Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: peterson
IP: uživatel8709
 zdar draci idem davat do pyonyra tuto ijnicu a to je jedno ze ako bude otocena ci tym napisom CKR ku mne alebo naopak ci nie dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 14:45
Jméno: peterson
IP: uživatel8709
 hej tu ako ma byt pls otocena
Datum: 09. února 2010 14:45
Datum: 09. února 2010 14:36
Jméno: Tomáš
IP: uživatel8006
 Zdarec chlapy, pořeboval bych poradit. Mam jawu 90, svíčka hází slušnou jiskru a benzín tam taky teče, ale nejde to našlápnout a když šlapu dýl, tak to bouchne (vystřelí), vypadalo to na přestich ale ten jsem seřizoval. Už nevim co stim. Zatim díka a zdar.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 17:30
 Taky bych to viděl na to rotační šoupátko, ale možná že to může být i ten předstih, ale jestli ho máš opravdu dobře seštělovaný. A jakym směrem to bouchá? Z výfuku nebo zpátky do sání?
Datum: 09. února 2010 17:30
Jméno: SaGy
IP: uživatel8711
 A nesundával jsi náhodou rotační šoupátko? Že bys ho pak nasadil blbě na to ozubený kolo? Hm?
Datum: 09. února 2010 13:54
Jméno: macek
IP: uživatel8411
 zdravím mam jawa 250/559 a viskakuje mi trojka nejdříve jako by vyskočí a zas zapadne spatky a potom viskočí do neutralu převodovka je ok vše v pořadku a automat na řazení taky ok ja už nevím ale vyskakuje jen 3 stupen napište na meila martinzmilc@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 16:05
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 oholene zuby 3 rychlostniho stupne
Datum: 09. února 2010 16:05
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
Posl.aktualizace: 09. února 2010 16:02
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 hotovo
Datum: 09. února 2010 16:02
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 čus mam dotaz k čemu je zkrácení pístu a má to vůbec cenu dělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 18:13
 Co zas vymýšlíte za kraviny ..když nechceš tunint válec jako pořádně tak je to k ničemu origoš válec je dobře udělanej a vám to na normální ježdění stačí no prostě když uděláš tímto způsobem sací tak co výfuk a tak aby to mělo cenu ???
Datum: 09. února 2010 18:13
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 slouží to k přečasování sání - začne dřív sát ale taky později zavře - co vím tak se zkracuje ta část pod sacím kanálem o 1,5-2mm ale tohle nevím jistě. Ale pak bych k tomu namontoval asi ještě podkovu
Datum: 09. února 2010 11:11
Jméno: don
IP: uživatel5028
 jaké má stejné díly panelka (1965) a kejvačka (1958)? Prosil bych poravdu všechny. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 19:57
Jméno: don
IP: uživatel5028
 dík, já věděl, že tu vždy poradí...
Datum: 10. února 2010 19:57
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Opravdu delikátní dotaz , na který Ti asi odpoví jen ČUTV .
Datum: 09. února 2010 20:26
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
Posl.aktualizace: 09. března 2010 23:48
Jméno: mahdy
IP: uživatel4888
 Vidím, že se tu strhla diskuse o mém zapalování, které nabízím k prodeji. Zapalování je stále testováno a ještě nebyla nalezena ani jedna závada. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nCo se týče té cívky, ano ta je původní a její energie je transformována.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nŠpína na snímači nevadí, protože se jedná o IR ne o LED závoru.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nProvedení drážek snímače není 100% a to z toho důvodu, že prototyp byl vyroben ručně "na koleni". To co jde do prodeje je vyráběno pouze na CNC fréze..\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nMimochodem zapalování je k mání až v květnu a to z důvodu absence právě cnc.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nNikoho nenutím, aby si toto zapalko kupoval, pouze nabízím tuto možnost, protože vím jaké sou problémy s kladívky.
Datum: 09. března 2010 23:48
Jméno: standa
IP: uživatel8719
 proste tyristor s bezk. čidlem.......jak vyresil napajeni cidla netusim......cena je adekvátní.......jinak to co vidis se dá postavit za 400,- to je v podstate chongovo ligth cdi akorat to ma nejakou infrared zavoru.....
Datum: 10. února 2010 9:01
 jinak jeste by me zajmalo, jak by mohl dolozit tvrzeni "Nulove ztraty"..  btw jestli to nekdo koupite, ozvete se mi... dik
Datum: 09. února 2010 14:34
 jednak by me zajmalo, jak to ma vyreseny s puvodni civkou, z toho co pise jsem pochopil ze to je spinany klasicky tyrystorem, a napeti se uchovava v kondu. previnoutou civku vsak mit nemuze, protoze necim musi napajet ridici obvody a ledku v te zavore , a to trafo ktere tam je vypada dost mrnavy... jinak bych se celkem obaval spolehlivosti ,optickej snimac se musi udrzovat v naprosty cistote (neprichazi tedy v uvahu vylomena prepazka u kolecka) ... Chongovo lightcdi je podle me minimalne stejne tak spolehlivy, v principu to samy a za osminu ceny...
Datum: 09. února 2010 14:28
 tak jde na tom videt ze to dela doma a na kseft.. Proc ne,kdyz mu to jde a umi to  uvazuju o tom..
Datum: 09. února 2010 14:01
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 tak sem dostal odpověď všechny 3 cívky zůstávají zachovány takže to svítí a troubý začínám o tom uvažovat
Datum: 09. února 2010 11:56
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Hej nevím nevím ... popravdě se mi to moc nelíbí - nevím proč ale za tu cenu se mi tomu nechce věřit už tu bylo dost takových lidí - bezva úpravy za skvělé ceny - postupem času se zjistilo že to jsou šmejdy - tím samozrajme nechci odsoudit tohle zapalování ale když se podívám na ten plošnej spoj - tak ty drážky pro uchycení nejsou uplne precisní a to už svědčí o tom jak je to provedeno celé, já do toho hned nejdu, až se mi donese kladný ohlas, potom o tom budu uvažovat .
Datum: 09. února 2010 11:33
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 to by mě taky zajímalo psal jsem mu tak uvidim co mi napíše ale ta cena je dobrá ale muselo by to svítit
Datum: 09. února 2010 10:49
 no a co se svetlama ? to tam dam normalne dalsi dve civky a napojim jak origo nebo co...
Datum: 09. února 2010 10:10
 wow...to vypada dobre...
Datum: 09. února 2010 10:09
Jméno: péro
IP: uživatel2889
 vypadá to zajímavě a není to ani nijak drahý
Datum: 09. února 2010 10:08
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 Ahoj draci, dotaz - jaký je rozdíl v ložiskách ZKL a SKF na kliku? Prý ZKL moc dobrý nejsou...poraďte, půlim motor a nerad bych to dělal za nedlouho zas
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 19:00
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 zalezi na spusobu jizdy a vymene oleje me se vysypali loziska v prevodovce za 3 roky ale je pravda ze na klice vydrzeli a este by par kilometru snesli
Datum: 09. února 2010 19:00
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já mám normálně nová ZVL a nic zvláštního. Přijde mi blbost dávat 400 kč za kliková ložiska. To je prostě moc. Takhle: pokud by jsi měl kompresák někde kolme 11,5:1 až 12:1 tak neřeknu. Ale stejský píše, že ten jeho kompresák je 10:1. Takže žádný extrémní tlak. Je to vaše věc. Ale mě ložiska v motoru ZVL vydrželi 35 let od výroby. Motor nebyl nikdy od výroby půlený až tento rok. Sice jsem je vyměnil, ale nevypadaly poškozeně. A ještě se krásně točili. A to tam byli 30 let. Takže myslím, že něco vydrží.
Datum: 09. února 2010 17:57
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Přesně
Datum: 09. února 2010 13:06
Jméno: péro
IP: uživatel2889
 tak když už bych měnil ložiska tak bych dal všechny stejný...jináč ZKL nejsou nijak nekvalitní ložiska ale jsou to origonální ložiska co se montovali z výroby...ale dneska už jsou i kvalitnější (NSK,SKF,atd...),pro tu cestovní úpravu bych volil jedny z těch kvalitnějších
Datum: 09. února 2010 10:04
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Na kliku urcite SKF nebo NTN proste neco kvalitnejsiho ale do zbytku motoru staci ZavodyKulickovychLozisek
Datum: 09. února 2010 8:50
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 Jinak je to na origo motor se Stejskyho cestovní sadou...
Datum: 09. února 2010 8:28
Jméno: Michal
IP: uživatel6698
 Čau draci, vím že to sem nepatří, ale pořeboval bych vědět kolik článků má řetěz na SIMSONA s51 electronic.Někde píšou 112 a někde 114.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 7:14
Posl.aktualizace: 10. února 2010 7:34
 Tak asi tak těch 7 tisíc. Umím si představit původní kousek extrémně zachovalý v ceně za 12 až 18 tisíc, ale to se vidí málo. To by musel být 40 uložen někde v suchu a tmě. A rovněž se nedivím, že někdo chce za profesionální renovaci třeba 20 tisíc.
Datum: 10. února 2010 7:34
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Podle mě cena je tak 7-10000..myslim že i za tech 8000 se obcas obevi hezci kousky v puvodnim stavu...nas znamej dela stadaky a renovoval jednoho tim stilem ze co slo koupit novy tak to koupil..sel prac za 25 000,- ale to byla náádhera  krasnej byl..tohle je tak tech 8 000
Datum: 09. února 2010 18:16
 hotová starožitnost
Datum: 09. února 2010 16:20
 kolikk bys za něj dal?
Datum: 09. února 2010 10:00
Datum: 09. února 2010 5:24
Jméno: mmm
IP: uživatel6804
 cus vim ze se to moc nehodi poladil sem babu 210 jede fakt dober skousel sem tam nasadit hlavu se sivona pojede to lip ma to lepsi spalovaci prostor a este kdys tam dam zadyni rozetu z 207 neznycim nak prevodovku nebo spojky nekdo rikal ze se snat nici unasec co je natom pravdy dik cus...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 17:32
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 čau máš email ? nebo ICQ prosím ? a ty tám máš karbec z fichtla ? a co jak si ho tam dal ? si musel udělat svoje koleno nebo jak ? a o kolik ti to zvíšilo rychlost ? ta karburace ? dík čew
Datum: 09. února 2010 17:32
Jméno: mmm
IP: uživatel6804
 pro martina neprojizdel sem to jen sem jitam nasadil kamos rozebyral sima tak sem to jentak skusil je potreba tam dat delsi srouby do valce musi to jet lip ma menci spalovaci prostor a co mas ty za tuning ja mam vrtany kanaly a karbec s 21 jede skoro 68 a samozrejmne potor po go to je1 vjec cim zacit cus...
Datum: 09. února 2010 16:05
 čaz, hale já mám taky babettu 210, a zvyšuju rychlost a sílu, a chci se tě zeptat jestli si tam fakt dal tu hlavu ze simsona, a o kolik je lepší síla a rychlost ? a nemohl by jsi mi poslat fotku jak to vypadá ? prosím moc, děk, ICQ 569150380 nebo email
Datum: 09. února 2010 11:24
Jméno: matys127
IP: uživatel8125
 čau draci nevíte prosím někdo jak se dotat do budíku tachometru jawa 23 dovnitř? Chci ho skontrolovat v jakym je stavu.... díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 12:01
Datum: 10. února 2010 12:01
 rozeberes a uz ho neslotzis...
Datum: 09. února 2010 13:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně tak ..a dělej to tak se vším  dokud to nějak funguje a nic se tim neničí tak do toho nehrab
Datum: 08. února 2010 22:26
 jestli funguje tak neotevirat
Datum: 08. února 2010 22:03
 Zdravim.prosimvas chtel bych se zeptat jestli nekdo nevíte jak je řešené zaajíždění ostrých závodních strojů jako Moto GP a tak. Prej po každém zývodě je dělaný výbrus válce a takové ty věci v motoru... Oni to taky musejí před závodem zajíždět několik tisíc kilometrů? nebo jak to dělají že hned to ženou do plných otáček? Ptám se protože si dělám krosku z pionýra na fichtlcupy a je tam vyhoněný motor... Potřebuji výbrus a zajíždět po poli 1000Km je blbost,to bych se zbláznil,a na silnic s tím nemůžu... je nějaký fígl jak to zajet hned? Třeba po 100 kilometrech? Vim ze se blbě ptám ale fakt se mě nechce jezdit 1000 kilometrů po poli za barákem  dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 9:05
Jméno: standa
IP: uživatel8719
 sorry,sem se prepsal...myslel sem 0.05 .......tobe se to nikdy nestalo??
Datum: 10. února 2010 9:05
Jméno: Gori
IP: uživatel8712
 stando; stajskal dava toleranciu piesta vo vlozke nie 0.5m ale 0.05mm a to je rozdiel co ja viem taq u aprilie 50rs je vola 0.05mm !
Datum: 09. února 2010 15:26
 takze 0,30 ?
Datum: 09. února 2010 10:55
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel7983
 Na zavody si nechvam delat vybrus s vuli 0,05mm. Rekni tam, kde ti to budou brousit, jak to chces, a oni ti to udelaj...
Datum: 08. února 2010 22:38
Jméno: standa
IP: uživatel8704
 kouknete na http://www.jawa50speed.wz.cz sekce nabídka.......2K i 3K mají vybrus válce s vůlí 0.5mm.....to se zajíždí zhruba 100km........nekdy staci 50km....jen aby si to na sebe zvyklo....hlavni je mit dobrej olej a dobrou smes .......
Datum: 08. února 2010 22:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak si dej ten válec na nějakýho pionýra se kterým můžeš na silnici
Datum: 08. února 2010 22:29
 takkdybyb slo udelat vybrus nejakejch 0.30 byo by zajizdeni rycheljsi..ale kde to udelat..dela se 0.25
Datum: 08. února 2010 22:25
 Při výbrusu závodních strojů (nevím jak v Moto GP) se dělají ve válci větší vůle, tzn. že pak stačí najet pár desítek kilometrů a je zajeto.
Datum: 08. února 2010 22:06
Jméno: nanuk
IP: uživatel8708
 Zdar chclapi, chci se zeptat, jekej je rozdil mezi normalnim pistem do pionyra a tim tuningovym (teda krome dvou pistnich krouzku) a jestli je potreba delat novej vybrus a kterej je lepsi? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 18:22
 Už není fichtl jak fitl prosím vás Pro ty kro se ptají na takovýto tuningový věci :::: PIŠTE PLS JESTLI TO CHCEŠ POUŽÍT NA ZÁVODNÍM ČI SERIOVÉM STROJI .Urychly se tak odpověd.Ale ve většině případů ( pokud se jedná o seriák) je nejlepší použít kvatitní seriový díly .
Datum: 09. února 2010 18:22
 chtěl bych znám teorii která říká že jednokroužek a seštelovaný karbec hooodně zvýší spotřebu
Datum: 08. února 2010 21:12
Jméno: peterson
IP: uživatel8709
 pokial nemas upraveny motor tak ti to je k nicomu ten jednokruzkovy piest
Datum: 08. února 2010 21:09
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 normální je normální no a ten tuning ten je hodně do rychlosti do tahu je podle mě lepší klasickej. ale ten tuning(závodní) je lepší si ještě zvětšit kanálky a seštelovat karbec. ale to ne na běžný používání zbytečný a navíc to hooodně žere.
Datum: 08. února 2010 21:09
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, já debil sem si chtěl vyladit klakson u panelky, celýho sem ho rozebral a když sem ho smontoval a nasadil, tak už to mělo jinej zvuk, poraĎte jak tomu dát zase původní zvuk.jestli se to má utáhnout, fakt nevím(já to furt utahoval až mi ten šrůb praskl  takže musím řešit i tenhlle problém jak to spravit)piště pls. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 20:38
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,vzdálenost mezi kladívky u panelky mají bát cca 0,45mm nebo 0,045mm, já bych spíš řekl 0,45mm a říkají že se to dá také změřit i cigaretovým papírkem a ten má něco mezi 0,03 - 0,04 mm tak nevím,poraďte pls,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 21:44
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 mezera kontaktu kladivek U 2T-> 0,40mm (pro zajimavost u 4T-> 0,35) to je vezera pri maximalnim otevreni kladivek tudis nejvetsim
zdvihu vacky pri horni uvrati motoru to stim papirkem ten je 0,04mm ten scvaknes mezi kladivka pri dolni uvrati do horni a pomalu otacis
motorem (do prava) v tu chvili kdy ti vsuvne pujde vytahnout papirek hazi svicka jiskru
Datum: 08. února 2010 21:44
 nastavíš vzdálenost kladívek při max zdvihu vačky na těch 0,4-0,45 mm.Tj odtrh .otáčením vačky sevřeš mezi kladívka cigaretový papírek aby šel suvně a odměříš vzdálenost pístu od hu.tj předstih
Datum: 08. února 2010 20:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 0,4 a je to snad u všeho co má kladívka
Datum: 08. února 2010 20:41
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 prosim vás nevíte proč mi nejde zmáčknout tlačítko na klakson?jak tam má být tenplíšek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 21:37
Jméno: mates
IP: uživatel1569
 protože se podivej na schema zapojení elektroinstalace tím že ukostříš se začne troubit... jednoduchý... skus si to nakopni fíka a dej si kabel od cívky kerou napájíš klakson na ten klakso a druhej kontakt z karbca uzemni o válec nebo o kostru a uviďíš že začne bzučet...
Datum: 08. února 2010 21:37
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 proč bych to měl ukostřovat?
Datum: 08. února 2010 21:12
Jméno: mates
IP: uživatel1569
 jj však tak sem to myslel že dáš nadruhou stranu matku ale možná bude potřeba tu matku kousek zbrousit aby byla plošší a kdyby to netroubilo tak pod tu matku dej kuz drátu ktewrej ukostříš (já ukostřil to ten šroub kerym tam je ten kryt přišroubovanej)
Datum: 08. února 2010 21:10
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 ale to mě muže kdykoliv vypadnout ten šroubek,nemužu dát na druhou stranu matku?
Datum: 08. února 2010 21:01
Jméno: mates
IP: uživatel1569
 ten plíšek má být podel té krabičky přesně a netroubí to protože je vyhlej víc k tělu přepínače a je tam blbej kontakt nevrací se ůnava materiálu to je snad na každým fíku posraný todle.. doporučuju koupit novej přepínač a nebo tam dát mýstotlačítka šroubek a podněj pérko tak sem to udělal já a de to ten plíšek sem vyhodil...
Datum: 08. února 2010 20:09
 Zdar draci,který drapák by jste mi doporučily 2,75-16 E06 MITAS nebo ten co tu má Sesa?Jde mi hlavně o záběr v terénu a taky výdrž abych ho za měsíc ježdění po polnačkách a na motokrosové trati nesjel(po cestě jedu málokdy).Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 20:04
Jméno: Mates
IP: uživatel1569
 Mytas.. mám ho dva roky ježděno závodně a je ok...
Datum: 08. února 2010 20:04
 Čau draci kdo z vás si nechal udělat tu upravu od stejskyho na origoš motor u fíka 21,23,20,05 a tětkon s tím jezdí ?Kolik ste z toho vymáčkli .... na rovině?Dkiy za odpovědy
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 19:47
 tak draci co tomu rikate? vim je to mega penez ale zrodilo se to ve firme kde nic jineho nedelaji,, nez ferodo a zas ferodo. Je vyrobena se super matrose feroda a zelaza (12a neco,, ja to presny cislo zapomel) lamela postoupila nekolik ostrych zavodu, i 24hodiovky,,a lamela drzi,, kdez to ta za 90kacek ferodo co tu prodavam tak na normalni motor to funguje a drzi skvele ale jak to prijde na zavodaka tak dva zavody a musi jit z motoru ven,,, casem pribyde lamela i na stadiona a na čízu 125/150 a mozna na jawu 90 ale to nechci predbychat lebo je to draha sranda http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3090.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2010 14:37
Jméno: king2
IP: uživatel8426
 ja sem v jednu dobu jezdil tak ze jsem na na ty lamely nalepil kus koberca nebo lino a to jezdilo jak stara fena ale vydrzelo to tak 3 mesice pak se vysoupaly!
Datum: 09. dubna 2010 14:37
Jméno: centus
IP: uživatel1436
 Tak koukám, že se ti SESO v krámku ty lamely moc dlouho neohřály .....škoda už jsem si na ně šetřil.
Datum: 19. února 2010 12:17
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 paráda Seso, jen tak dál  skvělý zboží, před těma lamelama klobouk dolu
Datum: 09. února 2010 8:33
Jméno: Kofola123
IP: uživatel8591
 Ahoj seso prosímtě nemohl bys mi tady dát odkaz na tu firmu ? dík
Datum: 08. února 2010 20:33
 tak když si vzpomenu že jsem kupoval obyčejný korkoví lamely v mototechně za 100kč/ks tak to zas tak moc není,i když sem myslel že tu prodavačku udusím protože já vůl jse nezeptal ne cenu a až doma jsem na to přišel a ona mi to neřekla
Datum: 08. února 2010 20:30
Jméno: jawa
IP: uživatel8535
 to je mazec to pri normalnim jezdeni fakt nesjedu ani za celej zivot driv odejdou ty zuby
Datum: 08. února 2010 20:26
 sherku: vždy kupuješ to co je na obrázku. pokud jsou na obrázku 2 kusy tak kupuješ 2 kusy.
Datum: 08. února 2010 20:17
 za tu cenu jsou 2 ty lamely nebo jen 1 ?
Datum: 08. února 2010 20:05
 cena pujde dolu jen kdyz to zacne delat nekdo jiny,,,tato firma si tvrde stoji za cenu sady,, jak rikam profi se holt odrazi v cene
Datum: 08. února 2010 20:03
 vypadá to jako brzdové děstičky  ..jinak časem i výrobce půjde s cenou dolů...je to je o poptávce.... když to půjde na odbyt tak cena klesne.
Datum: 08. února 2010 19:52
 pěkně drahý
Datum: 08. února 2010 19:48
|



|