slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  290  291  292  293  294  295  296  297  298  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: igor      IP: uživatel13702    
nazdar chlapi, počuli ste niečo o úprave pioniera ktorá spočívala v tom že boli v hlave dve sviečky? rozprával mi to jeden starý dedo ako si on upravoval svojho fichtla a neviem či si zo mňa nerobil srandu.. ďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2013 13:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud se nemýlím tak to měli snad závodní ČZ a Jawy, ale bylo snad jen kvůli tomu, že když to odešla svíčka, přehodil si kabel na druhou,ale opravdu si nejsem jist, jen vím že měli dvě svíčky
 
 
Datum: 14. června 2013 13:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14830    
ano je to dobový tuning ale u fíka je to dost limitovaný podle mě by to šlo na hlavě 05 vylomit ti 2 žebra ze spoda mezi svorníky.. a pak sehnat někoho s frézou nějakou 20 vyfrezovat dosedačku pro těsnění svíčky pak frezu vyměnit za 12 vrtáka vyvrtad dítu pro zavít m14 1 25 a hlava je upravena... pak už jen přes čokoladu napojit rozdojení na kabel z kladívek a namontovat 2 undučku a mužeš jet.....
 
 
Datum: 14. června 2013 11:37
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
slyšel jsi někdy o systému Twin Spark????? měla to třeba Alfa Romeo, když to hodně zjednoduším tak je to kvuli lepšímu zapálení směsi, ovšem názor že když dáš dvě svíčky kamkoliv do spalováku a zvadne ti to výkon je trochu zcestný, tak jednoduché to zas není
 
 
Datum: 14. června 2013 9:48
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, pravě sem rozebral přední vydlici. Byli vní na každý strabě 3 ty silonový pouzdra nad sebou je to v pořádku? Neni tam na každý straně jen jedno dole? Dík :-P odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2013 18:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to v pořádku, sice tam mají být dvě ale naši dědečci tam dávali tři, já osobně tam taky dávám tři :-)
 
 
Datum: 13. června 2013 18:23
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V každé vidlici mají být 2 prouzdra. Jedno je dole a druhé je o cca 15 cm hlouběji
 
 
Datum: 13. června 2013 12:32
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
mají tam být dvě na každé straně
 
 
Datum: 13. června 2013 6:19
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl bych se zeptat ohledně hlavy válce na Jawa 50 typ 23. Mám domácí úpravu válce, lehce přečasované a zvětšené výfukové a sací kanály. S výkonem jsem spokojený, ale všiml jsem si jedné zvláštnosti. Pokud použiju hlavu se spalovákem ve tvaru ledvinky, tak motor nejde tolik vytočit a ani do kopce nemá takový tah. Ale pokud použiju hlavu se spalovákem půlkulatým, nevím jak se přesně jmenuje, tak motor táhne a točí jako blázen. Do kopce kde motor s ledvinkovou hlavou sotva udrží 2. rychlostní stupeň, klasická hlava točí na plné otáčky na 2. převodový stupeň. Zapalování mám VAPE a předstih pořád stejný, ryska na rysce. Jinak vše sériové, vyčištěné. Svíčka Brisk N15C a benzín Natural 95, olej 1:33 plná syntetika. Ledvinka by podle mne měla být lepší, protože má vyšší kompresní poměr, ale v praxi je tomu naopak. Čím je to způsobeno? Máte s tím nějaké zkušenosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2013 15:08
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Začal bych první tou směsí, s takovou úpravou válce co píšeš a naprosto seriově nastaveným karburátorem budeš mít téměř určitě chudou směs která se mnohem líp zapaluje i hoří, proto ti to možná při zvýšení komprese pálí už před horní úvratí, bůh ví jestli ti to nejede jak diesel na samozápaly. Problém je, že vysoká teplota ti může poškodit píst i hlavu a v případě dvoutaktu to můžeš i zadřít, naštěstí mažeš na syntetiku docela dost. Předstih tě pak taky patrně nemine. Jinak jak už dřív psal Standa, na takhle otevřený výfukový kanál to chce hlavu tak +/- 5ccm.
 
 
Datum: 13. června 2013 15:08
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně jak píše bakoun musíš změnit předstih.. když to bude dělat dál, dej plíšek na jehle trošku níž, popřípadě dej 72 trysku jestli tam máš teď 68 ;-)
 
 
Datum: 13. června 2013 13:52
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Pro větší kompresi je potřeba menší předstih a bohatší směs. Nasaď hlavu z 20-ky, nastav předstih 1,6mm a obohať směs.
 
 
Datum: 13. června 2013 12:40
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyžtak nechám půlkulatou hlavu a budu jezdit, to není problém. Spíše mne zajímá důvod, proč to s menší kompresí jede lépe, protože mi to hlava nebere. :o
 
 
Datum: 13. června 2013 12:13
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám vše sériové: výfuk, sání, trysky, vrtání i píst. Tato úprava kanálů je takový můj pokus o oživení Jawičky a jsem s ní spokojený. Právě mne to také zarazilo, že to na tu půlkulatou hlavu jede mnohem lépe a více to točí. Odpoledne si tedy pohraju s předstihem a uvidím.
 
 
Datum: 13. června 2013 12:11
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel14659    
27mm na dvoukroužek? co tam máš za výfuk????
 
 
Datum: 13. června 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15660    
Hmmm... Tak tomu nerozumim... Na takovej vejfuk je hlava 5ccm i míň ... Hlava j05 má cca 7-7,5ccm a hlava z j21 cca 6,2-6,3ccm... Je zajímavý že píšeš,že na hlavu z j05 to jede pěkně,protože by to mělo jet úplně mizerně na obě hlavy protože je tam kompresní poměr tak 5:1
 
 
Datum: 13. června 2013 9:32
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vrtání sériové 38, válec je nevyběhaný a nepodřený, píst 2 kroužek, výfuk 27 od HÚ. Objemy hlav dnes vyzkouším, ale myslím si, že jsou obě dvě originál nesnížené. Zkusím se tedy podívat ještě na předstih.
 
 
Datum: 13. června 2013 8:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15660    
Jednoduchý vysvětlení. Máš tu hlavu s ledvinkou moc tvrdou,proto půlkulatá jede. Jen kontrolní otázka - vrtání 40 ? Vejfuk 29 od HU? Hlava 5,5 ?
 
 
Datum: 13. června 2013 6:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
jjj, pravda občas ty rysky neseděli, teda hlavně na počátku výroby, nebo, že by to zas někomu ujelo???
 
 
Datum: 12. června 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je hezké že je ryska na rysce ale presto zkontroluj hodnotu předstihu
 
 
Datum: 12. června 2013 22:24
 
 
 
 
Jméno: matouš      IP: uživatel13702    
zdar neviete niekto kde na slovensku zoženiem piestne kružky na ČZ 487 ?? najlepšie by bolo internetový obchod, okrem motoren.sk s nimi nemám dobré skúsenosti.. najderšej by som to objednal odtialto ale neoplatí sa mi to koli pštovnému. Ďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2013 6:50
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
a zoženieš tam krúžky na mieru na hoc čo
 
 
Datum: 13. června 2013 6:50
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ak si niekde od Košíc tak v košiciach na Kmeťovej ulici robia výbrusi Pán Mikita http://www.motorvybrusy.sk/kontakt.html s ním mám dobre skúsenosti
 
 
Datum: 13. června 2013 6:49
 
 
 
 
Jméno: karel1      IP: uživatel15614    
Ahoj mám takový malý problém.. mám mustang 23 a když jedu tak musím pořád mačkat cupátko jakmile zmáčknu, hned začne tahat jinak se dusí. Karburátor jsem čistil i kohoutek a hadičku pro přívofd benzinu je vyměnen a pořád stejné nevíte co to může být díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2013 22:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano je toho plný net... stačí napsat na google
 
 
Datum: 12. června 2013 22:35
 
 
 
 
Jméno: karel1      IP: uživatel15614    
Diky moc za rady . Nenajdu někde návod jak to udělat ?
 
 
Datum: 12. června 2013 22:33
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel15183    
Přesně, ja kříká čezeťák..... v první řadě, seřiď hladinu
 
 
Datum: 12. června 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seřid hladinu v plovákovce
 
 
Datum: 12. června 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: karel1      IP: uživatel15614    
Myslíš jako to na spuštění benzínu ? jestli jo tak tam je něaký filtr a ten sem taky vyčistil a nic :/
 
 
Datum: 12. června 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
a ventil od nadrze? :-)
 
 
Datum: 12. června 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: martin2075 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahojte vsetci, potrebujem strasne pomoct s mojim fichtlom oproti minulemu roku sa strasne znizil vykon, ked je studeny tak ide strasne dobre tak ako isiel minuly rok ale ako nahle sa trochu zohreje tak straca vykon a cim viac sa zohreje tym viac straca vykon.Dakujem za vsetky rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: martin2075 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To vsetko okolo predstihu som skusal...Nadstavil som to vseliako a vzdy ked to islo ten problem s tym vykonom. kladivko som kupil nove...a ako myslis ze studeny spoj v elektrice?
 
 
Datum: 12. června 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
malej předstih?? jak se ti ošoupala pertinaxová vložka na kladívkách ...skusit překontrolovat předtih a namazat filcík... jinak by to musel bejt studenej spoj v elektrice ....
 
 
Datum: 12. června 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: Jiřin Ch      IP: uživatel14899    
Závod Březhrad, video s pohledu jezdce... http://www.youtube.com/watch?v=bU0on9sNgVM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2013 21:33
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pěkná trať i video :-)
 
 
Datum: 12. června 2013 21:33
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar všem, koupím válec na jawu 50/21 (made in czechoslovakia) klidně i s nějakýmy menšímy upravami kdyžtak pište na pepa.fendrych@seznam.cz i s cenou a fotem, Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2013 6:17
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15660    
Mam tam jeden trochu vylepšenej válec na seriovku a brzo budu dávat na motoinzerci trochu překopanou cestovní úpravu. Kdyžtak mi napiš na mail.
 
 
Datum: 13. června 2013 6:17
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne to né :-D
 
 
Datum: 13. června 2013 6:01
 
 
 
 
Jméno: 4gear      IP: uživatel12485    
Kdybys měl zájem i o válec z 05 i s palicí, mužu sloužit :-D
 
 
Datum: 12. června 2013 21:25
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Nazdar objednal som si ten to prerušovač ale sú na ňom kontakty označené ako L a X http://www.motoren.sk/shop/detail/1971 bojím sa to len tak blafnuť na baterku lebo netuším akú to ma polaritu lebo podľa váhy usudzujem že je elektronický a otvárať ho tiež nechcem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2013 14:37
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ďakujem za info :-)
 
 
Datum: 13. června 2013 14:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15241    
odpálit bys ho neměl ale pokut ho dáš do jineho směru nebude ti sedět poloha na tlačítku ..budeš mít jinak pravá a levá...prostě to vyzkoušej a kdyžtak ti kable prohot kdybys na šibce na pravo blihal nalevo.... :-) jinak bych ti hodopuřučil zabalit do molitanu a chytit někde např v přední masce či kaslíku a to skrz lepší ochrně proti vybracím....
 
 
Datum: 13. června 2013 12:09
 
 
 
 
Jméno: 4gear      IP: uživatel12485    
Zdravím draci. Když kvůli převodovce vypadává trojka, je to kvůli ohlodaným drážkám na předlohové nebo hlavní hřídeli? Moc dík za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2013 6:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15660    
Je toho víc. Muže bejt blbě usazenej řadicí automat,vakl v ložisku výstupního kola,ohlodaný dvojkový kolo,ohlodaný trojkový kolo a nebo spíš obě a nebo to nedořazuje... Někdy stačí mít moc utaženej řetěz,obvzlášť u j550/555/05 kde neni ložisko ve spojkovym deklu.... Často je prvočinitelem destrukce trojky jen vytahanej řeťez...
 
 
Datum: 13. června 2013 6:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ani jedno z toho
 
 
Datum: 12. června 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, skladam motor a mam kliku tady z fichtl kramku na svojeho fichtla, poprve sem to složil spatne, protože jsem mel mezi pulkama motoru asi 2-3 mm mezeru, no a tedkom sem tu kliku vyndal a na jedne straně te kliky mi zustalo ložisko. mezi klikou a tim ložiskem je asi 1mm mezera, možná mín. Vadí to? nebo to ma byt nadoraz? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2013 21:35
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na tom nesejde stáhni ho a dej do kártru..
 
 
Datum: 12. června 2013 21:35
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel15656    
Zdravim draci zohnal som si jawu 250 panelku, loziska v motore su na prd a hucia tak ich chcem vymenit. Lenze neviem ako dat dole veko motora, to kde je hriadel radiacej/startovacej paky. Niesu tam ziadne vycnelky ani nic a nechcem to pokazit srobovakom alebo nejakym pacenim. Poradte prosim ako na to. Dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2013 22:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
odvzdušnovák je malá dírka nemuselo by to tím tak rychle ucházet :-D
 
 
Datum: 12. června 2013 22:58
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel15656    
aj ten vyrez som tam potom nasiel ako som to rozmontoval, ten tmel ho dokonale zamaskoval takze tak :-D
 
 
Datum: 12. června 2013 22:48
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel15656    
tak som sa nakoniec nastval zobral som noz a ako Pepa pisal zobral som nozik a hned to bolo dole bez poskodenia, bolo to zlepene nejakym tmelom zato to neslo. Asi niekdo pouzil lepiaci tmel na kachlicky alebo co :-D kazdopadne dakujem za pomoc
 
 
Datum: 12. června 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
péro: jasně a bude to fučet ven odvzdušňovákem převodovky ;-)
 
 
Datum: 12. června 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ale to prolítne přes gufera blbost :-D
 
 
Datum: 12. června 2013 21:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
co zkusit vypustit olej a výpuštákem to trochu natlakovat kompresorem?
 
 
Datum: 12. června 2013 21:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
já tam měl takovou středící trubičku asi ti nezbyde než nabrousit starej nuž do pulkulata a do ostří a jemě ho naklepat ze zhora mezi dekl a karter a opetrně to odříznout a jak je nuž do klína tak to odskočí....
 
 
Datum: 12. června 2013 18:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
divný, mám to na všech motorkách, od 354 až po čz 470... tak to ti nezbejvá, než tomu pořádně namlátit tou paličkou kolem do kola, snad to povolí.. jinak nevim, možná to třeba pořádně ohřát, co to udělá? tohle jsem myslel http://images.motoinzerce.cz/m/i/725/725322_2.jpg
 
 
Datum: 12. června 2013 18:50
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel15656    
no tak sroby a paku som samozrejme dal dole hned ale ani pobuchanie gumennym kladivom potom po veku nepomohlo. Ten vyrez tam neviem najst vsade su tie dosadacie plochy dokonale pri sebe a nenechavaju miesto na podpacenie.
 
 
Datum: 12. června 2013 18:20
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tam samozřejmě povolit a vyndat všechny šrouby, co víko držeji, páku dej do polohy startování a sundej jí z hřídele, pak obvykle stačí poklepat po víku gumovou paličkou a ono se pustí... případně vepředu by měla bejt taková rýha (vybrání v dosedacích plochách), kde můžeš s čistim svědomím zapáčit šroubovákem...
 
 
Datum: 12. června 2013 17:57
 
 
 
 
Jméno: Pep      IP: uživatel11502    
Ahoj, mám takový problém. Nejde mi benzín do válce, svíčka je suchá, avšak to vypadá, že benzín nejde do kolínka, ale do filtru. Nevíte co s tím? Mám DellOrto. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2013 13:56
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
a co jsi s tím ještě dělal, krom toho že jsi tam dal dellorto??? Třeba nějaký pilování v sacím kanálu nebo zkracování pístu????
 
 
Datum: 14. června 2013 13:56
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
Tak pre porovnanie ktorý motor je lepší na cestovanie čz 250/455 alebo 175/477 ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2013 22:30
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na cestování ber 455 převrtanou na 7 výbrus + vape, - lepší spodek a 477 bych si nechal na takový to "sportovnější ježdění ...
 
 
Datum: 12. června 2013 22:30
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ako ja mám čízu 487 a motor v nej ešte nespustený 477 ale risuuje sa mi aj 455 tak len sa pýtam ktorý je na dlhé cestovanie lepší
 
 
Datum: 12. června 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
477 je lainější co se dílu týče .... jinak 250 je lepší viz kolega .... a je to trošku raritnější... ale dokut te neprojedeš na obou tak těško radit je to podobny mašiny ...kor 250 sport ...
 
 
Datum: 12. června 2013 14:32
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel1337    
ahoj,měl jsem oba stroje,na cestování je pohodlnější 455,má krátké kvalty,je to dobré na tah pokud to nechceš honit 120km/h ideální je těch 80-90.Co se posedu týče,tak asi je to stejné.477 se zase lépe ovládá v řízení a dá se i dostat trochu více do otáček..Za mě bych šel do 250/455.Byl jsem s ní spokojený.Rozhodně je rozdíl v motorech.Přeci jenom 250 jede lépe.Spotřeba vyjde líp u 250,nemusíš jí tolik točit aby jela a proto si méně vezme.Záleží jakej styl jízdy preferuješ.
 
 
Datum: 12. června 2013 11:53
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel15655    
Takže zdravim , mam takovej problém . Dneska jsem byl trochu protáhnout mýho pionýra , ale asi po 20 min jízdy začal jakoby "pokašlávat " a přestával táhnout . Nakonec to dopadlo tak že nestartuje na našlápnutí , a když ho rozltačim , tak chcípne asi tak po 6 sec . Névite co s tim ? Předem díky ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2013 16:01
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel15655    
ok , díky
 
 
Datum: 12. června 2013 16:01
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je lehky vymontuješ je a koukneš se do těch dírek jestli tam není nějaky bordel a jestli jo pak to profoukni nejlepe kompresorem
 
 
Datum: 12. června 2013 6:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
néé potrebuješ na to autorizovaný servis JAWA
 
 
Datum: 11. června 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel15655    
a zvládnu to jako naprostý amatér ? :-D
 
 
Datum: 11. června 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
co takhle vyčistit trysky :-)...
 
 
Datum: 11. června 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
Zdravím, měl bych takovej trochu blbej dotaz :-) Jelikož čerstvě jezdím legálně :-P po silnicích, tak by mě zajímalo jestli se musí na motorce platit parkoviště. Přijde mě jako blbost, aby policajt dával botičku na motorku. Děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2013 23:28
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Hod to někam, kde to nebude zbytečně překážet... 10 let tak parkuju.
 
 
Datum: 11. června 2013 23:28
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Správně by jsi parkovné platit měl a lístek si nechat schovaný u sebe, ale co jsem se ptal policajtů u nás ve městě a co jsem se dočetl na internetu, tak skoro všude stačí dát pionýra nebo větší motorku někde na kraj parkoviště, prostě aby jsi zabral co nejméně místa a nějaký lístek neřešit, ale nejlepší bude, když se zeptáš nějakého tamního policajta, ten to bude vědět 100% ;-)
 
 
Datum: 11. června 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel15654    
Dobrý den měl bych dotaz nějak nemužu zjistit jestli tahle maska http://www.extremebike.cz/www-extremebike-cz/eshop/15-1-Svetla/310-2-Preni-svetla-a-masky/5/766-Predni-maska-svetlo-street-enduro by šla zapojit na 6v soustavu ? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2013 8:48
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím, v téhle masce jsou klasické žárovky co se používají do kuchynských linek, ty jsem viděl v čr prodávat pouze na 12V, nějaké 6v jsem zahlédl na ebay, ale hlavně s tímhle se nedá jezdit!! jenom to oslňuje a neni vidět na cestu, za mě silně nedopuručuji a radši bych se ohlédl za nějakou maskou s klasickou žárovkou a parabolou
 
 
Datum: 12. června 2013 8:48
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar chci se zeptat na upravu hlavy od stejskyho když ji tam pošlu aby mi ji upravili, tak to zvedne výkon nebo je potřeba upravit ají válec a k tomu výfuk? a ta cena 250 je za jakoukoliv z tech co jsou na foto. Dík http://www.jawa50speed.wz.cz/_hu.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK dík
 
 
Datum: 11. června 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Dodáš hlavu, Stejsky ti ji upraví za 250kč upraví, výkon by se zvednout měl díky vyšší kompresi, upravovat ani nic nemusíš. Ale všeho s mírou, ať ti ten motor brzo nevadne, jestli to chceš na origo válec, napiš mu, určitě má za tu dobu osvedčené objemy spalováku.
 
 
Datum: 11. června 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: Adak      IP: uživatel12849    
zdarec, kolik stoji přepis a evidenčka motorky 50ccm? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2013 16:39
 
 
 
 
Jméno: Marian      E-mail:      IP: uživatel15661    
Jo je to tak. Evidenční prohlídka stojí kolem 250kč a převod na úřadě stojí na malou motorku 300kč. Takže celkem 500kč-550kč Jinak je pravda že se to vyplatí udělat rovnou s stk.
 
 
Datum: 13. června 2013 16:39
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to podle technický, někde chcou 250 někde 280 každopádně do 300 by ses měl vejít
 
 
Datum: 12. června 2013 0:50
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
jinak na úřadě po mě chtěli 300 kč
 
 
Datum: 11. června 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: Adak      IP: uživatel12849    
na 50 je to na 4 roky a je to tak levne jo? týýjo , to sem nevěděl, diky za odpověď :-)
 
 
Datum: 11. června 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
evidenčka se nevyplatí dělat stojí 200,- přitom celá technická (evidenčka je součástí) stojí 250,- a máš na 4 roky pokoj
 
 
Datum: 11. června 2013 19:54
 
 
 
 
Jméno: matouš      IP: uživatel15507    
zdravim draci chcel by som sa opýtať či neviete o nejakom výrobcovi ktorý vyrába ladené výfuky na ČZ 175/487 alebo nepoznáte nejaký dobrý program na výpočet rozmerov výfuku ? robím špeciala a na vyfuku nechcem nič zanedbať. Tak budem rád za každú radu, ďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2013 19:03
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.mh-aerotools.de/airfoils/javapipe_en.htm
 
 
Datum: 11. června 2013 19:03
 
<  290  291  292  293  294  295  296  297  298  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 7:28:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu