slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1019  1020  1021  1022  1023  1024  1025  1026  1027  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Bany      IP: uživatel9712    
Cau , nevite nikdo jak zvišit vykon na Jawa Dandy 50 .. nakej fejfuk nebo neco podobnýho odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10435    
TK moto delaj koncovky vyfuku ktery pridaj 0.5HP a 0.5Nm
 
 
Datum: 25. září 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: Lukeout      IP: uživatel10408    
Hmm, jelikož taky vlastním Dandy 50,tak bych ti doporučoval Poliny KIT 80, ovšem ta cena se pohybuje trochu vysoko a navíc je problém sehnat kdo to dělá, takže jsem ho odmítnul. Výfuk ti výkon MINIMÁLNÍ přidá, ale předem se musí vypálit a utěsnit, ale i tak ten rozdíl asi nepoznáš. Jinak mě asi víc nenapadá co by tam šlo. Záleží podle toho jak je zajetá, takže popřípadě trochu GO =D
 
 
Datum: 25. září 2010 9:16
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
Čau draci, mám celkem běžnej problém, strěně mi to žere, jezdí to skoro litr na 10-15km a pomerne to čmoudí, kam mám posunout jehlu? a ještě jedna věc, se vzducháčem mi to nechce jet tak ho mam oddelanej ale tim ze je oddelanej tak mi to z karbecu prska benzin zevnitr na bříško až mi po nejakym kilometru z toho briska spadne par kapek benzinu, co s temahle problemam, diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
Ok, díky moc za rady, dost si me pomohl
 
 
Datum: 23. září 2010 21:52
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jehla se pro ochuzení směsi posouvá dolu, tzn. plíšek na jehle o zářez výš. mělo by to vyřešit i problém s airboxem, pokud přetrvá, kup nový filtr. jinak to taky může dělat drátem čištěná hlavní tryska, která již nemá svůj původní průměr a zbytečně obohacuje směs..
 
 
Datum: 23. září 2010 21:45
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel9121    
čau chtěl bych se zeptat jestli tady někdo nezáte nějaký stránky na zapojení elektriky na jawa 20 i s fotkami a komentářem nebo tak něco prostě aby to podle toho šlo tmu kdo to nikdy nědělal díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ked nadtim trochu lepse porozmýšlaš tak to zapojíš aj zhlavy :-D
 
 
Datum: 24. září 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
mg vždyť je to pár drátků a schéma seženeš na každym rohu, stačí napsat do googlu... stránka co hledáš je http://www.sesa-moto.cz
 
 
Datum: 23. září 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: jawass;      IP: uživatel9121    
čau chtěl bych se zeptat jestli máte někdo zkušenosti z těmata novýma ráfka:http://www.motokramek.cz/rafek-1,6-16-chromovany-pio/ jsou kvalitní nebo ne nehází to sněma díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: jawass;      IP: uživatel9121    
díky pošli mi prosím foto a kde se to dá kůpit doctus@email.cz
 
 
Datum: 23. září 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: Hannz      IP: uživatel5620    
čus,mam je zhruba rok a půl na simsonu a misty už chytají rez a chrom se loupe dolů,raději si kup hlníkové a vylešti je,mam to tak na jawě 05,klidně ti pošlu foto
 
 
Datum: 23. září 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: jawass;      IP: uživatel9121    
 
 
Datum: 23. září 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: Franc      E-mail:      IP: uživatel10425    
Ahoj lidi, potřeboval bych výkresovou dokumentaci(konstrukční plány) na motor fichtla.Dělam maturitní práci v Inventoru a celkem by se mě to hodilo. Pošlete to prosim na muj e-mail frostikk@seznam.cz nebo napište kde by se to dalo sehnat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jestli ti jde o průřez motorem, tak je v návodu k obsluze.. nevidim důvod proč ti to posílat na mail, když něco chceš tak nebuď línej a občas sem mrkni, když už napíšeš dotaz
 
 
Datum: 23. září 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: vondra      IP: uživatel8456    
Zdravim mistři, chtěl bych se zeptat jestli mi půjde napasovat motor z Jawy 21 na Mustanga 50? protože na tom původním mi beze slova odešla klikovka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
20 - 23 ... totožné motory (až na zapalování, ale to je jen otázkou zapojení)
 
 
Datum: 23. září 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: vondra      IP: uživatel8456    
Zdravim mistři, chtěl bych se zeptat jestli mi půjde napasovat motor z Jawy 21 na Mustanga 50? protože na tom původním mi beze slova odešla klikovka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a pro příště stačí jen jeden dotaz..
 
 
Datum: 23. září 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj jak riká kolega,,sú odlisné pouze zo strany elektroniky,mechanicky sú na 101% stejné
 
 
Datum: 23. září 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pujde... jsou to naprosto stejné motory.akorád starší typy 21 měly slabší zdroj pro světla
 
 
Datum: 23. září 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: ondrakadlec94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci,mam takovej problem nakopnu pionýra on se roztoci na max. otacky a jak zaradim jednicku,poustim spojku a pridavam plyn tak chcipne nebo kdyz je na neutralu na pridam plyn tak se zacne jakoby dusit a chcipne nwm co stim nikdy tohle nedelal.predem diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: jiko      IP: uživatel8830    
to budou trysky
 
 
Datum: 24. září 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ondragam: asi před tim než prdlo :-D prostě ti to někde saje faleš, nejčastěji je to gufero pod magnetem nebo těsnění pod válcem, jestli si tam dával nový, mohlo se ti někde natrhnout nebo si to málo utáhnul.. až budeš dávat nový gufero tak potři jeho břit olejem, jinak se spálí
 
 
Datum: 23. září 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co je to předtím. Gufero podle mě může prdnout kdykoliv.
 
 
Datum: 23. září 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: ondrakadlec94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehlu jsem zvedal a bez vysledku. a guefrem nevim predtim motor normalne fungoval
 
 
Datum: 23. září 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gufero
 
 
Datum: 23. září 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
chudá směs - zvedni jehlu
 
 
Datum: 23. září 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: ondrakadlec94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale vsude mam novy tesneni-mezi karburatorem a valcem,mezi kolinkem a karburatorem,mwzi karterem a hlavou tak nwm kde je chyba:-)jeste nejaka jina rada? diky
 
 
Datum: 23. září 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chuda smes - saje falesnej vzduch
 
 
Datum: 23. září 2010 18:58
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
Zdravím chtěl bych se zeptat jestli tu má někdo zkušenost s temahle kolama: http://www.motojelinek.cz/?p=productsMore&iProduct=284&sName=Kolo-komplet jestli je někdo máte a jak se vám líbí a tak díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koupil jsem tyto samé. jsou sice pěkné atd... ale obě kola hází jako svině. Když jedu 60 je to jako kdybych seděl na splašeném býkovi...hrůza.
 
 
Datum: 23. září 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: kujón      IP: uživatel10423    
zdravím vás, motorkáři, mám dotaz, chtel bych vědět jak mám zapojit chcípání motoru, mám přerušit kabel od zapalování, či postačí zkratovat na kostru, ptám se proto, že mě napadlo to hodit na přepínač světel, které stejně nemám, a u neho je reálné jen zkratování, díky za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
fungujou oba způsoby co popisuješ.. přepínač světel sem zapojil stejně, nejdřív na přepínač (ten prostřední z modrých drátků ukostříš, druhej připojíš na cívku na kontak, kam jde drát od kladívka), pak na tlačítko klaksonu a přepínačem světel zapínám jednoduchý světlo (tlačítko klaksonu přímo připojuje na kostru, o to je to jednodušší)
 
 
Datum: 23. září 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      E-mail:      IP: uživatel7591    
Já mám chcípák udělaný skratováním. Stačí to uzemnit a už to nejde ;-)
 
 
Datum: 23. září 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim draky neprodáváte někdo příručku na jawu 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
jo jednu bych měl napiš mi na icq 470517610 a domluvime se
 
 
Datum: 23. září 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: mabode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ANKETA:když jste dělali autoškolu, povedla se vám hned na poprvé nebo ne?Jestli ne tak se nestyďte a napište z čeho:-).Jízdy,technika,test?.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2010 13:13
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dela jsem na jawu 350 testy jenom o fous i kvuli toho ze jsem se preklik v te nervozite jizdy v poho akora me zdupal že jsem se jednou rozjel na dvojku texnika v poho ale tky zalezi na komisaři ted si pekne faram a je to v poho :-D
 
 
Datum: 29. září 2010 13:13
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel7809    
Auto testy 100% jízdy jentak tak a po druhý na konci jara na moto testy 96% tušim a jizdy v poho moto max 30 km/h komisař měl cca 110 kg upozornil mě už v autoškole :-) traktor v poho. Technika vždy bezproblémů.
 
 
Datum: 25. září 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
auto na poprve, moto A25 na poprve, a traktor jsem vymrdal co jsem mohl, testy 48 pohoda, ale technika :-( a jizdy dobry
 
 
Datum: 25. září 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel10155    
A1 na plny pocet, A taky, neomezeny A bez problemu, B jsem delal napodruhy, vjel sem tam typkovi na kole, kterej se tahnul jak smrad...
 
 
Datum: 24. září 2010 0:12
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
test na 92%, no a, hlavně že sem to dal, jízda autem v poho a za motorku Ao sem byl velmi pochválen
 
 
Datum: 23. září 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A1 napoprvé a 100% :-)
 
 
Datum: 23. září 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Franky odkud si? nekoho mi pripominas :-D
 
 
Datum: 23. září 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zatim mám A25 a B, vsetko na max
 
 
Datum: 23. září 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem udělal všechny řidičáky napoprvé a na 100%, když si člověk párkrát projde testy a nedělá při jízdách píčoviny tak neni důvod proč by to neudělal napoprvé, že...
 
 
Datum: 23. září 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lehl jsem i s učitelem na 350 do příkopy
 
 
Datum: 23. září 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: marty      IP: uživatel10424    
Já to dělal v Brně a musím říct že je to o tom jakýho dostaneš komisaře, ja jsem dostal docela velkýho puntičkáře. Technika a Test O.K. pak jsem šel do provozu a pořád mlel nějaký kraviny a pak v hustým provozu mě řekl ať jedu do leva, malem jsem si nevšiml šaliny ale nakonec vše O.K takže na poprvé ale kamoš na stejný autoškole dostal komisaře kterej ho nepustil kvuli špatné stopě motocyklu (do dnes já ani on nevíme co to je). Takže asi tak, hlavně záleží kde to děláš.
 
 
Datum: 23. září 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vsechny ridicaky jsem dal na poprve. Vsechny tri testy na 100%. Jizdy jsem dal v pohode, akorat s osobakem jsem mohl prej jet trochu rychlejch :-D ale sedel zamnou mladej komisar kterej to bral moc vazne a nechtel jsem mu davat zaminku pro vyhozeni v podobe prekroceni rychlosti. No s nakladakem jsem sice vjel do krizovatky na zlutou, ale komisar vykecaval s ucitelem tak si toho nevsimnul :-D a techniku jsem mel hodne lehkou, takze nebyl problem.
 
 
Datum: 23. září 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: vojty2      IP: uživatel6362    
Ja ji taky udelal na poprve testy, jizdy a technika vse v poho
 
 
Datum: 23. září 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jelikož jezdim od mala, tak s jízdame jsem nikdy žádnej problem neměl a otázky taky ok, takže napoprvé
 
 
Datum: 23. září 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: začatečník      IP: uživatel9474    
čau draci nevíte jak jsou kvalty na jawě 350/634 dik mooooooooooc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 17:22
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nektery mely jednicku nahoru a zbytek dolu a nektery jednicku dolu a zbytek nahoru. Ja mel 634/5 a mel jsem jednicku dolu
 
 
Datum: 23. září 2010 17:22
 
 
 
 
Jméno: mabode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak si to zkus najít sám na netu...si akorát línej..našel sem to do půl minuty...
 
 
Datum: 23. září 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: mates20      IP: uživatel10420    
cus draci jak mam připravit fichtla na zimu budu jezdit non-stop jawa 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2010 14:28
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možá ještě zkrátit kvalty, přecijenom v zimě se jezdí pomalejc, a víc se hrabe :-D..Ale aby to nebylo na úkor řetězovky, páč tu to chce na zimu v dobrém stavu. Ono přecijenom to zadní kolo je víc v podhrabu, a dost řetěz padá..Kord při kravinách :-D Jinak opotřebení zimním provozem bych vyčíslil asi jako jedna zima = tři letní sezony :-) Sůl a vlhko je hold znát no :-D
 
 
Datum: 24. září 2010 14:28
 
 
 
 
Jméno: mates20      IP: uživatel10420    
jo dík budu jezdit ve sněhu my máme taky kopec za barákem brutál ve sněhu loni sem jezdil na odpisový jawetě tak nevim fíka mam od kvetna
 
 
Datum: 24. září 2010 14:22
 
 
 
 
Jméno: franta_fbn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem vytřel vnitřek plechů tlumexem myslim, ale bylo to akorád nahovno, jak mi káp benzín na kastli, tlumex tek pryč. A stejně to kvetlo pak na obviklých místech.. Letos s tim nebudu nic nělat a nazdar, rávky, kterým by sůl asi nevoněla sou stějně příšerný, takže už neřešim. Takže bych opravdu asi akorád vyměnil chromový věci za ňáký švorcovní a nazdar.. A co se týče obutí, Soběslav sem odjel na hodně sjetý gumě, místama neměla ani náznak vzorku, a speciály s drapákama měly kolikrát horší trakci jak já :-D Ale za barákem máme hodně sakra slušněj kopec, a v tom někdy před dvěma zimama sem nevyjel, a kámoš s drapákem pomalu ale jistě jo. A přední gumu určitě neřešim, žádnej plnohodnotnej drapák stejně na fichtla neseženu, takže spolýhám na originální 2,50 a její zaříznutí :-D Takže bejt trochu akční, a nebát se toho.. Fichtlu zdar! :-D
 
 
Datum: 23. září 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: W      IP: uživatel6534    
Jestli budeš jezdit i ve sněhu, tak drapáky
 
 
Datum: 23. září 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: Jakub Halcin      E-mail:      IP: uživatel10419    
Zdavím, mohl by mi někdo poradit, jak postupovat? Koupil jsem pionýra s TP (1966), mám ho už v odhlášce na sebe. Jenže má namalovanou SPZ a nemá STK. Dá se vůbec nějak ten převod dokončit? STK bych i s namalovanou značkou snad ještě prošel, ale co potom přinesu s sebou na úřad při přepisu? Navíc jde o přepis z kraje do kraje, takže se SPZ musí vyměnit. Původní TP nemám, mám pouze vystavenou kopii z registru od původního majitele, který nahlásil letos ztrátu. Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: Kubba ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi tak. Tady se řeší, kdo je na jaké střední škole.. mno ale proti gustu žádný dišputát, že :-D Já to beru jako levnou hračku na pojíždění po městě. Na vození věcí mám auto (2,4i v LPG), ale jezdit skoro s dvěma tunami plechu sám po městě - to jde zbytečně do peněz. Proto beru ty počáteční investice do fichtla s rezervou, brzo se mi to vrátí. Jenom by to chtělo nějaké zdravotní připojištění v případě zavinění škody. Při dnešním provozu je dost vysoké riziko úrazu.
 
 
Datum: 23. září 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pojistku neres to neni tvuj problem jako nevej majitel si ji zaplatil a co bylo pred to te nezajima to si musi resit bejvlalej majitel kdyz by se teda neco delo ale myslim ze tohle resit nikdo nebude dulezity je ze to je ted pojisteny. POkud mas duplikat tak nevim co baby resej ja mel taky duplikat protoze deda ho ztratil a loni jsem to vsechno normalene absolvoval bez problemu. Zaplatil jsem pojistku deda zaplatil kilo za ztratu vystavili mu novej a udelali jsme na mne odhlasku. Ja si u ns zajel na STK udelal jen evidencku(bohuzel nevedel jsem ze kdyz je to z okresu do okresu ze musi byt k prepisu u STK) zasel jsem si na urad tam vi to prepsali na mne ale znacku a malej TP jsem nedostal kvuli te STK co mi chybela no ja uz pincka mel napul rozdelanyho takze jsem to dal do depozitu na rok a ted v pondeli si zajedu na STK a pak pro znacku a jsem ready. Docela se tesim na to az ho provetram. :-D Na to ze mi je 35 docela odvaz :-D
 
 
Datum: 23. září 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: Kubba ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Má to duplikát TP vystavený před měsícem, takže v registru je. Za těch posledních cca 15 taky nebyl pojištěný, přičemž doklady nebyly v depozitu. Naštěstí pojišťovna o něm zatím neví, protože centrální registr se datuje myslím od roku 1999.
 
 
Datum: 23. září 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak to mas fajn kdyz zije . Jinak je fakt ze byla doba kdy se pincky neevidovaly a to je zrejme tvuj problem. Setkal jsem se s tim taky u znamyho ale nevim jak to vyresil. On ten pincek defacto nikde nebyl vedenej na uradech diky ty divny dobe kde se to delalo i timto zpusobem
 
 
Datum: 23. září 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: Kubba ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nn, majitel žije. Mám od něj kupní smlouvu a taky to už odhlásil na mě. Do teď se zdálo vše bez problémů. Štítek je objednaný, z původního mám první řádek s id. číslem, tak už jen musím sehnat razící sadu stejné velikosti. Chci na tom čas od času jezdit do z kolejí do školy a je mi jasné, že si mě s fichtlem budou v Praze podávat policajti pěkně z ručky do ručky. Proto potřebuju mít doklady a tech. stav naprosto v pořádku. Aspoň, že motorky nemusí na emise, takhle mi nemůžou zakázat vjezd do centra :-)
 
 
Datum: 23. září 2010 16:31
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
štítek koupíš pohledej na netu nekde jsem je videl. Jestli je majitel mrtvej tak to ti poradim presne ale na mail tady ne. napis mi pak na ten mail co mam na hore odepisu ti
 
 
Datum: 23. září 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: Kubba ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím, že úřednice došla k závěru, že původní majitel už nežije - jinak si to nedokážu vysvětlit. Teď jsem tam volal a úřednice si sami nejsou jisté, jak postupovat a jestli to půjde. Ztrátu původní majitel nemohl nahlásit, protože nikdy nebyla SPZ fyzicky úřadem vydaná (člověk dostal označení a doma to nakreslil). Logicky mám ale za to, že je to jak píšeš. A STK to bude ještě kapitola sama o sobě. Pionýr je poskládaný ze třech různých strojů (torzo stálo 15 let ve stodole). Z origo štítku zbyla slabá třetina visící na horním nýtu, takže musím udělat nový. Ale věřím, že na STK se dá většinou domluvit nebo se tomu dá trochu pomoct ;-)
 
 
Datum: 23. září 2010 15:50
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Soudni prikaz??? To slysim poprvy... leda ze to myslela tak ze kdyz te zastupujou ze by meli mit plnou moc od tebe nebo tak neco, ale prijde mi to divny kdyz jsou tvy rodice. Spz bys mel mit kus plechu jak to pincky maj jestli ji mas namalovanou na kastli pod svetlem tak to je nahouby to neokecas. Ale je to v podstate jedno si myslim protoze tu znacku mel pri odhlaseni na tebe odevzdat predchozi majitel. Takze ty si tvrd ze k tomu nebyla ze si ji majitel odevzdal. Nebo si sezen jinou a jak rikas namaluj tam to co tam ma bejt . Oni ti stejne daj novou a tu starou by si vzali tak jako tak. Za stratu se tusim plati cca 200-300kc takze i to je moznost. Projit to musi ale musis mit nejprve STK a evidencku. Bez toho ti nedaj papiry a znacku. Dale a to je samozrejmost ze na STK ti musi fichtl svitit, troubit a nesmi z nej lejt olej. Taky zarovky a dalsi veci co je v povinny vybave. Nekde na to nekoukaj a nekde jsou blbci takze abys nebyl potom vyvalenej az to budou chtit videt
 
 
Datum: 23. září 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: Kubba ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok, díky. Mám to domů daleko, tak jsem tam nechal jít dnes rodiče a úřednice na ně vybalila, že je potřeba soudní příkaz nebo co. Jenže nevím, co jí řekli - oni se v tom vůbec nevyznají. SPZ je namalovaná přímo na motorce, tak mě zarazilo, čím budu prokazovat úřadu platnost STK. Prostě to překreslím na plech, nechám dát známku a pak budu doufat, že to na úřadě projde.
 
 
Datum: 23. září 2010 15:19
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
SPZ tu mel vratit puvodni majitel. Ty si akorat udelas STK a evidencku. STK musis protoze to je z kraje do kraje. Vem pro jistotu sebou i tu znacku. Duplikat TP staci k prepisu na tebe. Vypln si pak prislusnej formular a mas to doma
 
 
Datum: 23. září 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam problem z babettou mam ju po celkovej GO a prbolem je ze ked idem po rovine motor vobec nezaradi dvojku len ked idem dole kopcom v prirucke sa pise ye motor nema vzkon no mne sa to neyda inak na sekundari mam 12 yub sorrz ale nepisem so svojho PC odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 17:40
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělal jsi něco ze spojkama poslední dobou? nejsou zamaštěné? Co unašeče nejsou omačkané?
 
 
Datum: 23. září 2010 17:40
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
čau nevíte jak mám spravit ten měsíček ozubený na jawa 555 na startovani? mám tam jeden zoubek odštíplý a dva takový odštíplý...potřebuju co nejdřív!!díik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
nový se na 555 nedelá...
 
 
Datum: 23. září 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel10417    
treba ti novy polmesiac alebo si ho tam daj ale bude ti malo zaberat pri starte
 
 
Datum: 23. září 2010 12:48
 
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel10415    
Zdravim draci , dělám renovaci mého mustanga .. a dneska sem už vše dostříkal a zítra už konečně po měsící budu dávat vše dohromady ... ale přišel sem na jednu zradu ..sháněl sem si jinou nádrž protože ta moje byla hodně promáčklá a dneska sem přišel na to že mě tam nepasuje kohout protože na tý starý byl závit uvnitř a u te nove je závit na vnějšku ... nešla by udělat nějaká redukce či jen vyměnit nějak ta matka , nemáte jí doma někdo ?? do ůterka to musim mít vše hotový spojízdněný včetně elektriky a trochu zajetého motoru protože je svatováclavská jízda které se chci ůčastnit díky mooc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na ten kohout dej převlečnou matici jako tam je origo.
 
 
Datum: 23. září 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: sportak21      IP: uživatel8977    
Zdar zkus tam kohout, jako je u babety 207, ta má takovou matku nebo jen přendej tu redukci.
 
 
Datum: 23. září 2010 8:40
 
 
 
 
Jméno: tomas55      IP: uživatel9691    
cau draci nedrzi me volnobeh i kdyz ho vysteluju cim to muze byt??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: mabode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba taky usínal:-)
 
 
Datum: 23. září 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omlouvam se za chyby,usinam u notebooku a pisu po tme :-D
 
 
Datum: 22. září 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj to je jasny :-) je kdyz nadzvednes soupatko s jehlou,de tma vzduch a benzin na max..a kdyz tam jehla neni a soupatko dole,je to jako vzduch na minimum a benzin na max,tudis spatna smes.
 
 
Datum: 22. září 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: mataw      IP: uživatel10301    
tvl ja sem vocas ja se tu ceštinu uz asi nenaucim no jinak v nekterejch pripadech jede ale po ubrani plynu se dusi
 
 
Datum: 22. září 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele,pise se sYtá,ja premyslel co je to za slovo,napadalo me jen šitá,myslel sem ze nejakej vyrok vypatlanstiny (neber to osobne!nemyslim to spatne,jen takhle nazyvame to novodoby psani blaznivejch barbinek a samponu :-D) a kdyby byla vypadla jehla tak to snad ani nepojede.
 
 
Datum: 22. září 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
vysoká hladina nebo prosoustružený soupátko -> nové
 
 
Datum: 22. září 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: mataw      IP: uživatel10301    
no to je pak problem ja jien vim co nam to dalo pri tech nasech pokusech udelat takovej ,, zavodni stroj " :-)a tohle nedrzeni volnobehu byla prave jehla nebo sita smes ale jestli je sita at se jukne na svicku jestli neni cerna podle toho to pozna
 
 
Datum: 22. září 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6603    
"zda je tam jehla" xD chlape
 
 
Datum: 22. září 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: mataw      IP: uživatel10301    
cus podivej se jestli nema moc sitou smes nebo na opak nebo zda je tam jehla to je taky dost zasadni
 
 
Datum: 22. září 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6603    
seřizuješ když je motor v provozní teplotě?
 
 
Datum: 22. září 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: dioda666      IP: uživatel9691    
cau draci mam mensi problem jezdim na pionyrovi jedu a kdyz zastvim tak pionyr se sam od sebe turuje(pridava bez niceho nic) nevime cim to muze byt:::-Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
Mě vynechával fichtl a bylo to guferem v zapalováním ze začátku taky samo přidávalo plyn a pozdější dobou začlo vynechávání..
 
 
Datum: 23. září 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: patres      IP: uživatel10422    
jj moze to byt tym guferom alebo tesnenim ze saje valosny vzduch ...aj mne to robilo vymenil som gufero a nema problem :-)\r\n
 
 
Datum: 23. září 2010 16:39
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel10418    
Mi to tak dělá občas na mustagovi... Problém byl v lanku plynu, které nešlo do šoupátka rovně, ale bylo zahnuté nebo to nedosedalo a pak to dělalo... Do šoupátka by mělo jít rovně (kolmo)...
 
 
Datum: 23. září 2010 14:43
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nekde ti to treba saje fales.zkontroluj tesneni pod valcem,taky jestli je valec s hlavou dotazenej,jestli ti tesni hlava a tesneni karburatoru.pokud nic co tu psali i podemnou nepomuze,muze to byt spatny gufero pod zapalkem,ale to zatim neres,to je az krajni nejhorsi moznost :-)
 
 
Datum: 22. září 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nízká hladina -> chudá směs
 
 
Datum: 22. září 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6603    
celý karbec vyčisti a zku jehlu dát na jiný zářez
 
 
Datum: 22. září 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: mataw      IP: uživatel10301    
cus hele ja si myslim ze problem je nekde v karburatoru a to co se tiče smesi sam sem mnel na mustangovi kdysi davno za problem neco podobnyho a pomohlo nam vymneni karbec ale nevim zda ti to urcite zabere
 
 
Datum: 22. září 2010 21:33
 
<  1019  1020  1021  1022  1023  1024  1025  1026  1027  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 12:35:04 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu