slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1582  1583  1584  1585  1586  1587  1588  1589  1590  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Aragon      IP: uživatel1121    
Cus, dneska jsme na fichtlu nevyjeli jeden krpal na normalni silnici - ve dvou. Jedem s holkou na vejlet a najednou znacka kopec 18% a krpal jak krava. Fichtl to napred drtil statecne, za 1 plnej ale tak od pulky uz zacal ztracet dech a skoncil, musela fakt sesednout, neuvez ji. Byl to teda krpal jak svin a taky nejsme zrovna zadny drobeckove ale holt tohle uz nedal :-D Stava se vam to taky nekdy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2009 9:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo to znám takovýhle krpály jsou v okolí křižanovic :-D musel jsem tam jet na 1 a potkal jsem bagr tak jsem musel zastavit a zajek ke straně abychom se tam vůbec vešli ..a to byla pak sranda se zase rozjet :-D:-D
 
 
Datum: 13. září 2009 9:33
 
 
 
 
Jméno: Aragon      IP: uživatel1121    
Tak vidis jak si ten motor setris :-D To ten muj takovou havaj holt nema a jizdu solo skoro nezna - jezdime prave furt ve 2 takze ma pokazdy holt nalozeno at ma do kopcu co tahat :-D a i kdyz tahne dobre tak stejne do vsech kopcu zna jen plnej ceres. :-D:-D:-D No kdyz holka holt miluje vejlety tak se jezdi porad nalozeny :-D - jezdit sam nak ani nemam moc kam :-D:-D
 
 
Datum: 13. září 2009 8:01
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mám v okolí jen 12%... a taky nikoho nevozim :-D Vetsinou vyjizdim kopce za 3, nekdy za 2
 
 
Datum: 12. září 2009 23:26
 
 
 
 
Jméno: Woozie      IP: uživatel1379    
Raz sa mi to stalo. Na druhý deň som si išiel pre silnejšiu motorku :-D
 
 
Datum: 12. září 2009 22:12
 
 
 
 
Jméno: Aragon      IP: uživatel1121    
Uf - no tak v tom nejsem sam koukam :-D Hele jeji dotaz este dole: a jejda kopec to ale vyjedem vid? Rikam no nalozeny ve 2 fakt nevim todle uz asi ne pojd pojedes ty a ona ne sama nechci zkus to to zvladnem neboj... A za chvili blblblbllll a uz sesedala, rikam musime odlozit zavazi :-D:-D:-D Ale dokud to jelo tak za nama byla dobra kourova clona jak za tankem :-D Nahore nasedla a trada dal :-D
 
 
Datum: 12. září 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přece jen to má 2,5kW,tak nečekej zázraky na cestování ve dvou :-D . Mě jednou v kopci zdechla 476tka :-D ,to byl taky krpál , kámoš na 477 který je i lehčí měl problémy a já tam zkončil :-D
 
 
Datum: 12. září 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jeden fichtl se prehreje hnedka ale gtahne suprove mam malou vuli vkrouzkach a jezdim na kvalitni olej takze se krouzky hned tak nezmensej a u druhyho to je jinak ten se jen tak neprehreje ale nejsou zajety krouzky
 
 
Datum: 12. září 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
co to je ten ogar 200 ?? to vydim poprvy ma to motor jako pionyr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jj tak uz vim alspon o co de.
 
 
Datum: 12. září 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: Punkrock      IP: uživatel5292    
Čau mrkni se sem je to tam detailně popsaný http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-motocykly-a-soucastky-na-vyvoz-export-romet-ogar-200-indian.html je to jako poslední!!!
 
 
Datum: 12. září 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
pionyrsky motory se vyrabely az do roku 1990 ale byly vyvazeny do Polska na toho Rometa Ogara.
 
 
Datum: 12. září 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau seso, má dotaz kolikátého řína budou ty noviky a výhody,Ptože že ná chci jet 15. října fichtl cup v melodlově tak aby ta zásilka stihla dojít a abych měj já ale pár dní na instalaci nových dílů odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku ja to vzdy budu asi spouštět o vikendu,,,, ale ty vyhody budou a novinky asi na konci rijna,,driv ne,,sesa
 
 
Datum: 12. září 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: thomas77      IP: uživatel1723    
Čau draci jaký má číslo odstín barvi červená vínová?......Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2009 9:35
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
jo ale u pic tice prodává podle ral 3004
 
 
Datum: 13. září 2009 9:35
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec je to 8850
 
 
Datum: 12. září 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel7154    
Zdar,kdyz sem si koupil fichtla tak mi nastartoval na nakopnuti na poprve ted asi tak na podesate a zastudena na poprve nevite cim to je?svíčkou to není odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel1506    
taky mi to dela u toho co nanem jezdim a jeto asi tim ze tam jde moc benzinu prectich vubec neraguje na to chytnuti a svicku jsem skousel jinou tak se podivej jakou ma barvu jestli je cerna svicka tak music dat niz jehlu na plynu
 
 
Datum: 12. září 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: kahisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Předstih..jak nevíš jak tak si stahnu na http://www.jawa-50.cz/ příručku v elektronicke podobě podle toho co máš za fichtla..:-) taky sem to neuměl ale naučil sem se to podle té příručky..teda spíše navodu k obsluze..:-)tak at ti jezdííí..:-)
 
 
Datum: 12. září 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: pionier201 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nazdar chcem sa opitat mam pioniera bez papierov a chcem ho prihlasit ako to mam urobit? Mam za policajtami a oni my vistavia technicky aj tabulu da sa to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dá se to, ale bylo to jen v určitém roku odhlášení. takže tak.....prostě to nejde a že kamoš bratrancového kamoša říkal že bla bla.... :-D
 
 
Datum: 12. září 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: kahisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele JAWA_ceZetak ® nechci ti do toho mluvit mozna mas pravdu ale kamos rikal ze to jde prihlasit i kdyz mas ztracene papiry podle cisla motorky nebo podle neceho takoveho..ale nevim jestli je to pravda nechci se hadat..:-)
 
 
Datum: 12. září 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne! když je pionýr jednou bez papírů, tak už ho nikdy nepřihlásíš. musíš si papíry od někoho koupit a přepsat
 
 
Datum: 12. září 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau hosi mam problem kdyz chci nakopnout fichtla tak dvakrat plafne a chcipne co s tim dik . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: matoos      E-mail:      IP: uživatel7354    
tak to potlac..
 
 
Datum: 12. září 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
hosi ja do toho kopu a pridavam plyn pul hodiny a stejne to nic nedela jenom to blafne
 
 
Datum: 12. září 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak přidej playn a kopni i víc krát protže se stává hodně čast že kopnej motor blafne pak kopneš a nic a pak kopneš a už to valí
 
 
Datum: 12. září 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: roll      IP: uživatel7348    
pridas hned potom plyn? jesli jo tak ho necmis pridat. skus vycistit karbec.
 
 
Datum: 12. září 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau myslíte že by tento tachometr fungoval i na ČZ 175/477 ?? http://aukro.cz/item737219518_tachometr_cz_487_jawa_350_634_640.html#gallery odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2009 16:48
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel5852    
Super díky.Ten tacháč se montoval na 487 .. tak jestli to třeba není jinak spřevodovaný či co a jestli je ta přípojka nanáhon stejná a tak ... tak díky
 
 
Datum: 12. září 2009 16:48
 
 
 
 
Jméno: ČZták      IP: uživatel85    
Určitě jo!!!Taky mám na ČZ175 tacha z 350ky JAWY
 
 
Datum: 12. září 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: desert      IP: uživatel6831    
Zdravím,chtěl bych se zeptat,jestli je nějaký rozdíl mezi rámem na čz 175/477 a čz 250/471.Za odpovědi díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozdíli jsou v úchytech na motor,úchyty nádrže a zadní část je o kousek delší (ale tím si nejsem 100% jistý)
 
 
Datum: 12. září 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
Rozhodnuto bylo ve prospěch vývoje dvouválce 200 cm3 s možností zvětšení jeho objemu na 250 cm3. Motor měl být vestavěn do modernizovaného šasi sériově vyráběného motocyklu ČZ 175 typu 477. Aby byl motocykl přitažlivý i svým vzhledem, byl jeho design zadán průmyslovému výtvarníkovi akad. malíři Václavu Kasíkovi, který ve spolupráci s podnikovým designerem Josefem Burgerem vytvořil maketu sportovně cestovního motocyklu v měřítku 1:1 se všemi detaily. Výroba prototypu skončila v roce 1971 a v dalším roce probíhaly brzdové i jízdní zkoušky, které prokázaly jeho znamenité parametry i výborné jízdní vlastnosti. Vzápětí však opět padlo rozhodnuti nadále vyrábět pouze motocykly s dvoudobými motory, a tak i tento druhý pokus ztroskotal, jediný zachovaný motocykl se v roce 1987 stal exponátem motocyklového muzea na hradě Kámen.
 
 
Datum: 12. září 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
skoro žádný
 
 
Datum: 12. září 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
kdyz mam rozbitej prepinac na svetla u jawa 20 tak kdyz ten drat dam na objimku zarovky bude to fungovat? nevite kam s klaksonem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2009 12:07
 
 
 
 
Jméno: bezmozek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši,mam dva dotazy,kdysi ste tu psali ž je ješě nejakej způsob jak fichtla po výbrusu nezajíždět,dost ste to tu kritizovali,ne že bych to chtěl dělat ale jenom se chci zeptat co to je vlastně za ten způsob,a druhej co by ste mi doporučovali za 125?tet dělam papíry a nevim jestli si nemam k fíkovi koupit ještě něco odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2009 13:31
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 12. září 2009 13:31
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jednoznačně exc:-)..... jinak jsem nepochopil podstatu toho, proč do 125kovýho varadera narvali dva válce? je to přece motorka a ne freza co potřebuje krouták....
 
 
Datum: 12. září 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau mam varaderko 125 a sem spokojen je to pohodlny jede to slusne neni to sice mito ale na jezdeni to staci po rovine to da 130 a kopce tomu nedelaj problem a urdzba je pohodicka zadny investice zadny novy pisty atd.
 
 
Datum: 12. září 2009 12:27
 
 
 
 
Jméno: dredatej      IP: uživatel7233    
Jestli chces aby ta 125 jela tak budto aprilia rs 125 nebo cagiva mito 125...a jestli chces aby to zralo co nejmin tak honda cbr 125...ale nevim jestli chces silnici nebo enduro tohle jsou silnice:-D\r\nb
 
 
Datum: 12. září 2009 11:37
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
zdarec, dneska sem sehnal mustnga z hranatym tachometrem je do 120 je origo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel7475    
je to origoš hlavně se daval na goden sport ale na ty normálnní
 
 
Datum: 26. září 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: Peter      IP: uživatel5732    
Jo jo je to origu mel sem taky takoviho mustanga tachac hranatej do 120 a zadni tlumice vipadali jako z 20 fichtla to maj jen ty prvni typi mustangu
 
 
Datum: 12. září 2009 22:33
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Originál je to určitě, já ho tam mam taky!
 
 
Datum: 12. září 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
jasny rok mam 1970 :-)
 
 
Datum: 12. září 2009 16:17
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel5908    
Prosimte je to origo!Hranaty se davali na jedny z prvnich mustangu a az pozdejc se davali kulaty do 80km/h
 
 
Datum: 12. září 2009 11:50
 
 
 
 
Jméno: šulda      IP: uživatel6830    
je to origo
 
 
Datum: 12. září 2009 11:47
 
 
 
 
Jméno: nukem      IP: uživatel7347    
je origo ty co maj kulaty tak maj novejsiho mstanga
 
 
Datum: 12. září 2009 10:36
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
jo mam ho taky je to rok vyrobi tušim 69
 
 
Datum: 12. září 2009 10:23
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám ho doma ty jo....první mustangy měly tacháč z 90ky, ten hranatý do 120ti, zadní kyvku i tlumiče z 20ky, ty kryté a ještě nějáké odlišnosti....
 
 
Datum: 12. září 2009 10:17
 
 
 
 
Jméno: DANO      IP: uživatel7345    
no to teda není origo... origo tachometry jsou kulaté a do 80 km/h
 
 
Datum: 12. září 2009 10:09
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo je origo....to jsou uplně ty nejstarší Mustangy....
 
 
Datum: 12. září 2009 9:55
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak dnes jsem se rozhod že zabráním ucpávání kohoutu pískem . vzal jsem píslek a pískem to vitřepal asi hodku a půl pak jsem pisek vysypal a vypláchl benzinem a nechal uschnout pak jsem vzal barvu ve spreji je odolna proti benzinu a vystrikal vnitřek nádrže nechal 8 hodin zaschnout 3 x jsem to vypláchnul benzinem a nalil plnou no jezdí to v poho dneska benzín vyleju do kanistru a mrknu na barvu nádrže docela to pomohlo protože jinak tam zustavaly drobky rzi takovej prach a ta barva to zadelala tak doufam ze to vidrzi pa draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj
 
 
Datum: 12. září 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
A papirovej filtr uz mas?
 
 
Datum: 12. září 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: michalj21      IP: uživatel5575    
ty jo na to bych sam normalne neprisel lepsi sou ale bud kameny nebo sroubky matky nez pisek a misto barvy jsem si ji nechal nachromovat zevnejsku aj ze vnitrku sitko na kohout nove a jeste na hadicku nema binec sanci se dostat do motoru
 
 
Datum: 12. září 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tydle smrady bich zabil a zabavil jim fichtla http://www.youtube.com/watch?v=hhcfr31Z9mM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2009 13:24
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Škoda že jim to nebouchlo pod prdelí
 
 
Datum: 12. září 2009 13:24
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Škoda že jim to nebouchlo pod prdelí
 
 
Datum: 12. září 2009 13:23
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
¨mamrdi
 
 
Datum: 12. září 2009 11:55
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Jestli to zkouseli na motorce z jejich polskejch soucastek, tak jim to schvaluju
 
 
Datum: 12. září 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jo .....sou to prostě poláci....ti ničí na co přídou....ale naštěstí to nebyla 100% Jawa, ale polská motorka s československým motorem....Ogar Romet 200
 
 
Datum: 12. září 2009 9:31
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
JJ takovýhle lidi věšet!!! Nevážej si vúbec ničeho zm**i
 
 
Datum: 12. září 2009 8:49
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
nevi co by se jim mohlo stat
 
 
Datum: 12. září 2009 8:43
 
 
 
 
Jméno: thomas77      IP: uživatel1723    
Čus draci budu dávat do kupy motor z 21 a chtěl bych nehcat zrepasovat kliku protože je ještě origoš a má hroznou vůli v ojnici tak ojnice se hýbe tak 1cm:-D. je to hrozný tak se ptám kdybych jí nehcal zrepasovat jelo by to pak líp ......?.......... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jestli si tam nechas dat tu ojnicni jehlu s jehlama na obou koncich tak to pojede rozhodne lip je to znat a staci davat min oleje kdyz das kvalitni olej muzes klidne 1:50
 
 
Datum: 12. září 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
zvětšení výkonu moc nečekej....
 
 
Datum: 12. září 2009 12:55
 
 
 
 
Jméno: thomas77      IP: uživatel1723    
čau nejsem hele já sem poblíž chrudimě.......
 
 
Datum: 12. září 2009 11:09
 
 
 
 
Jméno: Jawaman-223      E-mail:      IP: uživatel404    
čau to pojede určitě líp, a nejsi náhodou ze stráže nad nisou jak jsme se potkali u suzuki v liberci?
 
 
Datum: 12. září 2009 8:00
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
neim jestli by to jelo líp ..ale mám možnost ti sehnat novou pneu za 200kč klidně zítra je tvoje
 
 
Datum: 12. září 2009 1:09
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau sraci, zítra je fichtlcup volině že ano? jedete tam někdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj dneska sem jel :-D
 
 
Datum: 12. září 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
xD
 
 
Datum: 12. září 2009 8:18
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau dobrej preklik to by melo nekam zapsat :-D
 
 
Datum: 11. září 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
omlouvám se? čau draci
 
 
Datum: 11. září 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
Cau hosi hledam nekoho z okoli VLAŠIMI na zitrejsi projizdku je to nekdo takovy ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: bany      E-mail:      IP: uživatel6454    
zdar mam dotaz mam jawa 21 a mam rozbitej prepinac svetel a nechci kupovat novej neslo by to udelat tak kdyz proste zapnu na mastce svetla tak aby to svitilo hned treba ten drat jenom pridelat k riditkam svitilo by to ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2009 10:57
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel7035    
Když vyřadíš ten přepínač na řidítkách, zbydou ti tři dráty (klakson nepočítám, ten nech být jak je). Dva dráty jdou na objímku\r\nžárovky (http://motoelektro.cz/images/elektro/Jawa555/100_2208b.jpg) a jeden drát jde do vypínače v masce tak tenhle ten\r\ndrát připjíš na tu objímku u žárovky na šroub 56a a bude ti svítit jen tlumený, pokud to dáš na 56b bude ti svítit dálka. A klakson\r\npřipoj na drát, který jde od světelné cívky v zapalování do vypínače v masce a bude ti troubit i při vypnutých světlech.
 
 
Datum: 13. září 2009 10:57
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
a co mam udelat s klaksonem ..??
 
 
Datum: 12. září 2009 8:16
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
jak na objimku?
 
 
Datum: 12. září 2009 8:15
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel7035    
Jde to, tak že vyřadíš ten přepínač na řidítkách a drát, který vede od hlavního vypínače na přepínač dáš přímo na objímku žárovky, ale nebudeš mít možnost přepínat mezi světly.
 
 
Datum: 12. září 2009 7:38
 
 
 
 
Jméno: Marek      E-mail:      IP: uživatel6282    
Cau draci co lítají na fiku. Měl bych na Vás velkou prosbu, nebo spíše radu. Mám fichtla brácha má 05 já 20. Jsem s nima spokojen, ale problém je se spolehlivostí. Chci na tom fiku denně jezdit do školy. řekněte mi co mám ještě vyměnit, aby to bylo co možná nejvíc bezporuchový? Mám vyměněný: všechny lanka, žárovky, motor je po GO (ložiska gufera, spojka, řadící automat), olej v převodvce, bezín s olejem 1:40 oleje TSF. Předstih odtrh zkontrolován, šrouby všechny dotáhnuty,. Myslíte že si ještě něco může podělat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel7455    
... já bych tam dal za tři litry to bezkontaktní zapalování. Já ho mám a je to paráda. Naskočí vždy na první našlápnutí. Teď jsou už jenom občas nějaký mechanický drobnosti. Jo a asi tam dám časem lepší lamely do spojky - ferodo. Pro denní ježdění bych asi žádný úpravy na výkonu motoru nedělal.
 
 
Datum: 24. září 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: bublinad      IP: uživatel5503    
no já bych jetě zkontroloval pořádně přívod paliva tím myslím kohout vyčistit tak po každách 250 km a dát i new filrt a uš by jse na tom nic nemělo pokazit i když na fichtlovy se ti muže kdykoliv neco pomrvit..
 
 
Datum: 23. září 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
míchej dál 1:40.... je to pro kluzný ložisko ideální
 
 
Datum: 12. září 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: nukem      IP: uživatel7347    
olej tsf se nemicha jedna ku 40 ale jedna ku padesati
 
 
Datum: 12. září 2009 15:45
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
jak rika zeli jezdi a uvidis. ja jezdim na 555 do skoly uz rok, a jenom dvakrat jsem prisel pozde ;-)
 
 
Datum: 12. září 2009 8:22
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
vis co musis jezdit a vychytavat mouchy.. jen tak poznas co je spatne...treba ted si koupil novy veci ale podelat se muzou tak i tak... jezdi a uvidis
 
 
Datum: 11. září 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: TATRA      E-mail:      IP: uživatel6830    
nazdar draci mám takovej dotaz řeknete mi někdo něco k oleji M2T?někdo mi žika že to je na hovno a někdo zase že fichtlovi to je jedno ale ja ho mam po vybrusu a nechcu si ho skazit tak nevim poradtě mi pište skušenosti budu rad odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2009 14:23
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
M2T maze az moc:-D Ae nicemu to nevadi.Ale hold kdyz to nekomu toci prez 8,9 tisic tak M2T musi vymenit za neco "znackovyho" .Si myslim,ze vetsinou tyhlety znackace pridaj na seriovym fichtlu poradne placebo efektu,stejne jako jizda bez vejfucku apod.
 
 
Datum: 13. září 2009 14:23
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
přidávám se k Js...taky jezdím na M2t a nemam problemy... jednou za pul roku dekarbonizuju ale to snad každý kdo se trochu stará o svou motorku,,,a že m2t nemaže?? to je totalni kec
 
 
Datum: 12. září 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel6115    
M2t se neboj. Lidi toho nakecaj. Jezdím na M2t dlouho a tokovýhle problémy jako tu s oblibou popisuje standa a další nemám. V současnosti zajíždím na M2t Jawu 634. V životě jsem nezadřel. Kecy o tom, že Mět nemaže neber vážně. To, že M2t karbonuje je fakt. Pokud ti vadí čas od času dekarbonovat, kupuj modernější oleje. Na zajíždění maž 1:25. Na to kolik je potřeba oleje má daleko větší vliv konstrukce motoru, než kvalita oleje.
 
 
Datum: 12. září 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
ja s Castrolem jsem zajizdel krouzky 1500 km pak to konecne poradne sedlo valec nebyl po vybrusu tak nevim jestli se nerozpustili usazeniny rek bych ze jo ale doporucuju jezdit na kvalitnejsi olej jak pise Steve ja pouzivam to co je levnejsi stech kvalitnich oleju tetka jezdim na castrol ale prejdu na olej co vyrabela husqarna tetka se to jmenuje jinak
 
 
Datum: 12. září 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: michalj21      IP: uživatel5575    
ja leju still 1:50 mam v klice jehlu a dvojkrouzek pist zajizdel jsem aj jezdim na neho a jeste jsem nemusel cistit vyfuk, pist ani hlavu
 
 
Datum: 12. září 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: amin      IP: uživatel7351    
AGLOCK: ty ses nejak chytrej
 
 
Datum: 12. září 2009 13:02
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
k tem rozpecenejm krouzkum - v zivote sem se s tim nesetkal, ono staci gdyz se ti v drazce zapecou nebo jakoby zatavi do ni (zvlaste prvni krouzek) ci zasprcnou ale ze by se uplne rozpekly tak s tim sem se jeste nesetkal, staci gdyz to zapeces nebo se ti tam sprcne jak uz sem rekl, to se stava gdyz je toho oleje malo nebo ten olej nemaze jako treba to M2T (vysledek je stejnej)...to oglock - ze M2T zakarbonizovava povrch pistu je pravda, nejen pist ale i spalovak hlavy, klikovy prostor, lauf atd. ale to dela vetsina mineralu, v tom bych problem nevidel, fakt je ze M2T je na mnozstvi karbonu prebornik jelikoz se nedokaze ucinne spalovat...ale nejsme z cukru a nejakyho karbonu se prec nebojime, dyt to k tomu patri...ale nepochopil sme narazku na standu ze se do toho nema plict, cos o nem napsal mi zni jako ironie, nechapu proc takhlec o nem mluvis gdyz ho neznas a pokud tady nigdo newi co je synteticky olej (asi si myslel plne synteticky a ne na bazi syntetickeho oleje) tak nam to tu vysvetli, rad se necemu novemu naucim a vcelku me to zajma co o nem vis:-)
 
 
Datum: 12. září 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M2T je brusna pasta na valce, na vybrus to vubec nedavat, zajedes to sice za 200km ale muzes to dat znova vyhonovat pac je ten valec na vyhozeni, neumaze ti zajety fichtla v otackach (tim myslim nad 6ooo ot. coz je pri trojce 60km/h a to je rychslost nad kterou se chce kazdej dostat) natoz abys ho pouzil na zajizdeni, nejenze sou tam naprosto jiny tlaky ale olej co nemaze nema v motoru co delat, v lepsim pripade i pri opravdu opatrnem zajizdeni ho pridres nebo es ti zasprcnou krouzky do drazky, v horsim to proste zadres...nemaze, nechaldi, netesni, milionta diskuze o M2T s tim samym zaverem - lej si ho tam ale pricitej si pak nasladky sam, hlavne sem pak nechod ze si pomaloucku zajizdel a i presto si zadrel...syntetiku taky ne, dyt mu tim skodite, rozvadet se tu nebudu navic by ses solidne prohnul gdybys ji tam daval a jeste k tomu zbytecne, ten olej ma uplne jinou charakteristiku a do chrchlovyho motoru je naprosto nevhodna...polosyntetika je dobra volba, proti ni nic nemam, co jeste uznavam a podporuju je jezdit na "obycejny" mineralni oleje, pravda ze chrchl zchroustne secko ale jeden z mala oleju co opravdu mu prokazatelne dost skodi je M2T, znam z kupy emdvetecek jen dve dobry, srovnatelny s TSF od Mogulu, sak tu o jednum uz nekolikrat byla rec, ze se na mineral zajizdi a dal jezdi je v poradku, gdybych zabruslil do historie tak se na mineral zajizdelo a pak se prechazelo na polosyntetiku, todlec dnes uz nedoporucuju protoze prave polosy. ma detergencni schopnosti a rozpousti karbon, kterej ze sebe udela kasi a ten pak valec znici, takze zase vybrus, da se tomu predejit uplnym dekarbonizovanim pistu, hlavy a klikovky...obecne plati ze na co zajizdis na to taky bys mel v budoucnu jezdit...takze ponauceni - polosyntetika (Motul 510 - vcelku drahej ale jinak vybornej oil) a mineral (z mineralu je dobrej uz zminovanej oil TSF, od Shellu, Castrol je dobrej ale taky spetku drazsi, Valvoline a jine...) a chovat se k tomu slusne, ten motor se ti pak odvdeci opravdovejma konma, gdo do toho lije sracky a nestara se o nej, nemuze taky od nej cekat zazraky, je to tve rozhodnuti, zde si muzes vzit ponauceni...
 
 
Datum: 12. září 2009 12:33
 
 
 
 
Jméno: oglock      IP: uživatel5854    
tak podla toho po akom case ...taketo maloobjemne motocykle su casto zneuzivane a vozime sa na nich jak na ostrych 4taktoch takze rozpiect sa ti mozu aj na castrole...ale hlavne to M2T zakarbonovava povrch piestu....
 
 
Datum: 12. září 2009 12:22
 
 
 
 
Jméno: TATRA      E-mail:      IP: uživatel6830    
ještě sem se doslechl že M2T časem rozpeče pístní kroužky,je to pravda?
 
 
Datum: 12. září 2009 11:44
 
 
 
 
Jméno: oglock      IP: uživatel5854    
Nikto z vas ani netusi co to ta syntetika vobec je!!!!
 
 
Datum: 12. září 2009 10:09
 
 
 
 
Jméno: amin      IP: uživatel7351    
tky bych nedával syntetiku,klidně stačí polosyntetika !
 
 
Datum: 12. září 2009 9:01
 
 
 
 
Jméno: oglock      IP: uživatel5854    
standa sa tomu rozumie ako nikto znas...sa mi zda preco by nemohol syntetiku ved ani nevies co je to syntetika sa stavim...tak radsej neplet...
 
 
Datum: 12. září 2009 6:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já nevím o čem přemýšlíte m2t musíte ředit tak 1:30 a něčím kvalitnějším 1:50 takže s cenou vyjdete úplně stejně...tudíš m2t nic neušetříte protože ho tam zase musíte dát víc a do 120kč seženeš už lepší oleje
 
 
Datum: 12. září 2009 1:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7350    
myslim si ze je skoda kazit uplne novej vybrus olejem jako je m2t......na zajizdeni doporucuju nejakej lepsi mineral,urcite ne syntetický oleje!!
 
 
Datum: 12. září 2009 0:50
 
 
 
 
Jméno: Pauli      E-mail:      IP: uživatel7349    
ja si myslim ze fichtl schrousta vsechno a M2T mu vadit nebude je to na tobe
 
 
Datum: 11. září 2009 23:34
 
 
 
 
Jméno: oGlock      IP: uživatel5854    
Presne tak jazdit nato mozes ale strasne zakarbonovava vyfukove koleno a komplet vykuk ak mam doporucit tak zabehavaj na niecom lepsom castrol syntetiku ale stihl 2T klasicky ten ma aj dekarbonizacne ucinky...a doporucil by som aj kvalitnejsi benzin 100carerru...:-D
 
 
Datum: 11. září 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
reknu ti to takhle sou to sice sracky ale ty fichtli na to jezdili a jezdit budou je jen na tobe co do to das jestli muzu doporucit mogul tsf na zajizdeni dej 1:25 a bude to ok
 
 
Datum: 11. září 2009 22:09
 
<  1582  1583  1584  1585  1586  1587  1588  1589  1590  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 22:30:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu