Pokročilé vyhledávání:
	
	Upřesňující hesla: 
	Musí obsahovat: 
	Nesmí obsahovat: 
	Kategorie: 
	 
	 
		
	 
	
			 
 
 
  
	
	
	
	 Čau, hele mam mustanga, jenže máme od něj papíry, ale je to přihlášený na chlápka před náma a máme plnou moc. Jde to nějak normálně přehlásit? A když chci změnit barvu, jde to? Kdyžtak kam mam jít a jde to bez STK? Díky za rady. Hafis 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 14. června 2013 23:44
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Fojes	
	    
	 
	
	IP: uživatel15662        	  
	 
	
	 No já nevim jestli barvu nemůže přepsat jen majitel...ale myslim že je jedno jestli bez nebo s STK	   
	
	  
	  
		Datum: 14. června 2013 23:44
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 no tak snad je v papirech zapsane kde ma pobyt, ne?	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 22:05
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hafis	
	    
	 
	
	IP: uživatel15555        	  
	 
	
	 Jinak pojištění platíme.	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 21:47
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hafis	
	    
	 
	
	IP: uživatel15555        	  
	 
	
	 A tu barvu musim s STK nebo za 50 Kč bez STK? Jako jestli si to můžu předtim přestříkat (před STK). A ten majitel. No já ho neznal a taťka neví, kde je.rn	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 21:47
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Ahoj    Tak tohle jsem teď nedávno řešil    pokud máš plnou moc tak záleží na tom na koho na úřadě narazíš, ale mělo by to projít. Taky záleží na tom jak je stará a odhlásit  to musíš ve kraji kde bydlel predchozí majitel. Ale vždy je lepší dát majiteli doklady ať to odhlásí a ty pak uděláš technickou a zajdeš si to u sebe na úřad přihlásit. taky si to nezapomeň pojistit. Barvu ti změní na úřadě za 50 kč? teď nevim, ale jde to.	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 21:43
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: hary	
	    
	 
	
	IP: uživatel15254        	  
	 
	
	 čau lidi mam takovej dotaz když jedu na sví jawě 21 tak tam mam jakoukoliv rychlost a najednou jedu a a motor zdechává tak musím zmáčknout spojku trochu vitočit motor a jet dál dřív to nedělalo až poslední dobou díky za rady  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 14. června 2013 23:37
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: hary	
	    
	 
	
	IP: uživatel15254        	  
	 
	
	 u plováku mam plnou to sem se koukal tam chiba nebude to je asi v tom sítku nebo někde v karbecu	   
	
	  
	  
		Datum: 14. června 2013 23:37
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 tou nízkou hladinou myslel hladinu v plovákovce a né v nádrži...	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 22:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: hary	
	    
	 
	
	IP: uživatel15254        	  
	 
	
	 díky všechno z toho skusim benzínu mam plnou nádrž	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 21:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jawar	
	    
	 
	
	IP: uživatel14082        	  
	 
	
	 Vyčisti karbec kohoutek sítko... A určitě to pojede   
	  
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 21:22
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 možná přicpaný kohoutek nebo něco takovýho	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 21:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13276        	  
	 
	
	 buď máš nízkou hladinu, nebo ti nedotéká benzín 	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 20:54
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Ahoj. Mám dotaz. Můžu na 21 pionýra dát výfuk ze simsona? Díky. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 14. června 2013 8:53
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Jde to, pasuje bez úprav akorát je delší takže pro dlouhodobej provoz by chtěl zkrátit tlumič   	  
	
	  
	  
		Datum: 14. června 2013 8:53
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 mislím že jo,kamoiš to tam má ale nevím jestly to nějAK neupravoval..	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 22:09
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: David	
	    
	 
	
	IP: uživatel5767        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 14. června 2013 20:23
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 draku posli mi foto potahu a sedla,pac mi to nejde do hlavy,,, pac nikdy nebyl probelm,sesa	   
	
	  
	  
		Datum: 14. června 2013 20:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: David	
	    
	 
	
	IP: uživatel5767        	  
	 
	
	 Sedlo je nepoužitý není na nom žádný flek ani skrábanec. Jen ten pytel v kterým to bylo zabalené je roztrhlej tak nevim.   	  
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 16:16
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15660        	  
	 
	
	 Jo,neřeš to tady,ale řeš to se Sesou. Mail a telefon na něj máš. Pokud je zboží nepoužité a nepoškozené + origo obal tak jde vždy vrátit. Ale nesmí to bejt koupený půl roku nazpátek.	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 14:57
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepe	
	    
	 
	
	IP: uživatel10666        	  
	 
	
	 čus, nemáte někdo rozměry nebo radu jak vyrobit kapotáž na mustanga? dik 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 14. června 2013 10:25
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel14830        	  
	 
	
	 krom laminování ti asy nezbyde než tam nabastlit něco z jiné motorky	   
	
	  
	  
		Datum: 14. června 2013 10:25
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kejm	
	    
	 
	
	IP: uživatel15100        	  
	 
	
	 To bych taky rad vedel=)	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 19:06
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: igor	
	    
	 
	
	IP: uživatel13702        	  
	 
	
	 nazdar chlapi, počuli ste niečo o úprave pioniera ktorá spočívala v tom že boli v hlave dve sviečky? rozprával mi to jeden starý dedo ako si on upravoval svojho fichtla a neviem či si zo mňa nerobil srandu.. ďakujem 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 14. června 2013 13:32
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 pokud se nemýlím tak to měli snad závodní ČZ a Jawy, ale bylo snad jen kvůli tomu, že když to odešla svíčka, přehodil si kabel na druhou,ale opravdu si nejsem jist, jen vím že měli dvě svíčky	   
	
	  
	  
		Datum: 14. června 2013 13:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel14830        	  
	 
	
	 ano je to dobový tuning ale u fíka je to dost limitovaný podle mě by to šlo na  hlavě 05 vylomit ti 2 žebra ze spoda   mezi svorníky.. a pak sehnat někoho s frézou nějakou 20 vyfrezovat dosedačku  pro těsnění svíčky  pak frezu vyměnit za 12 vrtáka vyvrtad dítu pro zavít m14 1 25 a hlava je upravena...
pak už jen přes čokoladu napojit rozdojení na kabel z kladívek a namontovat 2 undučku   a mužeš jet.....	   
	
	  
	  
		Datum: 14. června 2013 11:37
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 slyšel jsi někdy o systému Twin Spark????? měla to třeba Alfa Romeo, když to hodně zjednoduším tak je to kvuli lepšímu zapálení směsi, ovšem názor že když dáš dvě svíčky kamkoliv do spalováku a zvadne ti to výkon je trochu zcestný, tak jednoduché to zas není	   
	
	  
	  
		Datum: 14. června 2013 9:48
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Ahoj, pravě sem rozebral přední vydlici. Byli vní na každý strabě 3 ty silonový pouzdra nad sebou je to v pořádku? Neni tam na každý straně jen jedno dole? Dík    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 13. června 2013 18:23
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 je to v pořádku, sice tam mají být dvě ale naši dědečci tam dávali tři, já osobně tam taky dávám tři   	  
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 18:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 V každé vidlici mají být 2 prouzdra. Jedno je dole a druhé je o cca 15 cm hlouběji 	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 12:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 mají tam být dvě na každé straně	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 6:19
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Ahoj, chtěl bych se zeptat ohledně hlavy válce na Jawa 50 typ 23. Mám domácí úpravu válce, lehce přečasované a zvětšené výfukové a sací kanály. S výkonem jsem spokojený, ale všiml jsem si jedné zvláštnosti. Pokud použiju hlavu se spalovákem ve tvaru ledvinky, tak motor nejde tolik vytočit a ani do kopce nemá takový tah. Ale pokud použiju hlavu se spalovákem půlkulatým, nevím jak se přesně jmenuje, tak motor táhne a točí jako blázen. Do kopce kde motor s ledvinkovou hlavou sotva udrží 2. rychlostní stupeň, klasická hlava točí na plné otáčky na 2. převodový stupeň. Zapalování mám VAPE a předstih pořád stejný, ryska na rysce. Jinak vše sériové, vyčištěné. Svíčka Brisk N15C a benzín Natural 95, olej 1:33 plná syntetika. Ledvinka by podle mne měla být lepší, protože má vyšší kompresní poměr, ale v praxi je tomu naopak. Čím je to způsobeno? Máte s tím nějaké zkušenosti? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 13. června 2013 15:08
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 Začal bych první tou směsí, s takovou úpravou válce  co píšeš a naprosto seriově nastaveným karburátorem budeš mít téměř určitě chudou směs která se mnohem líp zapaluje i hoří, proto ti to možná při zvýšení komprese pálí už před horní úvratí, bůh ví jestli ti to nejede jak diesel na samozápaly. Problém je, že vysoká teplota ti může poškodit píst i hlavu a v případě dvoutaktu to můžeš i zadřít, naštěstí mažeš na syntetiku docela dost. Předstih tě pak taky patrně nemine. Jinak jak už dřív psal Standa, na takhle otevřený výfukový kanál to chce hlavu tak +/- 5ccm.	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 15:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Přesně jak píše bakoun musíš změnit předstih.. když to bude dělat dál, dej plíšek na jehle trošku níž, popřípadě dej 72 trysku jestli tam máš teď 68   	  
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 13:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel11021        	  
	 
	
	 Pro větší kompresi je potřeba menší předstih a bohatší směs. Nasaď hlavu z 20-ky, nastav předstih 1,6mm a obohať směs.	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 12:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Kdyžtak nechám půlkulatou hlavu a budu jezdit, to není problém. Spíše mne zajímá důvod, proč to s menší kompresí jede lépe, protože mi to hlava nebere. :o	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 12:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Mám vše sériové: výfuk, sání, trysky, vrtání i píst. Tato úprava kanálů je takový můj pokus o oživení Jawičky a jsem s ní spokojený. Právě mne to také zarazilo, že to na tu půlkulatou hlavu jede mnohem lépe a více to točí. Odpoledne si tedy pohraju s předstihem a uvidím.	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 12:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel14659        	  
	 
	
	 27mm na dvoukroužek? co tam máš za výfuk????	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 11:30
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Hmmm... Tak tomu nerozumim... Na takovej vejfuk je hlava 5ccm i míň ... Hlava j05 má cca 7-7,5ccm a hlava z j21 cca 6,2-6,3ccm... Je zajímavý že píšeš,že na hlavu z j05 to jede pěkně,protože by to mělo jet úplně mizerně na obě hlavy protože je tam kompresní poměr tak 5:1	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 9:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Vrtání sériové 38, válec je nevyběhaný a nepodřený, píst 2 kroužek, výfuk 27 od HÚ. Objemy hlav dnes vyzkouším, ale myslím si, že jsou obě dvě originál nesnížené. Zkusím se tedy podívat ještě na předstih.	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 8:33
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15660        	  
	 
	
	 Jednoduchý vysvětlení. Máš tu hlavu s ledvinkou moc tvrdou,proto půlkulatá jede. Jen kontrolní otázka - vrtání 40 ? Vejfuk 29 od HU? Hlava 5,5 ? 	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 6:48
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13276        	  
	 
	
	 jjj, pravda občas ty rysky neseděli, teda hlavně na počátku výroby, nebo, že by to zas někomu ujelo???	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 22:37
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 je hezké že je ryska na rysce ale presto zkontroluj hodnotu předstihu	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 22:24
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: matouš	
	    
	 
	
	IP: uživatel13702        	  
	 
	
	 zdar neviete niekto kde na slovensku zoženiem piestne kružky na ČZ 487 ?? najlepšie by bolo internetový obchod, okrem motoren.sk s nimi nemám dobré skúsenosti.. najderšej by som to objednal odtialto ale neoplatí sa mi to koli pštovnému. Ďakujem 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 13. června 2013 6:50
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Yuri 	
	    
	 
	
	IP: uživatel9188        	  
	 
	
	 a zoženieš tam krúžky na mieru na hoc čo 	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 6:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Yuri	
	    
	 
	
	IP: uživatel9188        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 6:49
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: karel1 	
	    
	 
	
	IP: uživatel15614        	  
	 
	
	 Ahoj mám takový malý problém.. mám mustang 23 a když jedu tak musím pořád mačkat cupátko jakmile zmáčknu, hned začne tahat jinak se dusí. Karburátor jsem čistil i kohoutek a hadičku pro přívofd benzinu je vyměnen a pořád stejné nevíte co to může být díky    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. června 2013 22:35
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 ano je toho plný net... stačí napsat na google	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 22:35
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: karel1 	
	    
	 
	
	IP: uživatel15614        	  
	 
	
	 Diky moc za rady . Nenajdu někde návod jak to udělat ? 	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 22:33
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel15183        	  
	 
	
	 Přesně, ja kříká čezeťák..... v první řadě, seřiď hladinu	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 22:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 seřid hladinu v plovákovce	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 22:05
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: karel1 	
	    
	 
	
	IP: uživatel15614        	  
	 
	
	 Myslíš jako to na spuštění benzínu ? jestli jo tak tam je něaký filtr a ten sem taky vyčistil a nic :/	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 21:29
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jakub236	
	    
	 
	
	IP: uživatel13167        	  
	 
	
	 a ventil od nadrze?   	  
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 21:26
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Ahojte vsetci, potrebujem strasne pomoct s mojim fichtlom oproti minulemu roku sa strasne znizil vykon, ked je studeny tak ide strasne dobre tak ako isiel minuly rok ale ako nahle sa trochu zohreje tak straca vykon a cim viac sa zohreje tym viac straca vykon.Dakujem za vsetky rady. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. června 2013 22:00
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 To vsetko okolo predstihu som skusal...Nadstavil som to vseliako a vzdy ked to islo ten problem s tym vykonom. kladivko som kupil nove...a ako myslis ze studeny spoj v elektrice?	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 22:00
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel14765        	  
	 
	
	 malej předstih?? jak se ti ošoupala pertinaxová vložka  na kladívkách ...skusit  překontrolovat předtih  a   namazat filcík... jinak by to musel bejt studenej spoj v elektrice  ....	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 21:36
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jiřin Ch	
	    
	 
	
	IP: uživatel14899        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. června 2013 21:33
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Pěkná trať i video   	  
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 21:33
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdar všem, koupím válec na jawu 50/21 (made in czechoslovakia) klidně i s nějakýmy menšímy upravami kdyžtak pište na pepa.fendrych@seznam.cz i s cenou a fotem, Dík 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 13. června 2013 6:17
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Mam tam jeden trochu vylepšenej válec na seriovku a brzo budu dávat na motoinzerci trochu překopanou cestovní úpravu. Kdyžtak mi napiš na mail.	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 6:17
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 ne to né   	  
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 6:01
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: 4gear	
	    
	 
	
	IP: uživatel12485        	  
	 
	
	 Kdybys měl zájem i o válec z 05 i s palicí, mužu sloužit   	  
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 21:25
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Yuri	
	    
	 
	
	IP: uživatel9188        	  
	 
	
	  Nazdar objednal som si ten to prerušovač ale sú na ňom kontakty označené ako L a X    http://www.motoren.sk/shop/detail/1971  bojím sa to len tak blafnuť na baterku lebo netuším akú to ma polaritu lebo podľa váhy usudzujem že je elektronický a otvárať ho tiež nechcem  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 13. června 2013 14:37
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Yuri	
	    
	 
	
	IP: uživatel9188        	  
	 
	
	 ďakujem za info   	  
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 14:37
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15241        	  
	 
	
	 odpálit    bys ho neměl ale pokut ho dáš do jineho směru nebude ti sedět poloha na tlačítku ..budeš mít jinak pravá  a levá...prostě to vyzkoušej  a kdyžtak ti kable prohot kdybys na šibce na pravo blihal nalevo....    jinak bych  ti hodopuřučil zabalit  do molitanu a chytit někde  např v přední masce či kaslíku a to skrz lepší ochrně proti vybracím....  	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 12:09
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: 4gear	
	    
	 
	
	IP: uživatel12485        	  
	 
	
	 Zdravím draci. Když kvůli převodovce vypadává trojka, je to kvůli ohlodaným drážkám na předlohové nebo hlavní hřídeli? Moc dík za radu 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 13. června 2013 6:54
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15660        	  
	 
	
	 Je toho víc. Muže bejt blbě usazenej řadicí automat,vakl v ložisku výstupního kola,ohlodaný dvojkový kolo,ohlodaný trojkový kolo a nebo spíš obě a nebo to nedořazuje... Někdy stačí mít moc utaženej řetěz,obvzlášť u j550/555/05 kde neni ložisko ve spojkovym deklu.... Často je prvočinitelem destrukce trojky jen vytahanej řeťez...	   
	
	  
	  
		Datum: 13. června 2013 6:54
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 ani jedno z toho	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 21:00
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Čau, skladam motor a mam kliku tady z fichtl kramku na svojeho fichtla, poprve sem to složil spatne, protože jsem mel mezi pulkama motoru asi 2-3 mm mezeru, no a tedkom sem tu kliku vyndal a na jedne straně te kliky mi zustalo ložisko. mezi klikou a tim ložiskem je asi 1mm mezera, možná mín. Vadí to? nebo to ma byt nadoraz? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. června 2013 21:35
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Na tom nesejde stáhni ho a dej do kártru.. 	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 21:35
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: peto	
	    
	 
	
	IP: uživatel15656        	  
	 
	
	 Zdravim draci zohnal som si jawu 250 panelku, loziska v motore su na prd a hucia tak ich chcem vymenit. Lenze neviem ako dat dole veko motora, to kde je hriadel radiacej/startovacej paky. Niesu tam ziadne vycnelky ani nic a nechcem to pokazit srobovakom alebo nejakym pacenim. Poradte prosim ako na to. Dakujem 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. června 2013 22:58
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 odvzdušnovák je malá dírka nemuselo by to tím tak rychle ucházet   	  
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 22:58
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: peto	
	    
	 
	
	IP: uživatel15656        	  
	 
	
	 aj ten vyrez som tam potom nasiel ako som to rozmontoval, ten tmel ho dokonale zamaskoval takze tak   	  
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 22:48
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: peto	
	    
	 
	
	IP: uživatel15656        	  
	 
	
	 tak som sa nakoniec nastval zobral som noz a ako Pepa pisal zobral som nozik a hned to bolo dole bez poskodenia, bolo to zlepene nejakym tmelom zato to neslo. Asi niekdo pouzil lepiaci tmel na kachlicky alebo co    kazdopadne dakujem za pomoc 		   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 22:37
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 péro: jasně a bude to fučet ven odvzdušňovákem převodovky   	  
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 22:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 ale to prolítne přes gufera blbost   	  
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 21:04
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: péro	
	    
	 
	
	IP: uživatel1723        	  
	 
	
	 co zkusit vypustit olej a výpuštákem to trochu natlakovat kompresorem?	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 21:04
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel14765        	  
	 
	
	 já tam měl takovou středící    trubičku  asi ti nezbyde než nabrousit starej nuž do pulkulata a do ostří a jemě ho naklepat ze zhora mezi dekl a karter a opetrně to odříznout a jak je nuž do klína tak to odskočí.... 	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 18:57
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 divný, mám to na všech motorkách, od 354 až po čz 470... tak to ti nezbejvá, než tomu pořádně namlátit tou paličkou kolem do kola, snad to povolí.. jinak nevim, možná to třeba pořádně ohřát, co to udělá? tohle jsem myslel   http://images.motoinzerce.cz/m/i/725/725322_2.jpg   	  
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 18:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: peto	
	    
	 
	
	IP: uživatel15656        	  
	 
	
	 no tak sroby a paku som samozrejme dal dole hned ale ani pobuchanie gumennym kladivom potom po veku nepomohlo. Ten vyrez tam neviem najst vsade su tie dosadacie plochy dokonale pri sebe a nenechavaju miesto na podpacenie.	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 18:20
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 tam samozřejmě povolit a vyndat všechny šrouby, co víko držeji, páku dej do polohy startování a sundej jí z hřídele, pak obvykle stačí poklepat po víku gumovou paličkou a ono se pustí... případně vepředu by měla bejt taková rýha (vybrání v dosedacích plochách), kde můžeš s čistim svědomím zapáčit šroubovákem...	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 17:57
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Pep	
	    
	 
	
	IP: uživatel11502        	  
	 
	
	 Ahoj, mám takový problém. Nejde mi benzín do válce, svíčka je suchá, avšak to vypadá, že benzín nejde do kolínka, ale do filtru. Nevíte co s tím? Mám DellOrto. Díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 14. června 2013 13:56
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 a co jsi s tím ještě dělal, krom toho že jsi tam dal dellorto??? Třeba nějaký pilování v sacím kanálu nebo zkracování pístu????	   
	
	  
	  
		Datum: 14. června 2013 13:56
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Yuri	
	    
	 
	
	IP: uživatel11334        	  
	 
	
	  Tak pre porovnanie ktorý motor je lepší na cestovanie čz 250/455 alebo 175/477 ???? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. června 2013 22:30
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Na cestování ber 455 převrtanou na 7 výbrus + vape, - lepší spodek a 477 bych si nechal na takový to "sportovnější ježdění ...	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 22:30
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Yuri 	
	    
	 
	
	IP: uživatel9188        	  
	 
	
	 ako ja mám čízu 487 a motor v nej ešte nespustený 477 ale risuuje sa mi aj 455 tak len sa pýtam ktorý je na dlhé cestovanie lepší 	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 20:55
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel14765        	  
	 
	
	 477 je lainější co se dílu týče .... jinak 250 je lepší viz kolega ....     a je to trošku raritnější...  ale dokut te neprojedeš na obou tak těško radit je to podobny mašiny ...kor 250 sport ...	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 14:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jenda	
	    
	 
	
	IP: uživatel1337        	  
	 
	
	 ahoj,měl jsem oba stroje,na cestování je pohodlnější 455,má krátké kvalty,je to dobré na tah pokud to nechceš honit 120km/h ideální je těch 80-90.Co se posedu týče,tak asi je to stejné.477 se zase lépe ovládá v řízení a dá se i dostat trochu více do otáček..Za mě bych šel do 250/455.Byl jsem s ní spokojený.Rozhodně je rozdíl v motorech.Přeci jenom 250 jede lépe.Spotřeba vyjde líp u 250,nemusíš jí tolik točit aby jela a proto si méně vezme.Záleží jakej styl jízdy preferuješ.	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 11:53
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jarda	
	    
	 
	
	IP: uživatel15655        	  
	 
	
	 Takže zdravim , mam takovej problém . Dneska jsem byl trochu protáhnout mýho pionýra , ale asi po 20 min jízdy začal jakoby "pokašlávat " a přestával táhnout . Nakonec to dopadlo tak že nestartuje na našlápnutí  , a když ho rozltačim , tak chcípne asi tak po 6 sec . Névite co s tim ? Předem díky ! 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. června 2013 16:01
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jarda	
	    
	 
	
	IP: uživatel15655        	  
	 
	
	 ok , díky 	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 16:01
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 to je lehky vymontuješ je a koukneš se do těch dírek jestli tam není nějaky bordel a jestli jo pak to profoukni nejlepe kompresorem	   
	
	  
	  
		Datum: 12. června 2013 6:35
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 néé potrebuješ na to autorizovaný servis JAWA	   
	
	  
	  
		Datum: 11. června 2013 21:58
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jarda	
	    
	 
	
	IP: uživatel15655        	  
	 
	
	 a zvládnu to jako naprostý amatér ?   	  
	
	  
	  
		Datum: 11. června 2013 21:55
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kojot92000	
	    
	 
	
	IP: uživatel14274        	  
	 
	
	 co takhle vyčistit trysky   ...
	   
	
	  
	  
		Datum: 11. června 2013 21:48
	 
	 
	 
 
  
 
 
              | 
           
         
         
         
    
       
                   |