udělat doma za pomoci klacku a dvou rukou...na tehle starejch střepech sme si to vždycky dělali doma...tam jsou všude takový zemědělský vůle že nemá význam něco měřit laserem na desetiny...ale to je tvoje věc samozřejmně. K tomu Transitu: pokud to bylo utopený pul metru ve vodě tak je to jednoznačně tim,jen si to dalo na čas než to pořádně zoxidovalo a zahnilo do sebe...bude v prdeli něco co se utopilo...třeba zrovna nějaký čidlo na převodovce na otáčkoměr/tacho a ten zbytek nejde vzniklym zkratem...určitě bych jí napřed napíchnul...
Datum: 14. října 2012 11:58
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 tak už to je,já nechával dělat geometrii na fávu a týpek vlezl pod auto a za 2 minuty vylezl a platil jsem 250,-to už je prostě tak...
Datum: 14. října 2012 11:32
 a je to venku.zhnilý svazek či vytopená jednotka.at tak nebo tak bez autorizováného servisu se neobejdeš.
Datum: 14. října 2012 11:02
Jméno: jon
IP: uživatel12505
Datum: 14. října 2012 9:03
 O to nejde. Peníze by se našli. Ale přece se normální člověk nebude od nich takhle nechat oje*ávat ne ? Ještě teda jsem zapoměl dopsat že byl pod vodou. Asi tak 50cm +/-. Ale pak bylo vše OK. No... Ty pojistky sem zkoušel podle oka  Začalo to ale dělat z ničeho nic tak nevím. Zkusím do autorizovaného servisu nejdříve napsat zda by nevěděli... No zatím děkuju
Datum: 14. října 2012 8:35
 jojo autorizované servisy jsou svině,ale když jde do tuhého tak jsou dobří že?to je obecný problém,koupíš si koně a pak nemáš na žrádlo.
Datum: 14. října 2012 7:46
 jediná cesta je zajet opravdu do servisu, nechat napichout na pc, vyčíst paměti závad a hlavně trvat na tom aby ti ten protokol z paměti závad vytisky.... zaplatis za napichnutí, vezmes si protokol a podle chybovych kodu si na netu zjistit zavady.... jinak pojistky jsi kontroloval pohledem a nebo si je i prozkoušel?
Datum: 14. října 2012 0:11
|



|