Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau lidi mám dotaz teď už skoro někde nemaj special91 a kdyš natankuju natural 95 tak tak musim do toho dávat náký ty aditiva nebo mám dávat nákej jinej olej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 19:24
 Standa:To je blbost
Datum: 11. ledna 2010 19:24
 je to v prdeli
Datum: 14. září 2009 16:58
Jméno: standa
IP: uživatel7359
 no možná budes muset poladit predstih,odtrh na svici a pohrat si s ucpavkami na filtrboxu......me treba fichtly na natural nechtej jet a blbe startujou a blbe jedou.......
Datum: 14. září 2009 10:42
 takže můžu jezdit na natural 95 jen s olejem nemusim davat nic jinýho jen možná poladit předstich. Tak dík já se totiž bál abych to neposral mám to rok po generálce nechci ji dělat znova.
Datum: 13. září 2009 21:51
Jméno: Horst
IP: uživatel7360
 Můžeš i nemusíš.Já používám benadit tj.náhrada Pb už mnoho let do sekačky 2t ,pily a pionýru.Chce to jen trochu laborovat ,některý motor ,,jde ,, jiný ne
Datum: 13. září 2009 20:21
 Já tam leju natural 95 odjakživa. Special jsem tam lel když jsem neměl nic ze škodovky. Jinak pro moony : mě ten kouř voní jako škodovka nebo jako naše auto vyrobeno roku 1992 a jezdíme na natural.
Datum: 13. září 2009 20:13
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 nic přidávat nemusíš, to se dává do čtyřtaktů kvůli ventilovým sedlům. Možná budeš muset malinko poladit předstih, ale třeba můj fichtl přijal naturál bez řečí. Každopádně
je naturál dryják a divně smrdí, kde sou ty doby kdy kouř z vejfuku voněl...
Datum: 13. září 2009 20:04
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ne,olej nech puvodni a jezdi.
Datum: 13. září 2009 20:03
 Nazdárek, měl bych prozbu, nemáte někdo na prodej zadní blatník s nosičem na S22?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 19:35
 a jeste jeden dotaz...kolik pouzder má bejt v jednom tlumici na mustangovi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 20:00
 já sem to dneska rozebral mám jich tam 6  ale mají tam bejt 2 jedno dole a druhý nahoře.
Datum: 13. září 2009 20:00
 v kazdym rameni 2
Datum: 13. září 2009 19:19
 zdarec...o kolik se da snizit hlava na mustangovi?v cem je to lepsi?a musim pak menit predstih nebo neco takovyho?  jo jinak je to do terenu... dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 19:52
 Jestli chceš 10,5 : 1 tak musí mít spalovací prostor obsah 5,35 cmm.Nevím kolik je potřeba usoustružit ale to si vypočítáš, tak že dáš do hlavy válce starou špatnou stíčku a naliješ do té hlavy 5,35 ccm ojele tam pokaď bude sahat tak je to potřeba po to místo usoustružit.Nezapomeň i na odpilování toho hrbu v hlavě ať se ti nedotkne píst hlavy.
Datum: 13. září 2009 19:52
 ja tomu moc nerozumim...nechal bych si tech 11:1 ale rekni mi prosim o kolik mm a kde asi (na jakym miste v hlave) tak to mam nechat osoustruzit? existujou nejaky nakresy?
Datum: 13. září 2009 19:51
 Tak to je v poho jestli máš nový ložiska.No někteří si dávají na seriovejch 13:1 Ale to sou blázni.Potože na 12:1 už to nemá cenu výkon už přibývá jen po setinkách.Pokud chceš z toho motoru vymačkat vše tak 12:1 ale já bych tam dal takovejch 10,5:1 možnááá i 11:1.
Datum: 13. září 2009 19:46
 mam vsechny loziska v motoru novy,gufera,tesneni..sportovni filtr...o kolik bys mi doporucil?nechci ale aby to bylo zmenseny nejvic,proste jenom aby to bylo znat ve vykonu...
Datum: 13. září 2009 19:35
 Mužeš si ju snížit o 1mm i 3 záleží jaký chceš kompresní poměr.A jinak když ji snížíš tak jsou větší tlaky na ojnici a klikovku ale jestli je to v poho tak to oboje vydrží.A pokud se jedná o nárůst výkonu tak něco ti přibyde asi tak 0,3-0,5 HP ale záleží jestli máš další úpravy jestli jo tak ti to přidá víc.Předstih se při odsoustružení dáva trošec jinak ale když dáš 1,6 mm tak bude vše v poho.Je to do terénu i na silnici.Já bych doporušil max komprecní poměr někde u 10-11:1. Je to jednoduchá úprava ale musíš už mět motor trošec v pořádku protože jak sem říkal je tam větší tlak
Datum: 13. září 2009 19:14
 Poraďte mi prosím, chci si koupit upravenej válec. Z výběru mě nadchly dvě verze....tkmoto a stejski-jawa 50 speed... Jestli máte někdo zkušenosti nebo dokonce porovnání obou válců napište mi to prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 12:06
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Tk moto delaji 3-kanal. Ten 3. kanal je skrz pist... kvalita zpracovani je podobna jako u Stejskyho.
Datum: 14. září 2009 12:06
Jméno: standa
IP: uživatel7359
 stejsky ma lepsi spracování,ale jak bylo řečeno TK moto delaj válce,ktery by meli umet az 8 koní....stejskyho valec je v podstate otevrena seriovka,TK moto delaj snad 4 kanaly......
Datum: 14. září 2009 10:46
 No tak stejskyho válec má menší výkon než od tk moto ale má o dost větší životnost.Já sázím na stejskyho.
Datum: 13. září 2009 19:17
 Zdar ¨, dneska si chci koupit nové ložisko do rozety nevíte jaké má číslo dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 19:43
 Jo dik
Datum: 13. září 2009 19:43
 6004 C3
Datum: 13. září 2009 19:36
 čau seso vím že toho máš ted nad hlavu ale kdy budeš mýt tu spojku sání na čz 175/477 říkal si my v červnu nekdy za měsíc a furt nic díky za odpoved a hodně sil na tu náročnou údržbu
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 23:28
 udelej objednavku a napis to do vzakzu a ja to osefnu
Datum: 13. září 2009 23:28
 čaute měl bych dotaz pujde kondenzátor z pionýra na čz 175/477??dekuju ptam se pač na pincka jich mam hodne a na čz ani jeden
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 19:21
 sou stejny
Datum: 13. září 2009 19:21
Posl.aktualizace: 14. září 2009 10:53
Jméno: standa
IP: uživatel7359
 ten karburator nemá moc velký prumer a fichtlácké koleno s minimalnim zásahem bez problemu zvlada prumer 18mm a s malým zasahem by melo zvládnout i 19mm,ale neni to jen o tom tam ten karbec jen nejak namontovat......kolikrat hodne prasácky  pak to nejede no
Datum: 14. září 2009 10:53
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no vypadá to teda hrozně.
Datum: 13. září 2009 21:51
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no vypadá to teda hrozně.
Datum: 13. září 2009 21:50
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no vypadá to teda hrozně.
Datum: 13. září 2009 21:50
 ten kdo si ho chce dát na pionýra určitě není žádný kokot, tyto karburátory se používají i na dvoutakty, hlavně motokáry http://www.mskart.cz/cz/produkty_mot01.html ,ale zkušenosti jsou takové že se velmi špatně ladí
Datum: 13. září 2009 21:47
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Je to tilloston,podtlakovej.Ten kdo ho chce dat do pionyra je asi uplny kokot  To se dava na ctrtakty podlakovy
Datum: 13. září 2009 20:06
Jméno: herr-bode
IP: uživatel5908
 ten v uvozovkach karburator ani nak moc jako karburator nevypada
Datum: 13. září 2009 19:55
 Podle těch fotek bych si ho nekoupil a není tam ani žádnej podrobnější popis tak nevim
Datum: 13. září 2009 18:45
Jméno: d
IP: uživatel5353
 zdar jak se u simsona 6 voltovyho s 51 enduro steluje predstih?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 17:42
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 plno zvas tvrdi ze brisk N17C je na zimu tak jsem to dnes preskousel studeny to chytlo ale desne to vynechavalo nez se to ohralo a v mraze vloni to nechtelo chytit dal jsem N15C a stou to chyta a jezdi dobre v zime i vlete, dal jsem vlete N14C a vlete se fichtl po 100 metrech louky prehral a kousli se krouzky a uz nechytil ani na roztlaceni takze jste snad pochopili jak to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2011 9:57
Jméno: honza
IP: uživatel12113
 N17-chladná svíčka, má malý odvod tepla ze spalovacího prostoru válce, proto na zimu, válec si udržuje teplotu. N14- teplá svíčka, má velký odvod tepla z válce, líp se chladí. N15-zlatý střed. Jinak mě to jede na to co tam zrovna šoupnu
Datum: 01. srpna 2011 9:57
Jméno: vvz
IP: uživatel9959
 je to přesně obráceně.. já na závody používám 12...
Datum: 31. července 2011 22:46
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Muzes souhlasit s kym chces, ale tabulkovy hodnoty proste neochcijes...
Datum: 14. září 2009 12:14
 souhlasim s fikusem
Datum: 14. září 2009 11:48
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Proste to tak je... staci se podivat na tepleny hodnoty tech svicek...
Datum: 13. září 2009 21:36
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jak to muze bejt obracene skousel jsem to uz nekolikrat u dvou pionyru a je to tak jak pisu
Datum: 13. září 2009 19:44
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Je to presne obracee nez pises...
Datum: 13. září 2009 18:10
 Zdarec draci, newite nekdo kde bych mohl sehnat brýle na pionýra nebo jetsly by jste nekdo neprodal . Díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 16:20
 Čus já je mám.Napiš mi na email,nějak se domluvíme.
Datum: 13. září 2009 16:20
Jméno: cucak
IP: uživatel5966
 de sa daju kupit nowe osky kol na jawu cezetu 175/356.nemozem to nikde sehnat tak sa proto pitam dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 15:57
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 Nazdar nevedeli by stemi poradiť niejaké stránky kde by som mohol pozrieť dajaké plášte na fika?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 18:21
 http://www.pneumitas.cz/
Datum: 13. září 2009 18:21
Jméno: Babeťák
IP: uživatel974
 Nazdar lidi! Potřeboval bych prosím poradit jak na Babettu. Jsem v tom zelenáč a nevím, jak správně seřídit bohatost směsi. Kolik mám povolit od dorazu šroubek pro volnoběh a kolik povolit šroubek pro bohatost směsi? Bych rád věděl, jak to optimálně seřídit. Díky! Jo, a ještě dotaz - můžu mixovat se stejným olejem do Babetty místo Specialu i Natural?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 14:03
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 Serus volnobech dotiahni šrubu volnobehu na doraz a potom ju povol o 1,5 yávitu( späť ) bohatosť zmesi nastavíš ihlou pocou zárezov na nej pliešok daj na začiatok do stredu a uvidiš čo to spraví a čo sa týka benzínu je to jedno
Datum: 13. září 2009 14:03
 hoj seso , kdy si dneska objednam ojnici ckr z kramku tak mi prijde do 2 dnu i kdyz bude uzavren fichtl kramek??? diky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 17:22
 do stredy u tebe,,sesa
Datum: 13. září 2009 17:22
 čau seso, mam dotaz.. budeš mít někdy to výkonější zápalko na fichtla? predevcirem jsem jel a tmy a bál jsem se.. ono to moc nesvítí.. a jeste kdyz uz by bylo, tak u 555 by se asi musela sundat tlumivka ze?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 18:22
 radši 4 tisice než mit rozmlacenyho fichtla a jeste být na lužku...
Datum: 13. září 2009 18:22
 tak bych zaskocil k nekomu na leseni a koupil ho... jen jestli teda bude no
Datum: 13. září 2009 18:22
 draku to ne,,, jedine ten bezkontak o co slybuji ve 12v ALE TO JE PREZ 4 TIS
Datum: 13. září 2009 14:37
 čus, chci se zeptat kde se nechá sehnat prázdnej originální štítek na mustanga? odepište prosím, díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2009 17:56
Jméno: bga
IP: uživatel6529
 http://www.motodilyeshop.cz/?article=5304
Datum: 17. září 2009 17:56
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 MOTODÍLY eshop
Datum: 13. září 2009 19:17
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 no ja som z slovenska košický kraj a raz kupoval ho v kamenom obchode a vyšiel ma na 150SK ale jeden čech to tiež inzeroval že predal štitky a jeden na pioniera mal tu máš nan ho ICQ 344664957
Datum: 13. září 2009 14:12
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
Posl.aktualizace: 14. září 2009 22:05
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Nesměju se ti. Ale nějak se nemůžu zbavit dojmu že tě vůbec nezajímá co ti píšu. Chtěl jsem v tobě probudit zvídavost jak danej problém efektivně řešit i bez zásadních znalostí z elektroniky. Takového textu abych ti vysvětlil jak je to s energetickou bilancí u pionýra (a to jsou jen kupecké počty) a jaké existují varianty řešení a ty nic.. Mělo mě nakopnout že článek na webu co jsem psal ti nic neříká že to je marný, jen píšeš něco o tom že nejsi zběhlej v elektrice (což mě je ukradený) a o kapacitě baterky. Mimochodem v autě má 12V 44Ah a je to pořádnej kus olova, normální autobaterie (a to patří mezi ty menší).. 30Ah baterka.. Hm to bude pořádnej macek, nevím kam to chceš dát... Jinak k tý kapacitě akumulátoru a je to poslední věc, primitivní jak sviňa, představ si elektrický proud jako proud vody a kapacitu baterky jako nádobu kterou tím chceš naplnit. Inu tedy pokud ti poteče proud jako mírně puštěnej kohoutek a ty si zvolíš meganádobu v pobodě 30Ah baterky, tak věz že ten čůrek má hodnotu řekněme 4,5W (a to je velmi optimistický předpoklad) to je tedy zhruba hodnota 0,375 A. Otázka zní za jak dlouho ten čůrek naplní ten megasud... takže 30 děleno 0,375 A je 80 hodin... Věř mi že v praxi tu baterku stejně nikdy nenabiješ, protože pokud se ti samovybíjecím proudem a spotřebičema vybije, nikdy se za řídítkama neudržíš 80 hodin v kuse abys jí dostatečně nabil... Navěs si třeba na motorku lampionovej průvod. Howg domluvil jsem
Datum: 14. září 2009 22:05
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 ale ja bych rek ze mam dost silne magneto pac mi to sviti hodne dobre a takhle porad mi nejsme v elemtrice zbehli chci si dat na tu baterku svetla brzdovy svetlo neony a alarm zvladne to baterka 12V 30AH ?? pokud ne porad jaka jo a nesmej se mi nejsme v el. zbehli
Datum: 14. září 2009 20:00
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Hele já tam mám baterku 12V/1,5Ah. To je zdánlivě málo, ale já tím zálohuju pouze elektronické zapalování, takže to bohatě stačí. Ale v zásadě jde o jinou věc... jde o to, jak veliký rozsah úprav plánuješ. Potíž je totiž v tom že příkon alternátoru musí být o malinko větší než průměrný odběr. Pokud tedy necháš zapalování v původním zapojení, tak máš k dispozici pouze 30W (jeden pól dodá cca 15W) a podle toho musíš nakládat se spotřebiči. Tedy spotřebičem je ti přední světlo, zadní obrysové světlo a také ikdyž se to nezdá i baterka. Mezi ně musíš těch 30W rozdělit. Takže když dáš dopředu 25W, dozadu 5W žárovku, tak ti pro baterku nezbívá ani slepičí prd. Ale popravdě, pokud budeš mít silné magnety rotoru, tak ten výkon na pól je o drobek vyšší. Naměřil jsem střední hodnotu (stanovil jsem běžné provozní otáčky motoru) a vyšlo mi cca 18W. Takže potom by ti to i dobíjelo. Kapacita je vcelku jedno, je to jen o tom že ti jen bude dýl trvat to nabít a i vybít. Ten malej akumulátor jsem volil také proto, že jsem nechtěl motorku hyzdit držákem baterky, tahle se v pohodě vešla nad kaslík pod sedlo. Každopádně jestli máš slabé magnety, nebude ti to dobíjet ikdyby čert na koze jel, takže nejdřív si nech nabudit magnety (dělá to pán z Velimi za pár korun plus poštovný) a pak řeš zbytek. K té konstrukci.. je výhodné udělat elektronické zapalko (tyristorové, nebo také se mu říká CDI), protože narozdíl od klasického (indukčního) zapalka žere cca třetinu výkonu ( 5W ) a přitom generuje nádhernou jiskru . Tím získáš proud ze zapalovacího pólu s stoupne ti využitelnej výkon magneta na 45W. A tady jsou kupecký počty zajímavé... Když dáš dopředu 35W lampum dozadu LED (abys ušetřil 5W za zadní žárovku), to je 0,5W, zapalko 5W, tak ti tychází odběr 40,5W... tímpádem ti zbývá 4,5W na dobíjení a to ještě ke všemu budeš svítit 35W žárovkou! A co teprv když tam vrazíš haogenku  . Já to takhle mám a musím říct že to svítí naprosto nádherně.. ale jak jsem psal bez silných magnetů rotoru jsou veškeré úpravy naprosto k ničemu!
Datum: 14. září 2009 10:19
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 a dobijelo ot a jakou baterku si tam mam dat aby to stihalo dobijet ?
Datum: 13. září 2009 21:28
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Hele, fungovalo to, ale nebyl to šťastnej nápad cpát to do motoru. Je tam příliš vysoká teplota, aby to dlouhodobě vydrželo. Nějakej čas jsem to odjezdil, ale uznal jsem že se tam ty zejména kondenzátory pekli jak v grilu a to je špatně. Takže doporučuju na stator dát jen usměrňovací diody a regulátor dát samostatně nějak jinam, hlavně ale tam kde není moc teplo.
Datum: 13. září 2009 21:05
Jméno: rej
IP: uživatel7357
Posl.aktualizace: 13. září 2009 17:55
Jméno: rej
IP: uživatel7357
 nj tak sediva to je ale kdyby nekdo vedel jake cislo barvy to je ...
Datum: 13. září 2009 17:55
 Myslím že je to zelená khaki pro ČSLA.....
Datum: 13. září 2009 16:54
 šedivá
Datum: 13. září 2009 13:03
|



|