Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: haha
IP: uživatel6621
 cw nwte nekdo jak vylestit motor a vyfuk na mustangovi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2009 12:06
 cau vyleštíš motor pomocí Silikchromu nemo leštícíma sadama (kotoučema) ale silichrom je levneší stoji cca 45,-
Datum: 12. července 2009 12:06
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 zdar draci -potreboval by som poradit. zasekly sa mi najazdené kilometre na tachometri. neviem ci sa to da opravit.
za rady vopred diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2009 9:27
Jméno: Abc
IP: uživatel6658
 cau potrebuju pomoct zasekala se mi rucicka tachometru na 50km/h ale km pocita da se to spravit dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2009 2:11
Jméno: vojta
IP: uživatel5424
 Cau draci, cim je zpusobeny to, že mě na fichtlu drží volnoběh jenom, když je zahratej motor.Když je studenej tak ne.Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2009 10:52
 mas spatnou svicku..sou nejaky teply svicky a studeny  nevim presne jak to je plete se mi to
Datum: 12. července 2009 10:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pokud máš nastavovaný jen nízký volnoběh tak ti to držet nebude asi nikdy...i v příručce jawa 50 píší že se má volnoběh štelovat za teplého motoru
Datum: 12. července 2009 9:58
 jestli tě to uklidní, tak mi to na mustangovi dělá taky....a stejně mi to po chvíli za tepla chcípne....a to mám šroubek utažený na doraz....ještě jsem na to nepřišel, ale dumám, že to může být vyšlehaným šoupátkem.....že už je sjeté to místo, kde je šroub volnoběhu....
Datum: 12. července 2009 0:32
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
 Zdarec v sobotu 27.6 jsem byl na zavodech v kasave a videl jsem tam 4rychlostniho pionyra mate nekdo zkusenost s upravou prevodovky? dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2009 18:26
Jméno: lump
IP: uživatel6502
 a kolikátý skončils? vyhráls?
Datum: 12. července 2009 18:26
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
Datum: 12. července 2009 10:18
Jméno: Mirek
IP: uživatel4226
 Zkušenosti s tim nemám ale na jawa-50.cz je nějaký návod.
Datum: 12. července 2009 9:32
Jméno: lupm
IP: uživatel6502
 zdar, máš nejaké fotky ze závodu?
Datum: 12. července 2009 8:21
 hoši mam takovej dotaz....jak je to teda u pionýra se čvrtym rychlostnim stupněm,někdo řiká že to de někdo že ne,podle mně je tio t eda zbytečný ale zajmalo by mně to
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2009 20:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 4 stupen se da u fichtla udelat jenze je to but o penezich nebo o znamich na dobrym miste...
nejakymu silenci se podarilo dokonce udelat i 5kvalt
Datum: 12. července 2009 20:19
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 to mě by se spíš hodila 5 pro 477 páč se mi 4 moc vytáčí ale to este nikdo nevymyslel
Datum: 12. července 2009 6:57
 zdar draci a dračice....měl bych takový dotázek....vím, že M2T je sračka, ale chci se na něco zepat....bude fíkovi vadit, kdybych projezdil třa 6 litrů benzínu s olejem Castrol 2T a pak 3 nebo 2 litry s M2Téčkem??....musím šetřit, ale nechci tam tu sračku lít pořád, takže mě napadlo, že to budu střídat....myslím, že tím, že je Castrol takový luxusní Oil, tak by se ta troška karbonu z těch 3 litrů s M2Téčkem měla rozpustit a nemělo by to vadit, když je ho málo.....díky za odpovědi....
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2009 20:11
 a co kdybych ty oleje nestřídal, ale míchal....
Datum: 12. července 2009 20:11
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 jezis moc to prozivate jezdim furt m2t micham to obcas zadna dekarbonizace , hosi tyvole ja z vas nemuzu sama dekarobonizace tyvole to me poser
Datum: 12. července 2009 19:19
Jméno: standa
IP: uživatel6665
Datum: 12. července 2009 15:20
 Častý střídání oleje není dobrý. Častým střídáním oleje motoru uškodíš víc než tím nejhorším motorovým olejem.
Datum: 12. července 2009 11:42
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Když dáš M2T tak ten ti vytvoří karbon. A pak když dáš Castrol tak ten rozpustí karbon a to pro motor neni dobrý.
Datum: 12. července 2009 10:31
 thank you for that btw, but for 105 korun I can have 2 litres of M2T.....in state of 1 liter Shell.....  ....prostě budu muset častěji dekarbonovati....  ....ale to se dá přežít...
Datum: 12. července 2009 0:59
Jméno: standa
IP: uživatel6657
 lej tam dlohodobe jeden olej a nevymejslej takovyhle blbosti.........jo m2t je kaše,ale pokud na lepsi nemas,tak jezdi na m2t(by the way litrovka shellu stoji 105  )......takovyhle michani je naprd....
Datum: 12. července 2009 0:54
 proč bych měl zadřít ?? mažou oba....akorát jeden víc karbonuje....a nechápu co myslíš tím čistým....jako že bych nepřidal oil?? proč bych nepřidával Oil??
Datum: 12. července 2009 0:23
Jméno: Horst
IP: uživatel6655
 Tvůj problém bude asi následující. Naleješ benzin s M2T,naleješ s Castrolem,naleješ čistý a zadřeš.Kde bude vina ? V M2T nebo v Castrolu ?Lej jeden nebo druhý.
Datum: 12. července 2009 0:13
 zatím ho tam neleju, ale začnu, bo nejsou prachy.....ale chci ho střídat s Castrol 2T.....
Datum: 12. července 2009 0:07
Jméno: Horst
IP: uživatel6655
 Když víš že je M2T sračka,tak proč ho tam leješ ? Tady někdo vytvoří teorii jak je ten olej špatný a ostatní se toho drží jak h*vno košile. Přečti manuál k motorce ( motoru) použij doporučený olej a poměr no a jezdi.
Datum: 12. července 2009 0:05
Jméno: Drak
IP: uživatel6653
 Zdravim všechny draky..nedaroval by nebo neprodal by mi někdo zapalování buď z jawy 05 nebo 20,21,23 díky za odpoveď..
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2009 9:03
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Ano, to souhlasí.. nedaroval ani neprodal. Hezký den inzerente...
Datum: 13. července 2009 9:03
 Čau draci můžu se vás zeptat jak mám zvýšit výkon a otáčky.Děkuji za odpovědi!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2009 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel6665
 na co podkovu,kdyz mas vyplne klikovky  a to jsem nezmínil všechno!!!!! jeste výfuk,prevodovka,pozor-palivo,oleje,odpružení......Lepsi závodak vychazi až na 20 tis.!!!
Datum: 12. července 2009 15:28
 stando yapoměl si na podkovu
Datum: 12. července 2009 14:15
 stando tuhle odpověd si dej do založky at to nemusíš furt psát.každý den se na to nekdo ptá.
Datum: 12. července 2009 8:25
Jméno: standa
IP: uživatel6657
 ostrej valec,stocena klika,snizena hlava,poradnej karbec,sada trysek,bezkontaktni zapalovani,silnicni gumy.......investice cca 10 000,-
Datum: 12. července 2009 0:56
Jméno: Dračice
IP: uživatel6653
 zdar draci šlo by dát magneto z jawy 05 do jawy 20..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 21:54
 ja mislel som celé zapalovanie lebo to pasuje.....
Datum: 11. července 2009 21:54
Jméno: Dračice
IP: uživatel6653
 Ja sem právě zkoušel dát magneto z05 do mí 20 a nak to tam nepasuje tam se musí dát i jinej rotor vid...
Datum: 11. července 2009 21:24
 samozrejme pasuje ...
Datum: 11. července 2009 21:19
Jméno: Milan
IP: uživatel2215
 cau lidi prosimvas jak dostanu pric cislo motoru aniz by to bylo poznat jde to nejak nebo to musim komplet vybrousit a celej motor prelestit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2009 9:39
Jméno: Milan
IP: uživatel2215
 jedna se o 175 a potrebuju dostat z motoru to *487 -> typ motoru
Datum: 12. července 2009 9:39
Jméno: lump
IP: uživatel6502
 staré vybrus flexku, zatmel to , přetři celé stříbřenku, a vyraz si nové, nikoho takové dětské stroje na stk nezajímají
Datum: 11. července 2009 23:04
Jméno: karel
IP: uživatel3826
 na co potřebuješ odělat číslo motoru ???? jo jinak se to musí odbrousit.... a nebo razníkama přerazit
Datum: 11. července 2009 22:06
Jméno: Qočna
IP: uživatel5056
 Zdarec, tak ted jsem si dal do 175 tyto kroužky - http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1157.html A už mi to nejede. Přitom, když je dám do válce, tak nemají skoro žádnou mezeru, oproti původním, ale zase ty předtím líp seděly v pístu. Myslíte, že tam mám vrátit ty původní, když tam byla mezera ve válci kolem 1,3mm?? A navíc mám ohořelou celou kliku, takže ten tlak, co má jít do výfuků jde kvůli těm kroužkům na kliku. Co teď? nové kroužky???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 21:10
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Je nutno proměřit válec a píst v jakém je stavu. Jestliže je válec již více opotřeben, dlouho to trvá než si kroužky sednou a stejně dlouho nevydrží. Ale asi nejlepší řešení bude výbrus, není to zase tak drahé.
Datum: 11. července 2009 21:10
 ahoj...nevíte někdo kde bych mohl sehnat na ČZ na nádrž takové černé gumové ozdoby?jsou na nich vroubky a jsou velké asi 15 cm.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 20:32
Posl.aktualizace: 12. července 2009 8:30
 oko ojnice je větši u jehly
Datum: 12. července 2009 8:30
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 přemejšlej kdyby to šlo tak nikdo nekupuje za 500 ojnici s jehlou ale koupí je to ttak že to NEJDE!!!
Datum: 11. července 2009 21:20
Jméno: Mirek
IP: uživatel4226
 Čau kluci mám takový problém. Asi před měsícem jsem dekarbonizoval hlavu a píst najel jsem tak 50 kilometrů a že se podívám jestli je to pořád čistý. Sundám hlavu a ta je úplně černá ale normálně prstem to setřu. Jeto normální? Nebo čím by to moho být? Mažu mogulem TSF a bojim se aby si to netahalo olej z prevodovky. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 19:47
 Ne to je spravne...me to tam taky zustavalo ale vzdycky tam toho bylo stejne a vzdycky sem to setrel
Datum: 11. července 2009 19:47
 draci, kdyz sem v prevodovce (u 21ky) vymenil 18ti s 20ti zubym koleckem a jen sem se tak snezil start pakou to nakopnout divne to klapalo a hridele se nehli...mam neco spatne?Diky (ted si uz neodpovim)
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 21:31
 no to nevim...ja to udelal,slozil a jede to nadherne..a co vsude pisou ze na trojku to chce vytocit-podle me to neni pravda,ja dvojku vytocim normalne,jako kdyz sem to nemel prohozeny,a na trojku to jede suprove...dvojka je oproti puvodnimu silna !!! zkus to rozebrat a uvidis...takhle to nepoznas..moh si ho dat treba obracene to kolecko (vzhuru nohama)
Datum: 11. července 2009 21:31
 zdar draci....pls poraďte....jak mám utěsnit přechod kolena na výfuk abych to nemusel svařovat??....sousedi mě dupou....prý ať si jezdím, ale ať to tak neřve...díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2009 12:17
Jméno: stihl
IP: uživatel1723
 pro GGM: no a co že je to rakovino tvorný??to že tím budeš mít zaděláný výfuk to tě nezabije...a eternit je taky karcinogenní a kolik lidí ho má na střechách baráku..kdyby jsi se musel řídit podle tohodle tak by jsi za chvilku nic neměl
Datum: 12. července 2009 12:17
 Tohle se dá nejlip udělat Tekutým kovem-to je dvousložkovy lepidlo,namícáš poměr 1:1,namatláš koleno,nasadíš vejfuck,pak přechod eště přetřeš tim lepidlem a máš klid  taky to tak mam
Datum: 12. července 2009 10:45
Jméno: GGM
IP: uživatel6659
 azbestovej ? to už se neprodává ne ? je to rakovinotvorný !
Datum: 12. července 2009 3:11
 jesi to chces mit rychle z krku tak to obal alobalem a jesi si chces pohral tak myslim azbestovej krouzek
Datum: 11. července 2009 19:48
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Zdar! Nevíte někdo jak dlouhá je pružina zadního pérování na J 550? Není stejná jako na J 555?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2009 22:06
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Snad na J 555 jsou kratší ne? zkoušel jsem ji dát do 550 ale přišlo mi to divný jako nízký
Datum: 12. července 2009 22:06
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 na 550 jsou kratsi a jak rika standa je tam jenom 1
Datum: 12. července 2009 20:37
Jméno: standa
IP: uživatel6657
 u 555 sou pruziny jinak tvrdé,jsou totiž dvě
Datum: 12. července 2009 0:59
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 zdarec,mám dotaz ohledně čz 477..uštipuje se mi rožek na uhlíku..někdy po pár km a někdy najedu přes 50km a až pak třeba uletí..čím by to mohlo byt??díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2009 14:19
 dobešová: kolektor je nožička na tranzistorech. na rotoru je komutátor
Datum: 12. července 2009 14:19
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jednou z příčin může být také vydřená drážka na lamelách kolektoru .
Datum: 12. července 2009 7:04
 Zkosit ty uhlíky můžeš, pod jakým úhlem to nevím. Musíš vyzkoušet. Jestli ti háže klikovka, tak to taky pro ten uhlík není dobré.
Datum: 11. července 2009 22:25
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 jo a je možné že trochu háže klikovka..četl jsem tu že by mělo pomoct zkosit ty hrany na uhlíku,a zajímalo by mě jak moc a zhruba pod jakým úhlem??
Datum: 11. července 2009 17:51
 draci, kdyz sem v prevodovce (u 21ky) vymenil 18ti s 20ti zubym koleckem a jen sem se tak snezil start pakou to nakopnout divne to klapalo a hridele se nehli...mam neco spatne?Diky (ted si uz neodpovim)
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 17:33
|



|