Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím. Promiňte mi, ale opravdu nevím kam jinam napsat. Máme Forda Transita, toho staršího, teď nevím rok (popř. zjistím), ale je to asi 2004 +/-. Máme teď nějaký problém. Přestali nám ukazovat všecky přístroje (tj. Rychloměr, otáčkoměr, palivoměr a teploměr). navíc se nám na displeji ukazuje "ERROR" a blikají jak hodiny tak tento symbol. Ještě svítí kontrolka klíče. Zkoušeli jsme odpojit baterii, že by se to vzpamatovalo-nic. Pojistky všechny v pořádku. Auto jede krásně. Jen nás to trápí. Hlavně palivoměr.
Pokud ho tu také někdo máte a měli jste třeba podobný problém, nebo zda by jste měli nápad čím by to mohlo býti, rád uvítám. Předem píši že hladina oleje je v pořádku, taktéž pal. filtr by měl být dobrý. Co se týče motoru, neměla by být závada tam. Pokud samozřejmě nemá vadu (zatím) na funkčnosti... Každopádně se asi stanu zase terčem nadávek, že píši sem, ale pokud už bude mít někdo tuto připomínku, ať mi prosím pošle odkaz na stránku, kde by mi pomohli s tímto problémem.
Ještě proč se nezeptáme přímo autorizovaného servisu-> už známe ty svině co si napíchnou auto na přístroje, zjistí závadu za 200Kč a naúčtují vám za to ranec peněz. Proto se to chci dovědět normální, lidskou cestou. Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2012 17:27
 ve všech servisech je většina úkonů časově dána.tj zákazník platí úkon a je jedno jak dlouho ho bude mechanik dělat.Péro ukaž mi ve kterém servisu ti udělají geomku za cenu kterou mechanik s tím stráví.ty by jsi dělal geomku za cca 10Kč když ji měl za 2minuty?
Datum: 14. října 2012 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel14569
 Ty jsi nechával v servisu dělat geometrii na Fáčku??? Na Fáčku?? Na všem co má klasický tyče s šroubovacíma čepama se dá udělat doma za pomoci klacku a dvou rukou...na tehle starejch střepech sme si to vždycky dělali doma...tam jsou všude takový zemědělský vůle že nemá význam něco měřit laserem na desetiny...ale to je tvoje věc samozřejmně. K tomu Transitu: pokud to bylo utopený pul metru ve vodě tak je to jednoznačně tim,jen si to dalo na čas než to pořádně zoxidovalo a zahnilo do sebe...bude v prdeli něco co se utopilo...třeba zrovna nějaký čidlo na převodovce na otáčkoměr/tacho a ten zbytek nejde vzniklym zkratem...určitě bych jí napřed napíchnul...
Datum: 14. října 2012 11:58
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 tak už to je,já nechával dělat geometrii na fávu a týpek vlezl pod auto a za 2 minuty vylezl a platil jsem 250,-to už je prostě tak...
Datum: 14. října 2012 11:32
 a je to venku.zhnilý svazek či vytopená jednotka.at tak nebo tak bez autorizováného servisu se neobejdeš.
Datum: 14. října 2012 11:02
Jméno: jon
IP: uživatel12505
Datum: 14. října 2012 9:03
 O to nejde. Peníze by se našli. Ale přece se normální člověk nebude od nich takhle nechat oje*ávat ne ? Ještě teda jsem zapoměl dopsat že byl pod vodou. Asi tak 50cm +/-. Ale pak bylo vše OK. No... Ty pojistky sem zkoušel podle oka  Začalo to ale dělat z ničeho nic tak nevím. Zkusím do autorizovaného servisu nejdříve napsat zda by nevěděli... No zatím děkuju
Datum: 14. října 2012 8:35
 jojo autorizované servisy jsou svině,ale když jde do tuhého tak jsou dobří že?to je obecný problém,koupíš si koně a pak nemáš na žrádlo.
Datum: 14. října 2012 7:46
 jediná cesta je zajet opravdu do servisu, nechat napichout na pc, vyčíst paměti závad a hlavně trvat na tom aby ti ten protokol z paměti závad vytisky.... zaplatis za napichnutí, vezmes si protokol a podle chybovych kodu si na netu zjistit zavady.... jinak pojistky jsi kontroloval pohledem a nebo si je i prozkoušel?
Datum: 14. října 2012 0:11
 Zdarec draci je tu někdo kdo má znalosti ve svařování hliníku?.. potřebuji vědět jestli jde trafo svářečkou a příslušnými elektrodami svařovat hliník? díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2012 21:24
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Já si počkám na výsledek a pak se Třeba objednám!
Datum: 14. října 2012 21:24
 díky za rady, doufám že se mi zadaří
Datum: 14. října 2012 9:52
 triodynou a hliníkovou elektrodou neni problém... jde to i usměrněným trafem... mame nejakou starou usmernenou mrchu a s hlinikovou elektrodou to slo varit pekne..
Datum: 13. října 2012 22:42
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 myslím že ne .. nejsem si jistý ale hliník se svařuje tigem co já vím  a není to tak jednoduché jako normální železné díly musí se ti ta elektroda natavovat přesně na obě svařované části
Datum: 13. října 2012 21:56
Jméno: filip
IP: uživatel14571
 ahoj mam takovy dotaz na 550 ma spatnou rozetu a nevim jak ji vimenit jenom ten venec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2012 19:34
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo odbrousit nýty a nový věnec zase přinýtovat
Datum: 13. října 2012 19:34
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Nazdar všichni neznáte nějaký další obchod kde mají věci na pionýry a zároveň na Simson S51 ?  Díky..jinak fichtlkramek 4ever..
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2012 11:06
 trochu hledej ! motokrámek atd....
Datum: 13. října 2012 11:06
 Zdar draci, chystá se někdo na Ukončení sezóny 2012 v Olomouci 20.10? já jen jestli tam nebudem s kámošem sami na fichtlu
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2012 23:04
 jasny třeba se tam někde uvidíme
Datum: 12. října 2012 23:04
 no, asi si vemu pár dílu ze speciála, bo se chystám jet s přítelkyní  ale celý to asi nepojedu, to se musíme domluvit ještě s kámošem....
Datum: 12. října 2012 21:32
 Blbost.Já teda na zahajovačce se odpojil ale ted mám v plánu to jet celé až do konce na pevnost do křelova posedět něco dobrého si dát a jet domů.Tempo přes náměstí je skoro krokem za olomoucí každej za to veme ale jak jsem psal jeli i borci z horky (na fichtlech) a pohoda ono se to pak myslím zbrzdí a jede se podle nejpomalejších strojů.Je to tak psáno myslím i někde na forum(olomouc bikers.cz)
Datum: 12. října 2012 16:46
 kámoš to jel minulej rok na NSrce 50 a říkal že na té vyjíždce nestíhal :-/ jede se tam fakt takový tempo?
Datum: 12. října 2012 14:08
 pokud nebude pršet jedu ale né na fichtlu ale na DRku.A jak na zahajovačce tak i ted si myslím že tam budou na fichtech zase borci z Horky....
Datum: 12. října 2012 13:49
Jméno: a
IP: uživatel1272
 cau jaka je prosím svícka na jawu 550
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2012 10:10
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 a nesmí mít dlouhej závit
Datum: 13. října 2012 10:10
Jméno: standa
IP: uživatel14569
 Je to úplně jedno,nepoznáš rozdíl.... Hlavní je aby svíčka nebyla parafínová a dávala jiskru
Datum: 13. října 2012 7:45
 14-5 tj dle nového značení brisk n19
Datum: 11. října 2012 21:17
 zapalovací.. a ideální je když háže jiskru
Datum: 11. října 2012 21:02
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 brisk n15c
Datum: 11. října 2012 20:17
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/predni_plast_blatnik_zluty.html
Jen chci upozornit na chybu za 28 000 to asi nikdo nekoupí
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2012 18:38
 draku moc dik,,nejak se tam dostaly dve nuly  ja se porad snazim cokoliv v ramci moznosti zlevnovat a tak nekdy stane kix,,jinak bych se samo sebou ozval borcovy co by to prodal
Datum: 11. října 2012 18:38
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
Posl.aktualizace: 11. října 2012 9:09
 draku musim najit cas,,, ale jinak je jako orig,,to se neboj
Datum: 11. října 2012 9:09
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Zdar seso chtěl bych se zeptat jak to vypadá s těma novinkama a jestli je tam něco zajimavýho na pionýra na závody
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2012 10:03
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 jj dík o tý první části vým a na klasika na silnici něco jo?
Datum: 10. října 2012 10:03
Datum: 10. října 2012 9:45
 Ahoj potreboval bych jestli nekdo nevite cislo barvy neba nazev cervene na jawu 350/638 napiste na mail tomnedbal12@gmail.com
Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2012 20:54
 Číslo jawackej červenej farby je 8850. Mala by to bit taká istá teda ako na tú 350/638.
Datum: 09. října 2012 20:54
Jméno: PETERpan
IP: uživatel14039
 Ahoj draci,, chtěl jsem se zeptat jestli jde nějak vyrobit otáčkoměr na fichtla..  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 19:35
 no cos čekal že to bude par diod na zapalovani? najdi na netu nebo najdi nekoho kdo ti to uděla ale počitej minimalne s 500,-
Datum: 07. října 2012 19:35
 a to si jako myslíš že je všechno jednoduché? že ti nekdo řekne, vem tamtu desku, prašti po ní kladivem a mám hotový točkoměr?
Datum: 07. října 2012 14:44
Jméno: PETERpan
IP: uživatel14039
 jako takhle, našel jsem,, ale docela složité,, tak jestli tu není někdo, kdo s tím má nějaké zkušenosti
Datum: 07. října 2012 13:47
 na netu je toho hromada tak nepiš že jsi nic nenašel když si ani nehledal....
Datum: 07. října 2012 13:36
Jméno: PETERpan
IP: uživatel14039
 a nevíte kde bych našel nějaké schéma, nebo nějaký návod jak to udělat? Na netu jsem nic moc nenašel. Díky
Datum: 07. října 2012 13:28
 na fichtla jedině elektronický tj že mechanický s ručičkou nepůjde nemá to vývod s převodovky tak jako třeba simál
Datum: 07. října 2012 12:35
Jméno: PETERpan
IP: uživatel14039
 ale jak??
Datum: 07. října 2012 12:12
 jistě že jde... na každy motor jde otáčkomer udělat a dát
Datum: 07. října 2012 12:11
 cao seso.. prosimte.. delal jsem obednavku cislo 37563 ... do obednavky jsem zapsal jinou adresu na kterou to chci poslat a v potvrzovacim mailu mi to napsalo moji adresu.. tak chci vedet jestli tobe to prislo s tou adresou na kterou to chci poslat.. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 12:26
 tak to je gut,, ,
Datum: 07. října 2012 12:26
 spatne sme se pochopily.. adresa mailu je ok... ale balík chci poslat na jinou adresu, nez kterou mám uvedenou v registraci... jelikož z prace jezdim az v noci tak je pro mě nemožné si jít balík vyzvednout na poštu... ale jak ted koukám do mailu tak mi od tebe došlo další potvrzení obědnávky a tam už je adresa dodání udevedá dobře... takže jak kdybych nic nepsal
Datum: 07. října 2012 11:20
 posli mi maila na ktereou adresu chces poslat potvrzeni
Datum: 07. října 2012 9:05
Jméno: John
IP: uživatel14039
 Zdarec,, chtěl jsem se zeptat jestli je možné upravit fichtla tak, aby jel víc jak 70km/h,, Slyšel jsem že je to prý možné, ale nevím, Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 12:39
 taky mam od Standy valec a hlavu mam to doma na stole skoro rok a nejsem schopnej se do toho pustit snad tuto zimu si s tim pohraju
Datum: 07. října 2012 12:39
 sakra, nezobrazil sem email, tak na tenhle. dufek.dan@gmail.com
Datum: 07. října 2012 11:22
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 zhubni
Datum: 07. října 2012 11:21
Jméno: Dansek
IP: uživatel7547
 Sakra, sakra .. To se mi nechce pilovat do karterů, to je škoda zase .. No zkusím to taky nějak naúhlovat,, kdyžtak malinko na dírách ho poposadit vejš, aby to vyšlo co nejlíp bez toho, aby se muselo pilovat do kartérů .. Kdyžtak nemáš toho nákou fotku, jak si to odbrušoval a výsledek práce ? .. Kdyby si měl, pošli mi prosím něco na mail. Díky, čus.
Datum: 07. října 2012 11:21
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 zapomnel jsem dodat ze musis zapilovat karter
Datum: 07. října 2012 10:26
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 cau, zapiloval jsem sroub, hlava ma tak 1.5mm a kus plovakovky ze spodu a ten soub jak ma ten tenkej krumer pro nastrceni ploivaku jsem musel protahnout dolu, a aby to vyslo kdyz mam valec zkracenej o 2 mm tak jsem si vyfrezoval z pertinaxu podlozku pod uhlem tak aby se tam karbec vesel, karburator je mirne naklopenej nahoru diky te podlozce
Datum: 07. října 2012 10:18
Jméno: Dansek
IP: uživatel8325
 zdravím .. cige10, chci se zeptat esli máš ten karburátor vyvedenej na kolínko, nebo esli ho máš v ose s rámem a jestli s rámem, tak co vše si musel upilovat z plovákovky, aby se tam vešel.
Datum: 07. října 2012 9:12
Jméno: Standa
IP: uživatel14537
 Ozvi se mi na mail proberem to tam.
Datum: 06. října 2012 21:44
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 jinak kolik by jsi chtel za to upraveni toho valce s casovanim na 82km/h? diky
Datum: 06. října 2012 21:24
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 zatim to asi necham tak, jsem zvedavej jak mi to pojede s: mam vybrus 39,75 saci kanal 54mm od kraje vlozky 13.5mm na vysku a 30,5mm na sirku a vyfukovej k. 30mm od kraje vlozky 14.5mm vysokej a 23mm sirokej . valec je snizene ze spodu o 2mm a pist je skracenej z cela o 2mm a hlava o 1.8mm snizena, pist jednokrouzek bez odlehceni klika zde z kramku ta novovyrova z taiwanu. nechtel by jsi jit na chat pokut mas cas?
Datum: 06. října 2012 21:22
 Hele klidně ti to udělam,pokud už máš sníženou hlavu tak perfektní... Jen ti teda řeknu to,že já to dělam jehlovýma pilníkama "na koleni"...ale tim nechci říct že by to nebyla čistá práce.... Sesa mi dokonce nechával dělat dvoukroužkovej píst na dva slabý chrom kroužky a ten byl super...s vrtánim nad 39mm počítám... Jinak umim časování na 95-100km/h ale nevim co to bude dělat na stadionu s dvouma kvaltama a karbecem z fichtla... Já bych s origo motorem nechodil přes 8500ot/min...hlavně kvůli převodovce...a karbecu....věděl bych jak upravit Hikone aby k tomu válci jel....kdyžtak se ozvi,mužeme se domluvit...
Datum: 06. října 2012 21:05
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 trysku jsem nasel doma 68,filtr zde z kramku tuning, motor je originalni, byl jsem se koukat na moped rally v rychtarove u vyskova a tam maji ty omezeny upravy a nekteri jezdili i 100km/h zase chci by mi to neco vydrzelo, takovej valec by jsi mi neudelal na zakazku ze? ja jsem si to delal na CNC frezce v praci na te vlozce a pak jsem to v tom hliniku dopiloval k tem kanalum, tedka mam o neco malo lip udelanej valec a jednokrouzek pist cekam na vybrus, uvidim jak to pojede ale spojku mam origo...
Datum: 06. října 2012 20:53
Jméno: Standa
IP: uživatel14537
 Přesně takovej cestovní válec jsem dělal taky a jel naprosto stejně. Rovina cca 70km/h,osazení stejný. Já bych šel do rychlý převodovky a prdnul tam spodek sání 68,5mm,šířka 30mm a výfuk hříbek širokej 27mm nad přefukama a vršek výfukovýho kanálu 28,7mm od horní hrany...dle mě to 78-80km/h pojede...každopádně by to mělo točit přes 8000ot/min... Vycházím z toho že máš origo motor,origo spojku,origo zapalování a origo kliku...takže tam není moc prostoru pro fantazii.... Jinak jakej máš vzduchovej filtr a trysku? Molitan? Tryska 74?
Datum: 06. října 2012 20:44
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 Zdravim stando, potreboval bych poradit jak upravit valec na stadaka, mam vybrus 39,75 saci kanal 54mm od kraje vlozky 12.5mm na vysku a 27mm na sirku a vyfukovej k. 30mm od kraje vlozky 14.5mm vysokej a 23mm sirokej a jede mi to max 70-75 valec je snizene ze spodu o 2mm a pist je skracenej z cela o 2mm a hlava o 1.8mm snizena, pist dvoukrouzek bez odlehceni klika zde z kramku ta novovyrova z taiwanu. karbec poinyr
Datum: 06. října 2012 20:24
Jméno: Standa
IP: uživatel14537
 Joo Stejskal je jiná liga,ten umí věcí,na toho já nemam. Jen pro doplnění zmíním,že moje válce jsou moje a nikoliv ničí kopie. Tvary kanálů a jejich časování jsou odvozeny z obecně známých poznatků a ze zkoušek mých válců. Pokud by někdo namítal podobnost tvaru výfukového kanálu mých válců s RS úpravama od ing. Stejskyho tak můj výfuk je odvozen z návodu na úpravu 3K válce na simsona a svůj první válec s takovýmto výfukem jsem upravil o sezónu dřív než začali být RS válce v nabídce zmíněného webu. Stejskyho RS úpravy jsem nikdy v ruce neměl a jejich časování neznám. Časování nejrychlejšího válce je převzato od Frikulína,který mi ho doporučil a poprvé jsem si tento válec udělal v roce 2009 sám pro sebe a při zkouškách motoru mi jel 97km/h. To jen aby bylo jasno,už několikrát si někdo myslel,že někoho kopíruju,ale opravdu tomu není tak. Taktéž návrhy výfuků k mým válcům jsou moje a jezdil jsem na nich. Hlavně mám tuto činost jako koníček a nikoliv jako obživu  proto to dělám i tak levně
Datum: 06. října 2012 18:14
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
Datum: 06. října 2012 17:32
Jméno: Standa
IP: uživatel14537
 Pro zajímavost: jednomu týpkovi z pokecu jsem dělal závodní dvoukanál,po odladění s 19mm karburátorem Dell Orto,molitanovým filtrem,bezkontaktním zapalováním,rychlým 3Q,krátkým sacím kolenem a s výfukem dle mé rady dosahoval jeho stroj rychlosti cca 100km/h na převod 12/55. Sice ladění nebylo snadné,ale výsledek víc než překvapil.
Datum: 06. října 2012 15:56
 Díky moc. Samozřejmně není problém upravit válec. Dělám dvoukanály různých verzí,rád ti nějaký udělám,více na mailu.
Datum: 06. října 2012 11:56
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Jo, a tady to dela standa hrbek - pohoda domluva, poradi, pomuze,... Mám od něj upravený válec a bomba. maximálka merená pomocí auta nejakych 90  jeho mail Standa.Hrbek@seznam.cz , dělá to za "pár šupů"
proste max. spokojenost
Datum: 06. října 2012 9:34
 Čus ve spolek.Myslím že už se to někde řešilo.Ale čím to ? že když jedu ráno no ted už i odpoledne (bylo 13 stupnů) tak ten fichtl jede líp aji táhne líp.Za tepla mi tam hučí aj ložisko atd prostě motor už celkem zralej na generálku.Ale za těch chladnějších teplot jede prostě dobře.Že se to stačí dostatečně chladit ? nebo že se to pořádně nezahřeje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 10:03
 Mě v 19:00 tahne jako krava taky
Datum: 07. října 2012 10:03
 právě vubec jako ono se to uchcávalo i když jsem měl hladinu OK tak jsem dal jehlu z druhého zářezu od shora na první zářez a od té doby a pohoda.(žadné uchcávání)Fichtl jede celkem jak má a startuje na první šlápnutí .
Datum: 06. října 2012 10:36
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Za prvé se to líp chladí a za druhé nemáš náhodou bohatší směs ?(hladina, svíčka) to by odpovídalo ...
Datum: 06. října 2012 9:43
Jméno: Strela
IP: uživatel13687
 Ahoj draci. Není tu někdo z okolí Příbrami kdo vlastní Jawu 250 Pérák? Dostal jsem ho v bednách a chtěl bych si to prohlídnout a nafotit jak to má vypadat. Děkuji za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2012 8:48
Jméno: standa
IP: uživatel14537
 Chodíme tam se psem na Čamrdu
Datum: 06. října 2012 8:48
Jméno: JAwař
IP: uživatel5767
 koukám že standa bydlí kousek ode mě  jsem ze hřebče asi znáš
Datum: 05. října 2012 23:26
 Mám J250 Pérák rok 1953 poslední model. Na 98% vše originální,co mam neoriginální tak 26mm karbec z Kejvačky a taktéž palivovej kohoutek mám z kejvy. Pak místo plechových páček spojky a brzdy mám hliníkové. Plechové páčky mám schované. Karbec se mi podařilo schovat pod origo víko které není prořezané. Po domluvě je možné se sejít,jsem z Kladna,stroj ustájen u rodičů v Hradečně. Příbram to sice není,ale myslím si že nás tu moc není,co máme původního péráka.... Pokud máš Janečka či Zbrojovku tak odlišnosti znám.
Datum: 05. října 2012 20:50
Jméno: Jan Mráz
IP: uživatel12999
 Zdarec, zabývám se opravami, výbrusem, snižováním hlavy, tunningem a generálkou motoru babetty 210. Pokud by jste měly zájem, můžu po dohodě přijet, nebo mi babetu přivezete vy, všechno záleží na vás. Generálka motoru zabere nejvíce času, maximálně týden. Ceny se odvijí podle toho, o co máte zájem. Kompletní generálka stojí 1500Kč, výbrus včetně pístu, kroužků a čepu stojí 600 Kč stejně jako úprava kanálů válce,...,... Pokud máte zájem, můžete mi zavolat na číslo 736729340, zaslat sms nebo e-mail. Bydlím v Týnci u Břeclavi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 23:41
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Potom bych ovšem použil vojenský termín nahrazující označení GO a to Nálezová oprava a pod to se při troše šikovnosti a malé dávce drzosti dá schovat, popřípadě neschovat cokoliv
Datum: 07. října 2012 23:41
Jméno: whats up?
IP: uživatel13047
 Tak mi prosim vysvetli co zachrna tvoja generalka
Datum: 07. října 2012 8:40
Jméno: Jan Mráz
IP: uživatel12999
 Repase klikovky a výbrus se k běžné go nepočítá, ale to by jsi mohl vědět. Pokud by byl nutný, udělal bych ho.
Datum: 06. října 2012 22:11
Jméno: fero
IP: uživatel14482
 a je dogenerálkované ))
Datum: 05. října 2012 17:17
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Takže výbrus, gufera, ložiska, repas klikovky, spojka atd. a jen 1500kč? Nebo je to "generálka", kde se nasadí nový válec a možná když bude nálada, tak se vymění gufera, aby se neřeklo...
Datum: 04. října 2012 22:42
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 no myslím si že za 1500 pořídím do babety max. klikovku...
Datum: 04. října 2012 21:35
 Tobě se zdá 1500 málo?
Datum: 04. října 2012 20:35
Jméno: whats up...
IP: uživatel13047
 Tvoj dotaz vypada ako inzercia.... 1500 za generalku? To urcite bude kvalitna "generalka"
Datum: 04. října 2012 20:32
Jméno: Franc
IP: uživatel12955
 odpovím na E-mail...
Datum: 04. října 2012 20:22
 Čau Jsem Jan Mráz, máš to tam napsaný, jinak se mi ozvi na email John.Frost@seznam.cz A jak se jmenuješ ty?
Datum: 04. října 2012 18:45
Jméno: Franc
IP: uživatel12955
 a mam problém s motorem u babetty tak bych se chtěl zeptat co a jak..diky za odpověd..
Datum: 04. října 2012 18:28
Jméno: Franc
IP: uživatel12955
 čau jen se chci zeptat jak se jmenuješ?byldím v Lanžhotě..
Datum: 04. října 2012 18:17
 Čau draci mam dotaz kolik by stálo kdyby sem chtel poslat balík (na dobírku) z Rakouska do Česka potřebuju par dilu a tady v česku je to až moc předražený
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2012 19:37
 diky  ještě že to nestoji přes 600
Datum: 05. října 2012 19:37
 cca 300
Datum: 03. října 2012 22:13
Jméno: Fiiila
IP: uživatel14528
 Ahoj seso máš masku na jawu 350/639 (taková ta plastová na kulatý světlo) i v černé barvě?? Našel jsem jenom červenou metalízu. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2012 20:38
 jo draku jawa nema ani kus jedine ma uz jen metalizi a az doujdou metalizyx uz bude definitivni konec s maskou 638
Datum: 03. října 2012 20:38
Jméno: d
IP: uživatel1272
 Cau prosím jaky je retez na jawa 550
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2012 15:44
Datum: 03. října 2012 15:44
 Čus Draci,je jawa čz 175/356 dobrá volba na renovaci?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2012 19:17
 Já osobně jí mám ve vojenským, protože peníze na chrom nejsou, a taky nějakou dobu ještě nebudou. Včetně GO motoru jsem to složil za necelých 7000 jsem nadmíru spokojenej, jezdím s ní každou chvíli do školy. Ohledně výkonu jsem (skoro) spokojenej, ohledně spotřeby se pohybuju kolem papírový hodnoty(3,5l,pokud nejedu jako prase...)
Datum: 02. října 2012 19:17
Jméno: standa
IP: uživatel14524
 Renovaci počítej minimálně 30 tisíc a to jen za předpokladu,že seženeš dobrýho a levnýho lakýrníka a GO motoru si uděláš na koleně a nebudeš ho třeba dělat celej z gruntu.... klasická cena...s REPASÍ a částečnou renovací J250 Pérák jsem se dostal na 12000,- a to jsem na tom "nedělal" nic zásadního....kabátek jsem mu nechal původní....historickej.... ovšem pokud myslíš "renovaci" tak ta se dá udělat i za pár tisíc....poladit motor,hadrovej potah na sedačku,natřít kola,vyměnit kroužky ve válci,sprejem nastříkat plechy i bandu,žádnej chrom.....A JE TO!
Datum: 02. října 2012 19:12
Jméno: BEDY
IP: uživatel13005
 tolik zase ne muzes ji spravit za mín ale chromy atd 40000kc
Datum: 02. října 2012 17:45
 Z hlediska náročnosti renovace to neni nic tak hrozného, pokud teda budeš mít k dispozici pokud možno kompletní stroj. Díly jsou relativně dostupné, motor a elektriku uděláš snadno...ceu renovace si netroufam odhadovat, takové střelba od boku je cca 35-40tis...
Datum: 02. října 2012 15:53
Jméno: mata123456789
IP: uživatel14326
 Celkově víš já jsem těch renovací neudělal hodně jenom jsem renovoval jawu 21 a bojím se že stou 175 to bude horší a silnější už nechci tak se ptám na tu 175/356 a připadá mi že vypadá taková jednoduchá celkově co se týče: rozebírání elektriky motor atd...
Datum: 02. října 2012 15:51
 Z jakého hlediska?
Datum: 02. října 2012 15:45
|



|