Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 DOTAZ PRO SESU : Zdar, chtěl bych se optat jestli by bylo možné někde splašit píst a kruhy na ČZ 175/477 ve vrtání větším než 59,50 ? Bylo by možné sehnat něco ve vrtání okolo 60 mm nebo to by musel být píst +kruhy už jedině na zakázku - (popř. kolik by to cca vyšlo Kč) ???
PS : Nespěchá to, jen si chci ujasnit jestli je to reálné sehnat ...
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2013 8:42
 To je bomba  , no za 2 měsíce a dýl mi vyhovuje, nyní zatím ne, zatím se shání motor, během půlroku se ozvu, jak řikám nikam to nespěchá....zatím dík, mám sakra radost že se dá sehnat ... Zdar
Datum: 07. ledna 2013 8:42
 dokazu,,o 150 je to drazsi,, potrebuji to vedet do 5 hodin,delam zrovna objednavku, dalsi bude na special pista az za dva mesice
Datum: 07. ledna 2013 7:49
Jméno: Jarek
IP: uživatel14936
 můžu se zeptat na fichtlkramek ten výrobek Pružina zd.tlumiče PIO 21,5cm je v dobrém chromu? zdá se mi na té fotce že to chrom není.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 21:50
Jméno: Jarek
IP: uživatel14936
 dík
Datum: 04. ledna 2013 21:50
 to neni chrom ani pozink,, je to surova pruzina
Datum: 04. ledna 2013 8:10
Jméno: tarka
IP: uživatel14928
 Zdař! Tak stavím teď přes zimu motokáru. Motor 250 panelka a takový robustnější rám z 60x40 jaklu na bantam kolech. Ale k věci, jak mám vyřešit zavěšení zatáčejících předních kol? Uvažuji o účku na kterém by byla kolmo navařená trubka a na ní pak ložiska s kolem. Fotky Vašich strojů vítány.. Dík chlapy
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2013 7:29
Jméno: genius
IP: uživatel16380
 Zdar draci, tak jsem se pustil do stavby valníčku, taková rikša na čtyřech kolech. A mám dotaz, vzadu mám kola ze škodovky, na hřídeli s náboji, bez diferaku. Tak nevím jestli hřídel rozpůlit a hnát jedno kolo nebo obě? Taky bych potřeboval vyřešit brzdu, bude to jezdit pomalu, takže stači něco s menší učinností. Zatím mám rám s korbou, naistalovaný motor J250 s převodovkou 1203. Přední kola mám bantamky, ale zatím řeším jejich uchyceni k napravě. Tu mám lehce kyvnou. Kdyžtak sem hoďte nějaky fotky, kdo něco podobného stvářel. Díky..
Datum: 08. listopadu 2013 7:29
Jméno: f
IP: uživatel13045
Datum: 03. ledna 2013 15:54
 A má to bejt odpružený?
Datum: 03. ledna 2013 14:17
 já z kámošem taky stavíme motorkáru, teda zatím máme jen díly a materiál, rám bude ze silno-stěnýho jeklu 2x2cm, kola bantam, motor KTM SX 85.Dá se říct že to máme promyšlený to řízení,respektive jsme ho odkoukali na motokárách fabrických http://kuc.cz/6erpp2 http://kuc.cz/ugepk0 jelikož moc nemáme přístup k obráběcím strojům, tak řešíme uchycení zadních kol, brzdy a rozety...přece jen si asi budem muset nechat nějaký náboje udělat
Datum: 03. ledna 2013 10:13
Jméno: přemysl
IP: uživatel14862
 já bych to udělal tak že bych navařil kulatinu nahoře by byla vyvrtaná díra se závlačkou a ta kulatina by byla v trubce která by byla k rámu ale nevím jak to vypadá a jak to máš načnuté dyštak to nafot a hod fotky
Datum: 03. ledna 2013 9:10
Jméno: Franky
IP: uživatel14872
 "robustnejsi" 60x40 jekl...............................to slovo "robustnejsi" se mi fakt libi !! uprimnost nade vse............ chlape to neni tank ! ale zaroven chapu .. co dum a kovosrot dal s tim se dela... kazdopadne nechapu tvou predstavu - udelej nacrtek a mozna potom neco .... nevim .. motokaru jsem nikdy nestavel.. spis ti pisu ze me zaujalo "robustnejsi"
Datum: 03. ledna 2013 5:05
 Zdar mam pionýra je na něm dělaný motor a teď prostě nechytne jiskru dava jako blazen a benzin do nej taky tece tak newim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 18:56
 Zapalování je tam nové a předstih a odtrh je tam taky danej
Datum: 04. ledna 2013 18:56
Jméno: Franky
IP: uživatel14872
 viz dole stary ale nevhodny prislovi "bud neni cim nebo co zapalit"........ ale ke tvemu dotazu - jednoznacne me zajima hodnota predstihu - pak sa mozno gaspadin mr.mago razpravovat !
Datum: 03. ledna 2013 5:11
Jméno: pepa
IP: uživatel14927
 vstříkni trošku benzínu pod svíci pokut slíbí je to karburací pokut neslíbí je to v elektrice či motorem
Datum: 02. ledna 2013 21:17
Jméno: tomasteuer
IP: uživatel14709
 Čaute. Ulomilo se mi u vložky z jawy 20 jeden ze čtyř těch kolíků.. Má to velký vliv? Popřípadě pojede to i bez toho? :-// Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 18:01
Jméno: tomasteuer
IP: uživatel14709
 noo.. kamoš řikal že ma ulomene všechny 4 a jede mu to.. ale to se mi nechce až tam věřit!!
Datum: 29. prosince 2012 18:01
Jméno: pohoda
IP: uživatel14903
 Pojede , ale ne moc dlouho.
Datum: 29. prosince 2012 17:19
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 Zdravím, skládám motor na 350 kývačku, jenže nemám ke karterům ten original střed co je pod válci, mám z jiného motoru, nebude to vadit? Má tam jít vsadit lehce, nebo naopak po nahřátí? ještě jsem 350 neskládal, tak nevím. taky ho mám vytmelit, před složením? a pak bych Vás chtěl požádat, jestli nemá někdo vypsané všechny šrouby motoru na 354, našel jsem jen na 250/353. děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 1:28
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 šrouby sem si vypsal a ten střed jsem dolepil tmelem a zdá se to být dobré. děkuju
Datum: 27. prosince 2012 1:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to čelo by snad takovej problém bejt neměl, jinak já musel nahřívat, jinak se mu tam nechtělo... šrouby sem někde vypsaný měl, ale to už asi nedohledám, budeš si to muset vytáhnout z katalogu ND, zas tak na dlouho to neni
Datum: 26. prosince 2012 19:52
Jméno: Ondráš
IP: uživatel14888
 Zdravim pánové, mám dotaz a prosbu o radu, Složil jsem si 350 354/06 kejva se zvíšeným (panelkovým) výkonem 18k (karburátor 250kovej už z továrny 2926) včetně motoru-výbrusy, klika atd komplet GO, Vše jsem udělal jak má být, tedy alespoň doufám, jenže problém je v tom,1) že když je studená a příjdu k ní musim ji dát sitícim kolíkem pekelně hodně napít 2) po nastartování (jen studené starty) letí do otáček cca 2násobek volnoběhu asi tak po půl minutě začne plynule klesat do volnoběhu jaký je nastaven karbcem. 3) když někam přijedu, vypnu motor a nestihnu odjet do 5 minut musim ji zas dát děsně moc napit. 4) V nížších otáčkách nulový tah . Už jste se stim někdy někdo setkalí, prosim o pomoc. PS: Může toto všechno být zapříčiněno nižši těsností kartérů? Předem děkuju, Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2012 21:04
 ten zvýšenej volnoběh na studenej start ze sytičem mi dělá i fichtl na závody, za tepla ne
Datum: 25. prosince 2012 21:04
Jméno: Ondra
IP: uživatel14888
 Vzduch, toho jsem se bál nejvíc, karburátor už jsem kvůli tomu několikrát čistil, přetryskovával atd... Dík za typ
Datum: 25. prosince 2012 20:54
 Mohl by to dělat falešný vzduch či přicpaný karbec...
Datum: 25. prosince 2012 20:32
Jméno: feris
IP: uživatel11625
 čau draci,chci sundat stupačky u simsona a nevím jestli mám sundat motor nebo to de bez sundání motoru ?.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2012 13:45
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 myslim ze kamos vzdy sundal jn stupacky a s motorem nic nedelal
Datum: 22. prosince 2012 13:45
Jméno: franta
IP: uživatel11625
 Zdar poraďte mi mam simson enduro dostal jsem ho dlouho nejezdil potřebuji vysunout zadní osu kola matku jsem odšrouboval ale vytlouct nejde, není tam náhodou závit?rnA celá osa se nešroubuje? taky mám pocit, že by mohla být zaoxidovaná v brzdovém segmentu nebo co. díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2012 9:05
Jméno: standa
IP: uživatel14845
 U simsona se nic nevytlouká,musíš vše vyšroubovat
Datum: 14. prosince 2012 9:05
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 tu matku dotáhni,ta je myslím od čepu na rozetu,musí se vyšroubovat celá osa taky jsem si nad tím lámal hlavu
Datum: 13. prosince 2012 20:29
 Ahoj draci. Nevite někdo nahodou o nějakym seznamu šroubů do rámu, plechů, atd na jawa 50/20 aji s popiskama co je co? Asi mi reknete ze vetsina jich je v katalogu nahradnich dilu, ale tam nejsou vsechny poradne popsany... diky za odpovedi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2012 10:18
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 bohužel pro tebe v katalogu nd jsou uvedeny všechny šrouby ! proto je to katalog nd. i ty čísla naznačujou co je to za typ šroubku, ale to už je jinak, leč rozměry seděj, jen je třeba si sám určit třeba jakou to bude mít hlavu (půlkulatou, plochou, šestihranou)
Datum: 04. prosince 2012 10:18
Jméno: Jakub
IP: uživatel14281
 Ahojte
Vybírám si mezi dvouma motorkama
Jedna je ČZ 125/476
Drujá je MZ 125 SM
Na Mzetu se težko shání díly
Na ČZ asi dobře když je vyrobena tady
Otázka zní jaká s těchto dvou motorek je méně poruchová ?
A Která z nich je lehčí na opravu ?
Je mi 16 nechci nic drahého. Na rychlosti nesejde rád se kochám krajinou a jezdím pomalu.
Zatím jsem mněl Babettu 210 která mně nezklamala a nerad bych kdyby mně sklamala velká 130 kg motorka a musel bych ji tlačit domů 
Můj favorit je zatím asi ta ČZ líbí se mi i vzhledově více. Druhá se mi líbí taky ale né tak moc jak ČZ. Mzeta se mi líbí nejvíce s těch modernějších motorek ostatní jsou nějak moc přeplácané tato je docela hezká a podle videií i dobře jede.
Předem vám všem děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2012 22:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 *se svézt na každé z nich*
Datum: 01. prosince 2012 22:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Doporučil bych ti se svézt. Za mě bylo vždycky svezení na jakékoliv 4T 125-ce velkým zklamáním...
Datum: 01. prosince 2012 22:22
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Ptát se na foru přes pionýry - staré dvoutakty, tak je pochopitelné, že ti skoro každý doporučí starší ,,hranatý,, zetky radši než novější MZ, skus se zeptat na MZ foru, taky budou mít volbu jasnou. Je to jen na tobě.
Datum: 01. prosince 2012 18:21
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 2T vs. 4T... má volba je jasná - ČZ!
Datum: 30. listopadu 2012 23:22
 to je jako kdyby jsi srovnával octavii ze škodovkou 120  ČZ -ND seženeš všude NA MZ taky ale pouze v německu kdo se naučí nakupovat přes paypal nebo jak to je tak no problém.ČZ je jednoduší na opravy taky je starší a je tam všechno řešeno mechanicky mínus je že někomu se stalo že brzdový spínač se nevrátil uplně do stejné polohy a pak to vychcávalo baterku a někdy zlobylo dobijení no je to 6V tak nečekej že to bude svítit jak osobák.MZ co 12000km měnit rozvodák a seřídit ventily ten rozvodák pak už je volnej a může poškodit mazací kanálek.Často odchází volnoběžka stertéru(nejde nastartovat musíš roztlačit kolik stojí nová + montáž netuším)Svítit bude určitě líp než ČZ je to přece jenom 12V svezení na tom taky nebude špatný.Je tam více elektroniky CDI atd takže tam už se muže něco vysrat.Ale může a nemusím rozhodnutí je na tobě.
Datum: 30. listopadu 2012 15:39
 Já bych radši šel do MZ.. výkonově je to zhruba nastejno, je to přece jen dražší ale závad typu zapalování nebo že ti teče olej z převodovky, ojnice a podobný nemoci ČZ na ní bude minimum. Díly? není problém musíš vědět kde hledat... Jinak ČZ 125 v základu jede něco kolem 85km/h to tě bude bavit tak 2 týdny  .. do ní bych šel jen kdyby tam byl 175 válec ale i tak... Pokud se chceš naučit opravovat tak si kup ČZ  věř mi vlastní zkušenost.. je to dobrý ji mít jako takovou sekundární motorku ale jako tu se kterou budeš jezdit často, daleko atd.. je určitě lepší MZ .. amen
Datum: 30. listopadu 2012 15:33
 Jsou to dvě naprosto rozdílné motorky. Jestli ti jde o pořizovací cenu, cenu oprav, náročnost oprav atd tak jdi do ČZty. Je to klasika, která neztrácí na hodnotě, opravíš to na koleně. Ta MZ je zase technicky o několik tříd výše...
Datum: 30. listopadu 2012 11:17
Jméno: Drak
IP: uživatel13700
 Zdar draci mam problem..složil sem motor na fechtlu a jel testovaci jizdu jenomže po chvili se mi rozštělovala spojka,,tak sem rozdělal pravej kryt a vidím že štelovací šroub spojky je úplně obroušenej a všude šponky , tudíž spojka nezabírala..Co stím poradíte?Je to tím že se spojkový tyčky točí a tím dochází k obroušení?Jak tomu zamezit..Díky za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2012 11:33
Jméno: kleopatra
IP: uživatel4145
 raději si zkontroluj tu kuličko, jak píše elent.
Datum: 27. listopadu 2012 11:33
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ten šroub taky musí bejt tvrdej a né bláto takže si sežen nějakej pevnostní šroubek
Datum: 26. listopadu 2012 20:33
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 kulicku mezi tyckama mas? ja ji mam mezi tyckama aj u sroubu...
Datum: 26. listopadu 2012 19:54
Jméno: drak
IP: uživatel13700
 tycky sem daval novy,ale obrusuje se ten stelovaci sroub,ne tycky..
Datum: 26. listopadu 2012 18:53
Jméno: Premysl
IP: uživatel13452
 zřejmě tam někdo tu tyčinku vyráběl tzn. udělěj novou v patřičné délce a zakal konce nebo celou tyčinku
Datum: 26. listopadu 2012 18:47
 Nazdar motorkáři,
chtěl bych se zeptat na to jakou motorku by jste si vybrali vy (popřípadě napsali klady a zápory obou motorek)
Vybírám si mezi Simsonem S51 a Pionýrem 50/21 jsem už s toho rozhodování na prášky. Můžete mi navrhnout i daší motorky ale žádné číny, a musí být hlavně málo poruchové a spolehlivé. V létě budu dělat řidičák na 125 ccm. Rozpočet na motorku mám asi 15 000. Směrovky a 12 V světla jsou plusem ale není podmínkou. Jezdit budu hlavně po cesách ale občas nějaká ta polňačka a nenáročný les si neodpustím. Zatím jsem jezdím na Babettě 210 která mi zatím stačí a je spolehlivá ale chtěl bych něco silnějšího. Předem díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2012 22:43
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ne nekazí to bych se bál mnohem víc simsona že mě někde nechá než čz ,hlavně když přivezeš tu čz tak překontroluj kladívka a uhlíky a komplet elektriku nebo se ti stane jako mě u 350 že se ti rozleděj uhlíky za jízdy a dobro došli můžeš tlačit domů
Datum: 27. listopadu 2012 22:43
 No tak jsem se rozhodl ze Nejspíše toho Simsona nebo Čz 125/476 ale spíše tu čz strašně se mi líbí.
Elektrykáře máme v rodině takže by se Simsonem a jeho elektrkou nemněl být problém.
Jinak ještě dotaz pro mně zásadní kazí se hodně ČZ ? Potřebuji nějakou neporuchovou ať můžu jenom dolévat benzín a jezdit
Datum: 27. listopadu 2012 21:57
 Za 15 000 bys koupil Simsona v top stavu kterej by i jel, mínusy: jsou to (podle mě) zbytečně předražený motorky a často jsou přestavěný elektroniky na endura a opačně, elektrika úplně v řiti, tlumiče choděj nadoraz, přebastlený světla a i když tam je převodovka novýho typu tak to má někdy potíže .. a má docela děsnej zvuk motoru .. jako klady ale zmiňované kity do motoru, bezkontaktní zapalování, 4kvalt, zadní tlumiče, blinkry a je krapet silnější .. nebo bys pořídil třeba střepa pionýra a za ty prachy ho zgenerálkoval .. pincek jede dobře ale musí se o něj člověk starat, fichtl má duši .. a nebo bych bral Čz 125/476 , už má přijatelnou elektriku, blinkry, vypadá dospěle a robustně a určitě se jen tak někde nerozsype .. a dá se zaměnit s motorem 175ccm. Co se týče Yamahy DT / XT apod. radši bych si ještě počkal a našetřil víc, ať koupíš nějakou v dobrém stavu, udržovanou a dobře ježděnou ... já jsem za pár tisíc koupil Cagivu  no předemnou jezdilo fakt prase nebo jinej dobytek a aspoň dalších 10-12 tis. do toho vrazím, zato bych měl pěknou ČZ  ale ideální by bylo aby ses na všech povozil a rozhodnul se sám ..
Datum: 27. listopadu 2012 15:26
Jméno: telda
IP: uživatel14747
 určitě simáka mám dva roky fichtla a pořad se to sere a to nejsem sám je to tak už prostě z výroby odflaknutý mám i předchozí typy jawa 555 to bylo 100x spolehlivjší a jel pořád takže za mě určitě simsona kamoš ho má zrovna mi to pučoval minulý týden , výkon to má o něco vyšší než fichtl taky to ma navíc 4kvalty a pořádnou elektrosoustavu, pěkně to vypádá (už aspon jako motorka) prostě oproti fichtlu to je luxus navíc je tam více možnosti zvednutí výkonu 60ccm-70ccm válec různé karbce a pak z toho vytřískaš takový výkon že to pojede 100km/h ale zaleží na co to chces jestli kolem komína nebo dlouhé cesty pokud na cestování tak počítej že seriový simák má top speed cca 70 a cestiovní rychlost je 60 takže na dlouhý cestování to není (bez úprav)
Datum: 27. listopadu 2012 14:27
 Jako, já mám řidičak na neomezenku ale mám jen ty naše čsr krumplyy - ale ne já ty naše motorky prostě miluju Zetky a Jawy- nechci nic novějšího zatím. Ale co jsem chtěl říct- začínal jsem na fichtloj, pak dve 125 a tedka mam Jawku 350, ale prostě se k tomu fichtlu rád vracím a to casto. Když nechcces nic težkyho- i kdyz čz 476 není nijak těžka- tak doporučuju fichtla- jezdil jsem na nekolika simálech ale to je prostě taková nudná jizda s tím motorem ( mluvim o origu) Fichtl to je podle mě prostě stájl. I když simson pro začatek taky není nic šlatnýho- simson pohodlnejsi, možná aj trochu spolehlivější ale nudnejší - tak asi tak
Datum: 26. listopadu 2012 18:03
Jméno: pepa
IP: uživatel14771
 haled v motoinzerci.cz je mz 125 etz papírove125 s motorem z 150 ETZ ...nvm z a kolik ale je t o zajímavý stroj od 16....
Datum: 26. listopadu 2012 0:00
Jméno: pejsek
IP: uživatel384
 ještě třeba jawa dandy 50 ? ta nandá jak fichtloj tak símákoj
Datum: 25. listopadu 2012 22:12
 Yamaha DT 80 nebo Yamaha DT 125. Do těch 15 000 Kč za zimní cenu + smlouvání nějaké seženeš. Je to opravdu parádní povození jak na silnici, tak v terénu.
Datum: 25. listopadu 2012 17:24
Jméno: pejsek
IP: uživatel384
Datum: 25. listopadu 2012 16:57
 v tom případě ti přeju hodně štěstí ze simsoňáckou elektrikou
Datum: 25. listopadu 2012 16:56
 No ty Carivy určitě ne !!! To je hnus až se mi s tho chce blejt. ČZ se mi hodně zamlouvají ale naši mně s tím poženou (Matka řekne že to je moc velké a otec že moc staré) Jinak t čezety co jsem se díval na Youtube tak to zvládne celkem dost. Fichtla jsem asi vyloučil. Jestli by jse byli někdo tak hodní a napsali jste mi kterej typ Slimáka je asi nejlepší. Díka zy VšE !!!
Datum: 25. listopadu 2012 16:44
Jméno: trapnej
IP: uživatel11667
 ČZ 476
Datum: 25. listopadu 2012 16:40
Datum: 25. listopadu 2012 16:23
Jméno: pejsek
IP: uživatel384
 co říkáš na čezetu 125cc ? mužes ti tam dát pak motor 175cc a myslím že za ty prachy by se dala sehnat jedinej problem je teda dobíjení
tady je jedna pěkná..krom těch třásliček na řidítkách http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/638725-125-476.html
a fichtl vs simson.. no já bych asi bral simsona.. pokud máš 15klacků a nejsi vyloženě blázen do pionýra... tak bych už ho nekupoval..(za to se ženeš už lepší motorky)
Datum: 25. listopadu 2012 15:28
 Zdravim ...... potřeboval bych poradit jak opravit zavit v karteru ...jak jsou tam ty 3 zavity na víko od pojky .... tak jeden je uplně zničenej tak jesli má nekdo nějakou radu budu rád
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2012 17:25
 co tak to vrtnout durch,udělat závit a zevnitř kartru nalepit M6 šoub, takové délky, aby z venku po nasazení deklu trčel jen kousek na matku a pérovku? nevím 100% jestli by to šlo, protože ted u sebe nemám motor abych se podíval jestly by ty šrouby nezalezli někam do klikový skříně nebo někde na rozmezí klikovky a převodovky, muselo by to vyjít přímo do převodovky...
Datum: 26. listopadu 2012 17:25
 alberte koukni na ty fotky,tam ti Helicoil vložka nepomůže.
Datum: 24. listopadu 2012 21:14
Jméno: Albert
IP: uživatel14157
 Ještě se dělaj tokovy zavitovy vložky.Diru trochu zvětšiš zavitnikem a pak tam našroubuješ tu vložku.Ve finale to drži ještě lip.
Datum: 24. listopadu 2012 20:30
 No dneska jsem usodil že to nemá smysl to dávat do kupi .... Nemá někdo na prodej kartery v pořádku jawa 50 20 21 23 ?
Datum: 24. listopadu 2012 14:06
 obávám se že jsi totálně mimo a silně pochybuju že jsi schopen to dát do kupy.ty závity jsou domršené protože jsou v nich nacpané šrouby m8 které drží víko u 20,21 na 05 kartru kde drží m6 origo kulaté víko.
Datum: 24. listopadu 2012 9:06
 Dwin .... Trutnov  ten kulatej kryt mám ale natohle pasuje ten hranatej a kartery jsou stejný párovaný
Datum: 24. listopadu 2012 0:30
 Pokud tam jdou zašroubovat aspoň 2 šrouby tak by to mělo stačit potom prodávaji takovou hmotu že to zaleješ a uděláš si nový závit ale ted přesně nevím jak se to jmenuje ani kolik to stojí skus se zeptat tam kde prodávají náhradní díly mototechna nebo tak nebo kde prodávaji lepidla tmeli atd tam ti určitě poradí co a jak opravit se to 100 dá kdyby to byla ta přepážka mezi zapalováním a kolečkem na řetěz k zadnímu kolu tak by se to dalo zavařit ale takhle asi nic.....
Datum: 23. listopadu 2012 22:02
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 zahoď to... to je k hovnu. celý vyštípaný.. no fuj teda  né že by si s tim někdo neporadil, ale pro tebe to nemá smysl řešit. a ještě. ty kartry předtim byli stejný? tohle je z 05 a k tomu potřebuješ ten kulatej kryt! tak jestli si měl předtim motor z 20,21,23 s tim hranatějším, tak ti to na to nepůjde, pokud teda ten motor nemáš kompletní.. ale i tak je to k prdu..odkud si?
Datum: 23. listopadu 2012 21:02
 http://templars4s.tym.cz/Administrator/motor.jpg Dokladám obrázek
Datum: 23. listopadu 2012 20:42
 jdu to vyfotit a za 20 min to tu bude
Datum: 23. listopadu 2012 20:27
 no je to tam na tři šrouby .... jinak nedá se tomu říkáta zavit už a zavitník to nesparavý ... ten hliník je rozervanej na tři kusy  a ty jsou odsebe rošklebeny ... neco jak je v pohádká Tom a Jerry když mu zacpal flintu a ona se mu rozšklebila hlavěn  tak tak nějak nevim co stim
Datum: 23. listopadu 2012 20:24
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ta klika naznačuje že je to motor z 05ky.. a mám takovej pocit že u 05ky je víko zapalování ( u tebe asi teda spojky) jen na dva šrouby. sprej asi těžko, lepidlo snad asi taky ne, ten závit musí bejt pevnej. nezkoušel si ten zprasenej závit znova projet závitníkem? třeba by to pomohlo. nebo snad nějaká vložka a do ní novej závit, jen nevim jestli by se to ještě vešlo. jak řikám, tohle sem teda jesště neviděl, takže nevim, neznám
Datum: 23. listopadu 2012 19:59
 Motor jsem našel doma ... je v dobrý stavu nic neodřený ale je v tom divná klika taková vetši a s dvouma dírama ... byla celá zrezlá tak jsem jí ošmirgloval lechce a jak nová bez vule až na ten jeden závit co tam je skoněnej ... na kryt u spojky ... napodlo mě jestli není nějakej sprej hlinik+lepidlo aby to zastříkal a udělal nový závit ?
Datum: 23. listopadu 2012 19:52
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 no je vidět že i přesto že si amatér a laik v oblasti motorů, tak máš alespoň snahu nějak řešit tvoje problémy o kterých si zde psal, což zdejší osazenstvo pubescentů bohužel nemá. nicméně ti ale bohužel nedokážu poradit jak řešit ty závity, poněvač sem se s timhle teda ještě nesetkal... ale to neznamená že to nejde nějakými způsoby řešit.. nu, od toho tu sou jiný odborníci.. jako začátečníkovi bych ti doporučil sehnat ty kartry jiný a opravdu si dát bacha aby byli v pohodě. pak nežli začneš něco skládat nebo řešit si sám jak to v tvým případě zprasit, tak se radši ozvi a buď si jistej, pokud to teda pěkně rozepíšeš a popíšeš, že ti určitě někdo poradí co a jak. čemu se vyvarovat, na co dát bacha atd.. to platí i pro ostatní. taky třeba bych se vůbec nebál napsat odkud sem a jestli neni třeba někdo náhodou z vedlejší vsi a ten by byl klidně ochoten přijet a poradit na místě... v létě sem měl takovou příhodu: jedu si takhle zalehlej po okresce a najednou doháním jakéhosi kolegu na fichtlovi, no výrazně sem ho předčil. předjel sem ho tedy, zamával ať zastaví. byl to jakýsi mladý kluk asi 17let, tak sme chvilku pokecali co a jak, nakonec sem vytáhl svoje nádobíčko a fichtla mu trošku poladil. chudák měl úplně špatnej předstih a zle seřízený karbec. záhy společně odjíždíme a hle, najednou mu fichtl jel už dobře, kopec kerej chudák nemohl vyjet skoro na dvojku teď v pohodě dal za dvě plnej v tahu bez problému. kluk byl úplně překvapenej jak ten fichtl najednou jede a to to neměl furt na stopro.. pač sem mu i se svejma 95 kilama setejnak do kopce ujel.. ámen
Datum: 23. listopadu 2012 18:27
 Zdaravím ..... čím je lepší utěsnit motor ? Silikonem červený na motory ... nebo Hermetikem ? aby to i utěsnilo měnší nerovnosti na karterech  ( samo jsou už zbrousené na skle ) ale zas nemužu tolik brousit aby se mi to tam vešlo  Tak jesli má někdo zkušenosti budu rád
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2012 22:07
 dej tam tmel na motory do 300 stupňů + nastříhat kousky vlny a krásně to tam položit a naskládat + další vrstvu tmelu a dát dohromady to 100% funguje a nebo dát po důkladném odmaštění technickým benzínem tmel + těsnění + tmel a nechat tak pul hodiny zaschnout a potom to dát dohromady ten motor utáhnout křížem kartery aby to nešlo křivě a po 1x hodině od smontování přetáhnout šrouby pořádně aby vše drželo potom by to mělo těsnit...
Datum: 23. listopadu 2012 22:07
Jméno: standa
IP: uživatel14763
 Pokud jsou opět s problémem,tak je opět vyhoď
Datum: 23. listopadu 2012 13:25
 jo díky za radu ale ty dva kartery jsem zahodil ... a sehnal jsem jsi nový motor .... (kartery ) akorát z jedním problemem
Datum: 23. listopadu 2012 12:52
Jméno: standa
IP: uživatel14756
 Takže si to prostě ošmrdlal tam kde se ti zrovna chtělo a výsledkem bude opět to že to bude z motoru chcát jak z konve... Už jen z věty " tabuli skla mám ale takle velkej šmirgl ne" je zřejmý že si dělal úplně něco jinýho než jsem ti radil... Na skle se zabrušuje protože má rovnej povrch... Na sklo hodimjemnej šmirgl(c.600-c.400) dostatečný plochy,na to položim karter a párkrát s nim přejedu nahoru dolu doleva doprava...kouknu jestli mezi blokem a sklem neprosvítá nikde velká/žádná fuka...pokud ano tak postup zopakuju... Bloky lze zbrousit max o šířku těsnění a pak se lepí na širší těsnění(pokud se na jedno těsnění netočí převodovka... Co ještě dodat...jestli si to udělal jinak,tak shaněj jiný-párový bloky...nepárový bloky nejedou....
Datum: 22. listopadu 2012 20:58
 Motor který jsem dostal už byl skládán z ruzných karteru a pořád bude lepší asi tam dát jinej a zbrosuit ho na skle ... než co tam je tet se zásekem od sekyrky
Datum: 22. listopadu 2012 20:57
 No celkově ... mám fíka a motor skladaný z ruzných dílu divim se že to jede
Datum: 22. listopadu 2012 20:54
 bože ty chceš děla motor ze dvou ruznych nepárových bloků?  .. ty si trdlo  ... jinak hermetik je minulost... jsou s ním těsněné liazky a všechny tečou...
Datum: 22. listopadu 2012 20:40
 To broušení mi tady někdo .... poradil ... ale zbrousit takovou rýhu od sekyrky nepujde ... našel jsem jinej motor a zněho vezmu karter  jinak tabuly skla mám ale tak velekj šmrgl nemám aby to pokrilo celý .... tak jsem to ještě nějak extra nebrousil nevím jak hodně to mužu zbrousit aby se tam vešly hřídele s kolečkama .... no jsem ztoho na prášky  Stando mužeš mi prosím pak odpovědět na E-mail
Datum: 22. listopadu 2012 20:02
Jméno: standa
IP: uživatel14756
 Z toho tvýho broušení na skle furt nějak nejsem... Pokud je pravda že si měl rejhy hluboký 3mm a celej blok si zabrousil o 1-2-3mm tak ani při tom 1mm nemáš šanci sesadit motor k sobě... Jak si to brousil? Celej blok na jemnym šmirglu na tabuli skla?
Datum: 22. listopadu 2012 19:47
 Červenej silikon na motory...a dodržet návod...
Datum: 22. listopadu 2012 19:41
 ahoj seso,pred nedavnem jsem u tebe kupoval nejake veci na tatrana.Mezi tim byly i spice.Na strankach je mas o rozmerech 99x3,5nebo tak a ty jsi poslal 105x3,5 myslis zeby jsme to mohli nejak vymenit za ty kratsi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2012 18:06
Jméno: hodos
IP: uživatel14758
 dobra poslu spice zpet.na jakou adresu?
Datum: 25. listopadu 2012 18:06
 vratit poslu penize na ucet,, akorat tento drat dela jen jeden vyrobce,,tak vsude bude problem,, zacnu to resit
Datum: 25. listopadu 2012 14:18
Jméno: hodos
IP: uživatel14758
 ja bych potreboval delku spice 93 i se zavitem.Nejde mi to vycentrovat.je mozno ty koupene spice vratit?nebo se jinak domluvit?
Datum: 23. listopadu 2012 17:21
 ja mam 98,74 mereno k ohybu, ty jsi meril asi az k hlave,,jde s pis ze bys potreboval delsi zavit, dej mi cas a ja overim vyrobce,,posli mi meil at nezapomenu
Datum: 23. listopadu 2012 8:37
Jméno: hodos
IP: uživatel14758
 porovnaval jsem to se starou spici a uhel je stejny akorat je teda o 6mm delsi
Datum: 22. listopadu 2012 20:52
 fuha draku a maji spravnou hlavu a uhel? pac vyrobce je dela jak chce,, u zse mi to stalo,,
Datum: 22. listopadu 2012 19:34
 Zdravím asi vás nepoteším  mám dotaz dneska jsem rozpulil motor .. abych se kouknul promi tekl olejh a zistil jsem že ... na jednou bloku jsou ze zdola jak tekl dost hluboké rýchy (cca 3mm) od šroubováku s píš od sekyrky ..... skoušil jsem to zbrousit na skle ale nevi jak hodně mužu ... a druhý blok má zas trošek pohromaný ten výstupek kde se montrují stupačky spíš je při ohlej .. a karter trošek naprasklej .... Dá se to nějak opravit nečim zalepit nebo utesnit ... nebo mám schánet nový kartery ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2013 14:31
Jméno: Honza
IP: uživatel6924
 Ahoj, pokud máš možnost sehnat náhradní motor, tak to udělej. Pokud chceš ten starý zachránit, sežeň si tekutý kov. Je to tmel na epoxidové bázy a drží. Jen je poněkud dražší.
Datum: 31. ledna 2013 14:31
 Zdravím asi vás nepoteším  mám dotaz dneska jsem rozpulil motor .. abych se kouknul proč mi tekl olejh a zistil jsem že ... na jednou bloku jsou ze zdola jak tekl dost hluboké rýchy (cca 3mm) od šroubováku s píš od sekyrky ..... skoušil jsem to zbrousit na skle ale nevim jak hodně můžu ... a drůhý blok má zas trošek pohromaný ten výstupek kde se montují stupačky spíš je při ohlej .. a karter trošek naprasklej .... Dá se to nějak opravit nečim zalepit nebo utesnit ... nebo mám schánet nový kartery
Pro Jawaře ...  OPRAVENO
Jinak jsem to už jednou měl uděláný ... odmastil jsem kártery a dal silikon na obě pulky a tesnění a za studena netekl a za tepla kapal jak svine ... .... ještě mám doma jeden motor .... ale tam jsou zas zničený závity .... jak je kryt na zapalování a na spojku ...... Tak už nevim co stim mám dělat aby to nekapalo
Datum: 22. listopadu 2012 10:26
Jméno: standa
IP: uživatel14751
 Před aplikací "silikonu" je potřeba bloky motoru odmastit !! Můj osobní názor-motor nechat na ND a sehnat na burze za 3-4 stovky polomotor s párovejma karterama... Ten zmutovanej motor bude zlobit..
Datum: 21. listopadu 2012 22:00
 a neni to silikon ale tmel na motory a převodovky  ¨ a itane piš jak člověk a né jak tatar... vubec sem nerozluštil na co se ptáš
Datum: 21. listopadu 2012 21:40
Jméno: Jawař
IP: uživatel14082
 Stačí tám dát na oba kartry silikon a mezi to těsnění (silikon mají i tady na fichtlkramku)
Datum: 21. listopadu 2012 21:16
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 hele ja bych to zalepit silikonem (uplně obyčejným) a sbrousil výstupky
Datum: 21. listopadu 2012 21:15
 Zdar DRACI sehnal sem tohoto pincka a mám otázky 1.Co je to za typ 2.co je za tlumic vzadu z ceho je .kdyztak si vsimnete riditek nádrže kyvné vydlice motoru karburátoru atd. A má to cenu renovovat mám z toho pocit že by to bylo lepší než to kurvit. Dík za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 16:25
Jméno: jawsss
IP: uživatel9121
 tak zrovna renovace ne, ale pěkná go tak na běžné ježdění by šla, plechny máě z 20 tak bych asi uděla 20 no, jen bys musel pozhánět chybějcí díly a bylo by s tím hodně práce ale že by to nešlo to je blbost
Datum: 18. listopadu 2012 16:25
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 je to splácaná 21 z toho co dům dal z 05 tam není ani šoubek
Datum: 18. listopadu 2012 12:10
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tam neni nic z 05ky... celý je to prostě strašný... udělej si z toho co chceš, já bych to nechal tak akorát na díly.. dyť ty plechy sou na sračku
Datum: 18. listopadu 2012 12:06
 Tohle nechat na díly a na renovaci sehnat něco v původnim stavu...z tohohle by stejně nic nezbylo...
Datum: 18. listopadu 2012 12:05
 otázka další co by z toho šlo udělat mám hodně dílu jestli je většina 05 bude 05 jestli rám motr 21 bude 21
Datum: 18. listopadu 2012 11:52
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
  1 - typ neznámý - resp. sprasek z více typů 2 - tlumič nefichtl (nevim,fuj) řidítka klasická kost + danej rychlopal, kyvka (asi i celej rám) od roku cca 74, číslo motoru by odpovídalo roku 1967, stejně tak nádrž se šroubovacím víčkem, karbec zdá se snandart 2917psb jen ten difuzor se mi nějak nezdá, ale nevidim to kloudně. co na tom chceš renovovat ?
Datum: 18. listopadu 2012 11:50
 sorry draci já sem uplnej debilhttp://bedy97.rajce.idnes.cz/JAWA_50/
Datum: 18. listopadu 2012 11:31
 Foto?
Datum: 18. listopadu 2012 11:10
Jméno: Martin
IP: uživatel12063
 Zdarec, chtěl bych se zeptat, jestli nevíte kde koupit zámek na ČZ 180/487.3, popřípadně jaký zámek je shodný s tím, který potřebuji ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 13:54
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mám za to, že ten samý. Alespoň na 250/471 to tak je a rám to má téměř identický.
Datum: 18. listopadu 2012 13:54
Jméno: Martin
IP: uživatel12063
 Bože, já sem debil, myslel jsem zámek sedla. Přemejšlím nad volovinama, a nedokončím myšlenku...
Datum: 18. listopadu 2012 0:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2920.html
Datum: 18. listopadu 2012 0:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Zámek krku řízení? Koupil jsem tenhle a pasuje...
Datum: 18. listopadu 2012 0:01
 zdar draci potřebuju nejaké šponování na svou čz crosku ale nejan klasickou kladku ale dvojitou hodne kdyžto propruží tak seto hodně povolí že to padá
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 15:48
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ježiši Kriste draku to si opravdu tak blbej, (nebo si z nás děláš srandu) že Ti nedojde kliknút o 10 - 20 cm (to podle velikosti monitoru) nahoru na "GALERII"a možeš vybírat až do zblbnutí šponování??? A taky vodítko?Nebo chceš abysme Ti to aj udělali?
Datum: 18. listopadu 2012 15:48
 no jestli to ne ma nek do už namon tovany chtelbych to videt fotky videa
Datum: 17. listopadu 2012 15:36
 Dík žes nám to řekl.
Datum: 17. listopadu 2012 11:22
 A dotaz nějaký je?
Datum: 17. listopadu 2012 0:00
|



|