Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Zdar! Nevíte někdo jak dlouhá je pružina zadního pérování na J 550? Není stejná jako na J 555?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2009 22:06
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Snad na J 555 jsou kratší ne? zkoušel jsem ji dát do 550 ale přišlo mi to divný jako nízký
Datum: 12. července 2009 22:06
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 na 550 jsou kratsi a jak rika standa je tam jenom 1
Datum: 12. července 2009 20:37
Jméno: standa
IP: uživatel6657
 u 555 sou pruziny jinak tvrdé,jsou totiž dvě
Datum: 12. července 2009 0:59
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 zdarec,mám dotaz ohledně čz 477..uštipuje se mi rožek na uhlíku..někdy po pár km a někdy najedu přes 50km a až pak třeba uletí..čím by to mohlo byt??díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2009 14:19
 dobešová: kolektor je nožička na tranzistorech. na rotoru je komutátor
Datum: 12. července 2009 14:19
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jednou z příčin může být také vydřená drážka na lamelách kolektoru .
Datum: 12. července 2009 7:04
 Zkosit ty uhlíky můžeš, pod jakým úhlem to nevím. Musíš vyzkoušet. Jestli ti háže klikovka, tak to taky pro ten uhlík není dobré.
Datum: 11. července 2009 22:25
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 jo a je možné že trochu háže klikovka..četl jsem tu že by mělo pomoct zkosit ty hrany na uhlíku,a zajímalo by mě jak moc a zhruba pod jakým úhlem??
Datum: 11. července 2009 17:51
 draci, kdyz sem v prevodovce (u 21ky) vymenil 18ti s 20ti zubym koleckem a jen sem se tak snezil start pakou to nakopnout divne to klapalo a hridele se nehli...mam neco spatne?Diky (ted si uz neodpovim)
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 17:33
 Zdravim davam ted po mesici a pul motor do hroamdy rozpupil jsme ho protoze my uplne vodesla spojka . tak jsme vzal jinou v hromady.. ale ted nevim jak to ma presne byt .. pak takove pochybnosti ale co kdyz to pak udelam spatne a zase pulit motor ..  poradte my stim nedko popripade kdyztak kdyby bylo nejake foto .. byl bych moc rad .. dekuji ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 18:19
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 kdyžtak se ovzy na icq 449-624-338
Datum: 11. července 2009 18:19
Jméno: jiri
IP: uživatel1834
 zdár já vim že to sem nepatří ale třba to bude někdo vědět má škodovka bez otáčkoměru držák na otáčkoměr že by stačilo lanko a otáčkoměr no prostě jesi to má na to připravený díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 21:57
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 už eRko mělo elektronický otáčkoměr, žádný mechanický náhon. Ale jestli je ten kabel od indučky natažený do palubky i u modelů bez otáčkoměru, to už ti dnes neřeknu. Možná jo, ale to není až takový problém, natáhnout jeden drát, ne?
Datum: 11. července 2009 21:57
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 O jaký model se jedná?
Datum: 11. července 2009 20:06
Jméno: david
IP: uživatel6652
 Cau chtel bych s zeptat jak je to s papirama na mopeda garelli,co vsechno potrbuji od te motorky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2009 11:23
 nedokážeš svou otázku lépe formulovat, opravdu nechápu na co se vlastně ptáš...
Datum: 13. července 2009 11:23
Jméno: FichtlMan
IP: uživatel6650
 Cau hele mam ted problem se zapalovanim porad mi to zlobi nehazi jiskru a tak premyslim ze bych si koupil od jednoho chlápka tyristorové zapalování co vy na to..? Kdybys si ho koupil byla by stim stejná práce jako s tim normálnim jako třeba ladit odtrh předstih..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2009 10:49
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To tyristorové zapalko (nebo správně CDI) funguje na jiném principu než induktivní zapalko, takže nemusíš ladit odtrh.. pro tyrystorové stačí nastavid pouze předstih. Příjemná výhoda nastavování  . U tyristorového zapalka bývá energie jiskry i menší než u indukčního, ale charakter náběhu napětí výboje je mnohem prudší a to má příjemný následek na kvalitu jiskry, která lépe ionizuje plyn mezi elektrodami svíčky. JInými slovy, prostě zapálí i nezapálitelné  . My s tím měli problém že i špatně ale hodně špatně nastavenej předstih byl schopnej rostočit motor, takže se špatně hledalo optimum předstihu...
Datum: 12. července 2009 10:49
Jméno: FichtlMan
IP: uživatel6653
 Jo hele a jak tam mam překopat elektriku aby mi ten tyristor neodešel hnedka..? Jinak se to tam akorád přidělá napíchne na indučku a startuje to jo. a potřebuje se tam pak to původní zapalování ? Musí se tam pak ještě ladit předstih ,odtrh atd..?
Datum: 11. července 2009 19:21
Datum: 11. července 2009 18:11
Jméno: Goe
IP: uživatel2462
 To samé zapalování, co je v inzerátu, jsem si postavil taky a musím doporučit. Taky mi fichtl nechtěl moc chytat, ale s tímhle zapalováním chytá hned. Jen je potřeba trochu překopat elektriku. Jinak mi v něm po pár set kilometrech odešel tyristor, tak jsem vyměnil za nový, přidal ochranné diody a zase jede v pořádku.
Datum: 11. července 2009 17:10
Jméno: david
IP: uživatel6652
 Cau chtel bych se zeptat jestli jdou tady v 4esku sehnat papiry na mopeda Garelli a jestli to jde prihlasit na čisla????dekuji za odpoved
Datum: 11. července 2009 15:42
 aha teraz som precital inzerát, mi to s tim zapalovanim startuje ked je studeny a dám sytic a nepridám plyn na 1.a aj ked je uz zohriaté bez sytica a bez plynu tiez na 1.
Datum: 11. července 2009 15:38
 to preco je lepsi ako original dá silnejsiu iskru alebo nieco také ??? (inak ja mám na to z minibikea)
Datum: 11. července 2009 15:33
Jméno: FichtlMan
IP: uživatel6650
 http://motorky.hyperinzerce.cz/moto-tuning/inzerat/2442330-tyristorove-zapalovani-na-pionyra-50-nabidka-plzen-sever/
Datum: 11. července 2009 15:28
 tyristorové??? aké je to ako originál len inak to funguje???
Datum: 11. července 2009 15:18
 cau draci...jak se vyndava magnet? Ja sem ho vklidu nasadil ale zapomnel sem pod nej nas*at gufero diky!A jeste jak se tam zasouvaji ty vadny tycinky s kulickama...  . Diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 18:14
 morno ze to len pital len nemal na konci otáznik.....
Datum: 11. července 2009 18:14
 nejsu retard jenom nez mi nekdo odpovedel tak sem na to prisel ja sem si jen nemoh vzpomenout
Datum: 11. července 2009 17:30
Jméno: tommy11490
IP: uživatel6625
 to ty si v poriadku ked sam sebe odpovedas?
Datum: 11. července 2009 16:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 bud je to retard nebo nevim
Datum: 11. července 2009 15:29
 vyndas vacku das sroub M8 a sroubujes
Datum: 11. července 2009 14:51
Jméno: Petr
IP: uživatel6263
 Zdarte draci renovuju jawu 555 a chtel bych se zeptat jestly nekdo nevite jake se tam davaji srouby aby byli original a kolik jich je? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2009 11:01
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 prober se a nic nerenovuj kdyz ani nevis jaky sroubky
Datum: 13. července 2009 11:01
Jméno: jawamen
IP: uživatel6631
 cau draci proc se nesmi michat moc oleje s benzinem když mam jehlove ložisko??kolik tak tak v poměru mam michat?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 22:10
Jméno: pepa
IP: uživatel3826
 všechno co tady píšete je uplná kravina   mazat musíš stejně protože olej ve směsi nemaže jen ložiska na ojnici ale i ložiska dola na klokovce a ty se taky mužou zadřít ...
Datum: 11. července 2009 22:10
 Na láhev nekoukejte. Na to, kolik je potřeba oleje má vliv hlavně konstrukce motoru.
Datum: 11. července 2009 16:02
 ked más ihlové loziko tak kludne mozes tam dat asi hociaké olej v pomere 1:50
Datum: 11. července 2009 15:21
 Čus! Ono treba miešať benzín z olejom podľa toho aký ho používaš Lukaš Holub má pravdu len si daj pozor aby si nenalial čístý benzín tak ako sa to stalo mne ! Potom som to musel rozobrať lebo to bolo zadrené . Teraz pouzívam olej Stihl a ten sa mieša pomerom 1:50 .
Datum: 11. července 2009 14:19
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 On ten motor pak nemá moc tah a dost kouří.Můžeš míchat v poměru 1:30 a u lepších olejů 1:50 ,ale podívej se na láhev od toho eleje musí to tam být napsané v jakém poměru to máš míchat.
Datum: 11. července 2009 13:34
 Klidně tam můžeš namíchat hodně oleje, jen je to zbytečný.
Datum: 11. července 2009 13:18
Jméno: Michal
IP: uživatel4222
 Cus , da sa zohnat nejaky tmel podobny tomu ktory sa vyrabal niekedy davno volal sa hermesal alebo hermesan .
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2009 1:02
Jméno: standa
IP: uživatel6657
 jj hermosal se to jmenovalo.....nejlepsi vec co muze bejt.......hermtik odolava i benzinu,silikon ne!!!!
Datum: 12. července 2009 1:02
Jméno: tommy11490
IP: uživatel6625
 jj je to hermetik mam doma jednu krabicku,pod valec a hlavu davam hermetik a tesni to dobne,medzi kartery silikon na motory
Datum: 11. července 2009 16:41
 ahoj, jmenovalo se to hermetic a už se to nevyrábí, měl jsem doma pixličku ale není to nic moc, kup si normální silikon na motory mají ho v každym obi a je to mnohem lepší
Datum: 11. července 2009 15:14
Jméno: boss
IP: uživatel5395
 zdar draci je to asi blba otazka ale co je to vlastne difuzor na karburatoru nikdo to taky poradne nikdy nevysvetlil dik za objasneni
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 15:27
 v karburátora je diera,difuzor je táto cast diera v ktorom sa zmiesa vzduch s benzinom (kde je ihla)
inak diffuzia sa znamená-zmiesanie plinov
Datum: 11. července 2009 15:27
Jméno: paja
IP: uživatel6647
 hodně jednoduše řečeno je to ta díra kudy to nasává vzduch veprostřed se smíchá s benzínem a pak se napojuje tou dírou do válce
Datum: 11. července 2009 12:14
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 čau draci kolik bych tak mohl chtít za zachovalou kliku z pařeza? vypadá slušně a vůli nemá..díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 16:31
Jméno: Pecan
IP: uživatel6263
 Ja ji od vas koupim za 250kc. V pripade ze ji prodate piste na Peca150@azet.sk
Datum: 11. července 2009 16:31
Jméno: standa
IP: uživatel6651
 Ja bych ti dal max 150,- protoze je to klika stará 50 let a at rikas ze je dobra a nebo ne,tak se zanedlouho vysype.............
Datum: 11. července 2009 15:14
Jméno: Babettak
IP: uživatel1073
 Zdar ja bych dal 500
Datum: 11. července 2009 13:46
Jméno: Petr
IP: uživatel6263
 zdar dal bych za ni tak 300kc
Datum: 11. července 2009 13:36
Jméno: nano
IP: uživatel4226
 Čau kluci jaká je nejlepší vazelína na mazání ložisek v kole od mogulu protože u nás na benzínce mají jenom vazelíny od mogulu. dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 14:22
 Ahoj ! Používaj vazelínu to je jedno akú hlavne aby to bolo mazané lebo sa hovorí že kto maže ten jede !
Datum: 11. července 2009 14:22
 ahoj...nevíte někdo kde bych mohl sehnat na ČZ na nádrž takové černé gumové ozdoby?jsou na nich vroubky a jsou velké asi 15 cm.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 14:26
 Ahoj ! Nahodou viem U tety strojárky v Bardejove na východnom Slovensku ale to sa ti neopatí po to chodiť sem  cfff
Datum: 11. července 2009 14:26
 nema nekdo skusenost s vymenou zadni vidlice na jawě 20 dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 11:45
 Tady je email.
Datum: 11. července 2009 11:45
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Jestli chceš,mám doma rám na fichtla v dobrém stavu.Můžu ti ho prodat,nebo za něco vyměnit.Kdyžtak napiš na email.
Datum: 11. července 2009 11:45
 musis ji zoriznout a pak znova svarit jinak to nejde je to tam napevno ale radsi bych tam potom dal vilici ze simsona je lip udelana nez na
pio
Datum: 11. července 2009 11:30
Jméno: honza
IP: uživatel6648
 Na jakej benzin jede kyvacka a popř jakej je pomer oleje*benzin... po zime jsem to uplne zapomel Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 8:08
 Benzín jakejkoliv motorovej. Olej je předepsaný automobilový olej DT v poměru 1:25. Tenhle olej už neseženeš, tak tak tam nalej nějakej dvoutaktní olej.
Datum: 11. července 2009 8:08
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Kývačka nemá čep na jehlách .Poměr oleje jako u pionýra 1:33 a benzín 91special.
Datum: 11. července 2009 8:05
 Zdravim žadam o pomoc kde by byla k dostani popřipadě za rozumnou cenu odkoupim kužni servisni o babetě 207
koupil sem ji letos a s některymi věcmi si nevim rady diky za pomoc martin
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 7:48
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Dá se stáhnout z internetu.
Datum: 11. července 2009 7:48
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 cus tak 555sem seřídil tu jehlu a lanko ale koukal sem že mám dole promáčklý výfuk nevíte co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 21:43
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 vrta mi jedna vec v hlave mam porad cernou svicku mel jsem ji nadherne cihlovou jen chvili kdyz byl za bordelovanej karbec a uz to netahlo tak jsem poradne vycistil dal sejtko a tahne suprove ale problem je vtom ze svicka je moc cerna jehlu mam uplne dole trysky origo zkousel jsem jinou hlavni a hladinu v plovakovce jsem dal polovicni nez ma bejt a porad je stejne cerna a vykon se tim zmensuje ze je mala hladina tak me napad vzduchovy filtr , koukal jsem na nej spinavej je jen trochu nedavno jsem ho profoukaval a je to stejny myslite ze to muze by tim ze jsem striknul benzin s olejem na ten filtr a tetka je od oleje a nepousti jak by mel?? skusil jsem jinaj tak uvidim jak bude vypadat tetka
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 15:16
Jméno: standa
IP: uživatel6651
 muzes mit jen vic oleje v prevodovce......a nebo taky mohlo odejit gufero.....pokud mas obyč černé gufero,tak lepsi olej ho nekdy muze narušit a začíná si to prisavat olej z prevodovky.......
Datum: 11. července 2009 15:16
 Přesně takovou věc řeším už hodně dlouho taky. Dělá mi to samé a nikdo neví čím to je.......?
Datum: 11. července 2009 15:05
 Vyčisti výfuk, podle mně muže za to, že to nedrží volnoběh... Potom by se mělo vyřešit i to s tou svíčkou...
Datum: 11. července 2009 11:36
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jel by este lip kdybych vyresil tenhle problem neco neni v poradku kdyz je cerna svicka tim padem strata na vykonu
Datum: 10. července 2009 21:40
 filtr jsem dal jinej cistci tak uvidim jestli se to zlepsi jestli ne tak uz nevim a navic me spatne drzi volnobech uz ho mamnplno a s teplim motorem to moc nedrzi vse tesni a nic nikde nedre je to po GO prez 2000 km
Datum: 10. července 2009 21:39
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Já bych to neřešil.... když jede dobře
Datum: 10. července 2009 21:38
|



|