Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Ahoj draci, tak konečne moje babetta 210 jezdí. Jediný problém je, že při zastavení chcípne. Čelisti a listové pružiny jsem koupil nové. Hrany pružin jsem krásně zaoblil, aby nedrhly. Přes to všechno to stále chcípá dál. Nějaká rada ze života? Děkuji Kobe
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2015 20:57
Jméno: Peter
IP: uživatel18306
 Vylesteni karburatoru. Naladeni
Datum: 08. září 2015 20:57
 Nastavení karburátoru?
Datum: 09. července 2014 19:52
 Pařez renovace - chystám se pomalu na renovaci pařízka. Jak jsou na tom chromy a materiál druhovýroby, není to bláto (hlavně řadička, brzda) ? Přemýšlím, zda nechat nachromovat původní. nebo koupit druhovýrobu. Cenově to vyjde pomalu nastejno, řidítka a rámeček světla nechám určitě chromnout.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2014 19:53
 Z druhovýrobou jsem žádnej problém neměl, jen občas to chtělo trošku doladit.. Za mě je lepší pořádně očistit původní a nechat nachromovat..
Datum: 09. července 2014 19:53
 Seso budou ještě lamely Ferodo Speciál?? dohledal jsem i kód měll jsi to jako 1f0412
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2014 6:19
 hmm proč vždycky když něco funguje časem zmizí  obyčejnýmu ferodu se ohýbají zuby i na seriovce
Datum: 10. července 2014 6:19
 nebuou,,sesa
Datum: 09. července 2014 20:19
 Zdar draci! Paraďte mi, jak nebo z čeho nebo podle čeho mám udělat zlaté linky na jawě pionýrovi 21 diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2014 20:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 olepení el. izolačkou taky doporučuju (resp. je to levná neprofesionální alternativa ručního linkování), jenom mi přijde zbytečný olepovat tu nalepovací linku... šířka i tvar linky se dá v pohodě udržet i bez ní...
Datum: 11. července 2014 20:30
 ja to udělal tak sice zdlouhavý ale vyšlo to koupil sem ty nalepovací linky nalepil přesně tak jak maj bejt olepil je izolačkou, zlatou linku strhnul a linky namaloval zlatou barvou a vo finále ještě za mokra strhnul izolačku aby nevznikly hrany, vysledek poměrně šlušnej jinak předem všechno odmastit at se ti to pak neloupe a někdo ty linky i zastříká bezbarvym lakem ale to ja už nedělal ..
Datum: 09. července 2014 20:22
 zdar draci už si nevím rady se svým mustafem bez filtru jede krásně ale stačí dát jenom manžetu sání a po přidání plynu se začne dusit.co s tím? dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2014 11:26
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 hele skus dát filtr přímo na karbec bez hadice jak to pojede
Datum: 09. července 2014 11:26
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 manžeta je nová.hladina lícuje s hranou plováku, tryska origo,jehla druhý zářez od vrchu ventil v plovákovce zavírá protože jinač by se to uchlastávalo furt
Datum: 09. července 2014 9:12
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Moc vysoká hladina v karbci, moc velká hlavní tryska, jehla moc vysoko nebo ti nezavírá ventil v plovákovce.
Datum: 09. července 2014 8:48
 Skus vyměnit tu manžetu za jinou
Datum: 08. července 2014 21:36
Jméno: Jára
IP: uživatel11232
 Ahoj, mám ve válci rýhu od výfuku směrem k horní hraně, není nijak hluboká, ale zaznamenám ji nehtem, nebude to vadit když to dám zpět a budu jezdit ? Je to od zimního skladování, kdy jsem to měl sundaný ... tak je tam škrábanec na vložce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2014 21:33
Jméno: Jára
IP: uživatel11232
 péro: to jsem udělal
Datum: 09. července 2014 21:33
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 max vem jemný smirek a trošku to polechtej , jinak za mě složit a jezdit
Datum: 09. července 2014 20:45
Jméno: Jára
IP: uživatel11232
 Složím a uvidím, dík
Datum: 08. července 2014 22:36
Jméno: standa
IP: uživatel17395
 To poznáš jestli to bude vadit a nebo ne... záleží jak moc slabá bude komprese vlivem toho poškození vložky...buďto pojede alespoň nějak a nebo mizerně...
Datum: 08. července 2014 18:55
 Ahojte. Mám 30W zápalko. Mám použít indukční cívku 8V, nebo 6V ? A proč ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2014 23:48
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 ano, správně dle manuálu 8V, ale prakticky je to úplně jedno..
Datum: 08. července 2014 23:48
Jméno: pepa
IP: uživatel17396
 8 v
Datum: 08. července 2014 20:46
 cus draci, existuje na Babettu nejakej ladeny vyfuk ktery ma vstup stejnej prumer jako koleno vyfuku? Ja jsem vydel hikone na babette ale nechce se mi zvetsovat vyfukovy kanal. Odepisujte diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2014 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel17395
 Trochu jsem nad tím zapřemýšlel. Pokud bych zašel za možnosti všedního dne,tak si obstarej laděný výfuk na Piaggio Ciao,je to takový smotanec pod motor a tlumič těsně vedle kola..docela funkční....myslim že je od Polini... v ČR těžko sehnatelný a pořizovací cena je tak dvě až tři babety ... vzpoměl jsem si na něj díky tomu že mi leží takovej jeden dobitej exemplář pod ponkem jako pozůstatek mého Ciaa... na prodej neni ... mám s ním nějaké plány ...
Datum: 08. července 2014 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel17395
 Nemá význam řešit když se ten motor jentak převaluje jak lenoch ... zde bych výfuk řešil jen po výraznější úpravě motoru. Na serii s dobrym motorem stačí pokrátit koleno a jede 55-60. Co chceš od babety víc???
Datum: 08. července 2014 14:45
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 bez zvetseni vyfukovyho kanalu nema cenu davat jinej vyfuk , na tenhle rozmer je nejlepsi ten co tam je . Otevři vyf. kanal , pouzij koulem z fichtla nebo 28 mm od stejskala a ma cenu neco vymyslet, i kdyz se to zastavi na sacím kanalu
Datum: 08. července 2014 11:01
 Ahoj draci. Potřeboval bych poradit - už si nevím rady. Jawa 20 studená krásně chytne na 1. šlápnutí, zařadím 1. rychlostní stupeň a chcípne. Potom už na našlapování nechytne. Roztlačím, během 10ti metrů chytne, chvilku cuká (cca 50m), jako když tam jde málo benzínu, pak se chytne a jede jak z partesu. Při opětovném našlapování chytna zpravidla napotřetí a vše je v pořádku, i rozjezdy. Nechám ho vychladnout a vše se opakuje stále dokola - chytne, zařadím, chcípne. Předstih1,3mm před HÚ - mezi kladívky 0,05mm, svíčka cihlová (malinko začerněná u závitu) odtrh 0,45mm,kladívka očištěná odtrh 0,45mm, cívky od rotoru vzdáleny 0,3mm, svíčka hází pěknou jiskru, benzín teče, trysky profouknuté, otvory z karburátoru k tryskám vyčištěné, jehla v karburaci na předposledním zářezu odshora, plováková hladina nastavená, uzavírací ventilek v karburaci nezadrhává. Máte někdo nějakou radu? Předem děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2014 20:15
Jméno: ludek-olaf
IP: uživatel14898
 Tak záhada vyřešena. Rozdělal jsem vzduchovej filtr a byl zahnojenej jak starostovy knihy. Není nad to jít od jednoduchých oprav ke složitým  . Plovákovou hladinu jsem stejně trošku přizved a chová se to líp. Díky
Datum: 09. července 2014 20:15
Jméno: ludek-olaf
IP: uživatel14898
 Vyzkouším a zejra dám vědět, jak to dopadlo
Datum: 08. července 2014 18:27
Jméno: standa
IP: uživatel17395
 Malinko bych přidal na hladině .
Datum: 08. července 2014 16:44
Jméno: ludek-olaf
IP: uživatel14898
 Máš pravdu. špatně jsem to napsal. Mám jehlu na druhým zářezu ze shora.
Datum: 08. července 2014 16:39
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Zdar, neměla by bejt jehla na druhym zářezu ze shora?
Datum: 07. července 2014 21:13
Jméno: Dominik
IP: uživatel17392
 Čau chtel by sem se zeptat co muže dělat fichtl že jede ale strasne pomalu ? A ještě když dám plný plyn tak mne tto střílý z karbecu ? vm že je to kravina ale opravdu to dělá
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2014 18:58
Jméno: standa
IP: uživatel17395
 Musíš pustit brzdu,pak to docela jede...
Datum: 08. července 2014 18:58
 špatný předstih,. seřídit zapaluvání
Datum: 07. července 2014 20:43
Jméno: dajan
IP: uživatel17360
 Zdar draci mužu nalejt do MZ olej M6AD ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2014 5:22
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Co pořád máte s olejem M6AD? Olej M6A a M6AD jsou oleje určené do motoru. Ten 1vní se lil do trambusa a 2hé do matesa. To byly náklaďáky a tady to chcete lít do motorek. Seržeň si dokumentaci o MZetě a dej tam olej který tam patří.
Datum: 09. července 2014 5:22
Jméno: standa
IP: uživatel17395
 Mužeš ho lejt třeba na řetěz,dále s nim lze promazat třeba uložení krku ...
Datum: 08. července 2014 6:11
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Proboha proč? Lij tam olej do 2T!!!
Datum: 07. července 2014 18:10
Jméno: Pavel
IP: uživatel16118
 Zdravim , draci chci se zeptat , nevite nekdo zda jde prebarvit sedlo ? PS: je kozeny
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2014 21:48
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel13144
 Zdravím všechny příznivce Fichtl pokecu . Jsou spreje různých barev na kůži . Nedá se to srovnávat s lidskou kůži , která se přirozeně stále obnovuje , to znamená , že se stará tkzv. loupe a narůstá stále nová a tím se zbavuje různých nečistot . Toto asi u Tvého sedla nehrozí , takře bych neměl strach ho oživit barvou určenou na kůži . Dělám tím běžně boty a kožené bundy .
Datum: 08. července 2014 21:48
Jméno: standa
IP: uživatel17395
 Nechat přečalounit...kupodivu ... když si ušpiníš kůži na ruce barvou,tak co se stane?? Vydrolí se,oloupe se ... co se tedy asi bude dít s nabarvenou sedačkou .... ? Aha ...
Datum: 08. července 2014 20:52
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Nějakym sprejem to pujde určitě.
Datum: 07. července 2014 11:32
Jméno: kuba
IP: uživatel17002
 zdar , potřebuju vědět jaky ma byt pruměr díry pro spínací skříňku na pio 20 , mam tam totiz jinej neorigo vypinac a tak nevim jestli mi tam bude ta spinacka pasovat , pisu to z mobilu a tak se omlouvam za chyby v textu , diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2014 22:58
Jméno: kuba
IP: uživatel17409
 uz sem to vyresil
Datum: 13. července 2014 22:58
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 Čau chlapy, v sobotu 12.7 pořádáme menší výlet na Ještěd. Startujeme v sobotu v 8:00 z Vlašimi a vracíme se v Neděli dopoledne zpět. Ubytování zdarma v kempu Obří sud. Kdyby jste se chtěl někdo přidat tak pište do komentů.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2014 21:52
Jméno: ludek-olaf
IP: uživatel14898
 Škoda že jsi to sem nevložil trochu dřív. 12tyho jdu na jinou akci. Ale jestli pojedete příště znova, tak dej vědět včas a rád se přidám
Datum: 09. července 2014 21:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 21 nestiham složit... musel bych na 555, což se mi moc nechce, nebo panela, ale to je zas uplně něco jinýho... škoda
Datum: 07. července 2014 19:25
Jméno: mstang 23
IP: uživatel15205
 http://www.mapy.cz/#!t=r&x=14.929237&y=50.145836&z=8&rc=14.898805_49.706325_14.985895_50.711243&rl=Vlašim%2C%20okres%20Benešov_Světlá%20pod%20Ještědem%2C%20okres%20Liberec&rp={%22criterion%22%3A%22bike3%22%2C%22avoidtraffic%22%3A%221%22} v pripade ze se opravdu budete chtit pripojit 732411981
Datum: 07. července 2014 18:23
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 taky bych to zkusil ale jaká je trasa,,,,,,
Datum: 06. července 2014 21:13
 zdar kudy jedete? že bych se přidal cestou
Datum: 06. července 2014 20:40
Jméno: mustang23
IP: uživatel15205
 fichtly + babety
Datum: 06. července 2014 16:02
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 na čem? nevim, jestli stihnu do tý doby poskládat fichtla, ale možná bych jel..
Datum: 06. července 2014 15:53
Jméno: lukin97
IP: uživatel17211
 zdar draci, můžu mazat převodovku fichtla olejem Mogul Trans 80W-90H (1 l)rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2014 12:25
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 samozřejmě
Datum: 06. července 2014 12:25
 čest draci jakej je rozdíl mezi sekundárkem 15z. a 16z. važím 70kg díky  (PS: Hlavně ať to jede rychleji než mustang díky  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2014 20:56
 Pro karlos. Tuším, že to tady znáš! Toš tak.
Datum: 07. července 2014 20:56
 Hele jak už tady někdo řekl, pokud trojku neroztočíš na rovince a do mírného kopce na max. to s 13z kolečkem znamena 65km/h tak na větší kolečka rovnou zapoměň budeš pak všude jezdit na 2ku a ve výsledku budeš pomalejší. Místo tuningu si to raději pořádně sešteluj a udělej vše jak má být a budeš spokojenej. Jinak ty motorky (20/21/23) jezdí uplně stejně, mají totiž stejné motory. Váhově jsou na tom taky hodně podobně, rozdíl je minimální. Jen 20 má plechy tak je maličko větší odpor vzduchu.
Datum: 07. července 2014 6:42
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 a nebo V. Pavlovice
Datum: 06. července 2014 22:23
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No gdybys znal u nás Krejčovu cestu, silnicu z Vrbice do Kobylí nebo obchvat Boleradic, toš Ti řeknu: "PARÁDA" ,ináč majú pravdu kluci pode mnú!!! Ty tři návrhy sem jel na kole kolem 75-80km/h. Toš tak.
Datum: 06. července 2014 21:21
 Pokud roztočíš na daný převod stroj do max otáček,můžeš zkusit o zub větší.pokud ne,stroj již nemá výkon aby překonal odpory stroje a jezdce.
Datum: 06. července 2014 16:55
Jméno: MilanK
IP: uživatel11232
 Jestli máš 20 ku s pechama - větší odpor, tak vše perfekně seřídit, namazat, vpucovat lauf na plech, nový vzduch filtr, nabušit kola na doraz, osadit 11z. nebo 12 z. na sekundár pojedto furt v maximu a ve výsledku budeš v kopcích a zatáčkách rychlejší, budou tě limitovat jen rovinky.
Datum: 06. července 2014 13:06
Jméno: pepa
IP: uživatel17388
 nejlíp to říka věta motrka to neveme bude to zas o chlup horší než serie buuuu víííí buuu a stejne pojedeš nejčasteji za 1 15 zub by byl dobrej na pařeza pokut se motorka nepřetíží.... jinak se bojim že 21 či 20 která je logicky těžší proti mustafovi bude vždy těžký boj ...ono mělo svuj duvot že to v době svaho vzniku byla podpultovkaanebo si to sehnal jen ošklivý z výroby naborenou nadrží.......no snaž se dal ale dostat z fichtla vyší výkon je boj
Datum: 06. července 2014 12:36
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jestli to chceš dát na fichtla tak to je k ničemu
Datum: 06. července 2014 12:26
Jméno: matak
IP: uživatel17389
Posl.aktualizace: 10. července 2014 13:29
 Lepší je malinkej kulatej se sítkem, ty papírový nevydrží, navíc s většíma dotýká špatně benzín (u mustangu apod. kde je nádrž nahoře fungujou).
Datum: 10. července 2014 13:29
Jméno: standa
IP: uživatel17395
 S filtry paliva mám tu zkušenost,že fungují chvíli a pak vnich ta papírová vložka začne tvrdnout asi vlivem oleje v benzinu a mužou se vyhodit ... je to zvláštní,protože třeba u fáčka vydržel ten filtr 10 let...tudíž to přisuzuju tomu 2T oleji .... zlatý starý letovaný sítko v bandě,bylo na věky a fungovalo ...
Datum: 08. července 2014 17:39
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 šipka by měla být ve směru toku paliva do karbece
Datum: 06. července 2014 21:12
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 myslim ze to je jedno hlavne si to za mesic nerozmysly a nedej ho obracene
Datum: 06. července 2014 13:43
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 věř tomu že ta šipka je tam správně
Datum: 06. července 2014 12:27
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 zdar draci mam otazku doma lezi jawa 21 na kterou sem udelal novou eletriku na 30w zapalovani ale zapalovani uz nemam bude to fungovat na 20w zapaovani? asi tezko zejo
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2014 19:34
Jméno: standa
IP: uživatel17395
 To je jednoduchý. Na patici přední žárovky odstraníš vývody pro zadní světlo. Dáš žárovku 15w a předek je hotovej. Zadek natahneš přes svorku 58 na masce (pokud tam máš klemu) a drátek zapojíš na malou světelnou cívku a druhej kontakt zadní žárovky musíš ukostřit. Když vynecháš svorku 58 a dáš to napřímo tak se neděje nic,jen to bude vzadu svítit furt - to na nic nemá vliv. Pozor ať použiješ správný rotor zapalování.
Datum: 08. července 2014 19:34
 Máš možnosti: sehnat 30w zapalování, nebo překopat elektriku na 20w (žárovky 15w+5w), možná by šlo nechat elektriku tak a spojit cívky 15w a 5w sériově (žárovky též 15w+5w) ..
Datum: 06. července 2014 9:07
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 a kdyz btam dam dopredu 15w Aa dozadu 5w zarovku tak to poslape
Datum: 06. července 2014 8:58
Jméno: pepa
IP: uživatel17388
 vždyt až na předn žarovku je elektrika stejná..takže neopak bude....co se tyče nastartovaní nejni tam žadnej problem....všechny díly jsou tatřka stejne jen musíš upravit zapojení svetel a s 25vw žarovkou to nebude valně svítit
Datum: 06. července 2014 8:53
Jméno: bedy
IP: uživatel12628
 Seso máš tady přechod z karburátoru na rám (takova guma) hadice nebo jak to nazvat z plastu na Babetu 210 , babeta 134 . dik Bedy
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2014 21:33
Datum: 06. července 2014 21:33
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 Máte někdo zkušenosti s trvanlivostí výbrusu při použití jednokroužkovýho pístu ? U obyčejnýho pístu je to nesmrtelný , ale ten jednokruh ma precejenom vetsi tlak na stěnu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2014 20:34
 nevím co víc vydírá válec jestli 3x 2mm litinový kruhy nebo jeden 1mm chrom  na 1mm kroužku mám najeto přes 2000km tento rok s toho 1700 jsem najel za 6 dní výletem do chorvatska a trošku mi to začalo zvonit, ale nic hroznýho...
Datum: 06. července 2014 20:34
Jméno: standa
IP: uživatel17383
 Ano,čim tvrdší kroužek,tim rychleji se vyjíždí válec. A neodpustím si malý dovětek - jestli máš tak nadupanej motor/že potřebuješ jednokroužek,tak výbrus válce bude to poslední co tě bude pálit  A pokud ti to točí do 9000 tak bych nechal dva kruhy,líp to jede ... co se týče kroužku,tak mužu doporučit litinovej piston ring tady odtud,píst taktéž,jen ať ti válec vybrousí dvě stovky přes nulu,oni ty písty maj vůli jen 3 stovky...
Datum: 06. července 2014 12:31
|



|