Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dejw
IP: uživatel1966
 Zdar Draci,nevíte jakej je vnitřní průměr vidlice jak se do toho usazují řidítka ? chci tam dát upravené vidlice a potřebuju vědět jakej rozměr má mít představec.díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 9:52
Jméno: Dejw
IP: uživatel1966
 Teda upravený řidítka
Datum: 10. října 2009 9:52
 Zdarec draci chci stavit motor na pionýra ale nemožu nikde sehnat kartry na 21 jestly nekdo mate a prodate tak napište diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 11:03
 JA MAM CELEJ MOTOR AKORAT NEMA VALEC PIST A LAMELY KOLIK DAS? POSLU NA DOBIRKU
Datum: 11. října 2009 11:03
 leito> mohl by ses tam na ty kartery zeptat? kolik by stály?
Datum: 10. října 2009 16:00
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 přemysl:Z jakeho města?Já z Tiché to je mezi kopřivnicí a frenštátem..x)
Datum: 10. října 2009 15:26
Jméno: přemysl
IP: uživatel6373
 sem to same co kahisek taky ohres nj
Datum: 10. října 2009 14:32
 Unás je prodavaj uplne novy ,ale nevim kolik stojijou ,ja jsem se raci ani neptal ,to by bylo asi hodne drahy. Jo a jsem ze Znojma
Datum: 10. října 2009 12:15
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 musel bych je vylestit..a pres dobirku ti to asi neposlu protoze se v tom nevyznám..jedine vem rodice a prijet si proto..x)
Datum: 10. října 2009 12:12
 Zdar jestly bys byl tak hodný a poslal mě je dobirkou. Když tak mě posly foto diky
Datum: 10. října 2009 10:56
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 ja mam ale sem z moravskoslezskeho kraje okres nový jičín..jestli by sis pro ně přijel tak klidně..x)
Datum: 10. října 2009 10:51
 čus hoši kde jse dá koupit stahovak?chci půlit motor ale nevím kde se dá koupit nebo kolik stojí?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 11:04
 dík zaradu fakt šikovný
Datum: 10. října 2009 11:04
Jméno: monter
IP: uživatel1250
Datum: 10. října 2009 10:01
 jj na primární kolečko a je to těžky si vyrobit nemáš nějaký návod jak na to
Datum: 10. října 2009 9:20
 stahovák čeho,,, primárního kolečka nebo na půlení.Oba si oděláš doma stáčí nějaký plát železa vztačka a šroubky a matky.
Datum: 10. října 2009 9:16
Jméno: .............
IP: uživatel2971
 Cus hosi jakej olej do vidlic,muze se tam pouzit i jinej nez je ma byt do vidlic?Vseobecne do nejkaych vidli, diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 16:11
 daj do toho brzdovú kvapalinu aj to je hydraulicky....
Datum: 10. října 2009 16:11
 čus hoši kde jse dá koupit stahovak?chci půlit motor ale nevím kde se dá koupit nebo kolik stojí?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 9:11
 čus hoši kde jse dá koupit stahovak?chci půlit motor ale nevím kde se dá koupit nebo kolik stojí?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 16:15
Datum: 10. října 2009 16:15
Posl.aktualizace: 10. října 2009 9:15
 díky, už to mám potvrzené z několika zdrojů.Díky za ochotu
Datum: 10. října 2009 9:15
 Zdar, průměr prostoru co máš okótovaný je 50mm, pamatuju si to podle toho, že jsme snižovali 50mm frézou hlavu na pincka kdysy ve škole
Datum: 10. října 2009 9:10
Posl.aktualizace: 10. října 2009 14:28
Jméno: Standa
IP: uživatel7601
 kdybys nad timto dotazem stravil 5 minut a prolistoval stejskyho diskusi,tak zjistis,ze on sam se tam k tomu uz kolikrat vyjadroval....a ano,musis prekolikovat píst,aby zamek krouzku nejezdil pres zadny kanal.....
Datum: 10. října 2009 14:28
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 noja si myslim že určitě píst přezámkuje
Datum: 10. října 2009 10:39
Jméno: vojta
IP: uživatel7477
 Čau kluci.chtěl bych se zeptat jestli ta dlouhá tyčka dosahuje až do přítlačného talíře spojkya kolik tam má být tyček.dík a čus.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 9:25
 Stare typi spojky mali dlhu tycku kratsiu ako na novych typoch kvoli jednej lamele, ale zato mali dlhsiu tycku tu kratsiu.. a gulicku si tam daj lebo sa ti to bude ohryzavat a tycky sa budu skracovat a spojka nebude vypinat... inac doporucujem si tie tycky zakalit pretoze teraz zcoho to robia je to makke ako hovno
Datum: 10. října 2009 9:25
Jméno: ....
IP: uživatel2971
 Uz jsem to davno meril,delka na fichtl kramku, nemuzu sedet.Kulicka funguje jako lozisko,aby se netocila tycka a nerozestelovavala nastaven ispojky
Datum: 10. října 2009 9:09
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Je to dáno typem vypínacího mechanismu.To pořadí je správné,ale když se podívám zde na náhradní díly,nesedí mi délka
dlouhé spojkové tačky.
Datum: 10. října 2009 8:08
 já tam tu kuličku nemám a vše v normálu.v úterý mi dojde ta kulička z fichtl krámku tak chci vyskoušet jakej tam bude rozdíl kromě jinak seřízené spojky
Datum: 10. října 2009 8:03
 od spojkovyho kose to de takhle: kratka tyčka,kulička,dlouhá tyčka.. jo a když sme u toho,neví někdo proč se tam dává ta kulička a dve tyčky místo jedný delší?
Datum: 10. října 2009 7:33
 Čus, mam dotaz když nastartuju ČZ tak třeba 2 minuty drží dobře volnoběh nebo když jedu v vyších otáčkách, ale jakmile je dlouho na volnoběh nebo se jede na malé otáčky tak začne chcípat a když přidám tak to hrozně trvá než se dostane do otáček skoro mi připada že se uchlastává, nevíte čím to může být? Předem děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 11:35
 Ale nevim jak to utěsnit měnil jsem víčko i plovák, ale je to stejný
Datum: 10. října 2009 11:35
 Předstih a odtrh je nastavenej, akumulator je dobrý dělá to i bez světel takže zapalováním to nebude, je to ČZ 175/477 asi to bude tou jehlou, protože z plovákový komory přetéká benzín.
Datum: 10. října 2009 11:34
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 V jakém stavu je akumulátor ?Dělá to i s nezapnutými světly ?
Datum: 10. října 2009 8:22
 podle me se uchlastava,treba netesni jehla plovaku...
Datum: 10. října 2009 8:05
 A co předstih a odtrh? Nastaveno přesně jak má být?? Co je to za čízu? Ještě by to mohlo být jehlou na špatným zářezu nebo třeba filtr vzduchu.....
Datum: 10. října 2009 7:05
Jméno: RAdek1212
IP: uživatel368
 Zdar lidi tak teď nevím jestli sem to neposral složil sem motor a těď koukám že píst se má dávat šipkou dolu já sem ten píst študoval podrobně a žádnou šipku sem tam nevyděl tak sem ho tam prdnul jak mi přišel pod ruku. A teď se ptám jak poznám jak tam ten píst mám dát ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 22:39
 zámek kroužku má být nahoře kvůli tomu aby nejezdil přes výfukový kanál, kde by se o něj mohl uštípnout, kamrádovi se takhle po výbrusu zadřel motor kvůli tomu, tak bacha na to!!!!
Datum: 09. října 2009 22:39
Jméno: RAdek1212
IP: uživatel368
 Tak to je v pohodě ten první zámeček nahoře mám
Datum: 09. října 2009 22:38
Jméno: lukas
IP: uživatel1214
 čus hale tak to by si moch zadřít i kdyš nevydíš šipku tak by ale měl bejt první zámeček na pístu dycky nahoře
Datum: 09. října 2009 22:37
Jméno: dawe
IP: uživatel186
Posl.aktualizace: 10. října 2009 12:59
Jméno: mara
IP: uživatel5424
 uz jen kdyz se na to podivas tak je jasny ze valce jsou dal od sebe jawa to srala moc blizko k sobe
Datum: 10. října 2009 12:59
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Temer na 100% ne... Jiny zdvih, jina roztec na stefty, nebudou ti pasovat vyfuky, karbce atd. atd.
Datum: 10. října 2009 0:19
 Zdar draci. Pincka nakopnu bez plynu na poprvé a na volnoběh to krásně šlape, ale jakmile přidám plyn, tak se začne hnedka dusit. Nevím čím to může být. Karbec jsem vyvařil a všechno vyčistil, ale nenapadá mě, co to může způsobovat....DÍKY za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 12:02
 Praveze je to spravne, ked naklonis motorku so zahriatym motorom na pravu alebo lavu stranu, otacky sa musia zvysit... to je priznak spravne nastaveneho volnobehu a plavakovej komory... hmm a kveci, nemas zapchaty vyfuk ? filter sania ? mozno to bude velkou medzerou na sviecke, daj tam 0,5mm .. pri vysokych otackach ti nehodi iskru a preto to dusi
Datum: 10. října 2009 12:02
Jméno: libor
IP: uživatel5546
 hele rikas ze kdyz to nahnes na levou stranu tak to vytocis?? to nam dela i 175 , to je neco vadnyho v zapalovani , zkus vymenit gufera, a kartery pretesnit , udelej si na to cas , fichtl to je montaz motoru 3 hodiny
Datum: 10. října 2009 10:59
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Toto mi dělala vadná svíčka.
Datum: 10. října 2009 10:41
 hladina
Datum: 10. října 2009 8:03
 Koukni na filtr, nebo jak se říká, třeba hadr v sání, no a taky samo perfektně nastavený předstih-odtrh....
Datum: 10. října 2009 7:08
 A co fitr je čistý?? A bovden jde volně??
Datum: 09. října 2009 23:18
 Teče....on šlape na volnoběh jak švycarske hodinky....ale jak přidám plyn, tak on se ani nevytočí a začne se dusit
Datum: 09. října 2009 22:23
 skontroluj benzin jestli tam tece
Datum: 09. října 2009 22:16
 Ty už jsem čistil  vyčistil jsem celý karbec a trysky profukuju pořád....je to jako falešný vzduch, přitom to falešný vzduch určitě není....protože když to nahnu na levou stranu, tak to vytočím
Datum: 09. října 2009 22:04
Jméno: Pepa
IP: uživatel1163
 Může být zacpaná triska.
Datum: 09. října 2009 22:00
Jméno: Jan
IP: uživatel1337
 Zdar kluci,máte někdo na fichtlu to bezkontaktní zapalko co tu sesa prodává???Zajímá mě jak to s nim jede.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 10:45
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja ho mam taky, jak je podemnou, motor lépe chytá protoče to dává jiskru už od 400ot/min. a taky se lépe vytáčí protože se přibívajícíma otáčkama přidává předstih, koupíš ho, nasadíš ho a dal vubec nemusíš vědět že nějaký zapalko máš
Datum: 10. října 2009 10:45
 Motor lépe chytá,dokonce se i lépe vytáčí a také lépe svítí.Ve vyšších otáčkách utáhne bekontakt i žarovku 35W kterou syn namontoval do světla.Já ho vyzkoušel a mohu doporučit máš-li závodního ducha! B.senior.
Datum: 09. října 2009 23:13
 Čau kluci, mam dotaz na ty kteří mají pravý vlaštovky na pařízka (jawa 550), potřeboval bych míry, jak jsou široké,vysoké a když by bylo foto bylo by to super. děkuju za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 21:46
Jméno: milda123
IP: uživatel6334
 Čus seso mám otázku budeš mít ještě někdy v krámku tu hvězdicovou hlavu na fichtla díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 21:40
 FICHTLU ZDAR POTREBOVAL BYCH PORADIT. FIK MI NESTARTUJE ANI NENDE ROZTLACIT ALE NA DRC CHYTNE KDYZ ZAHREJU SVICKU NEVITE CO STIM JE? JAK TO SCHLADNE TAK UZ NEJEDE. NECHCE SE MI TO FURT NAHRIVAT DIIIIKY MOC
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 16:05
Jméno: Standa
IP: uživatel7601
 podle me ma slabou jiskru a kontakty svicky daleko od sebe....klasickej problem.....motor spatne startuje studenej,ale teplej o hodne lepe....
Datum: 10. října 2009 16:05
 Podle mě také "špatná teplota svíčky. Já měl na babetě opačný problém : po ujetí tak 300m přestala jet a když motor zchladl zase ujela dalších 300. Nakonec to byla svíčka a rekord v hodu dalekém svíčkou.
Datum: 10. října 2009 10:25
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A nepis caps lockem
Datum: 10. října 2009 7:51
 Máš špatnou svíčku....kup si teplejší...teba Brisk N16C ...ta je dobrá na studené starty....
Datum: 09. října 2009 21:59
 zdar hoši, jak sundám a nandám píst na fiku 20? prosím popište mi to detailně, dělám to poprvý! mám vše orig!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 11:19
Jméno: ...
IP: uživatel2597
 všetko je jednou poprvé
Datum: 10. října 2009 11:19
 Vezmi si gola sadu, znej 10ku kluc, odmontuj 4 matky co drzia hlavu o valec... zloz ju dole... odmontuj koleno vyfuku zo spodu valca (asi tiez 10ka kluc) neroztrhni tesnenie... vezmi si 8ku kluc odmontuj prirubu karburatora z vrchu valca... tiez neporus tesnenie... teraz zloz valec (tahaj dopredu a zlezie z takych styroch dlhych sroub... tak a piest vysi na ojnici... vezmi si klieste a zloz segerky z bocnich stran piesta( pozor aby nestrelili)  ... teraz potrebujes stahovak piestoveho capu... alebo ak je velmi vybehany ten piest a nezalezi ti nanom ze sa poskodi.. tak si vezmi nieco co ma priemer capu a opatrne buchaj kladivom a on vybehne von... ak nepojde tak popripade ak mas teplovzdusnu pistol tak ten piest nahrej.. ale nemier na cap aby sa neroztiahol aj on  a pojde dolu.. potom ked budes zakladat novy piest (predpokladam ze aj cap) tak ten novy piest nahrej a cap daj do mraziaka zamrazit cca 15min... potom to musi ist vsetko ryclo... vezmi piest a cap a vytlacovak capu... ten piest natoc sipkou dolu aby bol smerom k zemi... a vloz ho do ojnice.. potom z jednej strany vtlac piestny cap cez piest a ojnicu... malo by to ist lahko ak nie trochu ponom pobuchaj ale nie kov na kov ! ... ked uvidis ze to sedi nasad pisetne kruzky, segerky do drazok ! potom vystrihni za valec tesnenie to stare tam nedavaj... natri vazelinou tesnenie a nalep ho na valec... teraz vezmi valec a zaloz ho na tie 4 srouby.. prstami prvy piestny kruzok stlac a otoc ho na zamok co je na pieste( taky kolik ) a valec pomaly tlac na piest... prvy kruzok je vo valci ... teraz nasmeruj druhy piesnty kruzok na zamok a stlac ho a stlac valec ...piest je dnu a valec dotlac nadoraz ku motoru... vezmi hlavu a dotahuj do kriza matky ! a nadoraz ju dotiahni az ked prvy krat motor zavrci... ak bude fukat okolo falosny vzduch nedavaj tam ziadny silikon ani lepidla... jednoducho ju zabrus brusnou pastou alebo tam daj tesnenie... ostatne vsetko zaloz ako bolo... nad koleno nove tesnenie... pod karbec tesnenie a to je dobre dat do oleja a tak ho zalozit ... vsetko dotiahni ,,,nastav bohatsiu zmes ihlou v karburatore( 3ti zarez) a piest a kruzky zabehni pri malych otackach tak cca 200km, kruzky si sadnu hned..  zdar
Datum: 09. října 2009 21:49
Jméno: Jimi
IP: uživatel7595
 jak se projeví na fichtlovi rychlý převod 21/17?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 21:32
 A nepojde tak dobre do kopcov, ako na 23/19... prevody budu dobre zasebou bez poklesu otacok
Datum: 09. října 2009 21:32
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Delsi jednickou
Datum: 09. října 2009 21:01
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zdarec mam tu pro vas zajimavou nabidku pro ty co maji fika A1 stav, doklady me nezajimaji, bych pro vas mel nabidku jawu 550 nebo jawu 555 za A1 stav jakeho koliv pionyra ale musi bejt A1 stav
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 7:30
Jméno: lukas
IP: uživatel6617
 ja mam doma dva uplne originalni 555 a 21 bohuzel nejsou na prodej
Datum: 10. října 2009 7:30
Jméno: Fichtl A1
IP: uživatel5758
 Čau mam krasnou jawu 20 ale ma plechy z 05 Sice přestřýklý ale v lakovně lak nádherný jedna rovina. Ale když chceš origo tak asi nic no.
Datum: 09. října 2009 22:36
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 stroj v A1 se rozumi vse puvodni, lak linky, chromy  o zadne renovace zajem nemam ale kdyz by byl puvodni pionyr bo mustang peknej tak by jsme se dohodli ale jenom origo zadny kutilksky upravy nebo pretreny nechci!
Datum: 09. října 2009 22:24
Jméno: Tutas
IP: uživatel1121
 To asi bude neco jako mouka dvounulka - OO.
Datum: 09. října 2009 21:27
Jméno: bob9
IP: uživatel7596
 Ahoj, docela by me zajimalo co si predstavujes pod pojmem A1  ...
Datum: 09. října 2009 21:17
 Co máš na mysli tím A1 stavem ?
Datum: 09. října 2009 21:04
|



|