Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: petan
IP: uživatel9425
 čaute pořád si nevim rady s tou elektrikou... je to záhadá mam normalně zapojený elktriku (jenom bez vypinače) tak že je z kladivka do 15ky na indučku a 1 na kostru drát ktetrý jde z kaldivka na 15ku ten haže krasně jiskru ale když ho zapojím do indučky a skusim dat svičku na valec tak vubec nic žadná jiskra ale když dam do kloboučku palec tak kope jako pra** zkoušel jsem už par sviček žadna nechce dávat už nevim co s tím co bych mohl vyměnit nebo co udělat jinak nevitě někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2010 19:34
Jméno: petan
IP: uživatel9425
 ok diky ještě skusim zapojit civku zvlašt na indučku ne přes kaldivko... nj ale mi to nehaže vubec jiskru ale když dam do klobučku prst tak to kope a když našroubuju svičku do hlavy tak nic skoušel jsem staré svičky nové svičky prostě nic ale řikam jaeště skusim civku zapojit zvlašt
Datum: 07. září 2010 19:34
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 No mě to taky háže malou jiskru a nevidím ji a kope to...ale normál to jezdí...zkoušel jsi namontovat svíčku a nakopnout to? Ne že...
Datum: 07. září 2010 16:23
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Prohlédni si schéma na : http://www.SESA-MOTO.cz Podívej se na Jawa 50 typ 21. Jsou tam tři schémata. Schéma druhé a třetí. Je
tam rozdíl v napojení od cívky zapalování. Zjisti si , podle jakého schématu máš svůj stroj zapojen a podle toho to udělej.
Datum: 07. září 2010 9:02
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 zdarec myslite když mám trošku větší odtrh neš 0,45 jestli to žere vyc je to u jawy 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2010 11:47
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 odtrh absolutně nemá vliv na spotřebu! ani předstih!
Datum: 18. září 2010 11:47
 jestli to vezne o decku víc, na to snad nehledíš  ....
Datum: 06. září 2010 22:05
 jj přesně jak píše péro.. bude ti to žrat víc když budeš mít na hovno předstih a předstih záleží taky na odtrhu..  jinak to ničemu nevadí..
Datum: 06. září 2010 21:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Nevidím důvod proč by to mělo žrát víc.
Datum: 06. září 2010 21:07
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdar Draci chtel sjem se zeptat jestli nekdo nemate zkusenosti kdyz bych dal drapak 2.75x16 do prednich vidlic na mustanga ?? poradte mi diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2010 21:20
 To denzileck: Dovolím si odporovat on se ptá jestli se mu do PŘEDNÍCH vidlic vejde 2.75. Ja myslím, že je dost široký na co budeš mít na předku 3.00 drapák to ani nezatočíš snad na zadek dát širší to už davá smysl.
Datum: 08. září 2010 21:20
 Vejde,ale tak úzkej je naprd
Datum: 08. září 2010 18:39
 ja tam mám tam 110mm siroky drapák... samozrejme do vidlice zmesti ale retaz do toho dere,preto mám na pravej strane bocné drapaky zmensené podla potrebi..
Datum: 07. září 2010 19:21
 Zdar, jasně že se tam vleze nevidím důvod proč ne ja ho mam taky na předku aj na zadku a dží pěkně. Sice mám na předku vidle ze sifona ale myslim, že se tam určitě vejdou jelikož kamarád ma obyč vidle a ma ho tam taky ! "ten drapák myslím  "
Datum: 07. září 2010 18:57
Jméno: Franc
IP: uživatel3888
 ale ja jsem se neptal jako jsou pekny ale jestli se me vejde do vidlic ??
Datum: 07. září 2010 16:42
 2,75 sou sice pěkný ale na drapák úzký takže aspn 3.25 nebo 3.50..
Datum: 07. září 2010 16:07
Jméno: petan
IP: uživatel9425
 maš upelně jedno si myslim... jestli 2.50 nebo 2.75 ale 2.75 je spiše jako na pole a větší terén když to maš na cestu tak je lepší 2.50
Datum: 06. září 2010 22:27
Jméno: matuch
IP: uživatel10305
 čau kuci, prosim vás, na 175 mi podfukuje vejfuk, jak u motoru pod maticí, tak ve spoji v půlce. máte někdo zkušenost čím to utěsnit? Co takhle kamnářský tmel? díky m.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2010 22:33
Jméno: Pepa
IP: uživatel3030
 Zdravím,asi trochu přitroulej dotaz - ale jak přesně se to podfouknutí projevuje ?
Datum: 22. října 2010 22:33
Jméno: kubrt
IP: uživatel5266
 ještě dodám že kamnářskej tmel ti to pravděpodobně vytlačí
Datum: 09. září 2010 11:16
Jméno: kubrt
IP: uživatel5266
 kup sklokeramickou snuru rozplet ji na mensi copy a opatlej ji silikonem.snuru koupis v nakym obchodu kde prodavaj treba vodarensky tesni atd.není moc draha.
Datum: 07. září 2010 23:08
Jméno: Franc 845
IP: uživatel3888
 Zdar Kámoš tam dával azbestovou šnůru a pomohlo to jezdi dodnes....
Datum: 06. září 2010 20:50
 zdar hoši když sem odělal píst z čz 477 vysipaly se mi jehličky z ojnice naštěstí sem tam měl hadru tak to nespadlo do kliky ale jak to mám dát z5?když je tam dám tak mi zase vypadají než tam dám píst jak na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2010 22:39
Jméno: Pepa
IP: uživatel3030
 Ahoj,kolik je přesně těch jehliček v ložisku ojnice pro čep 16 mm na ČZ 175/477 ? Díky
Datum: 22. října 2010 22:39
 hoj prvni odpoved je spravna srozumitelna? a nezapomen pist nahrat, ne ze ten cep tam nahulakas kladivem za studena.
Datum: 07. září 2010 23:39
 a tak, sorry no
Datum: 07. září 2010 20:42
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 jawamistral-Přečti si pořádně první odpověď.............a tu vazelínu vypláchne benzín pak shoří a vyletí výfukem.
Datum: 07. září 2010 19:02
 ne.........zaleníla se rozfrká a rozpustí
Datum: 07. září 2010 19:00
 Možná mám blbý dotaz, ale to oko plné vazelíny nezasere to potom nějak motor ?
Datum: 07. září 2010 17:14
 Já podobný věci dělám sádlem
Datum: 06. září 2010 21:38
 Prostě jako když sázíš kuličky do krku řízení.
Datum: 06. září 2010 21:21
 to chce zapojit mozek... vždy to nacpu plné vazelíny a naskládám jedhličky a ty v tom drží
Datum: 06. září 2010 21:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ještě doplním že mazací tuk není nic jiného než vazelína
Datum: 06. září 2010 21:10
 Napatlej je mazacim tukem a nalep je do horniho ojnicniho oka. Potom si urizni kousek trubicky o stejnym prumeru jako je pistni cep, nasun ho do oka, nasad na nej ty vymezovaci podlozy a pak uz jenom dej pist a nasunuj pistni cep ten bude vytlacovat trubicku a jehlicky ti nevypadnou. snad jsem dost srozumitelnej.
Datum: 06. září 2010 20:56
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Dobrý den, mám problém ruplo mě magneto, kde seženu nové? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2010 16:39
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 podiv se na aukru na díly nebo někde v kovošrotu z nějákýho fichtla
Datum: 07. září 2010 16:39
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 na burze
Datum: 06. září 2010 20:33
 Zdar draci. Mam problém se spojkou. Vůbec nevystavuje. Jsou tam nové lamely a nové lanko. Prosím poraďte co s tím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2010 19:36
 Musíš to pořádně projet ony časem povolí. Nebo známí je o trochu obrousí šmirgl papírem a spojka mu chodí jak hodinky hned od začátku pěkně vypína vše jak ma být !
Datum: 07. září 2010 19:36
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Jestli jsi kupoval hotový přebroušený lamely tak v tom bych problém neviděl ale to jak píše bobacz bych řekl asi tak -nový lamely se musí v motoru napít olejem a musí si sednout -já je dával minulý měsíc a bylo to trochu podobné ale po ujetí pár kiláků bylo vše OK.SAmozřejmě seřízení je taky důležité.
Datum: 07. září 2010 19:14
 Dík za rady. Ferodo nemam, a s těma lamelama už nevim, ale zítra to vyzkoušim.
Datum: 06. září 2010 22:13
 Nešli lamele nasadit na koš hrubou silou? Pokud jo tak tam bude problém.
Datum: 06. září 2010 21:48
 nemáš náhodou ferodo?
Datum: 06. září 2010 21:37
 když jsem ěl já úplně novou spojku a chtěl jsem zařadit poprvé jedničku tak to nešlo. Párkartá na vyplý motor se zmáčklou spojkou jsem projel okolo silnice a poté nastartoval bylo to lepší akorát tentokrát po zmáčknutí to hned chcíplo takže se na jedničku raztlačit a hned jet a po 20 minutách jízdy bylo tak jak má.
Datum: 06. září 2010 18:42
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Pošteluj se šroubkem na pravém víku spojky přitahni ho a bude to ok..
Datum: 06. září 2010 18:36
 Čau draci chci se zeptat mám Jawa 05 píst jsem očistil jak navrchu tak i v drážkách na pístní kroužky také výfuk kanál, koleno výfuku, i výfuk a mazal jsem klasickým Paramo M2t a chtěl bych mazat olejem Mogul TSF nebo shell sx advance ale známej řikal že bych si měl udělat výbrus rači přitom ten muj válec vubec neviděl a já sem ho kontroloval aje v poho válec má 0 výbrus a najeto 10650 KM A ještě říkal že bych neměl přecházet na lepší olej ale já chci protože nechci tak často dekarbonizovat ale zas nechci si pos.at motor nak by mě zajimaly vaše rady a skušenosti díky draci a ad vám to jezdí bez závad
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2010 16:42
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Já osobně bych výbrus nedělal a mazal bych olejem M2T super nebo mogul TS 1:40
Datum: 07. září 2010 16:42
 Rekl bych ze mazat muzes cim chces. Tedy abych to upresnil pouzivej jen mineralni oleje a ne zadnou syntetiku. To co ti rikal kamos my smysl ale pouze v prevodovce. Tychle stary vrany co tu mame my jsou delany na klasickej olej 15W-40. Pokud bys dal 10W-40 nedej boze 5W-40 byl by to pruser. Jde o to ze cim nizsi cislo "W" tim ridsi olej a tim padem ti udela na hridelich v prevodovce a ve futrech vetsi vuli a tim si ten motor oddelas. Dam ti mozna blbej priklad jak to vypada v praxi: Vem lzicku a namoc si ji do medu a sleduj jak ji mas obalenou pak ven jinou lzicku a namoc si ji do vody rozdil je markantni. To samy je s olejem. Takze muj nazor je asi takovej do prevodovky 15W-40 a do benalu pouze mineralni olej pro dvoutakty s pomerem max. 1:50. A rozhodne bych se nebal mixovat v tomto pomeru. Mel jsem na tom nalitano x10tis km s olejem Valvoline 2T.
Datum: 06. září 2010 19:23
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Já osobně bych zůstal u M2T,co se výbrusu týče 10650 km není za normálního provozu na výbrus ,ale musíš ty sám vědět jak tahá nebo netehá -samozřejmě při seřízeném motoru no a pak se rozhodnout........jde přece o peníze.
Datum: 06. září 2010 18:33
 taky jsem dekarbonizoval hlavu ale i i mezi drážkami na píst kroužky je furt trochu toho karbonu
Datum: 06. září 2010 17:53
 Zdar draci mam doma 350/639 a slyšel jsem že prý policejní 350 byly 5ti kvalty. Moc tomu ale nevěřím ptž těžko by to narvali do te převedové skříně ale i přesto se ptam jestli o tom nevíte něco bližšího. Popřípadě jaké měli tyto motory označení. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2010 17:02
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Ale prd, 639 nebyla nikdy seriove s 5-kvaltem. A Kalifornie uz tuplem ne... dalsi z mnoha nesmyslnych mytu.
Datum: 08. září 2010 17:02
 hoj jedinne 5 rychlostni motory meli kalifornie
Datum: 07. září 2010 23:44
 nejaky prototypy byly ale s obsahem 400ccm 5 kvalt. Jenze v seriovce se neobjevily. Diskutoval jsem jednou nad tim s jednim inzenyrem z vyvojovyho strediska ohledne policejnich motorek a zaver byl ze polisi meli uplne stejny masiny jako ty co byly k mani na kramech. Ty famy ze meli vetsi vybrus atd byly blbost. Sam jsem mel tenkrat Jawa 634-5 xxxxxx od polisu a litala jak das. Ale kdyz jsem daval vybrus tak jsem mel original valce 0tej vybrus. Rekl bych to asi tak jak si kdo Jawku zaejl takovou ji mel.
Datum: 06. září 2010 19:30
 pokud vim tak se udelalo par prototipu JAWY 640 s prevodovkou z 593, takze tohle bude pravdepodobne taky neco podobnyho.
Datum: 06. září 2010 18:08
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 tak kamoš mněl taky tu policejní, ale vubec nevím co to bylo za typ, a bylo tam 5 rychlostí
Datum: 06. září 2010 17:39
Jméno: Musty
IP: uživatel10351
 Čus Draci,....Pudou tajty návleky na originální kříž na Mustanga,.....http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_314.html ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2010 19:40
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 čus,jasně že tam dou ale je to škoda peněz jsou jak od pekaře po cirka dvouch tydnech byly bez vzorku,je to šit a nic jineho než sit
Datum: 06. září 2010 19:40
 ahoj draci mam dotaz muzu do elektroinstalace dat elektrikařske svorkovnice?nekde jsem slysel ze ne tak nwm,,,,chcu jet pak na evidenčku
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2010 19:33
 Presne tak jak pise Bobacz ja to udelal taky tak Koupil jsem si skrinku na konektory a udelal to tak na cely motorce. Fastony jsou k mani i izolovane a v kombinaci se smrstovackou idealni.
Datum: 06. září 2010 19:33
 Lepší než letování jsou faston konektory jsou pevné a máš jistotu že ti to nepovolí pokud to provedeš pečlivě a pak to celé dáš do smršťovací bužírky. Kdžy budeš chcít něco odpojit tak bužírku rozřízneš a odpojíš popř. připojiš.
Datum: 06. září 2010 18:43
 nebo ja použiju samce a samici kteryma to spojim a zaizoluju
Datum: 06. září 2010 17:49
 proč to nepřiletuješ a pak oizoluješ vypadalo by to líp
Datum: 06. září 2010 17:21
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 zdarec jake máte skušenosti stimto kohoutkemhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2918.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2010 16:49
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2918.html
Datum: 06. září 2010 16:49
 ahoj draci mam jawu 350 a chci jet na evidenčku je pravda že v elektroinstalaci nemuzu mit cokoladky?(svorkovnice) mam to totiž u řiditek trochu dokopane tak bych to chtel zkurturnit
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2010 17:23
 Zdar taky jsem byl s 350 na evidenčce a čokolady taky mam v elektrice takže pokud ti všechno svití tak jak ma neměl by být problém  \r\n
Datum: 06. září 2010 17:23
 Čus draci potřebuju oradit kam se na Mustanga dává tajta pumpička?.........http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_679.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2010 17:05
Jméno: Musty
IP: uživatel10351
 Jjj....Diky moc.
Datum: 06. září 2010 17:05
 Z levé strany(tuším, že na nosníku sedla, taková černá šikmá trubka pod kastlíkem) jsou takový dva trny, tak tu pumpičku zmáčkneš, vložíš mezi ně a ona se tam udrží.
Datum: 06. září 2010 15:58
Jméno: J0key
IP: uživatel10349
 Ahoj, mam dotaz, jestli by šel teoreticky dát do babetty 210 motor z pionýra, bez větších uprav, jako je elektrika, cívka, nějaký řezání rámu a tak, ty uchyty vypadaj že by tam ten motor šel dát.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2010 17:59
 Martin.Fel: Mohl by jsi mi poslat fotky na mail: filda-technik@centrum.cz Díky moc!!!
Datum: 16. září 2010 17:59
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Já to jezdím tuto sezonu.Nepatrně upravíš zadní úchyty.Mám origo fictlelektriku,nasadil jsem tam přední vidli z ČZ477 a na ní dal kotoučovku.Jede to\r\njako Mustoš,proti Bábě si řadíš kdy chceš Ty a ne odtředivka.V zatáčkách se to trochu "kroutí",ale jde to.Dál nevím co by Tě zajímalo.
Datum: 15. září 2010 16:56
Jméno: J0key
IP: uživatel10349
 Ajaj, tak to asi nechám tak jak to je, myslim, že práce by byla o hodně větší než vysledek, ale diky za odpovědi.
Datum: 06. září 2010 16:53
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 čau hale jde to, musíš ale udělat pár ůprav, jestli chceš více tak napis na ICQ 569150380 s kámošem sme tuto přestavbu dělaly, a mám v PC i fotky tak můžu poslat.
měj se
Datum: 06. září 2010 16:34
Jméno: majkl_bb
IP: uživatel10350
 Jde to, ale je to hlučný a nejede to líp jak babeta. Musel bys předělat i výfuk. Každopádně je potřeba upravit blatník, jinak naráží do svíčky.
Datum: 06. září 2010 13:51
 čus draci, když jedu nam mustangovi a netočím motor a jedu max do 40Km/H tak vím kolik tacháč ukazuje,. jak mile pojedu rychleji než 40 Km/H tak začne ručička v tacháču ítat jak střelená navrch, dolů.. viz zde: http://www.youtube.com/watch?v=fjc5D6ZKgig ps: lanko sem promazal..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2010 20:29
 Ondragam: hele ten fechtl je na 99% v pořádku, nic blbě ¨by tam asi nemělo bejt.. jinak jede bezvadně.. ps: omlouvám se za kalitu ale já vůl držel celou dobu mobil v ruce xD a tím pádem mačka spojku dvěma prsty..možná ty starty zatepla trochu lepší možou bejt.. ae za studena chytne na drc
Datum: 06. září 2010 20:29
 Jen se chci zeptat zkušených, takhle má ten fichtl jezdit, pokud je v pořádku, nebo tam má něco blbě?
Datum: 06. září 2010 17:04
 Vytáhni si vzadu náhon a dej ho do akuvrtačky, pokud bude stále nad 40km/h házet je vada v tachometru, pokud bude ukazovat stabilně je vada v náhonu nebo v uchycení náhonu
Datum: 06. září 2010 13:22
Jméno: methaw
IP: uživatel9043
 zdravim draky, mám otázku pro zkušenějí. V čem je problém když u čtyřtaktu střílí po přidání plynu do výfuku a občas i slabě do karburátoru a popřípadě jak se to tá zpravit. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2010 15:48
Jméno: Tomas
IP: uživatel10352
 ahoj muze to byt predstih...
Datum: 06. září 2010 15:48
Jméno: Tomas
IP: uživatel10352
 ahoj muze to byt predstih...
Datum: 06. září 2010 15:48
Jméno: Tomas
IP: uživatel10352
 ahoj muze to byt predstih...
Datum: 06. září 2010 15:48
Jméno: Filip
IP: uživatel924
 Bohatost smesi..
Datum: 06. září 2010 13:14
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Seřid ventily a zkus svíčku.
Datum: 06. září 2010 9:16
Jméno: matuch
IP: uživatel10305
 čau draci, namontoval jsem do 175\356 sadu zapalování vape. mašina šlape bez problémů. jen se chci
zeptat, jestli se rotor svou činností zahřívá sám, nebo se zahřívá od motoru? po ujetí 10km jsem na něm neudržel ruku.
když s ním otáčim v klidu,tak nikde neškrtá...co vy nato?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2010 23:18
 vape sice nemám ale vím že to bude od motoru vždyt je to na klikovce která se taky dost zahřívá... Zahřívá se od motoru i rám... je to normální Pokud je rotor permanentní magnet tak by se zahřívat neměl svou činností. tím se zahřívá maximálně stator
Datum: 05. září 2010 23:18
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Čau draci, jen sem se chtel zeptat na to že jsem vyměnil pístní kroužky tak sem tam dal větší poměr oleje v benzinu asi 1:30 a stráááááášne to hulilo jak z ostravské fabriky..tak jsem tam prilil trošku benalu a jak kdyby se ten olej vyjel a zbyl tam jen ten benzín prostě to střelilo a chcíplo..Prosím co udělá fichtl když se nezředí s olejem ?? Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2010 18:39
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Kamoš taky jezdí na převodak a ok
Datum: 06. září 2010 18:39
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 souhlasím s čezeťákem.. můj kámoš lije do benálu převoďák olej asi v poměru 1:40, jezdí se mnou furt až na toho huláča žádný problém xD
Datum: 06. září 2010 7:14
 proč furt všichni chcete zadírat?
Datum: 05. září 2010 23:36
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Pojede ale zadře, ale mi to nejedee takže ani nezadře
Datum: 05. září 2010 22:18
 Myslím že to nepojede,,,, omg jasný že to pojede xD
Datum: 05. září 2010 21:15
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 JJ díky pojede to az ho zredím že ?
Datum: 05. září 2010 21:10
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Pokud tam dáš čistej benzin, nebo málo naředíš olejem, tak ho zadřeš. Standartně se ředí 1:33, pokud máš na ojnici u pístního čepu jehly tak 1:40.
Datum: 05. září 2010 21:02
 hdar hoši ten tmel PAULÍN co tady sesa prodíví bílá tuba aa černej tmel tak můžu ho použít pod válec na čz 477 aniž bych tam dal papírové těsnění?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2010 11:53
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 kup si takový modrý silikon v tubě je toho asi 150ml to je suprový silikon. Použil sem ho na motor na fechtlovi utěsnil sem s ním všecko. Karbec,válec,kartery,víko spojky a těsní to všecko suprově
Datum: 18. září 2010 11:53
 klidně ho tamm prskni - ale pro jistotu ho tam dej dost - a nech chvili zaschnout a pak to tam prdni - neni to zadnej supr tmel ale jde to s tim
Datum: 06. září 2010 10:54
 než mi paulin přemrznul tak jsem s nim měl dobrý zkušenosti, z mladický nerozvážnosti jsem ho dal pod válec 487 (čili to samý jak 477) a drží tam bez problému skoro 2 roky, takže proč ne..
Datum: 05. září 2010 22:10
 paulin se nehodí ani pod víko na spojku  .... hele to je problém si z tvrdého papíru vystřihnout těsnění?
Datum: 05. září 2010 21:18
|



|