|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Maniak
IP: uživatel7827
 Zdar mam na prodej karbec na péráka, karbec na stadiona, brzdovej stit s paknama na fíka, 2 vzduchove filtry takove ty kovove...kolik si mám říct za každou věc napiště díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 7:49
Posl.aktualizace: 24. února 2010 19:31
 Zdar draku určitě sedne
Datum: 24. února 2010 19:31
Posl.aktualizace: 19. února 2010 9:00
 boocheer: Aha, já tam ani nemám krycí plech, a ani jsem nevěděl, že tam nějaký má být  . Nebudu to řešit...
Datum: 19. února 2010 9:00
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 Co to byla za go když klika ma svoje roky?Mi se podařilo po 2 rokach zajet motor(moc jsem nejezdil) a teď si nemužu stěžovat motor jede jak pila,motor po komplet go+7.výbrus+tryska72+new filtr a fiči přes 80 hezky táhne i do kopce...ale asi ho ještě jednou rozdělám a koupim new kliku s jehlou na hoře,bo ten bronz se mi moc nelibi:*) ,škoda že jsem o té klice nevěděl před dvěma lety jaxem robil motor.ale aspoň je co kutit jedno odpoledne
Datum: 18. února 2010 17:37
 Gordis. Je to v masce,našroubovaný na krytu u masky (ten plech který kryje masku zezadu pod řidítkama). Pokud máš na mysli kde ho koupit tak nevim
Datum: 18. února 2010 16:29
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 hustá spzetka,to je hruza jaký je dělaj velký,za pár roku je budou dělat metr x metr ne ?
Datum: 18. února 2010 15:53
 velmi pěkné. Máš podobnou barvu jak já na fichtlu. Ale V létě budu renovovat asi také na zelenou bo to mám v TP a nechce se mi to přepisovat
Datum: 18. února 2010 12:58
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 ja tám nemám žiadný obmedzovač magneto mám 20W alekeď som merial cievku na predno svetlo tak mi nedáva 15W ale len necelých 12W > rotor je uplne vycucaný
Datum: 18. února 2010 9:57
 boocheer: omezovač napětí? kde ho hledat?
Datum: 18. února 2010 9:44
 hošové stalo se mě to samy žárofky mě vubec nesvitily a teď sem si koupil novy civky a žárofky svitěj tolik že se ta přesní spaluje nevíte jak to spravit?
Datum: 18. února 2010 7:25
 jestli máš zdroj pro světla 30W a predni zarovku 25W...musí to zářit jak slunce. Skus vytahnout ten omezovač napětí jestli ho tam máš,mely by to byt takové malé plíšky-u starších typů trafo. já už jezdím 3 roky bez toho,svítí to jak potvora a zarovka se nepali... s tím omezovačem mi to taky skoro vubec nesvitilo... mel jsem tam trafo
Datum: 17. února 2010 22:55
 boocheer ® je robil som koplet go motora ale ked bude love tak chcem ešte novú kľuku lebo tú čo mám má už svoje roky za sebou a ešte ma trápy slabý výkon zapaľovania rotor je úplne vyštavený a svetla mi svieťa ako bludivky na videu ani nevidno že zadné svetlo svieťi
Datum: 17. února 2010 22:35
 neni kratka to je vpohodě... Myslím že dvojce se chce ale řidič si to šetří-tak to moc nevytáčí jestli ji zajíždí  Jinak pionýrek je to krásný. Je tam dělá i generálka motoru?
Datum: 17. února 2010 22:32
 pekne ale neni ta 1čka nejaka kratka a pak se te 2jce moc do toho mmirneho kopecka nechtelo
Datum: 17. února 2010 22:27
 Prosim vas draci nevite jakou mam dat trysku tu (menči) chtel bych z větsi dirou jakou mam koupim diky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2010 21:50
 dej normal 38,když dáš větší bude se ti to uchcávat,a nebude ti držet volnoběh
Datum: 17. února 2010 21:50
Jméno: Jarda 000000000000000003
IP: uživatel3888
 Zdar draci potřeboval bych poradit jak mam zmenšit diry v zadním kole na fichtloj kdyz se me v nich hýbou ty tři body na rozetě mrte se hybou a vzdycky tak po dvou tydnech povoleny poradte me pls neco ....díkyy mooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 14:52
Jméno: BOREC
IP: uživatel8027
 a co kdyby si proste prohodil kola ??? predni dej na zadek !!!
Datum: 18. února 2010 14:52
 no a treba ja jsem si na ty nejty dal gumovou hadici - a pak spiloval tu gumu do ovalu aby to pekne sedlo - a mam to vlastne i tlumeny pri rozjezdu jako na trinde  - ale jinak v kole mam diry tak velky a vytluceny ze mam uz diry do bubnu do vntr - proste skrz - puvodni majitel mu halt daval zabrat
Datum: 18. února 2010 10:04
 mě to taky dělalo tak sem ty nyty na te rozetě zavařil a kouplil sem od kamoše jinej "NEVYŘACHTANEJ" ráfek a s tou rozetou ani nehneš jak to drží
Datum: 18. února 2010 7:30
 taky mě to tak dělalo na mustangu...ani mě to nevadilo dokud to nezačalo mlátit při řazení... Vyrobil jsem si do těch dír mosazné vložky a je to dobré,funguje to jak má
Datum: 17. února 2010 23:22
Jméno: jarda 000000000000000000003
IP: uživatel3888
 v náboji kola mam velky díry a potřebuju je zmenšít !!!!
Datum: 17. února 2010 22:14
Jméno: jartda 000000000003
IP: uživatel3888
 ale to taky ale ja myslim ve stredu kola na tom bubnu jak jsou ty tri diry tak ty mam vytlučeny na vetší a rozeta se me v nich tak cca 2-2,5 cm hybe a chtel bych je nejak zmenšit poradte mi díky
Datum: 17. února 2010 22:06
 to máš vytlučený ty nejtky,dej rozetu těma nejtama na kolejnici a párkrát do toho bouchni kladivem,já jsem to dycky takto udělal,a drží parádně
Datum: 17. února 2010 21:47
 Zdar dělám na čz 125 dobíjení a koupil jsem nové doucívkové relátko (to v hlinikovým oblalu) achci se zeptat na D má jít drát od kontrolky dobíjení a musím ho tam mít? někdo řiká že to bez toho nepojede a někkdo že jo
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2010 21:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Čau hoši mám vyhlídnutýho formana a někdo jste mi tady radili že si mám koupit toho s karburátorem tak se chci zeptat jestli se to lišilo nějak rokem nebo jestli tam dali co jím přišlo pod ruku  tenhle je rok 1993
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2010 7:23
 Každopádně ani výrobce u Favorita BMM 40kW té rychlosti moc nefandil, protože v TP je uvedená maximálka 137, mám konkrétně Silverlina 8/93. Ten favorit 91 byl vylítanej jako prase a měl najeto něco kolem 150tis., prostě to jelo jak z praku. Pokud má přítelkyně najeto 36000, tak to ještě není pořádně jetý auto a lenost motoru tomu odpovídá.Protože najet za 18 let 36000, znamená 2000 ročně čili 5.5 denně. Takovej motor do otáček nepůjde , protože v něm bydlí babouci. U starších škodovek platilo víc než jinde - jaký si to uděláš, takový to máš a pokud s tím někdo popojížděl někde mezi kostelem a
samoobsluhou, tak si ho "udělal" línej.
motor, kterej prostě do rychlosti moc nebude a je zajímavý, že se potom už dost těžko přeučuje jinak.
Datum: 19. února 2010 7:23
Jméno: standa
IP: uživatel8787
 Tak zrovna Black linem sem jezdil,vyborny krasny zachovaly auto,najeto tak 30 000,ale pres 150 nesel......pritelkyne má fáčko,rok 92mjak nový,najeto 36 000,karburátor s automatickym syticem,perfektní spodek,ale proste nechce do otacek a vic jak 140 to nejede.......tetce sme delali čepy na fávu -karbec rok 91 a proste víc jak 150 to nedalo ani z kopce......jezdili sme formanem,jednobodovej vstrik jeden z poslednich modelů a ve 3 lidech z mírnýho kopce 170 a omezovač..........jel sem i silver linem taky posledni roky a taky 160 no problem......s karbecem sem proste vic jak 150 nejel a to bylo z hodne dlouhyho kopce.......
Datum: 18. února 2010 22:58
 jo a doporučuju se ptát po akčních modelech 93 a 94 - Silver line, Black Line, Green Line (ten myslím končil až 95 ve verzi combi), Solitaire (nádherná červená metalíza). Byly líp vybavený a dle mého názoru tam byla i vidět jakás takás péče při montáži. Moc jich není, ale sehnat se to dá.
Datum: 18. února 2010 18:26
 no já sem měl favorita a mám ještě formana 93 BMM. Stříkačka naprosto spolehlivě startuje v jakýchkoliv podmínkách, je mnohem spolehlivější než MPI - klidně mi můžete oponovat, každopádně jsem se něco najezdil s Feldou 97 a zvláště motormanagement a škrtící klapka jsou problémový uzel auta.BMM 40kW verze není žádnej trhač asfaltu a aspoň já z toho na rovině nevytáhl nikdy víc než 150, což karbanátek r.91 dával na dálnici tachometrových 170 bez řečí. No a ta nižší spotřeba nevím... třeba ten forman si při couračkách klidně dá 10 na sto ani nemrkneš, felda s MPI bez problému držela do 7 litrů. Karburátor už ti nic moc spotřebu ale taky neudělá. Fáčka jsou dneska solidně odhoněný a karburátory vyhachlaný, čili seřídit to nějak solidně bude skoro problém. Hlavně nekupuj v žádným případě fáčko s elektronicky "řízeným" karburátorem Pierburg z roku 92 (třeba Prima, Excelent, Sport line) a pozor dobíhaly zkraje 93. Byla to největší sračka a nikdo ty karby neuměl spravit, natož seřídit ani tenkrát. V konečným důsledku moje volba by byla BMM, karbec je pravěk, doporučuju však rozhodně 50kW verzi, značení 136, 135 je ta slabší, ale zase má měkčí chod...
Datum: 18. února 2010 18:19
 i v roce 94 se vyrabely s karbenatkem - vyvozni verze...mel jsem za to ze od 93 do 94 uz byly secky strikacky, nu, clovek se porad uci...jinak tam vykonovy rozdil byl jenom v tom kompresnim pomeru, uz jsem videl par kluku si si snizovali hlavy na prislusny komp. pomer tech 50kW verzi, se ostatni je stejne (nebo je moznost dat tam ty ploche pisty ale este jsem takoveho blazna nevidel, jednodussi je zkrouhnout hlavu)...jinak na prvni pohled se pozna predni maskou a interierem, jak uz bylo receno...
Datum: 18. února 2010 13:59
Jméno: Tom_R
IP: uživatel7906
 Stando já jezdil s obouma také se to liší kus od kusu ale prostě karburátor se mi zdá, že je lepší. Jinak ten novější od roku 1993 se také změnil interiér a do všech se nedávaly stříkačky některé Favority vyrobené od 93 byli pořád s karburátorem a bylo jich tak půl na půl. Doma mám tři Favority první rok výroby 89 karburátor automatický sytič druhý je 90 karburátor ruční sytič toho mám dá se říci jak z linky. Třetí ten už nejezdí je to rok výroby 93 takže nový typ a je to karburátor. Ještě jak říka Steve stříkačky se liší že jsou 40kW a 50kw ale těch silnějších se vyrobilo podstatně méně.
Datum: 18. února 2010 9:37
 model 93 bude nový interiér s karburátorem.vyyhýbej se modelům které mají el.karburátor.s motelem 93 jsem najel 250 000 km.super studené sterty,topení,10000 ekodan
Datum: 18. února 2010 7:29
 a este jedno + ke strikacce - akcelerace a motor rizenej celej ridici jednotkou...takze i teoreticka presnost...
Datum: 17. února 2010 22:10
 sam mam zkusenost s obouma, hlavne se strikackou, jak se uz reklo davalo se od roku 93 (mnoho zlepseni diky zapojeni do koncernu WV), sveho casu to byla dost rozsirena reklama a opravdu ten vuz mel vetsi uzitnou hodnotu...jinak co se tyce vykonu mezi striknou a karbenatkem tak ta 40kW strikna (mensi kompresni pomer diky vypouklym dnum pistu dovnitr pistu) je nejslabsi favořiť, i oboje karbenatkove verze jsou silnejsi ale pak ta 50kW verze strikny byla zase nejsilnejsi (rovne pisty = vetsi kompresni pomer)...strikacka je v porovnani o dost lepsi, starty, plynulost, pokud mas diagnostiku tak se s tim daj delat psi kusy...a hlavne karbenatky s "automatickym syticem" si i po zahrati motoru odmitaly vypnout sytic a nebo ho zase pro zmenu nezaply, tam byly strasne problemy uz z vyroby, natoz po rocich sluzby...a jak rekl Standa - eko dan...no a felina byl uz takovej lepsi favorit a mel k tomu jeste vicebodove (MPI) vstrikovani, je to stejna cenova kategorie...
Datum: 17. února 2010 22:09
Jméno: standa
IP: uživatel8766
 a kdo z vás s tim jezdil??? Ja jezdil karburátorem i stříkačkou.....vícero fáčkama.....a stříkačka jede víc i kdyby ste se postavili na hlavu.......a hlavne karburator je 10000,- Eko dan a strikacka je 5000,- eko dan........
Datum: 17. února 2010 21:59
 Jednobodé vstřikování je ale slabší než karburátor, ale má menší spotřebu
Datum: 17. února 2010 21:23
 tak ve filcce...v těch starých vehiklech mám bordel....zlatá omega  (teda zelená)
Datum: 17. února 2010 21:16
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel8779
 Vstrikovani Bosch monomotronic se dávalo od 1993, v roce 1994 skončila výroba Favorita, v 1995 Formana,
BMM má lepší chod, možná i menší spotřebu, karbec oproti tomu zas nepotřebuje diagnostiku.
Ale to vstřikování BMM fungovalo dobře... co jsem měl zkušenosti, nebyl problém...
Datum: 17. února 2010 21:10
 fava se vyrabely myslim do 94. roku a vstrikovac se daval do poslednich takze u tohodle uz by strikacka mohla bejt, ale ruku do ohne za to nedam ale karburator ti byl doporucenej jenom kvuli serizovani jinak se vstrikovanim bude mit podle miho lepsi chod ale zase uz maj ridici jednotku takze diagnostika uz bude horsi
Datum: 17. února 2010 20:27
 ale povím ti tovnou že bych motor s karbecem nechtěl.
Datum: 17. února 2010 20:23
 rok 93? tak to je karbec...stříkačka je tušim od roku 96
Datum: 17. února 2010 20:23
 zdar, asi je to blbej dotaz ale jak se pozná u mustanga že je přední žárovka rozbitá mám jí vyndanou a něco se v ní klepe, nebo dá se nějak vyzkoušet třeba na baterce nebo tak? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2010 22:39
 na žárovce nic jiného byt nemůže... 1) přetrhlé vlákno 2) rozbité sklo 3) špatný kontakt
Datum: 17. února 2010 22:39
 tak zas tak blbej nejsem. já jen jestli na to neni nějakej jinej fígl a jestli tam nemuže bejt pokurv... něco jinýho...
Datum: 17. února 2010 22:01
 jestli ses fakt tak slepej, ze nevidis pretrzeny vlakno tak vem multimetr a zapni ho na diodu ukostreni dej na plechovej zemnici obal dole a + pol dej na kontakt na patici zarovky
Datum: 17. února 2010 20:57
 hele na predni zarovce u mustafa to poznas..ale poznat to na 230V zarovce co se dava normalne do bytu,to musis pozvat elektrikare...
Datum: 17. února 2010 20:43
 nj,seš jarda  ,hele to pozná snad každej jestli je prasklý vlákno ne??
Datum: 17. února 2010 20:15
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to je fakt blbej dotaz
Datum: 17. února 2010 20:13
 zdar draci je mozne ze se mi to prehriva kdyz mam chudou smes zebra sou ciste dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2010 21:37
 můžeš mít i klido pido velký předstih,tam hraje roli tolik věcí,ale bude to tím že dáváš málo oleje bo ta chudá směs,
Datum: 17. února 2010 21:37
 Jo...Když máš chudou smes tak se motor přehřívá... 1) je tam to velké tření jak píše marek 2) nasátá směs zároven motor ochlazuje a když je jí málo tak to nestíhá chladit
Datum: 17. února 2010 21:33
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jednoduše- máš tam velké tření mezi pístem a válcem, takže ti vzniká přebytečné teplo. Jak říká Dachl, bohatší směs, nebo více oleje, nebo obojí.
Datum: 17. února 2010 21:08
 a nebo dáváš hodně málo oleje
Datum: 17. února 2010 20:23
 jo to muze být klidně tím,
Datum: 17. února 2010 20:16
Posl.aktualizace: 17. února 2010 22:17
 jj budu prevarovat uchyceni..mam moznost je mit za 400 i s postou,je to dobra cena?
Datum: 17. února 2010 22:17
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Tyhle tlumiče se dávaly i na MZ 150/250 ETZ. Jsou štelovatelné. Takže by to mělo být ok. Mají olejový útlum, takže nebudou odskakovat. Jsou o nějaký ten centimetr delší. Radši bych je ale posunul více ke středu otáčení zadní kyvky. Pak budou tlumit lépe.
Datum: 17. února 2010 21:06
 čau kluci potřeboval bych bud planek na eletriku na světlo nebo nak mi poradte prosim vas dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 19:10
 borče,,,hm to je sice pravda,ale každý to neumí ...
Datum: 18. února 2010 19:10
Jméno: BOREC
IP: uživatel8027
 Marku ses DEBIL ???? co kdyby koupil fungl novej kabl a natahal si to ?? eletrika u pina je tak jednoducha ...........
Datum: 18. února 2010 14:57
 hele Marku moc diky za radu
Datum: 17. února 2010 21:46
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Objednej si z motoelektro.cz elektriku kompletní. Máš to jednudušší než se s*át s 40 let starýma kabela, který praskaj.
Datum: 17. února 2010 21:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 minimálně na každý druhý stránce o pinckách najdeš schema, takže trochu nechápu proč sem píšeš...?!
Datum: 17. února 2010 20:16
 Kluci chcu se zeptat jak maji byt poskladany ty dve tycinky a dve kulicky v te dure v segmentu vim ze ta nejdelsi pride na konec ale dal?diky zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 16:32
 ne ja mám jawu 21 s origo motorem  Tak ona tam tá kulička přece jenom byt nemá  Ale zatim mi tam ničemu nevadí
Datum: 18. února 2010 16:32
 Ok diky moc!
Datum: 18. února 2010 14:06
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 boocher ti radi - prodoze on ma asi 05 nebo pareza - na normalniho fichtla je origo jak ti radil mustang 23 - kratka,kulicka,dlouha - a melo by to jit - kdyz ji pak seridis tim sroubem ve viku
Datum: 18. února 2010 11:01
Jméno: king2
IP: uživatel8426
 tak krucipesek jak teda tak ci onak?
Datum: 18. února 2010 9:49
 neměla by být kulička i ve víku zapalování v tom ramenu,které mačká spojkovů tyčinku? Nevim ale ja ji tam mám
Datum: 17. února 2010 22:42
Jméno: Peter
IP: uživatel8696
 hehe ja tam mam guliciek asi 6  pretoze tycka bola kratka  len dufam ze sa to tam nejako nepokazi.
Datum: 17. února 2010 21:06
 ja tak diky chlapi moc temi pomohly!
Datum: 17. února 2010 20:17
 jo je to možný,já když sem dával nový lamele,nevypínala mi spojka,tak sem si tam taky dal eště 1 kuličku a po 100 kilácích sem ji vyndal
Datum: 17. února 2010 20:13
 ja to mu rikam segment ale to je jedno ale ja tam mam ty kulicky dve je to mozny?
Datum: 17. února 2010 19:59
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 neni to segment  ¨ poradi je kratka tycka kulicka a dlouha tycka
Datum: 17. února 2010 19:45
Jméno: Macek27
IP: uživatel8411
 čus draci mam jawa 250/559 a viskakuje 3 rychlost ale jen když prudce přidem plyn nebo v prutkem kopci ckočí do neutralu mezi 3-n-4 kolečka jsou ok ale ted jsem sehnal jinou převodovku ale nevím co mam viměnit muže to delat automat dekuji mockrat MartinZMilc@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 19:52
Jméno: jenda
IP: uživatel1723
 možná je ohnutá vydlička která přehazuje kvalty anebo jsou ohlodaný kolečka takže musíš rozpůlit motor a příslušnou závadu opravit
Datum: 18. února 2010 19:52
 Prosím poraďte: Když mám 9z kolečko na primárku a k tomu přidám rychlý tříkvalt. Bude to dobrý na cross nebo ne?\r\nkdo máte zkušenosti napište, poraďte. Díky všem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 19:56
Jméno: jenda
IP: uživatel1723
 nedělal bych to akorát si unavíš motor. když to budeš chtít zpět vyměnit aby to jelo tak těch 70 tak to nebude mít žádnej tah a maxima dosáhněš možná tak z kopce.
Datum: 18. února 2010 19:56
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 to bych tam radši dal 11zubí primár,rychlej tříkvalt, a sekundáro už odskoušíš
Datum: 18. února 2010 9:05
Jméno: standa
IP: uživatel8766
 rychlej trikvalt a 10z sekundar by bylo lepsi.......
Datum: 17. února 2010 22:01
 to bych nedělal toto,
Datum: 17. února 2010 21:40
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Prakticky pojedeš jedna na dvojku trojku. Jedničku nepoužiješ vůbec! Rozmysli si to!
Datum: 17. února 2010 21:03
 Vyjedes s tim i na strom i kdyz za sebou potahnes kravu ale pojede to ta 30 vic ne ale na kros to bude dobry!
Datum: 17. února 2010 19:33
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus hele da se nejak ztisit mustang?? nak aby to tolik neřvalo??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2010 14:13
Jméno: king2
IP: uživatel8426
 svarit s kolenem a utesnit teplotnim silikonem!
Datum: 19. února 2010 14:13
 ani ne  nějaký ten odpor tam být musí,když provrtáte tlumič aby to řvalo jak helikoptera tak to moc dobře nepojede.spíš hůř  a bude to aj víc žrat
Datum: 17. února 2010 22:46
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ale ma to taky hranice
Datum: 17. února 2010 22:29
Jméno: a.dd
IP: uživatel8610
 pro: Michal21 přesně tak!
Datum: 17. února 2010 21:00
 pamatuj si čím víc to řve tim víc to jede
Datum: 17. února 2010 19:47
 jeden človek kdysi do výfuků na své 350ce nacpal skelnou vatu...klapalo to jak šicí stroj ale výkon žádný, ani točit to nešlo
Datum: 17. února 2010 19:11
 slovy basnika a klasika - z laufu litaj dratenky, na to chyta rostenky? pokud mas dobre utesneny koleno s valcem, koleno s laufem a tlumic v laufu tak je to opravdu tiche (obvzlaste doutnikovy lauf, mustafacky serizly je na tom podobne ale nutno podotknout ze prece jen trochu hlucnejsi)...takze si vycisti a utesni a pak uvidis ten rozdil...a o dalsich zdrojich hluku (vytahanej primar, zvonici klika, krouzky) se to rozepisovat nebudu, proste zdravej motor v kondici je tichy a vykonny...
Datum: 17. února 2010 17:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Datum: 17. února 2010 17:44
 To je na tom to nejlepší když to řve  jina kděda si tlumil mustanga TÍM ŽE NARVAL DO VÝFUKU DRÁTĚNKU  Ono to stišení taky znatelně snížilo výkon ale jemu jako starému člověku to stačilo... Pak ještě ladák je docela tichý. Ale myslím že když máš perfektně utěsněné koleno ad už u motoru nebo u vsunutí do výfuku a nemáš tam tuningovanou vložku stylem vrtačka tak to zas neni taká hrůza
Datum: 17. února 2010 17:38
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 Zdar borci potřebuju poradit jak mám natáhnůt startovací segment jak to mam od zacatku do konca sestavit
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2010 20:20
 chovej se ty burane a nauč se psát spisovne.
Datum: 17. února 2010 20:20
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Vem motor, strč nakopávačku do svěráku, zahákni pružinu a otoč s motorem tak, aby se ti pružina napnula. Až to budeš mít, zajisti motor, aby se ti netočil, nalisuj druhou část karteru a můžeš to vyndat ze svěráku.
Datum: 18. února 2010 11:57
 Zdar borci.Mám problem s fichtlem.Je to dvacítka a vyskakuje mi na něm jednička, nevíte čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2010 14:34
 Ještě, že na ty fichtly jsou všechny díly levný a dostupný. Já viděl na JAWA 500 OHV čtyři ozubený kolečka na hřídelce za 10 000Kč.
Datum: 17. února 2010 14:34
Jméno: Standa
IP: uživatel8766
 s naprostou jistotou se priprav na puleni. Budou vymlety futra na predloze+ohlodany jednickovy kolecko
Datum: 17. února 2010 13:30
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 vidlička poloautomat
Datum: 17. února 2010 11:15
 a co povolený automat ?
Datum: 17. února 2010 9:47
 s půlením sem smířenej
Datum: 16. února 2010 23:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nebo omletá kolečka v převodovce nebo špatný automat...každopádně tě půlení nemine
Datum: 16. února 2010 22:42
 ometené hřídelky
Datum: 16. února 2010 22:25
Jméno: Fox
IP: uživatel7111
 Zdravim kluci, prosim vas vim ze to sem asi nepatri ale nenasel by nekdo doma na jawu 555 blatnicek co je u zadniho kola a kompletni prepinac svetel? samozrejme by jsme se dohodli na cene diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2010 22:05
 Ahoj dá se nacpat jehla do sériové kliky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2010 18:40
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel7983
 Obycejan ojnice je delana tak, ze ma na vrchu futro. Kdyz to futro vyndas a misto nej budes pouzivat jehlovy lozisko, tak to oko nevydrzi a lozisko ti to vydroli...
Datum: 17. února 2010 18:40
 ty si nějaký chytrý co skypi.....vydří to a přehledem
Datum: 17. února 2010 16:00
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 ne nejde ta klika by to nevydržela protože není na ložisko dělaná nemá totiž povrchový cementování rozpadla by se ti
Datum: 17. února 2010 7:22
 jde to. jde tam napasovat klec s ložiskem ze skůtra... alel čep pístu budeš mít 12mm
Datum: 16. února 2010 22:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jestli myslíš novou ojnici na jehlách tak jo, jestli myslíš jehly do starý ojnice puvodně s futrem, tak ne...
Datum: 16. února 2010 22:03
 Čawec draci.Potřebuju poradit s výběrem svíčky do mojeho Mosquiťáka.Mám tam už druhou od Brisk a je pěkně na ho***.Přemejšlim o NGK B8HS ,ale newim jestli tam pujde,na Simáka pasuje,nebo Bosch W4AC ,ale netušim jestli pasuje.Pls poraďte, popřípadě napište jiný.Za všechny dotazy předem dikes.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2010 18:11
 aby to nakonec nebylo rukama...sezen si prevodni tabulku, money a muzes experimentovat...
Datum: 17. února 2010 18:11
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 se podivej do přiručky ne snad?!!tam to je dany vyrobcem,podle mě na tyto novy křápy se dávaj nejvic ty NGK a Bosch ale brisky určitě taky asi si tam dal špatnou brisku tak hnet nenadávej
Datum: 17. února 2010 17:09
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši mě Babetta na NGK nejde vůbec  jedině na Brisky
Datum: 17. února 2010 11:16
 myslis ze je to svickou?  nerekl bych...
Datum: 16. února 2010 22:15
|



|