Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: DH
IP: uživatel4183
 Zdarec, tak jsem si chtěl dnes nastavit znovu předstih protože mi to vynechávalo při vysokých otáčkách jak mi tady radili a ted mi to neháže vůbec jiskru a nevím si s tím rady. Už jsem vyměnil i indukční cívku, vysokonapětní drát, fajfku a stále nic. Jen když jsem odtahovat kladívka tak mi tam vypadla půlka pérové podložky ale to si nemyslím že má na to vliv, nebo jo? Poradtě pls nekdo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 18:45
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 podlozka tam je mela by bejt myslim perova ale nemusi tam bejt je tam kvuli tomu aby ten sroubek nevy¨pad mohl by se povolit
Datum: 12. října 2009 18:45
Jméno: DH
IP: uživatel4183
 A nevíš jestli je nejaká podložka i pod tím šroubkem co se s ním nastavuje mezera mezi kladívkama? Já totiž nevím od kud mohla vypadnout a s ničím jiným sem nehýbal.
Datum: 11. října 2009 20:58
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 pravdepodobne si nekde seskratoval zapalko ke kostre skontrolujto poradne jestli se to neskratuje a jestli tam jsou podlozky ty izolace
Datum: 11. října 2009 20:51
 Čest draci mam takovy problem s jawou 250\353 jiskru házi a benzin taky do svičky jde už nevim co stim.díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2009 19:08
Jméno: hanc
IP: uživatel3032
 maš tam novou svíčku nebo starou ta stará svíčka nemusí pod tlakem dávat jiskru
Datum: 13. října 2009 19:08
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Napiš číslo a typ karburátoru a dvojčíslí za 353-??
Datum: 12. října 2009 14:09
 Špatné nastavení zapalování nebo karburátoru? Případně netěsný motor?
Datum: 11. října 2009 22:24
Posl.aktualizace: 12. října 2009 13:51
 Slyšel jsem že je hlučnější, páč nemá sání z rámu.
Datum: 12. října 2009 13:51
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 já ho mám na babetě 207 a oproti babetě s orig. jsem rychlejší a líp to startuje
Datum: 11. října 2009 19:52
 čau nekdo mi říkal že když mezi koleno karburátoru a válce nedam to těsnění tak to bude lepší je to pravda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 20:01
 me to rikal jen jeden moula  tak se ptam jinak dík
Datum: 11. října 2009 20:01
 Přesně jak radí Standa je těsnění třeba,pokud ho tam nedáš časem se může dřív vyběhat válec s pístem a tak bude mít i menší tah a větší spotřebu.Nevím co by na tom bez těsnění bylo lepšího.
Datum: 11. října 2009 19:26
Jméno: Standa
IP: uživatel7601
 ba naopak......prvni negativni efekt je falešnej vzduch,druhej negativni efekt je ztrata izolacnich vlastností......doporucuje se tesneni o sirce az 2mm,ale nesmi zasahovat nijak do saciho kolena ani do saciho kanalu......
Datum: 11. října 2009 18:51
Jméno: aa
IP: uživatel6692
 a naco by tam potom to tesneni bylo?? rozmyslej
Datum: 11. října 2009 18:48
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau jekej bude tak zhruba rozdil ve spotrebe mezi triskou 72 a 68 dik .
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 18:26
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 cau lidi mam jawa 21 kdyz jedu po korenech nebo tak tak strasne neco boucha ale ja newim co to je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 23:11
 Taky bych to viděl na ty tlumiče určitě už sou vyběhaný a neni v nich olej takže netluměj
Datum: 11. října 2009 23:11
Jméno: tomas
IP: uživatel7501
 presne toto robi aj mne,DAKUJEM za super napady hned zajtra ich vyskusam
Datum: 11. října 2009 20:11
Jméno: jawan007
IP: uživatel1883
 třeba mě to dělaj zadní tlumiče dou dolu a jak dou nahoru tak to bouchne,ale nevadí mě to
Datum: 11. října 2009 20:11
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 spis to bude ten stojanek ale co mam delat aby nebouchal dotahnuty je dobre
Datum: 11. října 2009 18:40
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A nemas treba povolenou nadrz nebo sedlo? Ze by ti tam skakalo ale ja myslim spis ty tlumice...
Datum: 11. října 2009 18:38
 predni vidle (absence futer, horni futra negde u pruzin, nenamatany, strzeny zavity pruzin, vytahany pruziny...), stojanek (taky jeho slaba pruzinka nebo visi jen na jednom sachytu), ba i sedlo, nedotazeny osy kol, celkove povolene predni vidle, zadni tlumice bez tlumeni (oleje, vylitane) atd...jednoducha rada - sprav si to nebo nejezdi po korenech...
Datum: 11. října 2009 18:38
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 a co takto stojan? tym ze ides po nerovnostiach, ti odskoci stojan a pruzina ho hned trhne naspat a buchne ti o plech
Datum: 11. října 2009 18:38
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 ale to onno bejt nemuze to sou hrozny rany
Datum: 11. října 2009 18:32
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Vime zcela presne-puvodnima tlumicema do kterejch nikdy nebyl nalitej olej
Datum: 11. října 2009 18:23
 zdar draci ceho se dosahne kdyz se v pistu udela dira se tady psalo ze tim vznikne 3 kanal jede fakt lip kdyby se to udelalo na normal motor nebo to je blbost ja sem se kdysi setkal stym ze sem komusi spravoval fichtla a kdy sem se dival sacim kanalem tak byl na konci vypilovany pulmesic slo teda videt ze to delal nejaky vidlak bo to bylo na křivo fichtl jel ale bylo to jakesi divne tak sekuji vsem kdo mi napisou jak to teda je
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2009 16:14
Datum: 12. října 2009 16:14
Jméno: Standa
IP: uživatel7607
 bavime se tu o kravinach.........aspon si zjistete co je 3K s rozvodem pistem nez tu zacnete placat o vykonu a výdrži válce...
Datum: 11. října 2009 22:06
 S třetím kanálkem to sice má větší výkon, ale víc to žere, víc to točí a mnohem rychleji se vyběhává válec....
Datum: 11. října 2009 19:06
 Zdarec draci můžou házet bubny (středy kol) dal sem ho na osku a roztocil a hazelo to jak prase. Spravi to ráfek nebo je to normalni , moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 18:51
 loziskama to nebylo je to fakt jak píše dobešová
Datum: 11. října 2009 18:51
 meli ste fakt pravdu dal sem tam stit ,pokličku a jelikoz mam motorku rozebrano do sroubku tak sem to vypodkladal podložkama a nehažě
Datum: 11. října 2009 18:46
 meli ste fakt pravdu dal sem tam stit ,pokličku a jelikoz mam motorku rozebrano do sroubku tak sem to vypodkladal podložkama a nehažě
Datum: 11. října 2009 18:32
 třepalo?? nemáš vybehany loziska??
Datum: 11. října 2009 18:30
 aha tak ja to držel v ruce ja sem ho doleštil a a pak sem neměl co dělat a tak sem to rosztočil a uplně mě to třepalo z rukama tak to asi bude tim Hlado myslel sem dobite od kamenu a vselijakyho bordelu co olitava od kola .Jainak diky uz sem se lekl ze budu muset schanet nove
Datum: 11. října 2009 18:24
 pride mi to jako kravina krivy buben ale dnes je mozne vse
Datum: 11. října 2009 18:16
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Pokud není upnutý ve vdlicích ,společně s brzdovým štítem a rozpěrkou náboje, tak házet bude.Oska jde do kola volně .
Datum: 11. října 2009 18:12
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Datum: 11. října 2009 18:11
 tak kdyz byl dobitej tak byl dobitej a zkrivil se  asi máš fakt kivej buben
Datum: 11. října 2009 18:09
 Ja sem ten buben bruusil smirkem protože byl strašně dobitej poškrabanej ale pochybuju ze tim broušenim sem ho nejak pokazil poradte co s tym mam 4 osky a na všech to hazi mam dva bubny a hazijo oba
Datum: 11. října 2009 18:05
 ale misim si ze oskou to nebude
Datum: 11. října 2009 17:34
 mozna trochu a srovnam to ve svěraku nebo musim zehnat jino?
Datum: 11. října 2009 17:32
 prave ze nemam
Datum: 11. října 2009 17:25
Jméno: d
IP: uživatel7606
 máš křivou osku
Datum: 11. října 2009 17:13
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ja mam porad ten problem ze kdyz necham pio. bezet na volnobech tak u tepliho motoru to zdechne vubec to pri malejch otackach nedrzi a dost to cuka musim drzet vetsi otacky je to po GO suprove zajety. a kdyz stojim asi minutu a trosku pridavam porad plyn aby to nechciplo a pak se rozjedu tak to vynechava asi 100 metru jen trochu myslim si ze se tam nahromadi benzin a pak se to uchcava kdyz se rozjizdim ale jehlu mam uplne nejsniz hladinu nastavenou prectich jsem skousel jakej koliv. Myslite ze mi pomuze nova volnobezna tryska?? vykon je super tocito jak blazen vypadato ze to vsude tesni tak uz nevim vsechno vycisteny uplne vse pod valcem jsem to nekolikrat pretesnoval a tam to bylo suchy hlava tesni
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 22:05
Jméno: Standa
IP: uživatel7607
 ne,vyduchovy kanal k volnobezne trysce....je to ten levy kanalek pri pohledu na karbec zepredu
Datum: 11. října 2009 22:05
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 co je presne ten vzdusnik?? ta dirka v trysce??
Datum: 11. října 2009 19:28
 chlapče mám ten samej problem akorát u 555 a jeste ze mi to drzi volnobeh... na krizovatce jak ty rikas.. staci minuta a už se to ulejva.. a na neutral jak ty rikas otacky vylitnou jak nic a jezdi to jak prase.. taky nevim cim to...
Datum: 11. října 2009 17:53
Jméno: standa
IP: uživatel7601
 mas to na volnobeh moc bohaty a ulejvá se to.....proto i ty tvoje cerny svicky......F_K rika,ze se ma provrtat vzdusnik na vetsi prumer,ja bych treba skusil sehnat mensi volnobeznou trysku....ale z ceho....nebo jen skusit jinou......jinak sirka origo vzdusniku je 0.4mm a volnobezna tryska 0.38mm,spíše 0.4 po čištění drátky......myslim ze volnobeznou trysku 35 meli S22 stadiony nebo první 05,ale nejsem si tim na 100%jistej......jiny vysvetleni nemam,pokud ti to jinak jezdi vyborne.....
Datum: 11. října 2009 17:52
 Čau draci čím může být že mám nepřiměřeně měkkou vidlici u ČZ 477 ... Při horších cestách není problém ji dostat nadoraz .Napadlo mě že je tam málo tlumičovýho oleje a nebo jde to něják zeštelovat tu tvrdost? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 22:35
 Měkké tlumiče = špatné tlumič vidlice - zrepasovat nebo málo oleje (myslím, že 120ml v každém rameni) a zkus místo tlumičového použít motorový, třeba 10W40. Pokud budou tvrdé, dej ho půl tlumič, půl motor. (60ml+60ml).
Datum: 11. října 2009 22:35
 Asi toho oleje tam máš málo když Ti jdou na doraz!
Datum: 11. října 2009 19:50
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jde o to,jestli je tam předepsané množství. Jinak se přimíchával do tlumičového oleje,olej motorový M6A v poměru 6:1.
Datum: 11. října 2009 18:29
Jméno: Fanda
IP: uživatel7605
 čau draci. mam problem se svoji dandy 50, je to ta silnější verze. Po nastartování to děsně čoudí a hltí se tak že nejde do votáček. Po zahřátí a protůrování to už de dobře, včera mi to eště nedělalo, že by 3patný sytič ? poradte dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 17:30
 nejspis ti netesni gufero a saje to olej z prevodovky
Datum: 11. října 2009 17:30
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Čau hoši. Zajímalo by mě, jestli je možné jet závod s pionýrem v kategorii originálů, pokud mám vše v originálu, ale mám vidlici a zadní tlumiče ze simsona. Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 16:12
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Zalezi na poradateli konkretniho zavodu.
Datum: 11. října 2009 16:12
Jméno: lukáš
IP: uživatel4649
 zdar draci je reálný dát do j 350 vložky z čz 175 aby měla výkon 32kw a vydrží to klika?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 17:55
Jméno: standa
IP: uživatel7601
 az na to ze ty valce sou uplne jiny......3svorniky x 4svorniky ....saci spodek(okno) valce.....atd......
Datum: 11. října 2009 17:55
 Nevim o jakých vložkách mluvíš. Jestli myslíš vložky ve válci, tak to nepude, protože ČZ má celolitinový válce.
Datum: 11. října 2009 16:26
 Čau všichni, mám problém s mým fichtlem.Když ho vytáhnu z garáže a chvi ho nastartovat tak mi to nechce naskočit, musím ho roztlačovat a nakopne mi až po 5. roztlačení.Ale když chvíli jezdím tak pak už to jde nastatovat.Svíčku mám novou,trisky čisté.Poradte pls.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 19:27
 No je do studena...15.
Datum: 11. října 2009 19:27
 No je do studena...15.
Datum: 11. října 2009 19:26
 Brisk nr 15c
Datum: 11. října 2009 18:53
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 stou 15. by to melo chytit na hned ja mam N15C brisk a chytato i v mrazech . Vynechava ti to se studenym motorem?? jestli jo tak mas nejspis malej prectich
Datum: 11. října 2009 16:25
 Brisk NR super 15 c...do studena
Datum: 11. října 2009 16:17
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kolikatku svicku?? jakou ma tepel. hodnotu??
Datum: 11. října 2009 16:11
Jméno: pája
IP: uživatel7477
 ahoj kluci.rozebral jsem spojku a měl jsem tom (od spojky) krátkou tyčku kuličku dlouhou tyčku a ještě krátkou a nyní vůbec nevystavůjea nemohu jí seřidit .Můžete mi nejek pomoci.Dííííkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 17:58
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jestli máš motor 20-23,měla by dlouhá tyčka měřit kolem 132 mm, kulička 5mm ,krátká tyčka 25 mm.
Datum: 11. října 2009 17:58
 Zdravim. Lze bez poškození sundat zadní kyvnou vidlici z jawa 555? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 17:32
 tož jasny.. musis sundat ty krytky co sou u cepu a pak bež někam, kde ti ten čep vylisují.. hlavně ne kladivem! zpatky to taky nech nalisovat...
Datum: 11. října 2009 17:32
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ahoj seso,v jaky kvalite jsou dnes futra do prevodovky u pincka co tu prodavas usi se jeste prosoustruzit nebo sou v poradku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2009 15:23
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A kdyz bych nemel seriovku??
Datum: 17. října 2009 15:23
 Na sériovku úplně v poho.Mám je z fichtl krámku, motor upravený 6,5koně 3100km a pouzdra zatim drží.V oku ojnice jsou jehly.
Datum: 11. října 2009 20:49
Jméno: standa
IP: uživatel7601
 futra se musi vzdy vystruzit,neboli prispusobit konkretni prevodovce a blokum motoru....z toho duvodu se ani neprodavaji vystruzene......kvalita neni spatna,do seriovky OK......uz jsem je delal na jednom motoru a obrabí se dobře....ale teda na svuj motor jsem si radeji vymlatil stara dobry futra z jinych karterů a upravil je pro konkretni bloky motoru  ze zasady pouzivam starsi pouzitelny dily......hlavne co se týče prevodovky.....
Datum: 11. října 2009 18:37
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 ty futra co se teď prodávají a nejsou z bronzi je to kvalita na hovno
Datum: 11. října 2009 14:40
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 já je kupoval o prázdninách a osoustružit se musí, ja daval soustružníkovi i ty staré aby to podle nich udělal a on mi řikal že tam určitě nějakou dobu vydrží ale ne tolik ja ty staré
Datum: 11. října 2009 14:36
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čau hoši posledně jsme s kámošem byli u jednoho kluka trochu mu dát dokupy 21 a schválně jsem se kouknul na štítek a měl ho napsaný v angličtine a měl tam napsaný že to má 4 koně/6 500 otáčkách tak se chci zeptat jestli se na vývoz nedělali nějaký silnější motory a nebo jestli to prostě jen zaokrouhlili nahoru
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2009 19:02
 mimochodem byly dokonce v CSSR vyvinuty zavodni stroje pionyra, byly to prave jakesi 05 a pry to dosahovalo max. rychlosti 75km/h, melo to jiny karbec a nejake zmeny este, zdroj - Jawa pionyr od Jiriho, ma ji tu treba Sesa ale jinak sem nic jineho o tom neslysel, este ty Indiany s motorem z 20 byly trochu v necem jiny ale jinak se to dohled prakticky neda, v tovarne mely bordel a pametnici bud uz nejsou nebo si to nepamatujou...
Datum: 14. října 2009 19:02
Datum: 12. října 2009 11:38
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 mustang23GT-na tebe sem tu cekal
Datum: 11. října 2009 20:38
Jméno: Standa
IP: uživatel7601
 Jako ty vyvozáky je tabu.....a celkove nestandartni provedení motorů na vyvoz je tabu.......treba 05 motor z Italjetu se spádovým karburatorem....to b y klidne moh bejt ten ostrejsi s malou klikou......vsichni by furt hledali v motoru kone......spise hledejte dokumentace o vývozákách......na tomhle zakladu by se moh postavit fichtl co pojede vic jak vsechny seriovky......me by treba zajimalo,jak dostali 4 kone z 05 s valcem,kterej ma ozky kanaly ve vlozce valce......to jen tou palicí neudelali......momentalne tohle tema casto diskutujeme s Pajkou a pripravujeme spolu aktualizaci clanku o Jawa 05 na jeho webu.......
Datum: 11. října 2009 18:49
Jméno: Standa
IP: uživatel7601
 4 kone meli nejaky vývozáky no......asi ta snizena hlava......Pajka dokonce objevil tovarni motor 05 s mensim klikovym prostorem a origo klikou 85mm....bloky továrně odlity...mohly by se z toho vyvodit i závěry,ze ty vyvozni 05 mohly mit tyhle upravy a 4 koně pri 6000 otackach....mozna to mohlo byt aplikovano i na prvni 21 na vývoz......kdo vi jestli to nemelo i trosku vetsi vyfukovy kanal
Datum: 11. října 2009 18:42
 to samy jako Golden sporty, jak uz bylo receno tak je to zvysenou kompresi pac v USA maj jinej benal tak proto, jinak je to podle jiny normy takze to ma prakticky srovnatelny kone s ceskou klasikou...
Datum: 11. října 2009 18:19
 takovou 21tku mam doma taky...stitek v anglictine fotky v profilu ta zelena...
Datum: 11. října 2009 18:14
Jméno: honza73
IP: uživatel7004
 No jestli to taky není tím že ze začátku jawa do fichtlů dávala 3 kroužkové písty
Datum: 11. října 2009 17:25
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 má akorát vyšší kopresní poměr -sníženou hlavu
Datum: 11. října 2009 14:56
 Ahoj pokud vím tak 4k měla jen vívozní Jawa 22 do kanady
Datum: 11. října 2009 14:14
Posl.aktualizace: 11. října 2009 13:59
 cus hosi hey jak mam vylestit kryt motoru uplne do lesku je nekde nejaky navod ? \\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 17:46
 nejdriv to osmirgluj nejakym jemny smirkem at se vyrobna povrch... pak si udelej kotouč z filcu nebo ovči vlny, kup brusnou pastu a jedes... hezky to vylesti.. pak to vypada jak zrcadlo
Datum: 11. října 2009 17:46
|



|