Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 21. srpna 2010 0:28
 bude ale záleží jakou máš hřídel.jestli máš na konci kolík tak jo.jestli drážkování musíš vyměnit i hřídel za tu s tím kolíkem
Datum: 21. srpna 2010 0:28
Jméno: hh
IP: uživatel5211
 Nazdar ve spolek. Snažim se vyndat z karteru osu startpáky, ale nechce se jí ven. Je v tom nějakej fígl nebo se jen normálně vysune? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 20:27
 No, třeba ti ji blokuje ten těsnicí Okroužek.....
Datum: 20. srpna 2010 20:27
Jméno: hh
IP: uživatel469
 ondragam: motor samozřejmě rozpůlený je, jen do toho mlátim a osa kousek zaleze a dál se nehne, tak se jenom ujišťuju zda-li nedělám něco blbě..
Datum: 20. srpna 2010 18:36
 No pokud nemáš rozpůlený motor tak ji nevyndáš. Pokud ho máš rozpůlený, tak sundej klínek, startpáku a majzni do toho gumovou palicí(směrem dovnitř motoru)
Datum: 20. srpna 2010 14:36
 pokis jde o pio tak bez půlení to nevyndáš
Datum: 20. srpna 2010 14:24
 Sorry, ty chceš vlastně ven jen osu...
Datum: 20. srpna 2010 12:16
 Vyklepl si klínek v nakopávačce ?
Datum: 20. srpna 2010 12:09
Jméno: Lubos
IP: uživatel10243
 Zdravím, budu mět motor z čz 150 c a chtěl bych se zeptat na náhradní díly... jestli je problém je sehnat (píst,kolečka do převodovky...). A ještě by mě zajímalo, jakou mají nejvyšší rychlost ty čz 150 c. Předem děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 12:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak ty čz jezdí tak kolem 80km/h , ale cestovní rychlost je pro ně tak 55-60 ( potom se přehřívaj a mají docela spotřebu ) no a co se týče dílů tak se jich válí po burzách docela dost
Datum: 20. srpna 2010 12:43
 Mám dotaz kdo tomu rozumí- nemůžu nikde sehnat startovací segment a hřídel řetězového kolečka na 555,dá se to nějak nahradit z jiných typů,nebo někde zakoupit ?Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 9:05
 starovací segment nenahradíš a koupit se to už nový nedáo hřídeli nic newím
Datum: 20. srpna 2010 9:05
Jméno: Libor
IP: uživatel10112
 Čau chlapi, mám problém s mustangem. Nějak mi vynechává. Dělá to hlavně na jedničku a dvojku ve vysokejch otáčkách a nechce moc táhnout. Zdá se mi taky že na trojku jede nějak pomalu. Taky mám problém, že mi z karburátoru kape benzín na válec.
Prosím o jakokoliv radu, budu moc vděčný, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 11:19
Jméno: Libor
IP: uživatel10112
 Děkuju moc
Datum: 19. srpna 2010 11:19
Datum: 19. srpna 2010 10:51
Jméno: Libor
IP: uživatel10112
 No je pravda, že tam so sání vzduchu vůbec nemám, ani tu mažetu  Já sem si myslel, že je to tím, ale nebyl sem si jistej, každopádně to tam dám. A ještě jak mám seštelovat ten karbec? (Jsem začátečník
Datum: 19. srpna 2010 10:34
 airbox
Datum: 19. srpna 2010 10:09
 máš tam mairbox tak jak má byt a s čistym filtrem ?zeštěluj karbec hlavně
Datum: 19. srpna 2010 9:59
Jméno: Dawe
IP: uživatel10232
 zdrawim skládal sem motor na mustangovi .. nalisoval sem ložiska pak klikovku a poskládal převodovku ale zbyl mi nějakej prstýnek .. nevíte jestli sem ho neměl někam dát..??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2010 0:54
 toš tos to tam v tom případě vložil a né nalisoval  ten prstýnek bude patřit nejspíš pod sekundární kolečko do toho gufera jak už kdosi psal
Datum: 19. srpna 2010 0:54
Jméno: Dawe
IP: uživatel10232
 proč domrdal ? normal sem nazhavil kartery a lupnul ji tam ..
Datum: 18. srpna 2010 23:41
 jojo
Datum: 18. srpna 2010 20:22
Jméno: Dawe
IP: uživatel10232
 ahá takže se dává až nakonec..?
Datum: 18. srpna 2010 20:20
 Patří pod sekundární kolečko.....
Datum: 18. srpna 2010 20:13
Jméno: peto
IP: uživatel10217
 Ahoj draci, mam problem s P21. Prevodovka nejako nefunguje vsetky rychlosti slapu v pohode ale neutral vedla jednotky stale skrka. Uz som aj motor rozpolil pozrel prehadzovac kolieska vsetko ale nic som nenasiel. Ono ten prehadzovac vypada uplne v pohode zubky nema vylamane prevody zapadaju skvele aleten neutral je moc k jednotke natlaceny az to tam skrka  Neviem co mam robit nechcem menit prehadzovac. Pomozte prosim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 11:14
Jméno: peto
IP: uživatel10217
 No uz som to zlozil a je to lepsie. Trochu som sa pohral s prehadzovacom a vysledok je ze ked je motor uplne kolmo na zem asi ako ked idem s potorkou rovno po rovnej ceste tek je to v pohode uz to tak silno nerapka iba tak slabucko ale to uz je asi prevodovka sama o sebe jej normalny zvuk momentalne bez oleja. Ale ked to naklonim ale o 5-10 stupnov tak to zacne zase. Sice uz slapsie ako pred opravou ale stale.
Datum: 17. srpna 2010 11:14
 no asi budes muset menit automat
Datum: 17. srpna 2010 10:56
Jméno: peto
IP: uživatel10217
 To som skusal ako prve
Datum: 17. srpna 2010 10:56
 hele tyk zkus se podivat jesly máš dobře přitažený ty šroubky zhora na motoru a když ne tak je přitáhni
Datum: 17. srpna 2010 8:26
 cau draci jakej olej lijete do převodovky u fíka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 22:18
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Já tam liju převodový olej
Datum: 15. srpna 2010 22:18
 PP90 nebo PP80
Datum: 15. srpna 2010 20:51
Jméno: pupek
IP: uživatel8888
 Zdarec draci už pěknou dobu sháním spojkový koš na jawu 555 ale nikde nemuzu sehnat nebo uz je to prodany. Nemáte ho tady někdo na prodej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 17:13
Jméno: pupek
IP: uživatel8888
 Nemáte tada někdo neponičenej koš?
Datum: 15. srpna 2010 17:13
 dachl21@email.cz
Datum: 15. srpna 2010 15:24
 Jo já ho mám, doma se mi to válí...napiš mi na mail a domluvíme se, neboj levně
Datum: 15. srpna 2010 15:22
 cau draci, jakej je podle vás nejlepší olej do převodovky? dík za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 11:42
Jméno: David
IP: uživatel2156
 P90
Datum: 15. srpna 2010 11:42
 cau draci - mam motorku čz 125 473 sport na 19" . zajimalo by me jak to je u tehle motorek s tachometrem- origo tam ma byt tachak do 120 a sportky 175 a 250 prej meli do 140- ja měltachak v ni rozbytej a tak jsme tam dal tachec z 175 -tedy do 140- a zajimalo by me jestli to ukazuje stejne- tedy jestli se o to nekdo z vas zajimal - kde je v tech motorkach rozdil- jestli maj vsechny motorky stejnej prevod v motoru- jak na 16" tak i na 19" - a je to vse jen v tachometru- tedy by to ukazovalo spravne- nikdy jsme to nezkoumal - jestli je to v motoru stejny - moc dikes za odpovedi - uz dlouho nad tim badame s kamosem - a nevyme- prosim odpovezte nekdo dííík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 10:08
Jméno: sedanus
IP: uživatel10196
 Liší se to náhony rychloměru-jiné pastorky. Jinak 125 a 175 měly rychloměry do 120km/hod
Datum: 15. srpna 2010 10:08
 cau draci - mam motorku čz 125 473 sport na 19" . zajimalo by me jak to je u tehle motorek s tachometrem- origo tam ma byt tachak do 120 a sportky 175 a 250 prej meli do 140- ja měltachak v ni rozbytej a tak jsme tam dal tachec z 175 -tedy do 140- a zajimalo by me jestli to ukazuje stejne- tedy jestli se o to nekdo z vas zajimal - kde je v tech motorkach rozdil- jestli maj vsechny motorky stejnej prevod v motoru- jak na 16" tak i na 19" - a je to vse jen v tachometru- tedy by to ukazovalo spravne- nikdy jsme to nezkoumal - jestli je to v motoru stejny - moc dikes za odpovedi - uz dlouho nad tim badame s kamosem - a nevyme- prosim odpovezte nekdo dííík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 22:08
 Dá se nějak elegantně(jak moc to bude prasečina je mi fuk) opravit protáčející se bronzové pouzdro hned za sekundárním kolečkem? Teče tamtudy olej a hnojí mi to podlahu. Pokud možno bez výměny karteru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 23:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 lepidlo bude asi nej,....nebo vem důlčik a na pouzdře udělej důlky a pak ho namatlej tmelem a nacpi ho tam
Datum: 14. srpna 2010 23:12
Jméno: trubka
IP: uživatel10193
 Máš 10 motorek a ptáš se na takovou blbost.
Datum: 14. srpna 2010 19:22
 prilepit lepidlem na ložiska...
Datum: 14. srpna 2010 15:12
 Otevřel jsem sekl spojky na pařezu 555 a naskytl se mi zvláštní pohled. Primár má spojovací článek. V katalogu ND není nic vidět. Dělalo se to tak, nebo to nějaký kutil domácí vyrobil ze sekundáru? Jde případně použít primár z 21čky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 13:26
 Tak asi jo, ale je vytahanej jak kšandy. Asi ho vytáhnu z mého rezervního motoru.
Datum: 14. srpna 2010 13:26
 já myslel že tam máš nasrane.řetěz je normalizovaná strojní součást koupitelná v metráži.tzn že múže být spojený spojkou nebo snýtovaný
Datum: 14. srpna 2010 13:22
 Mám to taky na mojí 555, takže se to asi dělalo...
Datum: 14. srpna 2010 13:14
 dekl
Datum: 14. srpna 2010 13:11
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 CAues draci,mam takovy napad..doma mam 05 a chystam se na GO a doma mam este jeden motor s 21 ale ma velkou vuli na klice tak 1mm do strany..a myslel sem ze kdybych rozpulil oba motory a dal do 05 prevodovku s 21 jelo by to lepe kdybych tam dal i karbec a vse s 21 krom pistu a valce ??? Dekuji za odpovedi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 12:58
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Tak na co vsichni co prodavaji pisou ze klika je bez vule...kdyz ma velkou vuli tak v cem je to spatne ??
Datum: 14. srpna 2010 12:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Datum: 13. srpna 2010 21:42
 hele kdo ti rikal ze s vuli do stran zadres?  ....kravinec..... vůle do stran byt musi!!
Datum: 13. srpna 2010 12:18
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 No pockat to jako muzu jezdit s takovou velkou vuli do stran v pohode ??? TO preci ne to se mi zadre.jinak ja mam taky neutral mezi 2 a 3 vymenil sem radici automat a od te doby to delalo ..
Datum: 13. srpna 2010 12:09
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Jinak vůle vadí nahoru a dolů né do stran...
Datum: 13. srpna 2010 12:03
 mám v závoďáku 05 převodovku 21... je problém s neutrálem mezi 1 a 2... má to tendeci samo hodit kvalt.... mezi 2 a 3 je to ale už v pořádku.
Datum: 13. srpna 2010 12:02
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 DaCaN hm...tak to nevim kdybych tam nechal tu kliku tak mi to zadre pist i valec takze to seru
Datum: 13. srpna 2010 11:29
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 jenom bych vymenil prevody a vse by zustalo z 05 i kartery takze nevim nevim.
Datum: 13. srpna 2010 11:28
 hej vůle DO STRANY NIČEMU NEVADÍ TO JE TAK ORIGO
Datum: 13. srpna 2010 11:27
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 jestli se nepletu tak 05tka má kratší převodový hřídele..
Datum: 13. srpna 2010 11:26
 cau draci, mate nekdo zkusenost se zadni rozetou na 350 vyrabenou Turkama ? Zajima me jestli je kvalitou alespon tak dobra jako originalni a jestli nema osmu jako maj prej polsky rozety. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 10:30
Jméno: george
IP: uživatel1834
 zdár draci nevíte o strance kde prodávaj spojkovou lamelu na jawu 555 vím že je ale už si nemůžu spomenout na adresu tak jesi o něčem budete vědět tak písněte díky .
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 0:00
Jméno: george
IP: uživatel1834
 dík moc za odkaz
Datum: 13. srpna 2010 0:00
 http://www.megamotocykl.cz/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=86&Itemid=3&vmcchk=1&Itemid=3
Datum: 12. srpna 2010 21:36
 To už se snad ani nevyrábí. Nicméně já na burze jednu novou sehnal, byly poslední 2. Tady si můžeš koupit ty korky a dát se do práce.
Datum: 12. srpna 2010 21:25
Jméno: deadman
IP: uživatel10167
 Zdravím, mám dotaz, dá se vyměnit spojková lamela(y) a třeba i zbytek spojky na 555 za nějakou z novějšího typu 20,21atd?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 17:35
Jméno: deadman
IP: uživatel10167
 kolecko: Ne, deadman je jen anglickej ekvivalent k nicku, který používám při lítání na virtuálním nebi... Dík moc. Asi se tu ještě nějaký dotaz ode mě objeví
Datum: 12. srpna 2010 17:35
 kolečko: tohle deadman z mánie asi nebude.....
Datum: 12. srpna 2010 15:30
 nemusí, btw nejsi ten deadman z jawamanie?
Datum: 12. srpna 2010 13:23
Jméno: deadman
IP: uživatel10167
 Ok, dík stejně jsem počítal, že jí vyměním celou, když už tak už. No a proč ji budu měnit? Když jedu spojka klouže, pio se celkem klidu rozjede, ale když chci zrychlit nebo jedu do kopce motor se vytočí a nic. Říkal jsem si lamela je v ****. No když jsem to rozebral tak ta lamela vypadá dobře na každé straně korek přesahuje alespoň o milimetr. Tak teď se mi zas zdá, že jsou v háji péra, ale k tomu navíc jsem zkur*** štelovací šroub spojky (není origo, někdo ho už vyřezal s obyč šroubu a já ho dodělal). Nikde jsem šroub nesehnal a tak to nemůžu ani prubnout nedej bůh seštelovat. Proto bych chtěl spojku celou vyměnit i s primárem. Nemusí se kvůli tomu doufám půlit motor?
Datum: 12. srpna 2010 13:19
 555 má uplně jinou spojku než 05 a novější...takže výměna pouze jako celek a to i s primárnim převodem. Někdo mi řikal že je pak ještě menší problém s tím, že je kratší závit na hlavní hřídeli převodovky, takže snad po nasazení spojkového koše z novějšího modelu drží matice spojkového koše na menší části závitu, ale tim si jistej nejsem...
Datum: 12. srpna 2010 11:16
 Zdar, seso nebo i ostatní zasvěcení, jak je v sekci dandyna futro za 189,- tak se jedná o futro na hřídel zadní vidlice? dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 6:59
 ano
Datum: 12. srpna 2010 6:59
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdravím hoši, při sestavování motoru se mi podařilo kousek furta, ve kterém lítá nakopávačka a další furto od té jedné hřídele, strhnout. Takže motor sice jde protočit, ale strašně těžko. Kousek toho futra tam dře. Myslíte, že se to rozběhne časem (do 2 km jízdy)? Nebo by to bylo lepší znovu rozpůlit a opravit? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 9:29
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 určitě by bylo lepší to znovu rozpulit a opravit
Datum: 12. srpna 2010 9:29
|



|