Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: bany
IP: uživatel6454
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 12:25
 Poleješ ho techničákem s štětcem umyješ nedostupný mýsta a pak se poleješ ještě celej benzínem a ten vejvuk v ruce zapálíš. \r\nUrčitě to bude fungovat.....
Datum: 23. listopadu 2009 12:25
 kdyz opalujes jenom vlozky autogeem tak je to fakt parada,ja to takhle delam bezne,je to hodne ucinny,samozrejme nesmis to palit furt na jedno misto,to by ty vlozky byly sama dira...
Datum: 22. listopadu 2009 20:22
 autogenem se dá, ale nedělal sem to(nemam ho  - akorát to to sežere chrom
Datum: 22. listopadu 2009 20:14
 Já neříkám že to nejde ale já myslím že autogenem se řeže železo takže s toho laufu by moc nezbilo
Datum: 22. listopadu 2009 20:07
 kluci a ted mi vysvetlete proc nejde vypalit vejfuk(samozrejme jenom vlozky) autogenem...
Datum: 22. listopadu 2009 19:56
 Nj jarek.to je inteligent....on si neuvědomuje co píše...nevšimat si ho
Datum: 22. listopadu 2009 19:24
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 tak ja si dam to vypaleni vyfuku autogenem OKej ... jsem zvedavej co mi z hebo zbyde
Datum: 22. listopadu 2009 19:23
 ty někomu poradiš když před 5 dni neuměls naštelovat ani předstih?a zajimalo by mě jak to vypaluješ tim autogenem?
Datum: 22. listopadu 2009 19:07
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 349 919 921
Datum: 22. listopadu 2009 18:59
Jméno: pionýr
IP: uživatel7941
 pokud bys chtěl se zeptat cokoli na pionýra tak mi dej tvoje icq a poradim
Datum: 22. listopadu 2009 18:56
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 tech. benzinem..
Datum: 22. listopadu 2009 18:52
Jméno: pionýr
IP: uživatel7941
 koleno taky a ton výfuk rozeber celý a jak to rozebereš tak ty díly taky všechno a už víš čím to budeš vypalovat?????,
Datum: 22. listopadu 2009 18:44
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 mam vypalovat vejfuk v celku ? myslim jenom ze sundanim kolenem a koleno taky vypalit ..?
Datum: 22. listopadu 2009 18:40
Jméno: pionýr
IP: uživatel7941
 no tak pokud máš doma autogen tak autogenem a nebo je nejlepší technický benzín naleješ a zapálíš ale jdi od toho blafá to pri nejhorší tam nalej obyčejný benzin udělej to vypálení alespon 3 krát
Datum: 22. listopadu 2009 18:33
 Čau draci, potřebuju koupit nové pístní kroužky na 21ku, na pístu jsou znaky: šipka dolů,B,3 tzn.? Které písní kroužky koupit???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 18:13
 teda spatne sem to zpocital
Datum: 22. listopadu 2009 18:13
 dik za opravu myslel sem, ze orig je 38 rovnejch
Datum: 22. listopadu 2009 18:12
 jak pise karlos akorat treti vybrus je 38.75mm
Datum: 22. listopadu 2009 18:11
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 musíš koukat na válec ne píst!
Datum: 22. listopadu 2009 18:09
 sipka ma smerovat k vyfukovymu potrubi, nebo nekde je to po smeru jizdy nebo po smeru toceni motoru, ale tady je to k vyfuku, B je tolerance ve ktery je pist vyrobenej a 3 je vybrus tzn krouzky na 3. vybrus tusim 38,50
Datum: 22. listopadu 2009 18:08
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 draci kdyz mam cernou svicku a dusi se pri velkejch ottackach jenom kdyz jedu ...!!!! na neutral se nedusi ... !!!!! mam malo oleje nebo hodne ? nebo cim to muze jeste byt ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 20:59
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 svicka muze bejt cerna bud ze je bohata smes, nasava olej prez gufero na klikovce z prevodovky coz jsem este nevidel jen slysel, nebo neco nekde netesni me netesnil karbec k valci, ale pred tim jsem ho mel sundanej takze moje chyba pokud se v tom motoru nikdo nehrabal tak bude pouze bohata smes tak dej plisek nahoru tim bude jehla niz a pujde tam min benzinu
Datum: 22. listopadu 2009 20:59
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 A může svíčka černat i když je opotřebovaný motor a potřebuje výbrus?
Datum: 22. listopadu 2009 20:14
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Nevim proč si furt někdo měni jmeno. Jardo snad je lepší být blbec jenom jako jarek,než být za blbce pod více jmeny. (myšleno obrazně,,nic proti  )
Datum: 22. listopadu 2009 19:57
Datum: 22. listopadu 2009 19:15
 taky sem tě jarku prokouk!jo IP nezměníš!
Datum: 22. listopadu 2009 19:12
 hele nedělej tady machry jo!!!Já si všechny podezřelý IP adresy píšu....a zrovna tebe a ten tvúj smysl odpovídání mě byl podezřelej,a Ip máš pořád stejnou......
Datum: 22. listopadu 2009 19:08
Jméno: pionýr
IP: uživatel7941
 jaký jarek vubec ti nerozumim a nemám krycí jmeno!!!!!§jo ty myslíš toho debila co nemá představu co je pionýr????,
Datum: 22. listopadu 2009 19:06
 hahaha zase se nám objevuje JAREK!!  ....je tu pod nickem pionýr....bacha na něj je strašně chytrej
Datum: 22. listopadu 2009 18:57
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 takze mam dat plisek na jehle niž ..??
Datum: 22. listopadu 2009 18:24
 bohata smes je ze je moc benzinu na malo vzduchu,resp neni dodrzenej idealni misici pomer(rozstelovanej karbec,zasranej filtr atd...)
Datum: 22. listopadu 2009 18:13
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 jako bohata smes tj : hodne oleje ?
Datum: 22. listopadu 2009 18:11
Jméno: pionýr
IP: uživatel7941
 čau draku vypal výfuk pořádně a přestane ti to =)
Datum: 22. listopadu 2009 18:09
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 moc bohatá směs, nebo tahá olej z převodovky, nebo hooooodně za*ranej filtr sání a výfuk. ale muže to bejt docela dost jiných věcí
Datum: 22. listopadu 2009 18:06
 cau chlapi prosim vas jak je ten karbec dell orto tak kde se na to nasazuje to hrdlo jak tam je ta cerna objimka???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 17:26
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau Draci jawa 20 : na dvojku a trojku se pri velkejch otackach dusi musim vzdy podradit startuje na 1. nakopnuti- svicka ale uplne cerna ? co muzu mit za problem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 20:05
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 odpověd od pionýr ignoruj!! Výfuk vipálit mužeš,ale v tomhle případě ti to nepomuže. a hlavně nenechávej volný řetěž!! to je na rozbití držky. Uplně černá svíčka znamená bohatá směs,špinavý filtr,špatná tryska(větší)nebo saje olej z převodovky.Svíčka má být hnědá (cihlově).
Datum: 22. listopadu 2009 20:05
Jméno: pionýr
IP: uživatel7941
 bany vypal výfuk pak se to nebude dusit měl jsem tan samý problám a nech řetěz volný pionýr se nebude namáhat
Datum: 22. listopadu 2009 18:16
 čau hale když si koupím tendle novej válec na babettu 210 ? tak musím nechat udělat výbrus ? nebo jak ? pls napište když si chci dát novej válec komplet na babettu 210
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 17:22
Jméno: milovník veteranu
IP: uživatel6546
 gdyž chceš novy valec na 210babetu nemusíš dělat vybrus ale musíš koupit novy pist i spistnima kroužkama .
Datum: 22. listopadu 2009 17:22
 staci dat novej pist prislusneho vybrusu....vybrousene to jiz je...
Datum: 22. listopadu 2009 17:10
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Čím to, že při zrychlení se dusí? Mám jawu 555, startuje okamžitě, perfektně jezdí. Ale když zrychlí tak ze 40 na 50-60km/h tak žačne motor hučet, pak prudce spadne rychlost, někdy to řeším tak, že nohou zavřu vzduch, ale stejně mi to moc nepomůže a většinou musím úplně zastavit, chvilku nechat běžet na volnoběh a pak pokračovat v cestě. Na karbecu se nic nastavit víc nastavit nedá, než jehla a ta mi to neovlivnila(ani 3. ani 2. zářez). Může to dělat, že je ještě studený, hrozně vytahaný řetěz, nebo zapalování, případně co v zapalování.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 15:57
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Dík za radu!!!!! U 555 s tou hladinou nehneš ani kdyby ses postavil na hlavu. Leda by tam dole byl bordel a nenechal ten plovák úplně spadnout..............
Datum: 23. listopadu 2009 15:57
Jméno: Waffen
IP: uživatel5851
 Zdravim.....Na 100% to je hladina karburátoru...!měl sem taky takovej problém...hladina v karburátoru musí bejt při stlačení plováku zároven s horní hranou plováku.! udělej tohle a uvidíš.
Datum: 22. listopadu 2009 20:31
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Tak ja zkusím jiný výfuk. Ten můj je nějaký divný-tam jde vyšroubovat jen taková zátka na konci dlouhá tak 1 cm. A pak mám další, který má ten tlumič normální, ale zase nemá péro na držení stojanu.
Datum: 22. listopadu 2009 18:31
Jméno: pionýr
IP: uživatel7941
 tohle je případ piponýra kdy není vyčištěný výfuk a ten ti způsobuje dušení na 1 a 2 ti tohle nedělá?janom na 3 to se nedivim, protože 3 je nejslabší rychlost ja jsem měl ten samy problém udělej to co ti říkam jestli ti to nepomůže tak napiš co ti to dělalo po vypálení
Datum: 22. listopadu 2009 18:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A co prehreti?
Datum: 22. listopadu 2009 17:32
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 este me napadlo jestli nemas spinavy to sejtko ve filtru, ale nejspis by to neslo dootacek
Datum: 22. listopadu 2009 17:29
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 chova se to jako kdyz tam nestiha jit benzin mozna mas bordel nekde v karburatoru vtech kanalkach co tam jsou vsude mozne. Pak me este napada jestli nemas spicku jehly placatou?
Datum: 22. listopadu 2009 17:21
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A kdyz to vytacis na neutral fakt hodne nezacina se ti to dusit ??-ze by nesla jiskra pri vyssich otackach.
Datum: 22. listopadu 2009 17:20
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Ten benzín teče dobře. A hladina se upravit neda....
Datum: 22. listopadu 2009 17:12
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nestiha ti tam dotejkat benzin musis to od nadrze az dokarburatoru projit nejdriv skus jestli tece z hadicky dost benzinu odpust to do nakyho kelimku pokud potece dost tak potom sundej vicko a skus to pustit svickem a zmackni par krat ventil co uzavira benzin v plovakovce jestli se vraci dolu a skontroluj hladinu. Nejspis to bude necim stoho prvniho kohoutek ucpane??!§
Datum: 22. listopadu 2009 17:09
Jméno: Jirka
IP: uživatel1434
 zdar draci, hele mám dotaz de karburátor z mustanga na pionýra 555ku i s přírubou s mustanga. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 18:27
Jméno: pionýr
IP: uživatel7941
 nejde vůbec nejde tohle je úplně něco jinýho mustang 23 a jawa 555
Datum: 22. listopadu 2009 18:27
 čeho tím chceš docílit? myslíš snad že to bude pak mít 3 koně a točit 7tisíc?
Datum: 22. listopadu 2009 18:08
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Myslím, že ne. Ty šrouby budou jinak vzdálené.
Datum: 22. listopadu 2009 17:03
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nejde
Datum: 22. listopadu 2009 17:03
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 čau potřubuju poradit jak poznám jestli je dobrá klika na pionýra díky???,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 17:22
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Dobře příště budu konkretní
Datum: 22. listopadu 2009 17:22
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nesmi mit vuli dopredu dozadu a do boku musi mit vuli
Datum: 22. listopadu 2009 17:16
 ta vůle se myslí když se ojnice hýbe nahoru a dolu  ...matrine aspon bud konktérní
Datum: 22. listopadu 2009 17:12
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Nebo když ucejtíš,že je tam vule
Datum: 22. listopadu 2009 17:07
 vezmeš ji za ojnici do ruky a druhou rukou budeš bouchat po horním jničním ložisku....když se bude ozývat zvonivý zvuk, tak je KO
Datum: 22. listopadu 2009 16:41
 Čau. Chci se zeptat jak je to se stadionama a papírama na ně ? měli techničáky nebo to bylo jak kolo ? předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 19:18
 Můžu se zeptat jestli stadion s11 má konstrukční rychlost 45km/h
Datum: 19. března 2012 19:18
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Je to sice omezený nějakým rokem(myslím, že 2000), ale babeta a starší to splňují a smí jezdit jen s pojištěním.....
Datum: 22. listopadu 2009 16:50
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Jen si zaplať pojištění a na ostatní dlab. Jen to musí svítit a brzdit a ty musíš mít řidičák. Dle zákona jak to má šlapky a 50ccm tak stačí jen pojištění. Pokud mi nevěříš, zeptej se na STK....
Datum: 22. listopadu 2009 16:46
 a když jsme u toho... nemáte někdo kartičku na babetu 207? popř mohl by někdo oskenovat a poslat? zajímá mě jak to vypadá...dovlekl sem si domů babetu, tak at s ní můžeme legálně jezdit
Datum: 22. listopadu 2009 16:35
 jasný díky
Datum: 22. listopadu 2009 16:31
 kartička s číslem rámu a pojištění..to je vše
Datum: 22. listopadu 2009 16:28
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 22:12
Jméno: Standa
IP: uživatel8008
 taky si uvedomte tu vec,ze driv to fakt byl olej.......a nezavazne na sobe mi reklo nekolik lidi,ze ac to vic karbonovalo,tak to onehdá líp fungovalo na M6A normalne motorovej olej.......dneska diky vsem tem technologickejm postupum a dotacim sou schopny udelat ze železnejch a hlinikovejch špon ze zadrenejch motorů s vyjetym prevodovym a motorovym,či tlumičovym olejem olej zvaný M2T,a prý to má dokonce API TB.......driv to m2t melo jen SAE 40 API TA a fungovali na to motory půl století.....pak prisla tahle skur*ená doba a umej udelat z petflašky tričko a ze sraček 2T olej......
Datum: 22. listopadu 2009 22:12
 to sliva:to jako mluvis o me jako o vytecnikovi?me by fakt zajimalo jaky mas skusenosti,kolik si vyzkousel oleju a hlavne kolik si najel kilometru a na jakej olej,jestli jezdis na m2t a nic neni zakarbonovany tak si jeden z tech chytrolinu co najezdi rocne 200km a to este o vikendu kolem chalupy,a dekarbonizace za 5 minut?to bych chtel videt jak si to odflaknul,je videt ze mas hafec skusenosti,kazdej dvoutaktni motor karbonuje,takze.., ...driv se na to jezdilo,to ano,ale vyjmenuj mi prosimte aspon 5 oleju ktery se tam tenkrat mohli lejt krome m2t a ctyrtaktnich oleju,sem zvedavej kolik jich napises...tenkrat si asi tesko mohli stezovat kdyz to tenkrat bylo normalni,dneska uz sou oleje lepsi za skoro stejnou cenu,takze neni duvod tam lejt tu cernou sracku!!!!!!tot vse...
Datum: 22. listopadu 2009 21:37
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 mě už to s... ty vaše spory s m2t ja ho tam leju a nic nemam zakarbovany a když tak si to o zimě vyčistím 5 min prace dřiv se jezdilo jen na tohle a nikdo si nestěžoval a jak tady někteři vytečníci melou že to svedné vykon no ....
Datum: 22. listopadu 2009 20:19
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 pred 40 rokmi M2T ale použival sa klasický motorový olej (M6A) a fungovalo to v tedy a vďaka tomu karbonu sa tie motorky zaachovali až dodnes čo je mastné to nehrdzavie
Datum: 22. listopadu 2009 20:15
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Před čtyřiceti lety se taky jezdili na M2T..... A kdybych si dal za výfuk sklenici a pustil motor tak za 5 minut tak nasbiram půl litru nespálenýho oleje.
Datum: 22. listopadu 2009 19:26
Jméno: Standa
IP: uživatel8008
 Tak jeho vec co tam leje.....
Datum: 22. listopadu 2009 18:56
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 skouma jsem u motorovky jak vypada pist z hlavou a stim kvalitnim olejem 1:50 se to cisti samo pokud neni moc bohata smes tak se dela hnedej karbon a pak sam vypadava tak u pionyra by to mohlo bejt podobny hlavu u pionyra mam hnedou, ale nevim jestli to uz opadalo nekdy se musim podivat
Datum: 22. listopadu 2009 17:40
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 Ondragam, ale ostatni se zatebou stitej jet
Datum: 22. listopadu 2009 17:37
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já sem jezdil na m2t dva roky. Bylo mi 8-9 let , začínal sem s motorkama a to mi bylo celkem jedno co sem tam lil. Ale člověk po chvíli zjistí,že je lepší tam dávat kvalitnější olej.
Datum: 22. listopadu 2009 17:19
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Datum: 22. listopadu 2009 17:08
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Já jezdím na M2t za 30 Kč...... A poměru 1:20 se vůbec neštítím....
Datum: 22. listopadu 2009 17:08
 a co s tim přispěvkem??
Datum: 22. listopadu 2009 17:06
Datum: 22. listopadu 2009 17:00
 Taky sem ho tam lil čtvrt roku.Pak sem udělal jednoduchej test, jezdil jsem na M2T tejden,oddělal jsem hlavu a tolik karbonu sem eště snad neviděl.Ted tam leju 2 dny Agip mix 2T,a za tejden se podívám kolik karbonu tam bude.Ale myslím si že to bude v poho.Takže M2T je sra*ka
Datum: 22. listopadu 2009 16:56
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 a to je můj spolužák , nedy mele take kydy ktere sA nedaju posluchat
Datum: 22. listopadu 2009 16:47
 předposlední
Datum: 22. listopadu 2009 16:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau draci dávejte si pozor před chvilkou mi nějaký hajzli ukradli helmu a zimní rukavice...to je hrozný co si ty lidi dneska dovolej ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 21:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo taky jsem si říkal že mi jí za chvilku ukradnou rovnou z hlavy
Datum: 22. listopadu 2009 21:17
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Taky´s mohl být i bez motorky....
Datum: 22. listopadu 2009 17:05
Datum: 22. listopadu 2009 17:05
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ja takovy veci nikde nenechavam, nebo helmu zamikam k riditkam bojim se nechat fichtla pred barakem, aby ho neukradli neebo stim neco neprovedli jsou tady takovy hajzlo....
Datum: 22. listopadu 2009 16:59
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no jestli za jízdy přímo z hlavy, tak to už je vrchol todlecto...
Datum: 22. listopadu 2009 16:57
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Ti lidi dneska berou všecko.
Datum: 22. listopadu 2009 16:45
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A jak se to stalo?
Datum: 22. listopadu 2009 15:48
 tyhle hajzli věšet
Datum: 22. listopadu 2009 14:24
 zdar musím se na něco zeptat co může způsobovat vyskakování rychlostí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 16:13
 nejcasteji omlete bocni ozuby na prevodovejch koleckach,ty ozuby spojuji dve kolecka na jedne hrideli k sobe,a kdyz sou vymlete ty ozuby a diry v protejsim kolecku,tak rychlosti vyskakujou,dal to muze byt co psali kluci podemnou a taky moc napnutej retez...
Datum: 22. listopadu 2009 16:13
 povolený šroub na řadícím automatu,či ohlé vidličky řazení....před nedávnem tu byl podobný dotaz...
Datum: 22. listopadu 2009 14:19
 vygajdané kolečka v převodovce...
Datum: 22. listopadu 2009 14:18
 Ahojte lidičky, mám velký problém!
Dostal jsem Babettu po strejdovi. Další strejda mi ji začal opravovat. Byla úplně nefunkční. Opravil jí do stavu, kdy na stojanu nastaruje, přidá plyn, motor jde do otáček, přehazuje rychlost. Jakmile se ni sedne a přidá plyn, tak otáčky klesnou, nerozjede se a cuká. Vyměnil úplně všechno co šlo (i z funkční babetty) a nic nepomohlo. Už si nevíme rady. Pomohl by mi někdo poradit?? Moc prosím!! Pište na mail ondys80@seznam.cz. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 20:22
 čau radku hale pls ty máš taky babettu 210 ? kolik ti jede ? můžem pokecat jestli chceš tak mi napiš na email ICQ a můžem kecat o babetách
Datum: 22. listopadu 2009 20:22
Jméno: Radek
IP: uživatel7934
 sry teda Mistlin sry sem si to splet.
Datum: 22. listopadu 2009 19:43
Jméno: Radek
IP: uživatel7934
 Cus draku to mi taky delalo presne jak rika Martin sesteluj ty dve trysky ja sem je taky sesteloval a jede nadherne.
Datum: 22. listopadu 2009 19:42
 čau todle mi to dřív taky dělalo na stojanu to šlo ůplně do otáček a jak si sedneš tak vůbec neěla tak sem seřídil jak sou z venku ty dvě trysky tak je sešteluj to správný polohy a pak mi to jelo jako kráva musíš si s ní hrát
Datum: 22. listopadu 2009 16:20
 spojka... ted ale nevim ktera je na razeni a ktera je na rozjezd...to ti tady poradej..ja ji mel taky a taky mi to delalo a delala to spojka v tom pravym bubnu...
Datum: 22. listopadu 2009 13:35
Jméno: Tono
IP: uživatel4870
 Nazdar! Viem že to sem nepatrí,ale chcem sa Vás spýtať,či je možné na území SR prihlásiť automobil Škoda 100 Stanard keď bol už raz odhlásený. Viem že podobné situácie sa tu už riešili ale jednznačnú odpoveď som nenašiel  Dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 13:20
 ahoj chlapy mam pioniera ktory nakopeje len potom ked vycistim sviecku i to len 4 krat porate my dik???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 13:15
 čus draci ... xD tak sem si udelal web xD neni to nejlepší ale mam to asi hodku  newim co tam mam dat ... dejte mi nakou inspiraci nebo co tam vylepsit atd  diky hoši čus http://www.jawa50-cross.wbs.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 20:11
 já taky nemám neomezené možnosti
Datum: 22. listopadu 2009 20:11
 jj  tak ja stavim v ramci moznosti 15ti letyho kluka a s omezenym kapesnym
Datum: 22. listopadu 2009 19:57
 zajíc: taky stavím cross, ale nepoužiju rám z pionýra! koupil sem rám z jawy 90 ten se bude upravovat  jinak kola mám předek 19ka a zadek 16ka..oba drapák. a chtěl bych přední vidli 477!
Datum: 22. listopadu 2009 19:54
Datum: 22. listopadu 2009 19:13
 a jestli říkáš cross těm ořezaným plechům, vyrajtenému motoru a silničním pneu, tak si fakt borec!
Datum: 22. listopadu 2009 18:13
 zajíci podivej se mi do profilu....jen te upozornuju že webovky sem stvořil ve svých 15ti letech, a to už je nějaký pátek, takže si to taky budu muset oživit
Datum: 22. listopadu 2009 14:12
 zajic13: pokus mas problem s HTML tak doporucuju: jakpsatweb.cz
Datum: 22. listopadu 2009 13:44
 říkam že to je jen začátekk ... zachvíli se to tam rozjede ...
Datum: 22. listopadu 2009 13:31
 jawa_cezetak: dal bys mi prosim tvoje icq?potreboval bych poradit s tim html.. diky
Datum: 22. listopadu 2009 13:28
 no jenom mi rekni co je na tom za kross..neni to ani zvednuty jenom serizlej zadni plech a blatnik...no ale zase sis na tom nechal trosku zalezet (podle tech fotek) a ne jak ty co vemou oprejskany plechy,ustrihaj je nuzkama,maj kazdej jinak velkej a daj to tam,...
Datum: 22. listopadu 2009 13:27
 zase web za pár minut...to je o ničem... m+ můj web trval pár týdnů, protože sem se prvně musel naučit HTML...takové ty už udělané šablony to kterých jen píšeš jako třeba to wbs.cz jsou uplně o ničem... nestrávil si u toho žádný čas, nic...prostě o ničem. a navíc tam ani nic nemáš!
Datum: 22. listopadu 2009 13:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Mels to udelat z 20 nebo 21 tech je zbytecne dost..
Datum: 22. listopadu 2009 13:20
 no ale kdyby ste to videli před tim tak byste řekly že se povedlo protože co sem vyhrabal za vrak ...
Datum: 22. listopadu 2009 13:15
 jo fichtla je skoda, ale tohle by slo dat jakstaks dohromady... a kdyz se nudi tak at se nauci HTML jazyk a pak udela poradny stranky
Datum: 22. listopadu 2009 13:14
 No hele vem to tak nudil se tak udelal stranky to je uplne jedno spis skoda toho fichtla je to zbastleny a je ho skoda....
Datum: 22. listopadu 2009 13:01
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Tak když je to jawa cross,tak tam popiš tu svou krosku  , Ale popravdě jediný co se mi na tvim fichtlu líbí je ten napis barum na kole.
Datum: 22. listopadu 2009 13:00
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Když nevíš co tam dát, tak proč ho děláš? Web se dělá z nějaké pohnutky a schopnosti něco ostatním sdělit. Pokud nemáš co komu dát, tak tady nežebrej o inspiraci a nezapleveluj internet dalšíma zbytečnostma!
Datum: 22. listopadu 2009 12:51
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Nazdar chlapy. Můj dotaz se netýká pionýrů, ale zkouším kde to jen jde. Tady vždycky ochotně poradíte  Dělám přetavbu felicie kit car a sháním orig. plechové lemy blatníků abych moh staré vyříznout a dát tam nové neorezlé. Jestli doma někdo máte tak je koupím, popřípdě vyměním za věci z pionýra nebo ze škody 110r+ doplatek. Až bude kastle vyvařená, budou se hodit i plastové lemy kit car. Pokud někdo máte, ozvěte se na pardal.echt@email.cz A mám tu spoustu věcí, plechů atp. ze škodovek 100 a hlavně 110r- na prodej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 13:33
Datum: 22. listopadu 2009 13:33
 http://obchod.autokelly.cz/detail.aspx?PrimaryCode=40.12.390&Sender=Catalog&CatalogPath=40.12.390 tady to maj..www.autokelly.cz ..strejda automechanik u nich obednava dily...
Datum: 22. listopadu 2009 13:33
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 12:42
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 moc pěkný neni,ale pokud je funkční tak těch 900 je dobrá cena. Kdyby se přetočil na nulu,pěkně pochromoval,tak by měl velkou cenu (kolem 2000)
Datum: 22. listopadu 2009 12:42
Jméno: standa
IP: uživatel8008
 podle me je tech 900 prehnana cena......zadnej zazrak to neni......stejny tachace meli treba kalify.......
Datum: 22. listopadu 2009 12:14
 Čau. Chci se zeptat nevíte jestli někdo v Pardubickém kraji nejlépe v okolí Svitav neléčí rezaté nádrže a kolik to tak stojí mám to na ČZ175/487
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 20:32
Jméno: Kyblos
IP: uživatel7037
 protože na to nemám prostředky
Datum: 23. listopadu 2009 20:32
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 proč si to nevyléčíš sám Kyblosi? Není to nic složitýho.
Datum: 22. listopadu 2009 21:13
|



|