slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1533  1534  1535  1536  1537  1538  1539  1540  1541  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel4183    
Zdarec, tak jsem si chtěl dnes nastavit znovu předstih protože mi to vynechávalo při vysokých otáčkách jak mi tady radili a ted mi to neháže vůbec jiskru a nevím si s tím rady. Už jsem vyměnil i indukční cívku, vysokonapětní drát, fajfku a stále nic. Jen když jsem odtahovat kladívka tak mi tam vypadla půlka pérové podložky ale to si nemyslím že má na to vliv, nebo jo? Poradtě pls nekdo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
podlozka tam je mela by bejt myslim perova ale nemusi tam bejt je tam kvuli tomu aby ten sroubek nevy¨pad mohl by se povolit
 
 
Datum: 12. října 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel4183    
A nevíš jestli je nejaká podložka i pod tím šroubkem co se s ním nastavuje mezera mezi kladívkama? Já totiž nevím od kud mohla vypadnout a s ničím jiným sem nehýbal.
 
 
Datum: 11. října 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
pravdepodobne si nekde seskratoval zapalko ke kostre skontrolujto poradne jestli se to neskratuje a jestli tam jsou podlozky ty izolace
 
 
Datum: 11. října 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: Smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čest draci mam takovy problem s jawou 250\353 jiskru házi a benzin taky do svičky jde už nevim co stim.díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: hanc      IP: uživatel3032    
maš tam novou svíčku nebo starou ta stará svíčka nemusí pod tlakem dávat jiskru
 
 
Datum: 13. října 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Napiš číslo a typ karburátoru a dvojčíslí za 353-??
 
 
Datum: 12. října 2009 14:09
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Špatné nastavení zapalování nebo karburátoru? Případně netěsný motor?
 
 
Datum: 11. října 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: Martin Fel ?      E-mail:      IP: uživatel5767    
Zdar Hale mám babettu 210 a chci si na ní koupit karburaci dell orto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1059.html máte s ní nikdo zkušenosti ? zrychlí jí trochu nebo jak ? a pomůže to trochu je lepší než ten origoš dík čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2009 13:51
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Slyšel jsem že je hlučnější, páč nemá sání z rámu.
 
 
Datum: 12. října 2009 13:51
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
já ho mám na babetě 207 a oproti babetě s orig. jsem rychlejší a líp to startuje
 
 
Datum: 11. října 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau nekdo mi říkal že když mezi koleno karburátoru a válce nedam to těsnění tak to bude lepší je to pravda? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me to rikal jen jeden moula :-D tak se ptam jinak dík
 
 
Datum: 11. října 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně jak radí Standa je těsnění třeba,pokud ho tam nedáš časem se může dřív vyběhat válec s pístem a tak bude mít i menší tah a větší spotřebu.Nevím co by na tom bez těsnění bylo lepšího.
 
 
Datum: 11. října 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7601    
ba naopak......prvni negativni efekt je falešnej vzduch,druhej negativni efekt je ztrata izolacnich vlastností......doporucuje se tesneni o sirce az 2mm,ale nesmi zasahovat nijak do saciho kolena ani do saciho kanalu......
 
 
Datum: 11. října 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: aa      IP: uživatel6692    
a naco by tam potom to tesneni bylo?? rozmyslej
 
 
Datum: 11. října 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau jekej bude tak zhruba rozdil ve spotrebe mezi triskou 72 a 68 dik . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
cau lidi mam jawa 21 kdyz jedu po korenech nebo tak tak strasne neco boucha ale ja newim co to je ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 23:11
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky bych to viděl na ty tlumiče určitě už sou vyběhaný a neni v nich olej takže netluměj
 
 
Datum: 11. října 2009 23:11
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel7501    
presne toto robi aj mne,DAKUJEM za super napady hned zajtra ich vyskusam :-P
 
 
Datum: 11. října 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: jawan007      IP: uživatel1883    
třeba mě to dělaj zadní tlumiče dou dolu a jak dou nahoru tak to bouchne,ale nevadí mě to
 
 
Datum: 11. října 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
spis to bude ten stojanek ale co mam delat aby nebouchal dotahnuty je dobre
 
 
Datum: 11. října 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
A nemas treba povolenou nadrz nebo sedlo? Ze by ti tam skakalo ale ja myslim spis ty tlumice...
 
 
Datum: 11. října 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
predni vidle (absence futer, horni futra negde u pruzin, nenamatany, strzeny zavity pruzin, vytahany pruziny...), stojanek (taky jeho slaba pruzinka nebo visi jen na jednom sachytu), ba i sedlo, nedotazeny osy kol, celkove povolene predni vidle, zadni tlumice bez tlumeni (oleje, vylitane) atd...jednoducha rada - sprav si to nebo nejezdi po korenech...
 
 
Datum: 11. října 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: furioso      IP: uživatel7364    
a co takto stojan? tym ze ides po nerovnostiach, ti odskoci stojan a pruzina ho hned trhne naspat a buchne ti o plech :-)
 
 
Datum: 11. října 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
ale to onno bejt nemuze to sou hrozny rany
 
 
Datum: 11. října 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Vime zcela presne-puvodnima tlumicema do kterejch nikdy nebyl nalitej olej
 
 
Datum: 11. října 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar draci ceho se dosahne kdyz se v pistu udela dira se tady psalo ze tim vznikne 3 kanal jede fakt lip kdyby se to udelalo na normal motor nebo to je blbost ja sem se kdysi setkal stym ze sem komusi spravoval fichtla a kdy sem se dival sacim kanalem tak byl na konci vypilovany pulmesic slo teda videt ze to delal nejaky vidlak bo to bylo na křivo fichtl jel ale bylo to jakesi divne tak sekuji vsem kdo mi napisou jak to teda je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2009 16:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 12. října 2009 16:14
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7607    
bavime se tu o kravinach.........aspon si zjistete co je 3K s rozvodem pistem nez tu zacnete placat o vykonu a výdrži válce...
 
 
Datum: 11. října 2009 22:06
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S třetím kanálkem to sice má větší výkon, ale víc to žere, víc to točí a mnohem rychleji se vyběhává válec....
 
 
Datum: 11. října 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci můžou házet bubny (středy kol) dal sem ho na osku a roztocil a hazelo to jak prase. Spravi to ráfek nebo je to normalni , moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
loziskama to nebylo je to fakt jak píše dobešová
 
 
Datum: 11. října 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
meli ste fakt pravdu dal sem tam stit ,pokličku a jelikoz mam motorku rozebrano do sroubku tak sem to vypodkladal podložkama a nehažě
 
 
Datum: 11. října 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
meli ste fakt pravdu dal sem tam stit ,pokličku a jelikoz mam motorku rozebrano do sroubku tak sem to vypodkladal podložkama a nehažě
 
 
Datum: 11. října 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
třepalo?? nemáš vybehany loziska??
 
 
Datum: 11. října 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha tak ja to držel v ruce ja sem ho doleštil a a pak sem neměl co dělat a tak sem to rosztočil a uplně mě to třepalo z rukama tak to asi bude tim Hlado myslel sem dobite od kamenu a vselijakyho bordelu co olitava od kola .Jainak diky uz sem se lekl ze budu muset schanet nove
 
 
Datum: 11. října 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pride mi to jako kravina krivy buben ale dnes je mozne vse
 
 
Datum: 11. října 2009 18:16
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Pokud není upnutý ve vdlicích ,společně s brzdovým štítem a rozpěrkou náboje, tak házet bude.Oska jde do kola volně .
 
 
Datum: 11. října 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Dej si tam kotouc kdyz buben hazi :-D :-D
 
 
Datum: 11. října 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak kdyz byl dobitej tak byl dobitej a zkrivil se :-D asi máš fakt kivej buben
 
 
Datum: 11. října 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja sem ten buben bruusil smirkem protože byl strašně dobitej poškrabanej ale pochybuju ze tim broušenim sem ho nejak pokazil poradte co s tym mam 4 osky a na všech to hazi mam dva bubny a hazijo oba
 
 
Datum: 11. října 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale misim si ze oskou to nebude
 
 
Datum: 11. října 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mozna trochu a srovnam to ve svěraku nebo musim zehnat jino?
 
 
Datum: 11. října 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prave ze nemam
 
 
Datum: 11. října 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel7606    
máš křivou osku
 
 
Datum: 11. října 2009 17:13
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ja mam porad ten problem ze kdyz necham pio. bezet na volnobech tak u tepliho motoru to zdechne vubec to pri malejch otackach nedrzi a dost to cuka musim drzet vetsi otacky je to po GO suprove zajety. a kdyz stojim asi minutu a trosku pridavam porad plyn aby to nechciplo a pak se rozjedu tak to vynechava asi 100 metru jen trochu myslim si ze se tam nahromadi benzin a pak se to uchcava kdyz se rozjizdim ale jehlu mam uplne nejsniz hladinu nastavenou prectich jsem skousel jakej koliv. Myslite ze mi pomuze nova volnobezna tryska?? vykon je super tocito jak blazen vypadato ze to vsude tesni tak uz nevim vsechno vycisteny uplne vse pod valcem jsem to nekolikrat pretesnoval a tam to bylo suchy hlava tesni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7607    
ne,vyduchovy kanal k volnobezne trysce....je to ten levy kanalek pri pohledu na karbec zepredu
 
 
Datum: 11. října 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
co je presne ten vzdusnik?? ta dirka v trysce??
 
 
Datum: 11. října 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlapče mám ten samej problem akorát u 555 a jeste ze mi to drzi volnobeh... na krizovatce jak ty rikas.. staci minuta a už se to ulejva.. a na neutral jak ty rikas otacky vylitnou jak nic a jezdi to jak prase.. taky nevim cim to...
 
 
Datum: 11. října 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7601    
mas to na volnobeh moc bohaty a ulejvá se to.....proto i ty tvoje cerny svicky......F_K rika,ze se ma provrtat vzdusnik na vetsi prumer,ja bych treba skusil sehnat mensi volnobeznou trysku....ale z ceho....nebo jen skusit jinou......jinak sirka origo vzdusniku je 0.4mm a volnobezna tryska 0.38mm,spíše 0.4 po čištění drátky......myslim ze volnobeznou trysku 35 meli S22 stadiony nebo první 05,ale nejsem si tim na 100%jistej......jiny vysvetleni nemam,pokud ti to jinak jezdi vyborne.....
 
 
Datum: 11. října 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci čím může být že mám nepřiměřeně měkkou vidlici u ČZ 477 ... Při horších cestách není problém ji dostat nadoraz .Napadlo mě že je tam málo tlumičovýho oleje a nebo jde to něják zeštelovat tu tvrdost? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měkké tlumiče = špatné tlumič vidlice - zrepasovat nebo málo oleje (myslím, že 120ml v každém rameni) a zkus místo tlumičového použít motorový, třeba 10W40. Pokud budou tvrdé, dej ho půl tlumič, půl motor. (60ml+60ml).
 
 
Datum: 11. října 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi toho oleje tam máš málo když Ti jdou na doraz!
 
 
Datum: 11. října 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Jde o to,jestli je tam předepsané množství. Jinak se přimíchával do tlumičového oleje,olej motorový M6A v poměru 6:1.
 
 
Datum: 11. října 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: Fanda      IP: uživatel7605    
čau draci. mam problem se svoji dandy 50, je to ta silnější verze. Po nastartování to děsně čoudí a hltí se tak že nejde do votáček. Po zahřátí a protůrování to už de dobře, včera mi to eště nedělalo, že by 3patný sytič ? poradte dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspis ti netesni gufero a saje to olej z prevodovky
 
 
Datum: 11. října 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Čau hoši. Zajímalo by mě, jestli je možné jet závod s pionýrem v kategorii originálů, pokud mám vše v originálu, ale mám vidlici a zadní tlumiče ze simsona. Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Zalezi na poradateli konkretniho zavodu.
 
 
Datum: 11. října 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel4649    
zdar draci je reálný dát do j 350 vložky z čz 175 aby měla výkon 32kw a vydrží to klika? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7601    
az na to ze ty valce sou uplne jiny......3svorniky x 4svorniky ....saci spodek(okno) valce.....atd......
 
 
Datum: 11. října 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim o jakých vložkách mluvíš. Jestli myslíš vložky ve válci, tak to nepude, protože ČZ má celolitinový válce.
 
 
Datum: 11. října 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      E-mail:      IP: uživatel7215    
Čau všichni, mám problém s mým fichtlem.Když ho vytáhnu z garáže a chvi ho nastartovat tak mi to nechce naskočit, musím ho roztlačovat a nakopne mi až po 5. roztlačení.Ale když chvíli jezdím tak pak už to jde nastatovat.Svíčku mám novou,trisky čisté.Poradte pls. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      E-mail:      IP: uživatel7215    
No je do studena...15.
 
 
Datum: 11. října 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      E-mail:      IP: uživatel7215    
No je do studena...15.
 
 
Datum: 11. října 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      E-mail:      IP: uživatel7215    
Brisk nr 15c
 
 
Datum: 11. října 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
stou 15. by to melo chytit na hned ja mam N15C brisk a chytato i v mrazech . Vynechava ti to se studenym motorem?? jestli jo tak mas nejspis malej prectich
 
 
Datum: 11. října 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      E-mail:      IP: uživatel7215    
Brisk NR super 15 c...do studena
 
 
Datum: 11. října 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
kolikatku svicku?? jakou ma tepel. hodnotu??
 
 
Datum: 11. října 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: pája      IP: uživatel7477    
ahoj kluci.rozebral jsem spojku a měl jsem tom (od spojky) krátkou tyčku kuličku dlouhou tyčku a ještě krátkou a nyní vůbec nevystavůjea nemohu jí seřidit .Můžete mi nejek pomoci.Dííííkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Jestli máš motor 20-23,měla by dlouhá tyčka měřit kolem 132 mm, kulička 5mm ,krátká tyčka 25 mm.
 
 
Datum: 11. října 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim. Lze bez poškození sundat zadní kyvnou vidlici z jawa 555? Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tož jasny.. musis sundat ty krytky co sou u cepu a pak bež někam, kde ti ten čep vylisují.. hlavně ne kladivem! zpatky to taky nech nalisovat...
 
 
Datum: 11. října 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Ahoj seso,v jaky kvalite jsou dnes futra do prevodovky u pincka co tu prodavas usi se jeste prosoustruzit nebo sou v poradku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2009 15:23
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
A kdyz bych nemel seriovku??
 
 
Datum: 17. října 2009 15:23
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na sériovku úplně v poho.Mám je z fichtl krámku, motor upravený 6,5koně 3100km a pouzdra zatim drží.V oku ojnice jsou jehly.
 
 
Datum: 11. října 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7601    
futra se musi vzdy vystruzit,neboli prispusobit konkretni prevodovce a blokum motoru....z toho duvodu se ani neprodavaji vystruzene......kvalita neni spatna,do seriovky OK......uz jsem je delal na jednom motoru a obrabí se dobře....ale teda na svuj motor jsem si radeji vymlatil stara dobry futra z jinych karterů a upravil je pro konkretni bloky motoru:-D ze zasady pouzivam starsi pouzitelny dily......hlavne co se týče prevodovky.....
 
 
Datum: 11. října 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
ty futra co se teď prodávají a nejsou z bronzi je to kvalita na hovno
 
 
Datum: 11. října 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
já je kupoval o prázdninách a osoustružit se musí, ja daval soustružníkovi i ty staré aby to podle nich udělal a on mi řikal že tam určitě nějakou dobu vydrží ale ne tolik ja ty staré
 
 
Datum: 11. října 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
čau hoši posledně jsme s kámošem byli u jednoho kluka trochu mu dát dokupy 21 a schválně jsem se kouknul na štítek a měl ho napsaný v angličtine a měl tam napsaný že to má 4 koně/6 500 otáčkách tak se chci zeptat jestli se na vývoz nedělali nějaký silnější motory a nebo jestli to prostě jen zaokrouhlili nahoru :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mimochodem byly dokonce v CSSR vyvinuty zavodni stroje pionyra, byly to prave jakesi 05 a pry to dosahovalo max. rychlosti 75km/h, melo to jiny karbec a nejake zmeny este, zdroj - Jawa pionyr od Jiriho, ma ji tu treba Sesa ale jinak sem nic jineho o tom neslysel, este ty Indiany s motorem z 20 byly trochu v necem jiny ale jinak se to dohled prakticky neda, v tovarne mely bordel a pametnici bud uz nejsou nebo si to nepamatujou...
 
 
Datum: 14. října 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo tvůj kámoš má jawa22 tady si to přečtěte http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-22-sport-export-vyvoz-do-usa.html
 
 
Datum: 12. října 2009 11:38
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
mustang23GT-na tebe sem tu cekal :-D
 
 
Datum: 11. října 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7601    
Jako ty vyvozáky je tabu.....a celkove nestandartni provedení motorů na vyvoz je tabu.......treba 05 motor z Italjetu se spádovým karburatorem....to b y klidne moh bejt ten ostrejsi s malou klikou......vsichni by furt hledali v motoru kone......spise hledejte dokumentace o vývozákách......na tomhle zakladu by se moh postavit fichtl co pojede vic jak vsechny seriovky......me by treba zajimalo,jak dostali 4 kone z 05 s valcem,kterej ma ozky kanaly ve vlozce valce......to jen tou palicí neudelali......momentalne tohle tema casto diskutujeme s Pajkou a pripravujeme spolu aktualizaci clanku o Jawa 05 na jeho webu.......
 
 
Datum: 11. října 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7601    
4 kone meli nejaky vývozáky no......asi ta snizena hlava......Pajka dokonce objevil tovarni motor 05 s mensim klikovym prostorem a origo klikou 85mm....bloky továrně odlity...mohly by se z toho vyvodit i závěry,ze ty vyvozni 05 mohly mit tyhle upravy a 4 koně pri 6000 otackach....mozna to mohlo byt aplikovano i na prvni 21 na vývoz......kdo vi jestli to nemelo i trosku vetsi vyfukovy kanal:-)
 
 
Datum: 11. října 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to samy jako Golden sporty, jak uz bylo receno tak je to zvysenou kompresi pac v USA maj jinej benal tak proto, jinak je to podle jiny normy takze to ma prakticky srovnatelny kone s ceskou klasikou...
 
 
Datum: 11. října 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: lukasmm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takovou 21tku mam doma taky...stitek v anglictine fotky v profilu ta zelena...
 
 
Datum: 11. října 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: honza73      IP: uživatel7004    
No jestli to taky není tím že ze začátku jawa do fichtlů dávala 3 kroužkové písty
 
 
Datum: 11. října 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
má akorát vyšší kopresní poměr -sníženou hlavu
 
 
Datum: 11. října 2009 14:56
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj pokud vím tak 4k měla jen vívozní Jawa 22 do kanady
 
 
Datum: 11. října 2009 14:14
 
 
 
 
Jméno: lukasmm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar nevite nekdo jaky je cislo barvy ty co je na nadrzi a kasliku na tyhle foto: http://www.sesa-moto.cz/galerie/fichtl_pionyr/id_13857.html dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: gresak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cus hosi hey jak mam vylestit kryt motoru uplne do lesku je nekde nejaky navod ? \\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejdriv to osmirgluj nejakym jemny smirkem at se vyrobna povrch... pak si udelej kotouč z filcu nebo ovči vlny, kup brusnou pastu a jedes... hezky to vylesti.. pak to vypada jak zrcadlo
 
 
Datum: 11. října 2009 17:46
 
<  1533  1534  1535  1536  1537  1538  1539  1540  1541  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 3:37:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu