Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar mistři potřeboval bych poradit jaké sekundární kolečko se dávalo originál na pionýra 13z nebo 12z
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 17:20
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ja mam v obsluze k 20,21,23 napsano ze byli pouzivany obe 12 i 13
Datum: 14. září 2009 17:20
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 jawa 20.21.23 13z, pařezy 12z
Datum: 14. září 2009 16:11
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Čus draci hele na simálu když jedu a zmáčknu spojku a mam zařazeno tak mi chcípne ale když mam vyřazíno tak nee a štelovací matici na spojce mam vyšroubovanou už co to de ...... myslíte si že by mohly být lamely v prdeli ???? ...... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 20:08
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 No já mam tu matku u páčky a šroubek co to de vytočenej od páčky no
Datum: 14. září 2009 20:08
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 ty myslis ten sroubek podle tvych slov sem pochopil ze ti klouze spojka tak to nepovoluj ale utahni to
Datum: 14. září 2009 18:31
Jméno: Jawa
IP: uživatel5056
 zdarec nespali se mě žarovka když dam do javy 21 ktera ma 4.5 v dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 22:14
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Hele, pokud máš ostatní žárovky na 6V je v rozvodu řekněme za ideálních okolností cca 6V... pokud na to připojíš 4.5V žárovku dojde k přetížení vlákna vlivem vyššího napětí. Svítit bude, jenže teplota vlákna bude vyšší než na kolik je kostruované a na motorce to vadí dvojnásob.. ono totiž to vlákno se vyšší teplotou mění na plastický kov a když vemeš výtluk na silnici, tak ti prostě skápne.. zkrátka vyšším napětím značně zkracuješ životnost. Nechápu co tě k tomu vede, ale nepovažuju cenu žárovky za tak astronomickou aby jsis nemohl koupit tu která tam patří
Datum: 14. září 2009 22:14
Jméno: Jawa
IP: uživatel5056
 http://www.youtube.com/watch?v=dLczeyPgqcQ tady ma tyky 3v
Datum: 14. září 2009 17:26
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 pravdepodobne jo
Datum: 14. září 2009 17:23
Jméno: fechtl94
IP: uživatel7215
 Čus draci,tak dnes jsem zavařil koleno na výfuk,ale měl bych na to dotaz,jelikož mám doutník, a na ten dám to koleno tak v tom spoji mi to fučí,co by jste mi na to doporučili dát aby to fučelo méně?Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 18:19
 Azbest je svinstvo rakovinotvorne....moc nedýchat a umej se pak.....nebo taky těsnící tmel na výfuky, ale já to mám zavařene  po minulém majiteli.....takže je to v poho
Datum: 14. září 2009 18:19
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ja jsem to utesnil na 100% tak ze jsem to odmastil dal jsem mezi to motorovy selikon a vyrobyl jsem si s oceli svorku poradnou vzaljsem plochac asi 8mm silnej vyvrtal diru najedni strane jsem to proriz provrtal udelal zavit a pak jsem to dal na to koleno a vejfuk zmacknul jsem to este navic vesveraku utach a pak nandal spatky na pionyra a tesni to suprove ma to super zvuk je to tichoucky a zmensila se spotreba ale musis mic cistej vejfuk!!
Datum: 14. září 2009 17:27
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Azbest ale umej si pak ruce je to svinstvo ziravy ae dobre tesni
Datum: 14. září 2009 15:46
Jméno: Rejnold
IP: uživatel7357
 Dobry den, mam jawu 555 bez drzaku na stupacky a chtel bych se zeptat zda tam budou pasovat jinaci treba z 21.. dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 13:55
 Zdravim draci prisla na me chut prez zimu naslapat ficka.Muj plan:Kompletni Goo.Setrvaky stocit na 90mm+ojnice na jehlach(TkMoto)go kliky.Kit tk moto 6,5hp+dovarit zebra na valec i hlavu 6vybrus,pripadne bych koupil polskej valec zalitej kuli chlazeni a moznosti 9,10vybrusu.Snizena palicka 5,5ml.Chci udelat i komplet futra v prevodovce+omlety hridele.Novy rozety+novy retezovy sady.Kompletne vsecky loziska novy.do motoru loziska SKF.Ferodo lamely.mozna dys se zadari tk bezkontakt tu z fichtl kramku jinak klasika zapalko.Zajimaly by me vase nazory?treba jakej pist 2nebo 1 krouzek?jesi nekdo jezdite tenle kit?jaakej karbec by se hodil?pisou tam difuzor 20mm coz je nase Jawa 90 tk co karbec z 90tky?diky za rady a pripominky.vim ze to bude drahy,ale ficek si to zaslouzi....
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2009 17:05
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A co furt mas?Ty se jednou urazis kvuli nakej blbosti a pak do me porad neco hustis co ja vim a hned drzkujes.Praxe kamo praxe,jestli se zmenili ty co byly pred rokem a co jsou ted tak v tom pripade nemam namitky.
Datum: 20. září 2009 17:05
Jméno: Standa
IP: uživatel7359
 ja taky stavim. Dnes jsem to konecne sesadil k sobe,uz jen dodelavam blbosti jako vymezovaci podlozky vedle klece na čepu aby nejezdila ze strany na stranu(mam CKR),oživit zapalovani a přitvrdit kladívko,mozna skusim utocit trochu rotor..zejtra uz na to snad posadim valec a hlavu a zacnu ladit aspon na ponku  . Kliku mam taky 90mm,valec od Stejskyho(doufam ze 6 koní v nem najdu),karbec bude seriovej upravenej na 18.5mm......vyfuk zatim nikdo neví....podle pravidel...ale spíš serie.....hlavu mám jak seriovou 5.6ml tak vějíř 5.5ml....
Datum: 14. září 2009 16:18
Jméno: Standa
IP: uživatel7359
 denzilek si jednou nekde precet peknou hovadinu a mele ji tu furt dokola......samozrejmne pouzij ferodo,jsou lepsi nez korky.... jinak ten motor zní velmi zajímavě......videl jsem to jezdit s Bingem 21,takze bych volil Bing a nebo neco jineho o prumeru 19-21mm......vyfuk hikone,vetsi kratsi koleno a odladit delsi vyletovou trubicku....na takovejhle valec bych nedaval seriovy koleno a vejfuk......
Datum: 14. září 2009 16:07
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 takze myslite korky budou lepsi  ?nevim otacky pujdou kolem 10tis to by melo bejt pro feroda snesitelny ne?
jj pisu hovadiny,vidis stou vlozkou mi to ubec nedocvaklo dik
Datum: 14. září 2009 16:04
 do toho poslkého válce ti 6,5 hp nenarvou, protože z něj nijak nevyndají vložky a oni ji potřebujou vyndat.
Datum: 14. září 2009 16:00
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Feroda lamely by to jen spatne snasely,musel bys zvetsit pritlak- dat jeste jednu mezilamelu.
Datum: 14. září 2009 14:47
 jo jeste sem opomnel nejakej ladak.Vali se mi doma Hikon ae nevim asi spis ten sifonackej tu z fichtl kramku.
Datum: 14. září 2009 13:31
 ahoj potrebuji poradit tady na fichtlkramku neni napsano magneto babeta potrebuji poradit jak se tomu rika jionak než magnetu startovaci pol nebo jak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 14:41
Jméno: jawan007
IP: uživatel1883
 ROTOR
Datum: 14. září 2009 14:41
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 V terminologii je chaos a navíc ani netuším co vlastně chceš vědět, takže vezmi do ruky katalog náhradních dílů a tam najdeš i jmenný popis k jednotlivým položkám.
Datum: 14. září 2009 13:27
Posl.aktualizace: 14. září 2009 15:47
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nemel blbe,je na voboji a ne ze neni na poionyra
Datum: 14. září 2009 15:47
 nene ten neni na pinyra je na simosona tuning
Datum: 14. září 2009 12:51
 toje pro ty co maji upraveny valec atd
Datum: 14. září 2009 12:21
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Pionyr (ted myslim 20,21,23) ma Jikov 2917... Tohle je pro upravce.
Datum: 14. září 2009 12:17
Posl.aktualizace: 14. září 2009 12:25
 neda jenom to uchitis do toho hacku co mas na nadži stahne pod te sroub a je to
Datum: 14. září 2009 12:25
Jméno: Nik
IP: uživatel974
 Čau lidi! Můžete mi prosím říct, jak od začátku štelovat karbec u Babetty 210? Nějak v tom nejsem odborník  Vím, že bohatost směsi má být asi 1,5 otáčky od dorazu, ale nevím, s kolika otáčkama od dorazu začít štelovat volnoběh, abych to vůbec rozšlapal.Jak to máte vy ty šroubky povolený a jakej to má vliv na maximálku? Prosím poraďte! Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 9:39
Jméno: plechy
IP: uživatel2324
Posl.aktualizace: 14. září 2009 17:39
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 pěkný
Datum: 14. září 2009 17:39
Jméno: herr-bode
IP: uživatel5908
 chtel si komentare tak teda pisu!sem odpurce tehle radoby "krosek"...podle me je to kurveni fichtlu ale dobra...musim rict ze to neni spatny docela se mi to libilo...uz sem videl horsi no..
Datum: 14. září 2009 16:11
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Po meste bez znacky?  Dyt si rikal kross  Dobre neresim  ,ale zajimalo by me,jestli neplanujes naky lepsi zapalkou z pily,baterku nebo tak neco a kde si sehnal velijaky ty plasty. Poklona,pekny to mas.
Datum: 14. září 2009 15:57
Jméno: plechy
IP: uživatel2324
 Tak budu jezdit na drapácích po městě ???? a drapáky mě nebavěj s timhle je na trávě větší prdel!!!
Datum: 14. září 2009 15:11
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jediny co me by vadillo je ze to je cross a nevidim tam drapaky  Detail
Datum: 14. září 2009 14:54
 zdarec máš to dobře vychytaný
Datum: 14. září 2009 14:35
 no hezkej stroj a petre kdyby si se dival poradne tak vys ze ta krytka zapalovani je s plexi
Datum: 14. září 2009 11:57
Jméno: petr
IP: uživatel257
 docela pekne ale ta krytka zapalovani me prijde jako docela bl;bej napad ji udelat z nejaky plechovy sitky kdyz to ma bejt do krou,pockej az se ti tam do zapalovani dostane voda .tak domu potlacis.
Datum: 14. září 2009 10:57
Jméno: Bart00
IP: uživatel2971
 ZA tim dopredu, nema byt carka.A jeste pripojuju, lak by to chtelo jinej nebo spis nejakej.
Datum: 14. září 2009 7:19
Jméno: Bart00
IP: uživatel2971
 Na to,co lidi umi postavit je to celkem dobry ,ale aby ses posunul na chvalitebny tak ti poradim dej kominkovou nadrz, poradny sedlo,dopredu, tabulku na cislo , jine rafky a samozrejme drapaky.
Datum: 14. září 2009 7:16
Jméno: Spuna
IP: uživatel6945
 Hodně pěkná prácička
Datum: 14. září 2009 7:05
 docela dobrá práca...
Datum: 14. září 2009 5:34
 fuh  pecka srot
Datum: 14. září 2009 5:32
Jméno: plechy
IP: uživatel2324
 http://plechaty.blog.cz/
Datum: 13. září 2009 23:11
Jméno: plechy
IP: uživatel2324
 PLS JESTLI TAM MAM CHIBY NA NĚ NEKOUKEJTE SEM DIS..!!!
Datum: 13. září 2009 23:10
Jméno: plechy
IP: uživatel2324
 PLS JESTLI TAM MAM CHIBY NA NĚ NEKOUKEJTE SEM DIS..!!!
Datum: 13. září 2009 23:04
 to zacalo se kutit a naslednej vyfuk me celkem rozbilo  je to efektivni... ale jestli efektni? no kdo ví  jinak se to da.. korat jeste bych tu sedacku dodelal nejakym molitanem potáhlym...  a trosku poupravil valec at to jede
Datum: 13. září 2009 22:41
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau hosi kdyz chci nastartovat fichtla tak parkrat blafne a to je vse mam predstih 1.5 a tlacit to muzu jak chci a vubec nic to nedela jenom to blafa
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 21:40
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 M2T 4EWER!!!!!!!!!!!!!!M2T RulezZz!!!!!!!!Piste komentare !!!!chci mi vic prispevku nez swine!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 15:37
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 zlatej slunecnicovej
Datum: 25. září 2009 15:37
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja taky souhlasim se standou at si tam kazdy lije co chce.ALe prsote M2T je nejlepsi
Datum: 17. září 2009 17:04
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Hlavně že ty to tady píšeš třikrát. Standa se vám pořád snaží vysvětlit, že m2t je prostě z olejů pro dvoutakty jeden z nejhorších. Já vám ještš můžu poradit zkuste jiný olej než m2t a už se k němu nevrátíte.
Datum: 17. září 2009 15:18
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Stando,priste to pis kratsi pak se to nikomu nechce cist do konce  Dik swine .Dik cezetaku
Datum: 15. září 2009 20:28
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Stando,priste to pis kratsi pak se to nikomu nechce cist do konce  Dik swine .Dik cezetaku
Datum: 15. září 2009 20:28
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Stando,priste to pis kratsi pak se to nikomu nechce cist do konce  Dik swine .Dik cezetaku
Datum: 15. září 2009 20:28
Jméno: standa
IP: uživatel7365
 přesně o tomhle mluvim.....žadny nadmerny prehrejvání,žadný nadmerny opotrebovani krouzku(driv mi to teda prislo normalni,protoze sem si myslel,ze moc jezdim  ),žádný extra vadnouci motor po delsim kopci atd.......jen dám příklad......Jawa 555.pred 10 lety GO,jezdena na Speedmix od Motorexu(jo kluk co mi natah na motorex),3 roky stala pod dekou....kdyz se loni stehoval,privezli sme benzin,nalili,našpricovali,dali svicku(protoze tu bejvalou mu ukrad muj bracha do bugyny  ),zavrel sem vzduch,na první zaštěkal a na druhý šel a hned jel bez problemu.......fotrovej fichtl celej zivot jetej na m2t,stál 4 roky,mel 3 krat vycistenej karbec a furt nechtel poradne jet,furt tam byl nejakej sajrajt v karbecu a za boha to vycistit neslo!!!!! to jsou ony usazeniny o kterejch mluvim.......ono pres zimu to odstavis,zapomenes v tom benzin a na jare muzes vyvarit karbec v octe,protoze je to proste od toho m2t zalepený!!!! a nemluvim jen o tom karbecu.......co byly stary krouzky a písty,tak ty držej i s m2t,je to poctivá práce a jezdilo to na to celej zivot,ale jak na ty nový čínský,polsky a madarsky repliky posles m2t,tak to mizí pred ocima.......to dáš na jaře novej píst a kruhy a po lete se prvni krouzek točí dokola,protoze ma milimetrovou vuli v zamku...!!!! Ale moje skusenost je taková,ze kdyz se to mazalo Motulem,tak to drželo 2 roky...me treba ten 8.vybrus drzi uz druhej rok.....jezdim na Motorex Speedmix 2T 1:40......necinkne......predtim sem delal vybrus origo valce,takze po vybrusu 38.25 vrtani....dostal jsem k tomu nejakej levnej pist a kruhy.....tenkrat sem do toho este lil m2t......na zajizdeni 1:20.....jo je pravda ze zajety to bylo o hodne driv nez na polosyntetiku,protoze asi po 600km jel motor jak divej,ale po 1000km uz zacal zvonit a po 1500km se zacal protacet prvni krouzek a samozrejmne zacal chytat o vejfukovej kanál,tudiz uz moc dlouho netrvalo a motor stratil silu......zavčasu sem to rozebral,takze se to neraflo,ale valec byl orvanej solidne.......co sem ted stavel novej motor,tak sem kouknul do staryho valce a po 2 letech pouzivani furt jako novej!!!! divny co??? ani ne......ja vim cim to je......!!!!!!
Datum: 15. září 2009 0:28
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Souhlasím se Standou at si tam lije každý co chce ja už mám letos najeto přes 3000km a karbec bez čištění výfuk jsem vytřel hadrou nikdy ho nevypaluji protože chci mit pěkný chrom. Karburátor a celkové pročistění dělám jen v zimě kdy se nedá jezdit. Mažu olejem Husqvarna XP. Dřív jsem taky asi ve čtrnácti začínal a lil jsem do mopedu který už nejezdí m2t a je to kentus a té černé mazlavé hmoty. Ted bych ho taky velice rád používal kdyby byl zadarmo tak bych si s ním mazal řetěz.
Datum: 14. září 2009 20:10
 to swine2: jak muzes bejt nadmiru spokojenej s nejhorsim dvoutaktnim olejem na trhu?to nechapu...
Datum: 14. září 2009 19:56
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 hosi M2T 4EVER  je to dobrej olej a ted sem ho sehnal par litru tak to se jezdi  ja jsem nadmiru spokojenej
Datum: 14. září 2009 19:52
 aaaaa,vidim ze dalsi kokot zalozil anketu ,,Kdo naleje do motoru vetsi sajrajt"...lidi,proberte se...
Datum: 14. září 2009 17:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dřív jsem jezdil taky ty m2tácký sračky, až do tý doby, než jsem koupil exc a kamošovi řek at mi koupí ve městě oil plnou syntetiku a on přivezl minerát castrol 2t......od tý doby do pincka ani čz nenaleju nic jinýho... prostě se to vyplatí.... ale m2t nikomu neberu(nemam potřebu protože bych na to už stejně nejezdil  ) oni na to časem přijdou sami, a nebo prostě nepřijdou a těch zasranejch kanálů, vejfuků(ztráty výkonu) a oblaků dýmu za nima když projedou se prostě nezbavěj
Datum: 14. září 2009 16:40
 stando já sem se už dlouho k tomu témetu nijak nevyjadřoval, tak mně neber na klávesnici, neco už najezděné od dítěte mám a pořád mažu s M2T, ted mám minibika, se kterým sem jezdil celé prázdniny deně na stavbu a obden jezdím stále. je fakt že to ten olej doslova prská, u pionýra to vidět nejde, ale u toho mám pořád černě zatryskané plasty a za sebou mrak. nikoho nebudu přesvědčovat at si kupuje M2T, je to jen věc názoru, ale když za mnou přijdě nejaké 13 leté děcko že se mu olej špatně míchá s benzínem a vytáhne na mně nejaký 4T motorák, tak mu řeknu at tam rači leje M2T, al ejinak nihoho nepřesvědčuju, tak klídek jo...
Datum: 14. září 2009 16:29
Jméno: Standa
IP: uživatel7359
 Denzilku dostaneš BÁŇ
Datum: 14. září 2009 16:12
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 No na jednom webu píšou že i když lijete do fíka M2T tak mu dopřáváte lepší mazání než na který byl dělanej,já osobně ho liju taky.Nevýhody sou akorát zakarbonizování a větší kouř,ale stim kouřem bych to neřešil,vemte si trabant,a zakarbonizování bych taky neřešil čas od času je potřeba udělat údržba.Jawa 4ewer
Datum: 14. září 2009 15:56
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Dejpar ml strolu a 5 kapek quarny a je po tekutym karbonu a jeste porad te to lip vyjde.Samo ze treba me se to ze to kouri libi  Kdyz mi ujela ruka z olejem a mel sem plnou nadrz tak to pak neslo tim benalem uz vykompenzovat a mel sem tam ctvrt flasky oleje v jedny nadrzi  Kdyz sem stal na miste a pridaval plyn tak to vypadalo jako kdybych palil zadni gumu teda az na odlisnou vuni
Datum: 14. září 2009 15:53
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 chci taky přispět! Asi 3 roky jsem jezdil na M2T z výfuku olej a děsně zakarbonovanej vejfuk! hrozně kouřil. Když jsem to startoval v garáži v zimě tak mě mamka chodila navštěvovat jestli jsem se neudusil!  No a pak jsem oběvil TSF a hnedka změna! Z výfuku už ksoro nic neteče, není zakarbovanej a když to nastartuju za studena skoro nekouří! kámoš ještě používá M2T a když s ním někam jedu nechává za sebou mlhu! prostě M2T je na ho*no!
Datum: 14. září 2009 15:45
 Jj standa velkej machr nikdo na nej nema  Pleteni syntecickejch oleju si snad nemyslel na me doufam pac si nepamatuju ze bych o tim neco psal a jinak mam castrol garden a husqarna low smoke tak nekecaj ze sem nic jinyho nezkousel kdyz si nebyl u me vdilne pri michani oleje.Jawa46-pravda pravdouci.Radku, ty mas sponzora nebo ze lejes olej za 80 kc na retez?A jeste neco M6 A 4EVERRRR!!!!!!
Datum: 14. září 2009 15:00
 přesně tak m2t je na rychlejší zajetí výbrusu ideálni
Datum: 14. září 2009 14:38
 Z vlastnich skušenosti vim že je lepší motogul nebo nějakej stihl jede to mnohem líp a tolik se nezasírá motor píst atd. Ročně nalitam po polněčkách přez 1000 km a je mnohem leší si připlatit za 1 litr oleje jak to řká standa
Datum: 14. září 2009 14:23
Jméno: standa
IP: uživatel7359
 do minulýho tematu o m2t jsem radeji ani nepsal,abych nerozpoutal dalsi válku,ale tohle je moc........ ale tak mažte si čim chcete,ja uz nikoho o nicem presvedcovat nebudu.....kazdej ma kecy m2t 4ever a přitom nikdy nic jinyho nevyzkousel a posoudit nemuze.......o poctu najetejch kilometrů taky nemuze bejt řeč.........neberu nazory mladejch cápků co najeli 100km a 50km natlačili.... to neni objektnivní názor......... zrovna takovej 13-ti letej denzileck urcite uz najezdil po státovkách tisice kilometrů jak na fichtlu tak na velký jawě,tak tady muze neco rikat,že jo........ nebo malý kluci kteri si posledne pletly pojmy syntetické a minerální oleje  ti maj urcite taky velkou sílu a váhu názoru,taky urcite odbornici a znalci .......Jawacezetak a Swine ktery by tam nalili cokoliv,hlavne kdyz to je levný,že jo......taky oba zdatní jezdci a taky najeli uz urcite hafo kiláků  Ja beru objektivní nazory jen od lidí,ktery fakt najedou rocne aspon pres 1000km.....a s tema uz sme si to tu vyřikaly... Uz 2 roky jezdim vsema motorkama na Motorex,jsem nadmíru spokojen,Jawy předou jak koťata,neznam co to je cistit karbec po pul roce stání,kruhy nikde nezvoní,výfuky čisté,svíčky čisté,žádne zaolejované trysky a kanalky v karbecu........žadné řešení ničeho.....ja už se k horšímu nikdy nevrátim.....pro me je tohle dostatečnej důvod........a připlatit si stovku na litru oleje za spokojenost se spolehlivosti a nestrácejícím se vykonem motorů je pro me částka směšná........
Datum: 14. září 2009 10:34
Jméno: plechy
IP: uživatel2324
 M2T číňanum do polívky
Datum: 13. září 2009 22:26
 možná tak na řetěz u motorový pili
Datum: 13. září 2009 21:55
 přesně bezva cena bezva výkon
Datum: 13. září 2009 21:47
Jméno: cápek
IP: uživatel6534
 M2T je prostě nej.....
Datum: 13. září 2009 21:45
Jméno: Petr
IP: uživatel5258
 Zdar.Potrebuju poradit.Chci kupuju doklady na jawu 555, barva je stejná. Chci vedet co vsechno potrebuju.Myslim ze prodavajici to odhlasi,napise na me,posle mi to a ja si to prihlasim tady ne?On my posle Tp,stitek,spz a pojisteni...Prosim napiste co presne bych mel udelat.
Diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 20:21
Jméno: rej
IP: uživatel7357
 hej tak to nevim ... ale nevis jsetli ma jeste jedny papiry na 555 bo taky schanim ... diky
Datum: 29. září 2009 20:21
Jméno: roll
IP: uživatel7348
 cau draci, nekde sem cetl ze karbec se sisti octem s vodou myslite ze by to fungovalo i u havy a válce? (sou celý od hlíny s olejem a trochu zrezlé)
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 21:07
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau za kolik by mi stejsky upravil valec kdybych mu ho poslal ?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 16:07
 2000 kč
Datum: 14. září 2009 16:07
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 no jo aby ses nepo . te snad neubylo jen sem slysel ze to dela za 500 ale to uz je historie
Datum: 13. září 2009 21:13
Jméno: DENZILECK
IP: uživatel7358
 hnupe,dyt to tam ma napsany tak vyrazne az to boda do oci..
Datum: 13. září 2009 21:05
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 chtěl bych se zeptat je hodně znád snížená hlava na fichtlu a má to potom nějaký vliv na výdrž motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 20:36
Jméno: fichtl
IP: uživatel6644
 zdar,dnes jsem zprovoznil pincka 05tku a chtel bych se zeptat,kdyz ho nastartuju,tak to rve,jak kdybych tam mel plny plyn a zdechne to..poradte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 20:53
 hele,me to delal predstih...proste sem to nakopnul hned vysoky otacky a za 3 vteriny to zdechlo...predstih a odtrh udelej a melo by to bejt ok
Datum: 13. září 2009 20:53
Jméno: fichtl
IP: uživatel6644
 volnobeznou trysku muzu treba uplne vysroubovat a porad to rve
Datum: 13. září 2009 20:42
 pošteluj volnoběh
Datum: 13. září 2009 20:34
Jméno: jawan007
IP: uživatel1883
 AHOJ DRRRACI,co je podle vás lepší NEJVĚTŠÍ VÝBRUS nebo ČTYŘ KANÁL VÁLEC ?? podle mě o hodně víc ten válec,ale chci vědět i váš názor
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2009 16:08
 Nějlepší máš na fichtlu bych řek já že 3 kanál a nebo čtyř
Datum: 14. září 2009 16:08
Jméno: Bart00
IP: uživatel2971
 A deseti kanal by si nechtel?Nezalezi tak na tom kolik jich mas, ale jak jsou udelany.
Datum: 13. září 2009 22:15
Jméno: jawan007
IP: uživatel1883
 tak to si udělám rovnou 6-ti kánál
Datum: 13. září 2009 21:56
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 vyusem moc nepridas ale kanalama brutalne zvednes vykon a znenis vlastnosti motoru
Datum: 13. září 2009 21:00
 nazdar mam dotaz ked sa na babette rozbieham tak to trosku trha a ta trocha drnci cim to moze byt. ale ked sa rozbejne tak ide vyborne motor je po GO aj nove rozbehove celuste mam troska horsiu vidlicu moze to robut aj to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 19:55
|



|