Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau. chci se zeptat jakej má vliv podkova do motoru a jak ji usadit. dik za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2010 10:13
 Ona tapodkova se tam dává na kvuly slepšení plnění válce ....ale počítal sem to a originální spodní komprese je i v některých závodních strojích dostatečná.
Datum: 19. února 2010 10:13
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mluvil jsem z více lidma a podkova na orig motoru vykon sskoro nezvíší ale určitě ho nesníží
Datum: 18. února 2010 20:59
 no ja si myslim ze to treba neprida vykon ale aby to jelo jeste hur to se mi moc nezda.. ja si ji dal do upravenyho motoru ale jeste to nemam dodelany tak nevim jak to pojede
Datum: 18. února 2010 20:45
 jo a sériový motor ti s ní víc nepojede než pojede
Datum: 18. února 2010 20:35
 vetsi spodni komprese, lepsi vyplachovani motoru... a usazuje se tam pri sesazovani karteru... drzi tam sama, protoze je o trosku vetsi nez prumer karteru..
Datum: 18. února 2010 20:30
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,motorka mě málo dobíjí a někdy si podřebuji přisvítit, tak přemejšlím nad tím jestli by šla upravit přední žárovka, že bych vzal nějakou rozbitou a na ní připájel pár LED diod, je to možné a bude to lépe svítit.díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 20:52
 další expert čo objavil teplú vodu ako spominali led diody ti nenahradia klasickú žiarovku a to hlavne výkonovo radšej si daj dokopy zapalko nabuď si rotor a alebo kúp nový za 350Kč a máš po problému
Datum: 18. února 2010 20:52
 když už tak super svítivé diody...ale cena tě odradí....pohybují se v řádech čtyč místné částky
Datum: 18. února 2010 20:36
 to ani nezkoušej, pochybuju že by jsi dosáhl požadovaného efektu...sice by ti to asi dobře dobíjelo, ale viděl bys prd...
Datum: 18. února 2010 20:11
Jméno: peterson
IP: uživatel8785
 zdar draci mam jednu otazku zvysi mi nejako vykon na originalnom motori rezonacny vyfuk ....myslim na pyonyra ked ho dam dik za rady pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 22:21
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 jj presne tak pajo chce to uz mit trosku vybavicku ale kazdopadne vysledek stoji za to , zrovna ted ale jezdim z originalem
Datum: 18. února 2010 22:21
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jestli mluvime o seriovém motoru tak zapalko z motorovky posílí maximálně spolehlivost, rezonanční výfuk výkon určitě posílí ale je velmi těžké ho naladit, a jak je psáno podemnou točivi moment mužeš posunout skoro kamkoli
Datum: 18. února 2010 21:03
 pomuze to.. spolecne s tim rezonancnim vyfukem to zvysi maximalni otacky..
Datum: 18. února 2010 20:51
 čemu by jako pomohlo? snad jen jiskře
Datum: 18. února 2010 20:38
Jméno: peterson
IP: uživatel8785
 jo jo dik moc a ked tam mam este aj zapalko z pili tak to neco pomoze
Datum: 18. února 2010 20:18
 Udává se 30% navíc výkonu ale někdy jsou tuneři rádi za 10 % ....je to dobrá věcička ale některý rezonančáry omezíjou tento výkon třeba jen na 1500 ot/min . Tzn. menší rozsah výkonu
Datum: 18. února 2010 20:12
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 nejlepsi by bylo neaky zkuseny oko , s tim se da hrozne ovlivnit prubeh vykonu a tocivej moment si muzes posunout kamkoliv
Datum: 18. února 2010 19:24
Jméno: peterson
IP: uživatel8785
 oki dik moc
Datum: 18. února 2010 19:23
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 kdyz to poradne sladis tak urcite ale nebude to tak razantni jako na upravenym valci spis bude ostrejsi nastup vykonu
Datum: 18. února 2010 19:17
Jméno: NKPMK
IP: uživatel1194
Posl.aktualizace: 18. února 2010 20:45
 draku jdi na sesa moto a vloz to cele do vikendovky,,di ksesa
Datum: 18. února 2010 20:45
 cest hosi potrebuju pomoc skladam motor s fika zatim to delam na necisto skusam co jde a co ne takze este ne na ostro takze kdyz to spojim ty bloky do kupy dam na radicim automatu rychlost tak mela by se prevodovka normalne volne tocit nebo ne? bo kdyz dam neutral tak to de normal volne ale kdyz tam dam rychlost tak by se to prece nemelo tocit ne. no tak dal kdyz to chci jako startnout nebo nakopnout tak se mi ta start paka nechce vratit spatky (mam novy cely start segment i tu tycku tak jestli to nemuze byt tym tak nevim) no a este jedna vec na tom automatu radeni dam 1,2,3 a spatky uz se mi ty rychlosti nechcou vratit tak co to muze byt uz me to normalne sere jednu vec spravim a stejne se najde druha zachvilu me s toho trefi šlak a to sem teprve na zacatku no tak za kazdou pomoc budu nesmirne rad tak fakt dik cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 20:27
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 tak si ty bloky rozpul z5 a převodovku se všim nech v v bloku jak je zapalko a zkoušej.-máš tu pružinu na nakopávačce v ty dirce co je v karteru?-a s těma rychlostma,podivej se jestli máš všecky pružiny na tom řadicim automatu správně zahákly a když chceš takhle na nečisto řadit tak pootáčej rukou aj hlavni hřideli
Datum: 18. února 2010 20:27
 Čuzte,nevíte kde bych mohl sehnat patici na přední žárovku na Stadiona S22 ? Bo kdyby se někomu válel doma tk napište.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 17:41
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Čus hoši hele u síma mi to vždycky když nastartuju tak mi to vylítne do otáček a postranim šroubem ani tim štělovacim na plyn to nejde.......nemam udělat něco s jehlou ??
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 7:41
 Tak sem to vyřešil tak, že sem to koleno do válce od karbecu zatmelil..a už to šlape jak hodinky!!!
Datum: 21. února 2010 7:41
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
 nebo jesi nemáš roztrepený lanko.. a někde ho nemáš kouslíí
Datum: 19. února 2010 11:15
 Mám tu samou chybu a nemůžu se jí zbavit...nezbyde mi nic jinýho než vyměnit těsnění pod karbecem..
Datum: 18. února 2010 20:17
 mě to jednou dělala špatná hladina v plovákovce...ted nevím jestli byla hladina moc velká nebo nízká ale když jsem vyměnil plíšek,který zastavuje jehlový ventil,bylo to vpohodě...
Datum: 18. února 2010 19:42
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 musíš vyměnit těsnění pod karbecem a simering pod zapalkem jedno z toho to bude určitě nic jinýho to být nemůže
Datum: 18. února 2010 18:38
 jj faleš vzduch
Datum: 18. února 2010 18:26
 saje ti to falešný vzduch.
Datum: 18. února 2010 17:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Čau hoši potřebuju poradit...nevím jestli to je nějaký mezityp,ale rozpletl jsem kolo z 555 a jsou tam dráty 148xM2 no jenže u 550 jsou 156xM2 a sesa tu 148xM2 nemá tak se chci zeptat co tam mám koupit...budou tam pasovat ty 156xM2??dík za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 17:30
Posl.aktualizace: 18. února 2010 19:45
 jo mě nejde o masku...ja jich mužu mět stovky po 50 korunách z našeho vrakáču...mě jde o ten lak,protože já a lakování nejde do hromady-vždy to tak pošmudlám že je škoda se na to divat a v lakovne by za to chteli majland
Datum: 18. února 2010 19:45
 Si ji radši kup na burze za 50Kč.
Datum: 18. února 2010 18:35
 tohle těžko říct,ale u motojelinka,není vše nové....ale jak ta msaka vypadá,usuzuju že barva bude nová,ale jestli kvalitní to nwm
Datum: 18. února 2010 17:24
Jméno: Kubus
IP: uživatel8784
 Zdar, SESO, dalo by se u tebe zítra stavit na kus řeči? nebo jenom online
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 20:46
 jedine na chatu,,sorac sesa
Datum: 18. února 2010 20:46
Posl.aktualizace: 18. února 2010 22:18
 Parádní... Sice jako ten jeho vzhled je takový... mno jde videt že už má fakt něco za sebou, ale chválím za to že jsi ho vzkřísil k světu
Datum: 18. února 2010 22:18
Jméno: bože bože
IP: uživatel5107
 Teda to je pěkná hovnařina,fůj!
Datum: 18. února 2010 21:59
 jéje, to je pomalu tak oválený, porezlý a posmrkaný švajsem jako můj fichtl!
Datum: 18. února 2010 17:40
 jj fakt pěkné  ,a taky chválím za hudbu
Datum: 18. února 2010 16:20
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 dal som ti koment
Datum: 18. února 2010 16:16
 pěkné
Datum: 18. února 2010 15:34
 caw pls kdyz nastartuju 638 s baterkou a pak odpojim da se bez baterky jet, nebo tam musi bejt. samozrejme za predpokladu, ze motorka dobiji. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2010 21:51
 jestli se nepletu tak 638 má alternátor a 12 v soustavu kdybys nastartoval a oddelal baterku tak bys odpálil polovodičové relé nebo altik
Datum: 21. února 2010 21:51
 o za mnou by jel unamej s autem to bych z baterky z auta snad kdyztak nastartoval
Datum: 18. února 2010 19:31
 Taky jsem jezdil u tatrana bez batery, ale jakmile klesly otáčky(třeba při řazení nebo když jsem jel pomalu na vysoký převod) tak chcíp a šel jsem pěšky.
Datum: 18. února 2010 18:50
 Melo by to jet ne? ja když jsem nemel baterku a potreboval jsem nutně jet k babičce asi 30Km tak jsem to doma nastartoval přes trafo,které jsem napojil místo baterky a až to naskočilo tak jsem ho odpojil a jelo to... Jen jsem se po cestě třepal jestli me to nekde chcipne tak jsem v pr...i  mluvim o Jawě 250/592... Ale 638 je přece jenom neco jinyho,presto ale myslim ze by to melo jet
Datum: 18. února 2010 16:24
 sakra tak to si me nepotesil ale dik. dneska bych si pro ni mel jet ale nema baterku takze po vlastni ose neodjedu no nic
Datum: 18. února 2010 16:20
 nepojede
Datum: 18. února 2010 16:06
Jméno: lukas
IP: uživatel8782
 Dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli někdo neprodá páčku přední brzdy na dandy 50 a nebo jestli nevíte ,kde by se dala sehnat.Díky za odpověď Lukáš.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 14:04
Jméno: Nick
IP: uživatel5842
 Zdar,jezdim fichtlcupy v Košicích a v Sobíku v třídě klasik pls poraďte mi co si mám upravit tak abych prošel do clasiku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2010 22:13
Jméno: nick
IP: uživatel5842
 tam je to moc obecně
Datum: 20. února 2010 22:13
Jméno: nick
IP: uživatel5842
 tam je to moc obecně
Datum: 20. února 2010 22:13
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak to je jasny se podivej co je povoleny a co ne
Datum: 18. února 2010 16:06
 neviete o nejakom e-shope kde by sa dal kúpiť rotor na 21???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 12:19
 http://www.motojelinek.cz/index.php?p=productsMore&iProduct=309&sName=Rotor
Datum: 18. února 2010 12:19
 zdr - hele mam pio 20 rv 1969 - a v masce za svetlem mam - na tom zadnim plechu jak je pres vidle uprostred namontovany taky plech - ctverec a na nem je plech - jako takova sipka ktera se jako letmo dotyka ty vidle - k cemu to tam bylo?????ja mam neorigo elektriku - a bylo to tam nejak prekopany - a bylo k tomu uzemneny svetlo a klakson - ale podle schematu to tam vubec uzemneny nejni - treba klakson- a vlastne to tam nejni ubec nakresleny - tak prave nvm k cemu to je - jo a jeste - hned vedlo toho v tom plechu jsou v mali dirky - jako bylo v masce na pareza- regulator na zarovky - ale ja to tam nemej - tak jestli se to davajo driv i na fichtli - nebo proc to tam je?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 22:48
Jméno: standa
IP: uživatel8787
 to byl prave takovej nesmyslnej odizolovanej spoj......potkavali se tam drat z klaksonu a drát od svetelny civky a drát do svetel......je to k "nicemu".....jde to vyresit i bez tyhle kosky naletovánim na prepinac
Datum: 18. února 2010 22:48
 ja som mal to isté podobné ukostrenie lenže to akosi blbo tak som to vyjebal dakde až za Ural a urobil som nanovo elektriku a teraz to fachči ako má, inak tie dve dierky mám aj ja ale regulator tam už nebol.
Datum: 18. února 2010 10:16
 zdr - uz me ten muj mustang sere - proc mi dve dvaciztky, dva parezy a jeste jen mustos chytaj jak vino - a ten jeden s papirama a s nejzdravejsim motorem ze vsech proste nechce na nakopavacku naskocit a pri roztlaceni mu to trva mrte dlouho - jinak ty ostatni maj vyrachtany mototry - ne nejak moc- ale v zivote treba nebyli puleny - na tech 20- no nic no - mam predstih 1.6, odtrh 0,4 , svicka brisk n15c, no mam tam trysku 68 - vcera u nas bylo plus jeden stupen - a nic proste - svicka hazi jiskru jk bejk - a ta sviska je mokra kdyz to zkousim nastartovat - a ma zkusenost je ze kdyz svicku mokrou vyndam - ususim ji - a hodim ji hned z5 - tak to pak rafne hned treba - nez se to zas uchcije - ale tenhle se ani nesnazi - proste totalne mrtvej- potrebuju jet na stk - a takhle me zkousi hajzlik. - jinak co rikate na trisku 70 - pro vse seriovy- motor,karbec???? - ja na ni neco najecdil a byl jsem jako zpokojenej- jen to asi vic zralo
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 17:09
Jméno: mato
IP: uživatel8783
 diik..  konecne som prisiel na to aku motorku mam doma..  uz davnejsie mi ju dal kamos a molo to dosrany motor.. a tak som to trosku prerobil na cross a dal som tam motor s pioniera..  a islo to lepsie ako pionier?
Datum: 18. února 2010 17:09
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 LMZ Karpatia 50 made in USSR
Datum: 18. února 2010 16:13
Jméno: mato
IP: uživatel8783
 yuri z akej motorky je nadrz na tej motorke co si ju nazval projekt 22??
Datum: 18. února 2010 14:52
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 hele to snad ne - snad jsem to utesnil dobre - a gufera jsou taky nový
Datum: 18. února 2010 13:21
 a nenasává ti to oil z převodovky třeba?
Datum: 18. února 2010 11:13
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 jasny no - plovakovku mam serizenou - kdyz pustim benaj - pak oddelam viku plovakovky - zmacknu plovak - tak je hladina rovne s tim plovakem- tak jak to ma byt- alei kdyby to byla vysoka hladina- prece po ususeni svicky by to aspon na chvili naskocilo nez by se zas uchcala
Datum: 18. února 2010 11:04
 jak píše yuri bude to nejspíš bohatou směsí,velkou hladinou v plovákovce.A možno i zlá svíčka,zkus jinou.
Datum: 18. února 2010 11:01
 nj - ja to mam stejny hele - kdyz ji pak prijdu domu a smrdim (me o teda voni  )benzinem, naftou a jinejma odmastovadlama - a pak ji jdu jeste do koupelny se umejt - to jsou pak reci
Datum: 18. února 2010 10:32
 diki za chválu bolo to veľa námahy som pri ňom skoro zrušil nervy a mama naň je maximalne nasratá lebo ked má vydí že sa v tom rýpem namiesto toho aby som robil ejakú poriadnú robotu tak mám pocit že ma ide zabiť očami
Datum: 18. února 2010 10:18
 jn- svicky jsem taky zkousel - stary palky , pak mam ijednu boschku a i lukasku - a nic proste - jinak Yuri - peknej pionyr
Datum: 18. února 2010 10:15
 skus inú sviečku možno ti pod tlakom nepáli alebo či nemáš príliš bohatú zmes nič iné ma nenapáda už som sa na Brisky z vysoka vysral su k hovnu do pionera priliš nevhodné a tiež NGK a podobné šikmooké drahé sračky spolužiak mi dal pôvodnú PAL 14-8-R maximalná spokojnosť ešte mám tyristorové zapaľovanie
Datum: 18. února 2010 10:08
Jméno: fichtl
IP: uživatel987
 Zdarec mam takovej dotaz , jak to probíhá když mám třeba pařeza bez žádnýho dokladü, to koipím na inzerát papíry ten dotyčnej mi je pošle a jak dál.. a Nebo nemusím žádný kupovat a šel by pařez nějak hodit na veteránský ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 9:42
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 gordis ma pravdu - jen jeste na stk musis rict aby tu technickou udelaly na tvoje jmeno - (jestli ty papiry nemaj technickou)a ne na majitele v technicaku- aby ti platila jako evidencka ta technicka, a jestli maji - tak jen evidencni kontrolu
Datum: 18. února 2010 9:42
 s veteránskými značkami nemám zkušenosti, to ti bude muset poradit někdo jiný. Abys získal normální značku, seženeš si živé papíry, ideálně i se štítkem. Jinak si v krámku koupíš prázdný štítek a raznicí 4 mm si na něj vyrazíš údaje podle koupených papírů. Pak zajdeš na STK, zaplatíš tuším 250 Kč. Uzavřeš si na sebe povinné ručení (nejlevnější je u ČPP). Nachystáš si kupní smlouvu na pařeza, případně plnou moc k převodu a s tím vším přijdeš na DI. Tam ti to už bez problémů za 300 Kč přepíšou na tebe. Pokud máš jinou barvu na moto a jinou v TP, za 50 Kč si ji můžeš změnit.
Datum: 18. února 2010 9:19
Jméno: Maniak
IP: uživatel7827
 Zdar mam na prodej karbec na péráka, karbec na stadiona, brzdovej stit s paknama na fíka, 2 vzduchove filtry takove ty kovove...kolik si mám říct za každou věc napiště díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 7:49
Posl.aktualizace: 24. února 2010 19:31
 Zdar draku určitě sedne
Datum: 24. února 2010 19:31
|



|