Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Aragon
IP: uživatel1121
 Cus, dneska jsme na fichtlu nevyjeli jeden krpal na normalni silnici - ve dvou. Jedem s holkou na vejlet a najednou znacka kopec 18% a krpal jak krava. Fichtl to napred drtil statecne, za 1 plnej ale tak od pulky uz zacal ztracet dech a skoncil, musela fakt sesednout, neuvez ji. Byl to teda krpal jak svin a taky nejsme zrovna zadny drobeckove ale holt tohle uz nedal  Stava se vam to taky nekdy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 9:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 13. září 2009 9:33
Jméno: Aragon
IP: uživatel1121
Datum: 13. září 2009 8:01
 ja mám v okolí jen 12%... a taky nikoho nevozim  Vetsinou vyjizdim kopce za 3, nekdy za 2
Datum: 12. září 2009 23:26
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
 Raz sa mi to stalo. Na druhý deň som si išiel pre silnejšiu motorku
Datum: 12. září 2009 22:12
Jméno: Aragon
IP: uživatel1121
Datum: 12. září 2009 21:41
 přece jen to má 2,5kW,tak nečekej zázraky na cestování ve dvou  . Mě jednou v kopci zdechla 476tka  ,to byl taky krpál , kámoš na 477 který je i lehčí měl problémy a já tam zkončil
Datum: 12. září 2009 20:18
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jeden fichtl se prehreje hnedka ale gtahne suprove mam malou vuli vkrouzkach a jezdim na kvalitni olej takze se krouzky hned tak nezmensej a u druhyho to je jinak ten se jen tak neprehreje ale nejsou zajety krouzky
Datum: 12. září 2009 19:19
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 co to je ten ogar 200 ?? to vydim poprvy ma to motor jako pionyr
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 19:29
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jj tak uz vim alspon o co de.
Datum: 12. září 2009 19:29
Jméno: Punkrock
IP: uživatel5292
Datum: 12. září 2009 19:20
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 pionyrsky motory se vyrabely az do roku 1990 ale byly vyvazeny do Polska na toho Rometa Ogara.
Datum: 12. září 2009 19:19
 Čau seso, má dotaz kolikátého řína budou ty noviky a výhody,Ptože že ná chci jet 15. října fichtl cup v melodlově tak aby ta zásilka stihla dojít a abych měj já ale pár dní na instalaci nových dílů
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 19:46
 draku ja to vzdy budu asi spouštět o vikendu,,,, ale ty vyhody budou a novinky asi na konci rijna,,driv ne,,sesa
Datum: 12. září 2009 19:46
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 Čau draci jaký má číslo odstín barvi červená vínová?......Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 9:35
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 jo ale u pic tice prodává podle ral 3004
Datum: 13. září 2009 9:35
 zdarec je to 8850
Datum: 12. září 2009 20:36
Jméno: david
IP: uživatel7154
 Zdar,kdyz sem si koupil fichtla tak mi nastartoval na nakopnuti na poprve ted asi tak na podesate a zastudena na poprve nevite cim to je?svíčkou to není
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 18:55
Jméno: f
IP: uživatel1506
 taky mi to dela u toho co nanem jezdim a jeto asi tim ze tam jde moc benzinu prectich vubec neraguje na to chytnuti a svicku jsem skousel jinou tak se podivej jakou ma barvu jestli je cerna svicka tak music dat niz jehlu na plynu
Datum: 12. září 2009 18:55
 Předstih..jak nevíš jak tak si stahnu na http://www.jawa-50.cz/ příručku v elektronicke podobě podle toho co máš za fichtla..  taky sem to neuměl ale naučil sem se to podle té příručky..teda spíše navodu k obsluze..  tak at ti jezdííí..
Datum: 12. září 2009 18:49
 nazdar chcem sa opitat mam pioniera bez papierov a chcem ho prihlasit ako to mam urobit? Mam za policajtami a oni my vistavia technicky aj tabulu da sa to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 19:06
 dá se to, ale bylo to jen v určitém roku odhlášení. takže tak.....prostě to nejde a že kamoš bratrancového kamoša říkal že bla bla....
Datum: 12. září 2009 19:06
 hele JAWA_ceZetak ® nechci ti do toho mluvit mozna mas pravdu ale kamos rikal ze to jde prihlasit i kdyz mas ztracene papiry podle cisla motorky nebo podle neceho takoveho..ale nevim jestli je to pravda nechci se hadat..
Datum: 12. září 2009 18:51
 ne! když je pionýr jednou bez papírů, tak už ho nikdy nepřihlásíš. musíš si papíry od někoho koupit a přepsat
Datum: 12. září 2009 17:01
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau hosi mam problem kdyz chci nakopnout fichtla tak dvakrat plafne a chcipne co s tim dik .
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 21:04
 tak to potlac..
Datum: 12. září 2009 21:04
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 hosi ja do toho kopu a pridavam plyn pul hodiny a stejne to nic nedela jenom to blafne
Datum: 12. září 2009 20:14
 No tak přidej playn a kopni i víc krát protže se stává hodně čast že kopnej motor blafne pak kopneš a nic a pak kopneš a už to valí
Datum: 12. září 2009 18:32
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 pridas hned potom plyn? jesli jo tak ho necmis pridat. skus vycistit karbec.
Datum: 12. září 2009 18:09
Posl.aktualizace: 12. září 2009 16:48
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 Super díky.Ten tacháč se montoval na 487 .. tak jestli to třeba není jinak spřevodovaný či co a jestli je ta přípojka nanáhon stejná a tak ... tak díky
Datum: 12. září 2009 16:48
Jméno: ČZták
IP: uživatel85
 Určitě jo!!!Taky mám na ČZ175 tacha z 350ky JAWY
Datum: 12. září 2009 16:25
Jméno: desert
IP: uživatel6831
 Zdravím,chtěl bych se zeptat,jestli je nějaký rozdíl mezi rámem na čz 175/477 a čz 250/471.Za odpovědi díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 20:21
 rozdíli jsou v úchytech na motor,úchyty nádrže a zadní část je o kousek delší (ale tím si nejsem 100% jistý)
Datum: 12. září 2009 20:21
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 Rozhodnuto bylo ve prospěch vývoje dvouválce 200 cm3 s možností zvětšení jeho objemu na 250 cm3. Motor měl být vestavěn do modernizovaného šasi sériově vyráběného motocyklu ČZ 175 typu 477. Aby byl motocykl přitažlivý i svým vzhledem, byl jeho design zadán průmyslovému výtvarníkovi akad. malíři Václavu Kasíkovi, který ve spolupráci s podnikovým designerem Josefem Burgerem vytvořil maketu sportovně cestovního motocyklu v měřítku 1:1 se všemi detaily. Výroba prototypu skončila v roce 1971 a v dalším roce probíhaly brzdové i jízdní zkoušky, které prokázaly jeho znamenité parametry i výborné jízdní vlastnosti. Vzápětí však opět padlo rozhodnuti nadále vyrábět pouze motocykly s dvoudobými motory, a tak i tento druhý pokus ztroskotal, jediný zachovaný motocykl se v roce 1987 stal exponátem motocyklového muzea na hradě Kámen.
Datum: 12. září 2009 18:19
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 skoro žádný
Datum: 12. září 2009 18:07
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 kdyz mam rozbitej prepinac na svetla u jawa 20 tak kdyz ten drat dam na objimku zarovky bude to fungovat? nevite kam s klaksonem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 12:07
 hoši,mam dva dotazy,kdysi ste tu psali ž je ješě nejakej způsob jak fichtla po výbrusu nezajíždět,dost ste to tu kritizovali,ne že bych to chtěl dělat ale jenom se chci zeptat co to je vlastně za ten způsob,a druhej co by ste mi doporučovali za 125?tet dělam papíry a nevim jestli si nemam k fíkovi koupit ještě něco
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 13:31
Datum: 12. září 2009 13:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jednoznačně exc  ..... jinak jsem nepochopil podstatu toho, proč do 125kovýho varadera narvali dva válce? je to přece motorka a ne freza co potřebuje krouták....
Datum: 12. září 2009 12:54
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau mam varaderko 125 a sem spokojen je to pohodlny jede to slusne neni to sice mito ale na jezdeni to staci po rovine to da 130 a kopce tomu nedelaj problem a urdzba je pohodicka zadny investice zadny novy pisty atd.
Datum: 12. září 2009 12:27
Jméno: dredatej
IP: uživatel7233
 Jestli chces aby ta 125 jela tak budto aprilia rs 125 nebo cagiva mito 125...a jestli chces aby to zralo co nejmin tak honda cbr 125...ale nevim jestli chces silnici nebo enduro tohle jsou silnice  \r\nb
Datum: 12. září 2009 11:37
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zdarec, dneska sem sehnal mustnga z hranatym tachometrem je do 120 je origo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2009 22:35
Jméno: mara
IP: uživatel7475
 je to origoš hlavně se daval na goden sport ale na ty normálnní
Datum: 26. září 2009 22:35
Jméno: Peter
IP: uživatel5732
 Jo jo je to origu mel sem taky takoviho mustanga tachac hranatej do 120 a zadni tlumice vipadali jako z 20 fichtla to maj jen ty prvni typi mustangu
Datum: 12. září 2009 22:33
 Originál je to určitě, já ho tam mam taky!
Datum: 12. září 2009 21:02
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 jasny rok mam 1970
Datum: 12. září 2009 16:17
Jméno: marek
IP: uživatel5908
 Prosimte je to origo!Hranaty se davali na jedny z prvnich mustangu a az pozdejc se davali kulaty do 80km/h
Datum: 12. září 2009 11:50
Jméno: šulda
IP: uživatel6830
 je to origo
Datum: 12. září 2009 11:47
Jméno: nukem
IP: uživatel7347
 je origo ty co maj kulaty tak maj novejsiho mstanga
Datum: 12. září 2009 10:36
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 jo mam ho taky je to rok vyrobi tušim 69
Datum: 12. září 2009 10:23
 Mám ho doma ty jo....první mustangy měly tacháč z 90ky, ten hranatý do 120ti, zadní kyvku i tlumiče z 20ky, ty kryté a ještě nějáké odlišnosti....
Datum: 12. září 2009 10:17
Jméno: DANO
IP: uživatel7345
 no to teda není origo... origo tachometry jsou kulaté a do 80 km/h
Datum: 12. září 2009 10:09
 Jo je origo....to jsou uplně ty nejstarší Mustangy....
Datum: 12. září 2009 9:55
 tak dnes jsem se rozhod že zabráním ucpávání kohoutu pískem .
vzal jsem píslek a pískem to vitřepal asi hodku a půl pak jsem pisek vysypal a vypláchl benzinem a nechal uschnout pak jsem vzal barvu ve spreji je odolna proti benzinu a vystrikal vnitřek nádrže nechal 8 hodin zaschnout 3 x jsem to vypláchnul benzinem a nalil plnou no jezdí to v poho dneska benzín vyleju do kanistru a mrknu na barvu nádrže docela to pomohlo protože jinak tam zustavaly drobky rzi takovej prach a ta barva to zadelala tak doufam ze to vidrzi pa draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 21:29
 jj
Datum: 12. září 2009 21:29
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 A papirovej filtr uz mas?
Datum: 12. září 2009 18:01
Jméno: michalj21
IP: uživatel5575
 ty jo na to bych sam normalne neprisel lepsi sou ale bud kameny nebo sroubky matky nez pisek a misto barvy jsem si ji nechal nachromovat zevnejsku aj ze vnitrku sitko na kohout nove a jeste na hadicku nema binec sanci se dostat do motoru
Datum: 12. září 2009 16:00
 tydle smrady bich zabil a zabavil jim fichtla
http://www.youtube.com/watch?v=hhcfr31Z9mM
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 13:24
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Škoda že jim to nebouchlo pod prdelí
Datum: 12. září 2009 13:24
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Škoda že jim to nebouchlo pod prdelí
Datum: 12. září 2009 13:23
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 ¨mamrdi
Datum: 12. září 2009 11:55
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Jestli to zkouseli na motorce z jejich polskejch soucastek, tak jim to schvaluju
Datum: 12. září 2009 10:22
 No jo .....sou to prostě poláci....ti ničí na co přídou....ale naštěstí to nebyla 100% Jawa, ale polská motorka s československým motorem....Ogar Romet 200
Datum: 12. září 2009 9:31
 JJ takovýhle lidi věšet!!! Nevážej si vúbec ničeho zm**i
Datum: 12. září 2009 8:49
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nevi co by se jim mohlo stat
Datum: 12. září 2009 8:43
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 Čus draci budu dávat do kupy motor z 21 a chtěl bych nehcat zrepasovat kliku protože je ještě origoš a má hroznou vůli v ojnici tak ojnice se hýbe tak 1cm  . je to hrozný tak se ptám kdybych jí nehcal zrepasovat jelo by to pak líp ......?..........
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 19:06
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jestli si tam nechas dat tu ojnicni jehlu s jehlama na obou koncich tak to pojede rozhodne lip je to znat a staci davat min oleje kdyz das kvalitni olej muzes klidne 1:50
Datum: 12. září 2009 19:06
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zvětšení výkonu moc nečekej....
Datum: 12. září 2009 12:55
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 čau nejsem hele já sem poblíž chrudimě.......
Datum: 12. září 2009 11:09
 čau to pojede určitě líp, a nejsi náhodou ze stráže nad nisou jak jsme se potkali u suzuki v liberci?
Datum: 12. září 2009 8:00
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 neim jestli by to jelo líp ..ale mám možnost ti sehnat novou pneu za 200kč klidně zítra je tvoje
Datum: 12. září 2009 1:09
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau sraci, zítra je fichtlcup volině že ano? jedete tam někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2009 18:25
 jj dneska sem jel
Datum: 12. září 2009 18:25
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 xD
Datum: 12. září 2009 8:18
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau dobrej preklik to by melo nekam zapsat
Datum: 11. září 2009 21:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 omlouvám se? čau draci
Datum: 11. září 2009 21:45
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 Cau hosi hledam nekoho z okoli VLAŠIMI na zitrejsi projizdku je to nekdo takovy ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2009 21:41
 zdar mam dotaz mam jawa 21 a mam rozbitej prepinac svetel a nechci kupovat novej neslo by to udelat tak kdyz proste zapnu na mastce svetla tak aby to svitilo hned treba ten drat jenom pridelat k riditkam svitilo by to ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 10:57
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Když vyřadíš ten přepínač na řidítkách, zbydou ti tři dráty (klakson nepočítám, ten nech být jak je). Dva dráty jdou na objímku\r\nžárovky (http://motoelektro.cz/images/elektro/Jawa555/100_2208b.jpg) a jeden drát jde do vypínače v masce tak tenhle ten\r\ndrát připjíš na tu objímku u žárovky na šroub 56a a bude ti svítit jen tlumený, pokud to dáš na 56b bude ti svítit dálka. A klakson\r\npřipoj na drát, který jde od světelné cívky v zapalování do vypínače v masce a bude ti troubit i při vypnutých světlech.
Datum: 13. září 2009 10:57
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 a co mam udelat s klaksonem ..??
Datum: 12. září 2009 8:16
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 jak na objimku?
Datum: 12. září 2009 8:15
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Jde to, tak že vyřadíš ten přepínač na řidítkách a drát, který vede od hlavního vypínače na přepínač dáš přímo na objímku žárovky, ale nebudeš mít
možnost přepínat mezi světly.
Datum: 12. září 2009 7:38
 Cau draci co lítají na fiku. Měl bych na Vás velkou prosbu, nebo spíše radu. Mám fichtla brácha má 05 já 20. Jsem s nima spokojen, ale problém je se spolehlivostí. Chci na tom fiku denně jezdit do školy. řekněte mi co mám ještě vyměnit, aby to bylo co možná nejvíc bezporuchový? Mám vyměněný: všechny lanka, žárovky, motor je po GO (ložiska gufera, spojka, řadící automat), olej v převodvce, bezín s olejem 1:40 oleje TSF. Předstih odtrh zkontrolován, šrouby všechny dotáhnuty,. Myslíte že si ještě něco může podělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2009 20:15
Jméno: Petr
IP: uživatel7455
 ... já bych tam dal za tři litry to bezkontaktní zapalování. Já ho mám a je to paráda. Naskočí vždy na první našlápnutí. Teď jsou už jenom občas nějaký mechanický drobnosti. Jo a asi tam dám časem lepší lamely do spojky - ferodo. Pro denní ježdění bych asi žádný úpravy na výkonu motoru nedělal.
Datum: 24. září 2009 20:15
Jméno: bublinad
IP: uživatel5503
 no já bych jetě zkontroloval pořádně přívod paliva tím myslím kohout vyčistit tak po každách 250 km a dát i new filrt a uš by jse na tom nic nemělo pokazit i když na fichtlovy se ti muže kdykoliv neco pomrvit..
Datum: 23. září 2009 20:11
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 míchej dál 1:40.... je to pro kluzný ložisko ideální
Datum: 12. září 2009 17:22
Jméno: nukem
IP: uživatel7347
 olej tsf se nemicha jedna ku 40 ale jedna ku padesati
Datum: 12. září 2009 15:45
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 jak rika zeli jezdi a uvidis. ja jezdim na 555 do skoly uz rok, a jenom dvakrat jsem prisel pozde
Datum: 12. září 2009 8:22
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 vis co musis jezdit a vychytavat mouchy.. jen tak poznas co je spatne...treba ted si koupil novy veci ale podelat se muzou tak i tak... jezdi a uvidis
Datum: 11. září 2009 21:40
 nazdar draci mám takovej dotaz řeknete mi někdo něco k oleji M2T?někdo mi žika že to je na hovno a někdo zase že fichtlovi to je jedno ale ja ho mam po vybrusu a nechcu si ho skazit tak nevim poradtě mi pište skušenosti budu rad
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 14:23
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 M2T maze az moc  Ae nicemu to nevadi.Ale hold kdyz to nekomu toci prez 8,9 tisic tak M2T musi vymenit za neco "znackovyho" .Si myslim,ze vetsinou tyhlety znackace pridaj na seriovym fichtlu poradne placebo efektu,stejne jako jizda bez vejfucku apod.
Datum: 13. září 2009 14:23
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 přidávám se k Js...taky jezdím na M2t a nemam problemy... jednou za pul roku dekarbonizuju ale to snad každý kdo se trochu stará o svou motorku,,,a že m2t nemaže?? to je totalni kec
Datum: 12. září 2009 21:56
Jméno: Js
IP: uživatel6115
 M2t se neboj. Lidi toho nakecaj. Jezdím na M2t dlouho a tokovýhle problémy jako tu s oblibou popisuje standa a další nemám. V současnosti zajíždím na M2t Jawu 634. V životě jsem nezadřel. Kecy o tom, že Mět nemaže neber vážně. To, že M2t karbonuje je fakt. Pokud ti vadí čas od času dekarbonovat, kupuj modernější oleje. Na zajíždění maž 1:25. Na to kolik je potřeba oleje má daleko větší vliv konstrukce motoru, než kvalita oleje.
Datum: 12. září 2009 19:19
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja s Castrolem jsem zajizdel krouzky 1500 km pak to konecne poradne sedlo valec nebyl po vybrusu tak nevim jestli se nerozpustili usazeniny rek bych ze jo ale doporucuju jezdit na kvalitnejsi olej jak pise Steve ja pouzivam to co je levnejsi stech kvalitnich oleju tetka jezdim na castrol ale prejdu na olej co vyrabela husqarna tetka se to jmenuje jinak
Datum: 12. září 2009 19:16
Jméno: michalj21
IP: uživatel5575
 ja leju still 1:50 mam v klice jehlu a dvojkrouzek pist zajizdel jsem aj jezdim na neho a jeste jsem nemusel cistit vyfuk, pist ani hlavu
Datum: 12. září 2009 15:39
Jméno: amin
IP: uživatel7351
 AGLOCK: ty ses nejak chytrej
Datum: 12. září 2009 13:02
 k tem rozpecenejm krouzkum - v zivote sem se s tim nesetkal, ono staci gdyz se ti v drazce zapecou nebo jakoby zatavi do ni (zvlaste prvni krouzek) ci zasprcnou ale ze by se uplne rozpekly tak s tim sem se jeste nesetkal, staci gdyz to zapeces nebo se ti tam sprcne jak uz sem rekl, to se stava gdyz je toho oleje malo nebo ten olej nemaze jako treba to M2T (vysledek je stejnej)...to oglock - ze M2T zakarbonizovava povrch pistu je pravda, nejen pist ale i spalovak hlavy, klikovy prostor, lauf atd. ale to dela vetsina mineralu, v tom bych problem nevidel, fakt je ze M2T je na mnozstvi karbonu prebornik jelikoz se nedokaze ucinne spalovat...ale nejsme z cukru a nejakyho karbonu se prec nebojime, dyt to k tomu patri...ale nepochopil sme narazku na standu ze se do toho nema plict, cos o nem napsal mi zni jako ironie, nechapu proc takhlec o nem mluvis gdyz ho neznas a pokud tady nigdo newi co je synteticky olej (asi si myslel plne synteticky a ne na bazi syntetickeho oleje) tak nam to tu vysvetli, rad se necemu novemu naucim a vcelku me to zajma co o nem vis
Datum: 12. září 2009 12:41
 M2T je brusna pasta na valce, na vybrus to vubec nedavat, zajedes to sice za 200km ale muzes to dat znova vyhonovat pac je ten valec na vyhozeni, neumaze ti zajety fichtla v otackach (tim myslim nad 6ooo ot. coz je pri trojce 60km/h a to je rychslost nad kterou se chce kazdej dostat) natoz abys ho pouzil na zajizdeni, nejenze sou tam naprosto jiny tlaky ale olej co nemaze nema v motoru co delat, v lepsim pripade i pri opravdu opatrnem zajizdeni ho pridres nebo es ti zasprcnou krouzky do drazky, v horsim to proste zadres...nemaze, nechaldi, netesni, milionta diskuze o M2T s tim samym zaverem - lej si ho tam ale pricitej si pak nasladky sam, hlavne sem pak nechod ze si pomaloucku zajizdel a i presto si zadrel...syntetiku taky ne, dyt mu tim skodite, rozvadet se tu nebudu navic by ses solidne prohnul gdybys ji tam daval a jeste k tomu zbytecne, ten olej ma uplne jinou charakteristiku a do chrchlovyho motoru je naprosto nevhodna...polosyntetika je dobra volba, proti ni nic nemam, co jeste uznavam a podporuju je jezdit na "obycejny" mineralni oleje, pravda ze chrchl zchroustne secko ale jeden z mala oleju co opravdu mu prokazatelne dost skodi je M2T, znam z kupy emdvetecek jen dve dobry, srovnatelny s TSF od Mogulu, sak tu o jednum uz nekolikrat byla rec, ze se na mineral zajizdi a dal jezdi je v poradku, gdybych zabruslil do historie tak se na mineral zajizdelo a pak se prechazelo na polosyntetiku, todlec dnes uz nedoporucuju protoze prave polosy. ma detergencni schopnosti a rozpousti karbon, kterej ze sebe udela kasi a ten pak valec znici, takze zase vybrus, da se tomu predejit uplnym dekarbonizovanim pistu, hlavy a klikovky...obecne plati ze na co zajizdis na to taky bys mel v budoucnu jezdit...takze ponauceni - polosyntetika (Motul 510 - vcelku drahej ale jinak vybornej oil) a mineral (z mineralu je dobrej uz zminovanej oil TSF, od Shellu, Castrol je dobrej ale taky spetku drazsi, Valvoline a jine...) a chovat se k tomu slusne, ten motor se ti pak odvdeci opravdovejma konma, gdo do toho lije sracky a nestara se o nej, nemuze taky od nej cekat zazraky, je to tve rozhodnuti, zde si muzes vzit ponauceni...
Datum: 12. září 2009 12:33
Jméno: oglock
IP: uživatel5854
 tak podla toho po akom case ...taketo maloobjemne motocykle su casto zneuzivane a vozime sa na nich jak na ostrych 4taktoch takze rozpiect sa ti mozu aj na castrole...ale hlavne to M2T zakarbonovava povrch piestu....
Datum: 12. září 2009 12:22
 ještě sem se doslechl že M2T časem rozpeče pístní kroužky,je to pravda?
Datum: 12. září 2009 11:44
Jméno: oglock
IP: uživatel5854
 Nikto z vas ani netusi co to ta syntetika vobec je!!!!
Datum: 12. září 2009 10:09
Jméno: amin
IP: uživatel7351
 tky bych nedával syntetiku,klidně stačí polosyntetika !
Datum: 12. září 2009 9:01
Jméno: oglock
IP: uživatel5854
 standa sa tomu rozumie ako nikto znas...sa mi zda preco by nemohol syntetiku ved ani nevies co je to syntetika sa stavim...tak radsej neplet...
Datum: 12. září 2009 6:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já nevím o čem přemýšlíte m2t musíte ředit tak 1:30 a něčím kvalitnějším 1:50 takže s cenou vyjdete úplně stejně...tudíš m2t nic neušetříte protože ho tam zase musíte dát víc a do 120kč seženeš už lepší oleje
Datum: 12. září 2009 1:10
Jméno: standa
IP: uživatel7350
 myslim si ze je skoda kazit uplne novej vybrus olejem jako je m2t......na zajizdeni doporucuju nejakej lepsi mineral,urcite ne syntetický oleje!!
Datum: 12. září 2009 0:50
 ja si myslim ze fichtl schrousta vsechno a M2T mu vadit nebude je to na tobe
Datum: 11. září 2009 23:34
Jméno: oGlock
IP: uživatel5854
 Presne tak jazdit nato mozes ale strasne zakarbonovava vyfukove koleno a komplet vykuk ak mam doporucit tak zabehavaj na niecom lepsom castrol syntetiku ale stihl 2T klasicky ten ma aj dekarbonizacne ucinky...a doporucil by som aj kvalitnejsi benzin 100carerru...
Datum: 11. září 2009 22:15
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 reknu ti to takhle sou to sice sracky ale ty fichtli na to jezdili a jezdit budou je jen na tobe co do to das jestli muzu doporucit mogul tsf na zajizdeni dej 1:25 a bude to ok
Datum: 11. září 2009 22:09
|



|