Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj určitě se zde schází lidé kteří kolki na mé stránky fychtlmanie.websnadno.cz přidal jsem nové fotky motorek a chtěl bych vyřídit těm co mi psali vzkazy a neodpověděl jsem ať klidně napíší znovu a já odpovím nějak se mi totiž přestali ukazovat zprávy ,které jste mi psali ale už je to good  dík za zkouknutí čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 16:16
 hh: já jsem taky kdysi neuměl html, css ani php... všechno se dá samoukou naučit.... http://www.jaknaweb.cz tak se naučiš všechno.....
Datum: 26. září 2010 16:16
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 cezetak: takovej web si udělá někdo, kdo neumí html ani css... ne každej umí všechno jako ty..
Datum: 26. září 2010 10:36
 "web" pres servry jako je websnadno, blog a podobne kraviny si udela jenom LAMA.... a takovy "web" je ve všech připadech o NIČEM!....
Datum: 26. září 2010 1:09
Datum: 25. září 2010 20:11
 to byl záměr protože už jsem někde našel fichtlmanie a nechtěl jsem to mít stejný
Datum: 25. září 2010 19:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 fYchtlmanie? to nemůžeš myslet vážně..
Datum: 25. září 2010 19:28
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Čus draci, chtěl bych se zeptat, zda jde použít na 05 karbec z 20? Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 9:52
Jméno: 5444566664♦ϒ
IP: uživatel5857
 budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
nebudu dělat reklamu na cizí weby
nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 05. října 2010 9:52
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 rok 1966, kulatá plovákovka, plovák, z kterého na obě strany (nahoru i dolů) trčí jehly...
Datum: 26. září 2010 14:05
 záleží jakou 05ku máš... první provedení mělo karbec ze stadiona s difuzorem 15mm, hranatou plovákovkou a plovák měl z vrchu jedu, která podobně jako u větších jawa/čz uzavírala přítok benzínu.... a nebo jestli na ní máš klasický karbes s kulatou plovákovkou, plovákem nasunutým na na jehle která je vespodu plovákovky a s difuzorem 17mm....
Datum: 26. září 2010 1:18
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Šlo mi spíš o to, jestli to nebude mít vliv na motor (teď plácnu: nějaká jiná bohatost směsi, než na kterou je motor dělaný), protože jak jistě víme, karbec z 05 nemá narozdíl od karbecu z 20 seřizovatelnou plovákovku...
Datum: 25. září 2010 19:40
 jo de tam
Datum: 25. září 2010 18:03
 Hoj, mám doma Fichtla, ale když jedu do kopce tak vynechává plyn ikdyž tam mám jedničku a plnej plyn, dále nakopávačka když to nakopávám tak není ani náznak toho že by to zabralo...jen sjede dolu a nic, když tam mám neutrál, do toho kopce se to dusí prostě jedu mám plnej plyn ale i tak mi to chcípne. po rovince to krásně letí, i z kopce bez problému na trojku jedu, ale když stojim, a mám tam neutrál tak musim přidávat plyn aby mi to nechcíplo...myslím že to bude něco v karburátoru..ale radši se zeptám díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 1:10
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 DominikKlare (či jak se jmenuješ): Sorry  , zkus seřídit volnoběh, plovákovku, vyčisti trysky... A řaď vhodně podle kopce. Koukni na ten segment v jakém je stavu.
Franky: To bylo na mě?
Datum: 26. září 2010 14:09
Jméno: Malarkky
IP: uživatel10436
 Jak jsi na to přišel? .. nechceš radši poradit?
Datum: 25. září 2010 21:34
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 malarkky: No to se není čemu divit, když jedeš do prudkýho kopce na trojku.
Datum: 25. září 2010 21:33
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 25. září 2010 21:05
Jméno: malarkky
IP: uživatel10436
 Omlouvám se.. při každém obnovení stránky se to odeslalo znovu
Datum: 25. září 2010 20:50
Jméno: malarkky
IP: uživatel10436
 Omlouvám se.. při každém obnovení stránky se to odeslalo znovu
Datum: 25. září 2010 20:36
Jméno: Malarkky
IP: uživatel10436
 Do kopce chvilkama vůbec netáhne a zpomalí.. až to úplně chcípne, na rovině je to právě v pohodě.
Datum: 25. září 2010 20:26
Jméno: Malarkky
IP: uživatel10436
 Do kopce chvilkama vůbec netáhne a zpomalí.. až to úplně chcípne, na rovině je to právě v pohodě.
Datum: 25. září 2010 20:25
Jméno: Malarkky
IP: uživatel10436
 Do kopce chvilkama vůbec netáhne a zpomalí.. až to úplně chcípne, na rovině je to právě v pohodě.
Datum: 25. září 2010 20:25
Jméno: Malarkky
IP: uživatel10436
 Do kopce chvilkama vůbec netáhne a zpomalí.. až to úplně chcípne, na rovině je to právě v pohodě.
Datum: 25. září 2010 20:19
Jméno: Malarkky
IP: uživatel10436
 Do kopce chvilkama vůbec netáhne a zpomalí.. až to úplně chcípne, na rovině je to právě v pohodě.
Datum: 25. září 2010 20:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 uživatel10436, ať už se jmenuje jakkoli: jako první bych ti doporučil přečíst si příručku, když neumíš seřídit volnoběh. Ty problémy co popisuješ jsou protikladný a navíc by to chtělo víc rozvést.. když jedeš do kopce tak vynechává (cuká) nebo jen netáhne a zpomaluje? Je dost divný že by do kopce vynechával a na rovině ne.. K volnoběhu, pokud chcípá, je třeba ho zvednout (štelovacím šroubkem, který se nachází mezi hlavní a volnoběžnou tryskou, seřizuje se na zahřátym motoru a pokud šroubuješ dovnitř, musíš tak činit s přidanym plynem, jinak řežeš díru do šoupátka - možná to udělal už někdo před tebou a pak to nejde seřídit). Taky by to mohla dělat vysoká hladina v plovákovce nebo upchatá volnoběžná tryska
Datum: 25. září 2010 19:19
Jméno: Malarkky
IP: uživatel10436
 Spíš by jsme chtěli vědět co s tím vynecháváním.. nakopávání je až na 2. místě, dá se to roztlačit.
Datum: 25. září 2010 18:27
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 greadr: To těžko, když píše, že "nic, jako když je tam neutrál", tak by to ani neroztlačil a za jízdy by to furt prokluzovalo.. přiklánim se k názoru Přemy, vylámanej segment, popřípadě chybí úplně..
Datum: 25. září 2010 18:11
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 ta nakopávačka může být i špatnýmy lamely na spojce
Datum: 25. září 2010 18:00
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 K té startovačce... nejspíš máš vylámaný startovací segment... Rozpul motor a koukni na to...
Zkus ještě poladit volnoběh...
Datum: 25. září 2010 17:32
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 zdarec neda se nejak odrušit faja ja ju nemam dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 18:18
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 viz kolečko, případně se dá sehnat i odrušená svíčka
Datum: 25. září 2010 18:18
 kup odrušenou fajfku a je to
Datum: 25. září 2010 15:59
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Dobrý den, prosím radu. Nefunguje my tachometr lanko mám nové a samotnej budík funguje, šnek se točí jak má ale když to nasadim na rozetu. Tak tachometr nefunguje čím by to mohlo být? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 18:33
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Tak už jsem to spravil. Byly to ty klínky děkuji vám.
Datum: 25. září 2010 18:33
 máš v rozetě ty 2 kolíky, které sednou do drážek ve šneku ?
Datum: 25. září 2010 16:20
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 môže byť ze to lanko je až veľmi nastrčene do rozeti a do budika ide len veľmi málo skús ho povitiahnúť a tak ho daj do budíka a uvidíš ten problem som mal aj ja tie lanka robia krátke
Datum: 25. září 2010 16:08
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Posl.aktualizace: 26. září 2010 19:39
 na péráku pardon přeřekl jsem se
Datum: 26. září 2010 19:39
 já to měl jednou taky tak udělaný... jeden kondík byl tak jakmá a druhý byl omotaný nějakou lepící páskou a vyl v druhé objímce a když se jeden pokazil tak stačilo ten jeden urvat,odmotat pásku a přišroubovat druhý. Dělal to tak můj děda na panelce prej se v té době kondíky hodně kazily.
Datum: 26. září 2010 19:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jestli funguje se dá zjistit proměřením, bude mít nějakej odpor, nevim jakej, ale každopádně musí bejt průchozí..
Datum: 25. září 2010 21:41
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Okej, jasny  beztak jestli funguje zjistim az skoncim s GO  ale i tak dik
Datum: 25. září 2010 20:02
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Pokavaď funguje, neni tam co repasovat, maximálně ta destička na který je kladívko a kondík a šachty uhlíků, ty často praskaj.. Pro dobrej pocit můžeš vyfoukat vzduchem ten zbroušenej uhlík, abys neměl černý ruce po každym dotyku statoru. Na buzení dojmu se vyser, stejně je schovaný pod deklem..
Datum: 25. září 2010 19:24
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Jeste by me zajimalo jak takovy zapalovani "zrepasovat" ty dratky uvnitr uz nevipadaj moc ruzove a celkove to zapalovani budi dojem ze sem ho zcoril na skladce
Datum: 25. září 2010 18:40
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 možná kvůli větší kapacitě, kdo ví.. když to bude bez jedoho jezdit furt stejně tak ho sundej a neřeš to.. případně to můžeš zaměnit jednim novym kondenzátorem..
Datum: 25. září 2010 17:54
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Je to teda z CZ175/477 ale jestli je origo vi buh
Datum: 25. září 2010 15:18
 Dobry vespolek,
nejak mi nechce jit pio do otacek (21)... perfektne serizene, hladina dobra, cisteny filtr, kohoutek, vyfuk... tak kde je chyba? vzdycky se to cca na 55kmh "sekne" a pak uz to bud nejde, nebo jde jen hodne ztuha,,, motor komplet po GO... nejake napady?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2010 12:28
 Fana: je mi lito, ze lidi takhle hodnotis a ani poradne nectes prispevek, na ktery odpovidas... myslis, ze jsem na tom az tak spatne, ze motoru ihned po GO dam plny? Ne. Myslis ze jsem nevyzkousel, co jsem psal? Tohle forum jsem bral az jako posledni moznost, kdyby mel nekdo nejaky tip, co jsem mohl prehlidnout. Vetsi sekundarni kolecko a na pul plynu to jede tech 55. Jiak zahada uz je vyresena,,, ale ze se najde problem v airboxu, to jsem opravdu necekal (ne ve filtru, ale opravdu airbox... jina trubicka). Jinak diky vsem za alespon nejake odpovedi...pro priste si ale Fano takovou kritiku odpust, nechodi sem jen blbci (i kdyz to tak nekdy nevypada)
Datum: 28. září 2010 12:28
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 No každopádně po generálce se motor zajíždí...a ne hned plnej kotel a co to dá... 
A jinak to chce seštelovat a zkoušet...Pokud jsi jeden z těch kteří nic nevyzkouší, ale sedne za počítač a napíše blběj dotaz tak je to marný...!
Datum: 27. září 2010 21:07
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Čau chlape, mám stejný problém, když jedu těch 40km/h konstantěn a dám plyn tak zrychlí i na těch 60, když jedu v obci 50 konstantně a pak dám plyn tak nic už proste nejde, třeba i do kopce, tak lidi čím to je?
Datum: 25. září 2010 18:37
 Dodatek: ihned po nastartovani to nedela, spis az se motor ohreje na dostatecnou teplotu...
Datum: 25. září 2010 15:28
 pic kluci, nemate nekdo knihu od ivo helikara - ukradený titul???měl bych o ni zájem
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 16:07
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 myslíš čo hovorí o Jaroslavovi Faltovi?? čital som o ňom ale tú knihu nemám ale tiež zháňam
Datum: 25. září 2010 16:07
 cus draci....mam takovy problem.....kdyz nastartuju pionyra a trosku mu na neutral pridam plyn tak jde strasne moc černyho dýmu z vyfuku a pritom to nedavno nedelalo.......ted jsem chtel nastartovat a uz to nejde vubec....a z vyfuku tece hroznyho cernyho oleje.......je to jako velka kaluz.....nevite co s tim? myslel jsem gufero na klikovce ale to je az ta nejhorsi moznost......
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 22:24
Jméno: MB
IP: uživatel10386
 ten samej problém mam na pionýru od kámoše...akorát že je to bílo šedej, a né černej kouř  Bohužel potřebuju jezdit a ta 40tka mi ve městě stačí..dokuď to pojede tak se to opravy nedočká  Jinak fakt nejlepší to je když to nastartuju...pak se to sklidní a je to lepší...lidi na mě čumí jak..
Datum: 25. září 2010 14:32
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 černýho dýmu? to jezdíš na naftu nebo co?  jinak přisávání se dá poznat i podle ubývajícího oleje v převodovce, případně pokud ho vypustíš, bude trochu cejtit po benzínu.. Taky se to dá poznat podle jiné vůně výfukových splodin..
Datum: 25. září 2010 14:21
 napřed než to ruzpuliš bych vyčistil výfuk a výfukové koleno ale největší pravděpodobností to bude to gufero jak tady už píše drak podemnou
Datum: 25. září 2010 13:35
 Nejspíš to bude to fufero, saje ti to převodák, půlení se nevyhneš
Datum: 25. září 2010 13:07
 zdarec potřebowal bych na JAWA 550 hlavni hřidel do převodovky nema nekdo doma nebo nevi kde se da koupit,sehnat???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 20:58
Jméno: leos
IP: uživatel10300
 zdarec mam doma jestli mas zajem moe cislo 733433969
Datum: 25. září 2010 20:58
Jméno: libor
IP: uživatel9923
 Zdarce obcas me vynecha mustang a spatne startuje uz sem menil inducku svicku mohlo by na to mit vliv zapalovani?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 15:44
 podivej se esi na nich nemaš škvarek...... nebo jestli je spravně nastavenej předstih.....
Datum: 11. října 2010 15:44
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 sklepnul si kontakty na svíčce z původních 0,7 na 0,5mm? Pokud jo, tak by to mohla dělat i prošvihlá indukčka, případně špatnej kontakt nebo zkrat někde na cestě mezi zápalkem a indukčkou..
Datum: 25. září 2010 17:58
 Zdarec draci.Včera jsem tu už psal že mám problém s volnoběhem.Teď píšu s jinou vadou.KDyž nastartuju motor tak v něm zančne cinkat (chrčet).Motor je po GO a mám ojnici CKR na jehlách.Myslím si že to dělaj ty jehly.Je to normální? Motor teď vypadá jak kdyby byl nechtně vyběhanej ! Díky všem az rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 12:52
 olej mám,dnes jsem stím najel cca 30km
Datum: 25. září 2010 12:52
Jméno: Fana
IP: uživatel10434
 Možná to dělá spojkovej koš, máš olej v převodovce a ve spojce? Nalej ho tam a párkrát zmáčkni spojku, mělo by to dozvonit...
Datum: 25. září 2010 12:33
 kroužky jo,ale teď mě napadlo že to může dělat řetěz ve spojce,ale ten je 2 měsíce novej,sice bylo poznat teď že je vytáhlej víc než byl novej.Myslíš že to může dělat to? Ale ten je fakt zánovní...
Datum: 25. září 2010 12:02
Jméno: libor
IP: uživatel9923
 A mas dobre uszeny krouzky?
Datum: 25. září 2010 11:34
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
 cus jak poznam ze je traktor bez predku a z predkem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2010 16:27
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 taky ale nenapsal jestli nemyslí náhodou ten předek uřízlej flexou (asi třeba před kabinou)
Datum: 28. září 2010 16:27
Jméno: Honza
IP: uživatel10450
 ..netusim sice proc to pises sem, ale..nejjednodussi je: kdyz ma traktor predni gumy "hladky", bez drapaku, urcite nema predek..kdyz ma"drapaky", tak ho miva, ale neni to uplne jiste..jinak predek znamena, ze jsou pohanena motorem i predni kola
Datum: 28. září 2010 0:01
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 chápu...
Datum: 25. září 2010 18:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 fuj, co jsem to napsal... jasně že disků...to asi budou ještě pozůstatky pátečního společenského života
Datum: 25. září 2010 14:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 dYsků určitě ne, spíš disků, ale v podstatě má Ik pravdu.. snad poznáš jestli je kolo jen tak zavěšený na tlumiči nebo k němu vede kardanová hřídel..
Datum: 25. září 2010 14:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak největší rozdíl je asi v nápravách no  ... hnanou přední nápravu od nehnané musí rozeznat snad i uplnej lajk... jinak to s jistotou poznáš i podle velikosti a typu dysků kol...
Datum: 25. září 2010 12:53
 čus draci prosím poraďte, už si nevím rady.. koupil sem kamarádovi nový kladívko na pincka a od té doby co to tam dal ten pincek nejede.. když jsme to zkoušeli spravit ( new svíčka, seřídit odtrh, předstih...) tak po dlouhé námaze to chytlo ale jelo to asi jen 50 metrů pak to chcíplo a už to opět nejde nakopnout.. opravdu nevím čím to može bejt.. jednu dobu doslova tekl benzín výfukem ven.. ( až potom to chytlo) pak to začalo střílet do výfuku.. už opravdu nevím.. prostě to nejede a já nevím kde je chyba .. prosím poraďte...ps: kámoš říkal že když strčí prst do faje že ho to kope jen někdy a někdy furt. a někdy vůbec.. ale všechny kontakty a elektrika byla skontrolována, nikde nebyla chyba tak nevím.. jikskru to házelo...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 18:04
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 keks: jasně že záleží, zkrátka to musí bejt poskládaný tak, aby se pružina od kladívka a šroubek jí procházející nikde nedotýkal tělesa magneta, takže uvnitř toho držáku je malá podložka a zeshora i zespoda na ní ta pertinaxová.. až nahoře kontaky pro kondík a vývod na indukčku, který se samozřejmě taky nesmí dotýkat kostry..
Datum: 25. září 2010 18:04
 hh: díky.. kouknu se.. ono zálež jak mám poskládaný ty destičky? já nevím jak to kámoš skládal možná to složil jinak.. ale díky za radu.. přeskládáme to správně.. pak dám vědět.. taky je možný že to někde kostří no.. uvidíme..
Datum: 25. září 2010 14:24
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nejspíš se ti to někde kostří, složil jsi správně ty pertinaxový podložky, na kterých drží pružina kladívka? Další možnost je skříplej drát někde pod víkem.. Nediv se že benzín teče ven výfukem, když to furt roztlačujete z přeplaveným karbecem a ten benzín se nespaluje, nýbrž jen protýká výfukem..
Datum: 25. září 2010 14:04
 Zdar, Jaké máte zkušenosti z odrezovačem, hodně lidí mi řeklo že to není moc dobré a že to pod barvou nedělá dobrotu. Jestli máte nějakou osvědčenou a funkční značku tak prosím napište. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 10:02
 Jo asi vim co myslíš , je to takove připravek co tu rez přemění na cosi tvrdyho a pak to nerezne že? Jinak pod barvu to chcu davat protože ty plechy mám vyrezly do hloubky a budu dělat novej lak.
Datum: 26. září 2010 9:19
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 sdovolením se připojuji k otázce .)
Datum: 25. září 2010 14:15
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 http://aukro.cz/item1237903308_karburator_jikov_2914h_jako_novy_na_male_moto.html#gallery to koukam že se ěnco takového dá ještě sehnat(tipuju na 555)
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 9:16
 Zdarec..co všecko může způusobovat škvarky na kladívkách? Dal jsem nový kondík od harlingenu, na kladívka je najeto max 1 000 km sou taky nový. odtrh mám 0.4. na indukčce mám zapojenou obráceně kostru a kladívka (1,15) takhle už to bylo. když to přehodím je to ještě horší. Pls poradte,už mě se*e vynechávání ve vysokejch otáčkách.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 16:12
 Dělám to malinkým pilníčkem dělaným přesně na kladívka, ten to nijak nepoškodí.
Datum: 25. září 2010 14:21
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to teda nevim, asi by vyšlo dost draho dělat celej kontakt ze stříbra, nicméně co vim tak je tímto kovem jen potažen, a tudíž se dá poměrně snadno obrousit.. pokud se udělá pecka, tak se musí opatrně seškrábnout a zahladit to místo, nikoli brousit celej kontakt pilníkem, ba dokonce šmirglem..
Datum: 25. září 2010 14:18
 No já je koupil v mototechně sou to starý dobrý palky a stály mě přes 120 kč.
Datum: 25. září 2010 10:21
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 no je možný že ještě ty starý kladívka to měly celý ze stříbra.. ale těžko říct to nwm.. ale 99% tych nových kladívek to má jen poaženo lehkou vrstvou..
Datum: 25. září 2010 10:10
 No nevím jestli je to pravda...ale děda mi říkal že celý kousek toho doteku je ze stříbra...ne jen potah...takže by to vadit nemělo...jinak když sem ty dráty přehodil. neudělal se škvarek po 10 km, ale už tak po 4...takže nevim
Datum: 25. září 2010 9:59
 přesně jak píše hh jestli si to kladívko čistil šmirglem nebo něco tak asi koupit nový no...
Datum: 25. září 2010 9:41
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Opalování kladívek dost často právě způsobuje ta obrácená indukčka, jinak pokud si kontakty kladívek zabrušoval, tak si určitě srazil stříbrný potah, což taky způsobuje větší náchylnost na opalování
Datum: 25. září 2010 9:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Opalování kladívek dost často právě způsobuje ta obrácená indukčka, jinak pokud si kontakty kladívek zabrušoval, tak si určitě srazil stříbrný potah, což taky způsobuje větší náchylnost na opalování
Datum: 25. září 2010 9:36
 Jo izolační podložky jsou taky dobře daný
Datum: 25. září 2010 9:09
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-elektrika-s-baterii-baterkou.html zdarec hoši, chcu si udělat baterku na fíka podle toho druhýho plánku, ale nejsem si jistej jestli miliampery ze zapalovani staci na to aby to tu baterku dobilo a pak naopak aby ze zapalovani to tu baterku neprebilo? jestli s tim mate nekdo zkusenosti budu vdecnej za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 13:43
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 ok, díkec ja mam 30W zapalko a zarovku zadni mam 5W a predni 25W takze tam dam dopredu 15W aby to dobijelo, jestli sem tomu zpravne rozumel a pak ty regulatory to uz neni problem
Datum: 25. září 2010 13:43
Jméno: Chong
IP: uživatel10288
 Jen bych upřesnil hh... stabilizací napětí z alternátoru či dynama na pevné napětí lze nabíjet a vyhnout se riziku přebití. Tomuto typu nabíjení se říká charakteristika U. Musí se ale dodržet max. možné napětí, které se obvykle nastavuje na podplynovací napětí akumulátoru. Což je u olověného 6V akumulátoru 7,2V. A ne víc! Kouknul jsem na schéma a tedy nevím co je to za přední žárovku 5/15W to je blbost protože v patici Ba20d se dělá pouze 15W/15W, ale budiž. Každopádně pevné spotřebiče berou 20W (tj. 15W předek, 5W zadek - ostatní se zanedbávají protože nepracují pořád), tedy 10W na dobíjení je dostačující. k tomuto zapojení však buseš muset právěže doplnit nějakou stabilizaci napětí aby nedošlo k přebití. A to v zapojení není.
Datum: 25. září 2010 12:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Pokud jde na baterku proud v určitém rozmezí (konkrétně 6,5 - 8V), tak si vezme jen tolik kolik potřebuje, přebijení nehrozí
Datum: 25. září 2010 9:33
 potřeboval bych poradit chci si udělát podsvícení motoru na fichtla mám 5 diod z bilakčky s kola nevíte jak to zapojít mám to na pravém krytu a mám tam místo krytu spojky plast a jestli tak nějaký vypínač už ážně nevím jak to zapojit a kam díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 10:51
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 blbost, pryč s tim
Datum: 26. září 2010 10:51
 Koukněte tohle jsem dotlačil za 200 Kč a jak to vypadá dnes?Je to 05tka sice naní nejsou origo plechy navíc seřízlé ,ale vypadá pěkně po všech uprávach no.Dneska jsem stříkl masku. Sehnat ještě nekde stojan a zadní světlo (mám blikačku)  Co se mi na ní dneska povedlo jel jsem za kámošem a po ceste jsem ztatil ten dlouhý šroub co drží hlavu a válec  ...a ja si říkal proč to nejede  ,ale dojel jsem, ale prdělo to jak cíp  Včera jsem vyměnil pístní krožky tk zajíždím
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2010 22:49
 hezké.. tohle mě příští týden taky čeká, až dovezu svého prvního fichtla konečně domů  ..asi budu koukat na tvoje fotky, protože musím před STK zkouknout, jestli někde něco nechybí.
Datum: 24. září 2010 22:49
 Stejně ho neprodám mám jen 3 výfuky a to na 3 motorky  tkže tak.
Datum: 24. září 2010 22:42
 Hej ta první nekvalitní fotka v tom šeru tje ten výfuk co tam byl jinak je všude ,ze starým výfukem ,ale ten chrom je fakt mega no.
Datum: 24. září 2010 22:41
 dakne meine freund  snaižil sem se
Datum: 24. září 2010 22:38
Jméno: MB
IP: uživatel10386
 Pěkný..akorát ten vejfuk se mi na tom nelíbí..nejradši bych ho viděl u sebe v dílně..kolik za ně chceš?
Datum: 24. září 2010 22:37
 Jinak vše s pomocí LukySv  jsme ,ale dvojka
Datum: 24. září 2010 22:35
Datum: 24. září 2010 22:28
 http://hurweenek.rajce.idnes.cz/Jawa_05/
Datum: 24. září 2010 22:26
|



|