slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1425  1426  1427  1428  1429  1430  1431  1432  1433  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Mustnag      IP: uživatel7965    
ahoj, nejde mi elektrika na mustangovi ale dřív mi šla a ted to nehází jiskru ani mezi kladívkama ani na svíčce cívka je tam docela nová čím by to mohlo být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 10:44
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8239    
zdravím draci,mám takovej problém s karburátorem JIKOV 2924 že ten spodní šroub (pod plovací komorou) mi nejde skoro vůbec utáhnout vypadá do že drážky ve štoubu a v karburátoru sou OK akorát ten šroub má menší velikost. neví někdo co s tím?jestli to tak má být?nemá se to třeba omotat instalatérským konopí?předem díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
jeden sem tam namontoval ale prostě šroub je menší tak nevím jestli to nebyl třeba nepůvodní šroub nebo jestli mezi nima ještě něco chybí
 
 
Datum: 18. prosince 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8249    
nechybi ti tam dva tesnici fíbrový krouzky??? jeden zezdola,jeden zezhora
 
 
Datum: 18. prosince 2009 13:05
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevíte někdo, co to trčí za páku s kuličkou na konci z motoru. http://www.eurooldtimers.com/manualy_photos.php?id=3669 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 15:26
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chytrýmu napověz....
 
 
Datum: 18. prosince 2009 15:26
 
 
 
 
Jméno: Kyblos      IP: uživatel7037    
Úzávěrka (diferáku) :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pozn. na těch černobílých fotkách, končí pod čepem sedadla.
 
 
Datum: 18. prosince 2009 9:22
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čua mám problém hale jak je válec a jak tam sou ty 4x tyčky a nakonci matka s podložkou jak to drží válec a hlavu válce tak mám všechny tři utažený a ten jeden néní dotaženej a nevím proč tak sem to dneska skoušel utáhnout a prostě to nejde kdyžto utáhnu tak se to pořád protáčí a když povolím tak to samý a musím dostat ven tu matičku a dát tam novou ? jak to mám udělat ? mám kousek ty tyčky uříznout aby tam nebyl ten strženej závit asi a pak tam dát novou matku pude to ????? prosím poraďte je to nutný chci si zajezdit ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omg..jak asi? ty vole dyt je to asi jen tyčka? to na to chceš nějakou motorovou pilu nebo co?vyšroubovat!!!
 
 
Datum: 19. prosince 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
jo to jse psali ale ona se ta tyčka dost blbě vyndavala a to nikdo neporadil jak se dá nejlíp vyndat
 
 
Datum: 19. prosince 2009 8:04
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo s tou výměnou tej tyčky sem mu taky psal na mail
 
 
Datum: 18. prosince 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne, vyměnit tu tyčku ti tady opravdu nikdo neradil...
 
 
Datum: 18. prosince 2009 15:06
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
čau hale tka sem vyndal válec, a hlavu, vyčistil a dal tu tyčku z druhýho motoru na ND a už to jede dík moc ale stejně mi todle nikdo neporadil jak to udělat nejlíp :-D:-D ale dík tyčka je válec taky zejtra dám karbec a bude s ejezdil :-D:-D dík čau
 
 
Datum: 18. prosince 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud nepomůže to vypodložení a výměna matky, tak zkrátka musíš vyměnit tu tyčku. A pokud se protáčí ta tyčka na druhé straně, tak pomůže tekutý kov a nebo aspoň ten závit něčím napakovat.
 
 
Datum: 18. prosince 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tk já bych nejdříve zkusil na to místo dát jednu nebo dvě podložky aby si to nemontoval an ten strženej závit.A kdyš by to nepomohlo tak se ti nejspíš protáčí tyčka ve válci.
 
 
Datum: 18. prosince 2009 9:14
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedávno tady někdo chtěl kupovat karbec na pařeza za1000Kč. Na veteran.cz si napiš do vyhledávání pareza a máš tam ten karbec pěkný za 800Kč. Dvě stovky dobrý, ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 8:58
 
 
 
 
Jméno: kicis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caute draci, je nejaký poznatelný rozdíl ve výkonu mezi 05 a 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: jawasimsoncz      E-mail:      IP: uživatel8251    
je to stejny ty motorky pak jde oto jakej kdo bude mit stav motoru ale motory me osobne prijdou stejne ale jawa 20/05 je lepsi a rychlejsi tak se mejte cus
 
 
Datum: 18. prosince 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
záleží na stavu motoru a seřízení, ale myslím že kdyby bylo ve ve 100procentním stavu , takže by jela líp 20- má lepší převodovku, myslim nepatrně větší kanály , a karbec s většim difuzorem
 
 
Datum: 18. prosince 2009 13:22
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má jen o půl koníka mín,ale jsou i případy co 05 jede rychleji jak 21
 
 
Datum: 18. prosince 2009 8:59
 
 
 
 
Jméno: Lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus proc se mi moci svicka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: Lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jenze ted mi prestala hazet jiskra a dal jsem novou svicku a furt nic tak nevim. proc mi nehaze a jestli se ta novamokri tak to nevim bo sem od te doby jeste nerozjel
 
 
Datum: 18. prosince 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus jinou svíci, je možný, že tahla to má za sebou. Pokud by problém nezmizel, zkus jestli a jaká je jiskra. Další možnost je, že ti tam hrne moc benzínu. Škoda, žes nenapsal, jestli s ti to podaří rozjet nebo ne.
 
 
Datum: 18. prosince 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nespaluje ti to tak jak by mělo
 
 
Datum: 18. prosince 2009 8:31
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau hale chci se zeptat když vyčistít ze vnitř hlavu válce jak se montuje svíáčka tak ze spoda jak jezdí píst xD že to pojede líp když to bude vyčištěný, a co válec dá se taky nějak vyčistit ? prosím o rady nebo nějak zlepšit aby jel líp ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: jawasimsoncz      E-mail:      IP: uživatel8251    
cus hele normalne si vem dratenej kartac prejed to ale pozor at ti to tam nenapada do valce abysi neudelal rihu na ve valci jinak vycisti poradne vyfuk karborator tu hlavu dej tam novou svicku sesteul otacky td a pak to urcite uvidis na vykonu si myslim trochu ale nebude to zadnej vykon tak se mej cus
 
 
Datum: 18. prosince 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud tam je karbonu hodně , tak to rozhodně pomáhá. Válec opucuješ leda v partii těch pár mm od vrchu, kde je v HÚ mezera mezi vrchním kroužkem a hranou válce. Prostě to oškrábni, ale dávej dobrý pozor,, abys ten sajrajt řádně vyčistil a nedostal se dál do válce, protože karbon je poměrně tvrdý a vydřel by sis zbytečně válec. Co je ale důležité, tak rozhodně dekarbonuj koleno výfuku a výfuk. Bývá tam často pěknej nános a to dělá hodně. Jinak je to samozřejmě o celkovém stavu motoru a seřízení.
 
 
Datum: 18. prosince 2009 12:05
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a350/634      IP: uživatel7552    
Kdyz to vycistis od karbonu tak se zlepsi vyplach motoru,ale myslim ze to na vykonu nepoznas.Radsi nafoukni kola XD.Ne jestli chces aby jel lepe a zalezi ti na nem tak udelej GO motoru pak jede pekne.
 
 
Datum: 18. prosince 2009 10:36
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Vokas      E-mail:      IP: uživatel4389    
Čest draci nevim jak zapojit elektriku na Fichtlu 20 je to slozenina pouze motor,nadrz,inducka,nevim jak zapojit aby to jelo prosim o radu Dekuji cus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2009 22:34
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a350/634      IP: uživatel7552    
zdar jestli chces jen aby to jelo tak ze zapalovaci civky na kladivko z kladivka na 1 na inducku a 15 ukostri.
 
 
Datum: 17. prosince 2009 22:34
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
zdravím draci,mám takovej problém s karburátorem JIKOV 2924 že ten spodní šroub (pod plovací komorou) mi nejde skoro vůbec utáhnout vypadá do že drážky ve štoubu a v karburátoru sou OK akorát ten šroub má menší velikost. neví někdo co s tím?jestli to tak má být?nemá se to třeba omotat instalatérským konopí?předem díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a350/634      IP: uživatel7552    
Bud sezen ten co tam ma byt nebo ho tam zalep jsou na to lepidla myslim ze jsem mel nejake od HENKEL.
 
 
Datum: 17. prosince 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci.. co vsechno se da pouzit na pincka ze simsona ? krome vydlic ? da se pozit treba zapalovani ? karbec ? NEBO CO BY SE DALO POUZIT ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Kola,riditka,zadni kyvna vidlice,.......
 
 
Datum: 17. prosince 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
čus kluci jakou má hodnotu JAWA 250 PÉRÁK r.v. 1943 v normálnim stavu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moje 350 ma rezavy kola a vejfuky to je pravda-stala ve vode..ale zase na to jak dlouho tam stala tak ma krasnej lak :-)¨stoprocentne lepsi nez ta na motoinzerci,tak je to tak pul na pul..a navic tech triapuli se vyrobilo min nez 250 :-)
 
 
Datum: 18. prosince 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tvoje 350 ma cenost maximlane ten motor ale je to rezvavy jak liska, takhle 250 jak je na motoinzerci je solidni
 
 
Datum: 18. prosince 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud nam ukaz nejakou fotku a nebo si dej http://www.motoinzerce.cz zadej tam pérák a vyjede ti jich docela dost tak porovnej.. moje triapule odpovida asi tomuhle stavu http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/362200-250-11-perak.html
 
 
Datum: 18. prosince 2009 9:32
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2      IP: uživatel7647    
Co je pro tebe normlani stav ? ceny jsou ruzny perak se da splasti za 15 i za 40 , ma ten tvuj tp ? jak jsou na tom chromy ? stav ? renovace ?
 
 
Datum: 18. prosince 2009 8:19
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
tak to sory je to 48
 
 
Datum: 17. prosince 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8238    
první péráky byly vyrobený 1946 a je jich minimum......takze perak 43 je kravovina.....ja mam peraka 1953....to je posledni rok vyroby
 
 
Datum: 17. prosince 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Jawa Pérák určitě nemůže mít rok výroby 1943, protože se začal dělat až po válce a to v roce 1946 a záleží co je podle tebe normální stav.
 
 
Datum: 17. prosince 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: vašek      E-mail:      IP: uživatel8248    
objevil jsem nový motor Jawa 50/20,v orig. krabici, kolik má asi cenu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 15:31
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vašku kde jsi sehnal ten motor?...Hej a co myslíte tou mototechnou tj nějaký kamenný obchod?...
 
 
Datum: 18. prosince 2009 15:31
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau u nas v mototechne se uplne noverj motor prodal za 3500
 
 
Datum: 17. prosince 2009 22:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Zalezi taky v jakym je stavu...
 
 
Datum: 17. prosince 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tk 4 pět litrů..kdybych mlel píčoviny opravte mě...nejsem si 100pro jist
 
 
Datum: 17. prosince 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: Lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cest draci. potrebuju poradit co se spojkou je kdyz se mi nevraci packa a je to typ 05 a kdyz se oddela kryt je tam takov plisek a kdyz se spojka zmackne tak plisek se posune smerem do prava ale uz se nevratiu zpet tim padem se nevrati cela spojka s packou. nevite co s tim mozna sem to spatne popsal ale jinak to nedovedu diky za rady pokud nake budou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mi taky dělalo sundej to lanko a mezi kryt a ten plíšek dej pružinu ze spojky z 20,21,23
 
 
Datum: 18. prosince 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je jednoduchý. Sundej to lanko a navlíkni mezi to táhlo a lanko dvě houževnatý pružiny a vracet se bude.
 
 
Datum: 18. prosince 2009 8:55
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
skus vyměnit lanko to mi dělala zadní brzda jak tam nateče voda tak to trochu přirezne nebo ho prolej vevnitř olejem
 
 
Datum: 17. prosince 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevíte někdo, jak je dělané zapalování u jawy 90? Potřebuje baterku? 6V nebo 12V ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: sagosek      IP: uživatel5570    
Klasické magneto jak u PIO akorát 12 V. 3 světelné cívky jedna zapalovací. Baterku měli jen vývozní typy.
 
 
Datum: 17. prosince 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
byl takovej pincek ve vyrobě?mám pincka 21 rok 1976 ty novější plechy bez lišt a kryt řetězu ten rovnej sestřihlej vyfuk taky ten ufiklej ale kostra má lisovanou vidlici ta kostra neni origo ale dělal se v 76 ještě takovj fichtl? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 11:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem viděl mustanga i stou lisovanou kyvkou,ale děda říká že každej fichtl je originál
 
 
Datum: 18. prosince 2009 11:22
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8238    
je jednoznacne blbost jawa 21 z roku 1976 s rámem z roku 1971.....od 1972 davali zadni kyvku jako na mustangu......takovou tu hubenou.......
 
 
Datum: 17. prosince 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, dělali, ale v tý fabrice namontovali, co jim pod ruku přišlo a prej ani nevedli spisy, kolik vyrobily motorek....
 
 
Datum: 17. prosince 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nedělali se ty novější typy až od roku 1975?
 
 
Datum: 17. prosince 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám jednadvácu r.v 73 s ličtama,kámoši co maj jawy 21 ok r.v 1973 mají všeci do jednoho s lištama
 
 
Datum: 17. prosince 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
koukni na jawa-50.cz a zjistíš, že se dělali myslím jen do 1972 nebo 73. Teďka z hlavy nevím. Kámoš má r.v. 72 a má tam tu lisovanou, já r.v. 1975 a už ji nemám.
 
 
Datum: 17. prosince 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dělal se takovej?
 
 
Datum: 17. prosince 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Hoši pomožte mi, googloval jsem a nic jsem nenašel. Hledám návod popř. dílenskou příručku jak sestavit motor babeta 207, nebo alespoň nějaký text, jak to dát dohromady! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
marek-to si rek presne :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
marek.steiner@gmail.com abych nezapomněl :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Teda, když už mi píše sám Velký Sesa, náž Bůh přes náhradní díly, tak to mu opravdu musím vyhovět..... tím jsem chtěl říct dík ;-)
 
 
Datum: 17. prosince 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
posli mo mail ja ti to poslu
 
 
Datum: 17. prosince 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Díky to se hodí, ale není tam jako psaný návod? jako co jak kam?
 
 
Datum: 17. prosince 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 17. prosince 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Zdar draci. Zkoušel někdo na 640ku dva karburátory? Máte nějaký zkušenosti-jaký typ, jak velký difuzory, jaký svod... A jak to naladit, aby šlapaly stejně. A nějaký náměry z brzdy, kdyby byly. Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel5652    
Díky za inspiraci. Jestli to klapne , dám vědět.
 
 
Datum: 18. prosince 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a350/634      IP: uživatel7552    
http://www.jawamania.info/moto/detail.aspx?motoid=5092&nodeid=217658
 
 
Datum: 17. prosince 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a350/634      IP: uživatel7552    
Cau na jawamanii uzivatel milanek na sve 350 ma klapky z RD 350 a mam za to ze tam ma i karburatory z RD.Muzes mu napsat.
 
 
Datum: 17. prosince 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni na http://www.kompletanew.tkmoto.cz/ tam maj tuhle upravu dava se tam standardni karbec jako serie JIKOV 2928CE
 
 
Datum: 17. prosince 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA 250      IP: uživatel1506    
kdy zaradim a drzim spojku tak tam neco v motoru rachta co to muze bejt?? kdyz stojim a drzim spojku a dela to i pri rozjezdu dokad drzim spojku myslite ze muze bejt povolenej spoj. kos jako u pionyra?? nebo to je jinak?? jak slozity to je dotahnout je to stejny jak u fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2009 20:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA 250      IP: uživatel1506    
naco tam jsou na tachaku ty rychlosti to mam radit pri ty rychlosti nebo to je do kolika km to mam max. tocit ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 9:01
 
 
 
 
Jméno: kicis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo radit pri ty rychlosti, ale je to jen orientacni.
 
 
Datum: 18. prosince 2009 9:01
 
<  1425  1426  1427  1428  1429  1430  1431  1432  1433  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 18:59:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu