Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar,omlouvám se předem že to sem píšu,prosím nemažte příspěvek,pomáhám kamarádovi rozšířit jeho stavební firmu,tak kdyby jste někdo potřeboval něco postavit,přistavit nebo dostavit tak mu můžete brnknout,díky moc a ještě jednou se nezlobte.Jinak na stránkách stále pracujeme,proto omluvte nedostatky. http://www.stavby-kolin.estranky.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 21:03
 jako nezlobte se ale nikdo to nema cas mazat, kolecko je na horach standa nemas cas, admin dela web, a kdo zbejva frikulin ? ten akorat maze jenom ME inzerci  nikomu jinymu ze tady je stavebnictvi to mu nevadi ale ja kdyz sem neco dam na motorky tak ej to hned dole, a neverim tomu ze by to mazal nekdo jinej nez frikulin , ale asi ted zrovna cas, NIC VE ZLYM, TOT MUJ NAZOR tak stim delej DIKY by S.w.i.n.e2
Datum: 20. prosince 2009 21:03
 je to tak uz se tady zakladaji temama vseho druhu  uz i stavby   to uz nikdy z toho nikdo neudela FK a pokec jak byl jenom na motocykly jawa&cz
Datum: 20. prosince 2009 21:00
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 kubas:Rikam sory,ale poprosil me o to,taky se tu zakladaj temata o skolach a tak,tak si myslim ze je to jedno.
Datum: 20. prosince 2009 20:17
Jméno: kubas
IP: uživatel3032
 co to sem motaš to sis splet stranky.
Datum: 20. prosince 2009 19:25
Datum: 20. prosince 2009 17:35
 Já bych to udělal spíše na webnode ( webhoting ). Mají pěkné vzhledy na weby, které upoutají a lehčí a profesionálnější ovládání. Měl jsem estranky ale pak jsem vyzkoušel webnode a bylo to lepší. A nemusí se za to platit pokud nechceš. Jinak pěkný web
Datum: 20. prosince 2009 17:32
Jméno: M2S94N9K
IP: uživatel5767
 čau tak co už ste zazimovali svoje stroje ? nebo pořád jezdíte ? venku kosa jak sviň já sem uklidil dílnu a udělal ještě ůpravy motorky a už spí  až bude zas teplejš tak zas vystartuju ? dco vy ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 17:44
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Stodvacitka nam nastartovala na poprvy ale az po 20 vterinovym trapeni baterky  U novyho clia samozrejmne do 1.5 vteriny...
Datum: 20. prosince 2009 17:44
 jenže on tam má letní naftu a asi mu to nežhavý... točil, vždycky se to zatřpalo a nic.... mě taky..... točil sem, motor se zatřepal a zase nic
Datum: 20. prosince 2009 16:46
 ja taky oktavku 1.9 TDi na 2hy otoceni
Datum: 20. prosince 2009 16:30
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel1093
 to moje oktávka 2.0TDI chytá na druhý vokulení motoru
Datum: 20. prosince 2009 16:27
 i u nás je -15... mě auto ráno chytnulo na 4tý pokus, ale to bude asi svíčkama.... tatkovy octávka chytla až na 6tý pokus  ale ještě tam měl letní naftu
Datum: 20. prosince 2009 16:21
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 jj ta už fyčí jenom je u nás -15C tak je celekm kosa
Datum: 20. prosince 2009 16:12
 tobě už ta bebate jdede Mistline? já nezazimovávám nikdy... nemá to cenu
Datum: 20. prosince 2009 16:09
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel5299
 Zdar draci potřeboval bych vědět jednu več, jak ja na pístu ta šipka kam má ve válci směřovat dolů nebo nahoru (ta šipka je zepředu na pístu). Díky za odpovědi!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 20:37
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 cmoud to asi nebude jedno urazi si krouzek o kanal
Datum: 20. prosince 2009 20:37
Jméno: cmoud
IP: uživatel8099
 udělej si šipku na proti a pak ti to bude jedno
Datum: 20. prosince 2009 20:18
 Mistlin má radost, že se něco dozvěděl a dává to spontáně najevo.
Datum: 20. prosince 2009 17:43
 dolu
Datum: 20. prosince 2009 17:24
 Mistline nemusíš opakovat moje slova
Datum: 20. prosince 2009 16:10
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 DOlů k výfuk. kanálu
Datum: 20. prosince 2009 15:58
 šipka směřuje k výfukovému kanálu
Datum: 20. prosince 2009 15:56
Jméno: cooke
IP: uživatel6644
 Dolů
Datum: 20. prosince 2009 15:48
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Cau Draci, je nějaký rozdíl mezi karbecem na Babettu 207 a 210 (ne vzhled, ale průměr dufuzorů, trysek atd. Díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 17:40
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Chci se ještě zeptat, kde je tento kod napsán?
Datum: 20. prosince 2009 17:40
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Byly používány dva karburátory a to JIKOV 2909 DC a JIKOV 2912 DC . Osazení tryskami je stejné . Rozdíl je v průměru difuzéru 9 mm a 12 mm. S karburátorem
2912 jede babetta 207 živěji.U babett 210 se používají dvanáctky karburátory.
Datum: 20. prosince 2009 14:50
 nic
Datum: 20. prosince 2009 14:37
 Cus! co je lepsi mosadz futro alebo jehlové lozisko a proc? (na tuning)
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 17:37
 Jestli je to tak tak jo já ho totiý nikdy jezdit neviděl bez urážky petře ....
Datum: 20. prosince 2009 17:37
Jméno: Standa
IP: uživatel8269
 Jenze Jawaracing50 je psychopat  kdyz je dlouhej do zatacky i na brzdy,tak uz podradi v 70 z dvojky na jednicku ze vyleti otacky na 14 tisíc,tak proto mu klika po sezone zvoní jako kráva   jinejm jezdcum bez problemu vydrzi i dýl......co ja vim,tak CKR jsou výborný,taky ho mam.....pak jsou ty druhů jehlový ojnice (nejaky CJ-R ci co)a tam ta klec jde do prdele docela brzo.....aspon uz takový ohlasy byly..... kdybys to Petře čet,tak to neber jako nejakou urážku,že sy blázen.....ja tobě i frikulinovy moc drzim palce i do dalsi sezony  a doufam ze se s vama pristi rok taky svezu
Datum: 20. prosince 2009 17:24
 no pocul som ze mosadzovy futro je lepsi ako jehlicka no ja nwm
Datum: 20. prosince 2009 17:20
 honza73>> nic sa nestalo,,, prave preto som pital ze co je lepsi,lebo som pocul o tom ze niekto rika ze lepsi je futro
Datum: 20. prosince 2009 17:14
 *oprava: zanedbatelny rozdil
Datum: 20. prosince 2009 16:39
 ruku na srdce, do zavodniho motoru bych dal jenom jehlicky (kvuli zivostnosi a mazani, to je dulezitej aspekt, jinak rozdil v ostatnich parametrech je zanedbatelny)...nejsou jehlicky jako jehlicky, kazdej to dela jinak, necim jinym a podle toho to pak vypada...dokonce par blaznu vymenuje pouzdra z prevodovky (mosaz) taky za jehlickovy loziska...
Datum: 20. prosince 2009 16:38
 No nevim slyšel sem i krytiku na jehličky používané v upravovaným motoru třeba od jawa50racing.Taky by mě to zajímalo když je bronzový opravdu bronzový pouzdro vs jehličky co v upravovanejch motorech dělájí a tak  romin jenco že vstupuju do tvé diskuze ale myslím že se ptáš na to stejný.
Datum: 20. prosince 2009 16:27
 bronzovy futro ma v praxi asi tri vyhody - za prvy - za mych mladych let to bylo jednak jediny, pak gdyz prisli jehlicky tak se musely menit cely ojnice pac novou klec s loziskama si nesehnal, dneska uz se to da ale vyhodu to ma v lehci vymene, bronzovy futro vymenis klidne i ve sveraku (ja to delaval s malym sverakem jak mel upevneni tak tam mel jakoby roznozku, tim se to dalo vytlacit pres novy futro a to se pak uz jen trosku propilovalo, a jelo se)....druha je samozrejme lacinost...no a treti kazdou pozna pokud ma vyndanej valec a pist, chce jen treba prebrousit drazky pro pistni krouzky aby se mu hejbaly (krouzky se treba zapekly, pridrely nebo meni vybrus) no a neda si pozor, jehlicky se vysypou do kliky a v lepsim pripade musi pulit, v horsim se na to vykasle, nanda novej vybrus a pak nejenze ten vybrus zadre gdyz mu vyleti nejaka ta jehlicka z klikovky zpatky do valce ale potluce mu to hlavu, zadre dolni oko ojnice a/nebo obe bocni loziska...jinak to ma samozrejme samy minusy, jak uz predemnou rekl musi se to hodne mazat (taky proto je tady ten pomer 1:33 pri jakymkoliv oleji, je to dano konstrukci prave tady toho bronzovyho futra kterej musi mit hodne oleje aby se nezadrel!!! pro ty co snizujou a mysli si ze se nic nestane, valec se umaze treba pri 1:100 ale to futro chce proste minimalne 1:35) jehlovymu staci 1:50 az 1:60, rychleji to odnasi pistni cep (gdo zacina se zavodenim vi ze je pak pri vysokejch otackach dofialova  kratka zivotnost oproti jehlicce atd atd...
Datum: 20. prosince 2009 14:36
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Futro- pracuje tak, že se mezi futrem a pístním čepem vytvoří olejový film (ze směsi benzínu a oleje) a vt. něm se protáčí písčep. výhody- snad žádné. Nevýhody- mnoho- musí se hodně mazat, časem se velmi opotřebí a musí se vyměnit, má velké tření- takže ztráta výkonu. Jehlové ložisko: výhody- odstranění všech nevýhod futra co jsem tu napsal
Datum: 20. prosince 2009 14:17
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 Víte co by sesa mohl zařídit když je na dovolene nebo tak nekde tak by mohl nechat fichtlkramek otevřeny ale neco by udelal aby kdyz by byl pryč tak by se nemohlo objednavat ale vydely by jsme ty vyrobky a co kolik stojí ty novinky atd. a jak by sesa dosel tak by to otevřel a mohly by jsme si objednavat,pač když je sesa pryč tak nic nevidíme a můžem si enom psát,a nemůžem se dívat co koupíme,tak co kdo je PRO ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 17:30
 Tu de spíš o to že lidi se chcou podívat na nějaký díl jestli tu je a dejme tomu ho srovnat s jiným( cenově ). Mě třeba zajímalo jestli máš pojistku řetězového kolečka a nezjistím protože to není oteřené. Ale ne koupit jen podívat. Ale tak já ti do toho kecat nebudu. Jak jsi psal tvůj kráme, náš pokec  ( to si aspoň myslím já  )
Datum: 20. prosince 2009 17:30
 je jasny ze kazdej zlatokop by nechal bezet kram,, aby nez prijel aby mel uz sve jiste v objednavkach,,,tak se zachova kazdej,,jenze ja mam otevreno jen tehdy kdy jsem shopnej posilat,,nechci byt slibotechna a nechci neco predm nabyzet kdyz nevim co bude zitra,,,,ano muzou byt videt jen dily bez toho aby si to mohl prihodit do kosiku,,jenze ja to nechci,, chci fungovat jako normal kram,, jen po drate,,kdyz prijdete pred zavreny kram,,tak dvere nejdou otevrit a vy musite pockat az se odemknout,,vim ale muzete se divat prez vilohu  nechci holt no
Datum: 20. prosince 2009 16:19
 jenže sesa tu psal že krámek je jeho,do toho mu nikdo zasahovat nebude!!!,a náš je pokec ten ej náš,ale krámek sesy
Datum: 20. prosince 2009 14:12
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 tak at nechá sesa zmizet to tlačítkou koupit a bude pak to bude enom přidavat a je
Datum: 20. prosince 2009 14:11
 draci zaviram zdvou duvodu,,bud potrebuji nabrat silu a ted i zehlit manzelskou problematyku,,, pac uz to neni tak joko to byvalo kdyz jsem kramek rozjizdeji a mohl sem sedet od 7 do 21 hodin,,, to uz je fakt nemyslitelne,,,,lebo mam ted o vela povinosti to se neda srovnat,, a pak zaviram,, kdyz predelavam karty,,a verte ze kdybych to otevrel tak by jste cuceli,,,,zrovna delam skoro novinky na celej rok,pac kdybych to cele otevrel do koran,,tak bych mohl jit na pudu hodit provaz,,,,,,,,,,,,,kazdopadne si vyhrazuji cokoliv delat s fichtllkramkem,,pac jsem ho stvoril,patri mi,,,, a nikdo at mi do toho nezasahuje  pokec je vas,,kramek je muj
Datum: 20. prosince 2009 13:57
 Jako nápad je to dobrý ,ale jak můžes napsat kdo je pro?...Vždyt na nás to vůbec nezáleží..
Datum: 20. prosince 2009 13:47
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja ale myslim ze to bude nemozny pac se dela udrzba
Datum: 20. prosince 2009 13:42
 No třeba kdyby nechtěl prodávat jako ať si můžeme objednat tak může nechat buď zmizet ty tlačítka "do košíku" nebo je nechat zbělat ať na ně nejde kliknout
Datum: 20. prosince 2009 13:42
 Čau draci mám dotaz mám kliku z 21 a chytím jí za ojnici a když do ní tuknu něčím kovovým tak zvoní jak triangl ale když vezmu z 05 a tuknu do ní tak nezvoní..a já potřebuju vědět jestli to vadí něčemu když zvoní....dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 19:29
Jméno: kubas
IP: uživatel3032
 ojnični ložisko maš v haji.
Datum: 20. prosince 2009 19:29
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 Cau tak urcite to vadi kdyz zvoni mohlo by se ti to zapéct to uz je naznak ze je v haji lozisko na ojnici
Datum: 20. prosince 2009 14:29
 klika 05ky nieje kalené ale klika 20ky je
Datum: 20. prosince 2009 13:35
 když zvoní, tak je ložisko KO
Datum: 20. prosince 2009 13:22
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 http://www.youtube.com/watch?v=MvNh6-irowY&feature=related to je tuning
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 13:20
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Mrtě tuning
Datum: 20. prosince 2009 13:20
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Ta sedačka je naložená
Datum: 20. prosince 2009 13:17
Datum: 20. prosince 2009 13:04
Jméno: concon
IP: uživatel7538
 čus draci,mám otázečku. Když od někoho koupim papíry,tak jak to je se SPZtkou?...dik...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 13:04
 pokud to má novou, tak ti ji musí ten co prodává dát taky, jinak musíš nahlásit ztrátu a za poplatek vyfasovat novou, pokud je to ta stará, tak stačí koupit ten plech pod SPZ (třeba sesa ho tady měl ) a lidově si ji nakreslit. Stejně se to tak kdysi dělalo.
Datum: 20. prosince 2009 13:04
 Zdarec draci, potřeboval bych poradit ohledně těsnení mezi katery motoru. Kdybych nechtěl kupovat nové, z čeho by se nechalo po domácku snadno vyrobit? Díky za radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 19:55
Jméno: pajan
IP: uživatel8276
 Buťto z pergamenového papíru nebo z kligerytu nebo použij tmel na motory do 300 stupňú
Datum: 21. prosince 2009 19:55
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 Cau nejlepsi tesneni mezi kartery je normální výkres ale musíš ho potřít silikonem cerveným nebo hnedým
Datum: 20. prosince 2009 14:32
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Z pijaku to je nejlepsi ale asi to nebude stacit pac tak velkej pijak sem este nevidel
Datum: 20. prosince 2009 12:59
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jelikoz tady u nas je to naprd se shanenim dilu tak kamosi si vyrabeji ze ctvrtky-( mezi bloky strasna prace) a na obe strany ctvrtky namaznou
lukopren a prej to drzi jako normal tesneni tak jsem si na truc zkousel hodit jen pod spojkovi viko samotnou ctvrtku mam to pres rok a netece to
takze bych se toho asi nebal
Datum: 20. prosince 2009 12:40
 Navíc dneska ještě víkend, trocha času a to těsnění je jediný co mi chybí, abych mohl skládat
Datum: 20. prosince 2009 11:35
 Což tak to je jasný. že mám.. Ale jako jelikož denně odjíždim ráno v půl sedmý do pryč, a v šest domu, tak se přez tejden nikam nedostanu, tady je teď pauzička, noa potřeboval bych bejt na novej rok pojíznej.. Tak proto se ptám
Datum: 20. prosince 2009 11:32
 vyrob si to z papíru,ale jako nechápu,dyt to stojí fakt jen 5 Kč na to snad máš.
Datum: 20. prosince 2009 11:25
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 dit stoji 5 kc . nechaou
Datum: 20. prosince 2009 11:20
Jméno: Roman
IP: uživatel7934
 Cus draci kde je u babety 210 ten sroubek na utahnuti toho radiciho automatu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 12:47
 babetta nema zadný radici automat!
Datum: 20. prosince 2009 12:47
 Zdar draci,chtěl sem se poptat a poprosit Vás o obrázek spínačky Mustanga,potřebuju vědět kam vede který kabel,schéma sice mám,ale lepší by to bylo nafocený,tak kdyby jste někdo věděl o nějakým odkazu nebo pokud by někdo měl obrázek bylo by to fajne.Předem díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 11:22
Jméno: Vybrouš
IP: uživatel7097
 Máš to tam číselně označený  snad to bude stačit
Datum: 20. prosince 2009 11:22
 Respektive bych potřeboval vědět kam vedou dráty od světla do spínačky,jenom tohle,snad někdo poradí,díky.
Datum: 20. prosince 2009 10:55
 Dobrý den vím že to sem nepatri ale potrebuji poradit ohledně škody 105. mohl bych do ni nalit motorový olej co je urcen do dieselu je nový a jiný nemám. diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 9:49
 ježiš sorry,tathleta odpověd měla být o řádel dolu,sem to nějak napsal sem.Ale s tím motorovým olejem by to vadit nemělo
Datum: 20. prosince 2009 9:49
 tjn to je kravina jak svin,má nastavenej blbej obvod kola,a pak jak jel tak to 65 určitě nebylo,max 50
Datum: 20. prosince 2009 9:37
Jméno: Babettista
IP: uživatel7706
 http://www.youtube.com/watch?v=yHphsxdf-zI&feature=related že to je kravina
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 14:35
 nemožné to není.. z kopečka.. ale i tak muže jet babeta tak těch 55-60.. tatík měl babetu která jela 80 +... ale tam byla mírná změna objemu  80 ccm
Datum: 20. prosince 2009 14:35
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Proč kravina? Dal tam třeba jiný ozubený kolo,nebo jinou rozetu.
Datum: 20. prosince 2009 11:37
 Já jednou dostal z babety taky 60,až sem se divil
Datum: 20. prosince 2009 10:56
 pokud sem dobre videl tak jel 66 ja si myslim ze to kravina asi neni na babetu, kdyz je treba po vybrusu tak proc by tolik nejela, ja mam stellu babetu davam jenom na orzjezdy pac mam maly kola  ale kdyz pak nabere rychlost tak me predjede a me tachometr ukazuje neco prez 55 tak si myslim ze tech 60 -65 babeta pojede
Datum: 20. prosince 2009 9:38
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Cau vim ze je to trosku mimo misu ale za zkousku nic nedam. Studuju 3 rokem automechanika a rozhoduju se jit si dodelat maturitu jenze chtel bych
nejakou nastavbu ale ne ledajakou chtel bych HLAVNE ZAMERENI NA MOTORKY ciste motorky .... Kde jsou na to skoly? chodite nekdo do nejake takove?
dik za kazde info vim jen o 1 v brne
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 13:09
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel1093
 jo je v ústí nad orlicí taky sem tam chtěl jít,ale vzali mě na strojírenství tak to mám aspoň s maturitou
Datum: 20. prosince 2009 13:09
 http://www.iss-vysokenj.cz/modules/news/index.php?storytopic=5 tady je odkaz na tu skolu ve Vysokym taky se tam chystam
Datum: 20. prosince 2009 11:42
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 prave ze toto v brne je motomechanik drive jsem nasel na motorkari.cz fotky a nejake povidani a mela by tam byt i nastavba a fotky vypadaly celkem slibne
Datum: 20. prosince 2009 10:05
 Je eště jedna škola v Ůstí nad Orlicí,jmenuje se dukla,taky tam jdu
Datum: 20. prosince 2009 10:04
 Zdar jsem natom úplně stejně jsem taky automechanik ve 3 ročníku do vyučení zbývá půl roku a oté škole zaměřené na motorky jsem taky uvažoval.Co jsem se ptal svého mistra jedna by měla být v Ostravě ,ale tj prý pouze učiliště...
Datum: 20. prosince 2009 9:58
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Zdar něměl byste někdo odkaz na tu školu?Díky moc
Datum: 20. prosince 2009 9:31
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Mám pocit, že jediná škola zaměřená na jednostopá vozidla u nás je ve Vyském n. Jizerou. Jestli taky lyžuješ, tak to ber.
Datum: 20. prosince 2009 8:47
 čau borci prosimvás mže temi někdo vysvětlit nebo nejlépe poslat fotku jak jsou přidělaný na motorkách Čz 487 nebo na Jawách přístrojový desky? myslím si že tam je asi nějákej podkladní plech nebo co ... mám ČZ 477 tu s tym světlem jak je vtym i tachometr prostě klasická 477 a chcu tam dát světlo a palubku ze 487 ... tak napište jak je to vymyšlený díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 22:22
Jméno: kARLOS81
IP: uživatel1200
 AHoj mám 180/487 a tam je přidělaný takovým černým držákem. skrz držák je chycená palubovka s tacháčem a držák samotnej drží přes objímky řídítek. kdzž počkáš do nového roku, tak je i prodává sesa. stojí to cca 140kč.
Datum: 19. prosince 2009 22:22
 Zdar draci může mi někdo prosím trochu podrobneji popsat jak se vlasne dostavaji loziska ven z kol ? vyndal jsem segrovku ne jedne strane na duhe nic neni a ted mam delat co? nahrt a tukat do jednoho loziska a cekat nez vyleze duhy ? a pak si pohrat zdruhym nebo jak ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 22:58
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když jsem je chtěl nový tak jsem na ně nechal navařit kousek šroubu a pak jsem přes kus trubky a plocháč s dírkou furt utahoval utahoval utahoval až mi vylezlo..a to druhý už vyboucháš
Datum: 21. prosince 2009 22:58
 Já jsem z kol nevytahoval ložiska ale zmotoru vezmu něco kulatého a stejně velikostně s tím vnějším kruhem ložiska a opatrně ho vyklepu . Ale nevím jak je to u kola.
Datum: 20. prosince 2009 13:36
 né na lis ne je tam osazení,pokud bys to chtěl lisem tak to skurvíš.vem si nějakou kulatinu která se tam vleze bubenn den na nejakou podložku a jaoby to zasekni pod ložisko a ono to pojde,a nezapomen vidělat prachovky
Datum: 20. prosince 2009 9:41
 Ja jsem to delal tak že jsem nahrál celý ten náboj okrem ložisk a potom som 3x tukol po ložisku a vylezlo von dost lahko, spet jsem to montoval tak že ložiska jsem dal do mrazaku asi na 1 hodinu a naboj jsem nahrál, potom stačilo ložiska zlahka uložit na své místo bez nejakého bouchání.
Datum: 20. prosince 2009 0:11
 Ahoj nikdy jsem to nedělal ,ale jsem vyučený automechanik a když jsem měnil kdekoliv na autě ložïska nikdy jsem ponich nemlátil to určitě nééé vždy jsem to vylisoval pod lisem  a myslím ,že tady se to tež bude lisovat..
Datum: 19. prosince 2009 22:03
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau hale jak mám jawa 555 a jak je karburace tak jak je z boku takovej jeden šroubek na co tam je ? vůbec nechápu k čemu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 17:52
 hele ja mam jeden karbec kde je sroubek a druhej kde je takova navarena tycinka, takze se mozna delaly oba...
Datum: 20. prosince 2009 17:52
Jméno: patres
IP: uživatel8263
 jaaaj tak potom sorry ale newem co to moze byt
Datum: 20. prosince 2009 14:02
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Patres- u 555 se nenastavuje volnoběh jako u 20, 21 a 23......
Datum: 20. prosince 2009 13:57
Datum: 20. prosince 2009 13:47
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 nnn tak žádná pružina neni tam je jenom šroubek obyčejnej a na konjci má takovou jakobi "špičku"
Datum: 20. prosince 2009 13:26
Jméno: patres
IP: uživatel8263
 vy myslite ten sroubek co ma na sebe taku pruzinku...ak hej tak to je na nastavovanie volnobehe..
Datum: 20. prosince 2009 13:15
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 čau taky si myslím ale víš co k čemu to tam vůbec je ? když ten šroubek tam vůbec nemusel bejt a nwn proč je vyndavací ? tak mohli jenom něco jakoby navařit a na furt to nechápu
Datum: 20. prosince 2009 11:11
 podle me je tam kvuli tomu aby se soupatko neotacelo a zustalo porad stejne otoceny, sroubek zapada do te drazky na strane soupatka
Datum: 20. prosince 2009 11:07
Jméno: pedroza
IP: uživatel8260
 zdar, hele neví někdo co pomůže abych udělal, aby mi mustang startoval líp když je studenej? jo a nechce se mi sundavat a půlit motor,... když to mam teplý, tak na 1 pokus nastartovanej...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 20:19
 A jestli můžeš tak předehřej válec fénem nebo opalovačkou barvy(nebo jak se to menuje  )...mě to pomáhalo
Datum: 20. prosince 2009 20:19
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Nejlepší je Dobře seštelovanej karbec a zapalování, a kvalitné svíčka
Datum: 19. prosince 2009 22:29
 Sešteluj si karburátor.
Datum: 19. prosince 2009 21:54
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 moznosti je hodne treba perfektne pretesnit valec a zabrousit hlavu pak novou svicku a vystelovat karbec nebo to taky muze
delat to ze uz je to vylitany a nema tak dobry tlak na zapaleni smesi a proto treba motor vzdy chyta dobre teplej z
duvodu roztaznosti materialu a lepsi tesnosti
Datum: 19. prosince 2009 21:26
Jméno: pedroza
IP: uživatel8260
 dik...no tak aby mi někdo neřikal že mam dát nový gufera simeringy atd atd...
Datum: 19. prosince 2009 21:22
 no to sem eště neslyšel že kdyš rozpůllíš motor tak ti to bude zastudena startovat lépe,nicméně.dej tam svíčku ted na zimu n15c
Datum: 19. prosince 2009 21:17
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 zdarec draci,hele nevíte nekdo jak udělat doma takovýhle drapaky ???\\r\\nhttp://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/pneumatiky/346885-sada-zimnich-pneu-kros.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 8:42
 no já bych normálně zevnitř našrouboval nějáké vruty a pak tam nacpal nějáký hadr nebo starou duši...porstě cokoliv aby si o to nepíchl..
Datum: 20. prosince 2009 8:42
 Zdar kluci ze třídy mě radili ,že mám normálně zevnitř pneu nabít kratší hřebíky...a pocelém vnitřním obvodu dát třeba rozstřihlou starou duši at' se neprodre duše oty hlavičky...ještě jsem to ,ale nezkoušel do mých pneu se mě to bít nechce
Datum: 19. prosince 2009 22:10
|



|