Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim davam ted po mesici a pul motor do hroamdy rozpupil jsme ho protoze my uplne vodesla spojka . tak jsme vzal jinou v hromady.. ale ted nevim jak to ma presne byt .. pak takove pochybnosti ale co kdyz to pak udelam spatne a zase pulit motor ..  poradte my stim nedko popripade kdyztak kdyby bylo nejake foto .. byl bych moc rad .. dekuji ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 18:19
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 kdyžtak se ovzy na icq 449-624-338
Datum: 11. července 2009 18:19
Jméno: jiri
IP: uživatel1834
 zdár já vim že to sem nepatří ale třba to bude někdo vědět má škodovka bez otáčkoměru držák na otáčkoměr že by stačilo lanko a otáčkoměr no prostě jesi to má na to připravený díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 21:57
Jméno: míra
IP: uživatel5610
 už eRko mělo elektronický otáčkoměr, žádný mechanický náhon. Ale jestli je ten kabel od indučky natažený do palubky i u modelů bez otáčkoměru, to už ti dnes neřeknu. Možná jo, ale to není až takový problém, natáhnout jeden drát, ne?
Datum: 11. července 2009 21:57
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 O jaký model se jedná?
Datum: 11. července 2009 20:06
Jméno: david
IP: uživatel6652
 Cau chtel bych s zeptat jak je to s papirama na mopeda garelli,co vsechno potrbuji od te motorky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2009 11:23
 nedokážeš svou otázku lépe formulovat, opravdu nechápu na co se vlastně ptáš...
Datum: 13. července 2009 11:23
Jméno: FichtlMan
IP: uživatel6650
 Cau hele mam ted problem se zapalovanim porad mi to zlobi nehazi jiskru a tak premyslim ze bych si koupil od jednoho chlápka tyristorové zapalování co vy na to..? Kdybys si ho koupil byla by stim stejná práce jako s tim normálnim jako třeba ladit odtrh předstih..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2009 10:49
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To tyristorové zapalko (nebo správně CDI) funguje na jiném principu než induktivní zapalko, takže nemusíš ladit odtrh.. pro tyrystorové stačí nastavid pouze předstih. Příjemná výhoda nastavování  . U tyristorového zapalka bývá energie jiskry i menší než u indukčního, ale charakter náběhu napětí výboje je mnohem prudší a to má příjemný následek na kvalitu jiskry, která lépe ionizuje plyn mezi elektrodami svíčky. JInými slovy, prostě zapálí i nezapálitelné  . My s tím měli problém že i špatně ale hodně špatně nastavenej předstih byl schopnej rostočit motor, takže se špatně hledalo optimum předstihu...
Datum: 12. července 2009 10:49
Jméno: FichtlMan
IP: uživatel6653
 Jo hele a jak tam mam překopat elektriku aby mi ten tyristor neodešel hnedka..? Jinak se to tam akorád přidělá napíchne na indučku a startuje to jo. a potřebuje se tam pak to původní zapalování ? Musí se tam pak ještě ladit předstih ,odtrh atd..?
Datum: 11. července 2009 19:21
Datum: 11. července 2009 18:11
Jméno: Goe
IP: uživatel2462
 To samé zapalování, co je v inzerátu, jsem si postavil taky a musím doporučit. Taky mi fichtl nechtěl moc chytat, ale s tímhle zapalováním chytá hned. Jen je potřeba trochu překopat elektriku. Jinak mi v něm po pár set kilometrech odešel tyristor, tak jsem vyměnil za nový, přidal ochranné diody a zase jede v pořádku.
Datum: 11. července 2009 17:10
Jméno: david
IP: uživatel6652
 Cau chtel bych se zeptat jestli jdou tady v 4esku sehnat papiry na mopeda Garelli a jestli to jde prihlasit na čisla????dekuji za odpoved
Datum: 11. července 2009 15:42
 aha teraz som precital inzerát, mi to s tim zapalovanim startuje ked je studeny a dám sytic a nepridám plyn na 1.a aj ked je uz zohriaté bez sytica a bez plynu tiez na 1.
Datum: 11. července 2009 15:38
 to preco je lepsi ako original dá silnejsiu iskru alebo nieco také ??? (inak ja mám na to z minibikea)
Datum: 11. července 2009 15:33
Jméno: FichtlMan
IP: uživatel6650
 http://motorky.hyperinzerce.cz/moto-tuning/inzerat/2442330-tyristorove-zapalovani-na-pionyra-50-nabidka-plzen-sever/
Datum: 11. července 2009 15:28
 tyristorové??? aké je to ako originál len inak to funguje???
Datum: 11. července 2009 15:18
 cau draci...jak se vyndava magnet? Ja sem ho vklidu nasadil ale zapomnel sem pod nej nas*at gufero diky!A jeste jak se tam zasouvaji ty vadny tycinky s kulickama...  . Diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 18:14
 morno ze to len pital len nemal na konci otáznik.....
Datum: 11. července 2009 18:14
 nejsu retard jenom nez mi nekdo odpovedel tak sem na to prisel ja sem si jen nemoh vzpomenout
Datum: 11. července 2009 17:30
Jméno: tommy11490
IP: uživatel6625
 to ty si v poriadku ked sam sebe odpovedas?
Datum: 11. července 2009 16:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 bud je to retard nebo nevim
Datum: 11. července 2009 15:29
 vyndas vacku das sroub M8 a sroubujes
Datum: 11. července 2009 14:51
Jméno: Petr
IP: uživatel6263
 Zdarte draci renovuju jawu 555 a chtel bych se zeptat jestly nekdo nevite jake se tam davaji srouby aby byli original a kolik jich je? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2009 11:01
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 prober se a nic nerenovuj kdyz ani nevis jaky sroubky
Datum: 13. července 2009 11:01
Jméno: jawamen
IP: uživatel6631
 cau draci proc se nesmi michat moc oleje s benzinem když mam jehlove ložisko??kolik tak tak v poměru mam michat?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 22:10
Jméno: pepa
IP: uživatel3826
 všechno co tady píšete je uplná kravina   mazat musíš stejně protože olej ve směsi nemaže jen ložiska na ojnici ale i ložiska dola na klokovce a ty se taky mužou zadřít ...
Datum: 11. července 2009 22:10
 Na láhev nekoukejte. Na to, kolik je potřeba oleje má vliv hlavně konstrukce motoru.
Datum: 11. července 2009 16:02
 ked más ihlové loziko tak kludne mozes tam dat asi hociaké olej v pomere 1:50
Datum: 11. července 2009 15:21
 Čus! Ono treba miešať benzín z olejom podľa toho aký ho používaš Lukaš Holub má pravdu len si daj pozor aby si nenalial čístý benzín tak ako sa to stalo mne ! Potom som to musel rozobrať lebo to bolo zadrené . Teraz pouzívam olej Stihl a ten sa mieša pomerom 1:50 .
Datum: 11. července 2009 14:19
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 On ten motor pak nemá moc tah a dost kouří.Můžeš míchat v poměru 1:30 a u lepších olejů 1:50 ,ale podívej se na láhev od toho eleje musí to tam být napsané v jakém poměru to máš míchat.
Datum: 11. července 2009 13:34
 Klidně tam můžeš namíchat hodně oleje, jen je to zbytečný.
Datum: 11. července 2009 13:18
Jméno: Michal
IP: uživatel4222
 Cus , da sa zohnat nejaky tmel podobny tomu ktory sa vyrabal niekedy davno volal sa hermesal alebo hermesan .
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2009 1:02
Jméno: standa
IP: uživatel6657
 jj hermosal se to jmenovalo.....nejlepsi vec co muze bejt.......hermtik odolava i benzinu,silikon ne!!!!
Datum: 12. července 2009 1:02
Jméno: tommy11490
IP: uživatel6625
 jj je to hermetik mam doma jednu krabicku,pod valec a hlavu davam hermetik a tesni to dobne,medzi kartery silikon na motory
Datum: 11. července 2009 16:41
 ahoj, jmenovalo se to hermetic a už se to nevyrábí, měl jsem doma pixličku ale není to nic moc, kup si normální silikon na motory mají ho v každym obi a je to mnohem lepší
Datum: 11. července 2009 15:14
Jméno: boss
IP: uživatel5395
 zdar draci je to asi blba otazka ale co je to vlastne difuzor na karburatoru nikdo to taky poradne nikdy nevysvetlil dik za objasneni
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 15:27
 v karburátora je diera,difuzor je táto cast diera v ktorom sa zmiesa vzduch s benzinom (kde je ihla)
inak diffuzia sa znamená-zmiesanie plinov
Datum: 11. července 2009 15:27
Jméno: paja
IP: uživatel6647
 hodně jednoduše řečeno je to ta díra kudy to nasává vzduch veprostřed se smíchá s benzínem a pak se napojuje tou dírou do válce
Datum: 11. července 2009 12:14
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 čau draci kolik bych tak mohl chtít za zachovalou kliku z pařeza? vypadá slušně a vůli nemá..díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 16:31
Jméno: Pecan
IP: uživatel6263
 Ja ji od vas koupim za 250kc. V pripade ze ji prodate piste na Peca150@azet.sk
Datum: 11. července 2009 16:31
Jméno: standa
IP: uživatel6651
 Ja bych ti dal max 150,- protoze je to klika stará 50 let a at rikas ze je dobra a nebo ne,tak se zanedlouho vysype.............
Datum: 11. července 2009 15:14
Jméno: Babettak
IP: uživatel1073
 Zdar ja bych dal 500
Datum: 11. července 2009 13:46
Jméno: Petr
IP: uživatel6263
 zdar dal bych za ni tak 300kc
Datum: 11. července 2009 13:36
Jméno: nano
IP: uživatel4226
 Čau kluci jaká je nejlepší vazelína na mazání ložisek v kole od mogulu protože u nás na benzínce mají jenom vazelíny od mogulu. dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 14:22
 Ahoj ! Používaj vazelínu to je jedno akú hlavne aby to bolo mazané lebo sa hovorí že kto maže ten jede !
Datum: 11. července 2009 14:22
 ahoj...nevíte někdo kde bych mohl sehnat na ČZ na nádrž takové černé gumové ozdoby?jsou na nich vroubky a jsou velké asi 15 cm.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 14:26
 Ahoj ! Nahodou viem U tety strojárky v Bardejove na východnom Slovensku ale to sa ti neopatí po to chodiť sem  cfff
Datum: 11. července 2009 14:26
 nema nekdo skusenost s vymenou zadni vidlice na jawě 20 dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 11:45
 Tady je email.
Datum: 11. července 2009 11:45
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Jestli chceš,mám doma rám na fichtla v dobrém stavu.Můžu ti ho prodat,nebo za něco vyměnit.Kdyžtak napiš na email.
Datum: 11. července 2009 11:45
 musis ji zoriznout a pak znova svarit jinak to nejde je to tam napevno ale radsi bych tam potom dal vilici ze simsona je lip udelana nez na
pio
Datum: 11. července 2009 11:30
Jméno: honza
IP: uživatel6648
 Na jakej benzin jede kyvacka a popř jakej je pomer oleje*benzin... po zime jsem to uplne zapomel Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 8:08
 Benzín jakejkoliv motorovej. Olej je předepsaný automobilový olej DT v poměru 1:25. Tenhle olej už neseženeš, tak tak tam nalej nějakej dvoutaktní olej.
Datum: 11. července 2009 8:08
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Kývačka nemá čep na jehlách .Poměr oleje jako u pionýra 1:33 a benzín 91special.
Datum: 11. července 2009 8:05
 Zdravim žadam o pomoc kde by byla k dostani popřipadě za rozumnou cenu odkoupim kužni servisni o babetě 207
koupil sem ji letos a s některymi věcmi si nevim rady diky za pomoc martin
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 7:48
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Dá se stáhnout z internetu.
Datum: 11. července 2009 7:48
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 cus tak 555sem seřídil tu jehlu a lanko ale koukal sem že mám dole promáčklý výfuk nevíte co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 21:43
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 vrta mi jedna vec v hlave mam porad cernou svicku mel jsem ji nadherne cihlovou jen chvili kdyz byl za bordelovanej karbec a uz to netahlo tak jsem poradne vycistil dal sejtko a tahne suprove ale problem je vtom ze svicka je moc cerna jehlu mam uplne dole trysky origo zkousel jsem jinou hlavni a hladinu v plovakovce jsem dal polovicni nez ma bejt a porad je stejne cerna a vykon se tim zmensuje ze je mala hladina tak me napad vzduchovy filtr , koukal jsem na nej spinavej je jen trochu nedavno jsem ho profoukaval a je to stejny myslite ze to muze by tim ze jsem striknul benzin s olejem na ten filtr a tetka je od oleje a nepousti jak by mel?? skusil jsem jinaj tak uvidim jak bude vypadat tetka
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 15:16
Jméno: standa
IP: uživatel6651
 muzes mit jen vic oleje v prevodovce......a nebo taky mohlo odejit gufero.....pokud mas obyč černé gufero,tak lepsi olej ho nekdy muze narušit a začíná si to prisavat olej z prevodovky.......
Datum: 11. července 2009 15:16
 Přesně takovou věc řeším už hodně dlouho taky. Dělá mi to samé a nikdo neví čím to je.......?
Datum: 11. července 2009 15:05
 Vyčisti výfuk, podle mně muže za to, že to nedrží volnoběh... Potom by se mělo vyřešit i to s tou svíčkou...
Datum: 11. července 2009 11:36
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jel by este lip kdybych vyresil tenhle problem neco neni v poradku kdyz je cerna svicka tim padem strata na vykonu
Datum: 10. července 2009 21:40
 filtr jsem dal jinej cistci tak uvidim jestli se to zlepsi jestli ne tak uz nevim a navic me spatne drzi volnobech uz ho mamnplno a s teplim motorem to moc nedrzi vse tesni a nic nikde nedre je to po GO prez 2000 km
Datum: 10. července 2009 21:39
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Já bych to neřešil.... když jede dobře
Datum: 10. července 2009 21:38
Jméno: Qočna
IP: uživatel5056
 Zdar draci, nevíte někdo, čím se dá pořádně vyčistit (dekarbonizovat) píst a hlava válce na mé 175??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 12:38
Jméno: xxx
IP: uživatel6603
 Čistit hlavu válce šmirglem? to sou nápady
Datum: 11. července 2009 12:38
Jméno: Qočna
IP: uživatel5056
 Dík za odpovědi. Výfuky už sem vypálil, ale já to dělám tak, že do nich naleju trochu benzínu a zapálím, ono to krásně prohoří a pak to jen vyklepu ven. No a těsním azbestovou šňůrou a tmelem
Datum: 10. července 2009 21:53
Jméno: Qočna
IP: uživatel5056
 Dík za odpovědi. Výfuky už sem vypálil, ale já to dělám tak, že do nich naleju trochu benzínu a zapálím, ono to krásně prohoří a pak to jen vyklepu ven. No a těsním azbestovou šňůrou a tmelem
Datum: 10. července 2009 21:53
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 pokud je to hodne tak jo, bezne se dela to ze se to z pistu ozkrabe nakym straym pist. krouzkem nebo sroubovakem a zhlavy taky!! a abys zvisil vykon jak ma bejt tak vycisti koleno tak ze ho vypalis v kamnech a vycisti vejfuk a vse dobre utesni a hlavne vycisti ve valci vyfukovy kanal taky bejva u techle stroju zakarbonovanej hodne
Datum: 10. července 2009 21:45
Jméno: Qočna
IP: uživatel5056
 A ještě otázka, když to tam nechám zakarbonizovaný, tak to nějak zmenšuje výkon nebo tak něco?
Datum: 10. července 2009 21:37
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 slo by to smirkem ale nakym jemnym ze zacatku nakej hrubej nebo to necim seskrab treba nozem tu slinou vrstvu a paj uz jen smirkem docisti ale hlavne at neosmirkujes material zalezi jak hodne to chses mit vycisteny pokud pouzivas M2T tak je zbytecny to cistit dovikaj protoze to je hnedka znovu za karbonovany
Datum: 10. července 2009 21:29
Jméno: Qočna
IP: uživatel5056
 Ale to já bohužel nemám  Není nějakej způsob, na kterej potřebuju základní vybavení?  Anebo nejde to třeba jen ředidlem, nebo benzínem?
Datum: 10. července 2009 21:21
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 u fichtla jsem to vycistil takovou potvorou je to neco jako vrtacka ale mato hodne otacek a zadnou silu a davaji se dotoho ruzny mali kulaty nastroje jako ocelovy kartac plastovy kartac tak tim ocelovym kartacem to slo nadherne slo to do lesku
Datum: 10. července 2009 21:00
 DObrý deň prajem !Chcem sa spýtať odkial by sa dalo zohnat štartovaci segment na Čz 175 typ 477(asi je taky isty aj na 488,478..atd) plus aka je canna velmi pekne za odpovede dakujem!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 21:23
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 já ho sháněl na mojí ČZ 477 a do dneška sem ho nesehnel oběl sem asi 6 motetechen a nic
Datum: 10. července 2009 21:23
Jméno: Drak..!
IP: uživatel6646
 Caues dneska sem vytahnul fichtla jako vzdycky roztlacil ale vzdycky mi jenom chytnul hned to chciplo ani pridat sem nemohl a benzin mi kapal jako o zavod nevite cim to je..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 21:01
Jméno: Drak..!
IP: uživatel6646
 aha a jiskrou to nemuze byt chytne mi to vzdycky tak blafavě..
Datum: 10. července 2009 21:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 neuzavírá ti ventil v plovákový komoře
Datum: 10. července 2009 20:38
|



|