Pokročilé vyhledávání:
	
	Upřesňující hesla: 
	Musí obsahovat: 
	Nesmí obsahovat: 
	Kategorie: 
	 
	 
		
	 
	
			 
 
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel11657        	  
	 
	
	 čusek draci mam omletou hlavičku u jednoho šroubu u deklu na spojku.. nejde povolit to šroubovákem povolit je už to dojebany nevíte jak to povolit ?   dík moc 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 17. června 2013 14:24
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jirka	
	    
	 
	
	IP: uživatel12346        	  
	 
	
	 skus ho jakoby odseknout ven šroubovák a dej ho na konec drážky a pak do toho bouchni 	   
	
	  
	  
		Datum: 17. června 2013 14:24
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: michal	
	    
	 
	
	IP: uživatel15677        	  
	 
	
	 alebo odvrtaj hlavicku a potom ho vyberes	   
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 20:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: 4gear	
	    
	 
	
	IP: uživatel12485        	  
	 
	
	 Úderovým šroubovákem na to klepnout aby se to chytlo a vytočit. Když to nepujde tak navařit na šroub kus kulatinky a vytočit	   
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 19:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 jeslti je eště trochu  za co chytit tak vem tyčku a kladivem přes tu tyčku do toho práskni ale ráznej uder a mělo by to povolit já to tak dělam vždycky a povolim všechno	   
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 18:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel11657        	  
	 
	
	 Aj todle jsme si taky rikali sroubovak aby nemel vuli a obalit do hadru.. stejnak jsem to omlel na prd srouby... ono to uz nejde sroubovak tam nema za co zabrat. Horkovzdusku nemam     	  
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 16:47
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Zkus to okolo šroubu nahřát horkovzduškou to by mohlo pomoct.	   
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 16:36
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 V první řadě správnej šroubovák a sílu.	   
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 16:19
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Franta	
	    
	 
	
	IP: uživatel11502        	  
	 
	
	 Zdar, mám takový problém. Půlil jsem motor, dal jsem vše dokupy, ale zdá se, že mi prokluzuje? 2. rychlost. Když zařadím 1, a pak 2, tak jakoby prokluzuje, ale když podřadím z 3 na 2, tak je to ok. Nevíte čím by to mohlo být? Díky. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 16. června 2013 20:27
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: michal	
	    
	 
	
	IP: uživatel15677        	  
	 
	
	 mne smykalo aj to koliecko na kluke slabo som ho dotiahol a preklzovalo..	   
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 20:27
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel14690        	  
	 
	
	 co tam máš za olej a lameli ok?? no jen aby   ale kvalt by ti měl  max vypadávat klozání je spojka.....   nemužou být unavené pružiny??  co vule na patce? 	   
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 14:14
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Franta	
	    
	 
	
	IP: uživatel11502        	  
	 
	
	 Zkoušel jsem i úplně povolit šroub co dotahuje spojku, ale stejně to dělalo. Lamely jsem předtím kontroloval a byly ok, co s tím mám teda zkusit udělat?	   
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 13:19
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel14690        	  
	 
	
	 podle mě ti klouže spojka  ptž když už radíš 3 tak  už na ní nepusobí takové síly jak na rozjezdech	   
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 12:49
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 zdravím, u čz 175 se mi kousl motor, po rozpulení jsem zistil že klika je naleštěná od kartrů z levé strany, tam kde zůstane převodovka, tak to stratila setrvačnost a zhaslo. nemají tam být nějaký vymezovací podložky? čím to může být? co by se stalo když bych na kliku navlíkl měděnou podložku aby vymezila vůli od ložiska? dík 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 19. června 2013 11:06
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 když stávající kliku umístím na střed jak píše kolečko, to by nefungovalo? ložisko na ojnici je ještě dobrý 	   
	
	  
	  
		Datum: 19. června 2013 11:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Honza	
	    
	 
	
	IP: uživatel15686        	  
	 
	
	 Pokud bys dával stávající kliku renovovat (výměna ojnice) tak nech vyměnit i čepy. Pokud máš možnost jinou kliku za rozumný peníze (nejlépe novou) dej ji tam.	   
	
	  
	  
		Datum: 19. června 2013 7:27
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 vyměnit čepy? to nechápu to můžu rát rovnou jinou kliku ne ? 	   
	
	  
	  
		Datum: 19. června 2013 0:10
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Honza	
	    
	 
	
	IP: uživatel15686        	  
	 
	
	 Budeš asi muset vyměnit čepy na klice aby se ti klika neposouvala v ložiskách.
	   
	
	  
	  
		Datum: 18. června 2013 22:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 jojo	   
	
	  
	  
		Datum: 17. června 2013 15:54
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: LoukotMAN	
	    
	 
	
	IP: uživatel1327        	  
	 
	
	 takže stačí ji při šložení uvístit na střed a ona se už nepohne? 	   
	
	  
	  
		Datum: 17. června 2013 15:02
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Z výroby je to zajištěno tím, že uložení čep-ložisko a ložisko-karter je udělané s přesahem. 	   
	
	  
	  
		Datum: 17. června 2013 8:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 a když by mi cestovala - já jí vystředil, nevrátí se k nějaký straně? čím se to zajistí? 	   
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 22:45
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 v první řadě ti nesmí klika cestovat ze strany na stranu... po složení musíš kliku natáhnout tak, aby byla přesně uprostřed klikový skříně a nebyla ke straně...	   
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 21:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: LoukotMAN	
	    
	 
	
	IP: uživatel1327        	  
	 
	
	 nevystředil, v čem to spočívá? 	   
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 13:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: fana	
	    
	 
	
	IP: uživatel15675        	  
	 
	
	 Klikovka má vyběhy na čepech a je opřena o vnitřni kroužek ložiska a vnější kroužek drží segrovka zvenku. Takže buď klikovka hází nebo jsou vymlaceny ložiska. Když tam dáš měď tak se rozlisuje a vleti ti do válce a můžeš i zadřít. Možná motor s těma podložkama nepůjde ani složit.	   
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 11:25
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Vystředil si klikovku v karterech po složení motoru?	   
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 11:16
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 mam babettu 207 1 mesic jsem nani nejezdil dneska jsme prisel a nejde to nastartovat jiskru to haze a benzit nam tece tak kde je chyba ???  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. června 2013 10:50
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Nazdar draci, se startováním Babety problém nemám, protože tam je zapalování OK, takže pokud nechce chytit je to svíčka, nebo karburátor. J8 mám nyní jiný problém, známému jsem rozchodil Babettu 210, ale nechce řadit dvojku, nebo, když už ji zařadí trvá strašně dlouho, nebo až, když jede k komce. Motor sílu má, ale dvojka nechce přeskočit. Poraďte prosím co s tím. Dík Martin.  	   
	
	  
	  
		Datum: 18. června 2013 10:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel14690        	  
	 
	
	 u 207 nemusíš ani vyndavat   svíčku stačí vymačknout dekompresor a skusit naplnit válec směsí.....  lepší by bylo  ale vstříknout trošku  benzínu pod svíčkua motor spustit sesytyčem jinak todle musim dělat u sve 210 po delší odstávce pravidelně.... 
pokut je zavada motor zapalování nenastartuješ ani se vstříknutím
pokut je to v karburaci  motor po chvíli vzdechne a nenatočíš... u mě jak to chytne tak už chodí jen má rada svuj ritual... krásná věta na to byla má dlouhé sání   	  
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 14:20
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Ahoj máme 210 doma ale taky nechtela startovat a bylo to plovákovou komorou,tak se zkus podivat na plovák jestli tam dobře drží popř.vyčistit trysky v karbecu a spravně seřídit karbec. Dál bych zkusil jinou svíčku a pokud ani to nepomůže tak vyndat svíčku několikrát jí prošlápnout bez ní a pokud by ani tak nechytala tak zkusit z kopce roztlačit v nejhorším případě shodit ze skály =)	   
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 12:19
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: rolf	
	    
	 
	
	IP: uživatel15646        	  
	 
	
	 dobry den mam takovy dotas netěsni my pist a pistni kroužky ve valci na babetě 210 a hlava valce 2 milimetry nedoleha k valci neni to duvod toho že my nejde nastartovat až si s tim fakt nevim rady 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. června 2013 9:00
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: rolf	
	    
	 
	
	IP: uživatel15646        	  
	 
	
	 dobry den nemuže to byt špatnym předstihem nebo někde ucpanym vyfukem opravdu už si nevym rady	   
	
	  
	  
		Datum: 18. června 2013 9:00
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel14690        	  
	 
	
	 hlava dolehá jen v těsnící rovině v místech žeber   je tam mezera... prostě vytoč svíci ucpy díru prstem  a šlápni jestli to aspon tlakuje.... pokut jo je kupa ukonu a babeta je na nastavení vrlmi citlivá .... pokut to vubec nefouká   máš špatně nasaznu hlavu	   
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 12:53
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: daypa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15672        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 15. června 2013 22:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Pepe	
	    
	 
	
	IP: uživatel15670        	  
	 
	
	 Zdravím, mám již nějakou dobu problém s mustangem. Téměř nechce jet, po chvilince začne chcípat a nohou musím přidržet sání benzinu. To ho chvíli nakoplo a po okamžiku zase. Jenže teď už nepomáhá ani to. Karburátor se dával nový, s hadičkou a kohoutkem problém není atd. Není to nic základního, nevím si rady :/ 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 25. června 2013 22:45
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Ahoj měl jsem stejný problém a stačilo na tlumiči sání lepenkou zalepit 1 nebo 2 otvory. Tím zvýšíš odpor vzduchu a obohatíš směs - stejný efekt jako když přidržíš sání benzínu. Ozvi se mi prosím jak to dopadlo. 	   
	
	  
	  
		Datum: 25. června 2013 22:45
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 nastav hladinu v plovákovce	   
	
	  
	  
		Datum: 15. června 2013 19:25
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: krmda	
	    
	 
	
	IP: uživatel13182        	  
	 
	
	 dobrý den mam takovy problem, kdyz projedu nejakou kaluzí tak mi asi po deseti metrech zacne kuckat motor a nakonec chcipne nevite cim by to mohlo byt, este nemam moc zkusenosti.Za kazdou radu dekuju. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 16. června 2013 13:54
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Oskar 2.	
	    
	 
	
	IP: uživatel14145        	  
	 
	
	 Já věděl, že mě to negdo objasní! Toťkaj mě na mojí Motorečce JAWA 250/592 opadaly žebra z válca! A ono to bylo tým, jak sem fukl do tej kaluže! Taky mě to mohlo napadnút hneď! Ešče, že sem si to tady přečtl! Zasej se mračí. Rači budu doma! Třetí válec uš nemám!!!  A nakonec bych zapoměl. Pravdu má Honda248! Toš tak!   
   	   
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 13:54
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 je to blbost   	  
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 11:27
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Pro čezeťáka: no stát se to muže beru velkou louži ne nákou loužičku na silnici tak je to možný když se to prudce schladí   	  
	
	  
	  
		Datum: 15. června 2013 23:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Honda248	
	    
	 
	
	IP: uživatel9812        	  
	 
	
	 nebo ti nateče voda do fajky    pak to kucká a chcípne
	   
	
	  
	  
		Datum: 15. června 2013 17:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 zadřít válec po projetí kaluže? no nepovidej   	  
	
	  
	  
		Datum: 15. června 2013 14:26
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: muhehe	
	    
	 
	
	IP: uživatel15032        	  
	 
	
	 Zdarec na pionýru mi to dělalo také a bylo to tím, že šla voda k zapalování takže mám oblepený pravý víko a je po problému.	   
	
	  
	  
		Datum: 15. června 2013 13:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Tak nejezdi kalužema a chcípe ti to páč ti tece do karbce voda a louží se nejezdí rychle protože když bude velká tak ti to vohodí válec a jen tak náhodou to mužeš zadřít nebo ti rupne hlava toť asi vše   	  
	
	  
	  
		Datum: 15. června 2013 13:37
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jedla	
	    
	 
	
	IP: uživatel15098        	  
	 
	
	 Zdarec lidi, prosím vás,mám mustanga a jak je v řidítkách ten šroub který jde tím krkem, tak te jsem utrhl, protože to byl starý rám , který se válel bůh ví kde. No jo, ale teďka nevím co s tím, když mi tam kus toho šroubu zůstal, řidítka mi nevypadávaj nic, protože tam prostě kus zůstal a je to v pohodě, ale chtěl bych celej ten předek vyměnit, ale prostě neviím jak mám vyndat ten šroub. Je na to nějaký fígl? nebo potkal jste se s tím někdo? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. června 2013 17:43
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jedla	
	    
	 
	
	IP: uživatel15098        	  
	 
	
	 tak jsem to vybouchnul, díky moc za radu ! jen teďka bych potřeboval sehnat novej ten klínek, ale tady jsem ho nenašel nevíš kde ho seženu? a ještě prosimtě jak ho tam dám zpátky? Jinak díky moc za ochotu	   
	
	  
	  
		Datum: 18. června 2013 17:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jedla	
	    
	 
	
	IP: uživatel15098        	  
	 
	
	 Dobře zkusím to a dám kdyžtak vědět    zatim díky	   
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 10:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Vem třeba nějakou tyčku a dej ji do řidítek jak byl původně ten šroub a bouchni do ni, aby se uvolnil klínek, který rozevírá spodní část řidítek, pak už půjdou vytáhnout   	  
	
	  
	  
		Datum: 15. června 2013 17:01
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Ahojte Draci! mam problem se seřízením zadní brzdy u 175-356 potrebuji poradit jak na to, pripadne  co vymenit kdyz ani po serizeni nechce brzdit....dekuji predem za odpovedi   
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 15. června 2013 19:35
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel13882        	  
	 
	
	 vyndej pakny a nech si nalepit pořádné nové obložení, kup nový bowden a bude brzdit	   
	
	  
	  
		Datum: 15. června 2013 19:35
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Štěpán	
	    
	 
	
	IP: uživatel12485        	  
	 
	
	 Zdravím draci. Mám otázku ohledně krytu zapalování a převodovky. Když na jawě 05 vyměním kolečko s nábojem za kolečko z jawy 21 a vyměním půlkulatej kryt za kryt z jawy 21, bude to fungovat? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 16. června 2013 22:58
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: michal	
	    
	 
	
	IP: uživatel2901        	  
	 
	
	 Jo a ještě jedna věc.... To 05 je hezčí   	  
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 22:58
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: michal	
	    
	 
	
	IP: uživatel2901        	  
	 
	
	 Ale to bude mít krátkou vypínací tyčinku. Já jsem v zimě řešil opačnej problém....chtěl jsem na motor J 21 namontovat víko 05 kvůli stk a švestkám. Nechal jsme si si upravit díry na šrouby a odfrézovat výstupní kolečko z převodovky. Dále jsem zakrátil tyčinku na požadovanou délku. Po přišroubování víka to blbě vypínalo spojku ( víko nešlo zastředit ) a tvarově to víko nepasovalo na blok motoru no prostě hnus. Tak jsem se na to vysral a udělal GO toho J 05.  	   
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 22:56
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15674        	  
	 
	
	 Kolečko z j21 má širší ozubení,nesložíš motor. Dekl tam jde i s origo kolečkem,jen z něj vyndej gufero a možná i ložisko. 	   
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 10:39
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Štěpán	
	    
	 
	
	IP: uživatel12485        	  
	 
	
	 Ale kolečko je uloženo v ložisku 6004 u obou typů stejně ne???	   
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 10:31
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Michal	
	    
	 
	
	IP: uživatel2901        	  
	 
	
	 Kolečko tam nebude pasovat a víko taky ne ....	   
	
	  
	  
		Datum: 15. června 2013 23:04
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: mira	
	    
	 
	
	IP: uživatel11962        	  
	 
	
	 zdar. nejde mi na mustangovým výfuku vyndat tlumič. co s tím? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 17. června 2013 10:19
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: f	
	    
	 
	
	IP: uživatel15423        	  
	 
	
	 Dřevěnou hůl a klepat po něm směrem dozadu. Hůlku tam dej ze strany ze které se dává koleno, pochopitelně. Možná máš konec výfuku domačkaný a kvůli tomu to nechce projít ven..	   
	
	  
	  
		Datum: 17. června 2013 10:19
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 řekni kamarádoj at zabere kleštěma a ty klepej kouskem klacku po vejfuku a on vyleze	   
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 11:02
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Odkud jsi ? u nás doma neexsistuje slovo nejde, u nás to jde jen velmi težce    	  
	
	  
	  
		Datum: 15. června 2013 20:01
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 odmontuj matky a pak ho vytáhni kombinačkama pokud ti to nejde tak to nejspíš bude hodně zasviněny tak to drží ale zkus to nějak vyklepat dlouhou tyčí z druhé strany	   
	
	  
	  
		Datum: 15. června 2013 19:38
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 zdarec mám problém u jawy mustang normálně pěkně běží ale když chci jet rychle tak když jedu na trojku a mám plnej tak když jedu dýl na plnej tak to prostě nechce jít do maximálních otáček prostě to nejde vytočit v karburátoru je hladina nastavená dobře myslím si že to bude zapalovací civkou na zapalování že tam prostě nejde tolik elektriky a svíčka ve vysokých otáčkách nestačí pálit nevím poradte díky  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 17. června 2013 22:29
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 palivovej filtr tam nemám a kondík sem  měnil to prostě dělá že když přidám plnej tak to prostě chvilku to táhne a chvíli zase nemá silu ne že to vynechává nebo zdechá to ne 	   
	
	  
	  
		Datum: 17. června 2013 22:29
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: michal	
	    
	 
	
	IP: uživatel2901        	  
	 
	
	 jakej tam máš palivovel filtr?	   
	
	  
	  
		Datum: 16. června 2013 23:00
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Venca	
	    
	 
	
	IP: uživatel15667        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 15. června 2013 7:58
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: šnek	
	    
	 
	
	IP: uživatel15666        	  
	 
	
	 čau draci, potřeboval bych poradit. Kámošův pincek vůbec nedáva jiskru nepište prosím čín vším to tak může být. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 14. června 2013 20:39
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Rozhasené zapalování předstih, odtrh 	   
	
	  
	  
		Datum: 14. června 2013 20:39
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 kabel, fajfka, svíčka, indukčka, kondík...	   
	
	  
	  
		Datum: 14. června 2013 20:27
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: neštastný	
	    
	 
	
	IP: uživatel15572        	  
	 
	
	 Zdar draci! vcera jsem se jel projet na jawce 250,chvilku jsem jezdil,ale pak to zdechlo,pac se ucpal karbec ..tak sem ho vycistil/seridil ..myslel jsem ze pojede,zkousel jsem roztlacet a nic ..pucil jsem baterku napojil a pojistky byly hned KO,zkrat byl ve statoru,ten sem zaizoloval,jiskra pekna,chytá na slapnuti,ale NEDOBÍJÍ ..predtím pekne dobíjelo..myslite ze by se mohlo odpálit relé ?? je to jednocívkové rele na statoru.Dík za kazdou radu! 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 15. června 2013 19:41
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: martin	
	    
	 
	
	IP: uživatel13882        	  
	 
	
	 spousta věcí. sedí uhlíky a jsou dotlačovány? je relé v pořádku? je kotva v pořádku? upadl nějakej kabel? nezůstal tam ňákej zkrat? napiš na martin.miarka@c-box.cz a můžeme se domluvit více	   
	
	  
	  
		Datum: 15. června 2013 19:41
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: PIO	
	    
	 
	
	IP: uživatel12302        	  
	 
	
	 zdar draci,Mám problém u svého pionýra 21 nechce mi už startovat, Stalo se mi to tak že sem tam ho nastartoval a hezky držel volnoběh nehal sem ho ohřát a když sem se na ňom chtěl projéc dal sem za 1 a motorka neměla tendeci jéc spíž zdechávala :/ a potom už mi nechtěla startovat vůbec má jenom tendeci chytnou ale nechytne a když chytne tak má jenom malí otáčky jako kdyby u toho nešel přidat plyn..... (zapalování se šteloval,jiskru hazí hezkou takovou jakou má házet, jinak výfuk je čistí,karburátor completně vyčištění,benzín teče,filtr taky čistí zkoušel sem to i bez něj a nic,válec je ok ještě je dobrý,hlava těsní,přetesnění to je všude,motor taky přetěsnění) děkuju za každou radu    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 14. června 2013 21:37
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Marek Konečný	
	    
	 
	
	IP: uživatel15634        	  
	 
	
	 zkus pohnut s jehličku o jeden zářez nahoru možná se ti to přechlastává    za zkoužku nic   	  
	
	  
	  
		Datum: 14. června 2013 21:37
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Marek Konečný	
	    
	 
	
	IP: uživatel15634        	  
	 
	
	 zkus pohnut s jehličku o jeden zářez dolů možná se ti to přechlastává    za zkoužku nic   	  
	
	  
	  
		Datum: 14. června 2013 21:37
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Ahoj. Pánové poraďte prosím. Jaká svíčka je pro pionýra nejlepší? Děkuji. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 15. června 2013 23:36
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jirka	
	    
	 
	
	IP: uživatel15673        	  
	 
	
	 PAL jedině    	  
	
	  
	  
		Datum: 15. června 2013 23:36
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel11109        	  
	 
	
	 To R je odrušená svíčka (s odporem), nevidím důvod snižovat už tak bídnou energii jiskry.	   
	
	  
	  
		Datum: 14. června 2013 21:09
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: 4gear	
	    
	 
	
	IP: uživatel12485        	  
	 
	
	 To je otázka zase... to zas bude přestřelka    Každopádně na pincka Brisk NR15C. Na zimu se doporučuje NR17C, tedy teplejší, na léto NR14C aby to moc nehřálo. Co mám odkoukáno já, tak každýmu pinckovi chutná něco jinýho... já jezdil celý roky na NR14C, léto i zima a v pohodě. 	   
	
	  
	  
		Datum: 14. června 2013 18:10
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Michal	
	    
	 
	
	IP: uživatel15664        	  
	 
	
	 Ahoj, mám takový problém na svém pionýrovi. Jak jsou 4 šrouby co drží válec a hlavu pohromadě s motorem, tak mi jeden upadl a udělal jsem nový závit. Dal jsem nový šroub, ale jak jsem chtěl nasadit válec, tak to nešlo. Ten šroub, kde sem dělal závit, jsem dal pryč a válec normálně sedl. Jak jsem chtěl zase dat ten šroub, tak zase nešel našroubovat. Prosím poraďte co s tím mám udělat. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 15. června 2013 10:48
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Michal	
	    
	 
	
	IP: uživatel15668        	  
	 
	
	 Ne, dělal jsme závit M6. 	   
	
	  
	  
		Datum: 15. června 2013 10:48
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 ty 4 šrouby jsou svorníky, dělal si závit M8? pravděpodobně si ho neudělal rovně proto ti to nechce sednout   	  
	
	  
	  
		Datum: 14. června 2013 20:35
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 zdar draci!mam 05 a mám problem se spojkou,janko neni rostřepené funkčná je akorát že se spojka nevrací.dokážete poradit? díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 17. června 2013 22:36
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jardysek11	
	    
	 
	
	IP: uživatel15663        	  
	 
	
	 No to dnes  seqm viresil vraceni spojky,ale poradne  je vse udelane vsechno. Jak se ma.ale kdyz dam kvalt tak to trochu tahne a chcipne,a je vse dotahle,jeto tou kulikou?	   
	
	  
	  
		Datum: 17. června 2013 22:36
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jarin	
	    
	 
	
	IP: uživatel15671        	  
	 
	
	 Pružina v krytu zapalování není, podle mě ti vypadla kulička co tam má být a nevypíná ti ta tyčka (kulička má být v té dirce z druhé strany krytu zapalování).	   
	
	  
	  
		Datum: 15. června 2013 19:46
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 a kde tam je pružina?	   
	
	  
	  
		Datum: 14. června 2013 23:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jardysek11	
	    
	 
	
	IP: uživatel15663        	  
	 
	
	 A Co tak poradit jestly je tam pruzina.uz sem si to sehnal...	   
	
	  
	  
		Datum: 14. června 2013 22:49
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 co to je zase za dotaz? to se nemůžeš vohnout, odšroubovat 3 šroubky a kouknout v čem je problém?jak mi to máme vědět	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 22:47
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdravim všechny, chci se zeptat něco ohledně jawy 21. Po "renovaci" ( v motoru vyměněny jen pístní kroužky) a po složení se mi zdá fichtl strašně přidušený... když jedu a dám plný plyn tak se začne trochu dusit a ještě zpomalí, ale pokud přidávám úplně pomaličku tak je to v pohodě. Taky se mi zdá, že když jedu a pustim plyn abych zpomalil tak začne motor strašně klepat jako kdyby píst narážel do hlavy. Zkoušel sem větší trysku, nový vzduchový filtr, štelovat předstih. benzín teče v pohodě. Díky za každou odpověď. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 14. června 2013 18:49
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 skus dat mu drobet vetsi predstih a skontroluj kondenzator a nebo skus presadit jehlu	   
	
	  
	  
		Datum: 14. června 2013 18:49
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel14830        	  
	 
	
	 vyzkoušej jak píše  kolega ale já se bojím jak to má nove kruhy že si nevyzkoušel jak moc je válec vyběhlí  a dal si do něj dokonale kulaté kroužky ..do šišateho válce... když chci měnit kruhy  musím si válec vzít do mototechny a nove kruhy vyzkoušet proti slunci   jak přilehjí k válci ve víc místech ... 
pokut se ti nepovede to naladit a jelo to líp na stare  dej je zpět a pořeš to až se to rozletí.....
má svuj duvod že místo kroužku za 100 je už vhodnější udělat brus za 500 pak je válec skoro 100 pro kulatej nove kruhy sedí... pís a jeho uložení je takove jake má byt a na 50 to zas tak drahe nejni ....	   
	
	  
	  
		Datum: 14. června 2013 11:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Mel jsem stejnej problem a bylo to prave tim filtrem vymenil jsem original za primej a jede jako prase	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 22:49
	 
	 
	 
 
  
 
 
              | 
           
         
         
         
    
       
                   |