Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: filip
IP: uživatel924
 babetta 207 mi normalne hazi jisku.. tak ji nastartuju.. chvili jezdim.. a najednou nechce jet.. prijdu k ni druhej den (po uplnym vychladnuti motoru) a zas to hazi jiskru.. nevite cim by to mohlo byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2009 17:55
Jméno: filip
IP: uživatel924
 jj zkusim to ale zjistil sem ze spis to asi bude snimacem
Datum: 17. prosince 2009 17:55
 je to indčkou.. je v ní proražená izolace.. začne se zahřívat a pak přestane fungovat... nastartuj, jezdi a jak to přestaně jet tak na ni dej ruku....dyž bude horká, je to tím
Datum: 17. prosince 2009 15:52
Jméno: filip
IP: uživatel924
 tak sem zjistil ze by to mohlo byt indukckou
Datum: 17. prosince 2009 14:57
Jméno: filip
IP: uživatel924
 a nevis cim by to mohlo byt?
Datum: 17. prosince 2009 8:39
 to me dela taky
Datum: 17. prosince 2009 8:16
 Ma nidko zajem na saide velorex o znak jawa a konce list? a matice vyfuk matic k valci na velorexe ?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2009 13:56
Jméno: Ondra
IP: uživatel5759
 To první nezní spatne až dodelam stadiona tak mame s brachou sajdu na pude na jawa 350 tak to se bude hdit vzdy
Datum: 17. prosince 2009 13:56
 zdravim.mám takovej dotaz...mám sehnanou čízu 477 a papíry na 477,ale ty papíry sou z jiný a chci to přihlásit.neví někdo,jak na to?dá se to nák přepsat nebo mám koupit novej výrobní štítek...?diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2009 0:08
 Nazdar,nemáte někdo zkušenosti ze sportovní převodovkou do pionýra? Technicky jsem již seznámen, ale v praxi nevím zda se vyplatí zda je lepší než originál. Já zatím jezdím na originál s 9 primárním a starty mám rychlejší než ostatní, tak neím zda si ji mám pořídit. Dík za info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 15:02
Jméno: filip
IP: uživatel924
 ty jo.. docela se mi to zamlouva.. docela silne o tom uvazuju
Datum: 18. prosince 2009 15:02
 TO filip: Mám tam 9 primární a 14 sekundární originíl kliku, a mám lepší start než většina s utočenou klikou a sport. převodovkou, nevím zda se to vyplatí za tu cenu.
Datum: 17. prosince 2009 16:40
 Na jednicku bys vyjel i zed kdyby te neco pritlacovalo takze sila je fakt brutalni a z kopecka das i 50 km/h.Mas taky logicky daleko lepsi rozjezd nez ti co maj kolecka puvodni takze kdyz si delas mini zavod tak prvnich 150 metru s prehledem vedes ale pak te zacnou dojizdet.No nekup to!!
Datum: 17. prosince 2009 8:58
Jméno: filip
IP: uživatel924
 mam dotaz. jaky mas u toho sekundarni kolecko? 13z? a kolik je maximalka s tim 9z? je to o dost silnejsi? diky za odpoved
Datum: 17. prosince 2009 8:43
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
Posl.aktualizace: 17. prosince 2009 8:38
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jasne hned dvakrat tolik ze si to uhodl tak rychle
Datum: 17. prosince 2009 8:38
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 to jo no,denzileck ti vyplatí výhru
Datum: 16. prosince 2009 22:50
 já teda vydím že kdyš byly focený tak tam je jedna garáž,a nebo mám jedno voko a tudiž vydím jednu garáž
Datum: 16. prosince 2009 22:49
 V moment focení ano
Datum: 16. prosince 2009 22:49
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 bohužel garaž společnou nemají
Datum: 16. prosince 2009 22:48
 obědvě maj stejnej čas kdy byly focený
Datum: 16. prosince 2009 22:47
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 společne to ma to že v obou se vrtám
Datum: 16. prosince 2009 22:46
 Tu garáž mají společnou. Co jsem vyhrál?
Datum: 16. prosince 2009 22:45
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Mel ses zeptat jinak,treba takhle:Najdi 1 spolecnou vec a dostanes 1 000 000 Kc
Datum: 16. prosince 2009 22:44
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 možna i víc
Datum: 16. prosince 2009 22:42
 tam jich je minimálně aspon 30
Datum: 16. prosince 2009 22:37
 Ahoj, mel bych takovy dotaz, nemá tady někdo zkušenosti s bezkontaktním zapalováním z babetty na pionyra??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 14:16
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 To Filip - Jsem rád že kámošově kentoye to tak dělá, ale já se bavil o tom že je možné pálit u 4T v obou HÚ a že se to v praxi často využívá, zejména u jednoválců a dvouválců... což ty jsi jednoznačně popíral. Nebo jak jinak lze vysvětlit Tvou větu ,,a 4T nehazi jiskru vzdy kdyz je v horni uvrati,, A jestli stále nevěříš, domluvíme se a stav se u mě doma a já ti to názorně předvedu na synově 4T čtyřkollce a dost možná že aby ti to nebylo trapné, požádám syna aby ti to vysvětlil on  , koneckonců počítám (podle tvých hystrických komentářů) že budte zhruba stejně staří tak líp porozunmíš tomu co Ti říká.
Datum: 20. prosince 2009 14:16
Jméno: filip
IP: uživatel924
 to patres.. jj jasny
Datum: 20. prosince 2009 13:46
Jméno: filip
IP: uživatel924
 To chong... haha.. 15 mi teda rozhodne neni.. no uznavam ze elektrice asi rozumis ale na kamosovy kentoye to hazi jiskru jen pri stlaceni a pri vyfuku ne..
Datum: 20. prosince 2009 13:44
Jméno: patres
IP: uživatel8263
 caw filip sorry ale zapomnel som ho odfotit ale zajtra ho urcite odfotim a poslem ti foto...oki?..
Datum: 19. prosince 2009 21:46
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 A ještě abych ti doplnil tvé vědomosti... setkal jsem se s podobným principem zážehu u motocyklu HD, byl to model z roku 1991. Tam bylo zajímavé že pálil pro dva válce najednou jednou indukční cívkou. Nejednalo se však o zapojení indukční cívky autotransformátorem (proštuduj co to je) ale standardním transformátorem s odděleným sekundárním vinutím vysokého napětí a každý z jeho konců vedl na vstup zapalovací svíčky... no a to je tedy záhada že můžeš mít jednu indučku pro dva spalovací prostory které nejsou vzájemně sfázované.. Logicky pak musí pálit jiskru i jindy než jen v době těsně ke konci komprese. Zajímavostí je že sekundární vinutí bylo pouze jedno... bylo však zapojené tak, že se v podstatě jednalo o výboj VN na dvou jiskřištích najednou z jednoho zdroje a spojovacím vodičem mezi jiskřišti byla kostra motoru... to jsou věci a pak že je všecko jasné jako z učebnice
Datum: 19. prosince 2009 14:27
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 To filip.. já vím, je ti patnáct, všude jsi byl.. v rusku, USA, za humny a kdovíkde ještě, ale jistě jsi zapoměl otevřít víko zapalování od motoru Honda Monkey, který se dnes standardně montuje do kdejaký číny a uviděl bys potom na rotoru z vnější strany takovej kus divnýho kovu.. a jak bys asi byl překvapenej že je to magnet  . Ano.. nagnet kterej by jsis nikdy do svého stroje nedal v podobě CDI... Mimochodem zapojení jLightCDI je víceméně shodné s tím co najdeš v takovém motoru. A také by jsi zjistil že onen rotor je natvrdo, bez děličky spojenej s klikovou hřídelí... no a co z téhle povídky vyplývá? No to že onen magnet míjí snímací cívku při každé otočce kliky a co čert nechce zrovna těsně před horní úvratí... no a otázka zní, když jsi tak moudrý, jakto, že snímač pozná v který ze dvou horních úvratí které se během cyklu čtyřtaktního motoru má pálit, když jedna je koprese a druhá je výfuk (bavíme se o HÚ). Zřejmě má v sobě nějakou zvláštní inteligenci, ale já ti prozradím sladké tajemství... bohužel navzdory tvé pýše pálí vždy v horní úvrati  Je škoda že se elementárními neznalostmi zde ztrapňuješ  A také právě proto ti na 4T jednoválci nekecá otáčkoměr... prostě hodí jiskru vždy při každé otáčce což by jsi mohl čekat u dvoutaktu, ale tady to máš i u 4T... než něco napíšeš zamysli se
Datum: 19. prosince 2009 14:17
Jméno: filip
IP: uživatel924
 patres - poslal by si mi ty fotky?
Datum: 18. prosince 2009 19:18
Jméno: patres
IP: uživatel8253
 mno takto kluci moji...ten pegas de aj vice jak 120...to zapalovanie je z normalniho 4 taktneho pitbiku a jede to supr...ale to neni jen tym karbecem a zapalovanim...tam se toho muselo delat viacej...8 vybrus valce vyvazenie klukovky vyfuk...a tak je toho hodne no ...sak tento moj fichtl ma hodnotu vice nez 1500 eur ...to si us viete prepocitat....okolo 50 000 SK...a tak
Datum: 18. prosince 2009 18:28
Jméno: filip
IP: uživatel924
 to chong.. i kdyby to bylo jednodussi tamto tak si to tam nedam ani za nic.. jedine to z babetty.. a 4T nehazi jiskru vzdy kdyz je v horni uvrati.. proc si myslis ze kdyz se na to dava digitalni otackomer tak se omota drat vedouci od otackomeru na kabel vedouci ke svicce a pak se tam musi nastavit ,,krat 2,, aby to ukazovalo spravny otacky.. delali sme to s kamosem na jeho motorce tak o tom asi neco vim ne?  tak priste nez zacnes machrovat tak si zjisti jak to je.. nebo mozna to tak u nejakyho zapalovani je ale u jednovalcovejch 4T pibiku to nebejva... a jeste k tomu zapalovani.. mam znamyho soustruznika takze to mam uplne v pohode
Datum: 18. prosince 2009 14:57
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 To filip... no tvoje odpověď na okaz na CDI vytvořené na původním zapalku pionýra mě docela pobavil. Pravda spolehlivější babetí zapalko může být, ale že je to jednodušší vyrobit mi přijde pravda jedině v případě že má při ruce soustruh, frézu a uděláš si všecko sám... no to ale nepředpokládám. Mě zase přijde jednodušší nakoupit součástky na dobírku, vystříhnout a vyškrábat si tišťák, uříznout z původního statoru jakoukoli pilkou co je při ruce všechno co překáží, dát to na distanční sloupky, vyrobit unašeč a tradá... a to popisuju nejprimitivnější možnost s vybaveností dílny  v tom je kouzlo LightCDI. Jinak žádné zapalko nezvedá výkon, pouze maximálně zlepší spalování v kritických stavech směsi paliva. Na výkonu se podílí tedy nevýznamně. Pitbike jsem viděl i dvoutaktní, jinak ale CDI na jednoválcových 4T pálí pokaždé v hodní úvrati, prostě proto že spálené směsi je jedno jestli dostane jiskru  tak může pálit i při výfuku spalin.
Datum: 18. prosince 2009 8:42
 jestli to zvedne vykon o tolik jak si psal tak bych si to taky zrobil, a kolik ti tak vytahne ten fichtl??
Datum: 17. prosince 2009 21:47
 to by mě taky zajimalo, protože to všechno mužu mit. a tu přírubu na karburátoru sis nechal někde upravit, nebo jak??
Datum: 17. prosince 2009 21:44
Jméno: filip
IP: uživatel924
 a jak si tam poridil dat zapalovani z pitbiku? vzdyt pitbiky jsou 4T a ty hazej jiskru kazdou druhou otacku...
Datum: 17. prosince 2009 21:23
Jméno: patres
IP: uživatel8245
 ne ne musel sem spravit prirubu nato a pasuje to
Datum: 17. prosince 2009 21:20
 ,,PATRES" když si daval ten karbec z toho pitbiku tak musel si to něják upravovat aby si ho tam dopasoval nebo si ho tam normalně nasadil a pasovalo to??
Datum: 17. prosince 2009 21:09
Jméno: filip
IP: uživatel924
 ok tak to zejtra posli.. muj e-mail je: filip.Jablonsky@seznam.cz
Datum: 17. prosince 2009 19:26
Jméno: patres
IP: uživatel8245
 bohuzel nemam..ale zajtra bych ho odfotil a poslal by som ti ho ...mas nejaku e-mailovou adresu?
Datum: 17. prosince 2009 19:24
Jméno: filip
IP: uživatel924
 15 koni? tak to je hodne dobry.. mas fotku?
Datum: 17. prosince 2009 19:22
Jméno: patres
IP: uživatel8245
 ja mam 3fichtle ...jeden mam totalne upraveny...akoze...hlava ze simsona zapalovanie z pitbiku karburator ties z pitbiku...a tak... sak tento pekac ma 15 koni a to je co povedat...teras chcem spravit take neco aj na toho druheho len s inych dielov ...a ten treti je v originalnom stave aj ty mas pionyra?
Datum: 17. prosince 2009 19:19
Jméno: filip
IP: uživatel924
 jo to se da, nekde sem o tom cetl jak ale tet uz nevim jak se to dela.. a ty mas pionyra nejak upravenyho? nebo mas ho v original stavu?
Datum: 17. prosince 2009 19:12
Jméno: patres
IP: uživatel8245
 oki teda...a da sa zvetsit difuzor na fichtlackom karburatori?
Datum: 17. prosince 2009 19:09
Jméno: filip
IP: uživatel924
 no to nevim.. ja moc po slovensky neumim... no kdyz se udela priruba tak to tam napasovat jde ale pojede to hur nez s originalnim karbcem protoze karbec z babetty ma mensi difuzor.. to bych nedelal
Datum: 17. prosince 2009 19:07
Jméno: patres
IP: uživatel8245
 hej hej....budem pisat po slovensky oki?...a dal by sa nejako napasovat karbec z babety na fichtla?
Datum: 17. prosince 2009 19:02
Jméno: filip
IP: uživatel924
 jo sem z cech.. ty jsi ze slovenska??
Datum: 17. prosince 2009 18:56
Jméno: patres
IP: uživatel8245
 no to mi je jasne...a ty si s ciech?
Datum: 17. prosince 2009 18:46
Jméno: filip
IP: uživatel924
 tak jsem tady.. byl jsem za jednim mistnim opravarem a ten rikal ze by to takhle snad melo jit ale prej se ma davat pozor na to aby jak je ten klinek na kuzelu tak aby v rotoru po ty uprave byl furt na presne stejnym miste.. jako aby ta vlozka v tom mela ten zarez na klinek stejne s tim puvodnim.. prej to nesmi bejt pootoceny
Datum: 17. prosince 2009 18:02
Jméno: patres
IP: uživatel8245
 ok ...ale to je dobry napad...tak vecer ked tu budes tak napis..=D
Datum: 17. prosince 2009 15:40
Jméno: filip
IP: uživatel924
 no to bych prave neriskoval... pak by to uz nemuselo mit takovy magnetincky ucinky kdyz se to zmensi... ja to budu delat tak ze si tu diru necham vyplnit a nechat udelat tam udelat diru na kuzel.. pak ten kuzel bude vlastne na kraji rotoru a ne takhle zalezlej... ja uz jdu vecer tady budu tak kdyby neco tak vecer odepisu
Datum: 17. prosince 2009 15:28
Jméno: patres
IP: uživatel8245
 to ja viem...ale ked s neho kusok zoberem tak sa nic nestane lebo to bude mat stale kontakt so snimacom
Datum: 17. prosince 2009 15:22
Jméno: filip
IP: uživatel924
 mrkni se na ten rotor z babety.. ,,na hore,, mas 8 segmentu a ,,dole,, je jeden takovej malej ten je na snimac.. proto to nemuzes snizit
Datum: 17. prosince 2009 15:17
Jméno: patres
IP: uživatel8245
 myslis ten kuzel...mno hej ale ked sa to vyplni tak co my potom bude drzad en rotor..sak cez rotor ide ten srob co ho drzi...ale tam staci len kusok vysustruzit a ten segment tam ostane...ne cely ale to nevadi ...ci?
Datum: 17. prosince 2009 15:11
Jméno: filip
IP: uživatel924
 ten rotor nemuzes zkratit protoze tam je segment pro snimac... musi se to udelat tak ze se ta ,,dira jako vyplni,, sory za neodborne vyrazy ale nevim jak jinak to popsat
Datum: 17. prosince 2009 15:00
 egzistovalo skusobné zapalovanie na pionyroch s takim sitim systemom ako u babetka,pasovalo na to aj tyristor z babety len potom sa stim zapalovanim nevyrabaly len 5kusu mustosa,,,,kto chce o takej zapalovani foto moze mi napisat mail
Datum: 17. prosince 2009 12:06
Jméno: patres
IP: uživatel8245
 a ked ho tam dam tak jak to pojde ?pojde viac do otacok nebo co..
Datum: 17. prosince 2009 9:24
Jméno: patres
IP: uživatel8245
 a ten rotor z babetty by sa mal skratit nebo co...lebo asi nepasuje na kuzel...
Datum: 17. prosince 2009 9:23
Jméno: filip
IP: uživatel924
 Dik za radu ale mnohem jednodussi je to z babetty predelat.. a hlavne to bude spolehlivejsi...
Datum: 17. prosince 2009 7:40
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Proč takové hrozné úpravy.. zkuste tohle http://btelectronic.sweb.cz/lightcdi.htm . Přesně kvůli tomu o čem si tu píšete to vzniklo. Princip je stejný jak u té babety takže je to stejné a o dost levnější úprava.
Datum: 17. prosince 2009 6:24
Jméno: filip
IP: uživatel924
 proc bych ho tam nedostal? dostanu ho tam uplne v pohode.. akorat si musim nechat u soustruznika nechat upravit rotor..
Datum: 16. prosince 2009 22:31
Jméno: husso
IP: uživatel145
 to zapalovanie tam nedostaneš,ale mal som ho na simsone a bol to fakt masaker..
Datum: 16. prosince 2009 22:28
Jméno: filip
IP: uživatel924
 ja tam mam jen jednu civku.. jen aby to jelo, ty na svetla ne a vejde se to tam v pohode.. ale musi se upravit rotor (magneto)..
Datum: 16. prosince 2009 22:26
 do karteru by se to vlest mělo ale jestli by to točilo tolik co pincek ma
Datum: 16. prosince 2009 22:23
Jméno: patres
IP: uživatel8245
 to chcem aj ja spravit....len nwm ze ci mi to vojde do kartrov ...a este newem ze ako to bude fungovat ...ak mate nekdo skusenosti tak piste...dik
Datum: 16. prosince 2009 22:13
Jméno: filip
IP: uživatel924
 no to by me taky zajimalo.. naky zkusenosti.. tet to predelavam z jednorychlostni tak by se naky rady hodili
Datum: 16. prosince 2009 22:07
 to je jedno z jakeho typu, takovej ktery by tam šel, třeba z nějaky jednorychlostní
Datum: 16. prosince 2009 21:59
 z jakého typu?
Datum: 16. prosince 2009 21:56
Jméno: fík
IP: uživatel8097
 Zdarec mám jeden problém háže mi fichtl jenom malou jiskru a nemože nastartovat děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2009 12:42
 X3aZzY-nebylo by lepsi seridit odtrh na svicce a na kladivkach jako prvni nez rovnou kupovat novou inducku?
Datum: 17. prosince 2009 12:42
 pak eště můžeš mít blbej van kabel ke svíčce,i fajfku,chce to vše prozkoušet
Datum: 16. prosince 2009 22:48
 Vyměn indukční cívku, nebo kup novou svíčku.Jestli uděláš tohle, mělo by ti to házet jiskru.Jestli ne, tk udělej co ti tady píšou dál.
Datum: 16. prosince 2009 22:30
 to bude určitě odtrh na kladívku, měl sem ten samý problém
Datum: 16. prosince 2009 21:27
 typuju to na odtrh na kladivkach a na svicce
Datum: 16. prosince 2009 21:22
 zkus aj kondík,odtrh na svíčce,odtrh na kladívkách.
Datum: 16. prosince 2009 21:13
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 skús inú sviečku ak to nepomôže tak hľadaj problém niekde inde v elektrike možno indučka alebo zapaľovacia cievka
Datum: 16. prosince 2009 21:09
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jak ma bejt u 250 kejvacky nastelovanej sroubek na vzduch stim perkem?? na karburatoru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2009 17:31
 Ja a doprava se obohacuje smě a doleva se ta směs ochuzuje???
Datum: 17. prosince 2009 17:31
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tetka nevim co mate na mysli vy ja mam namysli vzdusnik nebo jak se jmenuje ,volnobech vim to je jasny
Datum: 17. prosince 2009 12:55
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Dotahnou a vrátit od 3/4 otáčky plátí za předpoldadu,že máš spravný přívod paliva,přívod vzduchu atd. Musíš to hold proskoušet.
Datum: 16. prosince 2009 22:10
Jméno: xBorecx
IP: uživatel8244
 nemyslí on vzdušník ten šroubek na směs?
Datum: 16. prosince 2009 21:40
 u vseho je to jinak,muzes mit vybehany soupatko..proste to pritahni na maximum a nakopni to,potom to dosteluj podle volnobehu
Datum: 16. prosince 2009 21:24
 no nwm nwm.o 3/4 otáčkyje to u fíka ale u kejvy nwm
Datum: 16. prosince 2009 20:54
 Úplně ho zatáhni a pak vrať o 3/4 otáčky.
Datum: 16. prosince 2009 20:52
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 tak rozdil tam určitě je,já sem cejnil rozdíl i když sem přesedlal z pincka na simsona kterej je taky 50 ccm a je o dost ostřejší
Datum: 16. prosince 2009 20:41
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak jsem dneska poprvy vyzkousel se rozjet na kejvacce 250 to je rozdil s fichtla na tohle chtel jsem se rozjet na snehu a malem me predbehlo zadni kolo  to je vykon oproti fichtloj uz se tesim na jaro dam to este trochu dokupi nedotejka benzin a jde tam bordel. U fichtla kdyz zatahnu plyn tak ma co delat se rozjet a u 250 to tahne jak bejk akorat ze to strasne zere
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2009 12:58
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak nevim kdy to poradne projedu cistil jsem karbec a kohoutek a zjistil jsem ze v plovaku je benzin vubec nemuzui najit diru
Datum: 17. prosince 2009 12:58
 nice standa
Datum: 17. prosince 2009 5:59
Jméno: Standa
IP: uživatel8238
Datum: 16. prosince 2009 22:41
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Fikusi hlavně si na tom nerozbi hubu  jsi s timto víkonem začátečník,tak se trochu krot s plynem,nebo skončíč jako já
Datum: 16. prosince 2009 22:12
 kamos mi pucil pitbiku a nebo dirtbiku ted nwm,nejak v tom nevidim rozdil..no je to 125 ale ma to asi 18 kw..a ja to nevedel..jeste mi rika-neni to fichtl,opatrne..rikam jasny  rozjezd jako fichtl a uz to slo na prdel  to bylo 1 na prdel,2 na prdel,3 na prdel  je to maly,lehky..  jede to jak svine  mimochodem ten kamos je Roman Cejka,jezdi plochou drahu na 500kilu ted mu bude myslim 16 treba ho nekdo znate
Datum: 16. prosince 2009 21:32
 počkej až sedneš na xt nebo na husqarnu
Datum: 16. prosince 2009 21:28
 jojo ja uz sem taky cest prohnat kejvu je to fakt rozdil mezi fikem a kejva 250, nejsem na to zvyklej uz sem taky malem skoncil v poli ono to neni prdel, semnou to jede me to ani necejti kopecky furt za 4 jenom otoim trochu plynem a uz je tam 70  to neni jak fichtl
Datum: 16. prosince 2009 20:54
 no zas tak velký tah to nemá... ono se ti to zdá, protože jsi přesedlal z pionýra. a že to žere?  si děláš srandu ne? to nebere skoro nic.. sem na plnou plovákovku (taky mi nedotékal benzín) ujel snad 300 metrů..
Datum: 16. prosince 2009 20:33
Jméno: MustangMAN
IP: uživatel3956
 Zdar draci chci se zeptat jestli by sel na Mustanga vejfuk z MZ 150,docela by me zajimalo jaeslti to jde,vypadalo by to zajimave.Dikec moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2009 10:23
 Když tam dáš ze simsona tak to bude good a hlavně to neřve jako kráva:
Datum: 17. prosince 2009 10:23
 narves tam klidne u vejfuk z nakladaka,ale nebude to mit takovej vykon jako s originalnim a nebo spocitanym..
Datum: 16. prosince 2009 20:27
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau, vim že se to netýká fichtla atd. ale je to velmi pěkný a zajímavý ,chtěl bych ten moturek viidět rozebraný, pěkný model nemyslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2009 21:32
Datum: 16. prosince 2009 21:32
Jméno: zeli
IP: uživatel175
Datum: 16. prosince 2009 21:29
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 jakek to tak muze mit vykon ?
Datum: 16. prosince 2009 21:01
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 no pomerne zložitá a drahá hračka 86ccm by ma zaujímalo koľko krúžkové to má piesty ale asi tak nanajviš dva
Datum: 16. prosince 2009 20:53
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Datum: 16. prosince 2009 20:33
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 http://www.youtube.com/watch?v=mutb7KgA9NM&feature=fvw tohle je zprávný odkaz, den dole prosím nepoužívejte
Datum: 16. prosince 2009 20:32
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 hups  měl to být odkaz na youtube
Datum: 16. prosince 2009 20:31
 jestli se na ten obrázek dokáže někdo podívat, tak budeš velmi nerad.... nerad protože se ti nabourá do mailu
Datum: 16. prosince 2009 20:14
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 daj ten upní ten obrazok dakde inde llebo tak to od mňa píta tvoj nick a prihlasovacie heslo
Datum: 16. prosince 2009 20:13
Jméno: paja
IP: uživatel2970
Datum: 16. prosince 2009 20:09
Posl.aktualizace: 17. prosince 2009 15:35
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 ted uz je vyvozni jen ten stitek
Datum: 17. prosince 2009 15:35
Datum: 16. prosince 2009 20:16
 no může to být vývozní...každopádně to někdo pěkně zprasil
Datum: 16. prosince 2009 20:16
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 Že vraj vyvozný tip
Datum: 16. prosince 2009 20:11
 Zdar borci, koupil jsem si takovej traktůrek po domácku dělanej a zapomněl sem se ho zeptat co je v tom za motor, první otázka zní mohli by jste mi identifikovat tento motor, já si myslim že je z Jawa 250 asi pérák, má dva vejfuky http://filup50.galerie.cz/3963497-traktor-motor/edit# , druhá:jak sou na tom karbci(asi 5. obrázek) ty tři šrouby tak ten uplně nahoře je tryska pod nim s tou pružinkou je šroub bohatosti směsy jako u babetty??? Nebo k čemu slouží??? Kdyby to byl ten šroub b.směsi jak sem řikal tak jak ho mam správně nastavit??? Díky moc!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2009 17:02
 Jo diky za opravu nefunkčního odkazu, a nevíte teda jak sestelovat ten sroubek s tou pruzinkouy? Dík
Datum: 17. prosince 2009 17:02
 ja myslim ze to je z velorexe motor
Datum: 17. prosince 2009 6:01
 http://filup50.galerie.cz/3963497-traktor-motor/ ajo vsim sem si ze nefunguje ani tamten,takze tenhle by mel uz jit
Datum: 16. prosince 2009 21:08
Jméno: yuri
IP: uživatel7332
 nefunguje správne ten otkaz daj tie obrazky na image shack alebo uložto.cz alebo ja neviem kde
Datum: 16. prosince 2009 20:56
Datum: 16. prosince 2009 20:30
 zdar lidi mám mustafa a mám na něm výfuk podobá se to jako by byl z MZ nebo neco takovýho. tak co to je vlastně zač viděl sem to už taky na dosti mustafach ale chtěl bych jestli by mi o tom řekl někdo něco více.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2009 17:44
Jméno: Spara11
IP: uživatel5685
 Ne nikdy
Datum: 17. prosince 2009 17:44
 a to se nikdy na mustafu nevyrábělo ?
Datum: 16. prosince 2009 20:05
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 ze simsona
Datum: 16. prosince 2009 20:02
Datum: 16. prosince 2009 19:52
 dobrý den chlapci a děvčata dnes jsem tak brouzdal na internetu a narazil jsem na zajimavou stranku. Kdyz se mi ta stranka objavila myslel jsem ze vztekem ukousnu kus monitoru ale pro jeho cenu jsem ot tohoto cinu ustoupil. Ta stranka je http://www.zakaz-vjezdu.cz jak na ni vstoupite davejte pozor na monitor!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 9:20
 Rosi48 ty si asi dost veris ze nevim proc bych mel jezdit do tvojeho skurveneho lesa kdyz mam svuj a daleko vetsi jo a dovol abych se zasmal "kocj ty seš ale pěknej pi*us,já tě chytnout v mym lese tak tě budou gatě maly" ja vedet jak vypadas a nekde te potkat tak te prelomim v pul ty velka hubo
Datum: 20. prosince 2009 9:20
 už nevěděj zaco maj vyhazovat penize takový trapný stránky a u nás ve vesnici má každej myslivec nějakyho fichtla a taky jezděj do lesa
Datum: 16. prosince 2009 21:36
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 kocj ty seš ale pěknej pi*us,já tě chytnout v mym lese tak tě budou gatě maly
Datum: 16. prosince 2009 20:54
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Cau bez řidičáku jsem neměl jinou možnost než jezdit po lese. Ale jezdil jsem jen po cestách. Mimo les nikdy! a jednou asi jako každýho mě chytl lesák. Když zjistil, že jen opravdu projíždím, tak mě nechal jet dál. Jde o to, že u nás lesem jezdí auta, traktory atd. Takže je tam celkem provoz. A takovej fichtl je o proti vše autům nic.
Datum: 16. prosince 2009 20:36
 mysli si jak nejsou duleziti a pritom delaji pro ten les hovno. drevo tezim ja obkosuju oplocenky cistim les od polomu a co myslivec pride pocumi jak kkt. akorat se nažere pri honu
Datum: 16. prosince 2009 20:24
 presne tak hlada sami si delaji bordel to same u nas do me picoval ze nicime les hlavne ze sam udelal v mojem lese ladou nivou 10 metrove koleje. sami nemaji ani ar lesa a serou se vsude kde muzou
Datum: 16. prosince 2009 20:19
Jméno: KAREL
IP: uživatel8162
 Čau taky už mě chytly lesáci já nemám nic proti ježdění v lese nebo po poly když se tam chce někdo projet tak nic proti ale za určitejch pravidel a né jako lidi co se baví orbou na poly s obilím já jezdím po strništích a do lesa taky jezdim po cestách a né že tam budu rasit smrčky jezdim prostě pro zábavu a kůli lidem co dělaj to co jsem tu menoval tak pak prcaj všechny no nic muj názor
Datum: 16. prosince 2009 20:19
 myslím že taková 4kolka udělá mín škody než když si někdo udělá z příkopy nebo z lesa skládku.tím se jich nezastávam ale sami ten bordel vidíte.to nasere víc než nějaká kroska
Datum: 16. prosince 2009 20:11
 nechci nic rikat, ale myslivci maj co řikat... sou to zm.di nalití a nikdo z nich neni třeba jak děda od veny... serou se do lesa se starou 120 které teče olej všade možne... pak jsou období, kdy se nesmi rusit zver a tak se nesmi do lesa... a vojaci si v tomhle období strilej jak v iraku (vojenský prostor libavá).. a pak kdo je rusi
Datum: 16. prosince 2009 20:07
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 taky se zastávám myslivcu,
Datum: 16. prosince 2009 19:58
 no jo ale je to pravda taková čtyřkolka jak je tam ta ukázka ta ti to rozhrabe ja neco.to se jim ani nedivím že takovou stránku udělali,však ale polnačky sou všude
Datum: 16. prosince 2009 19:55
 no ze si ty kurvy uz udelaly aji stranku o tom jak se strasne nici lesy a jak se jezdi po lese na motorkach. ja mam osobne s par prateli drahu na svem pozemku(je to les) myslivsi a sji takovi ti myslivečtí vlezdoprdylkove uz se snazili o zruseni ale nic nezmuzo jezdilo se tam kdysi jezdi se tam ted a jezdit se tam bude a to neplati jen o mem lese to je vsude a nikdo to nedokaze zastavit at je to fichtl nebo šestikilo.
Datum: 16. prosince 2009 19:52
Jméno: Kyblos
IP: uživatel7037
 Zastávám názor myslivců. Čtyřkolky a motorky jakbysmet do lesa prostě nepatří když tam nemaj co dělat. !!!!!!
Datum: 16. prosince 2009 19:42
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Dyt prave
Datum: 16. prosince 2009 19:41
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 asi sem to nepochopil ale co je na té stránce tak hroznýho ?
Datum: 16. prosince 2009 19:38
 zdar mam tokovej dotaz dneska jsem si šteloval předstih a zjistil jsem že správně když dáme píst do dolní uvratě tak má být zároven s kanálama prostě je musí celé otevřít ale ten můj píst jde něco málo tak ten 1 mm za kanály otvýrá je až moc jde 1 mm za ně.bude to něčemu vadit nezničí se mě nic a nebo je to jak ted řeknu zmenší se mi trošku komprese?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2009 19:36
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 no kompresi si myslím že to nezmenší,a ono když to pořádně stáhneš tak is myslím že by to mělo bejt ok
Datum: 16. prosince 2009 19:36
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 podľa mňa je to OK
Datum: 16. prosince 2009 19:32
 - PRO SESU- !!!!!!!davam to sem znova-čau seso - prvni dotaz - proc mi nejde vybrat kategorie- Jen pro potreby fichtlkramku???-to je tim ze je uzavrenej?? a ted ten hlavni - vim že ted je kramek uzavrenej- ale renovuju 250 kejvu - a chtel jsem se zeptat - ta pojistkova skrin- je to jako original -ten bakelit, ty kabely s pruzinou a tim caplikem dovnitr skrine??? se ptam, jelikoz tady v mototechne maj za 20 takovou bakelitou potvoru - jako je v pohode na pouzivani ale ja chci radsi origo....tak az jsi to za cas objednam tak esi to nebude to sami jak u nas -dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2009 20:24
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 jj dik
Datum: 16. prosince 2009 20:24
 jen pro potrebu kraqmku je jasne,,to je jen moje sekce pro informace o me prace,,,jinak bakelit to neno je to plast,,stejny princip ale neni rozhodne orig,,,,
Datum: 16. prosince 2009 18:41
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 Zdravim fichtlisti potreboval bych prosim poradit. Jak byly barveny ty mustangy a popripade pripiste i oznaceni barvy. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2009 18:13
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
Posl.aktualizace: 27. ledna 2010 22:52
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 mail vojty2@seznam.cz
Datum: 27. ledna 2010 22:52
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 Caw zavit je to M10 piste mi kdyztak na mail diky
Datum: 27. ledna 2010 22:51
 řešil jsem to samé,přesně ten samý šroub už neseženeš,ale místo důlku s kuličkou je na konci normální špička,funguje to bezvadně
Datum: 15. ledna 2010 3:29
 já myslím, že by to mělo být běžně ke koupení. Pochybuju, že by se to vyrábělo jenom kvůli Dandyně. Zašel bych někam kde prodávají ND. Co je to za závit?
Datum: 18. prosince 2009 12:18
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 Jenco a nevix z jakého auto si to vzal
Datum: 16. prosince 2009 20:00
Jméno: Vojty
IP: uživatel6362
 Vyrobil byl bych si to ale nemam soustruh
Datum: 16. prosince 2009 19:59
 vyrobit
Datum: 16. prosince 2009 18:15
 no ja som mal takú problému a ja som to sehnal z niakeho auta ,,,zo zadbej brzdy len sa treba popozerat
Datum: 16. prosince 2009 17:48
 Cau Jawaci potrebouval bych jstli nevite kde objeednat lamelu na 250 predem dekuji za v asi odpovet...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2009 22:41
 teda ne rozetu myslím takový ty kolesa na řetěz
Datum: 16. prosince 2009 22:41
 by obědnal rozetu na kolo místo lamele xD
Datum: 16. prosince 2009 22:40
Datum: 16. prosince 2009 22:40
 vy dva dole..je lepsi kdyz se zepta nez kdyz by obednal neco jinyho
Datum: 16. prosince 2009 22:17
 ty dole: tjn jenže to by nesměl být b*b..strejda google vždy rád poradí
Datum: 16. prosince 2009 18:58
Jméno: hh
IP: uživatel8036
 ty nahoře: tak tim hůř pro něj, stačilo zadat do Seznamu nebo Googlu a vyskákalo by mu hafo odkazů typu montyjawa nebo mototechnik..
Datum: 16. prosince 2009 18:52
 ty dole: jenže on se ptal kde objednat.a ne tady! takže ty se radši dívej
Datum: 16. prosince 2009 18:05
Jméno: hh
IP: uživatel8036
 než se zeptáš co třeba se podívat na horní panel? jo, přesně tak, myslim to "Do konce roku krámek uzavřen, a to z důvodu..."
Datum: 16. prosince 2009 18:00
|



|