|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: matuch
IP: uživatel10305
 zdar draci, mám 175-356 a rád bych věděl jaká má být síla korku na lamele? mám tam tak 2mm na některých ani ne. mám už měnit? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 22:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím kolik tam má být , ale doud spojka neklouže tak není potřeba je měnit
Datum: 29. srpna 2010 22:50
Jméno: fichtl
IP: uživatel5767
 zdarvim,mam problem udelal jsem GO motoru a nejak tam jde spatne razeni .strasne to blbne nechce tam skocit rachlost a pak ani neutral.sedne si to nebo us po4. musim jit mezi kartery diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2010 12:15
Jméno: fichtl
IP: uživatel5767
 diky
Datum: 30. srpna 2010 12:15
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ano,podívej sem na automat a na ty dva srouby
Datum: 30. srpna 2010 11:35
Jméno: standa
IP: uživatel10304
 Staci jen vetsi hlava sroubu a nedorazuje to....chce to origo sroub s tou specialne vybranou hlavou.....
Datum: 29. srpna 2010 21:36
 často to dělá jedna malá kravina... Jak je na motoru řadící mechanismus do kterého vede háček (táhlo) které je druhým koncem zaháknuté za řadičku... Tak ten řadící mechanismus drží na motoru 2šrouby a právě často se stává že tam někdo dá jinačí šroubky... a když tam dáš o malinko delší šroubek tak to zavazí vevnitř motoru a neřadí... mám s tím skušenosti a už se to mým kámošům stalo nespočitatelněkrát že zgenerálkovali motor,přestal řadit,koupili nový... já jsem došel,povolil šroubek a motor frčel  skus ty šroubky povolovat a řadit jestli to pujde...
Datum: 29. srpna 2010 21:28
 Zdar draci, mám problém na Čz 125/453. Když jí vytočím do vyšších otáček tak začne cukat. Mám pocit že to cuká někde na rozetě nebo u řetězu. Je možný aby byla třeba křová rozeta a když se točí rychleji tak že řetěz z ní vyskakuje? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 17:30
 hele dělá to aji když ji vytočíš na neutrál? jestli jo tak bych se zaměřil na elektriku ( velký odtrh) nebo nestačí dotíkat benzín při vyšších otáčkách..
Datum: 29. srpna 2010 17:30
 Prosím Vás , čím je způsobeno že když jedu na mustangu a zařadím trojku tak mi v motoru začne něco hrozně rachotit a trojka vypadne na neutrál.jsou to ložiska že?musím asi půlit.Ale jednička a dvojka jedou krásně , dělá to jen trojka.dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2010 14:22
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 loziskama to nebude kdyz 1 a 2 ti jdou normalne spis jestli nebudou vylamany zuby nebo jeste jestli automat
Datum: 29. srpna 2010 14:22
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Podívej se ,jestli není moc napnutý řetěz (sekundární) a jestli není uvolněné řetězové kolečko.Potom by přišly v úvahu ložiska a
to především na náboji řetězového kola.
Datum: 29. srpna 2010 8:08
Jméno: čz
IP: uživatel9046
 Zdarec. Chci se zeptat jestli musím nové lamely ferodo do čezety 175/477 namočit první do oleje? nebo jestli je můžu hned nasadit a jezdit? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 11:40
 jako u každé jawy/čz, lamely nech buď přes noc v oleji, pak nasaď a jezdi, nebo je polej olejem před montáží, nasaď, párkrát protoč motorem s vypnutou spojkou, ale jezdi až druhej den.. jinak je velký riziko že je spálíš a budeš měnit znova...
Datum: 27. srpna 2010 11:40
 Zdar draci, chci se zeptat jaká má být maximální síla lamely u 555. Předem dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 13:14
 já tam dával celí korky ani sem je nák moc nezapbrušoval,proste tam narvi celí
Datum: 27. srpna 2010 13:14
Jméno: Dawe
IP: uživatel10289
 Zdarec draci složil se motor dal nový ložiska,gufera .. a sekundární kolečko na neutral jde točit strašně stěžka a když je tam rychlost tak stim neotočim vůbec (ručně)..myslíte že to bude vph..??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 20:15
Jméno: Dawe
IP: uživatel10289
 ou sakra..  no tak uvidim prinejhorsim budu půlit znova .. já právě nevim jestli jsou přimáčklý na ložisku protože sem je naklepl ůplně stejně jak byli předtím ..gufera sem měnil ůplně poprve..  to samí ložiska.. je možný že by nešel třeba vůbec nastartovat ? Nebo že byse stalo něco vážnýho třeba s klikovkou nebo tak ?
Datum: 26. srpna 2010 20:15
Jméno: standa
IP: uživatel10290
 motor se po slozeni musi tocit volně! obcas se stane,ze spatne zaskoci klika do lozisek a sedne si po prvnim nastartovani....ale kdyz ne,tak to vesti vazny problemy,rozhozenou kliku,neparovy bloky,neco spatne slozenyho a nebo vymezenyho atd....a ty primackly gufera sou spatny,budou podfukovat.....nebude to vph
Datum: 26. srpna 2010 19:32
Jméno: Dawe
IP: uživatel10289
 Je to možný že sem to naklepl ůplně na něj no.. ae jestli se to teda rozchodí tak vph..
Datum: 26. srpna 2010 18:58
 a nenarvals ty gufera uplne po ložisko? ono se to rozchodí... kterým vám to přes paulin teče s tím asi neumíte,já paulinem utěsnil už tisíce motorů a nikdy to nekáplo
Datum: 26. srpna 2010 18:25
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Ja sem tesnil paulinem mezi bloky a tvl tece to jak prase nedoporucuji paolin pro motory !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 26. srpna 2010 16:57
Jméno: Dawe
IP: uživatel10289
 To právě že vůbec , pro vyndání sem to nahřál letlampou a lehce vyklep a pak sem to šoupl do trouby a opět to tam vklouzlo lehce akorád sem myslel že je to normální když nová gufera se vlastně naklepou na obě hřídele klikovky že se to pak rozjezdí ..ae nevm uvidim ..
Datum: 26. srpna 2010 15:57
 U někoho je to normální u někoho ne. Mělo by se to točit lehce ihned po složení ale to se musí dělattakže ložiska ani klikovka se nesmí usazovat násilím ale pouze zasunout... Pokud je použito kladivo tak to pujde ztěžka nějakých prvních 100Km a pak to bude vpohodě. Taky jsem tak spackal svoji první i druhou generálku ale pak jsem objevil tajemství horkovzdušné pistole  chybama se člověk učí
Datum: 26. srpna 2010 15:02
Jméno: Dawe
IP: uživatel10289
 Já vim , ale už stim konkrétnim tmelem(silikonem) mám zkušenost , asi tak před rokem sem stim zadělal kamarádce nádrž v autě a do teď na to jezdí  .. tak bloky by to snad mělo těsnit .. uvidim ale jestli to budu muset znova půlit tak budu nasranej
Datum: 26. srpna 2010 14:00
 No tak to bych v životě nekoupil...jak je něco kvalita tesco, tak to nedopadá dobře
Datum: 26. srpna 2010 13:56
Jméno: Dawe
IP: uživatel10289
 to ne  přímo teskácká tuba akrylovýho tmelu
Datum: 26. srpna 2010 13:54
Datum: 26. srpna 2010 13:49
Jméno: Dawe
IP: uživatel10289
 Dobře díky  sem zvědavej jak bude šlapat ...  a navíc sem to těsnil levným tmelem z tesca  doufám že s toho nebude chcát olej ..
Datum: 26. srpna 2010 13:43
 Né ted orpavdu  ...po prvním zavrćení si to sedne, a bude se točit tak jak má. Neboj dělalo mi to taky
Datum: 26. srpna 2010 13:27
 mslim, zt bde v ph.
Datum: 26. srpna 2010 13:22
Jméno: AAA
IP: uživatel6843
 Čus draci co je lepší dávat mezi kartery papírové těsnění nebo silikon nebo obojí. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2010 19:39
 tak tak aj ja vzdy pouzivam papier+vazelin a este nikdy mi nekvapkal olej,,len raz som tesnil s paulinem ale drzalo aj to,nemal som papier,,ale papier je najlepsi
Datum: 27. srpna 2010 19:39
Jméno: standa
IP: uživatel10290
 zabrousit bloky 600 smirkem na skle a pak jen papír a vazelínu....neznam nic lepsiho.....
Datum: 26. srpna 2010 19:23
 já dávám paulin a je to paráda... Nevím čím to je jestli se vyrábí šmejdy,u pionýra,kývačky a babetty jsem těsnil tím těsnícím papírem co jsem koupil už hotový v obchodě a po dvou letech mi to vysálo všechen olej z převodovky u všech strojů...u pindoura mám paulin,najeto už 15 000km a neubyla ani kapka
Datum: 26. srpna 2010 18:29
 dávam jenom silikon a bez problému...
Datum: 26. srpna 2010 17:04
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Hlavne tam nedavej paolin ja ho tam mam a kape to jak prase!
Datum: 26. srpna 2010 17:00
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 obojí..
Datum: 26. srpna 2010 12:43
 Obojí......
Datum: 26. srpna 2010 11:21
 Já dávám červený soudal za 250 a ani nekápne. Za mě silikon.
Datum: 26. srpna 2010 11:13
Jméno: Honza
IP: uživatel6291
 Caw klucí mam problém dnes se mi na pinckovi spadnul řetěz tak jsem ho nasadil ale když jsem se chtěl rozjet nešloto jako bybili zuby na subě.I když jsem vyřadil nastartoval a zařadil nešloto ani se netočil primární kolečko motor vrčel ale nejel, tak jsem zaředil jinou rychlost a taky nic v převodovce to chrastí a nic, jako když se sekne primární hřídel. Tak mi poradte zítra bych to chtěl dělat. Myslím si že bude podělaná převodovka. Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 8:21
Jméno: Honza
IP: uživatel6291
 Caw tak moc děkuji jdu nato.
Datum: 26. srpna 2010 8:21
 Nemáš na mysli sekundární kolečko? protože když to vrčí tak se primár točit musí pokud se neprotáčí na klikovce... na 99% máš v háji zuby v převodovce... Ona je to obrovská slabina když motor má otáčky,najednou soadne řetaz,který se nahromadí mezi skundárem a přepážkou zapalování a sekne se to tak to je celkem prda a může to zničit kolečka v převodovce. A řekl bych že budou vylámené ty kolíky které zapadají do hřídele,která nese sekundární řetězové kolečko
Datum: 25. srpna 2010 22:58
Jméno: jawass;
IP: uživatel9121
 čau hoši chtěl bych se zeptat když koupím nové korky do spojky na jawa 20 tak jak je tam mám dát jestli tak jak sjou je tam ám normálně nějak narvat nebo jak. A ještě jedna věc jak jsou lomely tak trochu vypouklé do jedné strany tak jestli mají být vypouklé k sobě nebo od sebe děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 21:51
 kup radši feroda
Datum: 25. srpna 2010 21:51
 tak tak u 20,21,23 nemá zmisel vymienat korky radsej kupit celé lameli,,iny pripad je 550,555 do toho nové lameli nekupis,,inak korki do lameli dávajú tak ze dás korki do varujuci vody,pak budú dost makke na to aby ich tam mohol dat
Datum: 25. srpna 2010 16:54
 Kup celé lamely, je to lepší a cenově to vyjde cca nastejno...jinak patří tim vypouklym ven, tzn zubama k sobě...
Datum: 25. srpna 2010 16:38
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zdar draci mám problém se svým mustangem když dám jedničku a tlačím ho tak to jde hrozně ztuha.Když nakopávám tak to jde zlehka. Když dám neutral tak jde taky zlehka ale jakmile tam dám kvalt tak jde ztuha. Mám dojem že to bude něco v převodovce ale nevím jestli je to právě toto nebo něco jiného. Prosím poraďte mě co s tím. Mám nové gufera na klice a celý motor sem přetěsňoval všechno sem dal dobře.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 23:10
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 už sem to vyřešil hoši píst byl malinko větší jak válec ttak to drhlo koupil sem píst nový i s kroužkama s čepem a segrovkami a je to v pohodě
Datum: 25. srpna 2010 23:10
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Nesmíš to roztlačovat v písku, dej tam neutrál roztlač to z kopečka pak tam kopni za 2 a pusť to, pak tam vraž jedničku ad se to protočí a je to...
Datum: 25. srpna 2010 20:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jako jak ztuha? když to roztlačuješ tak se ti zasekne zadní kolo?to by mělo být v pořádku..
Datum: 25. srpna 2010 10:57
 a nemáš moc napnutý sekundarní řetěz? Jinak nevím snad už jen ty převody, ale psal jsi že máš vše dobře..
Datum: 25. srpna 2010 10:03
 Ahoj lidi mam problem mam jawa 125 dandy ale posral se mi jeden tlumič nevite kde sehnat novej popřipadě z jaké motorky by tam šli narvat jiný diky za opověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 22:17
 to nevim čeče sou to sra*ky vubec nemužu sehnat nic..
Datum: 24. srpna 2010 22:17
 ja by som potrebowal weci do hlavy newis poradit?
Datum: 24. srpna 2010 22:11
 Dotaz pro Sesu:
Dostanou se ještě koupit díly české výroby, nebo je to všechno Čína? ( konkrétně řetěz na jawu 50)
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2010 6:26
 jasne ze cr,,asi 40% retezy mam cr
Datum: 25. srpna 2010 6:26
 Zdravím má problém na babbete so spojkami nejde mi natočiť motor len to tak seká ale nepretočí ho spojky sú nové a bubný prebrusené brúsním papierom toto nieje moja babetta ale nejak tak to robí http://www.youtube.com/watch?v=hBIxNGztweA len já mam ten problém že mne motor vôbec nepretočí! prosím pomoc som bezradný
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2010 18:01
Jméno: J0key
IP: uživatel10316
Datum: 31. srpna 2010 18:01
 Zdravim hosi mam takovy problem z pinckem neco me porad klepe ve valci.Rano sem to rozdelaval a vsechno OK tak sem to slozit a pak sem to sel testnut.Ujel sem cca 5-10km a zase to zacalo klepat uz nevim co s tim.Mam nove krouzky tim to asi nebude ze?Diky za napady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2010 19:27
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Pokud ten zvuk připomíná cinkání nebo zvonění tak to bude bronzové pouzdro na čepu pístu
Datum: 24. srpna 2010 19:27
 a ty pouhym okem poznas ze sou loziska OK?dobre loziska mozna poznas...a jak poznas kliku??muzes mit vymlety zuby a cvakaj o sebe jak do sebe primo nepasujou,nebo taky bronzovy futra,pistni cep,krouzky.nemusi to byt ve valci.a pokud to spis cinka tak to budou krouzky nebo klikovka (cep,futro,lozisko)
Datum: 23. srpna 2010 23:43
Jméno: Viper023
IP: uživatel9854
 A co pístní čep pístní kroužky?
Datum: 23. srpna 2010 23:36
 ty loziska su dobre a klika taky
Datum: 23. srpna 2010 23:30
 Co ložisko na klice?nebo klika celkově
Datum: 23. srpna 2010 23:20
Jméno: termix vs Lori.
IP: uživatel9431
 cus lidi je lepsi tam dat ferodo nebo obyc korek bavime se o plusech a minusech jestli muzeme vyjetou lamelu opravit jake sou jeji starty atd...
ja s kamosem si myslime kazdej neco jinyho ja sem zastancem korku na jawe 90 je 10000x lepsi nez ferodo ale zase kamos rika ze se mu zdaj lepsi ferodo 
tak co si o tom vsichni myslite ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 23:46
 ferodo
Datum: 23. srpna 2010 23:46
 Korkové lamely mají zuby,které víc vydrží a ferodové mají lepší to obložení... O hodně dělší životnost,lepší přilnavost... Takže ferodo jsou lepší
Datum: 23. srpna 2010 22:02
 Mám dotaz k čemu slouží gufero, na co má vliv a kde je uložené a jak se mění. Mám 175/356. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 22:20
 Hlavně až na to vlítneš se šroubovákem, tak to moc nepáči přes karter, uděláš si tam prohlubeň a pak se ti to bude hůř utěsňovat.
Datum: 23. srpna 2010 22:20
Jméno: Adam
IP: uživatel10273
 Jistěže to blbost není, slouží k odizolování dvou prostředí, která sdílí jednu hřídel  No, tohle už je divný, prostě aby přes hřídel nic neteklo.
Datum: 23. srpna 2010 21:52
 Co je blbost?
Datum: 23. srpna 2010 19:56
Jméno: george
IP: uživatel8027
 ondragam - blbost
Datum: 23. srpna 2010 18:14
 Gufero slouží k utěsnění otáčející se hřídele...Je to takové černé gumové kolečko s dírou uprostřed.
Datum: 23. srpna 2010 16:51
 Asi tak, jak to říká kekz...
Datum: 23. srpna 2010 16:47
 gufero slouží , něco jako těsnění v motoru...má vliv na to, aby ti motor nenasával třeba olej z převodovky, prostě aby celej motor těsnil...jak už sem uvedl, je to prostě takový těsnění.. mění se tak, že se pokusíš pod gufero zasunout třeba šroubovák nebo něco a gufero vytlačit, nebo třeba navrtat do gufera šroub a vytáhnout to.. při tom vytlačení šroubováku bacha na to, aby se ti nepoškrabaly stykové plochy motoru s guferem.... pak by to špatně těsnilo... je uložené skoro po celém motoru... u klikovky, v převodovkce a já nevím kde ještě...
Datum: 23. srpna 2010 14:17
Jméno: Mara
IP: uživatel10263
 Čus fichtláci . mám problém s Fíkem. Za studena mi spojka fachá jak má ale jakmile se mi motor zahřeje tak spojka přestane zabírat .Myslíte že potřebuji nové lamely ?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 18:16
Jméno: george
IP: uživatel8027
 lamely mas v poradku
Datum: 23. srpna 2010 18:16
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Dej hustší olej (PP 7, PP 13).
Datum: 23. srpna 2010 16:52
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 teda pardon to dělají lamely
Datum: 23. srpna 2010 14:21
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 čus jj todle dělá spojka..
Datum: 23. srpna 2010 14:20
 Zdravím.......dej tam ferodo a máš po starostech...tohle ti dělá klasika korek.....pracuje podle teploty.
Datum: 23. srpna 2010 13:18
 nazdar draci mam problem nejde mi nastavit spojkove lanko u jawa 21- kdyz ho utahnu na doraz na stelovacim sroubu tak se s packou neda hybat a kdyz to povoluju tak to jde jednoduseji ale prestava se mi vracet packa. nevite nekdo cim to muze byt? predem diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 10:16
 " tak se s packou neda hybat " vono zkus pouzit trochu sily pac spojka ma taky silu. Zkus to sestelovat dle toho ze zmacknes spojku (packu), postavis fika na predni kolo aby bylo zadni ve vzduchu, prdneš tam 2. rychlost a otacis kolem. Dokut je packe zmackla, musi jit kolem otacet. Po postupnem povolovani musi jit hur a hur kolem tocit az ho rukou neprotočis. Nejlepe se dela ve 2  jeden toci kolem druhy macka spojku. Takhle jsem to delal predevcirem. Spojka musi pri zmacknuti vypnout tak ze kdyz tam das rychlost tak motorka se zmacknutou spojkou nezacne cestovat. To mi fik delal, dal jsem 1 a zvednu nohy, drzi spojku a zacne pomalu cestovat jak babetta s vysokym volnobehem. A kdyz pustis, nesmi prokluzovat.
Datum: 23. srpna 2010 10:16
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 ta páka se ti nemusí vracet kvuli tomu že jí nemáš stáhlou
Datum: 22. srpna 2010 21:56
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 skus to lanko vydělat,nalej do nho olej
Datum: 22. srpna 2010 21:54
 vsak tim srobem jsem to steloval
Datum: 22. srpna 2010 21:47
 Co já vím, tak spojka se šteluje tím šroubem v deklu zapalování...
Datum: 22. srpna 2010 21:43
 caute! chcel by som sa spitat ze ci retaz zo 128 clánkami staci na CZ 175/487? omluvám sa za dotaz ale ja nemám takú motorku neviem to vyskusat sám,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 11:09
 Dakujem velmi pekne,nenapadlo mi to pozret na sesa-moto,nevedel som ze je v popise napisani az tak podrobne,,este raz diky
Datum: 23. srpna 2010 11:09
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Na : http://www. sesa-moto.cz . V popisu u čz 175/487 sekundární převod 128 článků + spojka.
Datum: 23. srpna 2010 11:06
|



|