Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 zdarec jakej se dava prevodovej olej do fichtla ? a kolik se ho tam dava nebo vleze?! jo a u fichtla se dava do benzinu 1:30 nebo 1:50 a kolik jeto deci oleja nakolik litru
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 13:08
 Jestli budeš používat kvalitnější olej tak stačí 1:50 tj. např. 100 ml oleje do 5l benzínu.
Datum: 10. července 2009 13:08
 dej tam bud PP80 nebo PP90...a musis ho tam dat tolik nez ti bude vytikat z toho sroubu pod napoustecim (ne z napousteciho  )...no predepsane bylo 1:33...coz je 33ml na litr...ale kdyz si koupis kvalitni olej tak snese v pohode i 1:40-50
Datum: 10. července 2009 12:39
Jméno: roflmao
IP: uživatel5056
 cus lidi pls potrebuju poradit s bohatosti smesi u čz 175 jak ma byt nastavena, a jakou svicku je nejlepsi pouzit, a kam seridit jehlu. Dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 9:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no jasný.... ja to automaticky napsal pro 450
Datum: 11. července 2009 9:40
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 To záleží na typu .Typ 477 má jehlu na II. zářezu a 487 na III.zářezu.
Datum: 11. července 2009 9:26
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jehlu na 2. rářez odshora, regulační šroub směsy cca 3/4 ot. zpět od uplného dotažení(jemného dotažení!!!) a svíčka je na tobě.. třeba N14c, 15,17
Datum: 10. července 2009 13:44
 cau hosi, koupil jsem mezilamelu a z jedne strany ma hrbolky jak ji mam det na kterou stranu ty hrbolky od motoru nebo k motoru? Dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 11:40
Jméno: jawacz
IP: uživatel4183
 Lidi že je v poměru 1:50 míň oleje jak v 1:30? Byl jsem si jist až do té doby kdy mě zmátl bratranec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 12:50
Jméno: moony
IP: uživatel6638
 1:50 je 1 litr oleje na 50 litrů benzínu, 1:30 je litr oleje na 30 litrů benzínu, takže máš pravdu ty.
Datum: 10. července 2009 12:50
 urcite 1:50 je jeden dil oleje v 50 dilech benzinu to je jedna padesatina s toho celku
Datum: 10. července 2009 11:36
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Posl.aktualizace: 19. července 2009 18:02
 ahoj. Promiň že jsem ti neodepsal dřív ale byl jsem na dovolené a zítra jedu na další. Já ICQ nemám. Jen mail. Viz nahoře.
Datum: 19. července 2009 18:02
Jméno: maniac
IP: uživatel1723
 čauves kluci a holky co myslíte můžu jet s pionýrem třeba 60 km v kuse mám tam 12z sekundáro a jel bych tak těch 50km/h a ředil kvalitním olejem 1:40 myslíte že to můžu jet v kuse??že se to nějak nepřidře? nebo je lepší tomu dělat třeba po 20km přestávky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 19:17
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Neboj fik to bez problémů vydrží, já taky někdy jezdím v létě např. při 30°C těch 40-50 km v kuse a v pohodě, tak proč ten tvůj by nevydržel trasu 60 km...
Datum: 10. července 2009 19:17
Jméno: maniac
IP: uživatel1723
 já si myslím že by to taky mělo vydržet leju tam schell advance 1:40 a nebo OREGON do motorových pil a křovináků atd...
Datum: 10. července 2009 17:23
 kvalitní olej a nemusíš se bát já sem taky hnal pařízka 50kou cca 80km na jeden zátah a to byl 600km po vybrusu a skousnul to
nic mu to neudělalo. Hold pařez kvalitka  a bylo cca 25 stupnú
Datum: 10. července 2009 14:42
 presne tak kdyz tam mas ve spravnem pomeru olej se to nema proc zadrit... jen zalezi na chlazeni
Datum: 10. července 2009 13:55
 kdyz nebude vedro jak na sahare tak nevidim problem proc bys nemohl ject
Datum: 10. července 2009 11:42
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel6636
 čus chtěl sem se zeptat ,už si nevim rady fichtl mi nedává jiskru...poradte prosiim
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 12:15
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel6637
 Ahoj draku díky moc 277520186
Datum: 10. července 2009 12:15
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel6637
 Ahoj draku díky moc 277520186
Datum: 10. července 2009 12:14
Jméno: Vl@dYk
IP: uživatel5536
 čest draku , skus poladit kladivka aby dobre sedely nebyla na nich pecka nebo vymenit zapalovací civku. ono to je složitejši to muže delat hodne vecí. Dej mi na tebe icq a nak to dame dokupy. VLadyk
Datum: 10. července 2009 12:12
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel6637
 hele a poslal bys mi obrázek jakto máš zapojený ty..? Vypínáč tam nemam vůbec může to být tim..?Jinak svíčka ,fajfka,indučka kabel i cívka sou fph...zkoušel sem i z každáho kabelu jestli mě to kopne a nic..
Datum: 10. července 2009 12:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vypadlý drátek,zlomené kladívko,někde ti to kostří,vypnutý vypínač  ,špatná svíčka,špatná fajfka,špatná indukčka,může být špatný vysokonapětový kabel z indukčky na fajfku..někdy stačí jen zaříznout ty konce,špatná cívka v zapalování
Datum: 10. července 2009 11:58
Posl.aktualizace: 10. července 2009 11:07
Datum: 10. července 2009 11:07
 Ještě jsem se chtěl zaptat, co se dá dělat když u tý Babetty neni ta tzv. kartička (jak a kde ji sehnat) a chtěl bych s tim jezdit po silnici? Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 9:37
Jméno: tubin
IP: uživatel6630
 cus draci nevíte jak mám rozchodit šneka? tacháč sem dal na lanko a na vrtačku a točí se takže je problem ve šneku!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 10:44
Datum: 10. července 2009 10:44
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 cau - jak se nastavuje u babetty 207 predstih a jakej ma byt? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 9:07
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Předstih má být 1-1,5 mm před HÚ.Zjednodušeně :Toč s rotorem až dosáhne píst horní úvrati.Tedˇnaměříš nějakou hodnotu X.
Potom otáčej rotorem ,proti směru otáčení hodinových ručiček ,dokud nebudou rysky na statoru a rotoru v jedné rovině.Tedˇ
bys měl naměřit X+1-1,5 mm.Když tomu tak není , musíš povolit stator a natočit budˇvpravo nebo vlevo,podle toho ,jestli jsi
naměřil víc nebo míň.Když jsi naměřil víc,musíš pootočit vpravo.Toto opakuj ,dokud to nebude OK.
Datum: 11. července 2009 9:07
 na babete se davej jen k sobe rysky, ne?
Datum: 09. července 2009 23:16
 seso prosimte nemas tu stitek na fichtla? a ještě takovy ty nejtky s pulzavitem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 9:19
 Já nejsem sesa ale díval jsem se a má jenom na stadion. Aspoň pokud jsem dobře hledal.
Datum: 10. července 2009 9:19
 caues,dal sem si na mustanga tachometr z babetty,pude to lanko na babettu na toho šneka vzadu na zadnim kole?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 7:19
Jméno: Lukas
IP: uživatel5079
 Teoreticky by to asi šlo jenomže to lanko bude krátké tak kup na fichtla
Datum: 10. července 2009 7:19
 Zdar draci....prosím vás....převodový oil má být černý nebo žlutý?....bo já sem měnil oil a ten co jsem vypustil, byl černý, a Mogul trans 80, co jsem tam nalil, je žlutý....
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 9:33
 Vyjetý olej bývá černý, ale nemusí. Nový olej je buď hnědozaltý nebo může být nějak obarvený.
Datum: 10. července 2009 9:33
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Když vypouštíš starý olej, tak je černý (obsahuje různé nečistoty z převodovky a prach z korků lamel spojky) a nový olej je krásně žlutý...
Datum: 09. července 2009 21:56
Jméno: standa
IP: uživatel6634
 ano,vyjetej olej ma bejt černej a novej olej svetlej,takova hnedo-zlata barva.......
Datum: 09. července 2009 21:55
 čaute, zase mě něco napadlo. nejede mi tacháč. tak sem ho zkusil, dal jsem tam bowden z dremla (ta vrtačka) zkusil protočit a ručka se pohnula na 30 km/h. Na zadnim kole to je taky ok. tak sme koukl na bowden, a vepředu je pěkně ožvejkanej. a chci se zeptat, přece neni ten bowden přesně dlouhej. musí být o něco dělší ne? vadilo by teda, kdybych ho zepředu tak o 3mm zkrátil, aby to byl zase čtverec? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 23:11
 no tak jasný, nejsem zas takovej dement. řikám si, že jak sem tam rval bowden z toho dremla (je větší než ten táchače), tak tam nezajel skoro vůbec a stejnak se to točilo takže byto nemuselo ty 3mm vadit...no zkusim to, maximálně koupim nový lanko..
Datum: 09. července 2009 23:11
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 no mozna o trochu to zkratit muzes no - ty 3 mm by asi nevadili- hlavne to nezkrat tak az uz tam nebude ctverec
Datum: 09. července 2009 22:48
 no nemal by si to zkracovat! malo by to byt presne
Datum: 09. července 2009 22:11
 no nemal by si to zkracovat! malo by to byt presne
Datum: 09. července 2009 22:11
 no nemal by si to zkracovat! malo by to byt presne
Datum: 09. července 2009 22:11
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_624.html a mám ten první tacháč
Datum: 09. července 2009 21:26
Jméno: babetta božka
IP: uživatel768
 caute, muzu se zeptat co je na babete 210 unášeč? moc diky za odpovedi, je to dulezity
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 9:15
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Podívej se tady do náhradních dílů.Babetta ,spojka II. rychlost.
Datum: 11. července 2009 9:15
 Zdravim všechny, prosim vás nevíte někdo jak je to u Babetty s řidičákem a techničákem? Skupinu bych na to potřeboval AM si myslim a jak je to s techničákem, protože sem snad ještě neviděl Babettu s SPZkou. Předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 11:03
 Řidičák AM nebo B. SPZ nepotřeboješ pokud ji před tebou nějakej aktivní blbec nezaregistroval. Povinost registrovat babetty nikdy nebyla, ale počítalo se stím.
Datum: 10. července 2009 11:03
 ridicak potrebujes a s tou SPZ je to tak ze jadnu dobu byla povinnost registrovat babetty a byla pridelena mala SPZ ted staci uz zase jenom doklad zpusobilosti pokud doklad nemas da se na internetu u jednoho motoshopu pozadat o duplikat nedavno sem zadal a prisel mi stalo me to 270,-
Datum: 10. července 2009 0:38
Jméno: viktor
IP: uživatel768
 caute, co se muze stat kdyz vysroubuju svicku kdyz je motor vařící?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 10:43
Jméno: traged
IP: uživatel5116
 Čus hele ja myslim že nic. ja ji normalne mněnim diž je vařící a nic se neděje
Datum: 10. července 2009 10:43
 dobrej dotaz. No strhneš si závit. Mě se to taky jednou stalo když jsem byl malej a jezdil s tátou i sám a najednou mi to chcíplo a nenastartoval a přtom jsem jezdil. Tak jsem vytáhl svíčku a když jsem jidával zpět už jsem ji nezašrouboval a v ruce mi zůstal kus závitu strženýho. A když máš stržený závit a jedeš i když svíčku nemáš dobře zašroubovanou tak ti vystřelí. Tak už jsem si zničil trochu blatník a dvě svíčky bo jak to narazilo tak se mi ohnul ten kontakt s fafkou. A sesa píše to samé. Přečti si to je to tam dole http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_102.html%20odpovědět
Datum: 10. července 2009 9:26
Jméno: zeli
IP: uživatel175
Datum: 09. července 2009 21:18
 při povolování nebo utahování můžeš strhnot závit.
Datum: 09. července 2009 21:03
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 spálíš si ruku
Datum: 09. července 2009 21:01
 Zdarec Draci...potřeboval bych radu....kdyz se dostanu s fichtlem na silnici tak valim celou cestu za 3 plnej kotel....ale asi tak po 5kilometrech se mi začne na trojku a pak ají na dvojku dusit....a to mám plíšek na jehla v druhý drážce od shoro....Tak nevim kam to tedkom dát....Moooc dík za radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 12:51
Jméno: Pavel
IP: uživatel6639
 a co stím mám udělat?
Datum: 10. července 2009 12:51
Jméno: standa
IP: uživatel6634
 bude to tim,ze ti tam nedoteka benzin........
Datum: 09. července 2009 21:58
 Zdarec Draci...potřeboval bych radu....kdyz se dostanu s fichtlem na silnici tak valim celou cestu za 3 plnej kotel....ale asi tak po 5kilometrech se mi začne na trojku a pak ají na dvojku dusit....a to mám plíšek na jehla v druhý drážce od shoro....Tak nevim kam to tedkom dát....Moooc dík za radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2009 20:35
|



|