Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec fíci nemáte někdo zkušenosti se zapojením tachometru nebo s jeho opavou??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2009 18:48
 no tím trojhraným koncem to zapojíš do tachometru a tou jehlou to zapojíš do náhonu. Pozor ! než to tam dáš tak ji pořádně namaž vazelínou bo jak pojedeš 5 tak se ti ta jehla urve od lanka bo těžce se v náhonu točila. A tachometr jsem nerozebíral.
Datum: 04. července 2009 18:48
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to je uplne jednoduchy vytahnez ho z tachometru a tocis kolem a lanko se musi tocit pokud se netoci tak je chyba nekde ve sneku muze bejtvyzvejkana dira na lanko ma bejt hranata nebo tichyby kolicek na rozete::......§
Datum: 03. července 2009 20:07
 na cem?
Datum: 03. července 2009 19:24
 potreboval bych zprovoznit tachometr a na netu nikde nemuzu najit rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2009 9:11
Jméno: brisK
IP: uživatel6507
Datum: 04. července 2009 9:11
Jméno: mira
IP: uživatel6567
 čau poradí mi někdo se stadionem? po dlouhé době sem chtěl zprovoznit stadiona a jiskru to hází a benzin tam taky jde... Zkoušel jsem i jiné svičky i předstíh a ani to nežblepne
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2009 18:51
 no jiskru házet může ale máš dobře seštelovaný předstih a odtrh ? Ono tomůžeš mít špatně nastavené a když ta svíčka dá zrovna jiskru tak ten píst může být úplně na jíné straně a směs není nikde. Ale to by ti zase i z výfuku dělalo rány. Tak nevím. Každopádně asi něco na zapalování.
Datum: 04. července 2009 18:51
Jméno: mira
IP: uživatel6567
 jj tesni taky mě to napadlo je to už záhada
Datum: 04. července 2009 9:37
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak to je divny urcite to tesni vsude?? a ani to neblafne??
Datum: 03. července 2009 20:08
Jméno: mira
IP: uživatel6567
 to jsem zkoušel zkoušel sem taky svíčku podlet
Datum: 03. července 2009 18:32
 pořádně si pročisti karburátor a před jízdou ho dlouze přeplav
Datum: 03. července 2009 18:30
 zdarec mam malej problém,začínam jezdit a vubec nebrzdí zadní przda začne to brrzdit až když to došlápnu nadoraz....vubec nevim co s tim jesi jen utáhnout nekde lanko nebo šroubek??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2009 18:53
 no mě to taky dělá. Když ale tu matku přitáhneš, přitáhneš i tu páčku bubnu co brzdí a tak začne drhnout čelisti o buben
Datum: 04. července 2009 18:53
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Přidávám se ke standovi a rohliqovi, taky dostanu zadní kolo lehce do smyku, takže i fichtl dokáže dost účině brzdit
Datum: 04. července 2009 13:14
 standa má pravdu.....mi brzdí zadní smykem po polechtání brzdy
Datum: 04. července 2009 10:45
Jméno: standa
IP: uživatel6558
 tak zase pozor!!!nevim jak muze nekdo vypustit z huby ze fichtl nebrzdi!!!!!!!!! Pokud onen uzivatel neni ktretén,tak jdou brzdy udelat,ze jde zadni smykem na jemny slapnuti a predek smykem na tvrdsi máčknutí!!!!!!
Datum: 04. července 2009 2:49
 Nejdřív bych se podíval na stav brzdovýho obložení,až pak bych přitahoval.A jestli je to u fichtla tak je to normální,fichtl nebrzdí
Datum: 03. července 2009 20:05
 vzadu u bubnu je na lanku matka M6ka....tak ji dotáhni
Datum: 03. července 2009 18:28
Jméno: Erik
IP: uživatel5620
 Cau hele jak komu s vás chytí stadion na kolik otáček šlapkama bez zahřátého motoru.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2009 18:26
 mi chytá na půl sešlápnutí......jak u pionýra...  jen půl otáčky
Datum: 03. července 2009 18:26
 zdar draci....předem se omlouvám za velké množství dotazů, které tady pokládám, ale renovuju, a nechci to zdrbat.......a chci se zeptat, jestli můžu do převodovky nalít Mogul SAE 80W ....mám ho doma totiž tři litry  díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2009 21:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nemůžeš!!! musíš!!
Datum: 03. července 2009 21:30
Jméno: lump
IP: uživatel6502
 nestyd se, a nalej ho tam
Datum: 03. července 2009 18:34
 Můžeš. Osmdesátka je přdepsaná.
Datum: 03. července 2009 18:33
 Ahoj draci. Na netu jsem hledal sorvnávání povinného ručení. No nedozvěděl jsem se nic. Tak se chci vás zeptat jestli mi prosím napíšete kolik platíte povinné ručení za fichtla a u jaké banky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2009 18:57
 dnes jsem dostal papíry od toho pána co mi dla fichtla a je u kooperativy. Jestli 250 kč tak je to dobré. Brácha má auto u ČSOB ( stejně s ním jezdím víc já než on a to mi není ještě 18 ;- ) a platí 859 Kč značka Renault Kangoo 1.2 ( rk. 1994 ). Taťka má auto u Kooperativy a platí o 100 Kč méně asi nějakých 749 Kč jak se tak dívám a to má Citroen ZX 1.4i hatchback. Takže u té Kooperativy se to vyplatí více. Díky
Datum: 04. července 2009 18:57
 looperativa-250
Datum: 04. července 2009 2:17
Jméno: Standa
IP: uživatel6558
 U kooperativy mam i se vsema bonusama neco kolem 160,-
Datum: 03. července 2009 23:23
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ja sem si ho letos pojistoval a platim 359 Kč , jo je to u české pojištovny
Datum: 03. července 2009 20:41
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 generali nebo tak nak se menuje ta pojistovna a poprvy jsem platil 320 za rok 315
Datum: 03. července 2009 20:11
Jméno: Yakub
IP: uživatel5873
 zdar je tady někdo kdo jezdí na stadionu nebo aspoň ví jak vypadá ta kartička a co je v ní napsáno? Potřeboval bych vědět jesti bych mohl na stadionu jezdit bez řidičáku když je mi patnáct let a jak je to s jeho SPZ a STK. Dřív na to nemuseli být prý žádný papíry jenom se musela u sebe vozit ta kartička a tam bylo popsáno že řidiči muselo být 15 let. Tak nevim jak je to teť jestli už to změnili a musim na to teť mít nějakej řidičák. za každou odpověď díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2009 18:25
Jméno: Yakub
IP: uživatel5873
 a nevíš jestli to dnešní policajti ví? mě už nebaví jezdit na kole protože vytahovat ty kopce to je občas dřina no
Datum: 03. července 2009 18:25
Jméno: Erik
IP: uživatel5620
 Na stadiony ze začátku řidičáky být nemuseli potom to nák ve roce 1959-60 změnily komunisti a od tý doby museli bejt na každej moped řidičák já mám na kartičce od s22 taky už psáno že moped může řídit každá osoba dosáhne-li 15 let a má odpovidající zkoušky.STK ani TP na to být nemusí ale musíš mít zaplacenou pojistku.
Datum: 03. července 2009 18:19
Jméno: Yakub
IP: uživatel5873
 ou tak to je škoda myslel jsem že bych na něm mohl jezdit než si udělam papíry na něco většího a naučím se tím také silniční předpisy
Datum: 03. července 2009 18:15
Jméno: MATY
IP: uživatel3028
 podle mě na stadiona musíš mít řo sk. AM ev. B nebo vyšší, dále pak uzavřené povinné ručení, RZ myslým nemá
Datum: 03. července 2009 17:52
 Zdar, kolik mam doklepnout ložisko do skříně u klikovky, když tam není žádný pojistný a dorazový kroužek? To ložisko má být zároveň s tou hladkou plochou v klikové komoře? Jen se ptám, jde mi o to aby tam seděla dobře klikovka aby se neposouvala do prava nebo do leva. Je to 175/356. Moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2009 18:58
 no tak jak jdoutak naklepat. Ale vždy je to trochu pod klikovkou ale neptatrně.
Datum: 04. července 2009 18:58
 Já bych tam ložiska naklepaval dokud pujdou.....protoze loziska na klice maj bejt az na doraz
Datum: 03. července 2009 17:59
 Dobry! má niekto zmensenú klukovku od TKmoto??? ako funguje,jak to pomáhá.....??? Dakujem!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2009 15:40
Jméno: Mirek
IP: uživatel1337
 Jo tak dobře.Stačí obyč destičkovej nůž a jde to jak fík.
Datum: 04. července 2009 15:40
 možná máš i ještě méně. musel by sis to dat změřit na brzdě. a mirku trvdost 50 má klika od pařeza po 05ku, ale díky vyvažovacím otvorům se soustuží velmi blbě, jedině ofrézovat.
Datum: 04. července 2009 11:19
 mám na to karburátor dellorto PHBG 21,hikone ladák,vybrus 41,48,na Tk moto je to s takym jednokruzkovim piestom 40mm bez ladáka a karburátora má 6,5HP, a s ladákom a s karburátorom je 8 HP , tak mozno ze mám okolo 8 alebo viac???
Datum: 04. července 2009 8:22
Jméno: standa
IP: uživatel6558
 Mirku neplet si kliku z 21 a kliku z Pareza
Datum: 04. července 2009 2:51
Jméno: Mirek
IP: uživatel1337
 Dobrý den,setrváky nejsou nijak kalené.Jejich tvrdost je něco kolem 50, čož veme obyčejný soustružnický nůž.Jestli bys chtěl bej mi vědět a můžu ti to
stočit.
Datum: 03. července 2009 23:18
 normální nůž ztupíš sotva uděkáš první třísku  . chceš dostat co nejvíc? a co už máš?? viz mail
Datum: 03. července 2009 21:47
 s normálnim sustruziarskym nozom to neviem udelat vobec??? chcem ztoho dostat co najviac
Datum: 03. července 2009 20:50
 sám si to neuděláš. setrváky jsou kalené, dělá se to keramickýma soustružnickýma nožama. ale 90 mm stačí. ave.... kolik hp z toho mustanga chceš dostat?
Datum: 03. července 2009 20:43
 sám si to neuděláš. setrváky jsou kalené, dělá se to keramickýma soustružnickýma nožama. ale 90 mm stačí. ave.... kolik hp z toho mustanga chceš dostat?
Datum: 03. července 2009 20:42
 a keby by som urobil do toho klukovku 85mm???
Datum: 03. července 2009 20:31
 80mm neee! to už dobré neni. dej 90mm. no tak bude to víc točit. ale s kombinací vhodného karbu a dobrého zapalování, ono kladivouni při vyžších (8000+) otáčkách zlobí. jako kdybys měl 50 kilo a tvůj pionýr 30 kilo taky by to možná po rovince jelo. já mám 82 kilo a 80 mm bych si rozhodně nedal.
Datum: 03. července 2009 19:48
Jméno: tuned
IP: uživatel1411
 hosi ja to mam na tech 80 a jede upe brutalne super
Datum: 03. července 2009 19:45
 tak 80mm uz neni dobré? ale mislel som na to ze pridá to vela???
Datum: 03. července 2009 19:23
 a pokud si to chceš nechat udělat tak ti doporučuju na 90 mm. protože kdybys dal na 80mm tak už by byla setrvační hmota tak malá že by si s tím mohl jezdit jedině z kopečka  ani by ses nerozjel.
Datum: 03. července 2009 18:08
 jak to funguje? no menší setrvačníí hmota= vyžší otáčky, ale musíš v klikovém prostoru vyplnit prázdné místo kvůli spodní kompresy.
Datum: 03. července 2009 18:06
 mislim do fika
Datum: 03. července 2009 17:26
Jméno: $horty
IP: uživatel6563
 Zdarec draci,mám takovej metší problém s fichtlem,když je studenej tak letí jak drak 60-65km/h ale tak jede jenom asi 2km za studena,když je zahřátej tak už tolik nejede.vyměnil jsem na tom svíču,sešteloval jsem znova předstih,i indučku jsem vyměnil,karbec atd jsem čistil,ale pořád nic,žádná změna, jak se zahřeje tak už nechce jet jak za studena,benzí tam teče,když jedu tak zkouším čepovat benzín,ale jede furt stejně.jednička, dvojka to jede normálně,ale jak tam pak dám za tři tak to už pak víc jak 40km/h nejede...nevim čim to muže být,tak jestli jste se stím někdo setkal,tak poraďte pls...díq...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2018 21:12
 Ahoj, mohla by to dělat cívka, když se ohřeje začíná blbnout, měl jsem to na fichtlu když jsem na něm jezdil do učení před cca55 léty ahoj Karel
Datum: 12. května 2018 21:12
Jméno: $horty
IP: uživatel6563
 Jn,až se někdo dozvíte čím to je, tak mi napište sem nebo na icq 337 852 027
Datum: 05. července 2009 13:02
Jméno: Winc_CZ
IP: uživatel3458
 Až budeš znát příčinu tak mi ji prosímtě napiš!  Ale víš protože nemyslely na všechno no  asi ale je to pravda že když to saje studenej vzduch že to je lepší...Ale fakt určitě napiš!!Hlavně napiš sem a nebo na ICQ 471-514-206
Datum: 04. července 2009 23:33
Jméno: NAPY
IP: uživatel3383
 Mno tak plechama to asík nebude =D proč by to jinak konstruktéři takto skonstruovali =D a když to předtím šlapalo tak musí tedka jen se musí přijít na závadu xD
Datum: 04. července 2009 22:56
Jméno: NAPY
IP: uživatel3383
 Mno já jsem si koupil svíčku N14C Brisk a uvidim mno a nemáš třeba icq ... ona by to konverzace byla asi lepší.... na tuhle svíčku to zatím šlape uvidim až stím najedu nebo spíš zahřeju motor =D
Datum: 04. července 2009 22:53
Jméno: $horty
IP: uživatel6563
 NAPY: svíšku tam mám Brisk N15C super 0,7 to je celej název té svíčky, té nové co tam teď mám...jinak jo no Winc_CZ svíčkou to nejspíš nebude mno...ale fakt nevím, co se stym podělalo,jednu dobu to jelo tak pěkně a jakej si den se to vysr... od té doby je po tym hovno...
Datum: 04. července 2009 20:46
Jméno: Winc_CZ
IP: uživatel3458
 Čaw mě to dělá taky a nechápu to....Ale svíčkou to nebude.Protože to nasává asi teplej motor od motoru když je to zaplechovany,,tak mi to apoň řikal kamoš.Dal jsem si tqam trubičku ohlou nahoru a o trošku to možná pomohlo no ale nic moc.
Datum: 04. července 2009 20:40
Jméno: $horty
IP: uživatel6563
 Hej teď nevim,to bych se musel kouknout,já se zétra podívám a napíšu to sem co to je za ten Tip té svíčky...ok?
Datum: 04. července 2009 20:36
Jméno: NAPY
IP: uživatel3383
 Zdarek mno mám uplně to samí ... a co tam máš přesně za tip svíčky ??
Datum: 03. července 2009 19:34
 zdar draci...potrebujem pomoct fichtl mi startuje dost dobre ale nejde tak ako by mal ..pred nedavnom som menil kruzky a isiel velmi dobre a teraz som ho vytiahol po 3 dnoch z garaze a ide neako divne...pls pomozte mi co mam robit...DaKuJeM
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2009 19:00
 fikus : to neřeš. Já se spíš vyznám v elektro apod.
Datum: 04. července 2009 19:00
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 boba co to placas staci vymenit jen krouzky a ty se musej zajizdet alspon 500 km
Datum: 03. července 2009 20:14
 Vždy když kroušky, píst atd. tak musíš vše dát nové. TZN. vyměníš kroužky a musíš koupit i hlavu a nový píst. Ale to jsem vždy tak já slyšel. Já to taky dělám že vyměním jen kroužky. Někde budu tolik utrácet. No a že ti to nejde. Nemáš zacpaný karburátor ? Jde ti do něj dobře benzin ? zkontrolovat jaká je svíčka. Nelámat si nad tím hlavu.
Datum: 03. července 2009 18:15
Jméno: mustang
IP: uživatel4675
 Potrebuju od vas poradit ,mam mustanga chci snim jet na stk. Mustang brzdi,sviti,troubi a mam povinou vybavu a jeste malej technicak a tu knizecku (poviny ruceni je zaplaceny). Čisla souhlasi jak na stitku tak na TP. A tak potrebuju vedet co ma udelat dal a bych uz jezdil po silnici?? Jediny co nesedi je barva v Tp je napsana modra ,ale mustang je červenej  A mustang jeste nikdy nebyl na STK ,prej se to za komančů nemusel  . Tak jestly mam jit rovnou na stk nebo prvne na urad????
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2009 16:39
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 jdi na stk. rekni ze chces technickou a evidencku na zmenu barvi.. stk by ti meli udelat min na 5 dni..na vic te ji neudelaj kdyz nesedi barva.. pak s tema papirama pudes na urad a nechas si prepsat barvu.. pak s technicakem kde bude uz cervena barva a smustangem pojedes zas na stk a on ti uz ji udela na 4 roky. maj to desne slozity.
Datum: 03. července 2009 16:39
Jméno: jirka
IP: uživatel6560
 Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli řadící mechanismus u motoru jawa 05 je odlišný od motoru jawa 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2009 22:39
Jméno: jirka
IP: uživatel6560
 díky za odpověď, mechanismus jsem vyměnil a vše ok !!
Datum: 05. července 2009 22:39
Jméno: Mates
IP: uživatel1093
 Dobrý den já sem dělal GO motoru u oboudvou strojů a sou uplně stejné jak řadící automaty tak i kolečka v převodovce.
Datum: 03. července 2009 17:27
 prosím porattemi ja kse mam dostat schatu na prodej novích dílu tady??díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2009 14:12
Jméno: Enigma
IP: uživatel6559
 viz. cerveny radek s bilim pismem ....
Datum: 03. července 2009 14:12
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 prosim vas kolik stoji prepis a pojisteni na MZ 150 etz
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2009 17:59
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
Datum: 03. července 2009 17:59
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 Pojištěni kolem 500 ,vim že u Kooperativy to bude kolem 400 ,ale přepis to nevim ... Sem se divil proč mi nejde přidat přizpěvek a pak zem zjistil že 123+2 neni 121  a to sem nebyl ve škole jen 2 tejdny....
Datum: 03. července 2009 13:15
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 hosi dnes mna potkal jeden chlap jak jedu horama na pínovi , seřval mně že jestli mna tady este ras uvidi , tak to preda policii . On sa tam enem stara o lesy obecní a sám tam byl autem
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2009 21:56
Jméno: Johny
IP: uživatel5258
 Na to se vykasli..I kdyby zavolal policii tak ta by se kvuli tomu urcite nepretrhla  a jestli by tam vubec jela tak by tam prijeli az za pekne dlouho...pokud tam nikoho nejak neohrozujes tak jezdi dal
Datum: 07. srpna 2009 21:56
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ridicak je ve vyrobe , prilbu sem mnel
Datum: 03. července 2009 13:44
 jo no to tak bývá taky sme měl takovou příhodu jel sem na 250 zastavil sem se a najednou myslivec začal tma pomě hulakat co tam dělam atd...
Datum: 03. července 2009 12:38
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel1696
 no tak on asi ma ridicak a ty mas ridicak? a helmu si mel? jestli ne tak se nemas cemu divit!
Datum: 03. července 2009 12:36
 čau chlapi, jelikož velmi často jezdim na svojem stroji, tak od toho chci víc... no a tak že bych koupil laďák takovej na teho sifona.. mám 555 sice už mi to aj tak jezdi jak prase ale prostě  znáte to, člověk chche stále víc, a tak si myslím, že ten výfuk by tomu přidal.. tak esi máte někdo 555 s takym vyfukem napište mi sem pls jak se změnili jízdní vlastnosti  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2009 1:20
Jméno: jawař
IP: uživatel987
 Bud rad ze mas peknyho pareza kterej jezdi jak prase a nemontuj na neho nejakej blbej hikon nebo co - bude to vypadat nejvic trapne a myslim ze efekt ani poznat nepujde
Datum: 04. července 2009 1:20
 Myslím že ten na simsona je lepší než hikone, víc točí, ale zase hikone je dobrej ve všech otáčkách....
Datum: 03. července 2009 22:38
 Co třeba něják vyčapat hikona?
Datum: 03. července 2009 12:59
 zda mám problém, dělal jsem na jednom motoru GO. dal sem to do kupy magneto stejnou vačku všechno jak bylo stejny zapalovani, ještě jsem si udelal rysku před tim než sem to pulil v jake poloze je zapalování. Jenže ted nastal problem když otačim vačkou najdu si horní uvrat a v tu dobu by mněli kladivka byt uplně rozevřene, jenže oni sou furt usebe a začnou se otvirat až když se pist vrací a vtu dobu se šteluje předstih! takže je tam neco špatně. A když sem to skoušel roztlačet tak to parkrat pdlo a pak pšiklo do sání. dík za všechny rady!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 0:03
Jméno: Tedmen
IP: uživatel6560
 A taky může bejt ´´upálenej ten vymezovací plast u kladívka,, tak to potom neotvírá...Musí bejt mázlá vačka jinak když je to sichý tak se to ubrousí... už jsem kvůli tomu prošel
Datum: 06. srpna 2009 0:03
Jméno: NAPY
IP: uživatel3383
 Mno je i možný že jak nasazuješ na magneto ty cívky atd.... mno tak že si t pootočil špatně nejspíš budeš muset stím trošku pootočit ale nwm jak to máš natočený
Datum: 05. července 2009 22:25
 Podle me mas spatne narazene magnto je tam na klinku ktery je v klice dyztak napis na mail
Datum: 03. července 2009 13:42
 mohl bych se zeptat kolik ložisek ma být v rozetě?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2009 13:39
 neviem ja mal som doteraz 4 pionyra a 2 mustanga a mali 2,mal som jedného 555 to mal 1
Datum: 03. července 2009 13:39
 neviem je mal som doteraz 4pionyr a 2 mustang a mali 2,mal sim jednáho 555 to mal 1
Datum: 03. července 2009 13:37
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel1412
 píčovina je to zůzný já mám mustanga v originále a mam jedno
Datum: 03. července 2009 12:50
 555 originálne má 1 ,20,21,23 originálne má 2
Datum: 03. července 2009 12:36
Jméno: Dr,fík
IP: uživatel4556
 Záleží jestli máš jedno nebo dvou ložiskovou
Datum: 03. července 2009 12:16
|



|