Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 nazdar draci nevite nekdo jestli by se dala sehnat 4stupnova prevodovka na Jawa 50
predem diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 9:12
 Draci, výkresy mám. Ty jsou Vám ale stejně naprd. V dnešní době, s dnešními cenami nevyrobitelná sranda...
Datum: 26. července 2010 9:12
 pajka: já vím, ale co je mu to platné když on to nikdy nikde nesežene
Datum: 26. července 2010 9:09
 :-o:-o:-o a kde se daji sehnat ty výkresy???
Datum: 26. července 2010 8:53
 nekecej to chci
Datum: 26. července 2010 7:27
 Existují výkresy 4Q převodovky, která padne do motoru bez jakýchkoli úprav bloku.
Datum: 26. července 2010 1:23
 http://www.youtube.com/watch?v=Q_L-pDVOyX0&feature=related tady bych rek ze to tahne i vytahne vic nez klasika ale je to hodiny a hodiny prace ta predelavka(pocitam i schaneni.)
Datum: 26. července 2010 1:11
Jméno: termix
IP: uživatel10007
Datum: 26. července 2010 0:57
 dejv: ano je v tom 4q ale furt je výsledný poměr 1:1.....má to na našlapaném válci tak potřebuje převody líp odstupňovat....
Datum: 26. července 2010 0:42
Datum: 26. července 2010 0:39
Jméno: termix
IP: uživatel10007
 estli se milim tak me opravte
Datum: 26. července 2010 0:39
Jméno: termix
IP: uživatel10007
 stejne ta 3jka je prevod 1:1 jakoze maximum motoru kdyz tam narves vic prevodu tak se k visledny maximalni rychlosti motoru dostanes rychlejc zadnej jinej rozdil
Datum: 26. července 2010 0:36
 pokud myslíš na pionýra tak jak chceš sehnat něco co neexistuje?  do těch motorů se rvala převodovka z čz 125/175 hranaté motory...
Datum: 26. července 2010 0:32
Jméno: termixnator
IP: uživatel10004
 cus draci luxusne sem ylestil a vycistil celej motor rozpulil sem ho udelal sem si stahovaky samozdrejme sem stratil 1 kolecko v mototechne sem samozdrejme nevedel jaky tak sem musel koupit 2 staly me 280kc ale to neni ten problem motor sem slozil natahl pruzinu nakopavacky slozil oba kartery ale nakopavacka sla strasne stuha skoro vubec a ani se nevracela jak to slo stuha tak sem si rek ze sroubu je tam minimum a motor sem znovu rozdelal celou tu hridel naakopavacky sem vojel smirglem jen tak zlechka kdyz sem jistrcil do jednoho pak do druhyho kartru tak tam sla zlechka ale kdyz sem motor opetovne slozil tak zase de stuha jak svin  myslite ze az se do motoru nalije oil a zahreje se tak se nakopavacka rozchodi ? nebo mam motor znovu rozpul a co stim udelat ? dik za radu jeste sem se stim nesetkal ani sem tuto zavadu na netu nikde nenasel tak pisu dotaz
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 9:26
 s olejem se to spraví
Datum: 26. července 2010 9:26
 to si zvykne
Datum: 26. července 2010 8:30
Jméno: termix
IP: uživatel10006
 ok udelal si mi radost  zadny new puleni a vsechno je jak ma byt
Datum: 25. července 2010 23:20
 můj kamoš má motor po generálce a když sem mu říkal proč mu de ta nakopávačka tak těžko tak mi řekl že jak se tam nalije olej tak to bude dobrý a chodímu to dobře
Datum: 25. července 2010 22:41
 Seso, promiň ze zas otravuju, ale mam nejakou smůlu na díly. Dneska jsem chtěl objednat dvě ozubená kola s nábojem do převodovky na čízu 175 a nemohl jsem je za boha najít. Budou v nejbližší době? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 22:55
 draku dnes jsem to ztahnul,,lebo uz je nedokazu splasit,,, zas za nekolik mesicu
Datum: 25. července 2010 22:55
Jméno: rero
IP: uživatel10000
 jawa dandy 125(r.v. 2005). Na sekundárním řetězu bych zkusil vyměnit ozubené kolečko u motoru. Teď tam mám 15 zubů a koukal jsem že tady v shopu je 17 zubů, ale vejde se? A bude mít kýžený efekt vyšší maximálky? A utáhne to vůbec motor? Upozorňuji, že jezdím na motorce bez spolujezdce, maximálně se zavazadlem(15kg).
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2011 22:13
Jméno: jamal
IP: uživatel11474
 vlezlo se tam,ale asi 0,5mm jsem musel ubrat v jednom miste. Maximálku jsem ještě nezkoušel dám vědět.Teď si ale kupuju ještě rozetu o jedne zub větší tak se to mírně srovná
Datum: 02. května 2011 22:13
Jméno: rero
IP: uživatel11627
 a to 17 zubé kolečko se tam vešlo? případně až to budeš mít tak dej vědět jak to jezdí
Datum: 29. dubna 2011 21:26
Jméno: jamal
IP: uživatel11474
 cuzz xD 90 bych na dandyně jezdit nechtěl ... mam 15 zubu (ja do 70kg) a leti 115km/h (r.v. : 2001, 25tis km najeto) .Dává si cca 9700ot/min .Koupil sem 17 zub a čekám na delší řetěz xD
Datum: 28. dubna 2011 22:18
Jméno: zenys19
IP: uživatel10001
 Nedoporucuji!!! Mam taky dandy r.v. 99 mam tam dany 14ti zubovy kolecko a jsem za nej rad jde krasne do rychlosti sice se maximalka pohybuje kolem 90-100 ale zase kdyz za to chytnu tak jde na prdel. Skousel jsem tam i vetsi ale moc to netahlo, asi je to netahlo. Proto bych moc nedoporucoval pridavat na sekundarnim kolecku zuby je to staveny na miru tak aby to melo vykon a rychlost tak akorad. Za zkousku nic nedas ale ja vyhodil penize z okna.
Datum: 25. července 2010 16:23
 proč ne zkus to uvidíš
Datum: 25. července 2010 16:16
 cus draci , mam problem , menil jsem cely motor a vubec nejde nastavit spojka , dycky 2x 3x spalnu motor toci a pak to uz jen prokluzuje , na packu to taky nastavit nejde bud to zabira se zmackou nebo i zmacknuti , nebo zase furt prokluzuje , sroubkem na motoru to skoro nejde , kdyz to vytocim skoro na max tak furt nic  sem bezradnej poradte diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 1:13
Jméno: Fox
IP: uživatel7111
 A od koho sis ho nechal poslat jestli se muzu zeptat?
Datum: 26. července 2010 1:13
 pravda jsou sjete lamely , spojka je asi stary typ , ma jen 3 pruziny a 2 pritlacny talire a vubec nepobira .... hlavne ze ten motor mel byt po GO , no nic posilam ho z5 a zgeneralkuji si radsi ten svuj ktery se zda byt jeste v lepsim stavu nez tenhle
Datum: 25. července 2010 19:43
 Já vim čim to je..Je to pokažene no..  Jsou to sjete lamely
Datum: 25. července 2010 19:08
Jméno: kedar
IP: uživatel7924
 nebo moc utáhli lanko má tam byt mezera tak 2-3mm mezi páčkou a držákem páčky
Datum: 25. července 2010 16:19
Jméno: kedar
IP: uživatel7924
 tak tam budeš mit slabi přítlačny pružiny nebo vháju lameli
Datum: 25. července 2010 16:12
 Zdravim příznivce jawy i ale i ostatních motorkářů.Potřeboval bych poradit.Nevíte někdo jak vysoká má být lamela spojky na pio 550?Potřebuji ji vykorkovat a nemam rozměr díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 19:48
Jméno: lump
IP: uživatel9998
 Díky za odpověd ale netušim ja jsi tam tu lamelu s celejma korkama dostal já mam korky jestě koupeny za mototechny a ty jsou tak velký že by se nevešly ani pod víko tak to asi nepůjde jak píšeš jo u dachla 20 až 23 jeto 5,6 mm jedna tak zatim vám díky
Datum: 25. července 2010 19:48
Jméno: Exot
IP: uživatel6468
Datum: 25. července 2010 17:46
 ja tam mnel cely korky a nic sem neubrusoval ty se tam vejdou
Datum: 25. července 2010 13:46
Jméno: jawař
IP: uživatel1553
 čus.nevíte někdo jak poznám jestli mi funguje náhon tachometru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 13:15
Jméno: jawař
IP: uživatel1553
 jj dík pljdu s ena to kouknout
Datum: 25. července 2010 13:15
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 1  řevodový mechanizmus v zadním kole -odšroubuješ náhon nadzvedneš zadní kolo zatočíš s ním a sleduješ jsetli se v místě na kde se zasunuje náhon do mechanismu otáčí vnitřek pokud ne na 100% jsou ustřižený 2 malé čepy které přenáší pohyb kola tada na rozetě na mechanizmus oprav a banální -vyndat kolo odmontovat rozetu s mechanizmem a udělat si čepy před 14ti dny jsem to dělal a na výrobu čepů jsem použil 60ku hřebík ale už si přesně nepamatuju jak jsou ty čepy dlouhé myslím 5 mm,pěkně ustřihnout a opracovat jehlovým pilníkema vyzkoušet nasadit a podle potřeby přizpůsobit ,a když už to budeš mít venku je dobré zkontrolovat ložisko a celý mechanizmus rozebrat a pořádně vymýt tech benzínem a nově namazat 2: Náhon V bovdenu -odmotuješ oba konce a náhon vytáhneš zkontroluješ jak na tom je samozřejmě pokun ho vytáhneš jen část je to jasný je zlomený většinou se ulomí prvních 5cm od našroubovánína zadním kole
Datum: 25. července 2010 13:10
Jméno: Mr.Prototyp
IP: uživatel5620
 zapojis do tachometru lanko a koncem lenkem budes tocit tk to poznas
Datum: 25. července 2010 12:58
 Čus draci, mám takovej problém: nezabírá mi u fichtla spojka lanko je ok ale proste nezabira......jak to mam opravit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 23:11
 jestli to bude OK tak nezapomen ten šroub pořádně zakontrovat matkou nebo to budeš štelovat pořád dokola a dokola
Datum: 24. července 2010 23:11
 co k tomu dodat?základní seřízení?
Datum: 24. července 2010 23:09
 Tak buď máš sjeté lamely a nebo ji máš jenom moc utahlou. Skus ten ladící šroubek na krytu uplně povolit a pak přitáhnou tak,aby to spojkové ramínko do kterého navlíkáš lanko mělo tak milimetr vůli.
Datum: 24. července 2010 23:09
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 čau,nemáte někdo na prodej kompletní řadící mechanismus?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 13:40
 ten mam, taky,,ale sem z ústeckýho kraje
Datum: 24. července 2010 13:40
 ROzdíl je ve tlouštce takovýho paclíku jak se automat zachytí o karter...a pak je rozdíl jeśě v tom že jeden má 3 zaklapovací zarážky a druhej dvě...možná ti tady ješté někdo řekne jiné rozdíly, já napsal jen to co vim.
Datum: 24. července 2010 12:43
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 a jak mám poznat ten pravej?jaky jsou rozdíly?
Datum: 24. července 2010 12:40
 Jen tě upozorním že řadící automaty jsou asi 2 typy. a každej patří do jiného motoru.
Datum: 24. července 2010 12:38
Jméno: jawsassss
IP: uživatel9121
 čau myslíš jako řadící automat ten mám Jestli máš zájem kontaktuj na doctus@email.cz
Datum: 24. července 2010 11:43
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Dobrý den, dostal jsem pincka 21, stála 7 let. Když chci nakopávačkou stroj nakopnout, páka se pohne tak o 5 cm dolů a dál už ne. Nějak se tam sekne nebo co. Správně by měla jít ještě dál, aby se dalo nastartovat. (snad mi rozumíte) Nevím, čím to může být... Převodový olej v převodovce 7 let nebyl, do převodovky se mi moc lést nechce, protože nevím, jestli bych to uměl zase složit...
Díky moc za pomoc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 11:20
Jméno: Dejvid001
IP: uživatel9832
 Cusec,kdyz jde o to puleni coz po 7 letech doporuciju niceho se neboj mi je 14 a motor sem mel za 1 den zpet na ramu(po GO vymena spojky prevodovky tesneni atd...)
Datum: 29. července 2010 11:20
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Draci, díky moc! Sundal jsem hlavu, válec ani pomalu nešel sundat, jak tam byl v něm ten píst zarezlej! Po tomto už nakopávačka jde krásně až dolů do startovací polohy... Držel tam ten píst a tak to bylo kvůli tomu bloklé. Takže vyměním píst, výbrus a jede se!
Díky moc ještě jednou!
Datum: 27. července 2010 14:49
 Cus taky mi to dělalo, je to tím že na startovací hřídely máš ojeté zuby tak se to zasekne a dál to nejde. musíš motor rozpůlit a dát novou startovací hřídel a nebo nestartovat pakou ale musiš to roztlačit. jinak ti neporadím
Datum: 26. července 2010 14:50
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Díky za tipy, zkusím něco z toho udělat... Ještě bych chtěl podotknout, že pincek nejde ani roztlačit... Zadní kolo dře o zem i když zmáčknu nebo nezmáčknu spojku... Správně když držím spojku by se mělo točit zadní kolo jakoby tam byl neutrál... No ale neděje se tak... Já nejsem zase v opravách tak zdatný... je mi 16 let a proto nevím, jestli bych to složil... Každopádně řeknu někomu, kdo tomu rozumí... Ale i tak díky za odpovědi!
P.S. Ono 7 let stání je 7 let, já vím... Ale je mi ho líto zase vyhodit, proto se ptám co by s tím šlo ještě udělat.
Datum: 24. července 2010 17:19
 a jeste 100%tne vycisti karburator a zkoukni nadrz jestli tam neni rez ktera by mohla ucpat karbec a sitko znovu !!!
Datum: 24. července 2010 11:18
 jako prvni bych sundal hlavu do valce s pistem bych nastrikal tak 2x v rozmezi jedny hodiny WDcko aby pist povolil pak rozebral krit spojky a zceknul jak to tam vypada jestli je tam nakej zakentusovanej volej nebo ne proste zceknul stav zkouknul i lamely potom bych postuúpoval podle toho jestli pist nedre a jede nebo ne ....
Datum: 24. července 2010 11:17
Jméno: Hm
IP: uživatel6468
 Promin, ale jednu vec nepochopim. Vis ze ten fichtl 7let stal a snazis se ho nakopnout. Je jasny ze to bude cely zatuhly...
Datum: 24. července 2010 11:05
 A z pulení neměj strach,máš to za odpoledne hotový..
Datum: 24. července 2010 9:01
 Podle mě je to prostě zareznutý na válci...kroužky přirezly k vložce...
Datum: 24. července 2010 8:55
 Prvně sundej válec s hlavou, a podívej se na ty kroužky jak ti tady píšou, když budou v pořádku, bude nejlepší když rozpůlíš motor.
Datum: 24. července 2010 8:43
Jméno: kuba
IP: uživatel125
 Myslím že bys mněl oddělat kryt a podívat se jestli ozuby na nakopáváčce jsou v pořádku, jinak s tím nehneš, na složení teto časti neni nic složitého.
Datum: 24. července 2010 8:36
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Zařaď rychlost a popojeď s pionýrem. Když uslyšíš pohyb pístu, vyřaď do neutrálu a zkus nastartovat.
Datum: 24. července 2010 7:21
 Také je možnost, máš zalomený pístní kroužek a ten se šprajcuje ve válci.
Datum: 24. července 2010 0:05
 Mno nechci delat chytraka nebo tak ja sam dneska poprve delam GO motoru a pozval jsme si napomoc kamose protoze bych to proste neslozil...a ty udelej podle me to same stejne ti nic jineho nezbyde pokud chces aby to jelo  jedine tak zjistis v cem je problem
Datum: 23. července 2010 23:48
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Hledám podrobný navod(nejlíp s fotkama) na půlení motoru CZ 175/477 nevite nekdo o necem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 14:15
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Muzu poprosit na mejl K.Vrtiska@seznam.cz ?  byl bych moc vděčnej
Datum: 24. července 2010 14:15
 Jinak nějaké ty fotky z půlení mám!
Datum: 24. července 2010 13:58
 Lori: Hlavně vymontuj úplně všechny šrouby,co drží motor po hromadě,samozřejmě musíš mít sundaný zápalko - stator a stáhnutej rotor - stáhneš šroubem M8 s pevností 8.8,sundanej poloautomat a hlavně celej primár včetně spojkovejch košů - musíš si to nějak zajistit,aby jsi povolil ty matice a hlavní je,že musíš stáhnout i primární kolečko z čepu kliky - musíš mít dvouramennej nebo lépe tříramennej stahovák,uchytíš ho za kolečko a přitahuješ hlavní šroub k čeou kliky,napružiíš kelpneš do toho gumovou paličkou a takhle to furt napružuješ a klepeš až odskočí,poté musíš mít rozpulovač skříní,cože je vlastně ocelová deska asi 10mm silná,uděláš si střed na matku 12ku,kterou můžeš přivařit,k tomu budeš mít 12ku šroub a naměříš si od středu poloviční vzdálenost rozteče na uchycení statoru dynama a vyvrtáš tam díru 6ku a koupíš si šrouby M6 dliuhý asi tak 80-90mm,pak je tam dáš uplně zamontuješ místo šroubů co držely stator dynama,pak našroubuješ šroub M12,kterej se opře o čep kliky - aby jsi nepoškodil čep je dobré si ten šroub na brusce zbrousit do kužele a pak už jen utahuješ,skříně musí jít od sebe rovnoměrně,nesmí to jít zkřiva!!!Jinak ohneš uvnitř tyčku vedení vidliček a je to v háji.Musíš mít ale fakt všechyn šrouby M6 co drží k sobě bloky vymontované,na žádnej nezapomeň! Pokud ti ty bloky nepůjdou moc od sebe tak je taky možný,že je to uvnitř přirezlý ty ložiska a tak, ale můžou i ty pouzdra hodně držet - co zajištují přesnou polohu - jedno je jak je vrchní úchyt motoru a jedno v zadním úchytu dole,ty když tak vyrazíš kdyby bylo potřeba nešlo půlit.Samozřejmě než začneš půlit tak musíš mít převodovej olej z motoru vypuštěnej a dobré je mít shozenou hlavu motoru a válec,případně i vymontované svorníky,možná si budeš muset přidržovat píst s ojnicí při půlení...Určitě to zvládneš,taky jsem to zvládl v 17ti.
Datum: 24. července 2010 13:11
 normalne to rozmontuj a pak to sloz ja ti dystak helfnu nemej zas bobky
Datum: 24. července 2010 11:19
 caw. Byl by nekdo tak hodnej a rel mi jak dlouhy jsou hridele v prevodovce u motoru 638/639/640 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 20:27
Jméno: HeRo
IP: uživatel9828
 Zdar draci, nevíte jak mám seřídit spojku na fichtlovi. (Zařadím jedna, zmáčknu spojku, ale pořád nemůžu popojet. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 18:34
Datum: 24. července 2010 18:34
Datum: 24. července 2010 13:30
 Prvně zkus povolovat seřizovací šroubek spojky (pravý dekl motoru.) Když to nebude nijak reagovat...asi bude chyba někde ve spojce...to jen odděláš víko spojky, a zkoukneš to.
Datum: 23. července 2010 20:34
 možná je už sjetá, měl jsem stejnej problem, zkoukni ji!
Datum: 23. července 2010 20:15
 Zdravím vás pánové můj dotaz-budu překorkovávat spojku na mém pionýrovi i když už jsem to kdysi dávno dělal nemohu si vzpomenout na jakou tloušťku se zabrušují korky na lamele - dík za odpověď .
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 11:09
 Tak se ještě vracím k lamelám spojky -omlouvám že jsem se špatně vyjádřil o typu motorky,u nás je řada 550, 555-pařez 05,20 ,21-pionýr,a pak mustang-tak si dám příště pozor .No a k těm lamelám-u nás je obchod -Motocentrum olešná a tam je mají hotový a cena jedný je 89 kč takže vzhledem ceně jednoho korku -6 kč a práce není co řešit -koupím hotovou toť vše ......zatím
Datum: 24. července 2010 11:09
 hmmm tak už je za 250
Datum: 24. července 2010 11:08
Datum: 24. července 2010 11:07
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Je-li to pionýr typ 20-23 , je tloušťka korku 5mm.
Datum: 24. července 2010 7:15
 Přesně tak, když se doptazující pořádně nevymáčkne, jak pak má někdo védět jaký má namysli tip.
Datum: 23. července 2010 20:35
 20,21,23 je vlastne jedno,pokud maji origo motory.
Datum: 23. července 2010 20:17
 jezis,budete se tu se mnou prit kvuli kravinam?jasny ze parez je taky pionyr,ale nikdo tady nenapsal o jakyho jde,jestli 550,555,05,20,21 nebo 23!
Datum: 23. července 2010 20:16
 na pareza netusim,udo psal na pionyrovi,proto jsem rekl,ze je jednoduzsi koupit hotovou,o parezu tu nikdo nemluvil
Datum: 23. července 2010 20:02
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Zajíci13 poraď , kde se dá koupit hotové ferodo na 555tku
Datum: 23. července 2010 19:23
 neni jednodussi koupit hotovy ferodo?
Datum: 23. července 2010 19:03
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Zdarec chcu se zeptat měnil jsem ložisko v paravem kritu motoru jak jsem nahral krit a praštil jsem snim tak mě jak je pod ložiskem ta podložku a kroužek tak mě vypadli a ja je někde stratíl co tam mám dat je to u jawy 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 10:32
Jméno: Martin
IP: uživatel9981
 Cau chci se zeptat, kdyz je muj pincek studej tak de v pohode nastartovat, ale jak se ohřeje tak mne to nejde nastartovat musim to roztlačit a když mam zařazeno a zmačknu spojku tak to hnedka chcípne. Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 10:27
 Tak tam dej brisk n15c
Datum: 23. července 2010 10:27
Jméno: Martin
IP: uživatel9981
 mam brisk 17
Datum: 23. července 2010 10:22
 Jakou tam máš momentálně svíčku? Zkusil bych brisk 15 nebo 14
Datum: 23. července 2010 10:19
 zkus svicku vimnenit
Datum: 23. července 2010 10:14
 Cau seso, potreboval bych se zeptat, jaké rozmery mají ty korky do lamel. děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 23:48
 muzu e zeptat proc potrebujes vjedet rozmnery?
Datum: 22. července 2010 23:48
 cus vcom je lepsi teska spojka na babete.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 23:35
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 A méně se zahřívají a plni podle mě lépe funkci řazení.
Datum: 22. července 2010 23:35
 mozna tak v tom,ze se ti budou lip rezat zatacky na levou stranu
Datum: 22. července 2010 22:33
 jj dik moc.
Datum: 22. července 2010 22:18
 ale jestlize to funguje na odstredive sile,,tak tezsi celisti fungujou presnejsi,,ale neni to zadnej zazrak
Datum: 22. července 2010 22:07
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 je to stejný jako lehká
Datum: 22. července 2010 21:43
 zravim všechny chci se zeptat jake mate zkušenosti s lamelama ferodo a jakej olej mam dat do motoru,diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2010 15:34
Jméno: Jan
IP: uživatel9449
 ferodo jsou hodně dobré oproti korkum, maji daleko vetší žívotnost, jen tak neprokluzujou a olej do převodovky leju paramo gyrol 80 W za 90 kč
Datum: 24. července 2010 15:34
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 cus hele ty ses me ptal na tu vymenu mam fichtly ktery bych vymenil za nakyho veterana podle toho v jakym bude stavu tolik nabidnu fichtlu proste pomer
Datum: 22. července 2010 10:18
 ok, díkes
Datum: 22. července 2010 9:52
 Už na ferodo lamely mám najeto 1000 km, a sou skoro stejné jako nové...jsou nepatrně sjeté...olej používám obyčejný nějaký mogul za 90 Kč
Datum: 22. července 2010 9:48
 caw. tak jsem premejslel  a dostal jsem napad dat do 638 5. kvalt, protoze na 4 ji vytocim na 6000ot/min a jeste jeden kvalt by bodnul. A ted otazka :zkousel to uz nekdo ? vim, ze e vyrobilo par 640 s 5.Q prevodovkou z myslim 593, ale jde mi o to, jestli by se tam to kolecko vubec veslo, nebo by bylo potreba upravit kartery. Je mi jasny, ze jestli se to nekomu povedlo tak ze mi asi presnej navod neda, ale alespon nejak nasmerovat  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2010 20:39
 no mam s 16-ti zuben na sekundaru maximalku 130km/h, ale motor uz celkem toci a nez dosahne tyhle rychlosti tak mu to trva delsi dobu, coz je hlavne pri predjizdeni problem a kdyz tam dam 18-ti zub tak motor ztrati tu pruznost.
Datum: 22. července 2010 20:39
 udělqt kolečka na zakázku? ty jsi asi hodně bohatý že... za ty prachy si koupíš druhou motorku
Datum: 22. července 2010 15:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 jestli máš malou maximálu, dej si tam větší kolečko k převodovce
Datum: 22. července 2010 14:05
 nemyslim dat tam prevodovku z 593, ale nechat udelat kolecka na zakazku, nebo tam dat jinou prevodovku
Datum: 22. července 2010 9:43
 s tím pátým kvaltem to bude točit uplně stejně, protože převodový poměr na pětce je 1:1..... a na klasickém čtyřkaltu rovněž 1:1 tak si nijak nepomůžeš..... maximálka bude uplně stejná... jen ji rychleji dosáhneš.
Datum: 22. července 2010 8:57
|



|