Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau mám probl=m teď jak jsem měl strženej závit na tý tyčce co drží válec tak sem jí vyměnil válec se musel sundat a te´d už to atm je všechno nasazený utáhlý, a teď když sem s tim chvílku jezdil tak mi příde že to skoro nepřeřadí na 2 rychlsot ? prostě když držím plyn na půl plynu tak to má strašně velký otáčky a řve to jak sviň a pořád to jede na 1 rychlost a když hjo pustím tak to stejně nepřeřadí co stím ? prosím za odpověd ????? dík čua
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 14:16
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 nechal jsem tam starý dík moc za odpovědi  sry
Datum: 19. prosince 2009 14:16
 Už je vyřešeno, on tam nechal to starý těsnění, nebo ho tam nedal vůbec, teď nevím.
Datum: 19. prosince 2009 14:12
 já bych taky řekl ten faleš
Datum: 19. prosince 2009 13:53
 Zřejmě to není zas až tak dotáhlé, nebo jsi zapomněl na těsnění.
Datum: 19. prosince 2009 13:29
 falešnej vzduch
Datum: 19. prosince 2009 13:26
Jméno: BBB
IP: uživatel7934
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 11:51
 haha tipuju že tak 2 lidi tady ví o čem je oktanové číslo
Datum: 20. prosince 2009 11:51
 dej to tam a uvidíš ten tanec!!!  )))) výkonem se ti budou ohybat žebra na válci, a v noci budou svítit matky na svorníkách jak se rozfajrujou. a kdyby ti to náhodou začlo foukat pod hlavou, tak ti ten výkon natáh svorníky  ))))
Datum: 20. prosince 2009 10:06
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Až budeš mít kompresní poměr tak velkej, že ti to bude detonovat i na 98ku, tak to zkus. Jinak to budou vyhozený prachy. Ostatně, nevěřím že by to zvyšovalo okt. číslo. Buď je to na bázi uhlovodíků, ale pak by se toho muselo přidávat několik procent, nebo je v tom TEO, ale to by nebylo catalyzer-friendly. Já myslím, že v tom bude čůrání.
Datum: 19. prosince 2009 18:54
 *silný
Datum: 19. prosince 2009 18:11
 pekné, když je to pro silné benzínové motory, tak to bych si mohl koupit..silní benzíňák mám
Datum: 19. prosince 2009 18:10
 Ten půl poník co to možná přidá musí bejt FAKT hodně znatelnej
Datum: 19. prosince 2009 16:35
Datum: 19. prosince 2009 15:05
Jméno: Enigma
IP: uživatel8258
 Martin skus si precitat neco o vlivu oktanoveho cisla na chod motoru a zistis ze se to do fika nevyplati....
Datum: 19. prosince 2009 14:22
Jméno: Martin
IP: uživatel6843
 Bylo to měřeno na brzdě
Datum: 19. prosince 2009 14:22
 kdyz si koupim 100 oktanovej benzin tak mi celejch 7 okt. navic asi bude prd platny  tohle je do fichtla absolutne zbytecny motor nicit nebudes, ale tvoje penezenka bude hodne brecet
Datum: 19. prosince 2009 14:21
 Dej do benzinu toluen a mas stejny ucinek za mnohem mene penez. Martin: a nebyl to spis placebo efekt co?
Datum: 19. prosince 2009 14:20
 To není tak zlý.
Datum: 19. prosince 2009 13:54
Jméno: Martin
IP: uživatel6843
 Ta lahvička vystačí skoro na 200 litrů benalu
Datum: 19. prosince 2009 13:40
 A je nutné platit 500 za jednoho koně navíc?
Datum: 19. prosince 2009 13:32
Jméno: Martin
IP: uživatel6843
 Twl vy taky asi víte hovno. Tenhle octane boost už jsem měl několikrát ve fichtlovi a zvysi to výkon tak o jednoho koně tak nevim co tady zase kecáte.
Datum: 19. prosince 2009 13:30
 jo a ta cena se mi taky nelibi  584,00 kc
Datum: 19. prosince 2009 13:20
 Vhodný pro 2 a 4 dobé "SPORTOVNĚ LADĚNÉ A SILNÉ" benzínové motory= což pincek asi neni
Datum: 19. prosince 2009 13:20
Jméno: BooCheer
IP: uživatel8217
 o 7 čísel jde poznat zážitek?  Já jsem jezdil na pionýru na special 91 a když jsem na zkoušku natankoval nádrž Shell 100,to už máte o 9 čísel větší oktanové číslo a nepoznal jsem skoro nic... Jediné co jsem poznal tak že jsem zbytečně odlehčil penezenku  Mozna je to dobre ale do jawek urcite ne
Datum: 19. prosince 2009 13:19
Datum: 19. prosince 2009 13:13
Datum: 19. prosince 2009 13:12
 Dost pochybuji, že máš natolik silný motor, aby se ti tohle vyplatilo.
Datum: 19. prosince 2009 13:02
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 hoj draci když mám svíčku takovou hnědou tak mám dát na nižší zářez jehlu?Vím na 100% že je to karbecem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 13:54
 Tak asi neí hnědá, ale černá a mokrá.
Datum: 19. prosince 2009 13:54
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 ale to nejd našlápnout musim jí vždy jen hadrem přejet a chytne na poprví
Datum: 19. prosince 2009 13:48
 má prabvdu,rači se v tom nevrtej,bud rád že není bílá
Datum: 19. prosince 2009 12:51
 Hnědá je snad v pořádku....
Datum: 19. prosince 2009 12:48
 pokud má jehla 4 zářezy tk jehla na druhej zezhora
Datum: 19. prosince 2009 12:44
 cau Draci prosim vas shanim papiry na Jawu 250 panelku.Mohou byt i bez stitku moznost koupit nový.cena dohodou Diky....
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 12:29
Jméno: ....
IP: uživatel7934
 cus draci chci se zeptat co se stane kdyz do pionyra naleju natural 98 a jestli to pojede lip
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 12:59
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Je to zbytecny pokud nemas znizenou hlavu tam by se benzin s vyssim oktanovym cisel hodil
Datum: 19. prosince 2009 12:59
 zdar chtel sem se zeptat jestli dráždíte svoje fíky i v tomdle počasí?? a jak vám chytaj ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 16:18
 napadlo nam asi 10 cisel snehu tak sem se tesil jak se projedu..pridu k fichtlovi,slapam jak kkt a nic...po vymene asi 5ti svicek to chytlo a hned chciplo,tak sem roztlacoval,startoval a porad nic ani neblafnul...a ja se tak tesil
Datum: 19. prosince 2009 16:18
Jméno: BooCheer
IP: uživatel8217
 Jezdím každý den do školy na jawě 21 asi 15 Km... Tá chytá okamžitě i v tom mrazu,ale když chci jet s babettou tak musím asi 5 minut šlapat a dalších 5 minut motor zahřvat
Datum: 19. prosince 2009 13:14
 Na babetě musím vždycky chvíli cvičit, abych ukázal zájemci, že jezdí. A 555 startuje okamžitě.
Datum: 19. prosince 2009 12:25
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel1093
 přídu zapnu spínačku,benzín,nacupám,šlápnu,du zavřít dílnu nechám to probakat asi 2 minuty a jedu chytá normálně za studena i za tepla na první kopnutí
Datum: 19. prosince 2009 12:21
 cau draku , hele občas se du projet těch 20km chytá mi na 2 šlápnutí svíčku mam normálně letní
Datum: 19. prosince 2009 12:21
 ja sem jel vcera po dvore a chyt v poho ale musel jsem ho nechat vohrat ale byla na tom strasna kosa
Datum: 19. prosince 2009 12:20
 jasně já ted jezdím na sněhu na hřišti skoro furt,jakmile ho vytáhnu z garáže chytne tak na 12 pokus,ale kdyš už je protůrovanej tak pak i za studena chytne na poprvé bez plynu.ale už mi došel benál
Datum: 19. prosince 2009 12:19
Jméno: zephyr
IP: uživatel7870
 Zdravím draci,chtěl bych se zeptat jestli se dá sehnat plnokovová klika na jawetu.Nebo jestli je nějaká náhrada z jiného motoru která by po menších ůpravách tam pasovala nebo na kolik by vyšla výroba nové kliky.Nemáte z tím to nějaké osobní zkušenosti?Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 12:13
 zdar prominte že tu ted hodně píšu ale potřeboval bych nějakou malou upravu jak z motoru dostat co nejvýce otáček at se mi to co nejvýce roztočí diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 16:21
 honza73-je to pravda,kamos si koupil ten hikone,uriznul koleno co tam bylo a jenom ho nasadil na puvodni..v otackach to jelo nadherne i kopce ale spodek na hovno...to nez se rozjelo to byla doba..
Datum: 19. prosince 2009 16:21
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To je pravda ja tak hodne dlouho jezdil a moc sem nepoznal ten spodek ale vis co,to je kvuli malymu primaru..
Datum: 19. prosince 2009 14:16
 No slyšel jsem nemám to oskoušený ..že když se dá hikone výfuk na origoš koleno tak se to trocha víc roztočí za tu cenu že motor nebude mít "spodek".
Datum: 19. prosince 2009 13:25
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Mala uprava asi tezko hodne otacek a klika se ti podiva na deni svetlo
Datum: 19. prosince 2009 13:09
 dofoukni rám,nastříkej duše,profoukej elektriku,zapoj karburátor,namaž sedlo,zaklapni řetěz,jak todle uděláš ještě dej do batohu cihly a slepičí polévku,a hnedle budeš hrabat na silnici i na dvojku,možná předjedeš i silně rozjetou slepici
Datum: 19. prosince 2009 12:11
Datum: 19. prosince 2009 12:04
 Jedině TURBO.....
Datum: 19. prosince 2009 12:03
 chcu si kupit 175jawu ale spis si kupim pitbika bo chcu jezdit po lukach a v terenu co poradite vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 18:17
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Kdyz ma eliminovany cinsky nedostatky tak kde by mel bejt problem....
Datum: 19. prosince 2009 18:17
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nedoporučuju kupovat použitýho pitbikeho
Datum: 19. prosince 2009 17:53
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Pitbike je lepsi
Datum: 19. prosince 2009 13:47
 vybral sis dobře..hlavně to neznič
Datum: 19. prosince 2009 12:48
 tak jsi kupim veterana a nebudu ho jebat
Datum: 19. prosince 2009 12:46
 no to je sice pravda.jenže aby si zničil veterána to si rači kup tu jebačku xD
Datum: 19. prosince 2009 12:15
 jenze jsem slyšel že se pitbika se hodne jebe
Datum: 19. prosince 2009 12:08
 Kup toho pitbika..... do terénu je určitě lepší a nezničíš veterána.
Datum: 19. prosince 2009 12:05
 oprava: Chci jsi koupit jawu 175, ale spíš bych chtel pitbika, protože chci jezdit po loukách a v terénu, co poradíte vy?
Datum: 19. prosince 2009 11:53
 poradím ti tohle: otevři si učebnici pravopisu a studuj... taky jsem moravák, ale na veřejnosti mluvím česky!
Datum: 19. prosince 2009 11:43
 vim ze tu to nepatři ale jsem píča ,bo jsem si zadrel fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 16:27
Datum: 19. prosince 2009 16:27
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 sem jawar a este sem nazdrel boochere
Datum: 19. prosince 2009 13:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Já jsem teda nikdy nic nezadřel vždicky jsem dal trošku víc oleje a když už to bylo horký tak jsem dal přestávku atd...
Datum: 19. prosince 2009 13:13
Jméno: BooCheer
IP: uživatel8217
 Pokud už nutně potřebuješ z hrozně dlouhého kopce brzdit motorem. Pak vypni zapalování a plyn dej tak do 3/4... Podle otáček Ale kdo už za život nezadřel motor neni žádná Jawař
Datum: 19. prosince 2009 13:11
 To se má jezdit na neutrál, nebo občas zmáčknout spojku a protůrovat.
Datum: 19. prosince 2009 12:04
 jo dik uz to budu vedet
Datum: 19. prosince 2009 11:50
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 gratulujem  na dvojtaktoch sa dole kopcom nebzdí motorom  teraz to vieš daj výbrus alebo druhy valec s piestom a ideš daľej i ja som raz zadrel to je život učíš sa
Datum: 19. prosince 2009 11:46
Datum: 19. prosince 2009 11:44
 jel jsem z kopce a uz mi dochazel benzin a mel sem tam rychlost a pak uz to bylo v ........
Datum: 19. prosince 2009 11:26
 JAk?
Datum: 19. prosince 2009 11:23
Jméno: f.mans
IP: uživatel5056
 zdrec jak mam spojit světelní civky v motoru koupil jsem novi světelni civky a vyměnil draty a novou přední žarovku a světlo nechce svityt púošle te ny ma email jak to mate spojeni vy f.mans@seznam.cz dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 12:43
 já tomu věřím  mám to po dědovi a děda je první majitel.A nic se zápalkem nedělal
Datum: 19. prosince 2009 12:43
 na držáku civek který se běžně menil kvůli závitům nebo praskání takže bych tomu moc nevěřil
Datum: 19. prosince 2009 12:32
 Já si to nepamatuju, ale myslím, že je spojený mám. A jinak zapalování maj na sobě ten výkon vyražený.
Datum: 19. prosince 2009 12:27
 na tom zálaku to je vyritý
Datum: 19. prosince 2009 12:26
 dachl21:a jak jsi poznal že tam máš 30w zapalko?u 25w a 30w mají trochu odlišné zapojení zadního světla a larsonu
Datum: 19. prosince 2009 12:25
 oprava: vzadu mám 6v 5w
Datum: 19. prosince 2009 12:18
 ondragam: já mám taky 30w zápalko a nemám propojený cívky,ve předu mám 6v 25w a vzadu 6w pv a svítí mi to krásně,akorát to netroubí
Datum: 19. prosince 2009 12:12
 Z jedné světelné cívky na druhou a z té druhé pak do světla, myslím.
Datum: 19. prosince 2009 11:36
Jméno: f.mans
IP: uživatel5056
 to taky vym vodkad kam
Datum: 19. prosince 2009 11:23
 Drátem.
Datum: 19. prosince 2009 11:22
Jméno: f.mans
IP: uživatel5056
 jak
Datum: 19. prosince 2009 11:11
 jestli máš 30w zapalko tak musš mít propojené cívky
Datum: 19. prosince 2009 11:10
Jméno: f.mans
IP: uživatel5056
 ale kyž na tu předni žarovku zapojim tu 6v-5w tak to normalně svity aje jak 6v-25 tak to nesvity
Datum: 19. prosince 2009 11:08
 Ideální je napojit celou elektriku na nějaký vnější zdroj. A mě stačilo šroubovákem spojit v zapalování takový dva kontakty a je to ok.
Datum: 19. prosince 2009 11:07
 v tomhle ti bude muset poradit asi nějakej elektrikář
Datum: 19. prosince 2009 11:02
Jméno: f.mans
IP: uživatel5056
 ja mam zapalovaní 30w
Datum: 19. prosince 2009 11:01
 aha přední žárovku máš novou
Datum: 19. prosince 2009 10:56
 a zapojil si to na ty cívky stopro dobře?může být jen třeba prasklá žárovka
Datum: 19. prosince 2009 10:55
Jméno: f.mans
IP: uživatel5056
 ja to taky nemam spojení zadní svity ok ale předni fubec ani neblikne
Datum: 19. prosince 2009 10:54
 a měl si vůbec před tím ty cívky spojený? nějakej fichtl je spojený vůbec nemá jako třeba já
Datum: 19. prosince 2009 10:52
 proč u pincka nejde nastavit takovej malej volnoběh jak je třeba u 250ky kejvyčky?ten se dá nastavit na minimum a krásně to pomalu buble a u fichtla to jende proč?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 14:19
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 A jak se tím kazí motor?
Datum: 19. prosince 2009 14:19
 Tak se koukni na video. Vždyť pálí každý druhý otočení pístem.
Datum: 19. prosince 2009 13:39
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Jak vynechává? já mam taky uplně malý volnoběch,ale nevynechává mi
Datum: 19. prosince 2009 13:15
Jméno: BooCheer
IP: uživatel8217
 U pincka nikdy takového volnoběhu nedocíliíš. postav si vedle sebe dvě klikovky,jednu z fichtla a druhou z 250ky... ta 250ková je několikrát těžší takže má větší setrvačnost. U fichtla je setrvačnost menší.
Datum: 19. prosince 2009 13:09
 Taky možnost, ale ten motor vynechává a dvoutakt je většinou stavěný na velké otáčky. Jak jsem četl, nejlepší je pro 2T jízda na 3/4 plynu.
Datum: 19. prosince 2009 13:00
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já myslím,že to ani nekazí motor,ale u panelka to celkem ždíme baterku
Datum: 19. prosince 2009 12:39
 Extrémně malý volnoběh kazí motor.
Datum: 19. prosince 2009 11:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 proč by tím měl ničit motor??
Datum: 19. prosince 2009 11:24
 Jo, ale jakmile to našteluju za tepla a pak nechám vychladnout a znova nakopnu, chytne obrovské otáčky( u fichtla nevadí, u babety se protáčí zadní kolo a to není moc dobrý). A Michal má asi takovouhle představu http://www.youtube.com/watch?v=fh-btGZj23s ,ale to je asi blbost, jednak tím ničí motor a u fichtla to asi nepůjde.
Datum: 19. prosince 2009 10:33
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 Ondragam ®: to bude tím asi že si ho šteloval volnobeh za zimna pričom sa má šteľovať za tepla
Datum: 19. prosince 2009 10:30
 mě to u fichtla normal jde na nízkej volnoběh,drží krásně
Datum: 19. prosince 2009 10:28
 U mě zase hodně motorek trpí tím, že na studeno je volnoběh dobrý, na ohřátým to chcípá.
Datum: 19. prosince 2009 10:18
 no ja sy myslim ze kejva ma hoodně tezkou klikovku cili dobrou setrvačnost no ale u fika kdyz nastavis hodne dobře předstih das trřeba novou civku v zapalku a sklepnes svicku tak to bude tež pekne drzet
Datum: 19. prosince 2009 10:15
Jméno: Fichtl man
IP: uživatel4183
 250 pracuje na nižších otáčkách a fechtl zase na celkem rychlých
Datum: 19. prosince 2009 10:13
Jméno: bubele
IP: uživatel5266
 Koupil sem cezetu 2OO ccm,praskli mi krouzky a vystipali cast pistu.nechal sem si vyrobit novej pist na zakazku.Poradte jak zajíždet.kolik km cca zajizdet.a jakym olejem asi mazat?je mozny zajizdet i ted v zime?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 10:48
 Tam je problém, že jakmile přeplavíš karbec, tak ti to teče po prstech a mrzneš.
Datum: 19. prosince 2009 10:48
 néé,,,já jezdím ve dvou rukavicích,jedny pletený,a jedny koupený teplý,já nic povolovat nemusím,já s tím problémy nemám
Datum: 19. prosince 2009 10:46
 Chci tě vidět, jak ve dvou rukavicích povolíš blbej šroub.
Datum: 19. prosince 2009 10:44
  ...tak možná je u vás větší mráz,,ale já musím mít teplou bundu,4 ponožky na sobě,a dvoje rukavice,pak mi je zima jen na ruce
Datum: 19. prosince 2009 10:41
  ...tak možná je u vás větší mráz,,ale já musím mít teplou bundu,4 ponožky na sobě,a dvoje rukavice,pak mi je zima jen na ruce
Datum: 19. prosince 2009 10:39
 Mráz asi bude, ale nevadí ti to. Já takhle jen promazal rukojeť u babety, protože visívával plyn a za tu dobu mi rukavice, které jsem položil na stůl, přimrzly k sobě.
Datum: 19. prosince 2009 10:35
 píst se zajíždět myslim nemusí,ale jestli máš nový kroužky tak je zajed tak 50km.jo a ted v zimě jezdím furt a mráz není
Datum: 19. prosince 2009 10:30
 Ale jaká je to pecka do té ledové slitiny zálit palivo.... A chci tě vidět v tomhle mraze jezdit, vždyť je ti zima i když jdeš po ulici.
Datum: 19. prosince 2009 10:20
 no ja bych řek ze zima je na zajizdeni hodne dobra motor se velice dobře chladi
Datum: 19. prosince 2009 10:16
 najde se tu nekdo kdo je z frydku mistku nebo okoli at posle icko dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 10:35
 Ja jsem tez z Kopřivnice naco chceš to ICQ ? tu to mas jinak  433 546 688
Datum: 19. prosince 2009 10:35
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 a já z kopřivnice
Datum: 19. prosince 2009 9:51
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 ja jsem z frýdlantu nad ostravicí
Datum: 19. prosince 2009 9:17
 Zdravím,potřeboval bych poradit kde se dají sehnat na Jawu 550 r.v 58 nějaké věci.A konkretně bych teď bych potřeboval rozpěrku do zadniho kola,těsnení a vůbec ty střeva. Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 14:11
 A koupit se to někde dá?
Datum: 19. prosince 2009 14:11
 Ty z ničeho jinýho(pokud chceš originalitu) nepůjdou.
Datum: 19. prosince 2009 13:55
 Aha, ja myslel jako sřeva v kole,nevadí. Špatně jsem to podal. Ale nevite někdo o něčem?
Datum: 19. prosince 2009 13:36
 Ty ne(kola). Ale jako střeva jsem bral teda jen motor......
Datum: 19. prosince 2009 13:30
 I ty středy kol?
Datum: 19. prosince 2009 12:44
Jméno: Jozo
IP: uživatel7809
 Stejný s J 555 je akorát motor a pár dalších blbostí. Zkus se podivat na aukro. A na nějaký burzy.
Datum: 19. prosince 2009 12:05
 Vober nějakou 555, ty jsou levnější a motorově stejný.
Datum: 19. prosince 2009 10:36
Jméno: george
IP: uživatel1834
 zdár fichtláci,mám takovej problém na mím mustangu když jedu v nízkech otáčkách tak to vubec skoro nejede a jak se dostanu do vysokejch tak to jede nevíte o stím muže bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 10:15
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 jojo předstih a odtrh na kladivkách i svíčce.-)
Datum: 19. prosince 2009 10:15
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 co tu řekl ondragam a dachl 21 je vše pravda. Dosti ale také záleží na seřízení zápalka. Když dáš malý předstih, tak to pojede dobře v nízkých a ve vysokých to nebude stíhat a opačně
Datum: 19. prosince 2009 8:51
 zkus hladinu plov.komory
Datum: 18. prosince 2009 22:19
 Žeby to byl vysootáčkovej motor?
Datum: 18. prosince 2009 22:18
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Draci, sorry že se to netýká Jawy ani ČZ, ale potřeboval bych vědět co znamená u závodních aut zkratka RS, např. Škoda 130 RS. Dík moc a ještě jednou sorry
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 14:44
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel7552
 jj je to rally sport
Datum: 19. prosince 2009 14:44
 no mislim aj ja ze rally sport,,,lebo to bolo na rally.... ale bolo to bomba stroj
Datum: 19. prosince 2009 13:40
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Mslim že to znamená rally sport
Datum: 19. prosince 2009 12:06
 martine a jiříku viděli jste někdy takový vůz?mám originální reklamu na tyto vozy.je to rally sport.ve světě se tomu říkalo český stratos,bomba z východu na kolech atd
Datum: 19. prosince 2009 11:22
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
Datum: 19. prosince 2009 11:08
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 A nebo by to mohlo taky být Rallye Smrti
Datum: 19. prosince 2009 10:37
 taky by to mohlo být rally sport protoze puvodne S 130RS byly relyova auta az pak to slo na okruhy atd
Datum: 18. prosince 2009 23:03
 Myslim, že to znamená rapid super, ale krk na to nedám.
Datum: 18. prosince 2009 22:37
Datum: 18. prosince 2009 22:31
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
Datum: 18. prosince 2009 22:29
 jn jasný,já ted taky hledám všude,a samý chujoviny co s tim nemaj nic společnýho
Datum: 18. prosince 2009 22:28
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Jako dachle21 já bych se tu neptal kdybych to nehledal. Sem se díval všude.....
Datum: 18. prosince 2009 22:27
 jak tak googluju tak rs mě to našlo jen redakční systém což je kravina
Datum: 18. prosince 2009 22:24
 jo a spojler se píše s i spoiler
Datum: 18. prosince 2009 22:20
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 To já vím že je to sportovnější verze, ale určitě ta zkratka něco znamená, nějaké dvě slova......
Datum: 18. prosince 2009 22:18
 To je jakože sportovnější verze. Podívej se na oktávku, je taková hezčí, má jiný mlhovky a spojler.
Datum: 18. prosince 2009 22:17
 chci se zeptat jakou cenu má stadion s 11 pojizdnej a skoro celej v origo stavu mám možnost koupit ho za 1200kč je to málo nebo moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 9:54
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 beru za 1250,-
Datum: 19. prosince 2009 9:54
 1200? to je zadarmo
Datum: 18. prosince 2009 23:04
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 to je cena perfektni ja bych to bral hned (obrazne receno mam uz hodne stroju)
Datum: 18. prosince 2009 21:59
 jj koupit
Datum: 18. prosince 2009 21:39
Jméno: Jozo
IP: uživatel7809
 Určitě jo
Datum: 18. prosince 2009 21:37
Jméno: Bart00
IP: uživatel2971
 Neshanite nekdo TP na Pio 20,chybi stitek.Rok 1971,potrebuju se toho zbavit!Cena:navrhnete!Sorac Admini,tady jsou solidni lidi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2009 18:48
 Hlavně že jsi ho nevihodil jen tak že ti překážel
Datum: 19. prosince 2009 18:48
 Ahoj, vezmu ho. Dej mi vědět na meila. Dík moc
Datum: 19. prosince 2009 0:50
Jméno: Bart00
IP: uživatel2971
 Moje podminka je, aby se to co nejdriv prepsalo!
Datum: 18. prosince 2009 23:20
Jméno: Bart00
IP: uživatel2971
 Vite co.Daruji!
Datum: 18. prosince 2009 23:19
 zdarec prominte ale dneska mě něco zarazilo na internetu jsem našel stránku o pionýrech a píší tam že předstih má být 2.8 - 3.1 mm před horní uvrati ale já ho šteluju už kolik let podle staré původní příručky k pionýru tam je psáno 1.5 - 1.9 mm před horní uvrati tak mi napište jak to teda má být????????????????????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2009 21:23
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 no na moji 555 davam 3,0mm a na mustangu 1,3 takže tahle hodnota je pro motory 550/555.. cim mensi komprese tim vetsi predstih
Datum: 18. prosince 2009 21:23
 nejlepsi je seridit predstih jen tak nahrubo cca aby to neskocilo a doladit podle chodu motoru. X let uz to tak ladim a funguje to. jinak tryhle motory jezdej skoro na kazdej predstih
Datum: 18. prosince 2009 19:57
 2.8 - 3.1 předstih je na pincka teda ku*evsky moc,maximálně by se eště dalo snýst 2,1,u pincka má být 1,5 až 1,8 myslim
Datum: 18. prosince 2009 19:54
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel7552
 2.8 - 3.1 mm tento předstih ma byt u 550 a 555 mam za to.
Datum: 18. prosince 2009 19:46
|



|