Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 14. října 2010 16:46
 jo na obrazku je slusna hlavne aby nehazela a dik
Datum: 14. října 2010 16:46
 tuhle si jawa nechala vyrobit,,kde to nevim,, ale je krasna,,, na pohled fakt super,,,
Datum: 14. října 2010 1:11
 Zdar,hele nevím jestli je tato přímo z JAWY,ikdyž má vyraženej nápis JAWA,ale nedávno jsem kupoval přesně tuto a mám opravdu českou z JAWY i s ložiskem za 799Kč,když tak mě napiš na mail a já ti pošlu adresu toho obchodu.
Datum: 13. října 2010 22:40
Jméno: jawa 555
IP: uživatel10519
 čus mam jawu 555 po GO,když sem ale nalil olej do převodovky začala mi prokluzovat spojka při startovámí.Myslíte že si sedne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 15:16
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Hele do pařeza patří hodně hustej převodovej olej....já osobně tam leju PP80 a vše OK...ta spojka to je klasika....mam silný podložky v 550 i 555,bez nich to klouzalo furt a rozhodně to nevypadalo že by si to sedlo....napřed zkus co říkal kolega,většinou to pomuže...jestli už je korek spálenej tak se na to vyflákni a dej tam spojku a celej primár včetně rozetky z 21 a budeš mít po problemech,pasuje to tam krásně
Datum: 12. října 2010 15:16
 čus stalo se mi to samý a vyřešil to u mě jiný olej...použil jsem nějakej neznámej nalil jsem to do převodovek 2 fichtlů a oba prokluzovali..ale možná si to po čase sedne to je fakt..
Datum: 12. října 2010 15:15
 Stalo se mi to samý, ani se nedalo startovat jak to klouzalo. Vyřešil jsem to tak, že jsem srazil dekl, sundal segrovky a dal pod ně ještě jedny takový obludný podložky síly 1mm. Je to mnohem lepší, už to klouže daleko míň a tvrdá spjka mi vyhovuje, nevzbuzuje ve mně pocit prokluzu
Datum: 12. října 2010 13:10
 Ahoj,chtěl bych se zeptat jestli na 11 zubí primární kolečko musím skracovat řetízek =) předem díky za rady =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 17:03
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 aha, omluva, já přehlédl slovo "primární"...takže určitě zkrátit
Datum: 12. října 2010 17:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nebo možná že bys nemusel, ale hodně záleží na lamelách, protože v těch se dá celkem dost natáhnout.... jestli teda máš i nový lamely, zkracovat bys teoreticky nemusel, ale s jetejma lamelama určitě jo...
Datum: 12. října 2010 12:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 určitě musíš zkrátit...at je novej nebo starej... každopádně jestli kupuješ novej primár, bylo by dobrý koupit i novej řetěz případně i lamyely
Datum: 12. října 2010 12:13
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud neni starej a vytahanej tak se vejde akorád
Datum: 12. října 2010 12:10
Jméno: krosss
IP: uživatel10178
 zdravim hej když nemam to papirove tesneni mezi pulky motoru mužu tam dat takovou tu červenou izolačni pastu ????dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 16:18
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a drží tak pevně, že je pak problém to někdy zase rozdělat. př. škeble
Datum: 12. října 2010 16:18
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 Asi myslíš hermetic.. není problém to tam dát, já to mám na mustangu a neprosákne ani kapka ale zase jsem si dal na tom hodně záležet aby to bylo všude.. a dával jsem to bez papírového těsnění a jak říkám.. BEZ PROBLÉMU
Datum: 12. října 2010 14:10
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 jo tak něco, máme silikon těsnění- pod hlavu na auta do 700 C ale to už je jedno
Datum: 11. října 2010 21:34
 Jestli máš na mysli silikon na motory, tak ano...
Datum: 11. října 2010 21:29
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 zkusit to můžeš  ale když už bych neměl papírový, tak bych to aspoň namazal speciálním silikonem na těsnění motoru určeným
Datum: 11. října 2010 21:29
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9425
 čuste fakt nevite co muže byt z rozpuleným motorem u 20ky že prostě špatně to nějak řadí? občas misto rychlosti je neutral a naopak? vidlička je dana zpravně kolčka na spravném mistě už si nevim rady... a myslim si že když to poskaldam zase všechno zapojim a skusim tak mi to nepude
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2010 20:03
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9425
 řadici automat jsem už měnil protože ten co tam byl se mi zdal nějaký křivý ale když mam rozpulený motor tak rychlosti normalně jdou přehazovat akorat když točim z převodovkou tak jak tam hodim za jedna tak mi to netahne a když hodim na neutral tak tam je rychlost to mi je divné
Datum: 22. října 2010 20:03
Jméno: vapo2
IP: uživatel10511
 Přikláněl bych se taky k tomu řadícímu automatu konkrétně můžeš mít opotřebované ty zoubky po kterých přeskakuje kulička s pérkem to je vždy takové to cvaknutí při řazení (motor v klidu) mají-li už malé hrany kulička snáze přeskočí až na další polohu a z rychlosti je najednou neutrál a naopak. Jestli je tohle v pořádku mohla by být příčinou nesprávná funkce spojky to ale jen za jízdy
Datum: 14. října 2010 21:24
Jméno: jawa50
IP: uživatel9425
 pravě že mi automat blbnul tka sme ho vyměnil... převodovky sem skoušle dvě u každé na žadné nijak ty kolečká omleté nebyly....
Datum: 11. října 2010 22:30
Jméno: Leito
IP: uživatel4675
 Jestly to mas dobre posklady a porad to dela,tak to muze bejt radici automat,omlety kolecka v prevodovce,vidlicka...
Datum: 11. října 2010 18:17
Jméno: Bart
IP: uživatel10515
 Zdar draci, mám problém se Stadionem. Mám motor i spojku po GO, na jedničku je všechno v pohodě, ale jakmile zařadím dvojku trochu ho vytočím tak začne škubat. Neví někdo čím to může být? Děkuju všem za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 19:38
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nastav si vůli lanka spojky na páčce na 2-4mm. Nesmí ti prokluzovat jak pojedeš když nebudeš mačkat páčku spojky. Možná máš moc ostrou spojku to dělává. Trochu ji proklouzej při rozjezdu po rovině ne do kopce ale jenom trochu a ono si to sedne ta spojka.
Datum: 10. října 2010 19:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 budto se ti zadrhává lanko na řazení a nebo ho máš moc naplý
Datum: 10. října 2010 18:11
Jméno: Motokára
IP: uživatel9121
 Zdrec, potřeboval bych se zeptat, jak se na motokáře dělá náhon na obě dvě kola, jestli tostačí jem nějak spojit přestyč nebo je ptřeba diferenciál. Já mám náhon zatím jenom na jedno kolo, ale je to hrůza, strašně to hrabe a nebo se sune. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 13:25
Jméno: Tomik
IP: uživatel469
 Cau draci mam jawu 20 a nevyhatuje mi spojka a kdyz dotahnu Primerene ten spojkovej sroubek tak mi to zase nekde naslapnout predem dekuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 21:24
Jméno: tomik
IP: uživatel10514
 oki dik
Datum: 09. října 2010 21:24
Jméno: vapo
IP: uživatel10511
 Ahoj pokud tam máš olej tak to vypadá sjeté lamely na spojce, dej tam nový a měl bys mít klid.
Datum: 09. října 2010 20:21
Jméno: kiris
IP: uživatel6610
 caw hosi dnes sem jezdil na fikovy a neslo kloudne radit hrozne tezko a jednou pres zuby nesla dat 2 . nevite cim to je . dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2010 21:53
Jméno: vapo2
IP: uživatel10511
 Ahoj jasně chce to rozpůlit. Jestliže špatně řadí bude to na 95% závada převodovky a věcí s ní spojených co je to přesně zjistíš až po rozpůlení motoru a stejně i tak ho musíš půlit, protože to jinak neopravíš. asi bude chorá vidlička já to měl taky.
Datum: 14. října 2010 21:53
Jméno: kiris
IP: uživatel6610
 ale vono kdys je studenej motor na zacatku tak de krasne radit ale jak se to zahriva tak to de cim dal hur jakoby v tom cvakne a pak padne kvalt nikdy to nedelalo
Datum: 10. října 2010 10:21
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nejspíš máš už ochozený řadící automat (mechanismus) a možná i vydličku. Takže to chce rozpůlit motor a podívat se kde je chyba
Datum: 09. října 2010 21:50
Jméno: kiris
IP: uživatel6610
 jo a spojka zabira pri rozjezdech dobre
Datum: 09. října 2010 19:57
Jméno: Hanes
IP: uživatel7210
 Zdar draci. Mam ČZ 125 / 476 menil jsem vidlicku na rychlosti 1/2 a slozil jsem to. Vse fungovalo prvni mesic jeszdeni a pak prestala jit jednicka. Jednicku tam dam jde sliset takovy to cvaknuti kdyz tam zapadne rychlost a pak se chcu rozhjet a nic je to jako by tam byl neutral. Ostatni rychlosti tam jdou. Nevite cim by to mohlo byt ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 21:18
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 povol si šroubek na štelování spojky. Podle mě ti to klouže spojka dělalo mě to na mustangovi zkus a uvidíš
Datum: 08. října 2010 21:18
 Ahoj.Prosím vás když mám ted rozpůlený motor jawa 50.koupil jsem nové ložiska, gufera,bronzové futra,ojnici....atd...vše tam mám vymeněno.zítra se budu poušět do skládání převodovky atd.A chci se zeptat..: když budu dávat do kupy spojku. tak mám nové lamely a prim.řetěz 44 . tak mám s těma lamelama něco udělat než je tam dám ? má to třeba ponořit na chvíli do oleja nebo něco?a co s řetězem?něco s ním mám udělat? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 22:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 máš dvě možnosti, buď je necháš přes noc v oleji, složíš a dá se říct že můžeš jezdit, nebo je tam dáš suchý, až složíš spojku tak tam naleješ olej a budeš tak den čekat, nežse nasáknoua můžeš s nima vyjet, abys je nespálil..
Datum: 07. října 2010 22:29
 ty lamely dej do oleje..nic tim nezkazíš
Datum: 07. října 2010 22:25
Jméno: Vajo
IP: uživatel10484
 zdar chtel bych se vas vsech zeptat.Budu stavet motokaru s motorem 250 jawa chtel by to totalne okapotovat 1mm plechem rozmery 170-90-130cm dozadu mam sehnany kola 42cm prumer,pohon by byl jen na jedno zadni kolo ulozeny na ose v loziskach a chtel bych na tu osu dat rozetu s fichtla zjimal by me vas nazor na silu a rychlost.Ja bych typoval paradni silu a rychlost do 50kmh co vy na to?diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 20:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 09. října 2010 20:50
 Tak to určitě náhon na obě zadní kola, né na jedno a né přes diferák!  Jinak možná bych zvážil materiál karoserie, jestli by nebylo lepší něco na způsob laminátu atd, přecijen je to lehčí...
Datum: 08. října 2010 15:08
Jméno: vajo
IP: uživatel10484
 ja to mam na takovy veci jako do lesa na drevo,kdyz mame hasicke trening tak na masinu a takovy prakticky vyuziti takze to okapotovani musi byt nepojedu tady 10 km do lesa v -15 pro drevo mam aji vymysleny topeni proste takova prakticka vec,nende me o rychlost ale o silu ale nevim jak s tym jednym hnanym kolem chcu tam met sipaky to je ten vzorek s traktora(kdo nevi)
Datum: 08. října 2010 9:50
 rosi48: čoveče neposral jsem se...věř mi že to bez toho diferáku bude taky fungovat...jezdil jsem na několika takovýhle motokárách, žádná neměla diferák a u žádné to nevadilo...nějaké opotřebení gum bych tady uplně zanedbal, kolik s tim asi tak po silnici najede? S takovym vehiklem bez papírů? To už spíš bude jezdit v terénu kde se s diferákem prakticky nehneš...
Datum: 07. října 2010 21:12
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 si se pos*al ne? bez diferáku..to si asi ještě nikdy nejel na motokare po silnici bez diferaku,to neni zavodni motokara o cem tady on mluvi.a když už by to zatačelo tak bych nechtěl kupovat porat gumy...
Datum: 07. října 2010 20:48
 nevim no, na silnici zadní kola 42...ale i na silnici bych to dal bez diferenciálu, tak hrozné to zase nebude, to se neboj...vždyť ani závodní motokáry nemají diferák...
Datum: 07. října 2010 20:33
 ja si taky myslim že to má na silnic,protože napsal motokáru...
Datum: 07. října 2010 20:24
 na obe kola bez diferaku?na silnici to bude pekne blby ne?
Datum: 07. října 2010 20:06
Jméno: PILALMC
IP: uživatel10502
 Ano přesně náhon na obě kola na jedno kolo to nemá ani cenu do terénu ( stačí jen mokrá tráva ) a ještě k tomu plechu čím méně ho tam bude tím líp bude to lehčí
Datum: 07. října 2010 15:02
 náhon dej na obě kola bez diferenciálu...až se na tom projedeš v terénu tak poznáš proč...a když to okapotuješ 1mm plechem tak to bude zbytečně těžký...udělej jenom kostru, na kastli se vykašli...a hlavně pořádnou sedačku...
Datum: 07. října 2010 13:41
 lidi potrebuju poradit s čz blbne mi převodovka byla rupla vydlička na 1 2 výměna za novou a od te doby slo blbe a ted ubec
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2010 11:12
Jméno: Hamplis
IP: uživatel10499
 nezapomel mohla by to delat hřídel na polautomat co přehazuje kvalty ?? že by byly vzmrdaný zuby?? a polouautomat se nedotocil?
Datum: 21. října 2010 11:12
Jméno: hh
IP: uživatel10500
 špatně si to složil, rozhoď to znova a slož správně.. a jen tak mimochodem, víš že čeština má taky interpunkční znaménka, jako tečku, čárku, otazník?? zamysli se nad tím, třeba ti pak bude rozumět a dovedeme ti nějak poradit..
Datum: 07. října 2010 14:14
 ježiš, a že bys ten problém trochu rozepsal? trochu popsal co to dělalo, co to dělá/nedělá? Jinak ti fakt poradit nemůžem...fakt se trochu zamejšlejte než něco napíšete, z takovýhle informací si těžko představim co je za problém
Datum: 07. října 2010 13:56
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Nezapoměl jsi na distanční podložku na předlohovém hřídeli ?
Datum: 07. října 2010 13:54
Jméno: newim
IP: uživatel10178
 čaute potřebuju poradit o prazkach sem začal stavet motorku je tam motor z fichtla ale je mirne nahnuty nahoru bude to delat nejake problemy karburator sem vyrovnal ale newim co ten motor ??, dik předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 11:58
Jméno: HemiHSK
IP: uživatel10499
 problemi ti to delat nebude hlavni je karbec
Datum: 07. října 2010 11:58
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 čau draci,opět mám menší problém  dneska sem sundaval kryt od spojky,tam kde je primár no a sundal sem i řadící hřídel,zjistil sem totiž že jedna ta tyčinka pojistná jak je na těch pružinkách je povylezlá a díky tomu mi spojka dělala bordel,nicméně to jsem dal dohromady,a začal sem skládat vše tak jak bylo,a tady se ptám na můj první dotaz - jak poznám startovací polohu?Tzn.do jaké polojy přesně má zapadnout ta hřídelka?Zkoušel sem to dvěma způsoby a pokaždé mi spojka vůbec nezabírá,když chci roztlačit a hodim tam kvalt,nic se neděje,je to jakoby naprázdno,to je ten problém no.Nevíte co s tím případně jak to opravit?Jinak nic jiného sem nesundaval ).díky moc předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 14:04
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 super ok  hotovo a vše funguje  díkec,ještě musim koupit lanko,tohle je po smrti
Datum: 07. října 2010 14:04
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Řadící hřídel zatlačíš do náboje unašeče řazení a otočíš ve směru ot.hodinových ručiček. Tím se zajistí poloha hřídele ve
startovací poloze. Toto se má též udělat před demontáží víka a potom to drží pohromadě.
Datum: 07. října 2010 13:44
Jméno: petanr
IP: uživatel9425
 čuste fichtlaři mam problem mama rozpulený motor u 20ky a jak skoušim přehazovat rychlosti jak je rozpulený tka mi to hažé chybné rychlosti např že misto dvojky je nutral a na jendičece je ryhclost a na neutralu mezi je taky rychlos muže nekdo poradit jak to zrobit at to řadi normalně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 19:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 máš obráceně vydličku řazení
Datum: 05. října 2010 19:00
 Ahoj draci,vyměnil jsem na babče 210 komplet spojkové obložení,vše jsem odmastil,vyčistil,vypral atd.Nechce mi řadit dvojku.Startuje na půl otáčky.má super volnoběh,do otáček vyletí jak za mlada,rozjede se v poho,ale nedá dvojku.Co s tím? Já už nevím. Rey
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 21:52
 Tak je to v pořádku, teď už jenom jezdit aby si to sedlo.
Datum: 05. října 2010 21:52
Jméno: rey
IP: uživatel9182
 Gufera jsem měnil a odmaštoval toulenem.
Datum: 05. října 2010 17:44
 Koukni jestli dosedá pakna celou plochou na buben, kdyžtak to uprav. Jinak je normální, že to neřadí, když se ve spojkách něco mění, nebo stačí jenom, že se rozeberou. Musí se zaběhnou, tzn. jezdi asi tak 50km někde po městě, aby to pořád řadilo, zastav na každy křižovatce a rozjížděj se. Uvidíš jak se to bude časem lepšit, až bude nakonec řadit výborně. Jen tak mimochodem, čím jsi odmašťoval? Vyměnil jsi gufera?
Datum: 04. října 2010 20:11
 Čau muzete mi nekdo poradit pls stala se mi taková věc.Mam na fechtlovi zarazeno a nemužu viradit ani zaradit jinou richlost nevite co stím typ21 diki moc za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2010 17:32
 Utahni šrouby zezhora na řadicim automatu
Datum: 04. října 2010 17:32
Jméno: stefa
IP: uživatel4144
 Rozpůlit !
Datum: 03. října 2010 18:25
 Ahoj.Proím Vás půlím motor jawy 50 mustang.Spojku mám doel vše ok.Ae za boha nemůžu sundat sekundární kolečko.mám stahovák domácí výroby.kterým jsem už sundal hodně sekundárních koleček.ale toto prostě nejde...nevíte prosím Vás na to nějaký trik ? už opravdu nevím.stahovák mám už z toho zničený , dělal jsem druhý,ten už je taky po něm.Prosím vás poradte...Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2010 20:46
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 vem si nějaký větsí trojramenný stahovák pevný a musí jít dole pořádně to napružuj dokud nepovolí samo
Datum: 02. října 2010 20:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 no, když to stahuješ stahovákem a ten je napruženej, tak do toho zkus klepnout kladívkem.. jinak ještě pomáhá klepnout do kolečka v tečném směru proti jeho směru otáčení přes dřevěnej špalík..
Datum: 02. října 2010 16:38
 omlouvám se .. . ne sekundární kolečko ale primární kolečko...
Datum: 02. října 2010 14:32
 čau draci mám vyndanou rozetu (Jawa05) a dnes sem zjistil že ta 1 tyčinka nebo coto je z těch 3 se hýbe né na horu a dolu ale dáse snou v poho točit rukou tak se chci zeptat jestli to vadí(ty 2 drží pevně) a pokud to vadí tak se chci zeptat jestli to de nák spravit nebo budu muset koupit novou rozetu atd díky za rady draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 12:30
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 ja jednou jel a najednou plnej plyn a stal jsem na miste vsechny tri koliky se utrhly
Datum: 03. října 2010 12:30
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 já najel stovky kilometrů s vyklajícíma se všema kolíkama, a žádnej problém sem neměl.. ale když to už máš venku, klidně to zavař..
Datum: 02. října 2010 19:21
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Měl jsem vytlučený všechnz 3 tak jsem je roznýtoval kladivem aby se zatáhly a srovnaly potom jsem rozetu nasadil na kolo a kolíky jsem ovařil .Na to kolo jsem to dal proto aby se kolíky pěkně srovnaly do děr abych neměl potom problémy s tím že je některý křivě.
Datum: 02. října 2010 18:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vliv na funkci to nemá, ale jestli máš možnost, tak si to klidně svař..
Datum: 02. října 2010 13:42
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 jestli to vadi to nwm..ale vim ze to de svarit..taky se mi to stalo
Datum: 02. října 2010 11:23
|



|