slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1693  1694  1695  1696  1697  1698  1699  1700  1701  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel2597    
Zdar! Nevíte někdo jak dlouhá je pružina zadního pérování na J 550? Není stejná jako na J 555? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2009 22:06
 
 
 
 
Jméno: Jozo      IP: uživatel2597    
Snad na J 555 jsou kratší ne? zkoušel jsem ji dát do 550 ale přišlo mi to divný jako nízký
 
 
Datum: 12. července 2009 22:06
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
na 550 jsou kratsi a jak rika standa je tam jenom 1
 
 
Datum: 12. července 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6657    
u 555 sou pruziny jinak tvrdé,jsou totiž dvě:-)
 
 
Datum: 12. července 2009 0:59
 
 
 
 
Jméno: vasil      IP: uživatel367    
zdarec,mám dotaz ohledně čz 477..uštipuje se mi rožek na uhlíku..někdy po pár km a někdy najedu přes 50km a až pak třeba uletí..čím by to mohlo byt??díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2009 14:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobešová: kolektor je nožička na tranzistorech. na rotoru je komutátor
 
 
Datum: 12. července 2009 14:19
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Jednou z příčin může být také vydřená drážka na lamelách kolektoru .
 
 
Datum: 12. července 2009 7:04
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkosit ty uhlíky můžeš, pod jakým úhlem to nevím. Musíš vyzkoušet. Jestli ti háže klikovka, tak to taky pro ten uhlík není dobré.
 
 
Datum: 11. července 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: vasil      IP: uživatel367    
jo a je možné že trochu háže klikovka..četl jsem tu že by mělo pomoct zkosit ty hrany na uhlíku,a zajímalo by mě jak moc a zhruba pod jakým úhlem??
 
 
Datum: 11. července 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: predstihX ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci, kdyz sem v prevodovce (u 21ky) vymenil 18ti s 20ti zubym koleckem a jen sem se tak snezil start pakou to nakopnout divne to klapalo a hridele se nehli...mam neco spatne?Diky (ted si uz neodpovim) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: adamisko      E-mail:      IP: uživatel4254    
Zdravim davam ted po mesici a pul motor do hroamdy rozpupil jsme ho protoze my uplne vodesla spojka . tak jsme vzal jinou v hromady.. ale ted nevim jak to ma presne byt .. pak takove pochybnosti ale co kdyz to pak udelam spatne a zase pulit motor .. :-D poradte my stim nedko popripade kdyztak kdyby bylo nejake foto .. byl bych moc rad .. dekuji .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
kdyžtak se ovzy na icq 449-624-338
 
 
Datum: 11. července 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: jiri      IP: uživatel1834    
zdár já vim že to sem nepatří ale třba to bude někdo vědět má škodovka bez otáčkoměru držák na otáčkoměr že by stačilo lanko a otáčkoměr no prostě jesi to má na to připravený díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
už eRko mělo elektronický otáčkoměr, žádný mechanický náhon. Ale jestli je ten kabel od indučky natažený do palubky i u modelů bez otáčkoměru, to už ti dnes neřeknu. Možná jo, ale to není až takový problém, natáhnout jeden drát, ne?
 
 
Datum: 11. července 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
O jaký model se jedná?
 
 
Datum: 11. července 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel6652    
Cau chtel bych s zeptat jak je to s papirama na mopeda garelli,co vsechno potrbuji od te motorky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2009 11:23
 
 
 
 
Jméno: MATY      E-mail:      IP: uživatel3028    
nedokážeš svou otázku lépe formulovat, opravdu nechápu na co se vlastně ptáš...
 
 
Datum: 13. července 2009 11:23
 
 
 
 
Jméno: FichtlMan      IP: uživatel6650    
Cau hele mam ted problem se zapalovanim porad mi to zlobi nehazi jiskru a tak premyslim ze bych si koupil od jednoho chlápka tyristorové zapalování co vy na to..? Kdybys si ho koupil byla by stim stejná práce jako s tim normálnim jako třeba ladit odtrh předstih..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2009 10:49
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
To tyristorové zapalko (nebo správně CDI) funguje na jiném principu než induktivní zapalko, takže nemusíš ladit odtrh.. pro tyrystorové stačí nastavid pouze předstih. Příjemná výhoda nastavování :-). U tyristorového zapalka bývá energie jiskry i menší než u indukčního, ale charakter náběhu napětí výboje je mnohem prudší a to má příjemný následek na kvalitu jiskry, která lépe ionizuje plyn mezi elektrodami svíčky. JInými slovy, prostě zapálí i nezapálitelné :-D . My s tím měli problém že i špatně ale hodně špatně nastavenej předstih byl schopnej rostočit motor, takže se špatně hledalo optimum předstihu...
 
 
Datum: 12. července 2009 10:49
 
 
 
 
Jméno: FichtlMan      IP: uživatel6653    
Jo hele a jak tam mam překopat elektriku aby mi ten tyristor neodešel hnedka..? Jinak se to tam akorád přidělá napíchne na indučku a startuje to jo. a potřebuje se tam pak to původní zapalování ? Musí se tam pak ještě ladit předstih ,odtrh atd..?
 
 
Datum: 11. července 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aj babetta má originálne tyristorové nie??? ja mám na bebette od pionyra :-D :-D :-D
 
 
Datum: 11. července 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: Goe      IP: uživatel2462    
To samé zapalování, co je v inzerátu, jsem si postavil taky a musím doporučit. Taky mi fichtl nechtěl moc chytat, ale s tímhle zapalováním chytá hned. Jen je potřeba trochu překopat elektriku. Jinak mi v něm po pár set kilometrech odešel tyristor, tak jsem vyměnil za nový, přidal ochranné diody a zase jede v pořádku.
 
 
Datum: 11. července 2009 17:10
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel6652    
Cau chtel bych se zeptat jestli jdou tady v 4esku sehnat papiry na mopeda Garelli a jestli to jde prihlasit na čisla????dekuji za odpoved
 
 
Datum: 11. července 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha teraz som precital inzerát, mi to s tim zapalovanim startuje ked je studeny a dám sytic a nepridám plyn na 1.a aj ked je uz zohriaté bez sytica a bez plynu tiez na 1.
 
 
Datum: 11. července 2009 15:38
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to preco je lepsi ako original dá silnejsiu iskru alebo nieco také ??? (inak ja mám na to z minibikea)
 
 
Datum: 11. července 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: FichtlMan      IP: uživatel6650    
http://motorky.hyperinzerce.cz/moto-tuning/inzerat/2442330-tyristorove-zapalovani-na-pionyra-50-nabidka-plzen-sever/
 
 
Datum: 11. července 2009 15:28
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyristorové??? aké je to ako originál len inak to funguje???
 
 
Datum: 11. července 2009 15:18
 
 
 
 
Jméno: predstihX ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci...jak se vyndava magnet? Ja sem ho vklidu nasadil ale zapomnel sem pod nej nas*at gufero diky!A jeste jak se tam zasouvaji ty vadny tycinky s kulickama...:-D. Diky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
morno ze to len pital len nemal na konci otáznik..... :-)
 
 
Datum: 11. července 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: predstihX ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsu retard jenom nez mi nekdo odpovedel tak sem na to prisel ja sem si jen nemoh vzpomenout
 
 
Datum: 11. července 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: tommy11490      IP: uživatel6625    
to ty si v poriadku ked sam sebe odpovedas?
 
 
Datum: 11. července 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
bud je to retard nebo nevim
 
 
Datum: 11. července 2009 15:29
 
 
 
 
Jméno: predstihX ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyndas vacku das sroub M8 a sroubujes
 
 
Datum: 11. července 2009 14:51
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel6263    
Zdarte draci renovuju jawu 555 a chtel bych se zeptat jestly nekdo nevite jake se tam davaji srouby aby byli original a kolik jich je? dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2009 11:01
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
prober se a nic nerenovuj kdyz ani nevis jaky sroubky :-)
 
 
Datum: 13. července 2009 11:01
 
 
 
 
Jméno: jawamen      IP: uživatel6631    
cau draci proc se nesmi michat moc oleje s benzinem když mam jehlove ložisko??kolik tak tak v poměru mam michat?diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel3826    
všechno co tady píšete je uplná kravina :-D:-D mazat musíš stejně protože olej ve směsi nemaže jen ložiska na ojnici ale i ložiska dola na klokovce a ty se taky mužou zadřít ...
 
 
Datum: 11. července 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na láhev nekoukejte. Na to, kolik je potřeba oleje má vliv hlavně konstrukce motoru.
 
 
Datum: 11. července 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked más ihlové loziko tak kludne mozes tam dat asi hociaké olej v pomere 1:50 :-)
 
 
Datum: 11. července 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: kokso004 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus! Ono treba miešať benzín z olejom podľa toho aký ho používaš Lukaš Holub má pravdu len si daj pozor aby si nenalial čístý benzín tak ako sa to stalo mne ! Potom som to musel rozobrať lebo to bolo zadrené . Teraz pouzívam olej Stihl a ten sa mieša pomerom 1:50 .
 
 
Datum: 11. července 2009 14:19
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
On ten motor pak nemá moc tah a dost kouří.Můžeš míchat v poměru 1:30 a u lepších olejů 1:50 ,ale podívej se na láhev od toho eleje musí to tam být napsané v jakém poměru to máš míchat.
 
 
Datum: 11. července 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klidně tam můžeš namíchat hodně oleje, jen je to zbytečný.
 
 
Datum: 11. července 2009 13:18
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel4222    
Cus , da sa zohnat nejaky tmel podobny tomu ktory sa vyrabal niekedy davno volal sa hermesal alebo hermesan . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2009 1:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6657    
jj hermosal se to jmenovalo.....nejlepsi vec co muze bejt.......hermtik odolava i benzinu,silikon ne!!!!
 
 
Datum: 12. července 2009 1:02
 
 
 
 
Jméno: tommy11490      IP: uživatel6625    
jj je to hermetik mam doma jednu krabicku,pod valec a hlavu davam hermetik a tesni to dobne,medzi kartery silikon na motory
 
 
Datum: 11. července 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: manson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, jmenovalo se to hermetic a už se to nevyrábí, měl jsem doma pixličku ale není to nic moc, kup si normální silikon na motory mají ho v každym obi a je to mnohem lepší
 
 
Datum: 11. července 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: boss      IP: uživatel5395    
zdar draci je to asi blba otazka ale co je to vlastne difuzor na karburatoru nikdo to taky poradne nikdy nevysvetlil dik za objasneni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v karburátora je diera,difuzor je táto cast diera v ktorom sa zmiesa vzduch s benzinom (kde je ihla) inak diffuzia sa znamená-zmiesanie plinov
 
 
Datum: 11. července 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel6647    
hodně jednoduše řečeno je to ta díra kudy to nasává vzduch veprostřed se smíchá s benzínem a pak se napojuje tou dírou do válce
 
 
Datum: 11. července 2009 12:14
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel5329    
čau draci kolik bych tak mohl chtít za zachovalou kliku z pařeza? vypadá slušně a vůli nemá..díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: Pecan      IP: uživatel6263    
Ja ji od vas koupim za 250kc. V pripade ze ji prodate piste na Peca150@azet.sk
 
 
Datum: 11. července 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6651    
Ja bych ti dal max 150,- protoze je to klika stará 50 let a at rikas ze je dobra a nebo ne,tak se zanedlouho vysype.............
 
 
Datum: 11. července 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: Babettak      IP: uživatel1073    
Zdar ja bych dal 500
 
 
Datum: 11. července 2009 13:46
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel6263    
zdar dal bych za ni tak 300kc
 
 
Datum: 11. července 2009 13:36
 
 
 
 
Jméno: nano      IP: uživatel4226    
Čau kluci jaká je nejlepší vazelína na mazání ložisek v kole od mogulu protože u nás na benzínce mají jenom vazelíny od mogulu. dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 14:22
 
 
 
 
Jméno: kokso004 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj ! Používaj vazelínu to je jedno akú hlavne aby to bolo mazané lebo sa hovorí že kto maže ten jede !
 
 
Datum: 11. července 2009 14:22
 
 
 
 
Jméno: Filip      E-mail:      IP: uživatel4650    
ahoj...nevíte někdo kde bych mohl sehnat na ČZ na nádrž takové černé gumové ozdoby?jsou na nich vroubky a jsou velké asi 15 cm. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 14:26
 
 
 
 
Jméno: kokso004 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj ! Nahodou viem U tety strojárky v Bardejove na východnom Slovensku ale to sa ti neopatí po to chodiť sem :-D cfff
 
 
Datum: 11. července 2009 14:26
 
 
 
 
Jméno: nulabasa      E-mail:      IP: uživatel6649    
nema nekdo skusenost s vymenou zadni vidlice na jawě 20 dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 11:45
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      E-mail:      IP: uživatel4663    
Tady je email.
 
 
Datum: 11. července 2009 11:45
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
Jestli chceš,mám doma rám na fichtla v dobrém stavu.Můžu ti ho prodat,nebo za něco vyměnit.Kdyžtak napiš na email.
 
 
Datum: 11. července 2009 11:45
 
 
 
 
Jméno: Jay26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musis ji zoriznout a pak znova svarit jinak to nejde je to tam napevno ale radsi bych tam potom dal vilici ze simsona je lip udelana nez na pio
 
 
Datum: 11. července 2009 11:30
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6648    
Na jakej benzin jede kyvacka a popř jakej je pomer oleje*benzin... po zime jsem to uplne zapomel Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 8:08
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Benzín jakejkoliv motorovej. Olej je předepsaný automobilový olej DT v poměru 1:25. Tenhle olej už neseženeš, tak tak tam nalej nějakej dvoutaktní olej.
 
 
Datum: 11. července 2009 8:08
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Kývačka nemá čep na jehlách .Poměr oleje jako u pionýra 1:33 a benzín 91special.
 
 
Datum: 11. července 2009 8:05
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel4399    
Zdravim žadam o pomoc kde by byla k dostani popřipadě za rozumnou cenu odkoupim kužni servisni o babetě 207 koupil sem ji letos a s některymi věcmi si nevim rady diky za pomoc martin odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 7:48
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Dá se stáhnout z internetu.
 
 
Datum: 11. července 2009 7:48
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel6602    
cus tak 555sem seřídil tu jehlu a lanko ale koukal sem že mám dole promáčklý výfuk nevíte co stím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
vrta mi jedna vec v hlave mam porad cernou svicku mel jsem ji nadherne cihlovou jen chvili kdyz byl za bordelovanej karbec a uz to netahlo tak jsem poradne vycistil dal sejtko a tahne suprove ale problem je vtom ze svicka je moc cerna jehlu mam uplne dole trysky origo zkousel jsem jinou hlavni a hladinu v plovakovce jsem dal polovicni nez ma bejt a porad je stejne cerna a vykon se tim zmensuje ze je mala hladina tak me napad vzduchovy filtr , koukal jsem na nej spinavej je jen trochu nedavno jsem ho profoukaval a je to stejny myslite ze to muze by tim ze jsem striknul benzin s olejem na ten filtr a tetka je od oleje a nepousti jak by mel?? skusil jsem jinaj tak uvidim jak bude vypadat tetka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 15:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6651    
muzes mit jen vic oleje v prevodovce......a nebo taky mohlo odejit gufero.....pokud mas obyč černé gufero,tak lepsi olej ho nekdy muze narušit a začíná si to prisavat olej z prevodovky.......
 
 
Datum: 11. července 2009 15:16
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně takovou věc řeším už hodně dlouho taky. Dělá mi to samé a nikdo neví čím to je.......?
 
 
Datum: 11. července 2009 15:05
 
 
 
 
Jméno: Vydrimi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vyčisti výfuk, podle mně muže za to, že to nedrží volnoběh... Potom by se mělo vyřešit i to s tou svíčkou...
 
 
Datum: 11. července 2009 11:36
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jel by este lip kdybych vyresil tenhle problem neco neni v poradku kdyz je cerna svicka tim padem strata na vykonu
 
 
Datum: 10. července 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel1506    
filtr jsem dal jinej cistci tak uvidim jestli se to zlepsi jestli ne tak uz nevim a navic me spatne drzi volnobech uz ho mamnplno a s teplim motorem to moc nedrzi vse tesni a nic nikde nedre je to po GO prez 2000 km
 
 
Datum: 10. července 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Já bych to neřešil.... když jede dobře
 
 
Datum: 10. července 2009 21:38
 
<  1693  1694  1695  1696  1697  1698  1699  1700  1701  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.06.2025 4:41:12 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu