Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím pánové. Má někdo na svým Mustafovi ty nálepky na nádrž co tu Sesa prodává? Chtěl bych vidět jak to vypadá nalepený. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2010 15:11
Datum: 17. února 2010 15:11
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Měl bych ji, ale nemůžu se přihlásit nějak na účet tady na chatu.
Datum: 17. února 2010 11:15
 Fotku bys neměl?
Datum: 16. února 2010 21:31
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já to mám na svém typu 20. Sice to trochu (oproti originálu) je menší, ale jinak dobré.
Datum: 16. února 2010 21:26
Jméno: JAWA 250
IP: uživatel1506
 cau draci co by jste mi doporuculi za rele na 250 kejvacku?? kamos me nabizi to origo uz pouzivany musel bych ho prehodit asi za 100 Kc .Pak muzu koupit asi za 150 to z hlnikovym obalem to co pouziva hodne lidi. A to treti je elektronicky vubec nevim jak ho zapojit a stoji neco prez 400 Kc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2010 17:53
 jak rekl kolecko...pulku problemu na elektrice dela prave to puvodni mechanicke rele a navic kazdej si ho neumi dat do kupy...takze elektrinicke jasna volba
Datum: 17. února 2010 17:53
 určitě elektronické...u tohoto bych ani nepřemýšlel. je to ta nejlepší varianta
Datum: 16. února 2010 20:14
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Zdar draci mam dylema ohledně svíček brisk N15C a N15YC.......někde sem četl že ta YC u jawi ničí písty nebo co a já mam simsona S51.....tak jaké s tím máte skušenosti ?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 20:27
 Je to tak N15C kratky jiskřište je to takova pojistka YC by opravdu mohla propálit píst už sem to viděl a s těma teplotama 17 je teplejší takže na studený starty a do studenějšího počasí. Normálně se dává N15C.
Datum: 18. února 2010 20:27
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Dam tam N15C ta je neutrál
Datum: 16. února 2010 21:51
 tak tak, 17 je teplejsi svicka nez 15
Datum: 16. února 2010 20:15
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel7983
 Presne naopak, 17ka je tepla svicka, takze se pouziva napr. na zimu nebo pro lepsi studeny starty...
Datum: 16. února 2010 20:15
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 propaluje jenom kdyz je chuda smes nebo mas velkej odtrch na svicce. Lepsi je projistotu dat N15C coz ma kratky jiskriste hlavne u simaka. Pokud jezdis jen vlete doporucuju N17C
Datum: 16. února 2010 19:56
 zdaar draci kdyz mam vopiskovanou motorku tak cim mam stoho sundat ten pisek stači jenoom votrit nebo ničim vobrousit díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2010 19:46
 já bych to pozametal rýžákem
Datum: 16. února 2010 19:46
 čest chlapy potreboval bych planek na fichtla eletriku planek na masku prosim vas chlapci diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 9:34
 http://www.pionyr.ic.cz/schema.jpg
Datum: 18. února 2010 9:34
Jméno: kAbYs
IP: uživatel3563
 Zdarec Draci.. mám dotaz.... máte někdo zkušenosti s tyrisrtorovým zapalkem na pionýru?? díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2010 18:46
Jméno: bodlak
IP: uživatel36
 tak nejak mi to nedalo a začal jsemv tom štourat ,zapalko se tvaří vcajku, ale na tom testovacím monopostu neni motor zrovna v nejlepší kondici, těch 60km to da ,ale ted jsem se dověděl od kamamoše co měl fika pučenýho tak říkal že po ujetí asi 20km s klasickým zapalování motor začal taky pomalu ztracet výkon ale ne tak razantmě jak s tyristorovým zapalkem .Tudiš jestli tim jak je to tyristorovy zapalko o drobek vykonější a necha se motor o něco líp vytacět,jestli se nezačne motor driv přehřejvat oproti klasickýmu zapalku .A ja hledam chybu někde kde asi není a spíš bych se mel podivat na motor
Datum: 18. února 2010 18:46
Jméno: FK Racing
IP: uživatel1115
 Já to zapalko jezdil taky, měl jsem ho postavené podle původního plánku, a také se mi stávalo že to po chvilce přestalo ject. Vždy pomohlo
očištění kontaktů, které byly vždy po chvilce nepatrně zamaštěny. Po očištění to zase hned vrčelo. Pomohlo vyměnit jeden z odporů, za menší,
čímž se zvětšil proud přes kontakty.
V původním popisu zapojení je o tom zmíňka, je tam dokonce napsáno jaký odpor to způsobuje.
Datum: 17. února 2010 21:09
 Já jsem ho teď přes zimu dodělal ale neměl jsem ještě možnost to pořádně projet ale když ho chci nastartovat tak to chytá uplně perfektně i za velkého mrazu, tak sem zvědavý jak to pojede...
Datum: 17. února 2010 20:13
Jméno: bodlak
IP: uživatel36
 ja jsem si taky postavil tyristorovy zapalko podle http://jawa.xf.cz/index.php?page=tyristor_zap , docela dobry paradní jiskra , nemusi se takovou razancí na startovací páku , klidnej chod motoru , krasně to jde do otáček , akorad ujedu 5km a prestane to jit do otáček až to skoro chcipne ,tak nevim budu se muset na to podivat  pokud to je funkční luxusni jizda
Datum: 17. února 2010 14:59
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 Ja to mám štartovanie a výkon motocykla o 100% sa zlepšil celú zimu mi motorka stjí vonku a ani -15C tomu nepoškodilo
Datum: 16. února 2010 21:28
Jméno: a.dd
IP: uživatel8610
 já ho mám ale bohužel mi to ted nefunguje, ale do jara to plánuji ještě dodělat,je to podle mě docela dobrá věc, protože to hází o hodně silnější jiskru, a to je výhoda především u startování
Datum: 16. února 2010 20:39
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 čus, myslíže že by seděla na fichtla krosová přilba ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2010 22:28
 jaký jarin?
Datum: 16. února 2010 22:28
 lepší nějaká helema než žádná
Datum: 16. února 2010 21:51
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Datum: 16. února 2010 21:27
Datum: 16. února 2010 20:49
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau kdyz sem byl ve veku 13 let tak sem taky resil takovy veci , potom sem se rostipal a byl sem rad ze sem na ty hlave vubec neco mel
Datum: 16. února 2010 20:45
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No to je zase dotaz?
Datum: 16. února 2010 19:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 16. února 2010 19:39
 co je to za dotaz? to vyzkoušej a uvidíš
Datum: 16. února 2010 18:52
  ,tvl to sou zas dotazy,,,
Datum: 16. února 2010 18:49
 ji tam posaď a uvidíš
Datum: 16. února 2010 18:46
 http://www.fichtlpokec.cz/technicka-kontrola-pravidla/id130984.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2010 19:43
 Jen tak pro zajímavost, 23 palců je vnější rozměr, aby měl větší kolo jak pérák je trochu blbost.
Datum: 16. února 2010 19:43
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 proč si nestahneš příručku ? tam to máš všechno napsany
Datum: 16. února 2010 19:00
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši měl bych dotaz: zajíždím Bábu. Mažu TSF 1:25-1:30, bohatá směs 2 kroužkový píst, svíčka černá jako Romští spoluobčané. Problém je, že když jedu cca tak 5 km, tak svíčka se doslova "zasere" uhlíkem a musím ji měnit za druhou, kterou s sebou vozím. Když přijedu domu, obě vyčistím a jezdím dále. Ale prostě mě to začíná už vadit. Doma kouzlím se svíčkama: NGK- s nima nejede vůbec. Brisky N15C i N17C- jedou ale celkem špatně. Ale s N15Y to jede nejlépe. Nevím jak je to možné. S výbrusem jsem najel cca 40 km. Ale opravdu každých 5 km čistím/měním svíčku. Už mě to nebaví. Mohl bych dát jehlu na 2. zářez a mazat pořád stejně? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2010 18:24
Jméno: peto
IP: uživatel8696
 Marek, skusal si ci ti nahodou nepresmykuje spojka? To je asi to jedine co ma napada. Vies motor to taha na otacky ale spojka kedze je mastna alebo vydrata alebo co tak jeho vykon a otacky neprenese a vysledok je ze ti to reve ale ide 30  skus pozriet spojku
Datum: 19. února 2010 18:24
Jméno: standa
IP: uživatel8766
 dobrej cikán a dokonalá žena sou jen vymysly fantazie.....
Datum: 17. února 2010 22:07
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No pokud člověk mluví slušně. Kdybych napsal, že je to: "černý jako cikáni" tak mě to smažou, ale když napíši: "jako Romští spoluobčané" tak to zní přeci jenom trochu jinak
Datum: 17. února 2010 21:13
Jméno: anonym
IP: uživatel8610
 umři na křivé chcaní, jací romští spoluobčané, a jakto že to tu vůbec je!!!!
Datum: 17. února 2010 21:08
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 N19C u nás neseženu. Jedině N17C. Vyjedu tuto nádrž, dám na 2. zářez jehlu a pak se uvidí. Ale nevím jestli dodržím 25 km/h. Ono i těch 33 je pomalu  Ozvu se, jak to pak dopadlo.
Datum: 17. února 2010 16:08
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 U babetty je jehla na 2. zářezu i při záběhu. Tedˇv zimě vyzkoušej svíčku N 19 C. Při záběhu bys měl mít rychlost do 25 km/h.
Datum: 17. února 2010 13:40
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Také doufám. Ale mám nejdelší převod co to jen sériově jde, motor je vytočen opravdu na maximum, a více jak 33 to nejede. Ale v papírech (co jsem našel na internetu) je psána rychlost až 45 km/h, což já se k ní ani neblížím.
Datum: 17. února 2010 11:13
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 ja mám fika a ten je tiež po výbrusu najezdené tak 50Km a tiež na ňom nedám viac ako 50 to je tým že to máš po výbrusu až sa to zabehne tak to pojde viac > možno
Datum: 16. února 2010 21:31
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Další zajímavá věc je, že při primárním kolečko 13 zubů a rozetě 35 zubů to jede podle radaru 33 km/h, motor je ma maximum vytočený a více to jed nechce. Při tom to je malá rozeta (normálně se dává 39 zubů) a primární kolečko je velké (normálně je 12 zubů. Nechápu, že to jede 33 když mám převod do co nejvíce rychla.
Datum: 16. února 2010 21:24
 Nazdar draci mám takový dotaz má fungovat stopspínač na brzdu při vyndaném klíčku??dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2010 17:54
 pri vyndanem klicku musi jit brzdove svetlo a k tomu i bzucak...je tomu tak tusim ze uz od peraka...
Datum: 17. února 2010 17:54
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Ano.
Datum: 17. února 2010 14:10
 Mám jawu 350/640 a svití to pouze když je danej kliček, doufám že to u STK nebude vadit
Datum: 16. února 2010 19:56
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ked budes mnet baterku tak ti to urcite bude svitit,len musis tam mjet ten spinac.ja to tak mam.u 250ky ne?
Datum: 16. února 2010 18:39
 u velkejch stroju funguje a pri vytazeny klicku
Datum: 16. února 2010 18:26
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud myslíš u PIO tak fungovat nebude. Nemá totiž baterii. Pokud myslíš u ostatních strojů, tak myslím také ne.
Datum: 16. února 2010 18:16
 pic já mám dotaz. mám babetu 2 rychlostní a přestala mi jezdit ale uplně z nišeho nic. když to dám na stojan a rozšlápnu jí tak to chytne tak na vteřinu a a pak na po třetím na šlapnutím to nechytne ani na tu vteřinu  a divně to smrdí! jo a strašně dlouho trvá než dá do pohybu píst když šlapu. ale to mi tolik nevadí. když tak mi odepište na mejl! dek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2010 18:15
 tak tak, a zkoušel si si pohrát s nastavením karbecu?
Datum: 16. února 2010 18:19
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To samé mi dělalo taky ale s moní 207. Vyčisti karbec. Možná to máš někde ucpané. Koukni se na kohoutek jestli je také čist. Pokud to budeš mít rozdělané, seřiď plovákou hladinku. Ta tohle může taky udělat. Podle mě je problém někde s přívodem paliva.
Datum: 16. února 2010 18:10
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 cau draci schánim papíry na jawa 20 přepsatelné kdybyyste nekdo prdával neo o nekom vedel dejte vedet dííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2010 18:04
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 koukni se na motoinzerci.cz a když ne, tak si tam dej inzerát.
Datum: 16. února 2010 18:04
 zdarec..chystam sa urobit novu zadnu vidlicu na pionier cross.. aka je podla idealna dlzka??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2010 17:39
Jméno: wajda
IP: uživatel8735
 zdar draci jakej má bejt předstih u s11
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2010 17:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 2,5-3,2
Datum: 16. února 2010 17:48
 Zdravím draci sháním kompletní přední vidlici i s brýlema na jawu 350 /639-640 na kotouč kdyby někdo věděl ozvěte se na email fichtlum zdar!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2010 17:32
 Dobrej, mám menší problém.Dneska jsem startoval svou krosku(motor 550-555) a nemůžu seřídit plyn! Jakmile nastartuju okamžitě to de do otáček. Jehla je v pořádku. Mám karbec Jikov 2914 HZ. Za dobré rady předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2010 13:54
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Co se týče simeringu ,je to ten pod zapalováním. Může to také dělat špatné těsnění u karburátoru nebo uvolněný karburátor.
Datum: 17. února 2010 13:54
 Na klice startovací nebo ta ktera drzi pist?
Datum: 16. února 2010 21:12
Jméno: Láďa
IP: uživatel1488
 Zdar,pokud máš karburátor v pořádku,a stále to jde do otáček,může být špatný simerink na klice.
Datum: 16. února 2010 17:31
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
Posl.aktualizace: 16. února 2010 18:58
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 dík
Datum: 16. února 2010 18:58
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 je to ze staré octavie
Datum: 16. února 2010 18:50
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Škoda Octavia....tlak oleje..
Datum: 16. února 2010 18:46
 řek bych že to bude znějakýho auta,z osobáka možná nn,zřejmě to bude ukazovaz tlak vzduchu...nwm,možná to někdo pozná zčehoto je
Datum: 16. února 2010 17:30
 Kdo jste někdy linkoval štětečkem a barvičkou, napište prosím barvičku, kterou jste linkovali Vy a jak se osvědčila. Linky lepit NECHCI A NEBUDU!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2010 21:04
Jméno: dulas
IP: uživatel8772
 linkovat pomocí štětce je sakra pakec,aby to za něco stálo, ale jde to. Kolega si na to koupil origo mašinku, tou máš blatník do 10min i s cajgem.
Datum: 16. února 2010 21:04
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 dvě rvstvy během pěti minut a drži to dobře
Datum: 16. února 2010 18:23
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 tak výrobce je KITTFORT a jinak je to zlatá barva 0960
Datum: 16. února 2010 18:21
 A ta páska je taky nějaký spešl(případně kolik stojí). Drží ta barva proti benzínu a kreje dobře, nebo se maluje na víc vrstev?
Datum: 16. února 2010 18:08
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zajdi si do baerv a laků. Řekni, že potřebuješ nějakou zlatou barvu. Mě prodali barvu na hroby :-o zlatou, stála cca 70 kč a drží. Stačilo to oblepit a natřít. Drží dobře nikde se neloupe. Ono to je vcelku jedno, jakou barvu/značku. Stačí, aby to bylo zlaté
Datum: 16. února 2010 18:02
 Počkám.
Datum: 16. února 2010 17:39
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 stačila by jenda pětina tý plechovky.název ti řeknu ale aš tak v sedum hodin aš přijedu domu
Datum: 16. února 2010 17:37
 Vzpomeň si na jméno a firmu. Stačí 1 plechovka?
Datum: 16. února 2010 17:35
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 já kdyš sem dělal linky na pařeza tak sem koupil nějakou zlatou barvu nevim co to bylo za barvu taková malá plechovka stála asi 70 kč.lepenkou co je na malování sem si to vyznačil a pak uš sem jenom dělal linky,přejel sem to na poprví jen tak aby tam byla barva potom sem to nechal asi 5 minut aby to zavadlo přetřel podruhý nechal tak čvrt hodiny a sundal pásku.ty lepený linky mi taky zrovna nevyhovujou
Datum: 16. února 2010 17:24
Jméno: samton
IP: uživatel5349
 zdarec, pánové potřeboval bych rady nebo návod jak složit motor na 477 mám ho kompletní ale je rozebranej tak prosím o pomoct nebo aspon nějakej návod na netu dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2010 17:22
Jméno: johny
IP: uživatel8528
Datum: 16. února 2010 17:22
 Cao, prosím nevíte kde bych mohl sehnat oba kluzáky přední vidlice na čz 125/476. Sehnal jsem jen kluzáky s uchycením blatníku do boku ale já bych potřeboval to svisly uchycení. Díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2010 16:33
|



|