Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: xBorecx
IP: uživatel8255
 Ahoj nevíte náhodou někdo kolik má bejt ohmů odpor když změřim u 45W dynama na vypojeném a sundaném na těch dvou svorkách? Nebo jak jinak zjistit jestli je dynamo špatné děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 16:59
Jméno: xBorecx
IP: uživatel8261
 Tak já to vyzkouším děkuju Chongu moc za odpověď podle tvého návodu jistě poznám v čem je chyba. Si opravdový odporník přez elektřinu a ještě jednou děkuju
Datum: 19. prosince 2009 16:59
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Nevím co by jsi tím změřil, maximálně teplo na odporu. Potíž je také v tom že by se jednalo o rezistor velikého ztrátového výkonu a velmi malém odporu. To doma sice vyrobíš, ale s normálním vybavením nezměříš. Tudy cesta nevede.Dělal jsem testování dynama naposledy v létě tak jsem už zapoměl značení vodičů, ale test se dá udělat jinak než odporem... Takže odpojíš všecko z relátka (rega) aby elektricky nebylo dynamo spojeno s ničím v motorce, volné vývody dynama spojíš dohromady a na silový výstup dynama (nyní uzlový bod i s budícím vinutím) připojíš žárovku např 12V/45W (nediv se napětí, pro test je to OK) a nadlábni motorku. Zatím se neděje nic, protože do budícího vinutí neteče nic a zároveň zbytkové magnetickou indukci spolehlivě zatlumí žárovka. Vezmeš drát a v tuto chvíli spojíš živý pól baterie (nepíšu + nebo minus, každej to má jinak) a brkneš o uzlový bod kam je připojená žárovku.. píšu že jen brnkneš! Tím dostane z vnějšího zdroje (baterka) budící vinutí impulz a do pracovního vinutí se následně naindukuje pracovní napětí, to zase hned teče i do budícího a furt dokola.. a nyní se stane malý zázrak, dynamo samo dokáže živit žárovku... pochopitelně jas kolísá s otáčkami, ale svítí a bez baterky. Pokud dynamo dokáže udržet být činné v celém pracovním pásmu otáček a žárovka definitivně nezhasne je nepochybně OK. A protože v tomto testu jede dynamo jen samo za sebe a není připojeno k baterce, lze zodpovědně říci že je to průkazný test funkčnosti dynama
Datum: 19. prosince 2009 14:40
 zdravím ješte tu mam takovou věc na jawě 20 když mam nosič tak sa tam nedava to madlo pro spolujezdce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 19:12
 draci, je tady někdo, kdo skutečně rozumí Stadionům, konkrétně S11? Já teď jednoho renovuju a potřeboval bych konzultovat s někým kdo opravdu ví...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 20:21
 na nadrzi linky byyl rekl bych ze cerne 1,5mm siroke a pruh siroký 70mm (nejsem si jistý)
Datum: 18. prosince 2009 20:21
 díkec
Datum: 18. prosince 2009 19:19
 na mopedu nikdy barva "slonová kost" nebyla..... vždycky "šedá světlá" (vypadá to skoro stejně, ale stejný to není). Jinak tyhle nesmysly se řeší hojně tady: ( http://veteranforum.cz/index.php?id=120 ). Čau
Datum: 18. prosince 2009 19:11
 To ti neporadí ani největší odborník. Když se to píše ve dvou zdrojích, tak se pravděpodobně dělaly obě varianty, ale já bych volil ten chrom, to je hežčí..
Datum: 18. prosince 2009 18:53
 linky na nádrži - nádrž je s pruhem slonová kost/karmínová. Byla na rozhraní barev linka a jestli ano, tak jaká?
Datum: 18. prosince 2009 18:49
 Tak třeba- držák předního světla - byl původně v chromu? Někde píšou v chromu, někde v barvě,černé, někde slonová kost.
- přední vidlice. Mám ročník patrně 58, každopádně původně tam byla vrahounská přední vidlice a v rámci výměnné akce byla daná normální. Jakou mám dát barvu? Rám je karmínová červená, blatníky jsou slonová kost, vidlici však předchozí majitel natřel štětkou do odstínu sky blue.
Datum: 18. prosince 2009 18:48
 a co přesně potřebuješ vědět ?
Datum: 18. prosince 2009 18:41
 Pište prosím veškeré své zkušenosti s jawou 90 cross i roadster. Možná budu mít možnost nějak slušně koupit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 13:41
 stahovak rotoru uz se dela na tatrose
Datum: 19. prosince 2009 13:41
 Taky nestojí tak málo a má ho víc lidí, tatran je méně častý.
Datum: 19. prosince 2009 12:28
Jméno: Jozo
IP: uživatel7809
 Mě se spíš než tatran líbí čz 502 "prase"
Datum: 19. prosince 2009 12:18
 To video znám. Jo, na písku hrozně plave a hází řidítkama.
Datum: 19. prosince 2009 11:01
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
Datum: 19. prosince 2009 10:59
Datum: 19. prosince 2009 10:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 Ondragam: ja som mál raz tatrana ale nebol tak kompletný jak ten tvoj ale je to fakt pomsta zo Povazkých strojarný
Datum: 19. prosince 2009 10:44
 Mě se to líbí spíš jako taková raritka.... Je to takový zajímavý a málovídaný stroj a moc lidí ho nemá.
Datum: 19. prosince 2009 10:16
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Cau kámošův otec měl Jawu 90. prý se muselo každý 2 měsíce dělat GO motoru kromě výbrusu. Prý se celkem sraly ložiska a mylsím ještě zápalko. Aby jsi s tím mohl jezdit, muselo to být super přesně seřízené, jinak to prostě nejelo. Strašně citivý stroj.
Datum: 19. prosince 2009 9:02
Datum: 18. prosince 2009 22:16
Jméno: Jozo
IP: uživatel7809
 Jé to byl muj sen! Pokud bych měl možnost bral bych ju všema 10. Vzhled za 1 a že se to sere. Stejně na tem nemužeš
jezdit každej den. Hromada lidí řiká, že se sere klika, ale nevim. Už taj o tem byla debata....
Datum: 18. prosince 2009 21:43
 To, že se staví na zadní není zas tak na škodu, ne? Ale věřím tomu, protože když to má váhu jak pionýr a 10koní, tak to není tak zlý. Můžem dělat machra až do večera před šéfem.
Datum: 18. prosince 2009 19:28
 Nevím, kdo ji prodává. Mě jeden chlap svlíkl gumy z tatrana zadarmo a ještě mi řekl, že tady má někdo jawu 90 a že se mi zeptá, ale doteď jsme se neviděli, tak nevím, ale nemusela by stát moc. Tenhle chlap, co mi svlíkl gumy koupil pojízdné prase s TP za 2000, ta 90 by mohla stát míň.
Datum: 18. prosince 2009 19:25
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 Tata měl 90 ...humus... proste to soupe co otvírá a zavírá sání bylo vyjebane v karteru ...nejelo to vubec od kamose tata ...tomu se to zase stavelo na zadni takze ja bych do toho osobne nesel
Datum: 18. prosince 2009 19:20
 Čus,já zkušenosti s touhle jawou nemám, ale dost lidí mi posílá na opravu válec, kde se strhne závit pro matici výfuku. Válec je tak téměř nepoužitelný. Tento defekt řeším tak, že do válce vyříznu větší závit a vyrobím větší matici.Máte-li někdo zájem, dejte vědět.
Datum: 18. prosince 2009 19:13
 a kdo ji prodává? já bych ji bral i za cenu že by bylo drařží zapalko než motorka
Datum: 18. prosince 2009 19:04
 To budu mít dražší zapalování jak motorku. Nevím co je s těma kladívkama, vždyť je maj všechny tyhle motorky a já s nimi v životě neměl problém. Jedině u tatrana jsem je musel umýt od bahna a znova poskládad a jak jiskří....A kolik to tak může jet? Nevím, jestli věřit těm max 95km/h...
Datum: 18. prosince 2009 18:51
 jj,jemu se srala zas ta klika
Datum: 18. prosince 2009 18:49
 nesere se klika, ale sere se zapalování. konkrétně kladívko... když dáš bezkontakt, tak problém je vyřešen
Datum: 18. prosince 2009 18:47
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Měl jsem tu čest na tom párkrát jet mimochodem byl to roadster muj kamarad ji mel a jezdil s ni kazdej den do práce co říkal on tak se mu sralo zapalování a když ne zapalování tak ložiska v motoru odcházeli mě to taky párkrát pučil a za mě je to dobrej stroj ale jak říkám já jí osobně nevlastnil a sorry za češtinu
Datum: 18. prosince 2009 18:47
 tak za litr bych to možná vzal¨.Tky sem chtěl kupovat 90-tku,ae měl ju kámošuv tata a ten mi o tom řekl svý...Tak sem se na to vy*ral.
Datum: 18. prosince 2009 18:46
 A co se děje s klikou?
Datum: 18. prosince 2009 18:44
 Ani třeba za 1000Kč?
Datum: 18. prosince 2009 18:44
 NEBRAT ! Sere se tam často klika !
Datum: 18. prosince 2009 18:40
 Nepište prosím kamarád slyšel od známýho, že má kamaráda a tomu nejezdí devadesátka atd..... Vlastní zkušenosti a né co jste slyšeli.
Datum: 18. prosince 2009 18:19
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau chci se zeptat,mám mezi karburátorem a vzduchovým filtrem takobou gumovou rouru (né u pincku) takovou ležatou a trošku se zvětšuje a je v ní dirka.nevím jestli má ta dírka být otočená nahoru nebo dolu?poraďte někdo.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 18:43
 Oni ti konstruktéři nebyli úplný blbci. Třeba u Tatrana jsem měl hrůzu, že budu sundavat karoserii kvůli svíčce, ale oni to vymysleli dobře. Ale u prasete asi bude sranda dělat jakékoli udržovací práce na motoru.
Datum: 18. prosince 2009 18:43
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 aha to je chytrý,to sem nevěděl
Datum: 18. prosince 2009 18:24
 To je snad normální, každý karbec bleje ven přes vzduchový filtr. A když si tam dáš izolačku, tak ti ten benzín nateče zas do karbecu a spálí se. Proto se zavedl tehle filtr, aby se uspořilo palivo( až 12%)
Datum: 18. prosince 2009 18:16
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 jo to mám v plánu
Datum: 18. prosince 2009 18:15
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 néé to fakt né  . já má vždy po jízdě v tý gumě loužičku oleje tak to má být třeba otočený dolů
Datum: 18. prosince 2009 18:14
 Vem izolační pásku na dráty a neřeš, kam s dírou.
Datum: 18. prosince 2009 18:13
 si ji tam beztak udělal sám
Datum: 18. prosince 2009 18:11
 Říkám, že tam díra prostě být nemůže, ledaže by ji tam někdo vrtal.
Datum: 18. prosince 2009 18:11
Jméno: jony
IP: uživatel8149
Datum: 18. prosince 2009 18:09
 Sání a karbec je u nových kývaček spojený podobně jako filtrbox u mustanga, ale díra tam být nemůže, to je blbost.
Datum: 18. prosince 2009 18:09
 stejně sem to z toho jeho popisování jaksi nepochopil
Datum: 18. prosince 2009 18:06
 Jak tam může být díra????? Dyť by tam šel nečištěný vzduch a totálně by to rozhodilo směs.
Datum: 18. prosince 2009 18:05
 Ahoj. Mám takový blbý dotaz. Chtěl bych takové ty lyže(revmaplechy) co měli 05 na fichtla ale někdo mi trvdí že si to nemám pořizovat, že v zatáčce mě to bude dřít o zem druhý říká že si to mám pořídit že to nedře tak já nevím. Mě to připadá takové sympatické na tom fichtlu tak se vás chci zeptat jestli to bude dobré když si to pořídím. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 12:28
 taky pekna  ale abych rek pravdu tak se mi vic libi s revmaplechama
Datum: 19. prosince 2009 12:28
Datum: 19. prosince 2009 11:58
 aha  diky,jeste se zkusim zeptat dedy a prozkoumat stare fotky a kouknout na pudu do bordelu  treba ho najdu
Datum: 19. prosince 2009 10:55
 To lidi dřív vyházeli, ale ten tunel nad válcem tam byl.
Datum: 19. prosince 2009 10:38
 kdyz sem koukal na ty fotky caueho20 tak sem tam videl jeste jeden plech pod tim briskem,tady je to dobre videt http://picasaweb.google.com/caue24/Jawa50#5118560643357083218 tak se chci zeptat jestli se to tam davalo na vsechny?ja mam treba origo po dedovi a nemam tam ani kryt retezu. jo jinak caue20-mas moc peknyho fika
Datum: 19. prosince 2009 9:49
Jméno: BooCheer
IP: uživatel8217
 Revmaplechy jsou velmi dobrá věc. V zimě ti nefouká na nohy,když proletíž kaluž tak nemáš mokré nohavice,má to dobrý vzhled ale hrozně to brzdí o vzduch. Prej to dokonce i víc žere kvůli odporu větru. Mě jde na pionýrkovi hlavne o silu a rychlost,kdyby nebyl odpor vzduchu tak tam mám revmaplechy taky
Datum: 19. prosince 2009 0:04
 myslím si, že kdybych měl já revma plechy, tak je mám ohoblovany jak kráva
Datum: 18. prosince 2009 23:39
Datum: 18. prosince 2009 20:31
 pokud ho v zatáčce položíš, tak to asi skřípat bude  . Jinak já mám 21 s revmaplechama a ještě se mi nestalo, že bych s nim dřel. Stojánek to, jo tím rachotím každou chvíli...
Datum: 18. prosince 2009 19:04
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 18. prosince 2009 18:54
 pokud ho v zatáčce položíš, tak to asi skřípat bude  . Jinak já mám 21 s revmaplechama a ještě se mi nestalo, že bych s nim dřel. Stojánek to, jo tím rachotím každou chvíli...
Datum: 18. prosince 2009 18:53
 dá se tim škrknout a v noci ty jiskry to jsou teprve světelny efekty!
Datum: 18. prosince 2009 18:52
 ¨nemyslím si že je to nemožné ale tak to by mosel klopil jak rossi
Datum: 18. prosince 2009 18:51
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Ja davam prednost fichtlu normalne se stupackama jinak skrtat plechama se da i na normalni silnici nekde tu mam video kdystak ho
zkusim upnout pro ty co si stale mysli ze to nemozne neni
Datum: 18. prosince 2009 18:44
 tak to už neni chyba revmaplechu jako taková fungovat to mosí jinak by to tam nedavali
Datum: 18. prosince 2009 18:40
 jo to přesně dělá ted i mě,,ale jen na levé straně
Datum: 18. prosince 2009 18:22
 Já měl takový plechy, že při pootočení vidlicí skřípaly a klepaly se, protože byly urvaný i stěmi držáky.
Datum: 18. prosince 2009 18:14
 Díky aspoň můžu kámošovi odporovat. Díky moc.
Datum: 18. prosince 2009 17:56
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 víš jak bys v té zatáčce musel být nakloněný abys dřel o zem?
Datum: 18. prosince 2009 17:52
 tak nesmiš to v té zatáčce moc hrotit ale jinak je to super v zimě ti nefouká na nohy a když to položíš tak ti to neskřípne nohu
Datum: 18. prosince 2009 17:41
 jako nechápu jak to může dřít jo ten kdo ti řekl že to dře tak to nedřely plechy ale stojánek
Datum: 18. prosince 2009 17:39
 čau,podlemně to v zatáčce nemože dřít protože je to stejně široké jak stupačka
Datum: 18. prosince 2009 17:33
Jméno: David
IP: uživatel8108
 zdar chlapi nevíte někdo kde sa daji kupit gumy na revmaplechy na pionýra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 18:18
 maj je na motoren.sk
Datum: 18. prosince 2009 18:18
 já sem si je jednoduše vyrobil,našel sem dlouhej kabel gumy,tak sem si do tej gumy nožem vyřezal zářezy a je to ok
Datum: 18. prosince 2009 17:44
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tady v kramku byli nedavno nevim jestli je este SESA ma, stejne je tetka tady nekoupis. Pak jsem je este videl na nakym jinym kramku nasel jsem ho prez vyhledavac seznam jeden stal 40 Kc SESA ma jeden myslim za 80 Kc v mototechne jsem je este nepotkal
Datum: 18. prosince 2009 17:26
Jméno: JAWA 250
IP: uživatel1506
 cau draci nedobyji mi 250 alspon nezhasina kontrolka mam novy uhliky a dotykaj se rotoru tak nevim vcem je problem, rele tam je zapojeny jak ma bejt, nedavno jsem ji daval do kupi pred par dnama jsem ji nakop a kontrolka zhasinala nebo tak na pul stema starejma uhlikama co byly praskli ale stema novejma ne nechaputo jinak to uz jezdi docela pekne
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 21:11
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 muzou bejt na rotoru ty drazky necim zadelany ja ty drazky projel parkrat platkem z pilky a uz to dobiji pekne
Datum: 18. prosince 2009 21:11
 http://www.youtube.com/watch?v=tVL1u1eLX3I&feature=related kouknete na zacatek klipu..prijel tam ve skode 120  klip od PRODIGY
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 17:37
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Lol
Datum: 18. prosince 2009 17:37
Datum: 18. prosince 2009 17:19
 To je pravda shreku
Datum: 18. prosince 2009 17:16
 není to nějaká reklama na Česko?je tam škodovka, mlíko se vylejvá na zem, vypadá to dost podobně!
Datum: 18. prosince 2009 17:13
Datum: 18. prosince 2009 17:07
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 0:18
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel8256
 Facebook si rad odpustim...
Datum: 19. prosince 2009 0:18
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Pokec = pomoc kdykoli a kdekoli. Je to fakt dobré !
Datum: 18. prosince 2009 22:22
 tak urcite pokec je tu dobra vec
Datum: 18. prosince 2009 19:43
 facebook to je úplná sra*ka..a tadyten pokec je superr!
Datum: 18. prosince 2009 17:45
Jméno: Milan Daňa
IP: uživatel1303
 já sem taky pro tendle pokec  facebook na tendle pokec nikdy mít nebude
Datum: 18. prosince 2009 17:39
 akorat sem seso nepochopil jestli zatracujes facebook a nebo tenhle na kramku...TENHLE POKEC JE NEJLEPŠÍ!!!!!!!!!
Datum: 18. prosince 2009 17:21
 To je fakt tenhle pkec je nej. Kam se hrabe na Facebook co se rad a fajn pokecu týče. Jen bych přidal fotky našich strojů ať si každý může přidat ten svůj. Jiank super
Datum: 18. prosince 2009 17:13
 Ja ho nezatracuju!je to tu dobry a na facebook seru..
Datum: 18. prosince 2009 17:03
 a mas v planu zmenit i CHAT?
Datum: 18. prosince 2009 16:57
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 da se dat klika di fika z husqvarny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 10:19
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 můžu ti prodat suzuki TL1000r a mužeš skusit přehodit rovnou celý motor,myslím že by to aj lepe jelo
Datum: 19. prosince 2009 10:19
 a nechceš tam rovnou dát kliku od dveří?
Datum: 18. prosince 2009 18:20
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 napasuj tam z nějakýho aspon 1000 to pojede
Datum: 18. prosince 2009 18:01
Datum: 18. prosince 2009 17:05
 a co kdybys dal do fichtla pist z nejakyho litra at to ma grady?a vejfuk rovnou taky  to bude lepsi nez tam dat jenom kliku..
Datum: 18. prosince 2009 17:02
 je hodně typý husqarny... z jaké konkrétně? no a stejnak pochybuju že půjde  vole to je jako bych si do omegy chtěl dát motor ze škody 120
Datum: 18. prosince 2009 16:42
 mám dotaz šlo by na pincka udělat to že když u 250ky kejvačky přidám plyn tak se do normálních otáček vrátí až po chvilce - má krásnou sertvačnost a šlo by to aji na fichtlovi?ten mi po přidání plynu zase hnedka sjede a má minimální setrvačnost
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 17:10
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 taky jsem nad tim premejslel pred tejdnem ale fotr mi to rozmluvil ze mi odejdou rychlejc loziska a ten motor pujde spatne do otacek a pomalu se rozjede protoze to je moc slabej motor. Jinak jsem to uz videl ze dal nekdo zavazi nakliku zboku co je spojka
Datum: 18. prosince 2009 17:10
 to že kývačce trvá než otáčky spadnou dělá měga těžká klika.. jestli do pionýra nacpeš 10 kilovou kliku, tak dej vědět
Datum: 18. prosince 2009 16:31
 zdar draci.. co vsechno se da pouzit na pincka ze simsona ? krome vydlic ? da se pozit treba zapalovani ? karbec ? NEBO CO BY SE DALO POUZIT ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 15:54
 Já bych eště použil kadící mísu ze simáka,taky dobrý
Datum: 18. prosince 2009 15:54
Datum: 18. prosince 2009 15:49
 skoro vsetko  volant,aj zadnú vydlu,zapalovanie ne! lebo sa tam nezmesti,karbec som neskusal,dalej sú dobré aj zo simsona aj paprsky kola,aj tie hlinikové rafky,predné svetlo,vyfuk kolena z endura na upravu aby slo vyfuk hore,
Datum: 18. prosince 2009 15:48
 zdravim  uz se tu par lidi chlubilo se svejma strankama tak pridavam taky http://www.cz-cross.iprostor.cz nejsou to stranky kde bych neco kopiroval,nebo proste jenom dopisoval.jediny co jsem nedelal ja je sablona,zbytek je v HTML
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 8:56
 motorku sem koupil jeste v horsim stavu,dal sem ji do pojizdnyho stavu abych ji moh sestelovat proste aby byla pojizdna a ted pres zimu ji budem prestavovat..a web je zatim o nicem protoze tam nechci kopirovat technicky udaje a takovy veci z jinejch webu,ale web bude proste o me motorce a poznatcich
Datum: 19. prosince 2009 8:56
 No web o ničem, takže sorry. Jako pokus celkem dobrý ale není tam vůbec nic.
A ta tvoje motorka je fakt chudák.
Datum: 19. prosince 2009 0:59
 jj jasný..
Datum: 18. prosince 2009 17:53
 ne,tolik toho zase neumim..ta sablona byla uz vytvorena na tom hostingu a ja do ty sablony jenom zapisoval a pridaval HTML
Datum: 18. prosince 2009 16:54
 jo eště něco,ten vzhlad si robil v adobe photoshopu či malování?
Datum: 18. prosince 2009 16:31
 to jo
Datum: 18. prosince 2009 16:14
 přesně,moje řeč,nesášim kdyš někdo kopíruje,pak to sem dá a chlubí se stím že to dělal sám 3 hodky přitom to měl hotový za 5minut
Datum: 18. prosince 2009 16:14
 diky,mam ji teprve chvili a nechci tam jenom kopirovat z ostatnich stranek..to by pak nebyl muj web ale kopie jinyho webu
Datum: 18. prosince 2009 16:12
 zatím to máš pěkný
Datum: 18. prosince 2009 16:09
 Zdravím draci!Chci se zeptat kdo v tehle zime kuti?A jeste jedna otazka skladal nekdo fichtla nebo jinou motorku treba jako ja na pude ve 4 patre?  Jen mi zajima jestli sem jenom ja takovej exot
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 1:03
 Kutím, kutím... Mám ve svém RD ve sklepě rozebranou jawu cz 150 mezityp a stadion S11...
jinak tam mám normál ustřed topení a 20stupnu.
Datum: 19. prosince 2009 1:03
Jméno: Jozo
IP: uživatel7809
 tož já mam v dílně pilińák a mam tam vcelku teplo, opravuju starou sekačku a čeká mě kára za auto, natřít odsávání
k pile...a tak...
Datum: 18. prosince 2009 21:51
 ja teď mám v dílně kompletně rozdělanou 250, naštěstí tam mám topení
Datum: 18. prosince 2009 21:07
 Já dělám v garáži pořád něco. Buď stavím nebo opravuju, udržuju, čistím, ...  . Ale teď jsem už víc jak týden nemocný a už mě to začíná s.át.
Datum: 18. prosince 2009 20:18
 presne jak pise provaz..a jeste si musim utirat nudli protoze tam vzdycky nastydnu  jinak ja mam v garazi teplo jenom od zarovky,od motoru a obcas kdyz sousedka vari tak z digestore  mam garaz pripojenou k baraku tak je tam vyvod z digestroe  jak to tam ale voni kdyz neco vari
Datum: 18. prosince 2009 19:29
 jj - ja v dilne - ale mrte mi mrznou prsty - tak me furt pada sroubovak a klice z rukou - ale ja to nevzdavam...
Datum: 18. prosince 2009 18:59
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já v garáži. Naštěstí tam máme 2 auta, se kterými se často jezdí, takže i když je venku -10 stupňů v garáži je těch 5-10 stupňů. Horší je, když se s nimi nejezdí
Datum: 18. prosince 2009 18:12
Jméno: Vybrouš
IP: uživatel7097
 Já dělám v dílně Go motoru v dílně a tam je docela zima
Datum: 18. prosince 2009 16:59
Jméno: babeták
IP: uživatel7678
 jasan, ve sklepě si hraju s babettou, mám tam pokojovou teplotu jelikož mi dam jdou 2 trubky o průměru cca 20cm co rozvádí teplo po baráku
Datum: 18. prosince 2009 16:17
 já dělám rotační šoupátko do pionýra.... ted bude konečně volno a čas na tom pořádně zapracovat
Datum: 18. prosince 2009 16:03
 Já dělám novou elektriku na fichtlovi komplet dráty. Nové faston konektory a dutinky žádné letování plus nová spínac skříňka a nový přepínač světel v garáži. Vedou zde rubky od topení takže je tu příjemných 18-19 C stupňů
Datum: 18. prosince 2009 15:46
 já nekutim ale jezdim,a už i prodávám
Datum: 18. prosince 2009 15:42
 já makam v garáži na fichtlu pro závody, a taky tam je pěkná kosa
Datum: 18. prosince 2009 15:31
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja dělam go fichtlu v garáži
Datum: 18. prosince 2009 14:56
 ja stavim čízu krosku...ale v garáži a je tam pěkná kosa
Datum: 18. prosince 2009 14:50
Datum: 18. prosince 2009 14:07
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci, přikolíkovávám podkovu mezi setrvačníky na jawu 50 ale nevím jaký pruměr má mít ten kolíček, poradíte mi někdo nejakou optimální velikost?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 16:22
Jméno: monter
IP: uživatel1250
 myslím že je celkem jedno jakej průměr když to nebude nějak extra malej já sem třeba podkovu nepřikolíkoval ubec udělal jsem jí s přesahem a ani se nehla
Datum: 18. prosince 2009 16:22
 Hojte draci potřebuju sehnat plovák karbecu na jawu 90 neměl by ho někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 13:50
Jméno: 250cross
IP: uživatel8250
 Normalne použij s jawa21, bude fungovat, ja som s nim najazdil kopec km
Datum: 18. prosince 2009 13:50
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 cau lidi, jak dlouho vam trvala autoskola(od podani prihlasky po vyzvednuti ridicaku)
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 19:31
 ja delel A od podani prihlaky 3 tejndy a pak sem si sel za 14 dni pro ridicak
Datum: 18. prosince 2009 19:31
 mesic a pul, ale protoze bylo hnusne a komisar nechtel jezdit zaverecky
Datum: 18. prosince 2009 14:44
 Já dělaj AM cca 3-4 tejdny
Datum: 18. prosince 2009 14:26
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 dekuji ti dobra vilo
Datum: 18. prosince 2009 14:19
Jméno: Lukáš Holub
IP: uživatel4663
 Čau,jen autoškola trvala 6 týdnů,ale celkem i s doktorem atd. cca 2 týdny navíc.(na A1).
Datum: 18. prosince 2009 13:51
 KOLIK MA ROZTEC ZD. TLUMIC NA JAWU 90 ?? muze nekdo omerit
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 12:41
 http://www.motokramek.cz/dily-babeta-motor-svornik%20valce/ čau hale jak to mám vyndat z toho motoru jak drží komplet válec potřebuju vyměnit napište jak se to nejlíp dá vyndat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 12:08
 a válec se ti už nechce stahovat viď? Sundej hlavu a namontuj na ten závit dvě matky kontra (aby se na tyčce neprotáčely) a zkus to vytočit. a nebo to pořádně zmáčknout nějakejma sika kleštěma.
Datum: 18. prosince 2009 12:08
|



|