slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1759  1760  1761  1762  1763  1764  1765  1766  1767  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
nevite nekdo kdo centruje kola na fichtlu?? a za kolik zhruba ?? jen abych nenaletel naky kurve predrazeny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2009 10:46
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel1748    
čus hele myslím že by ti to mohli udělat normálně v kolařství,kde centrujou kola. já si to tam teda většinou dávám a platím 100kč
 
 
Datum: 29. května 2009 10:46
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6240    
odpověz mi prosímtě na muj dotaz trosku nize..:-)dik moc mej se:-)
 
 
Datum: 28. května 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: mazuráč      E-mail:      IP: uživatel1157    
ja sem platil 50 ale neviměňoval žádnej drát.
 
 
Datum: 28. května 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: jawa 23      E-mail:      IP: uživatel6228    
zdar chtel bych se zepta cim to muze bejt ze my spojka bere jenom za studena a sroub na utahovani mam uplne zato ceni a jak se jedu prjet nekam dal treba 3 km a snazim se zastavit a nebere odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
JO A ZKONTROLUJ TYČKY S KUJIČKAMA.UŽ SEM VIDĚL KULIČKU PĚKNĚ NAPASOVANOU V SPOJKOVÉ TYČCE(ZŘEJMĚ DLOUHODOBÝM UŽÍVÁNÍM).
 
 
Datum: 13. června 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
videl bych to na ojety lamely nebo olej, jinak pokud mas ten novjesi typ vypinaci packy spojky tak tam ti delsi sroubek nepomuze , nema totiz zavit az do konce
 
 
Datum: 28. května 2009 20:22
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
jak starý máš ty lamely třeba už jsou v prčicích
 
 
Datum: 28. května 2009 20:19
 
 
 
 
Jméno: Lukas Bertone      IP: uživatel1723    
tak tam zkus dát delší šroubek
 
 
Datum: 28. května 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6240    
čus,myslíte že když mi neteče do válce benzin přes karbec,i když sem karbec vyčistil a da se přeplavit,že tam je falešný vzduch?je to možne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Benzín do válce neteče, ale je nasáván a rozprašován podtlakem, který vzniká v klikové skříni. Jestliže to skutečně nenasaje nic, tak tam ten podtlak nevzniká. To by potom muselo být vypadlé gufero, nebo motor úplně bez komprese, v případě menší netěsnosti by to něco nasálo.
 
 
Datum: 29. května 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
kdyz pustis benzin preplavis plovakovku chvili to nechas a pak se podivej nebo dej prst zespoda na karburator jak je ta dirka a zjisti jestli tam je benzin nebo ne protoze kdyz to preplavis a nechas to chvili tak zacne trochu tyct benzin tou dirkou je tam kuli tomu aby se to neuchcavalo aby nesel prebytecnej benzin do klikovy skrine. Pokud je to od benzinu tak tam jde benzin a vtom pripade by to muselo hodne netesnit nekde, dal jsi tam gufera?? i to se muze stat :-D pokud je tam mas tak to uz nevim to je divny aby tam nesel benzin a doufam ze nemas nekde strcenej kus hadru treba v kanalech. pokud by to nekde trochu netesnilo tak se proste ten benzin dostane pod hlavu
 
 
Datum: 29. května 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6240    
je to komplet vycistene...aji trysky profuknute...
 
 
Datum: 28. května 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: ondra20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bude spis tim ze mas ucpany trysky
 
 
Datum: 28. května 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6240    
hej jo...no nejde tam benzin to me na tonm nejvice stve ze sem sundal karbec vycistil secky diry profukl a firt nic..jo meli sme skamos- em sundany valec tk sme ho dali zpet a pak ten karbec tk je mozne ze to mam malo dotahle jk tu hlavu a nebo mam malo dotahly ten karbec to muze byt tim???:-(
 
 
Datum: 28. května 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
a svicka je sucha?? pokud jo tak tam opravdu nejde benzin ale to je divny to by muselo bejt hdne ucpany a kdyz jsi to cistil tak by mela bejt svicka mokra pak to nekde mozna netesni pokud jsi mel neco sundanyho
 
 
Datum: 28. května 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim... mensi problem ohledne serizeni karburatoru... loni mi mustang jezdil jak vitr , 75 nebyl problem, pak jsem ale musel menit kartery a od te doby to neni ono, na karburator ktery jsem tam mel to absolutne nejede, na dalsi karburatory co tu mam to jede tak ruzne , ale nejlip to jede s jednim ktery jsem vymenil s kamosem za jiny protoze jemu to na nej nejelo (jen s 60 trysko ua tu jsme mu nebyl ochoten poskytnout) ... jenze je hrozne bohata smes, svicka po jizde je hodne tmave cervena (driv jsem mival nadherne cihlovou) , pri volnobehu se po cca peti minutach zanese tak ze ji musim vycistit. Ted o vikendu jsem jel Tour de Soda, tak pred tim jsem to doladoval a jak jsou na airboxu ty diry zaslepene gumami.. tak jsme jednu otevrel.. pak jsme se projizdel a zdalo se mi to furt stejny tak jsme se na to vykaslal. kdyz jsme pak dorazil na misto zavodu svicka uplne bila , ale nevenoval jsme tomu pozornost, coz byla chyba jak se pozdeji ukazalo. pri zavode jsem se drzelo, ale hned v prvnim kopci kde jsem za to vic zabral jsem pridrel - (bila svicka = chuda smes a k tomu jen 1:40 oleje) ale dojel jsem :-) (pro info jsme byl ten cervenej mustang co dojel jako posledni, pro ty kdo tam byl). po zavode svicka taky uplne bila. pak druhy den jsem se byl projet asi 30 km , a po vyjizdce svete div se, svicka cerna jako driv... pak jsme to rozdelal a pridreni ve valci jsem vylestil , pak jsme zjsitil ze jsem to pridrel jeste na pistnim cepu, kteremu taky povolilo futro (byl na trech mistech uplne cernej). dal jsem tedy novy. ale potreboval bych poradit co s tim karburatorem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no gdyz si vezmes ze jehla meni docela zasadne bohatost smesi tak bych to videl v ni...dokonce sem i slysel ze podomacku se jehly brousily pac pri jinejch otackach potrebujes jinak bohatou smes a gdyz se to prepisklo tak to jelo blbe, cili i tam staci malo (newim jak moc velky je treba markartni rozdil mezi 4 a 3 zarezovou jehlou ale diky jednomu zarezu se to lip ladi) cili bych rekl ze by nebylo do veci to zkusit s tou minulou jestli to bude delat to samy a pokud zase bude blbnout tak jit se podivat na jine veci...este to muze prisavat fales mezi kolinkem a taky pod valcem a to dycky jak se to ohreje jak se roztahnou diry prisava to...takze i tam se to meni po case...
 
 
Datum: 28. května 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tesnim motorovym silikonem a jsme pri tom fakt peclivej, takze tam bych problem nevidel. o te jehle vim ze se tohle stava a jeste jsem na to nekoukal , ale je pravda, ze pri tom co jsem menil kartery , jsem daval i jinou jehlu (tenkrat jsem si hral jeste s motorem na motokare tak putovala tam.) . i kdyz nevim, jestli by jen jehla mohla zpusobit to, aby to na karburator na ktery to driv jelo nadherne nejelo vubec (nedrzelo volnobeh a neslo vytocit). i kdyz jedna jehla co tu mam ve zbirce je odost kratsi , asi teda ustipla, ale asi tam byla, protoze pamatuju, ze se mi stavalo ze kdyz jsem dal plnej tak mi vybehla z te dirky kam patri.
 
 
Datum: 28. května 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky bych mel jednu - stava se ze povoli takovej ten plisek co drzi jehlu v zarezech a ta pak si lita jak se, obcas tam vazne a pak je zas moc nahore, no strucne receno meni bohatost jak se ji zlibi, obcas to udela nejaky ten fik a proto jede tak nevyrovnane, uz sem se s tim setkal tak to zkus ocihnout...jinak mazej vic, dyt 1:40 je bud pro ostudu, risk nebo pro zadreni, stejne se zavodni stroje musi vic mazat aby jely:-)
 
 
Datum: 28. května 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6236    
hele je to cel nejaky divny,ale mel bych takovou teorii. Pokud jsi dal mezi pulky motoru pouze tesneni potrene olejem,tak je mozny,ze s rostouci teplotou zacina prisávat...kvuli tomu se na zavody delá podkova do kliky. Drive mi taky na to trpel motor,kterej byl takle utesnenej od vyroby. Proto pouzivam na tesneni hermetik a nebo sem zacal pouzivat motorovy silikon. Pokud je teorie nespravna,tak to mas nejaky divný no:-(
 
 
Datum: 28. května 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: Tomas      E-mail:      IP: uživatel6239    
dobry den chci se zeptat ta new spinaci skrinak da se odemknout i jinym klicem dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1303    
Čau....prosim vás ...na jaký motorce se dělá AM..??..na simsonovi...nebo na nějakej 125..??....díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to bylo gdysy ze rekli ze na Am musi byt jen padesatky, pak po chivli prisli nahore na to ze staci gdyz se bude na Am delat na 125ccm takze dneska se setkas bezne s 15 (14) - letejma co delaj na 125 Am papiry, cili vetsinou 125...
 
 
Datum: 28. května 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: MATY      E-mail:      IP: uživatel3028    
většinou na 125ccm
 
 
Datum: 28. května 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel3879    
čau lidi mám jeden problém benzín mi to do válce saje jiskra je vynikající stadion jezdil ted dva dny nejel a ani nahodou se ho neda rozjet vubec ale všechno funguje .. s ničím se nehýbalo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
muhla odejit svicka skus svicku pokud to nepomuze tak skus jinej kondenzator to muze davat jiskru ale spatnou
 
 
Datum: 28. května 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
občas se stává že se benzín odpaří a zůstane nějaký bordel z oleje v karbecu vyzkoušej při startu povolit trysku a nech ji povolenou i při běhu motoru až se motor trošku ohřeje a tím se i vypláchne karbec tak utáhni trysku a mělo by to jet
 
 
Datum: 28. května 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Dotaz pro Frikulina ty delas Cadama dosel mi pod ruce Auodesk inventor 2008 neni to legal myslis ,ze s ti muzou byt problemy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2009 11:14
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus.....problém můžeš mít se všim....:-) Ale já mám doma hodně programů něco legálně něco ne. Pokud ti inventor funguje tak ho používej...je to dobrej program. Taková kombinace kreslení Solid Edge a výpočtů Catie a Proéčka.....já v něm nedělám kámo jo a pochvaluje si. Jinak se ale nechá dost jednoduše pořídit legálně pokud seš student...:-)
 
 
Datum: 29. května 2009 11:14
 
 
 
 
Jméno: nwm      IP: uživatel5567    
Hoj..kolik se leje do 1 litru benzínu......Olej?když mám fichtlíka už dávno zajetého?...dycky sem daval do 1 litru jedno vičko od oleje.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2009 10:51
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel1748    
zdar já většinou dávám 1:50
 
 
Datum: 29. května 2009 10:51
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
zdar ja davam Mogul TSF 3,5ml oleje na 1litr benalu tje pomer kolem 1:30
 
 
Datum: 28. května 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: benda      E-mail:      IP: uživatel1811    
čus kluci mám na vás dotaz kolik vytáhne Jawa 175 typ 356 Kejvačka?? Dokázala by 100km/h?? Víte jednu kluk se mi snaží namluvit že Jawa 125 kejvačka je rychlejší než 175 tak newim díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2009 12:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6243    
kdyz mi bylo 15 tak sme meli takovou docela peknou,ale uz dost vyklepanou 175/356 se kterou sem jel tachometrovejch 115(takze odchylka +-5km)......o 355 se rika,ze sou radi za 90:-) takze myslim,ze je to jasny.....
 
 
Datum: 29. května 2009 12:44
 
 
 
 
Jméno: Pepa Zdepa      IP: uživatel6179    
No myslim ze 100 ta 356 neda, mozna tak tech 90. Vdyt uz v 60 motor tak nehorazne rve ze mas strach tamu zarvat jeste vic :-)
 
 
Datum: 28. května 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5357    
Taky sem ze 175/356 letěl dědinou 75 a jela by ješte víc.
 
 
Datum: 28. května 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo,100km/h udela,125 jede rozhodne min nez 175,mam to odzkouseny:-)
 
 
Datum: 28. května 2009 20:43
 
 
 
 
Jméno: 50/21      IP: uživatel5357    
cus hosi, nevite jestli existuje a je k mani na netu nejaka PC hra kde se jezdi s motorkami Jawa? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2009 8:56
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
http://futuramania.cz/neof_hry asi 4 hra, ted ji stahuju :-D
 
 
Datum: 30. května 2009 8:56
 
 
 
 
Jméno: andy555      IP: uživatel4173    
Myslím že jedna jawa byla ve Flashpointu a do GTA san andreas si můžeš stáhnout mustanga ,který nahradí skůtra
 
 
Datum: 28. května 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Benders 250 - http://www.futurama.sk :-)
 
 
Datum: 28. května 2009 20:19
 
 
 
 
Jméno: wajda      IP: uživatel1450    
čau kolik ma bejt otrh a předstih na stadionovi s11 dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: Winc™CZ      IP: uživatel3458    
Čaw draci,,potřebuju poradit jaktože mi JAWA 21 sport_vytáhne víc než za tepla?Potřeboval bych poradit co bych s tím mohl udělat aby mi to jelo pořád stejně.A ještě bych se chtěl zeptat jak je možny že když to na svým fechtlu rozjedu z kopce tak tak to ukazuje o hodně míň než když sednu na otcovího a rozjedu to ze stejnýho místa a jede to přibližně stejně a možná i míň a ukazuje mu to zkoro o 40 km/h víc než mě?A to můj motor je nově poskládanej a lítá jak drak ale ten otcův je nikdy nepůlenej protože zatím jel dobře ale tak jak mě mu to opravdu nejede,,tak myslíte že to bude tachometrem?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: Winc™CZ      IP: uživatel3458    
Moment co tím myslíš airbox?:-)
 
 
Datum: 29. května 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky se to tak da vyresit, nejlepsi by bylo vyvest to asi primo ven ale vypada to blbe, uz sem videl i jednoho blazna co si udelal diru do airboxu ctvercoveho tvaru a tu samou diru u delal i do spodniho briska aby mu to stale stale cesrstvy vzduch, no paskvil jak prase ale z praktickeho hlediska to vicemene fungovalo, ono totiz dycky budes mit horkej vzdch pod prsama pac to tam neni vubec nijak vetrany a teply vzdcuh stoupa nahoru takze to same budes mit po delsi chvili i u te trubicky nahoru...on je to problem i u vyssich Jaw gde je airbox za karbenatkem ktery se napojuje na valec takze pri jizde co proud vzduchu odvadi prebytecne teplo z zeber motoru zase nasava airbox,:-D z blata do louze proste...cili zkusit to negde vyvest pokud to sikovne ukryjes (pokud se pouzije trochu sirsi hadice tak se to da vyvezt pod briskem az k k zadnimu kolu gde je takovy umelohmotny plexi ochranujici pred nejvetsim bordelem z kola a soucasne otevrit secky dirtyv airboxu pac v ty hadici to bude delat nezadouci odpor a tim by se ti obohatila smes...)
 
 
Datum: 29. května 2009 16:44
 
 
 
 
Jméno: Winc™CZ      IP: uživatel3458    
Jo tak díkes,,a kvůli tomu že to jezdí za tepla hůř tak tam dát tu trubičku od vzducháču tu která vede nahoru jo?
 
 
Datum: 29. května 2009 15:15
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nahoru nebo dolu, ted newim co myslis, sytic? no 21 mely uz jenom system preplavovani plovakovky, pokud ti to startuje za studena tak mas bohatou smes a za tepla ti to nepujde tak dobre...cili zkus tu smes ochudit a pro studenym startovani to maximalne preplavit az to potece z karbenatka ven (tim se taky obohati smes) no a teply by se melo zlepsit...jinak delalo mi to jen par stroju aby sli na paku jak za studena tak za tepla, je to docela tezky to odladit a negdy to na urcitych fikach proste nejde ani gdybych se postavil na hlavu (stejne by to nepomohlo:-D) takze pri startovani za tepla uzavri privod z nadrze, naklon fika na pravou stranu a zkouset nakopavat dokud nechytne, pak zas otevrit privod paliva (obvykle poklesnou otacky jelikoz se obohati smes a to teplej nema moc rad, na chudsi smes se rad vytoci, viz falesny vzduch) a jed...jinak ti s tim poradit nemuzu...
 
 
Datum: 28. května 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: Winc™CZ      IP: uživatel3458    
Jo za tepla to nechtelo strartovat pákou ale za studena jo!A na vzducháču tam to na to sáni bud nahoru nebo dolu nemam vubec tagže tam dát nahoru jo?
 
 
Datum: 28. května 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty otackomery maj velkou mezeru a velkou odchylku, to mas prast jak uhod...jinak zalezi co mas za 21 - treba prvni generace (prevazne vecina, maj treba ty hlinikovy listy na bocich) maj na airboxu hadicku ohnutou nahoru aby nasaval cerstvy studeny vzduch zezhora a ne od motoru, gde je horkej a pak to vadne gdezto druha generace dostavala airobxy od mustafu cili s trubickou rovnou nasavajici vzduch od motoru a tam to potom hodne vadne...u prvni generace se to vetsinou moc resit neda leda ze se ochudi smes a tim to pak pojede o neco malo lip teply nez studeny (studeny totiz je lacny po bohaty smesi)...no a ty druhe generace tak tam se delaj dva figle - bud se zkrati trubicka presne k otovru u cupovaku a tim to nasava studenej vzduch dirou v brisku na cupovak nebo se ucpe a vyhodi se ten horni kryt nahore...ono moc moznosti neni, jedna je taky ze se nechaj na hlavu navarit zebra (jde to i na valec) nebo se poridi rovnou hvezdicovita aby to lip chladilo...jinak tachac digitalni z kola a odrusenou sivkcu nebo fafku a ses s presnou rychlostitak nejak za vodou...jinak ti to nigdy nepojede jak studeny tak teply stejne, jde se k tomu priblizit ale nigdy ne stejne, to samy starty...me se to povede vyladit ze gdyz je studenej tak to lita jak drak, za tepla tomu uberu bohatost a litam si dal priblizne stejne ale pak se driv vari gdyz to moc prezenu s zdimanim koni...
 
 
Datum: 28. května 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JJ JE TO TACHÁČEM URČITĚ TY TACHÁČE STOJÍ ZA HOV..!
 
 
Datum: 28. května 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
kdyz vas porad zajima vykon otacky a spotreba tak doporucuju prejit na lepsi olej a davat ho min pokud mate na pistnim cepu jehlovy lozisko tak klidne 1:50, dale vse vycistit a utesnit hlava koleno vejfuk, odtrch 0,35-0,4 mm prectich 1,4-1,6 v tomto pripade motor ma dobry tach v malich i velkych otackach a motor se moc nehreje a navic takhle nastelovany to jde hodne dootacek az jsem byl prekvapenej jeden velkej kopec jsem jezdil do trictvrte na trojku to uz bylo co rict a tetka takhle postelovany jezdim celej kopec na trojku kdyz zatahnu v kopci za plyn tak to zrychli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jj Jozzo presne tak to je taky hodne dulezity jen kdyz jsem vymenil retez rozetu a kolecko v predu tak to jelo hned o mrte vic ale nesmi bejt presponovanej retez
 
 
Datum: 28. května 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak s tímhle absolutné souhlasím,doplním ještě správně promazaný a naplý řetěz,dobře nahuštěná kola (hlavne bez osmic !! ),a tak dále..všechny maličkosti se sčítají..
 
 
Datum: 28. května 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
mezeru na svicce mam0,4
 
 
Datum: 28. května 2009 18:06
 
 
 
 
Jméno: ps      E-mail:      IP: uživatel5311    
zdar hoši chtěl bych poradit nějaky zajimavy napad jak upravit vyfuk na fichtlovi a nebo ho zvednout a jestli by jste někdo neměl nějake zajimave koleno co by pasovalo na fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak pokud ho chces zvednou tak staci koupit novy koleno vyfuku, ty polsky jsou jinak tvarovany a jelikoz s tim mam zkusenosti tak wim ze to lauf vzdycky zvedne (ale musi se pak udelat novy uchyt nebo prodlouzit stavajici pod stupackou) a je tam jeste jedna chyba - nektery laufy praskaj u vyusteni do kolena, praskne a pak to tam cmoudi, chcije olej (jako treba u M2T) a rve i gdyz se to utesni jak nejlip jde s azbestovou snurou...jinak jinaci upravy na laufu nedelej, takovy mam nejradsi co navrtaj do koncovky diry a pak se radujou jako to ma decibely ze to spolehlive budi celou vesnici, bohuzel az pozde prijdou na to ze to je lakadlo na chlupaty jak svine a ze tim leze spotreba nahoru a ty kone uz taky nejsou tak zivy, je to v horsim pripade i dost neohrabany...jedine upravy co uznavam je ho predelat na rezonancni (kupr. Standa na tom pracuje) takze bud info u neho pokud chce rict do eteru sve know-how jak se dela takovy lauf nebo si sehnat na netu podobny na stejnem principu navod jak se tam dava protikuzel, uz sem to videl i v praxi a majitel si to vcelku chvalil...
 
 
Datum: 28. května 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: tened      IP: uživatel1411    
Cus hosi hodi se tento karbec na tuning pincka?? http://www.minibiketuning.cz/tuningovy-karburator-19-mm-p-43.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2009 17:41
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak tetka nevim jestli pasuje z babety 210 magneto na pionyra?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2009 17:38
 
 
 
 
Jméno: pistek      IP: uživatel1337    
cau hosi dneska mi v mototechne nabizel prodavac neakou pistni sadu komplet za 135 kc (a na krabicce byly napisi aprilia yamaha atd ...) mate s tim nekdo neake zkusenosti ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspis ti ukazoval ambiku,to je vyrobce pistu na vsechny jawy a cz skoro:-),mam snima dobry skusenosti
 
 
Datum: 28. května 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: pistek      IP: uživatel1337    
to ste me teda odradili koupim starej dobrej original :-D
 
 
Datum: 28. května 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: 123456      IP: uživatel5711    
nebo ti praskne celej jako me:-D
 
 
Datum: 28. května 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: pistek      IP: uživatel1337    
a neco pozitivniho?
 
 
Datum: 28. května 2009 17:38
 
 
 
 
Jméno: rosta      IP: uživatel6238    
jo tak to bych nekupoval sou to pěkný šmejdy chvíly stim jezdíš a pak prasknou kroužky
 
 
Datum: 28. května 2009 17:20
 
 
 
 
Jméno: kysa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mám jeden dotaz a to jestli na 250 panelce a kývačce je už jako originál stočená klika .Chci tam dát bezkontaktní zapalování z babetty rotor z babetty má stejný kužel na kliku ja na pionýrovy je to uplne stejne.Ale nevím jestli je to u originálních klikovek z jawy 250/353.Tak nevím jestli ho tam dostanu ,tak mi proto nekdo pomozte !! díkes draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: kysa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a to jak na 250 kejvačce tak na 250 panelce je to stejny jako u fychtla ?
 
 
Datum: 28. května 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6236    
je tam stejnej konus na klice jako je na fichtlovi. Zapalovani z babety bych tam nedaval,radsi zapalko z fichtla,to jede az nadoraz:-D
 
 
Datum: 28. května 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: ps      E-mail:      IP: uživatel4967    
takže je lepší mit sekundarko s12zubama nebo13zubama? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2009 7:43
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fikus:jo to me taky...:-D...sliva:taky to tam ted asi budu davat...mam tam 13zub a taha to i do kopcu vklidu...:-)na dvojku v pohode jestli to jezdis ted za 3 tak neni problem:-)
 
 
Datum: 29. května 2009 7:43
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
hoši někde sem čet myslim tady že když se mi trojka hned da do otaček vysokejch tak by to utahlo 14zub myslite že by to kopec vyjelo na dvojku mimochodem mam tam 13zuby dik za odpověď
 
 
Datum: 28. května 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
me chyby 4. rychlost
 
 
Datum: 28. května 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6236    
já jezdim 13z a kolikrat si rikam,ze by to chtelo jeste o zub víc. 12 je tak na louku no. Na silnici se ty maly kolecka desne pretacej
 
 
Datum: 28. května 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
12tizube je vic na silu a 13ti zube na rychlost ja bych doporučoval 12tizube
 
 
Datum: 28. května 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
podle toho kde jezdíš na silnici je lepší 13 ,na lepší polnačku 12 a na louky je dobrá i 11 ja jezdim dost v terenu a mam tam 10-bezvadně to tahne a amax rychlost je kolem45- to mi bohatě stačí
 
 
Datum: 28. května 2009 16:15
 
<  1759  1760  1761  1762  1763  1764  1765  1766  1767  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 4:10:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu